רגע השקט

רגע השקט  ב 21/12/2012 היה רגע של שינוי תודעתי, לא פיזי. רגע שבו השקט שבחוץ עזר לחדד את ה חיבור לחושים הפנימיים– לשמוע את קולו של הילד הפנימי– הוא הנשמה שיודעת מהי הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן- הייעוד שמחכה שנממש אותו. רגע  שבו חילופי הקטבים המגנטיים של כדור הארץ הגיעו לנקודת איזון , גל הסתברויות כזה שממנו והלאה מצטמצמות אנרגיות האדמה והמים ועולה קדימות אנרגיות האש האוויר והמים הגבוהים : אש הרצון ואוויר ההבנה הם שמנחים כעת את הבחירות שלנו. רגע השקט היה רגע שבו נמחקו כל ספריות הידע הקוסמיות וניתנה לנו ההזדמנות לפתוח דף חדש- להתחבר לטוהר-לאותה מהות מזוקקת של היותנו מי שאנחנו ומהמקום הנקי הזה, בלי הפחד-המים הנמוכים, בלי מסגרות החשיבה האדמתיות הישנות, התחילה להתבהר בנו ההבנה  ש סוף העולם – התחלה חדשה  .הסוף- אין משמעותו חורבן פיזי של כל החומר הקיים אלא סוף ההבנה שלנו את איך שהעולם עומד להתנהל מעכשיו והלאה.

 

 

 

 

 

silence has a mysterious calming affect, allowing your soul to be at peace with your thoghts

הספריות הקוסמיות – מידע בנושאי אדמה ומים נמחק

 

21.12.2012 – רגע השקט :הסערה שבחוץ היא רק השתקפות עולמנו הפנימי- ההבנה שלנו את מי ומה אני , מי נועדתי להיות. ככל שנבהיר לעצמנו את מהות קיומנו- כך גם השמיים בחוץ יתבהרו עבורנו. יהה עלינו להסכים לחוות  אי וודאות  כדי להיפתח לוודאות חדשה. להפעיל שיקול דעת משמע לבחור מה אנחנו רוצים לדעת , להעיז לשחרר את הידיעה שהנחתה את הבחירות שלנו עד היום ,להתחבר לחושים הפנימיים כדי להייטיב לשמוע את קולו של הילד הפנימי- הוא יודע , לדייק את הרצונות והמחשבות שלנו, ולהבין שמה שיאיר את דרכנו לא בא מבחוץ אלא מבפנים. העיניים הפיזיות שלנו יראו בחוץ את התמונות שנבחר לראות בעין השלישית- זו שרואה את הסרט שרץ לנו בראש.

במקום לצאת החוצה לארועים כאלו ואחרים, בחרו להתכנס לתוך עצמכם. במקום להתבונן בסרטים של אחרים – העמיקו להתבונן בכל פרט ופרט בסרט שרץ בראשכם. קחו אחריות על הבחירות שלכם, כי הן רק שלכם, 100% אחריות אישית . במקום לצאת למסיבות הוללות ולחגוג את סוף העולם, נחגוג עם עצמנו , נגלה את עוצמתנו ,את ההתחלה האישית שלנו- את הסיבה שלשמה אנחנו כאן, את הייעוד, תכלית קיומנו, את ההבנה שמתבהרת לה. הבהירות הזו לא מתרחשת ברגע דרמטי אחד ב 21/12/2012 בדיוק בשעה שכל העולם במדיטציות אור ואהבה.

שינוי תודעתי הוא תהליך, לא תאריך

גם אם יפלו לנו אסימונים, הרי שליישם את ההבנות בחיים הארציים לוקח זמן. יסוד האדמה איטי. המימוש , הוא הייעוד האמיתי שלנו בתור בני צביר העם הייהודי – הייעודי , נועדנו, בחרנו ונבחרנו להוריד רוח לחיי החומר. – לא התעלות רוחנית כמו במזרח ולא סגידה לכסף כמו במערב. אנחנו נועדנו לפלס את דרך האמצע. תכלית קיומנו כבני אנוש בכדה"א היא ההתנסות הזו: לחבר בין אש הרצון,אוויר ההבנה והמים – הדבק ההרמוני שמחבר בנינו וביחד עם שלושתם- ליצור יצירה חדשה שתתגלם בחומר.

ממליצה לכולנו לקחת הרבה אוויר = הבנה , לנשום עמוק , לדעת את עצמך ולדעת שאחרי שתדע – הכל יתבהר

מהות המעבר מעידן ישן לחדש היא התעלות ממים לשמיים : פרידה ממערכות רגש שמעכבות את ההתפתחות שלנו, והבנה את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן- תכלית קיומנו- מימוש הייעוד

***

מבקשת לתת הבנה למי שבחר לעשות שינוי תודעתי מהותי – להבין מהי המהות המזוקקת שבו ואיך לממש את ההבנה הזו בחיים הארציים. ללא היישום בחומר- אין משמעות לרוח.

כדי שהשינוי יקרה לא מספיק לרצות אותו (אש). תפילה ומדיטציות (מים) לא מקדמות שינוי . מה שכן מקדם זו הבנה (אוויר) והורדת ההבנה למימוש בחיי החומר הארציים (אדמה).
מי מכם שיודע מה הוא רוצה ומבין מהי המהות שנועדת לתת לעולם – עכשיו הזמן לעשות מה שאתם צריכים לעשות. מי שטרם ברור לו – זה הזמן להתחיל לברר- לחשוב, לשאול,להבין  ללמוד,להטיל ספק ,להעיז, להסכים לאבד את הדעת כדי להיות פתוחים לדעת תודעה חדשה. להתכוונן לתדרים זה אחלה , אבל אם לא תפעלו ליישם את הבנות הרוח בחיים הארציים- לא יהיה להן שום ערך.
כדה"א הוא המקום היחיד בבריאה שיש בו מסת חומר -אדמה דחוסה. כאן מעבדת הניסוי של הבריאה כולה. עיני הבריאה וכל היישויות שקיימות או לא קיימות בה נשואות אלינו כדי לעזור לנו להבין איך לממש. תכלית קיומנו כאנושות היא ההתנסות , כדי שנתרום את המסקנות שלנו למען ההתפתחות הכוללת של הכל ושל כולם.

החומר מצטמצם כדי שנדייק את מערך הוצאת האנרגיה שלנו

כי כשיש לנו קצת מאד, אנחנו חושבים פעמיים לפני שאנחנו מוציאים כל שקל, וזו הסיבה הגבוהה – לגרום לנו לחשוב, להפעיל שיקול דעת, לשנות סדרי עדיפויות ולבחור להשקיע רק במה שהכי הכי הכי יקדם את ההתפתחות שלנו.

ערכו של הכסף יילך וירד עד שנבין שיש משהו יותר קיומי עבורנו מלצרוך חומר ולתחזק אותו, וזו הבנה של תכלית קיומנו. מי שלא יברר לעצמו לשם מה הוא קם בבוקר, עשוי לא לרצות לקום. מי שרגיל להקשיב רק לקולות שבחוץ עשוי לא לשמוע כלום, כי עכשיו הזמן של הילד הפנימי להשמיע קולו. יכול לשמוע אותו מי שמתחבר לחושים הפנימיים. מי שרגיל להתבונן החוצה – ייראה רק חושך אבל מי שיתרגל לראות בעיני רוחו את האור הפנימי- ידע כל מה שהוא צריך לדעת כדי ליישם את המטרה שלשמה הוא כאן. אל תשכחו- המטרה והיישום שלה – זו תכלית קיומנו. לדייק רצון ואוויר- כן, זה השלבים הראאשונים, אבל אל תישארו שם ואל תחכו לניסים משמיים מבורא עולם כי הוא סגר את הבאסטה עכשיו- סיים תפקידו כשליט העידן ונפתח לכולנו קוד הבריאה – ההבנה שכל אחד מאיתנו הוא הבורא של העולם שיבחר לברוא.

אתם יודעים מה ה בחירה שלכם ? עופו על זה.

תבראו, תעשו מה שאתם צריכים לעשות, תנו את מה שנועדתם לתת

אהבנה, נעמה

***

רגע השקט יאפשר לנו להתחבר למרחב הבריאה האישי שלנו. לשם כך אנחנו זקוקים לשקט- להתרכז בעצמנו ללא הגירויים החיצוניים, הרעשים מאחרים סביבי, הזמזומים של תפיסות השבי הישנות מאחורי האוזן של החמות ,הסבתא ,השכנה, הרופא, הפסיכולוג,הפוליטיקאים…רגע השקט אפשר לנו להתנתק ממערכת החושים הפיזיים כדי להתחבר לחושים הפנימיים.

כשברגע השקט תיפתח לנו התודעה, אין הכוונה שברגע אחד נרגיש פתאם חכמים יותר. האנושות שנמצאת כאן היא חכמה מאד ברובה. הבעיה היא שהחוכמה אינה מותאמת לכוון מגמת השינויים הכלל בריאתיים (מאדמה ומים לאש ואוויר). מה שיקרה ברגע השקט הוא שנבין איך להשתמש בתבונה שלנו כדי להתנהל מתוך קדימות למערכות אוויר (תודעה)ולא מים(רגש). (הבדל בין תבונה וחוכמה )
בגלל שינוי מגמת הקדימויות, יעלה הרצון והיצירתיות ליצור מסגרות פתוחות וגמישות יותר, ללא מערכות הסתרה,יעלה בנו צורך לרקום שיתופי פעולה הרמוניים שיחליפו את מנגנוני השליטה, נבחר לשחרר את העבר בלי פחד , להסכים להיות באי וודאות ולבחור באומץ התחלה חדשה

***

האדמה תמיד תמשיך להתקיים כאן, כי אנחנו חיים במעבדת ניסוי שמטרתה להביא תוצאות לניסוי בחומר. הגוף שלנו הוא חומר, האדמה, הרכוש, הכסף,כל אלו אנרגיות חומר. הם לא ייעלמו אלא יצטמצמו מאד. הכסף ילך ויאבד מערכו , המסה הכבדה של הגוף שלנו תצטמצם ונהיה קלילים יותר . כל זה הוא תהליך ארוך של עד 25 שנה, עד שיתחלף הדור. זה  כמובן לא יקרה ברגע אחד. 2012 זה תהליך,לא תאריך. ולשינויים באדמה-בחיי החומר הארציים,לוקח את הזמן שלהם

מערכת המים (רגש) , גם היא תמשיך להתקיים ,אבל כל המידע שהוזן בספריות שלה יימחק ולא יהיה נגיש עבורנו יותר. נצטרך לגשש את דרכנו באפלה כדי למצוא את נתיב האוויר ולהושיט ידינו אליו במקום למערכת המים שכבר לא תתן לנו תמיכה. איך? ע"י חיבור לחושים הפנימיים. מי שיאפשרו לרגש הפחד לנהל אותם- עשויים לפחד מהחושך, מאי הידיעה . מי שיבחרו להתעלות מעל הרגש להבנה גבוהה – יבינו שהחושך נוכח בחיינו רק אם אנחנו בוחרים לתת לו מקום. הכל אצלנו בראש, ברמה התודעתית. מי שהיה מורגל להסתכל הרבה החוצה ולקבל את ההחלטות שלו לפי מה שהוא רואה ושומע בחוץ- עשוי אכן לחוות חושך. כדי לראות את האור- יהה עליכם לבחור להקשיב ולהתבונן פנימה, כי שם נמצא מקור האור- הרצון האמיתי להתפתחות. שם נמצא הניצוץ האלוהי שבנו- זה שיודע את היותו הבורא של עולמו שלו, בעצמו, מתוך עוצמתו, עצמיותו.
נכון להיום, מערכת המים כן קיימת במתכונתה הישנה ונתמכת ע"י מערכות אש אוויר במינונים הולכים וגדלים. כל עוד יהוה טרם סיים את תפקידו , מערכות המים נגישות לנו . ההצעה שלי היא להתחיל להתכונן לשינויים כי ברגע השקט בו יימחק הידע ממערכות המים,מי שינהל כאן את העניינים יהיו 22 המישורים  בניהולו של אלינוס (ליבת אש)ולא יהוה (שהוא ליבת אדמה)

***

נבואות רבות מדברות על שיבושים באספקת אנרגיה, הפסקות חשמל, מכת שמש. זה נכון. האנרגיות הישנות אכן יעצרו , אבל בעיקר ברמה התודעתית, לא הפיזית. החשמל למחשב ישובש כדי שנחדד את החשיבה העצמאית שלנו וניפתח לתדר תודעתי שיקפיץ אותנו קוונטית בצורה משמעותית שאיננו יכולים לדמיין. נאבד את הדעת לזמן מה, כן, כדי שנוכל להטמיע בתודעתנו תוכנה חדשה, מה דעתך? הפעילו שיקול דעת. זכרו שככה חווה הביאה איתה חוויה של התפתחות- כשבחרה לאכול מפרי עץ הדעת.

המחשב- המחשבה שלכם ,יעשו restart. כל ספריות הידע שהיו טעונות בתוכנה הישנה לא יעבדו יותר. כדי שהמחשב יפעל מחדש, יהה עליכם ללמוד את כללי המשחק החדשים, להכניס תוכנה חדשה  וללמוד שפת תקשורת חדשה: שפת הילדעים

***

רגע השקט והשינוי שלאחריו ע"פ תודעת העל – זאב אבירז

"…יהיה רגע מסוים ב-2012 שאתם תחושו את עצמכם כלא מחוברים לשום דבר מאחר ואתם תהיו טהורים לחלוטין ותצופו על הגל, ולאחר מכן אתם מיד תחלו להרגיש את אותם דברים שהמישורים מתחילים לתת לכם, דברים חדשים לבצע."

הביטוי ימות המשיח ואחרית הימים מדבר על ימים אלה.

במהלך התקופה הבאה יהיה רגע שבו נחוש את עצמנו לא מחוברים לדבר. והטוהר הפנימי שלנו יהיה הטוהר המקסימאלי. לאחר מכן הכל שוב יתחיל להשתנות. בתחילה נחוש בלבול, כי כל הדברים שהכרנו עד עכשיו משתנים, ונצטרך למצוא את הקול האישי שלנו בשביל לדעת לאן להמשיך.

האנושות לא מודעת לכך שב- 2012 מתרחש שינוי נושא. נחוש זאת כמשב רוח. כל מי שיתחבר יותר לעצמו, ליעודים שלו, יחווה את השינויים בצורה יותר קלה. תודעת העל אומרת ש-2012 לא הולכת להרוג אותנו – כי בכל אחד מאתנו הושקעה המון אנרגיה. המוות שמדובר עליו הוא המוות של סיום מסגרות והתחלה של דברים חדשים.

קטע מתוך המגזין המלא : רגע השקט ע"פ תודעת העל

***

רוחות של שינוי – סרטון שעלה לאויר ב 30/11/2012 – לפני רגע השקט

 

ימים של שקט

 

הנה באים ימים של שקט
הכלו כבר המים ?
נביט אל השמיים
הנה הם באים ימים של שקט
אחרי הרעש הגדול והנורא
אפשר לנוח קצת על המרפסת
ולאסוף את שברי הסערה

נצא אל החלון לראות
אם כלו כבר המים            ———–  המים הם הרגש הנמוך דוגמת הפחד שנתנו לו לנהל אותנו במקום שננהל אותו מתוך

נביט אל השמיים                                     הבנה גבוהה. השיר ההרמוני- הוא דוגמא למים גבוהים שיחברו בנינו.

נחכה ביחד ליונה.

הנה הם באים ימים של שקט
אחרי שכבר איבדנו את הכל

הנה הם באים ימים של שקט
שנינו כאן ביחד על ההר
המים כבר ירדו ויש כבר קשת
אפשר לקום, סוף העולם עבר.

***

עדכון מה 18/12/2012, אוטוטו רגע השקט .

הבן שלי מתעורר באמצע הלילה מחלום ומסביר לי:
אמא, את יודעת שאין גנבים בעולם שלנו,נכון?
-אממממ האמת שיש….
-לא, אין, אני אומר לך, אין גנבים בעולם שלנו, אני יודע! ראיתי את גרגמל נותן לי משהו . היה לו החיוך הזה הרגיל שלו, אבל הוא לא היה רע

הוא יודע, הבנתם? הוא יודע את מה שאנחנו מתקשים להבין, בגלל כל ה"ניסיון חיים" שצברנו, כל המידע שאנחנו קשובים לו בחדשות וב"תקשורת"

עכשיו, בדיוק עכשיו, הזמן בו כל המידע הישן הזה נמחק מתודעתנו, כדי שנוכל לתקשר תדר תודעתי חדש.
המידע שקיומי עבורנו לדעת אותו – נמצא בתוכנו. מקבל אותו רק מי שקשוב לקולו של הילד הפנימי, מי שמתבונן פנימה ולא החוצה. מי שיודע, כמו הבן שלי, שהעולם שלנו איננו כשהיה. עולם טוב יותר – אתר שינוי תודעתי  – העולם יהיה טוב יותר כשנבחר לראות בו ככזה. הכל אצלנו בראש. ככל שניתן יותר מקום לטוב להתהוות בתודעתנו – כך המציאות תהדהד את הטוב הזה גם לחיים הארציים הגשמיים סביבנו.הילד יודע מה הוא אומר – אתר שינוי תודעתי

 תודעת על – רגע אחרי 21.12.12

רגע השקט – ישראלה יועד

רבות מדובר על רגע השקט הצפוי ע"פ נבואות שונות להתרחש ב 21/12/2012. תודעת העל מדברת על  ינואר 2013. רגע שממנו יסודות האדמה והמים ילכו וירדו ויסודות האוויר והאש יעלו. כל החומר בחיים שלנו- משקף אותנו.הוא מגיב אלינו, לא אנחנו תלויים בו. רגע שבו תיפתח התודעה החדשה ל כ  ו  ל  ם וכל אחד יצטרך לבחור האם הוא רוצה לעשות שינוי תודעתי או לא. לאלו שיבחרו לאחוז באדמה  והמים יהיה מאד קשה להמשיך לחיות בעולם המשתנה אבל היות ואנחנו חיים ברובד של בחירה חופשית -יהיו רבים שיבחרו להשלים את התסריטים שלהם . רגע השקט תהיה נקודת זמן שבה נשמות תוכלנה לבחור לעבור בין המישורים.

***

הפוסט הראשון הזה נכתב באוקטובר 2011.  איפה הרגע הזה פוגש אותי?

לוח המאיה נגמר ב  28/10/2011   שזה עוד 4 ימים .מתאריך זה ואילך,לפי המאיה, כל אחד יידרש לקחת אחריות אישית מלאה על חייו
איך זה יקרה?
הנה תרחיש אפשרי מקורותיי הבוקר. גילוי נאות:הבוקר שלי מתחיל באמצע הלילה
קמתי הלילה להתייחד עם עצמי ועם המחשב שלי שמשום מה התעקש לא להתחבר לאינטרנט והציג משהו מוזר מאד שבו כותרת: "חותמת הזמן"time stamp
חיכיתי, הבנתי, פחדתי,הבנתי,נרגעתי, הבנתי,ניסיתי להדליק ולכבות כמה פעמים, לא עבד, שוב "חותמת הזמן" הציגה סרגל זמן מוזר שרץ ונשלם,כמו שעון חול כזה אבל על ציר זמן מלבני ארוך
הרגעתי עצמי בידיעה שאני כבר מוכנה לרגע הזה,אני כבר שרדתי את השלב הקשה ביותר: ההבנה של ה"לבד" , ההכרח לקחת אחריות אישית מלאה . אם אין אני לי מי לי.
כבר השתחררתי מהאשלייה של "רק לאל פתרונים" לי יש את כל התשובות לשאלות שאני צריכה. אני רק צריכה לתרגל יותר תקשורת עם עצמי,עם הילד הפנימי שלי,להיות קשובה לחושים הפנימיים,לאפשר לנשמה להוביל אותי ליעדי ע"פ התסריט שחתמתי עליו מראש.
האינטרנט לא עובד. אני לא יכולה לתקשר עם אנשים אחרים ,לא להעביר מסרים,לא לעזור,לא להיעזר, כלום. אני לבד. אני עם עצמי ושני ילדיי הקטנים
שני ילדיי הגדולים בחרו את אשר בחרו-לחיות עם אביהם והם רחוקים ממני מאד מאד. על אף שראיתי אותם פיזית בעיני אתמול בערב, אנחנו רחוקים יותר מאי פעם

ההבנה שגם הילדים שלי אינם באמת שלי נצרבת בתודעתי. אני רק זכיתי ללמוד מהם ואיתם את השיעורים החשובים שלמדתי בחיי עד כה. זכיתי ללתת בית לגופם הפיזי, אבל נשמתם חופשייה.
אין לי  שליטה  על הבחירות שלהם, על ההשפעה של אביהם עליהם, על רצף ההתרחשויות. אני נדרשת לקחת אחריות רק על עצמי.

סיימתי ללמוד את מה שהייתי צריכה ללמוד מבן הזוג ולכן החיים הביאו אותי לגירושים ממנו, סיימתי ללמוד מילדיי את השיעורים החשובים שזכיתי ללמוד מילדיי  וכעת היא העת, עת שינוי

זמן להיפרד מהתלות ולפתח עצמאות.

 ילדיי הגדולים בוחרים היום להיפרד מהתניית התלות ההורית-ילדית  בנינו.
ה"אמא" שבי עוד נופלת למקומות מימיים נמוכים של סערת רגשות: רגע, אבל אני אמא, אני צריכה עוד להגן ולדאוג ולשמור, לטפל,להזין, הם הילדים הקטנים שלי…

אז זהו, שהם לא "ילדים" במובן זה שהם בוגרים בהבנתם  יותר ממני והם בטח לא "שלי". הם של עצמם, של העולם, של החברים, בני המשפחה האחרים,למעשה הם לא של אף אחד מלבד של עצמם

אני מוצאת עצמי משליכה מעליי את עודפי מאגרי המים שבי: אותם רגשות שליליים שכובלים אותי לתחושת הפחד מהוויה חדשה  האי וודאות ממה שיהיה

ילדיי בוחרים עצמאות ונפרדות ממני
ואני מאפשרת להם. חתמנו על זה לפני רדתנו לכאן. הם בחרו בי כאמא שתאפשר להם לחוות עצמאות ואני בחרתי אותם כילדיי שיבחרו לממש את העצמאות שלהם,אחד אחד מהם.כל אחד עם מי שהינו,מיוחד במינו

האם כך ייראה רגע השקט המדובר שצפוי לפי כל מני תקשורים לקרות בסוף 2012?
אולי אני מקדימה את זמני?
אולי נועדתי לפלס דרך?
אולי ההבנות שלי כאן ועכשיו יעזרו למישהו לעשות את השינוי עד אותו רגע שאם וכאשר ואולי יקרה או לא יקרה כפי שצופים אותו ?

למדתי בשיעורי תודעת על על כך שמי שכבר עשה את השינוי התודעתי סביר שלא יחוש כלל בהבדל משמעותי ברגע הזה, הרי מדובר על שינוי תודעתי ולא פיזי

האם האפיזודה המוזרה שקרתה לי הלילה עם המחשב היתה הדמיה של תרחיש עתידי או אולי אפילו ההתרחשות עצמה ברגע התהוותה?

כל זמן שניסיתי להיכנס למייל,המחשב לא עבד
האינטרנט חזר לפעול רק אחרי ש הבנתי, ואז נכנסתי לדף כאן כדי לעדכן

בשביל לעסוק בשינוי תודעתי-אני מקבלת מימון ודלתות נפתחות
בשביל לתחזק את התלות הבינאישית עם ילדיי והאבא שלהם אחרי ערב עם מפגש טעון וקשה, אין לי מימון

ברגע שהבנתי את זה, המחשב חזר לפעול
אין לי צורך בזעזועים ורעידות אדמה למיניהם. אני כבר מבינה

כל הקטע ארך בערך שעה. רק שעה? אולי בגלל שהבנתי מהר. רגע השקט ה"אמיתי" אמור לקחת הרבה יותר זמן, הרבה יותר. מספיק זמן עבור האנושות לקפוץ קפיצה קוונטית משמעותית ,מספיק זמן כי להשתיק לגמרי את העשייה הפיזית שלנו ולאפשר לתודעה שלנו לעבוד בטורבו.

ככל  שנבין יותר ,נפחד פחות ונחווה פחות זעזועים.

המצב שנוצר- המציאות החדשה היא לא בעיה. היא אתגר התפתחותי.לצמצם את המים בעולמי ולפעול יותר ויותר ממקום של הבנה

עליי לאפשר לאש שבי (הרצון,היצר,היצירתיות) לפרוץ ולהוביל את ההבנות לקראת מימוש בחיים הארציים. זה מה שאני צריכה עכשיו לעשות
המטרה איננה התעלות רוחנית . המטרה היא הורדת רוח לחיי החומר

דצמבר 2012 , בתי העלתה לפייס שלה תמונת פרופיל של דף לבן  . זה בדיוק מה שקרה לכולנו בדצמבר 2012. גם לאלו בנינו שעדיין לא מודעים לשינוי התודעתי שהתחולל – התחיל עידן חדש אחרי שנמחק מספריות הידע הגבוהות כל המידע של התנסויות אדמה ומים ונפתח לנו דף חדש חלק. ריק להתנסויות חדשות באש ואוויר. (זמן קצר לפני כן, מסך המחשב שלי היה שחור, כמה סמלי…לא יכולתי אז לראות כלום. נמחק לי מהתודעה כל מה שחשבתי שאני יודעת על העולם) . היא ראתה בבהירות את מה שנסתר מעיני באפלה .

***

תקשור מתודעת העל – זאב אבירז:

רבים שאלו אודות רגע השקט שאמור להיות מועד חילופי העידנים. מה כבר קורה, מה עוד יקרה ומה לא יקרה?
הרי כולם דיברו על מהפכה ושינוי כולל של הכל ובתכלס, "בשטח",אנחנו לא רואים את זה קורה , עדיין קיימים הרבה מאד אנשים שלא מבינים ולא מודעים . מה, הם טיפשים ו "לא מפותחים"? מה יקרה לכל אותם אלו?
התשובה היא זו: לא, אנחנו לא טיפשים. האנושות שנוכחת היום בכדה"א חכמה מאד .הבעיה שהחוכמה מופניית לכוונים לא עדכניים. רבים טרם עשו את השינוי התודעתי בכוונים העדכניים שמשקפים את מגמת השינוי הכלל בריאתית (מעבר מאדמה ומים לאש ואוויר). ברגע השקט אנחנו לא נרגיש פתאם בבת אחת חכמים יותר אלא שיקול הדעת שלנו יהיה כזה שיכוון אותנו לתת קדימות למערכות האש והאוויר. אם עד היום נתמכנו קודם כל במערכת המים(הרגש, מערכות יחסים בינאישיות) , הרי שמרגע השקט,כל המידע שהיה שמור במערכות האלו יימחק מהספריות. אנשים ימצאו עצמם במציאות שבה מערכת המים כבר לא תיתן להם מענה ולא תהיה להם ברירה- הם יהיו חייבים לגשש באפלה כעצמאיים ולחפש את מערכות האש והאוויר ולחפש את הפתרונות שם. הקדימות המשתנה תגרום לאנשים להיפתח לתדר תודעתי המבוסס על אש ואוויר, כלומר: יעלו הרצון והיצירתיות שיחברו אנשים למערכות פתוחות וחופשיות יותר, ללא מערכות הסתרה. מערכת המים תמשיך להתקיים, אבל הקדימות תהיה לאוויר. זהו רגע האיזון בתהליך היפוך הקטבים מרגע זה ואילך,יעלו האש והאוויר וירדו האדמה והמים.

האם זה כבר קרה או קורה או יקרה?

יש בנינו מי שכבר נפתח להם ומשמשים סוכני שינוי שנועדו לקדם את השינוי התודעתי ,ללוות אנשים בתהליכי שינוי. זו אני.
יש כאלו שחווים עכשיו ברגע זה את ההבנה הזו ומוצאים עצמם בטלטלות ובלבול גדול. (זה גם המשבר שאני עברתי…)
כל השאר: ייפתח להם ערוץ לקליטת התדר החדש ברגע השקט. התודעה החדשה תיפתח לכולם באותו רגע של גל הסתברויות שאמור להתרחש בסביבות סוף דצמבר 2012 – ינואר 2013. היות ואנחנו חיים ברובד של בחירה חופשית, כל אחד מאיתנו יצטרך לבחור את הבחירה העצמאית שלו איך להגיב לשינויים.

לכל הספקניים והציניקניים שמזלזלים במגמות השינוי אזכיר רק כי שנת 2012 עוד לא הסתיימה
אני ממליצה לכם לא לחכות אלא להתחיל להתכונן כבר מעכשיו. אני ממליצה לבחור היום להתמודד באומץ עם השינויים כי הם יגיעו בין כך ובין כך, אז ייטב אם נתרגל את ההיפרדות ממערכות המים בהדרגה (יחסית…הרבה זמן אין לנו..)

בינתיים, כל עוד לא הסתיים עידן שלטונו של יהוה,המישורים יכולים לתמוך במגמת השינוי רק ע"י הכנסה של אנרגיות אש ואוויר. בינתיים, אנחנו כן יכולים להושיט ידינו קודם כל אל המערכות המים אך אני אינני ממליצה לעשות זאת. אני מציעה לכם להתחיל להתרגל לנוכחות פחותה יותר ויותר בבחירות שלכם. המידעים הקיימים במערכות המים יימחקו רק אחרי רגע השקט בו המישורים יתיחלו לנהל כאן את העניינים במקומו של יהוה.

***

שאלות ותשובות בתקשור ישיר מתודעת העל – זאב אבירז:

שאלה: הייתי מבקש להבין, בהמשך לשאלה ששאלתי לגבי הנושא של האוויר, הרי בסופו של דבר, האוויר כל הזמן ישתנה והתדר שלו גם כן לא יתאים לנו, אז איך בכלל המערכת פה תתייצב? זאת אומרת, יכול להיווצר איזה מצב, שכל האוויר כבר לא יהיה מתאים לריאות. אז איך זה עובד?
תשובה: הדבר הזה הולך במקביל לאותם ילדים שנולדים. ככל שהילדים נולדים בתקופה שהאוויר פה הולך ומשתנה מבחינת המאזן, היכולת שלהם לעבוד גם עם אוויר גבוה קיימת ולכן, שינוי האוויר הזה נותן להם את האפשרות להמשיך בצורה, אתם מכנים זאת, רגילה לנשום. כאשר אתם באתם למתנד מסוים, הם באו לשני המתנדים. האם הבנת?

ומה קורה עם הוותיקים, מה שנקרא? איך הם…?
תשובה: לכן יש בעיות לפתחם.

בסדר, אז אני שואל האם הבעיות האלה יש להן איזה מצב, שלב כזה או שלב אחר, שהם יסתיימו או רק יהיו חמורים?
תשובה: הם יחמירו, אך עד שלב מסוים, מאחר ובנקודה מסוימת יעצרו את השינוי הזה כי יהיה מספיק דלק כאן כבר גבוה כדי שאפשר יהיה להתחיל לשנות את המקום ומצד שני, יהיה צריך להשאיר מספיק כדי שאתם תוכלו לסיים את התסריטים שלכם. כלומר, השינוי ברמת הורדת האנרגיות לכאן יגיע למצב, שהוא ייעצר ויניח לכאלו שנהנים מהחלק הנמוך לסיים ורק לאחר שהם ייעלמו ויהיו כאן כאלו שיכולים לעבוד על השניים, יתחילו להעלות אותו עוד פעם כדי לחסל את המערכת הנמוכה. האם הבנת?

עכשיו, למה זה לא קורה לכולם? לכל הותיקים? למה זה קורה רק לחלק?
תשובה: זה תלוי באיזה מצב ומאיזה מישור אתה הגעת ועל היכולת של המישור לתת לך להבין איזה יכולות קיימות ומשתנות במקום הזה. מישורי מים, כדוגמא, נתנו פחות הסברים מאשר מישורי אוויר. נכון, שאלו שבאו ממישורי מים בתוך רובדי האוויר שלו ידעו יותר ואלו שבאו מהאש מתוך האוויר ידעו יותר וגם מהאדמה ומהאוויר ידעו יותר. אך בסיכומו של דבר, אלו שבאו מבסיסים של מים עם מים או אש עם אש או אדמה עם אדמה, אלו הפגיעים יותר. האם הבנת?
כן, כן. רציתי לשאול לגבי אותו טיפול שאני מקבל, שהוא נמשך הרבה זמן, אבל יש מן עליות וירידות. אתם, בזמנו, אמרתם שכל הנושא הזה בגלל האש האגרסיבית שנכנסת לכאן.
תשובה: הדבר הזה הוא נכון.

אבל, זאת אומרת, אז יש טעם לטיפול? האם זה דבר שיכול, בסופו של תהליך, להגיע למצב של סיום או שכדאי לעשות הפסקה?
תשובה: אנו נאמר לך. אנו ממליצים לך לסיים עוד חודש ארצי שלכם ובסיום החודש הזה, אל תעשו יותר טיפול, מאחר והמתנד הולך להיות משתנה בכל המקום הזה ורק לאחר שהוא ישתנה, אפשר להמשיך הלאה. האם הבנת?

כן. מתי הוא ישתנה? עוד חודש אני הבנתי. זה עניין של חודשים? ימים? או שזה משהו שהוא…?
תשובה: אנו נאמר לך. זה הכול תלוי ביכולת שלכם כאנושות לספוג את השינוי.

הבנתי. יש את נושא הסערות שמש שמדברים עליהן, שלפי המדענים זה מתוכנן להיות אי שם ברגע השקט. האם יש לזה קשר בין הדברים?
תשובה: בוודאי.

זאת אומרת, מה הקשר בין רגע השקט לסערות השמש?
תשובה: אנו ניתן לך דוגמא קטנה. תשים לב. סערת שמש משתיקה אתכם. האם זה נכון?

משתיקה הרבה מחשבים והרבה בלגן.
תשובה: היא משתיקה אתכם.

כן.
תשובה: חבר את זה לרגע השקט ותראה. תהיו שקטים קצת.

אנחנו נהיה שקטים להרבה זמן.
תשובה: עליך להבין, שכאשר אתם משתמשים באותם מכשירים, אתם משדרים הרבה מאד מחשבות והדבר הזה מביא לכך, שהמקום הזה הוא לא מקבל את השקט שלו. כדי להשתיק אתכם ברמת המחשבה בתקופה הנוכחית, שאתם הרבה מאד מתעסקים כבר עם מכשירי אש ואוויר, צריך להרגיע את המכשירים ואז המחשבה נרגעת. האם הבנת?

כן, אבל תהיה מחשבה בשביל לפתור את הבעיות.
תשובה: אתם תפתרו אותן. הדבר הזה הוא לא דבר שהוא בעוכריכם כל כך, אך הוא ירגיע את רמת המחשבה שיוצאת מהמקום הזה. כל הדברים שמדברים עליהם ברגע השקט הם הרגעת המחשבות של המקום הזה, מאחר והמחשבות שלכם יוצרות תודעה כוללת. המחשבות שלכם יוצרות מצב, שעולים הרבה מאד דברים לכיוון הבריאה והמחשבות האלו חייבות להיות שקטות כדי שאפשר יהיה לעשות את השינוי ולהתחיל במערכת אחרת ולמעשה, אין דרך אחרת להשתיק היום את האנושות אלא לפגוע במערכת האלקטרונית שלה. האם הבנת?

כן. נכון לעכשיו, מתי באמת זה יהיה רגע השקט? האם זה יהיה שבועיים אחרי 21 ל-12?
תשובה: אתה רוצה לשאול אותנו מתי תהיה סערת שמש?

אני לא יודע. תסבירו את זה איך שאתם רוצים.
תשובה: אנו לא יכולים למסור לך את זה, מאחר וזה תלוי באינטראקציה בין יהוה לבין המישורים. הוא יוצר את סערות השמש, לא אנו.

בגלל זה אמרתי נכון לעכשיו.
תשובה: אין נכון לעכשיו. ברגע שיגיע רגע השקט, יתחילו לבדוק ולראות את הרמה של עוצמת המחשבות שנמצאת במקום הזה. והיה והעוצמה הזאת עוברת גבול מסוים, יחליטו על הסערות מהסוגים האלו. והיה ולא, אתם תראו סערות קטנות, השתקות קטנות יותר. האם הבנת?
הבנתי. או.קיי. תודה.

שאלה: שלום לכם. אני רוצה להמשיך בקשר לאותן סערות שמש, כמו שאמרתם. בעצם אמרתם, שסערת שמש כזאת תיצור את רגע השקט. האם אחרי סערת שמש כזאת, כל המערכת תתחיל לפעול מחדש, עם אותו מידע כבר שמוצפן בתוכה? או שהכול יימחק ותהיה התחלה מחדש?
תשובה: אתם, את ההתחלה, תעשו לפי המידע שקיים אצלכם. אך היינו מנסים לתת לך להבין, ש-והיה ויגיעו למסקנות שצריך להרדים אתכם לחלוטין מהבחינה של המחשבות, אתם למעשה, כאשר אתם תתחילו לייצר את זה, אתם תקבלו רעיונות חכמים יותר כבר. האם הבנת?

כן. אני שואלת בצורה מאד פלילית, קרימינאלית הייתי אומרת. כלומר, אם אני לוקחת היום הלוואות מהבנק ובסערת השמש המידע יימחק בבנק, אני לא חייבת כבר לבנק אחרי זה.
תשובה: למעשה, הדבר הזה אינו נכון. אתם עדיין נמצאים ברמת המים. יש לכם מספיק ניירות כתובים בכל מיני מקומות.
או.קיי. תודה.

שאלה: שלום. רציתי לשאול לגבי יכולת חשיבה עתידית, שאתם מתארים בחיי העתיד, שתהיה יכולת ליצור הולוגרמות של בגדים ושל בתים ושל כיפות. האם היכולת הזאת תתחיל כבר אחרי רגע השקט להתפתח? ואם אתם יכולים קצת להמחיש, שאולי אני אבין, איך זה יהיה? זאת אומרת, פשוט אנשים יחשבו כמו שאנחנו חושבים היום או שזה יהיה בצורה אחרת?
תשובה: תנסי לחשוב, כאשר את ללא בגדים לחלוטין, תנסי לחשוב שאת רוצה שגופך יהיה מצופה ביהלומים ולפתע את תקבלי נצנוצי יהלומים על כל גופך. לא יהיה לך יהלומים פיזיים, אך נצנוצי היהלומים יהיו כיהלומים ואת תהיי לבושה במחלצות יהלומים. האם הבנת?

כן. זאת אומרת, מכוח המחשבה אנחנו ניצור איזשהו מעטה הולוגרמי בדימוי שנבחר. ככה זה יעבוד?
תשובה: הדבר הזה הוא נכון. אכן כן.

והיכולות האלה יתחילו להתפתח כבר אחרי רגע השקט? בהדרגה?
תשובה: אכן כן.

שאלה: אני רוצה לשאול בהמשך לאותן סערות שמש, שאמרתם שזה להשקיט קצת את המחשבות שלנו. אבל אני רואה מצב, שאם קורסים פה מכשירי תקשורת שלנו, המחשבות פה נכנסות לאטרף של כולם, מחשבות הישרדות של אטרף, זה לא יפסיק מחשבות.
תשובה: הדבר הזה הוא נכון, אך את צריכה להבין איזה סוג מחשבות נעצרות אצלכם. המחשבות של ההישרדות שלכם אלו בסיסי מחשבות מים. איתם אין בעיה. יש בעיה עם מחשבות האוויר שלכם, מאחר והמקום הזה צריך בנקודה מסוימת לעבור לאוויר גבוה יותר וכדי שאתם תוכלו לעבור לאוויר גבוה יותר, אתם צריכים להיות יותר חכמים. כשאתם יורדים לרמת הישרדות, הבעיה הזאת לא קיימת, מאחר ואין בעיה בין מערכות הישרדות לבין שינוי לאוויר גבוה יותר לאחר ההישרדות. עליכם להבין, כאנושות, שאתם נמצאים במצב, שאתם כבולים בעצמאות שלכם, מאחר ומצד אחד, אתם עדיין לא מפותחים ברמת המחשבה, עם אוויר מספיק גבוה, שתוכלו לתקשר אחד עם השני ללא כלים. מצד שני, אתם יצרתם כלים, שיוצרים מצב שאתם סומכים עליהם ואתם לא מפתחים את האוויר הזה שלכם, שיכול להיות ללא כלים. ולכן, פחות כלים. האם הבנת?

כן, אבל זה זמני. זה יכול להיות כמה ימים…
תשובה: בוודאי. אנו לא מסרנו, שאתם תהיו באופן קבוע ללא זה.

והזמני הזה יהיה מספיק כדי לפתח את המקום של ללא כלים? להוציא את הרעיונות של ללא כלים אצל אנשים, שיש להם את זה?
תשובה: אתם נמצאים בעולם של בחירה. יהיה לכם את האפשרות או לפתח את היכולות האלו או לחכות עד שהמכשירים יחזרו ואנו מנסים לתת להבין, שיהיה לכם מספיק זמן לפתח את היכולות האלו. האם הבנת?

כן. אבל עוד פעם, אם יש יכולות כאלה, הם נמצאים אצל כלל האנושות או שהם נמצאים כניצנים אצל צביר העם היהודי כמקום של לפתח? איפה נמצאים היכולות האלה?
תשובה: אתם כבר יורדים בתקופה הנוכחית הרבה מאד עם יכולות אוויר גדולות מאד. לפי מה שאנו מכירים את צביר העם היהודי, הוא האחרון שיפתח את היכולות האלו, מאחר והיכולת שלו לשלוט במים ואדמה גדולה, הוא ירוץ למכשירים יותר מכולם. האם הבנת?

כן. זה לא משמח. דיברתם על עוד חודש שינוי של מתנד. על מתנד של איזה יסוד דיברתם?
תשובה: אנו לא דיברנו. אנו מסרנו שיש שינוי של מתנד.

כן. של מי? איזה מתנד? מתנד של מה?
תשובה: אנו לא נמסור לכם את זה. אתם תחושו את זה.

איך נחוש? איך זה ישפיע עלינו?
תשובה: אם נענה לשאלה זאת, אנו נמסור לך איזה סוג של יסוד זה. אנו לא נמסור לך.

מה כן אתם כן יכולים למסור בעניין הזה?
תשובה: שהמתנד ישתנה.

או.קיי. יש שאלה מקבוצת תלמידים על הסיפור של אירן שמגיע-לא מגיע עלינו לטובה או לא עלינו לטובה. מה מתרחש שם?
תשובה: הכול תלוי בהחלטות שלכם. השכל קיים אצלכם. היכולת קיימת. והיה ואתם לא תנצלו את זה, ינצלו אתכם. האם הבנת?

השכל והיכולת, זה אומר, להתקיף, במילים אחרות.
תשובה: אנו לא מדברים במושגים שלכם, אך אתם יכולים לנצל את היכולת שקיימת אצלכם בצורה הזאת, שתדעו להגן על עצמכם. והיה ולא תעשו את זה, אתם לא תעשו את זה. האם הבנת? קיימת אצלכם היכולת. קיים אצלכם הפוטנציאל. השכל היהודי ירד עם מספיק כוח כדי לבצע את הדברים האלו. אין לכם את המערכת שמזיזה אתכם לעשות את זה, וכאשר אין לכם את המערכת הזאת וכל העולם הזה בנוי על כשלים של השליטה, שהולכים ומתקנים אותם, מישהו ישלוט עליכם. האם הבנת?

אני מנסה להבין כי אתם מדברים ברמזים. זה אומר, שצריך לקחת את הביטחון שלנו בידיים שלנו. לא לסמוך על אחרים מסביבנו, כמו ארה"ב או אחרים, וליזום את הפעולות שאנחנו חושבים שיתנו לנו את הביטחון שלנו?
תשובה: אוי ואבוי יהיה לעם היהודי אם הוא לא יעשה את זה, מאחר ואי אפשר כעם יהודי, שהוא שונה במקום הזה, לסמוך על אחרים. אם והיה והייתם מייצרים את תפקידכם, שיעריכו אתכם בגלל היכולת השכלית שלכם ונתינת עליית מדרגה לעולם, הדבר הזה היה אחר, אך אתם לא עושים את זה. ולכן, וכי מדוע שיעזרו לכם?

או.קיי. זאת אומרת, המגעים הדיפלומטיים שיש והסנקציות בענייני כספים וכו', זה לא משהו שבאמת יעזור לנו.
תשובה: היינו אומרים שלא זה הפיתרון.

רק עוד מילה אחת מפריעה לי, שאתם אומרים את המילה להגן. במילה להגן אתם מתכוונים גם להתקיף? זה חלק מההגנה, נכון?
תשובה: להגן על עצמכם זה לנצל את הפוטנציאל והיכולת שקיים אצלכם.

בכל הטווח?
תשובה: בוודאי.

שגם התקפה זה חלק מהגנה.
תשובה: וודאי שכן.
תודה.

תודה לכם.

***


צפו בסרטון » רגע השקט- נאור

***

מאמרים בנושאים קרובים שאני ממליצה להיכנס אליהם:

game over, ספירת מלאי

***

 התפרקות מסגרות חשיבה 

***

סוגרים ת'ים , סוף כל סוף סוף

***

 סוף העולם

***

פחד מוות

***

 

 

 

10 תגובות בנושא “רגע השקט”

  1. רבים שאלו אודות רגע השקט שאמור להיות מועד חילופי העידנים. מה כבר קורה, מה עוד יקרה ומה לא יקרה?
    הרי כולם דיברו על מהפכה ושינוי כולל של הכל ובתכלס, "בשטח",אנחנו לא רואים את זה קורה , עדיין קיימים הרבה מאד אנשים שלא מבינים ולא מודעים . מה, הם טיפשים ו "לא מפותחים"? מה יקרה לכל אותם אלו?
    התשובה היא זו: לא, אנחנו לא טיפשים. האנושות שנוכחת היום בכדה"א חכמה מאד .הבעיה שהחוכמה מופניית לכוונים לא עדכניים. רבים טרם עשו את השינוי התודעתי בכוונים העדכניים שמשקפים את מגמת השינוי הכלל בריאתית (מעבר מאדמה ומים לאש ואוויר). ברגע השקט אנחנו לא נרגיש פתאם בבת אחת חכמים יותר אלא שיקול הדעת שלנו יהיה כזה שיכוון אותנו לתת קדימות למערכות האש והאוויר. אם עד היום נתמכנו קודם כל במערכת המים(הרגש, מערכות יחסים בינאישיות) , הרי שמרגע השקט,כל המידע שהיה שמור במערכות האלו יימחק מהספריות. אנשים ימצאו עצמם במציאות שבה מערכת המים כבר לא תיתן להם מענה ולא תהיה להם ברירה- הם יהיו חייבים לגשש באפלה כעצמאיים ולחפש את מערכות האש והאוויר ולחפש את הפתרונות שם. הקדימות המשתנה תגרום לאנשים להיפתח לתדר תודעתי המבוסס על אש ואוויר, כלומר: יעלו הרצון והיצירתיות שיחברו אנשים למערכות פתוחות וחופשיות יותר, ללא מערכות הסתרה. מערכת המים תמשיך להתקיים, אבל הקדימות תהיה לאוויר. זהו רגע האיזון בתהליך היפוך הקטבים מרגע זה ואילך,יעלו האש והאוויר וירדו האדמה והמים.

    האם זה כבר קרה או קורה או יקרה?
    יש בנינו מי שכבר נפתח להם ומשמשים סוכני שינוי שנועדו לקדם את השינוי התודעתי ,ללוות אנשים בתהליכי שינוי. זו אני.
    יש כאלו שחווים עכשיו ברגע זה את ההבנה הזו ומוצאים עצמם בטלטלות ובלבול גדול. (זה גם המשבר שאני עברתי…)
    כל השאר: ייפתח להם ערוץ לקליטת התדר החדש ברגע השקט. התודעה החדשה תיפתח לכולם באותו רגע של גל הסתברויות שאמור להתרחש בסביבות סוף דצמבר 2012 – ינואר 2013. היות ואנחנו חיים ברובד של בחירה חופשית, כל אחד מאיתנו יצטרך לבחור את הבחירה העצמאית שלו איך להגיב לשינויים.

    לכל הספקניים והציניקניים שמזלזלים במגמות השינוי אזכיר רק כי שנת 2012 עוד לא הסתיימה
    אני ממליצה לכם לא לחכות אלא להתחיל להתכונן כבר מעכשיו. אני ממליצה לבחור היום להתמודד באומץ עם השינויים כי הם יגיעו בין כך ובין כך, אז ייטב אם נתרגל את ההיפרדות ממערכות המים בהדרגה (יחסית…הרבה זמן אין לנו..)

    בינתיים, כל עוד לא הסתיים עידן שלטונו של יהוה,המישורים יכולים לתמוך במגמת השינוי רק ע"י הכנסה של אנרגיות אש ואוויר. בינתיים, אנחנו כן יכולים להושיט ידינו קודם כל אל המערכות המים אך אני אינני ממליצה לעשות זאת. אני מציעה לכם להתחיל להתרגל לנוכחות פחותה יותר ויותר בבחירות שלכם. המידעים הקיימים במערכות המים יימחקו רק אחרי רגע השקט בו המישורים יתיחלו לנהל כאן את העניינים במקומו של יהוה.

  2. רגע השקט יאפשר לנו להתחבר למרחב הבריאה האישי שלנו. לשם כך אנחנ ו זקוקים לשקט- להתרכז בעצמנו ללא מגוון הגירויים החיצוניים, הרעשים מאחרים סביבי, ממכשירי חשמל ותקשורת המונים, הזמזומים של תפיסות השבי הישנות מאחורי האוזן של החמות והסבתא והשכנה

    רגע השקט יאפשר לנו להתנתק ממערכת החושים הפיזיים כדי להתחבר לחושים הפנימיים
    לא יהיה אור, כדי שנחדד את ההתבוננות פנימה
    לא יהיה חשמל למחשב כדי שנחדד את החשיבה העצמאית שלנו וניפתח לתדר תודעתי שיקפיץ אותנו קוונטית בצורה משמעותית שאיננו יכולים לדמיין.

    רגע השקט יהיה רגע שבו נתחבר לטוהר-לאותה מהות מזוקקת של היותנו מי שאנחנו ומהמקום הנקי הזה, בלי הפחד-המים,בלי החומר -מסת הגוף הכבדה שמושכת אותנו מטה לאדמה, לעדיהם-תוכל הנשמה שלנו לרחף הרחק מעבר לכנפי הדמיון, אל מרחבי האני העליון של היותנו מי שאנחנו: נשמות שחיות בתוך גוף.

    אנחנו לא גוף עם נשמה בתוכו.
    אנחנו נשמה שחיה בתוך גוף
    הגוף זמני. הנשמה נצחית

  3. רגע השקט -רגע של איזון , גל הסתברויות שבו תיווצר מסה קריטית לשינוי יהיה רגע של שקט, במובן התודעתי,כלומר: רגע שבו תושתק כל מערכת המיחשוב החשמלית, הטכנית, כדי לאפשר לחשיבה שלנו לקפוץ קפיצה קווונטית .לכן, כל כך חשוב שנפתח את החושים הפנימיים שלנו, כדי שנהיה מסוגלים להבין ממקום פנימי, ללא תלות במכשירים חיצוניים.
    כבר בשבועות הקרובים, ישתנה המתנד של כדה"א

    שאלות ותשובות בתקשור ישיר מתודעת העל:

    שאלה: הייתי מבקש להבין, בהמשך לשאלה ששאלתי לגבי הנושא של האוויר, הרי בסופו של דבר, האוויר כל הזמן ישתנה והתדר שלו גם כן לא יתאים לנו, אז איך בכלל המערכת פה תתייצב? זאת אומרת, יכול להיווצר איזה מצב, שכל האוויר כבר לא יהיה מתאים לריאות. אז איך זה עובד?
    תשובה: הדבר הזה הולך במקביל לאותם ילדים שנולדים. ככל שהילדים נולדים בתקופה שהאוויר פה הולך ומשתנה מבחינת המאזן, היכולת שלהם לעבוד גם עם אוויר גבוה קיימת ולכן, שינוי האוויר הזה נותן להם את האפשרות להמשיך בצורה, אתם מכנים זאת, רגילה לנשום. כאשר אתם באתם למתנד מסוים, הם באו לשני המתנדים. האם הבנת?

    ומה קורה עם הוותיקים, מה שנקרא? איך הם…?
    תשובה: לכן יש בעיות לפתחם.

    בסדר, אז אני שואל האם הבעיות האלה יש להן איזה מצב, שלב כזה או שלב אחר, שהם יסתיימו או רק יהיו חמורים?
    תשובה: הם יחמירו, אך עד שלב מסוים, מאחר ובנקודה מסוימת יעצרו את השינוי הזה כי יהיה מספיק דלק כאן כבר גבוה כדי שאפשר יהיה להתחיל לשנות את המקום ומצד שני, יהיה צריך להשאיר מספיק כדי שאתם תוכלו לסיים את התסריטים שלכם. כלומר, השינוי ברמת הורדת האנרגיות לכאן יגיע למצב, שהוא ייעצר ויניח לכאלו שנהנים מהחלק הנמוך לסיים ורק לאחר שהם ייעלמו ויהיו כאן כאלו שיכולים לעבוד על השניים, יתחילו להעלות אותו עוד פעם כדי לחסל את המערכת הנמוכה. האם הבנת?

    עכשיו, למה זה לא קורה לכולם? לכל הותיקים? למה זה קורה רק לחלק?
    תשובה: זה תלוי באיזה מצב ומאיזה מישור אתה הגעת ועל היכולת של המישור לתת לך להבין איזה יכולות קיימות ומשתנות במקום הזה. מישורי מים, כדוגמא, נתנו פחות הסברים מאשר מישורי אוויר. נכון, שאלו שבאו ממישורי מים בתוך רובדי האוויר שלו ידעו יותר ואלו שבאו מהאש מתוך האוויר ידעו יותר וגם מהאדמה ומהאוויר ידעו יותר. אך בסיכומו של דבר, אלו שבאו מבסיסים של מים עם מים או אש עם אש או אדמה עם אדמה, אלו הפגיעים יותר. האם הבנת?
    כן, כן. רציתי לשאול לגבי אותו טיפול שאני מקבל, שהוא נמשך הרבה זמן, אבל יש מן עליות וירידות. אתם, בזמנו, אמרתם שכל הנושא הזה בגלל האש האגרסיבית שנכנסת לכאן.
    תשובה: הדבר הזה הוא נכון.

    אבל, זאת אומרת, אז יש טעם לטיפול? האם זה דבר שיכול, בסופו של תהליך, להגיע למצב של סיום או שכדאי לעשות הפסקה?
    תשובה: אנו נאמר לך. אנו ממליצים לך לסיים עוד חודש ארצי שלכם ובסיום החודש הזה, אל תעשו יותר טיפול, מאחר והמתנד הולך להיות משתנה בכל המקום הזה ורק לאחר שהוא ישתנה, אפשר להמשיך הלאה. האם הבנת?

    כן. מתי הוא ישתנה? עוד חודש אני הבנתי. זה עניין של חודשים? ימים? או שזה משהו שהוא…?
    תשובה: אנו נאמר לך. זה הכול תלוי ביכולת שלכם כאנושות לספוג את השינוי.

    הבנתי. יש את נושא הסערות שמש שמדברים עליהן, שלפי המדענים זה מתוכנן להיות אי שם ברגע השקט. האם יש לזה קשר בין הדברים?
    תשובה: בוודאי.

    זאת אומרת, מה הקשר בין רגע השקט לסערות השמש?
    תשובה: אנו ניתן לך דוגמא קטנה. תשים לב. סערת שמש משתיקה אתכם. האם זה נכון?

    משתיקה הרבה מחשבים והרבה בלגן.
    תשובה: היא משתיקה אתכם.

    כן.
    תשובה: חבר את זה לרגע השקט ותראה. תהיו שקטים קצת.

    אנחנו נהיה שקטים להרבה זמן.
    תשובה: עליך להבין, שכאשר אתם משתמשים באותם מכשירים, אתם משדרים הרבה מאד מחשבות והדבר הזה מביא לכך, שהמקום הזה הוא לא מקבל את השקט שלו. כדי להשתיק אתכם ברמת המחשבה בתקופה הנוכחית, שאתם הרבה מאד מתעסקים כבר עם מכשירי אש ואוויר, צריך להרגיע את המכשירים ואז המחשבה נרגעת. האם הבנת?

    כן, אבל תהיה מחשבה בשביל לפתור את הבעיות.
    תשובה: אתם תפתרו אותן. הדבר הזה הוא לא דבר שהוא בעוכריכם כל כך, אך הוא ירגיע את רמת המחשבה שיוצאת מהמקום הזה. כל הדברים שמדברים עליהם ברגע השקט הם הרגעת המחשבות של המקום הזה, מאחר והמחשבות שלכם יוצרות תודעה כוללת. המחשבות שלכם יוצרות מצב, שעולים הרבה מאד דברים לכיוון הבריאה והמחשבות האלו חייבות להיות שקטות כדי שאפשר יהיה לעשות את השינוי ולהתחיל במערכת אחרת ולמעשה, אין דרך אחרת להשתיק היום את האנושות אלא לפגוע במערכת האלקטרונית שלה. האם הבנת?

    כן. נכון לעכשיו, מתי באמת זה יהיה רגע השקט? האם זה יהיה שבועיים אחרי 21 ל-12?
    תשובה: אתה רוצה לשאול אותנו מתי תהיה סערת שמש?

    אני לא יודע. תסבירו את זה איך שאתם רוצים.
    תשובה: אנו לא יכולים למסור לך את זה, מאחר וזה תלוי באינטראקציה בין יהוה לבין המישורים. הוא יוצר את סערות השמש, לא אנו.

    בגלל זה אמרתי נכון לעכשיו.
    תשובה: אין נכון לעכשיו. ברגע שיגיע רגע השקט, יתחילו לבדוק ולראות את הרמה של עוצמת המחשבות שנמצאת במקום הזה. והיה והעוצמה הזאת עוברת גבול מסוים, יחליטו על הסערות מהסוגים האלו. והיה ולא, אתם תראו סערות קטנות, השתקות קטנות יותר. האם הבנת?
    הבנתי. או.קיי. תודה.

    שאלה: שלום לכם. אני רוצה להמשיך בקשר לאותן סערות שמש, כמו שאמרתם. בעצם אמרתם, שסערת שמש כזאת תיצור את רגע השקט. האם אחרי סערת שמש כזאת, כל המערכת תתחיל לפעול מחדש, עם אותו מידע כבר שמוצפן בתוכה? או שהכול יימחק ותהיה התחלה מחדש?
    תשובה: אתם, את ההתחלה, תעשו לפי המידע שקיים אצלכם. אך היינו מנסים לתת לך להבין, ש-והיה ויגיעו למסקנות שצריך להרדים אתכם לחלוטין מהבחינה של המחשבות, אתם למעשה, כאשר אתם תתחילו לייצר את זה, אתם תקבלו רעיונות חכמים יותר כבר. האם הבנת?

    כן. אני שואלת בצורה מאד פלילית, קרימינאלית הייתי אומרת. כלומר, אם אני לוקחת היום הלוואות מהבנק ובסערת השמש המידע יימחק בבנק, אני לא חייבת כבר לבנק אחרי זה.
    תשובה: למעשה, הדבר הזה אינו נכון. אתם עדיין נמצאים ברמת המים. יש לכם מספיק ניירות כתובים בכל מיני מקומות.
    או.קיי. תודה.

    שאלה: שלום. רציתי לשאול לגבי יכולת חשיבה עתידית, שאתם מתארים בחיי העתיד, שתהיה יכולת ליצור הולוגרמות של בגדים ושל בתים ושל כיפות. האם היכולת הזאת תתחיל כבר אחרי רגע השקט להתפתח? ואם אתם יכולים קצת להמחיש, שאולי אני אבין, איך זה יהיה? זאת אומרת, פשוט אנשים יחשבו כמו שאנחנו חושבים היום או שזה יהיה בצורה אחרת?
    תשובה: תנסי לחשוב, כאשר את ללא בגדים לחלוטין, תנסי לחשוב שאת רוצה שגופך יהיה מצופה ביהלומים ולפתע את תקבלי נצנוצי יהלומים על כל גופך. לא יהיה לך יהלומים פיזיים, אך נצנוצי היהלומים יהיו כיהלומים ואת תהיי לבושה במחלצות יהלומים. האם הבנת?

    כן. זאת אומרת, מכוח המחשבה אנחנו ניצור איזשהו מעטה הולוגרמי בדימוי שנבחר. ככה זה יעבוד?
    תשובה: הדבר הזה הוא נכון. אכן כן.

    והיכולות האלה יתחילו להתפתח כבר אחרי רגע השקט? בהדרגה?
    תשובה: אכן כן.

    שאלה: אני רוצה לשאול בהמשך לאותן סערות שמש, שאמרתם שזה להשקיט קצת את המחשבות שלנו. אבל אני רואה מצב, שאם קורסים פה מכשירי תקשורת שלנו, המחשבות פה נכנסות לאטרף של כולם, מחשבות הישרדות של אטרף, זה לא יפסיק מחשבות.
    תשובה: הדבר הזה הוא נכון, אך את צריכה להבין איזה סוג מחשבות נעצרות אצלכם. המחשבות של ההישרדות שלכם אלו בסיסי מחשבות מים. איתם אין בעיה. יש בעיה עם מחשבות האוויר שלכם, מאחר והמקום הזה צריך בנקודה מסוימת לעבור לאוויר גבוה יותר וכדי שאתם תוכלו לעבור לאוויר גבוה יותר, אתם צריכים להיות יותר חכמים. כשאתם יורדים לרמת הישרדות, הבעיה הזאת לא קיימת, מאחר ואין בעיה בין מערכות הישרדות לבין שינוי לאוויר גבוה יותר לאחר ההישרדות. עליכם להבין, כאנושות, שאתם נמצאים במצב, שאתם כבולים בעצמאות שלכם, מאחר ומצד אחד, אתם עדיין לא מפותחים ברמת המחשבה, עם אוויר מספיק גבוה, שתוכלו לתקשר אחד עם השני ללא כלים. מצד שני, אתם יצרתם כלים, שיוצרים מצב שאתם סומכים עליהם ואתם לא מפתחים את האוויר הזה שלכם, שיכול להיות ללא כלים. ולכן, פחות כלים. האם הבנת?

    כן, אבל זה זמני. זה יכול להיות כמה ימים…
    תשובה: בוודאי. אנו לא מסרנו, שאתם תהיו באופן קבוע ללא זה.

    והזמני הזה יהיה מספיק כדי לפתח את המקום של ללא כלים? להוציא את הרעיונות של ללא כלים אצל אנשים, שיש להם את זה?
    תשובה: אתם נמצאים בעולם של בחירה. יהיה לכם את האפשרות או לפתח את היכולות האלו או לחכות עד שהמכשירים יחזרו ואנו מנסים לתת להבין, שיהיה לכם מספיק זמן לפתח את היכולות האלו. האם הבנת?

    כן. אבל עוד פעם, אם יש יכולות כאלה, הם נמצאים אצל כלל האנושות או שהם נמצאים כניצנים אצל צביר העם היהודי כמקום של לפתח? איפה נמצאים היכולות האלה?
    תשובה: אתם כבר יורדים בתקופה הנוכחית הרבה מאד עם יכולות אוויר גדולות מאד. לפי מה שאנו מכירים את צביר העם היהודי, הוא האחרון שיפתח את היכולות האלו, מאחר והיכולת שלו לשלוט במים ואדמה גדולה, הוא ירוץ למכשירים יותר מכולם. האם הבנת?

    כן. זה לא משמח. דיברתם על עוד חודש שינוי של מתנד. על מתנד של איזה יסוד דיברתם?
    תשובה: אנו לא דיברנו. אנו מסרנו שיש שינוי של מתנד.

    כן. של מי? איזה מתנד? מתנד של מה?
    תשובה: אנו לא נמסור לכם את זה. אתם תחושו את זה.

    איך נחוש? איך זה ישפיע עלינו?
    תשובה: אם נענה לשאלה זאת, אנו נמסור לך איזה סוג של יסוד זה. אנו לא נמסור לך.

    מה כן אתם כן יכולים למסור בעניין הזה?
    תשובה: שהמתנד ישתנה.

    או.קיי. יש שאלה מקבוצת תלמידים על הסיפור של אירן שמגיע-לא מגיע עלינו לטובה או לא עלינו לטובה. מה מתרחש שם?
    תשובה: הכול תלוי בהחלטות שלכם. השכל קיים אצלכם. היכולת קיימת. והיה ואתם לא תנצלו את זה, ינצלו אתכם. האם הבנת?

    השכל והיכולת, זה אומר, להתקיף, במילים אחרות.
    תשובה: אנו לא מדברים במושגים שלכם, אך אתם יכולים לנצל את היכולת שקיימת אצלכם בצורה הזאת, שתדעו להגן על עצמכם. והיה ולא תעשו את זה, אתם לא תעשו את זה. האם הבנת? קיימת אצלכם היכולת. קיים אצלכם הפוטנציאל. השכל היהודי ירד עם מספיק כוח כדי לבצע את הדברים האלו. אין לכם את המערכת שמזיזה אתכם לעשות את זה, וכאשר אין לכם את המערכת הזאת וכל העולם הזה בנוי על כשלים של השליטה, שהולכים ומתקנים אותם, מישהו ישלוט עליכם. האם הבנת?

    אני מנסה להבין כי אתם מדברים ברמזים. זה אומר, שצריך לקחת את הביטחון שלנו בידיים שלנו. לא לסמוך על אחרים מסביבנו, כמו ארה"ב או אחרים, וליזום את הפעולות שאנחנו חושבים שיתנו לנו את הביטחון שלנו?
    תשובה: אוי ואבוי יהיה לעם היהודי אם הוא לא יעשה את זה, מאחר ואי אפשר כעם יהודי, שהוא שונה במקום הזה, לסמוך על אחרים. אם והיה והייתם מייצרים את תפקידכם, שיעריכו אתכם בגלל היכולת השכלית שלכם ונתינת עליית מדרגה לעולם, הדבר הזה היה אחר, אך אתם לא עושים את זה. ולכן, וכי מדוע שיעזרו לכם?

    או.קיי. זאת אומרת, המגעים הדיפלומטיים שיש והסנקציות בענייני כספים וכו', זה לא משהו שבאמת יעזור לנו.
    תשובה: היינו אומרים שלא זה הפיתרון.

    רק עוד מילה אחת מפריעה לי, שאתם אומרים את המילה להגן. במילה להגן אתם מתכוונים גם להתקיף? זה חלק מההגנה, נכון?
    תשובה: להגן על עצמכם זה לנצל את הפוטנציאל והיכולת שקיים אצלכם.

    בכל הטווח?
    תשובה: בוודאי.

    שגם התקפה זה חלק מהגנה.
    תשובה: וודאי שכן.
    תודה.

    תודה לכם.

  4. רגע השקט יהיה רגע שממנו והלאה תעלה הקדימות של מערכות האש והאוויר על פני מערכות האדמה והמים.
    האדמה תמיד תמשיך להתקיים כאן, כי אנחנו חיים במעבדת ניסוי שמטרתה להביא תוצאות לניסוי בחומר. הגוף שלנו הוא חומר, האדמה, הרכוש, הכסף,כל אלו אנרגיות חומר. הם לא ייעלמו אלא יצטמצמו מאד. הכסף ילך ויאבד מערכו , המסה הכבדה של הגוף שלנו תצטמצם ונהיה קלילים יותר (אח… לרגע הזה אני מחכה בקוצר רוח). כל זה הוא תהליך ארוך כמובן ולא יקרה ברגע אחד.
    מערכת המים גם היא תמשיך להתקיים אבל כל המידע שהוזן בספריות שלה יימחק ולא יהיה נגיש עבורנו יותר. נצטרך לגשש את דרכנו באפלה כדי למצוא את נתיב האוויר ולהושיט ידינו אליו במקום למערכת המים שכבר לא תתן לנו תמיכה.
    נכון להיום, מערכת המים כן קיימת במתכונתה הישנה ונתמכת ע"י מערכות אש אוויר במינונים הולכים וגדלים. כל עוד יהוה טרם סיים את תפקידו , מערכות המים נגישות לנו . ההצעה שלי היא להתחיל להתכונן לשינויים כי ברגע השקט בו יימחק הידע ממערכות המים,מי שינהל כאן את העניינים יהיו המישורים ולא יהוה.
    כשאומרים לנו שברגע השקט תיפתח לנו התודעה, אין הכוונה שברגע אחד נרגיש פתאם חכמים יותר. האנושות שנמצאת כאן היא חכמה מאד ברובה. הבעיה היא שהחוכמה אינה מותאמת לכוון מגמת השינויים הכלל בריאתיים (מאדמה ומים לאש ואוויר)
    מה שיקרה ברגע השקט הוא שנבין איך להשתמש בחוכמה שלנו כדי להתנהל מתוך קדימות למערכות אוויר ולא מים.
    בגלל שינוי מגמת הקדימויות, יעלה הרצון והיצירתיות ליצור מסגרות פתוחות וגמישות יותר, ללא מערכות הסתרה

  5. מביאה כאן מילים של נעמי_בן_שיטרית‏ שעזרו לי להשתחרר מהפחד מרגע השקט ולברוא הוויה חדשה:

    רגע השקט זה רגע של איזון מושלם.

    חוץ משלוות נפש לא תרגישי כלום.

    אחרי רגע השקט יתעצם הפער בין האש והאוויר למים ולאדמה, כאשר האוויר יוביל את יתר היסודות.

    ככל שתהיי יותר אווירית , את תבראי את המציאות שלך מתוך הבנת השינויים הנדרשים ויהיה לך יותר קל וטוב.

    את לא צריכה אמון בשום דבר חיצוני , חומר הוא אשלייה זמנית ואין בו שום יציבות משל עצמו.

    חומר מגיב לאנרגיות שנמצאות בו שאת משדרת לו.

    החומר בחייך משקף אותך.

    הוא מגיב אלייך ולא את אליו.

    את צריכה אמון בעצמך.

    תבחרי את הדברים בחייך מתוך הבנה כי הם משרתים אותך בצורה היעילה והחסכונית ביותר.

    ואל תשכחי את ההנאה והיופי בדברים שאת בוחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *