לבנה צור סלוק – מחרוזות איזון, תכשיטים שיודעים

תקציר מהות

מחרוזות איזון – תכשיטים שיודעים  הן מחרוזות השזורות מקריסטלים טבעיים, שנעשו באהבה ובתשומת לב רבה מתוך ניסיון והכרות רבת שנים עם האפשרויות הגלומות בם.
נראה שמאז ומתמיד נעזר האדם בקריסטלים – לצרכי דת, רפואה, קישוט…היוונים, המצרים, הסינים, בני אטלנטיס, האינקה – וכמובן ביהדות פגשנו את "אבני החושן", מערך של 12 אבני קריסטל סדורים בצורה מסויימת.
הקריסטלים הינם גבישים מינרליים שנוצרו בטבע, כשישנם מאות סוגים השונים בצורת ההתגבשות, בצבע, במידת הקושי, בתדר שהם פולטים ובמסר שהם מעבירים.
מאחר וכל מה שקיים ביקום מורכב מאנרגיה הנמצאת בתנועה מתמדת – שזה התדר הייחודי לכל אדם, חפץ, מחשבה, צליל, צבע- או קריסטלים , כ"א עפ"י הרכבו –  חיבור נכון  אל קריסטל מסויים שנבחר, אל התדר שלו – חיבור המסתמך על התחושה והקול הפנימי שלנו, עפ"י  צורך כלשהו- תקיעות או חוסר איזון (מחלה) –   תעזור לנו לרפא את עצמנו: הבחירה שלנו היא השתקפות הצורך שלנו, וכשנשכיל להבין אותה נרפא עצמנו, נעלה תדר, נברא מציאות חדשה :  כשהקריסטלים במחרוזות שלי מכוונים אותנו לתדר מאוזן מתוך ידיעה פנימית שלנו ושלהם בחיבור הרמוני ומזמין.

אודות

אני לבנה צור סלוק, אשת אש סקרנית ש"חייבת" לבדוק הכל דרך התנסויות ומימוש … לומדת את מידעי "תודעת העל" ומנסה להבין , להפנים וליישם… כיום אני יודעת שהקשר ארוך השנים עם קריסטלים ואבנים הוא לא מקרי – החיבור שלי אליהם מכוון ובא ממקום עמוק וראשוני וברור לי שנועד לחבר בין החומר לרוח – ולהביא את הידע הזה אליכם. לשם כך יצרתי את "מחרוזות האיזון- תכשיטים שיודעים"

צור קשר 

טלפון : 0508242171
מייל : Levana54@gmail.com

למה? 

   מחרוזת הסודלית

למה ?! אוהבת שאלות. במיוחד של הקטנים – למה ? … ו…שוב- למה?…
למה? כי בעיני השאלה מעידה על סקרנות בריאה, ועל רצון בהתפתחות, בדיוק ובפתיחות. וגם כי אלה ששואלים לא פוחדים – מהתשובות…. האויב הגדול (הפנימי – ובעצם אין אחר…) הוא הפחד : אני נכנסת למגננה כשהוא מופיע – מגננה של המנעות: הפחד מונע ממני לרצות לשאול , לבדוק ולהתפתח, ללמוד, להעיז, לאהוב, להיות אני !

אז אענה : גם כשחיפוש התשובות "מתקיל" עם מקומות שלא נוחים – אצלי או אצל הקטנים – כי הם יכניסו את התשובות ל"כלים" התודעתיים שלהם.. (את התשובה שקבל נכדי בן ה-4 מהוריו כששאל על דימום הכלבה הכניס לכלי כהבנתו, עיבד והבהיר לי: אפשר שיהיו לה גורים! פשוט ונפלא…)

בתמונה: מחרוזת הסודלית, עם קרלניאן וטורקיז. למה ? כי… הסודלית מהותה יסוד האויר, מחוברת לצ'קרת הגרון, ולחיפוש ואמירת האמת… מעלותיה המייטיבות רגשית הן התגברות על קונפליקטים ופחדים תת הכרתיים וחסמים רגשיים בדרך להבנה, (וגם על רגשות אשם)… היא מאפשרת שחרור מדפוסי מחשבה שליליים ואימוץ גישה אובייקטיבית ורציונלית. הסודלית מקלה על המרת הפחד ביציאה לתהליך אמיתי של התפתחות שמתחיל בשאלה: למה ?…

ובדרך לאיזון …"שיסתלקו אוייבינו (הפנימיים) מפנינו !" – שנדע לשאול ולזהות ואף לסלק את אוייביינו הפנימיים !

אחידות וייחודיות 

   מחרוזת הטורקיז-ג'ייד-ג'ספר

נזכרתי היום בתלבושת האחידה מימי ביה"ס : לפעמים אנחנו נדרשים לסבלנות רבה על מנת להבחין איך דברים מתרחשים ורק בדיעבד יש לנו אפשרות להבין את השפעתם על מהלך חיינו ואיך פועלת התכנית הגדולה לטובתנו…
בשם האינטגרציה החליט מי שהחליט "להאחיד" את מראה ציבור התלמידים ולטשטש גם יחודיות חיצונית (על הפנימית עבדו חזק כבר לפני כן….). לילדת האש החופשיה שהייתי היה קשה לקבל וליישם את הרעיון, אבל היום במבט לאחור אני יכולה לחשוב ששם ניצת ניצוץ היצירתיות שבי : נהגתי "לשדרג" ולקשט את התלבושת המאחידה כדי לתת ביטוי למי שאני ו"לייחד" אותה.
כל אחת מ"מחרוזות האיזון " שלי יחידה במינה ומתדרת את סגולותיה היא.
כך גם מחרוזת הטורקיז-ג'ייד-ג'ספר המיוחדת שבתמונה שעצם בחירתה וענידתה מדברת בעד עצמה !
כי כל אחד והאיזון שלו !

 

משמעות > מה ששומעים מהשם

   מחרוזות איזון צבעוניות

שמה היפה של סבתי היפה תורגם מ'לונה' ל'לבנה' ובשמה נקראתי.
כילדה/נערה ממש לא אהבתי אותו, את השם הזה… בחברותיי רונית, טלי, מיכל – קינאתי על שמן. מילדים מלגלגים חרזני-שמות (לבנה-בננה וכו') נפגעתי… (נו, ילדה…  )  כשהתחברתי אליו בבגרותי זה היה טוטאלי עד כדי קיעקוע סהר על הכתף…

היום אני והשם שלי כבר ישות אחת שיודעת בשמחה שהצבע הלבן הוא כל הצבעים כולם יחד, הוא השלם על גווניו ואפשרויותיו.
(ציטוט מויקיפדיה: "לבן הוא הצבע הנראה כאשר מביטים על אור המורכב מכל קשת הספקטרום")
מחרוזות האיזון הצבעוניות שלי יודעות…הן אישור ובחירה מחדש וגם סוג של יעוד והן גילו והוציאו לאור את סוד הססגוניות שבשמי ובי… איזון צבעוני !

השמיים הם הגבול?… 

   מחרוזת תכלת – השמיים בתוכי

על מה אני מצטערת ?  אולי על אותן פעמים שויתרתי בלי לנסות… הרבה פעמים כשאמרו לי "את לא יכולה" חשבתי "את כן ! השמיים הם הגבול !" והסתערתי על המטרה במשנה מרץ… אבל היו גם פעמים שויתרתי. כי… יש גבול… באמת יש ?

היום מבינה שאין גבול ובטח לא בשמיים האין סופיים… שאסור לי לתת לאחרים להגיד מה אני יכולה או לא… ושאני יוצרת ובוראת את המציאות שלי ובוחרת את סיפור חיי ! השמיים הם כאן מעלי ומסביבי ובתוכי…

וגם במחרוזת האיזון הזאת… שהתכלת הרוחנית שלה מרגיעה ומשדרת הבטחה להרמוניה, שיחד עם נגיעות החום הפרקטיות ועם לובן האמונה מצטרפים לאמזונייט – שמתדרת צמיחה ותחושה שהכל אפשרי ! השמיים בתוכי, וגם האיזון !

איזון. זה כל הסיפור …

 מחרוזת הזואיסייט 

אז מתי הבחירות שלנו קלות ופשוטות ? כשמפלס המים (= רגש) יורד, מתייצב ומיישר קו עם האש (= רצונות), מקבל אוויר (=הבנות) , להשגת האדמה (=גשמי)

כמו מחרוזת הזואיסייט הזאת, שיחד עם הג'ספר והאוונטרין מבליטה יחודיות (וכמה שהיא מיוחדת !) ממריצה ו'מזיזה דברים' בכיוון חיובי ובצורה זורמת והרמונית…

תקיעות 

  מחרוזת הטייגר איי

כשאנחנו מעדיפים להשאר באזור הנוחות שלנו, לא להתעמק או לשאול… או לא יודעים איך להמשיך… שינוי קטנטן בזוית הראיה יכול להביא שינוי גדול – בהתנתקות והתרוממות מעל הדברים נקבל זוית ראיה רחבה יותר ואפשרות לדרך חדשה…

מחרוזת הטייגר איי הכחולה מתחברת לאפשרות לראות דברים נוספים ולאותה נקודת ראיה רחבה מעל… רוטילד קוורץ תורמת את יכולת מימוש החשיבה החדשה והקרלניאן את הסקרנות והרצון להצליח…. שילוב אקטיבי !

התחדשות עם הזמן, כל הזמן…

תמונה מוטבעת 1   מחרוזת הפרהנייט 

שנה לא באמת נגמרת ואחרת מתחילה… הזמן הוא רצף , תהליך מתמשך של התפתחויות אשר נקצב באופן מלאכותי לשעות / ימים / שנים…

גם מודעות עצמית היא תהליך – למי שאלה צעדיהם הראשונים בתהליכי מודעות עצמית תהיה הפרהנייט בת לוויה נאמנה, שכן היא עוזרת להתחבר ליכולות רוחניות… להתחדשות מתמדת ומאוזנת !. 

 מבחר מחרוזות צ'אקרות לאיזון
בחירה
גבריות ונשיות
מיניות תשוקה ומה שבניהם
אהבה עצמית
התרגשות של הפעם הראשונה