אקטיביזם תודעתי

להיות אקטיביסט משמע להיות פעיל. עד היום מיהרנו לממש את הרצון בחומר, כי זו היתה תכלית הקיום האנושי כאן. אחרי 2012, כעת העת להקדים לסוף מעשה את המחשבה תחילה. עכשיו הזמן לפעילות תודעתית , ורק אחרי שנבין מה מדוייק לנו לעשות- רק אז נפעל למימוש ארצי. אז גם נקבל את המימון והחיים יהיו הרבה יותר קלים.במקום לבזבז אנרגיה על פעולת מחאה/מרד/שבירת מסגרות/ ניסיון לתקן את החומר הישן ומסגרותיו, עכשיו הזמן לחשוב ולהבין מה הדבר החדש שאנחנו רוצים ליצור כאן ורק אז ליישמו בפעולה.  ממחאה נגד הישן ליצירת החדש

עכשיו הזמן יותר לדבר (אש) ולשמוע (אוויר) ופחות להשוות תדר לאדמה (= חומר) ולמים (נורמה חברתית, מה ש"כולם" מחשיבים כחשוב ונורמטיבי)

מה אם נעצור לרגע את העשייה הארצית שתוצריה נראים בעין ,ניתנים ליישום ושימוש גשמי ונעסוק בעשייה תודעתית? יש דבר כזה בכלל? האם אפשר לעשות תודעה? הרי התסריט הנשמתי חתום עוד טרם ירדה הנשמה שלנו לעולם הזה לתוך גוף פיזי פעיל, שעושה פעולות : ישן,אוכל,עובד,נח,מדבר,חושב,.. הופה-הנה: אז גם חושב זה פועל, משמע גם תהליך החשיבה התודעתי שתוצריו הם ההבנה ,גם זה נחשב עשייה. אווירית,לא אדמתית, אבל עשייה.
עכשיו, בזמנים בהם האדמה משתנה ,כל השקעה שלנו בחומר היא בבחינת חוב אבוד. לעומת זאת, אם נבחר להשקיע בהתפתחות האישית (לאו דווקא התפתחות רוחנית,כל אחד צריך להתפתח לכוונים אחרים-ע"פ התסריט שלו),הרווח ,תוצרי הלמידה , ימשיכו איתנו הלאה גם בחיינו החדשים בעידן החדש.

המציאות היא מה שאנחנו ממציאים.  מה שאנחנו רואים בעיני רוחנו והיא זו שמהדהדת לחיי החומר הארציים. כדי שתוכל לראות בעינייך הפיזיות את השינוי , עלייך קודם לבחור לעשות שינוי תודעתי. הצעד הראשון הוא בחירה לקחת אחריות על תהליך הבריאה. לדייק מה אתה רוצה (אש) שיהיה, אח"כ להבין (אוויר)שאתה הוא הבורא, ולהבין מהו התסריט הנשמתי שמדוייק עבורך , אח"כ לזמן את האנשים שנועדו לעזור לך במימוש הייעוד (מים) ורק בסוף מגיעה האדמה – התוצאה בשטח.

זו הדרך להילחם: לא בכוח אלא במוח

The Hebrew University of Jerusalem has discovered in a recent investigation that human skin acts as a type of receptor for 5G radiation, drawing it in like an a

מעבר מעידן ישן לחדש הוא מעבר ממחאה נגד הישן ליצירת החדש. זהו התהליך שעבר גם הבחור בסרטון הזה שבקיץ 2011 העיר את כל ילדי האינדיגו האקטיביסטים למהפכה ובמהלך השנה שאחרי עבר שינוי תודעתי, הבין שלבזבז אנרגיה על מחאה בממסד זה בזבוז ומוטב להשקיע בפיתוח אנרגיות חדשות

THE WAYSEERS  

זהו הסרטון הראשון שהוא הפיק:  סרטון מעולה לכל האקטיביסטים שבנינו: (צפו בסרטון העדכני של 2017 והבינו את השינוי התודעתי שהאיש הזה עבר במהלך השנים האלו- שמשקף את תהליכי השינוי התודעתי של כל האנושות)

 

כל מה שאמרו לכם שלא בסדר אצלכם הוא בעצם מה שכן בסדר אצלכם!

everything the establishment told you which is wrong with you, is actualy whats right with you
you see things others dont
your mind is irepressible
you were born to change the world
you cant stand  rouls because in your harts you know there is a better way
your impulsivity is a gift
 impulses are your key to the miruculous
we are the ones to change the world cause we areefected by the wayse

you know in your hart there is a natural order to life

somthing more sovereign then any man-mad ruls or laws could ever expres

*

תרגום תמליל טכסט הסרטון:  שימו לב!

אתם העוברים על החוקים,אתם הלא מתאימים והעושה בעיות, כל הנפשות החופשיות והחלוצים, אתם אנשי החזון והנון קונפורמיסטים,

כל מה שהממסד אמר לכם שדפוק בכם, זה בעצם מה שטוב בכם. אתם רואים דברים שאחרים לא, אתם מחווטים לשנות את העולם.

שלא כמו 9 מתוך 10 אנשים, המח שלכם בלתי ניתן לדיכוי וזה מהווה איום על הסמכות .

נולדתם כדי להיות מהפכנים. אתם לא יכולים לסבול חוקים, כי בליבכם אתם יודעים שיש דרך טובה יותר.

יש בכם חוזקות מסוכנות לממסד והוא רוצה להעלים אותן, כך שכל חייכם אמרו לכם שהחוזקות שלכם הן החולשות שלכן.

וכעת אני אומר לכם ההיפך! האימפולסיביות שלכם היא מתנה, דחפים הם המפתח שלכם לפלא, המחשבה המשוטטת שלכם היא תוצר אומנותי של היצירתיות מעוררת ההשראה שבכם.

מצבי הרוח המשתנים שלכם משקפים את הדופק הטבעי של החיים, הם נותנים לכם אנרגיה בלתי נגמרת כשאתם למעלה ומאפשרים לכם להגיע לתובנות מעמיקות כשאתם למטה.

אובחנתם כבעלי הפרעות? זוהי דרכה של המערכת: להכחיש את החולי של עצמה!    

אותו הבחור האקטיביסט שהדליק את העולם שנה שעברה,קורא לנו שוב – לא מספיק למחות, צריך ליצור משהו חדש

UPRISER // the evolution of revolution

וו

The Wayseer's message to Humanity 2017

 

UPRISER // the evolution of revolution

מהפכן, הכר את הכלים העומדים לרשותך

תמונה נחמדה, אבל מתייחסת רק למימד הארצי. הכלי הכי עוצמתי שעומד לרשותנו כדי לייצר שינוי הוא התודעה שלנו. משם הכל מתחיל.  מעל הגוף נפש ורוח  יש את הנשמה והיא שבאמת מנהלת את הבחירות שלנו ומחברת אותנו לתודעה הגבוהה.

toolsמאמר שכתבתי  לפני שבועות 2012, בהיותי חלק מצוות התכנים של הפקת פסטיבל אקטיביזם , שלא יצא לפועל…

סוף מעשה במחשבה תחילה

פסטיבל אקטיביזם הוא חגיגה של פעילות יוצרת מציאות.
אקטיביסטים הם סוכני שינוי, פעילים שעוסקים ביישום רעיון תיאורטי-אידאולוגי למימוש בחומר: עשייה גשמית שתקדם שינוי. עד כמה אנחנו מבינים את מגמת השינוי :לאן? עד כמה אנחנו מבינים את עולם הסיבות הגבוה שמניע ומכוון את העשייה שלנו כך שתהיה מדוייקת ל התסריט הנשמתי  שנועדנו להשלים כאן?
יסוד האש בוער בנו,הרצון דוחף אותנו לעשייה כאן ועכשיו, מהר.
אנחנו יודעים שבכוחנו לשנות. אנחנו יכולים להזיז הרים אם נרצה. זה אנחנו, ילדי האינדיגו שירדו כדי למרוד ולפרק את מסגרות העידן הישן, זה אנחנו שנועדנו לנער ולעורר את התודעה האנושית הקולקטיבית ,להכין את הקרקע למעבר בין עידן ישן וחדש, זה אנחנו האנשים להם חיכינו דורות על גבי דורות.
אבל איך?לאן? ובעיקר: למה? למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים ?
איך נדע לאן פנינו מועדות אם לא נכוונן את ערוץ הקליטה שלנו לתדר המדוייק עבורנו?איך נדע מהו התדר הזה? האם הוא תואם גם את מגמת ההתפתחות הכלל בריאתית שמצמצמת כעת את האחיזה באדמה(חומר) ובמים(רגש) ומוצפת באנרגיות אש (יצר ויצירתיות)ואוויר (תודעה) ?

כדי להעלות תדר, עלינו להפנות אנרגיה מהמעשה ל"מחשבה תחילה"
ככל שנהיה מדוייקים יותר בהבנה שלנו , נצטרך להשקיע פחות אנרגיה בפעולה – אקט
ככל שהאמונה שלנו בעצמנו ובמהותנו תהיה גדולה יותר, כך נחוש פחות דחף לעשות ויותר צורך להיות

לפני שאנחנו ממהרים ליישם את הבנות הרוח בחומר, עלינו קודם להייטיב להבין,מהו הייעוד שלשמו ירדה הנשמה שלנו לעולם הזה.
את הידיעה הזו אי אפשר ללמוד מספרים/מורים/מידעים חיצוניים. את הידיעה הזו עלינו לקבל מ הילד הפנימי  שלנו, זה שמחבר בין הגוף הפיזי שבו חיה הנשמה שלנו, ובין המישורים הגבוהים שמהם ירדה.
רוחות של שינוי מנשבות בפנינו ואנחנו נחשפים לרטטים תודעתיים שלא היינו מודעים לקיומם. יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם שואלים שאלות ובודקים האם העשייה שלהם אכן מדוייקת עבורם? האם הם חיים בתאום תדר עם התסריט שחתמו עליו ?
להיות אקטיבי משמע לקחת אחריות על יצירת המציאות של חייך.
כדי לשנות את הסביבה עלינו לחוות קודם את השינוי התודעתי האישי הפנימי שלנו. עלינו לתרגל עצמאות שתחליף את התלות .
כל עוד נתגבש בקהילות וננסה להוביל שינוי סביבתי-קהילתי-קולקטיבי , לא נקבל מימון, משום שהבריאה לא מממנת יותר תהליכים המעודדים תלות באחר/בקבוצה. יהה עלינו לבסס את העצמאות האישית ורק אז לרקום רשת שיתופי פעולה
כדי ליצור צריך לדעת לא רק מה ואיך ליצור אלא בעיקר: למה? במה תשרת אותנו היצירה? איך העשייה הארצית תקדם את ההתפתחות שלי
תנועת התעוררות גדולה מציפה את האנושות כולה בכל רחבי כדה"א. השינויים נוכחים בחיינו בכל כוון ותחום, בעוצמות הולכות וגדלות ומחייבים אותנו לבחון מחדש את כל מערכת האמונות ותפיסת העולם שלנו, כמו גם את אופן ההתנהלות הפיזית והרגשית שלנו שמטלטלת את הווייתנו מהקצה אל הקצה.
רבים מאיתנו מוצאים עצמם עם עומס משימות מטורף ומתקשים לעמוד בקצב ההתפתחויות : הכל קורה מאד מהר: אלו אנרגיות האש והאוויר שנכנסות כעת יותר ויותר לעולמנו , במקביל ליסודות האדמה והמים שהיו מהות ההתנסות בעידן הישן שהולכות ומצטמצמות.

***

האנשים שיבחרו לעשות את השינוי התודעתי הנדרש (אין דרך לשנות את מגמת השינוי. הוא יקרה בין אם תרצו ובין אם לאו. תוכלו לבחור אם לשתף פעולה עם מגמת השינוי או להתנגד לה), האנשים האלו- נועדו לברוא עולם חדש,עולם שבו האקולוגיה תתפתח בערים הגדולות ולא ביישובי ספר נידחים בחיק הטבע
בגלל זה התבטל פסטיבל אקטיביזם שאמור היה להתקיים בחג שבועות 2012: כי במקום לעסוק בתיקון עולם עלינו לעסוק בתיקון עצמי כדי שנוכל ברגע האמת,לברוא עולם חדש.
עלינו כעת לדייק כל אחד את המקום האישי שלו, לבדוק היכן העשייה שלנו תואמת תדר לתסריט שחתמנו עליו, התיקון הוא אישי וצריך להיעשות באופן עצמאי ולא כקבוצה.
זו עוד סיבה למה הפסטיבל התבטל: כי מגמת ההתפתחות הבריאתית היא לכוון של עצמאות ולא תלות וערבות הדדית. כל אחד צריך לקחת אחריות אישית ולעשות את מה שמדוייק עבורו לעשות. ברגע שאנחנו מתקבצים לקבוצה ומייחלים שהקהילה תעזור לי ותתמוך בי, אנחנו סוטים מהמגמה . לעזור אחד לשני-כן, אבל ממקום של עצמאות ,לא של תלות.
הפסטיבל אמור היה להתקיים ביער עזריקם . כמה סמלי: עזרי-קם. האנשים שאמורים היו לעזור להוציא את הפסטיבל הזה מהכוח לפועל, קמו, התעוררו, הבינו, הלכו איש איש לדרכו כדי להשקיע את הזמן הקצר שנותר עד סוף העידן בהתפתחות אישית,בסיום משימות ,בהשלמת שיעורים ותיקונים אישיים. וכך הפסטיבל לא קיבל מספיק מימון: לא היו מספיק אנשים שהיו מוכנים להשקיע את האנרגיה בזה. גם הבריאה כבר לא נותנת יותר מימון להפקות כאלו. אסביר:
עוד הבנה שתלך ותתרחב בקרבנו יותר ויותר- שאין משמעות לקולקטיב: לעמים,מדינות,דתות – כל אידיאולוגיה שהיא שמקבצת אליה אנשים הדוגלים באותם רעיונות, מעודדת סטייה, כי אין אפילו אדם אחד בעולם שחושב כמוני,אנחנו שונים. זה היה בזבוז אנרגטי אדיר מצד הבריאה אם היא היתה מממנת לשני אנשים לעשות את אותו ניסוי. כל אחד מאיתנו מגיע ממישורים שונים ועם יסודות שונים ולכל אחד מטרה אחרת בניסוי כאן במעבדת החיים. הבריאה שלחה אותנו לעולם החומר כדי שנביא לה מסקנות מהניסוי, ואם כולם יעשו אותו הדבר ויחשבו אותו הדבר, יגיעו לאותם המסקנות , וזה בזבוז אנרגטי.
אנחנו חיים בתקופת תפר בין עידן ישן וחדש .יהוה מסיים את תפקידו כשליט העידן ולכן אנחנו כבר לא מקבלים מימון לעשייה שאיננה מדוייקת לנו ו/או נוגדת את מגמת השינוי הכלל בריאתי.
עוד סיבה לביטול הפסטיבל: יותר מדי עשייה אדמתית ופחות מדי אוויר
פארמקלצ'ר זו גישה הרמונית ומקסימה לחיים. נעמה של פעם, מי שהייתי בגלגול הקודם כאן, האמינה כל כולה, בלב שלם ובבטחון מלא, שזו הדרך ה"נכונה " לחיות בעולם הזה. בהרמוניה של האדם עם הסביבה : עם הטבע הצמחי ובע"ח. אורגני,אקולוגי,טבעוני,… ההבנה הרעיונית של האחדות,שהכל אחד, הכל וכולנו חיים במערכת אקולוגית אחת, היא אכן נכונה.
מה שלא נכון הוא לרכז את העשייה באקולוגיה מקיימת במקום באקולוגיה חדשנית
העניין הוא שעלינו כעת להיפרד מהעולם הזה ולהתכונן לחיים בעולם הבא.
אני יודעת שיש חיים אחרי המוות, כי אני חיה אותם עכשיו, בתודעתי
אני חיה באותו גוף פיזי של אשה בשלה בת 40, מסת חומר כבדה, אבל תודעתי כבר מרחפת ממעל ורואה, אני יכולה להתבונן מלמעלה ולראות את העולם שלנו משתנה. אני יודעת שיסוד המים-הדבק הרגשי שמאחד את בני האנוש למערכות יחסים, ייעודם להצטמצם . עלינו כעת לשחרר את התלות באחר-במישהו או נמשהו-חומרי-אדמתי או רגשי-מיימי , לבנות את העצמאות שלנו, ומתוכה-כשכבר יש לנו דרך ברורה למי שאנחנו צריכים להיות, רק אז לרקום שיתופי פעולה

***

כמי שהיתה אמא בחינוך ביתי ב 12 השנים האחרונות עם ארבעה ילדים, אני יודעת שכשהם אומרים "משעמם לי" הם מתכוונים לזה ש "אין לי מה לעשות".  עם השנים , בהעדר גירויים חיצוניים רבים מדי בחיינו, תירגלנו הקשבה פנימה. ילדיי למדו להעסיק את עצמם בעצמם וגם, חשוב מכך, הפנימו את הרעיון שגם לבהות בתקרה זו עשייה, וגם לחשוב ולהבין בלי לעשות כלום זו פעילות רבת ערך שלא ראויה להיכנס לתוך התבנית הנורמטיבית "משעמם לי". היא חשובה הרבה יותר, כי מאותו רגע שבו מופסקת העשייה, זהו הרגע שבו ההבנות יורדות והמחשבה נכנסת להילוך גבוה

ניוטון גילה את כוח המשיכה כששכב ללא מעש תחת עץ תפוח . הוא לא עבד באותו רגע,לא שיחק,לא קרא,לא כתב, לא בנה. הוא חשב. הגוף הפיזי שלו לא זז אבל המוח שלו היה בטורבו.

זו הסיבה שרגע השקט הצפוי להתרחש בתחילת ינואר 2013, יהיה רגע שקט: רגע שבו החושים החיצוניים לא יפעלו כדי לחדד את החושים הפנימיים. יהיה חושך (תודעתי,לא פיזי)לזמן ארוך מספיק כדי שנתרגל התבוננות פנימה – לראות את האור הפנימי, ולא החוצה. לא יהיה לנו מה לעשות חוץ מלחשוב: להבין איך הגענו למצב הזה,למה- מהי הסיבה הגבוהה לכל זה, ואיך לצאת מהמצב. כך,מי שיבחר להחליט להמשיך לחיות בעולם המשתנה ,יקפוץ קפיצה קוונטית כזו ענקית שפתאם תתבהר לו תמונת מציאות שעד היום לא העלה בדעתו כאפשרית. דעתו, כלומר- אותה דעת,תתפתח ותתרחב ותבין אילו פתרונות עלינו להמציא כדי לקדם את מימוש הייעוד שלשמו בחרנו להישאר כאן.

כשאנחנו משתמשים בביטוי "להוציא מהכוח אל הפועל", מהו אותו כוח? כוח זה אנרגיה. מהי אותה אנרגיה שעוזרת לנו לממש את ההבנה ? להוריד רוח לחיי החומר. זהו הייעוד של העם הייהודי. זו הסיבה שנבחרנו להיות העם הנבחר.
לא לשבת ללא מעש ולעשות מדיטציות כל היום שיביאו להתעלות רוחנית (כמו בתרבות המזרח) ,ולהבדיל-גם לא להתמכר להנאות החומריות של העולם הזה(כמו בתרבות המערב). אנחנו נמצאים באמצע. חישבו על זה: אפילו מבחינה פיזית-גיאוגרפית: מדינת ישראל ממוקמת בלב ליבו של העולם-בין מזרח ומערב.וירושלים כמרכז העולם נמצאת במרכז הארץ. שביל הזהב,דרך המלך. זה התפקיד שלנו. לממש את ההבנות הגבוהות בחיים הארציים. להוריד רוח לחיי החומר.
.
בתור מי שתייגה את עצמה כ"אקטיביסטית – אקולוגית", עברתי שינוי תודעתי מהקצה לקצה. הבנתי שאין טעם  לעסוק בקיימות שמהותה לשמור על הקיים אלא לפתח את אקולוגיית העתיד.
יש בנינו (בעיקר הילדים…) מי שחתמו על תסריט לפתח את כל ההמצאות הגאוניות העתידיות : מזון העתיד, חומרים חדשים שאינם מתכלים , טכנולוגיות מתקדמות, תקשורת מהירה,תחבורה אווירית , כל אחד בדרכו.

***

פסטיבל אקטיביזם התבטל כי כל הצעירים שהחיו אותו בשנים שעברו, עסוקים עכשיו בהתפתחות האישית שלהם. ההבנה שכשאני מתפתח-אני תורם להתפתחות הבריאה כולה, היא הבנה חשובה. זה שאני דואג לעצמי לא אומר שאני אגואיסט אלא להיפך, זה אומר שאני לוקח אחריות ועושה עכשיו את מה שאני צריך לעשות, כדי שיהיה לי מה לתת לעולם, את הדבר שהכי מדוייק לי ומניע אותי, נותן לי אור תנע.

מזמינה את כל האקטיביסטים שקפצו או רוצים להתכונן לקפיצה הקוונטית הזו, לסדנה אקולוגיה עירונית עתידנית . מוזמנים אנשים שמבינים ש "סוף מעשה במחשבה תחילה" לשתף ולהשתתף בתכנון תהליך בריאת העולם החדש

סדנת אקולוגיה עתידנית עירונית  התקיימה בבית שינוי תודעתי בעיר רחובות בשבועות, 25-26/6/2012.  קובץ אודיו להנאתכם : תקציר הסדנה, כולל תקשורים ישירים מתודעת העל:

***

מפלגת הפיראטים – דוגלת בחופש הביטוי והמידע, מגיעה לישראל, כשמקימיה מקווים להשיג מקורות מימון דרך הרשת ולהצליח כמו בשבדיה או בגרמניה.

יוזמה מדהימה-אינטרנט חופשי , איך? ביחד. כל אחד נותן מעט מהשפע שלו וביחד-יהיה מספיק לכולם. השלם שווה יותר מסכום כל חלקיו. אלו המים הגבוהים-הדבק – הרגש ההרמוני שמחבר בין כולנו למטרה אחת משותפת-התפתחות.

מה אנחנו יכולים לעשות כדי לקדם אנרגיה חופשית

שינוי תנאי הקבלה לאוניברסיטאות – מכתב לאנשי אקדמיה – הזמנה לשיח על שינוי תנאי הקבלה באוניברסיטאות וביטול הבגרות

תרבות חליפין במקום כסף  let's make everything FREE! An introduction to The Free World Charter

אנחנו לא פעילי מחאה, אנחנו בונים עולם

פלאש מוב דנס ( ריקוד המוני- כי טיפה ועוד טיפה תהיינה לים) – נשות בית שמש מתארגנות ליצור שינוי, להניע כוח חילוני פעיל ונוכח מול נסיונות חרדיים להשתלט על המרחב הציבו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *