נעמה וייס טוהר – ליווי ילדעים

תקציר מהות

אני מלווה תהליכי למידה ויצירה עצמאיים של ילדעים בכל גיל, בפרטי, בקבוצות ,כיזמית פרוייקטים שנותנים במה לילדעים להשמיע קולם.

ילדעים נולדים יודעים את ייעודם : לשנות סדרי עולם. ילדי האש והאוויר בעידן החדש יודעים מה הם רוצים (אש) ומבינים (אוויר) את הסיבה שלשמה הם כאן. אני כאן כדי לפלס להם דרך, להכין להם במה להשמיע קולם , כי הילד יודע מה הוא אומר . גם הילד שאתם מגדלים וגם הילד הפנימי שמגדל אתכם. הקשיבו לו, הוא שמחבר אתכם למהות הנשמה ולתסריט.  אני מלווה קבוצה של ילדעים שנוצרה לפני 3 שנים ע"י ילדת אוויר ששלחה קריאה אנרגטית : "ילדי העידן החדש מתאספים ומתאגדים" , יחד עם ילד אש וילד מים – הם צוות האוואטר ששותף לשליחותי לקדם שינוי תודעתי. אני מלווה אותם לתת מהאיכויות שלהם  ליצירת חדשנות טכנולוגית ותודעתית.

אני עוזרת לילדעים לדייק את הבחירות שלהם מתוך מערך ההצלחות בחייהם ומעצימה אותם לשאוב את העוצמה הפנימית שבהם בלי להיות תלויים בחיזוקים מהסביבה.  לרוב כדי לעזור לילדעים נדרש תהליך ליווי של ההורים- כי הם אלו שנדרשים למוד מהילד ולא להיפך.

אודות

אני נעמה וייס טוהר  , מלווה תהליכי שינוי תודעתי של ילדעים בכל גיל – ליווי – ייעוץ אישי , למידה קבוצתית- קורס אונליין של מידעי תודעת העל  , מדריכה לימודי אוואטר , מנחה ילדים במחשב בתהליכי למידה ויצירה עצמאיים – שיעורים פרטיים  , מפעילה ימי הולדת ,פעילה בהפקה של קהילת מידברן , מנהלת את בית שינוי תודעתי ברחובות – מרחב התפתחות שמציע אירוח והדרכה למטיילים בשבילי הרוח פעילה לקדם נוער בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים – ביטקוין , הנחיית סדנאות להורים ומורים ,   גישור משפחתי, ,

נעמה וייס טוהר

צור קשר

טל : 052-4670045

מייל : naamamenew@gmail.com

רטלין – שינוי תודעתי – די לסימום הילדים

קולו של הילד הדובר בסרטון הוא קול של נער בן 15 אוטיסט שבחר להפסיק לקחת ריטלין  ועבר תהליך התפתחות מעצים להשמיע קולו.

 

שיעורים שהילדעים באו ללמד אותנו

 

ילד עצמאי