מלחמת העידן החדש סייבר

מלחמה = מלא חימה – למה? כדי לגרום לנו להבין מהי המחלה ואיך להגיע להחלמה. הרי אנחנו בוחרים את המחלות שלנו- גם כבני אנוש באופן אישי וגם כצביר עם, כדי שישמשו תמרורי אזהרה עבורנו להפעיל שיקול דעת אחראי – איך ליישר את היציאה מהתסריט. נכון שבמלחמה אפשר למות,אבל סביר להניח שרובכם לא תמותו פיזית . למה? הבריאה השקיעה בנו הרבה מאד אנרגיה ולאף אחד אין עניין לחסל אותנו . אנחנו חשובים מדי. יש לנו שליחות חשובה לממש כאן בעולם וטרם השלמנו אותה. להיפך. רוצים לעזור לנו להתפתח. ומלחמה- עם כל האלימות שבה- תורמת להתפתחות. איך?
1. ניסוי טכנולוגיות חדשות: אנחנו מפתחים טכנולוגיות מתקדמות ובודקים את יעילותן בניסוי ארצי. זו תכלית קיומנו- לממש את הרצונות והטכנולוגיות(אש) ההבנות(אוויר) והמים(שת"פ בינאישי) באדמה- בחומר הגשמי.  אנחנו לא צריכים לשלוח את החיילים שלנו פיזית למות בשדה הקרב. הטכנולוגיה עושה את העבודה יעיל ומדוייק יותר-מלחמת סייבר.
2. אנשים מתרגלים מעבר ממים נמוכים(פחד) למים גבוהים(שת"פ הרמוני ועזרה הדדית)
3. יציאה משגרה היא קרקע לא יציבה -בדיוק מה שנדרש כדי ליצור שינוי. זה אינו יכול להתהוות במצב של איזון כשאנחנו חיים באזור הנוחות שלנו.
4. עיסוק בשאלת הייעוד הייהודי שלנו


צפו בסרטון » מלחמה זה נורא, חוץ מ…


מלחמה נחשבת במחשבה שלנו בדר"כ לשלילית, כי היא יכולה לגרום מוות בחי אדם. ובכן- יש משהו הרבה יותר שלילי ומסוכן מהמוות וזה הפחד ממנו. מוות איננו באמת סוף. מוטב שלא ניתן למים-רגשות הפחד הנמוכים לנהל את הבחירות שלנו ונתעלה לאוויר-להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים.
ככל שמבינים יותר-מפחדים פחות. הרי גם אם נדאג ונפחד  פחד מוות , ממילא מה שצריך לקרות יקרה, אז מה הטעם לבזבז אנרגיה על פחד? הטילים לא נשלחים כדי להרוג אותנו אלא כאות אזהרה, כדי שנבין ונדייק את עצמנו, נדע את עוצמתנו,ניקח אחריות על העצמאות שלנו
כשנדע את השליחות שלנו כ העם הייהודי-ייעודי,  כשיהיה ברור לנו למה אנחנו כאן, זה יהיה ברור גם לכל שאר העולם. כשנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות (להפיץ תודעה, לייצר ידע חדש באמצעות הטכנולוגיה) – יפרסו בפנינו שטיח אדום ולא ישנאו אותנו וירצו להשמיד אותנו .עד אז, עלינו לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להבטיח את קיומנו- להשמיד את מי שרוצים להשמיד אותנו -לא בכוח פזי אלא בכוח התודעה ובעזרת הטכנולוגיה=מלחמת סייבר .להבטיח את המשך קיומנו הפיזי -לא ע"י לוחמה פיזית בשטח האוייב  ובפצצות (אדמה) ולא ע"י תפילות לשלום ואהבה (מים). לא אלו ולא אלו תורמים לבטחונכם. הדבר היחיד שיכול להגן על בטחונכם זו הידיעה הפנימית שאתם מוגנים בכל מקום באותה מידה. מה שקובע את המידה הזו היא הבחירה התודעתית שלכם: לדעת את היותכם בוראים, יוצרי מציאות ולא קורבנות למציאות חיצונית שנכפיית עליכם.(כי הרי כל מה שקורה לנו הוא הד למה שזימנו לעצמנו בעצמנו, השתקפות הבחירות שלנו).

איך נזהרים מהטילים? האמת? אף אחד ושום דבר לא יכול להגן עליכם מהטילים חוץ מכם עצמכם. 
אבא ואמא הגיבורים והאמיצים שמוכרים לילדים שלהם אשליות ש"אני כאן ואני שומר עלייך" בזמן שהם בעצמם מונעים מפחד?נו באמת… הילדים לא מפגרים…
ארבע קירות הממ"ד? הרי מסוכן יותר להחליק על בננה בדרך כשאתם רצים בהיסטריה במדרגות לשהות בחדר אחד עם כל השכנים שסרטי חרדות רצים להם בראש ומשבשים את שיקול הדעת שלכם וזורעים פחדים בלב הילדים.
אלוהים? הרי הוא כל יכול, לא? אז זהו- שאין יותר למי להתפלל. יהוה סיים תפקידו כשליט העידן כבר בסוף 2012 והתפילות שלכם לא מזיזות כלום. זה אתם הבוראים!!!
לא זו בלבד שהוא לא ישמור עליכם שלא תמותו אלא שהוא הוא זה שמייצר את המלחמות האלו, כי הוא רוצה שתייצרו מסקנות מניסיונות בחומר ובטכנולוגיה ותביאו לו את התוצאות כדי שיתפתח מהן. ליהוה יש אינטרס שאנשים יפסיקו להתפלל אליו ולהיאחז בו. הדת מעכבת את ההתפתחות.
הצבא החזק שלנו? זה שפוליטיקאים כל כך גאים להשוויץ בכיפת הברזל המהוללת? אז זהו, שגם זה כבר לא בטוח… חתן פרס ישראל לבטחון- כיפת ברזל בלוף
כאן תוכלו לקרוא שרשור הסברים ארוכים בסוגיית כיפת הברזל- היה/לא היה? מה היה? 

ואולי, רק אולי אולי רסיס הבנה מחלחל לתודעתנו שזה אנחנו ורק אנחנו שיכולים להגן על עצמנו בעצמנו? איך? בכוח הרצון=הידיעה הפנימית ובכוח התודעה=ההבנה את הסיבה שלשמה אנחנו כאן. כשאנחנו יודעים ומבינים מה התפקיד שלנו בעולם וברור לנו מה נועדנו לעשות , זה גם ברור לבריאה. ומי היא זו הבריאה? אנחנו הבוראים!!!

מאזעקות הטילים אתם יכולים לנסות לברוח מהדרום לצפון, אבל מהייעוד הייהודי שלכם לא תוכלו. הוא ירדוף אחריכם לכל מקום שבו תהיו, גם בגילגול הבא… זו החתימה. בחרתם ונבחרתם לממש כאן שליחות חשובה ועד שלא תבינו מה היא ותתחילו לספק את הסחורה שקיבלתם מימון אנרגטי מיוחד עבורה- השיעורים הקשים ימשיכו. ככל שנקדים ללמוד את השיעור וניישר את הסטייה שלנו מהתסריט, כך ההחלמה מהמלחמה תהיה מהירה יותר. רק כשנבין מהי המחלה , המציאות הפיזית תשווה תדר ותפסיק לשלוח לנו תמרורי אזהרה שעפים מעל ראשנו.  ומה אם לא נבין? אל דאגה – יש מנגנון בקרה בריאתי שידאג לתת לנו עוד כמה נגחות עד שנבין בדרך הקשה. 

אבל חבר'ה, אנחנו לא סתומים, בואו ניפתח להבנות החדשות.לא חייבים לנסות ולטעות, אפשר להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה. יש בכל אחד מאיתנו ניצוץ גאונות שמחכה שנממש אותו. אולי שחררו כבר את השליטה באדמה כדי שנוכל לעוף עם האש והאוויר? זה אנחנו שצריכים ללמד את הערבים את האש והאוויר בתמורה לכך שהם ינהלו את האדמה- זו אף פעם לא היתה ולא תהיה שלנו. האדמה א י ט י ת , היא מכבידה ומעכבת את ההתפתחות. הערבים כאן כדי שנוכל ללמד אותם לעשות שינוי תודעתי , אבל איך נעשה זאת אם אנחנו עצמנו עוד לא מבינים?


צפו בסרטון » הקונפליקט בין מדינת העם היהודי לפלשתינאים- תקשור תודעת העל  "לא באתם לכבוש את אדמתם אלא את דעתם"


צפו בסרטון » מלחמות בעתיד – תקשור תודעת העל   את מקום הקונפליקטים תחליף הבנה גבוהה שיניע אותה כוח רצון , המלחמות יהיו מלחמות של מחשבה במחשבה- יותר "סטריליות" , בלי צורך בפצצות גשמיות שיהרגו את הגופים הפיזיים . בשלב ביניים אכן נפתח טכנולוגיות וכלי מלחמה מתקדמים, עד שתודעתנו תתרחב ונבין שאנחנו לא זקוקים להם, כי לכוח המחשבה שלנו תהיה עוצמה גדולה יותר מזו המגולמת בחומר.   p>


שם המלחמה יולי 2014 : צוק איתן. להיות איתנים בדעתנו זה מעולה וחשוב, אבל מה דעתנו? להיאחז בצוק האדמתי? משמע שבוחרים להיאחז בצוק האדמה ואף אחד לא יזיז אותנו מכאן. במקום להבין שכדי להחלים מהמחלה ולהפסיק את המלחמה  עלינו לשחרר את האחיזה בה.  האדמה מעולם לא היתה ולא תהיה שלנו 

מה הסיבה הגבוהה למלחמה? ומתי יהיה  סוף סוף שלום עברי-ערבי  ?

למלחמה יש גם היבט שלילי: היא מחייבת את האדם להתנתק מהתסריט האישי העצמאי שלו ולפעול לפי הנחיות כוללות של תיאוריה/דת/שליט שמכור לחומר ולשליטה בחומר- באנשים ובמסגרת החשיבה שמאגדת אותם יחד. להיות חייל במלחמה משמע לשחק על במת משחק שאיננה שלך , תסריט שלא שייך לך . אתה נדרש להכפיף עצמך לעמדת השליט, ולמחוק את מהותך.

הייעוד של עם ישראל נגלה בשמו: המילה "שרית" (עם קמץ תחת האות ת) משמעותה נלחמת .
בסיפור סולם יעקב מתוארת המלחמה של יעקב עם המלאך. ברגע שיהוה שינה את שמו של יעקב לישראל, השתנה גם הייעוד: במקום להיות בעקב, נועדנו להילחם וליישר את הסטייה (ישר-אל) ולהיות העם שנבחר להוביל את השינוי התודעתי : מאדמה ומים לאש ואוויר.
למה להילחם? משום שכדי שהרצון שלנו יתממש הוא צריך להיות חזק ומדוייק יותר מאשר רצונות אחרים ועלינו להיחלם כדי לקבל את מה שמגיע לנו. זו הברית. זו החתימה.
כדי לברוא מציאות,לא מספיק רצון חזק אלא צריך שהוא יהיה בתאום תדר עם התסריט. קיבלנו אנרגיה מיוחדת ועוצמתית לצורך ממוש הייעוד אבל נקבל אותה רק ע"פ דרישה. בני צביר העם היהודי חתמו על משיכה אנרגטית גבוהה של הרבה אש ואוויר-לזה קיבלנו מימון והתחייבנו לספק את הסחורה. עכשיו אנחנונ נדרשים להביא תוצאות.
הרצון החזק של העם היהודי להיות עם חופשי בארצנו, שהחזיק אותו קיים אלפי שנים ודורות בשעה שעמים אחרים קמו ונפלו ונעלמו לא הספיק כדי לממש את הבריאה. הרוח היא שהחזיקה את ניצולי השואה בחיים . לשם כך, עלינו לוודא שהרצון לא סותר את מגמת ההתפתחות שחתמנו עליה.
העם היהודי חתם על עליונות הרוח על החומר. הוא חתם על ללמד את האנושות (ואת הערבים במיוחד)  את התודעה החדשה ואיך להשתמש באש הרצון היצירתי כדי לממש את ההבנות הגבוהות בחיים הארציים.


צפו בסרטון » הסכסוך הישראלי פלשתינאי – מבט קוסמי

בעולם האיסלמי יש התעוררות : צצים ועולים שליחים עצמאיים אמיצים שקוראים למוסלמים לקחת אחריות, להפסיק להילחם בישראל ולהבין מהו ייעודם האמיתי.

צפו בסרטון » וואפה סולימן- שליחה עצמאית מוסלמית אמיצה   מסבירה על המעבר בין העידנים, על כך שלא מדובר במלחמה בין אנשים ועמים אלא בין בורות ובין תודעה חדשה, בין דתות כופות ובין עצמאות מחשבתית.


צפו בסרטון » מוסאב חסן יוסף שליח מוסלמי עצמאי שנועד ליצור שינוי  ובא לציון גואל… והוא אפילו לא יהודי… שמו מוסאב חסן יוסף והוא שליח מוסלמי עצמאי שנועד להביא את השינוי


צפו בסרטון » DR.Hamid Tawfic – A Former Terrorist Speak Out – Israel/Palestine conflict  ראיון חשוב שבו חמיד תאופיק מדבר על כך שעכשיו הזמן של המוסלמים להתעורר משטיפת המוח הדתית


צפו בסרטון » סצינה מתוך "משחקי מלחמה"  קטע מהסרט "משחקי מלחמה": שורת המחץ בסוף: הדרך היחידה לנצח היא לא לשחק


צפו בסרטון » מורד סורי קניבל אוכל את לבו של חייל סורי  חשוב להבין למה הדברים האלו קורים: מטרת תמונות האלימות הקיצונית הזו שבה בני אדם מאבדים צלם אנוש היא לטלטל אתכם מספיק כדי שתתעוררו ותתחילו לשאול,לחשוב,להטיל ספק בכל מה שחשבתם שאתם יודעים על העולם, כדי שתרצו להבין איך בני אדם-אנשי אדמה ,מאבדים צלם אנוש בגלל אחיזה באידאולוגיה דתית מבוססת על מערכות רגשיות ואיך נוכל להגן על עצמנו מפניה : בחרנו ונבחרנו להיות העם היהודי=הייעודי, לרדת לעולם הזה עם איכויות אש ואוויר גבוהות , כדי להעלות את תדרי התודעה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. כדי שנוכל לעשות זאת, עלינו לדאוג להישמר מפני אלימות שמקורה בתחושת חוסר אונים ואובדן השפיות נוכח צמצום אנרגיות האדמה(חומר) והמים (רגש)בעולמנו. עלינו לקחת אחריות על עתיד הקיום שלנו. אין לנו מה לצפות מאמריקה שתציל אותנו ואפילו לא מהממשל הישראלי שלנו. כולם חלק מ"ממשלת צללים" שמשחקת איתנו. עד מתי? עד מתי שנתעורר מעולם החלום ונבחר לקחת אחריות אישית על הבחירות שלנו.


צפו בסרטון » Syrian Gas Attack  אין לנו מה לצפות מאמריקה שתציל אותנו וגם לא מהממשל הישראלי שלנו. כולם חלק מ"ממשלת צללים" שמשחקת איתנו. עד מתי? עד שנתעורר מעולם החלום ונבחר לקחת אחריות אישית על הבחירות שלנו. עד שנבין : לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם בעצמכם 


אם חשבתם שאליטות ההון-שלטון , תאגידים בינל"א ודרגים פוליטיים בכירים עושים מניפולציות כדי להסיח דעתנו מהמאבק החברתי-כלכלי, אתם טועים. הם, כמו כולנו כאן, עבדים שמונעים כמריונטות ע"י כוח גדול בהרבה: מדובר בממשלת צללים של סוכני המטריקס שמופעלת גם היא ע"י כוחות שגדולים ממנה  שיש להם אינטרס לייצר התפתחות, גם במחיר מלחמה ואובדן חיים. עד סוף 2012  מדובר היה במי ומה שיצר והניע כאן בכדה"א את כל התהליכים: כן? כן! יהוה, בכבודו ובעצמו , וגם הוא מסתבר רק פקיד זוטר בבריאה שלה יש מערכת שיקולים רחבה הרבה יותר. את מקומו החליף אלינוס שהוא שליט העידן החדש וגם לו יש עניין בהתפתחות אלא שהפעם יש קדימות לאנרגיות האש והאוויר  והדרך להילחם בה היא באמצעים טכנולוגיים ותודעתיים.  אסביר:

יהוה-ליבת אדמה,  ברא את העולם שלנו על מנת ללמוד את החיבורים של יסודות האש המים והאוויר  עם האדמה. תכלית קיומנו כאן כאנושות היתה התנסות בחומר וברגש. יהוה התפתח מההתפתחות שלנו. הוא ניזון מתוצאות הניסויים שאנחנו עושים בחומר. זה שלמדנו להכין כיפת ברזל משוכללת כהגנה מטילים ,לא יתרום לו דבר עד שלא ננסה אותה ונביא לו את התוצאות.  זה שבתיאוריה כולנו יודעים ש"כל ישראל ערבים זה לזה" , לא עוזר ליהוה: הוא רוצה מסקנות. הוא רוצה מלחמה שתעורר אצלנו פחד, כדי ללמוד מההתנסות שלנו – איך אנחנו מתגברים עליו . הוא רוצה שנחווה עצב וצער כדי ללמוד איך אנחנו מצליחים לחזק אחד את השני. אז מה ? זה יהוה הגדול ורב החסד והרחמים שתמיד הערצנו? כן. הבחירה שלו ליצור- לייצר תנאים למלחמה כאן לא תורמת רק לו  , אלא גם לנו:  בזכות המלחמה התבהרה לנו ההבנה מה אנחנו צריכים לעשות, בזכותה נוצרו בנינו קשרים בינאישיים מחזקים (תודו שאין כמו אחוות גברים לוחמים בקרב ואין כמו עזרת הנשים שבעורף בתיקתוק המערכה בבית ורקמת שיתופי פעולה הרמוניים המבוססים על עזרה הדדית ). בזכות המלחמה עולים וצפים קולות אמיצים גם בקרב המוסלמים שקוראים לשינוי. (צפו בסרטיונים שלהל"ן, מרתקים, אחד אחד – חובה!!!)

היות וכדה"א הוא העולם היחיד שבו יש חומר, אנחנו השלב ההתפתחותי האחרון  שבו מיושמות ההבנות התיאורטיות בחיים הארציים הגשמיים. בכל מרחבי הבריאה כבר נעשה השינוי מזמן. עיני כולם נשואות אלינו בציפיה לראות איך האנושות כאן במעבדת הניסויים בחומר תעבור את הקפיצה הקוונטית הזו שקוריית עכשיו.  משמע- גם לתודעת העל ומועצת העל וכל ישויות העל שקיימות אי שם – כאן במאגר קוונטי,  כולם רוצים לראות התפתחות.

***

הנה תרומה חיובית של המלחמה לתעשיית ההיטק: בכירי ההייטק בארץ: "'כיפת ברזל' תוכל למנף את ההייטק הישראלי"

***

איך נראיית מלחמת העידן החדש? תיעוד ממרץ 2012 , אז ככה: מידע "מהשטח" :

בשעות האלו, עכשיו, יום ראשון 11/3/2012 , 10:30, מתנהלת מלחמת סייבר מול ארגוני הטרור בעזה אני לא יודעת אם ומתי התקשורת תדווח על זה, אבל זה התרחש עכשיו במהלך שיעור הלימוד הוירטואלי שלי את מידעי תודעת העל, עם המורה שלי שגרה מטר מעזה. אנשי מחשבים ישראליים מפילים את רשת התקשורת הוירטואלית של ארגוני הטרור . מופעל מסך ערבול תדרים שמשבש את ערוצי התקשורת של הצדדים. זו מלחמת העידן החדש. הערבים זורקים פצצות פיזיות כי זהו יסוד האדמה שעליו חתמו כצביר עם . אנחנו, בני צביר העם היהודי=הייעודי, נועדנו להוריד את יסוד האוויר, את הרוח לחומר ואת זה אנחנו עושים באמצעות אש הטכנולוגיה המפותחת בשירות התודעה. כדי להפסיק את המלחמות, אנחנו הם אלו שצריכים לעשות שינוי תודעתי, כי אנחנו הם אלו שמתעקשים להיאחז באדמה ולשלוט בערבים במקום לשחרר שליטה,לקבל מהערבים חומר ולתת להם אוויר-ללמד הבנה.


צפו בסרטון » גרסת HAPPY של חיילי צה"ל  כשאתה יודע שאתה עושה בדיוק את מה שאתה צריך לעשות אז אפשר ורצוי להיות שמחים, גם במלחמה.


 

צפו בסרטון » טריילר לוחם של אהבה

קרקס דאחקה – החלום ושיברו: ניסיון של ישראלים וערבים לעשות שלום נתקל בחומות המציאות:
הסטייה מהתסריט היא שלנו , לא של הערבים. הם אנשי אדמה והם יילחמו עליה, כי זה הייעוד שלהם. אנחנו עם הספר, אנחנו נועדנו להוריד רוח לחיי החומר והשלום לא יגיע עד שלא נשחרר את האחיזה באדמה והרצון לשלוט בה וביושביה הערביים

***

אדם אמיץ שמביא את האמת בפנים- אודות תפקיד העם הייהודי. הוא אומר הרבה דברים נכונים, אבל הגישה שלו יוצאת מנקודת מוצא קורבנית וזה לא נקודה מדוייקת לצאת ממנה. העם היהודי יקבל קרדיט מהעולם בעבור תרומתו לאנושות, כשהוא אכן יממש את הייעוד שלשמו אנ

חנו כאן וזה לא שליטה והיאחזות באדמה אלא עליונות הרוח על החומר. לא הערבים ולא האנטישמים בכל העולם המערבי מעכבים את השלום אלא אנחנו. כשהיהודים יבינו שעלינו לשחרר את האחיזה באדמה – שהיא הייעוד של הערבים, לא שלנו, אז יהיה שלום. לא לפני. אנחנו צריכים לפתוח ביה"ס וירטואלי עולמי ללימודי תודעה, אנחנו צריכים לפתח טכנולוגיות מתקדמות וליצור חומרי בניין חדשים שיבנו עולם חדש , להוביל כלכלה חדשה, לבנות מערכות אקולוגיות מתקדמות, לא לשלוט על העם הערבי ואדמתו ובטח לא בהצדקה דתית.

צפו בסרטון » הבה נאשים את היהודים

***

תמליל תקשור שאלות ותשובות מתודעת העל בנושא אירן – זאב אבירז .

יש שאלה מקבוצת תלמידים על הסיפור של אירן שמגיע-לא מגיע עלינו לטובה או לא עלינו לטובה. מה מתרחש שם? תשובה: הכול תלוי בהחלטות שלכם. השכל קיים אצלכם. היכולת קיימת. והיה ואתם לא תנצלו את זה, ינצלו אתכם. האם הבנת?

שאלה: השכל והיכולת, זה אומר, להתקיף, במילים אחרות.

תשובה: אנו לא מדברים במושגים שלכם, אך אתם יכולים לנצל את היכולת שקיימת אצלכם בצורה הזאת, שתדעו להגן על עצמכם. והיה ולא תעשו את זה, אתם לא תעשו את זה. האם הבנת? קיימת אצלכם היכולת. קיים אצלכם הפוטנציאל. השכל היהודי ירד עם מספיק כוח כדי לבצע את הדברים האלו. אין לכם את המערכת שמזיזה אתכם לעשות את זה, וכאשר אין לכם את המערכת הזאת וכל העולם הזה בנוי על כשלים של השליטה, שהולכים ומתקנים אותם, מישהו ישלוט עליכם. האם הבנת?

אני מנסה להבין כי אתם מדברים ברמזים. זה אומר, שצריך לקחת את הביטחון שלנו בידיים שלנו. לא לסמוך על אחרים מסביבנו, כמו ארה"ב או אחרים, וליזום את הפעולות שאנחנו חושבים שיתנו לנו את הביטחון שלנו?

תשובה: אוי ואבוי יהיה לעם היהודי אם הוא לא יעשה את זה, מאחר ואי אפשר כעם יהודי, שהוא שונה במקום הזה, לסמוך על אחרים. אם והיה והייתם מייצרים את תפקידכם, שיעריכו אתכם בגלל היכולת השכלית שלכם ונתינת עליית מדרגה לעולם, הדבר הזה היה אחר, אך אתם לא עושים את זה. ולכן, וכי מדוע שיעזרו לכם?

או.קיי. זאת אומרת, המגעים הדיפלומטיים שיש והסנקציות בענייני כספים וכו', זה לא משהו שבאמת יעזור לנו. תשובה: היינו אומרים שלא זה הפיתרון. רק עוד מילה אחת מפריעה לי, שאתם אומרים את המילה להגן. במילה להגן אתם מתכוונים גם להתקיף? זה חלק מההגנה, נכון?

תשובה: להגן על עצמכם זה לנצל את הפוטנציאל והיכולת שקיים אצלכם.

בכל הטווח?

תשובה: בוודאי.

שגם התקפה זה חלק מהגנה.

תשובה: וודאי שכן.

תודה. תודה לכם.

 

9 תגובות בנושא “מלחמת העידן החדש סייבר”

  1. שרשור פוסט+תגובות
    https://www.facebook.com/groups/53459072720/10152126377082721/?notif_t=like

    האמת? אף אחד ושום דבר לא יכול להגן עליכם מהטילים חוץ מכם עצמכם.
    אבא ואמא הגיבורים והאמיצים שמוכרים לילדים שלהם אשליות ש"אני כאן ואני שומר עלייך" בזמן שהם בעצמם מונעים מפחד?נו באמת… הילדים לא מפגרים…
    ארבע קירות הממ"ד? הרי מסוכן יותר להחליק על בננה בדרך כשאתם רצים בהיסטריה במדרגות לשהות בחדר אחד עם כל השכנים שסרטי חרדות רצים להם בראש ומשבשים את שיקול הדעת שלכם וזורעים פחדים בלב הילדים.
    אלוהים? הרי הוא כל יכול, לא? אז זהו- שאין יותר למי להתפלל. יהוה סיים תפקידו כשליט העידן כבר בסוף 2012 והתפילות שלכם לא מזיזות כלום. זה אתם הבוראים!!!
    לא זו בלבד שהוא לא ישמור עליכם שלא תמותו אלא שהוא הוא זה שמייצר את המלחמות האלו, כי הוא רוצה שתייצרו מסקנות מההתנסות במלחמה ותביאו לו את התוצאות כדי שיתפתח מהן. ליהוה יש אינטרס שאנשים יפסיקו להתפלל אליו ולהיאחז בו. הדת מעכבת את ההתפתחות.
    הצבא החזק שלנו? זה שפוליטיקאים כל כך גאים להשוויץ בכיפת הברזל המהוללת? אז זהו, שגם זה לא… חתן פרס ישראל לבטחון מסביר למה כיפת הברזל היא בלוף.
    הדבר היחיד שיכול להגן על בטחונכם זו הידיעה הפנימית שאתם מוגנים בכל מקום באותה מידה. מה שקובע את המידה הזו היא הבחירה התודעתית שלכם: לדעת את היותכם בוראים, יוצרי מציאות ולא קורבנות למציאות חיצונית שנכפיית עליכם.(כי הרי כל מה שקורה לנו הוא הד למה שזימנו לעצמנו בעצמנו, השתקפות הבחירות שלנו).
    לדעת מי אתם ומה השליחות שבחרתם ונבחרתם לממש כאן כעם הייהודי=הייעודי.
    כשזה יהיה ברור לכם- זה יהיה ברור גם לערבים ולכל שאר אומות העולם.
    כשנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות (להפיץ תודעה, לייצר ידע חדש באמצעות הטכנולוגיה) – יפרסו בפנינו שטיח אדום ולא ישנאו אותנו וירצו להשמיד אותנו.
    הטילים נשלחים לא כדי להרוג אתכם אלא להיפך- לעזור לכם להבין איך לשמור על עצמכם בעצמכם, מהעוצמה הפנימית שלכם. הטילים הפיזיים שנשלחים הם רק השתקפות הבחירות התודעתיות שלכם. מטרתם לערער את הבטחון שלכם, להוציא אתכם מאזור הנוחות ,כדי שתתעוררו ותבינו שהמלחמה היא הדרך שאתם בחרתם בה כדי להבין את המחלה- איפה הסטייה שלכם מהתסריט- כבני צביר העם הייהודי.
    ברגע שתבינו ותיישרו את הסטייה, לא יידרשו עוד סימפטומים של מחלה להחלמה מהמלחמה.
    חתן פרס ישראל לבטחון- כיפת ברזל בלוף
    http://www.thepost.co.il/news/new.aspx?pn6Vq=E&0r9VQ=IELI
    מלחמת העידן החדש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/03/11/מלחמת-העידן-החדש/
    פחד מוות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/01/30/פחד-מוות/
    העם הייהודי=הייעודי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/10/העם-הייהודי-ייעודי/
    שלום עברי-ערבי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

    4 עובדות שלא מספרים לכם על מערכת כיפת ברזל
    http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2014/07/4.html?spref=fb

    שיחת טלפון מפתיעה למהנדס הישראלי מוטי שפר – "למה אתה קורא לכיפת ברזל 'בלוף'?"
    http://103fm.thepost.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GDKHJF&c41t4nzVQ=FH

    לידיעת נאס"א: החמאס פיתח טיל בליסטי שנותר שלם (ללא שריטה) לאחר נפילה חפשית מהחלל החיצון. (צולם היום (יום א') בראשל"צ. מקור התצלום Kooker קוקר

  2. פיתוח חדש להשמדת רשתות מחשבים: CHAMP, מיקרוגל חמקן מעופף
    פגיעה ברשתות מחשבים וחשמל מבלי לתקוף אותן פיזית היא אתגר קשה לצבאות העולם, שמצריך האקרים ומשאבים רבים. פיתוח חדש יאפשר לעשות זאת באצעות טיל שיוט שצולה את הרשתות בלי לפגוע באנשים

    http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3585794,00.html

  3. קרקס דאחקה – החלום ושיברו: ניסיון של ישראלים וערבים לעשות שלום נתקל בחומות המציאות:
    הסטייה מהתסריט היא שלנו , לא של הערבים. הם אנשי אדמה והם יילחמו עליה, כי זה הייעוד שלהם. אנחנו עם הספר, אנחנו נועדנו להוריד רוח לחיי החומר והשלום לא יגיע עד שלא נשחרר את האחיזה באדמה והרצון לשלוט בה וביושביה הערביים

    https://www.youtube.com/watch?v=uLlyjeyS4Aw&feature=share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *