מאדים

למה מאדים? כדה"א שנברא ע"י יהווה למטרת חקר יסודות האדמה והמים,  שינה את תכלית קיומו לחקר אש ואוויר.יהוה   סיים תפקידו כשליט העידן הישן כבר ב 2012 ולא מנהל כאן את העניינים. החליף אותו אלינוס  שהוא ליבת אש שמכוונת לאוויר- לתודעה.  עכשיו מבינים למה ההתיישבות האנושית יוצאת מהמרחב האווירי של כדהא לחלל (אוויר) ודווקא למאדים?(אש)

חזון יישוב החלל של אילון מאסק 

מאסק פרסם את תכניתו המלאה ליישב את כוכב-הלכת מאדים במיליון בני-אדם בפרק זמן הנע בין ארבעים למאה שנים מהיום. למה? כדי לספק "ביטוח למין האנושי", למקרה שאסון כלשהו יתחולל על פני כדור-הארץ. כדי ליישב את המאדים, מאסק מתכנן לפתח טילי-ענק שיהיו ניתנים למחזור ולשימוש מחדש, ויפחיתו את עלות הטיסה למאדים אלפי מונים.

בשלב הראשון בשנת 2018, אמורה ספייס-אקס לשגר גשוש למאדים, שיבחן את המקום המתאים ביותר להקמת מושבה ודרכים להפקת דלק מהפחמן שבאטמוספירה הדלילה של המאדים ומהמימן שיגיע מקרח-מים שעל פני כוכב הלכת. בשלב השני יונחת על המאדים מפעל קטן להפקת דלק, שיוכל לתמוך בפעילויות הבאות. בשלב השלישי, עוד חמש שנים מהיום, ישוגרו בני-האדם הראשונים למאדים, ובתקווה גם יחזרו משם באמצעות הדלק והמשאבים שכבר יהיו זמינים לשימושם על פני כוכב הלכת. ובשלב הרביעי כבר מתוכננת מושבה שלמה, עם "תעשיות ברזל ופיצריות"

אבל האם מושבה שכזו תוכל באמת לספק "תעודת ביטוח למין האנושי"? רק אם היא תוכל לקיים את עצמה בכוחות עצמה, ומבלי תלות בכדור-הארץ. אנו מתחילים להבין שעתיד כזה אפשרי בזכות יכולות כריית משאבים (מים, מתכות ועוד) מאסטרואידים ומקרקע המאדים, אך ברור שיש עדיין צורך בקפיצה עצומה ביכולות הטכנולוגיות שלנו, עם דגש על יצירת מזון ושמירה על בריאות האדם בחלל.

NASA's Top 5 Mars Habitats מבני מגורים על מאדים 

NASA's Top 5 Mars Habitats

These are 5 futuristic examples of what a habitat on Mars could look like

Posted by NowThis Future on Monday, July 30, 2018

אנרגית האש היא הלוחמת את מלחמת האור בחושך 

היום כדור הארץ ומאדים נמצאים בקרבה הגדולה ביותר מאז 2003 ועד שנת 2035 עם מרחק של כ-57.6 מיליון קילומטר בלבד. לרגל המאורע הקוסמי אספנו לכם כמה עובדות מרתקות על השכן שלנו במערכת השמש

Elon Musk :Living on Mars is the Easy Part

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *