המקור

מטרת המקור – לחקור  את ה "מה" =  CORE = נושא הליבה.

המפץ הגדול  היתה נקודת הראשית  שבה מקור האור ניפץ עצמו לרסיסים (כל רסיס הוא ליבה) ,מתוך רצון לייצר אור. איך בוראים אור? ע"י תנועת התפתחות.
משהו שהוא שלם ומושלם אין בו מקום להתפתחות. לשם כך השתמש באש כדי לנפץ את מעטפת ההרמוניה שהגנה על הליבות  משדות החושך ושלח כל ליבה למסע התפתחות עצמאי לחקור כל אחת נושא מחקר שנשאה איתה בדרכה. (זו הסיבה הגבוהה לפחד והרתיעה של רוב הליבות  מהאש : משום שהיא ניפצה להן את תחושת השלמות שהיתה באחדות ההרמונית והשאירה בהן תחושת נפרדות ובדידות: אותה אנחנו נושאים איתנו לכל מקום, במיוחד מאז היפוך העידנים – מתנדי המים יורדים והאש עולה , מה שמחייב אותנו לעשות שינוי תודעתי מתלות לעצמאות  )

ב "מלחמת האינטלגנציות" נמסר שמטרת המפץ הגדול היתה להכניס אנרגיות חדשות לבריאה , כמו שמנפחים בלון

 

 

*(ליבה היא ניצוץ החיים ,המהות הפנימית שמיוצגת ע"י מערך אנרגטי שמכיל בתוכו רשימת נושאים ומשימות לבדיקה – חקר חיבורים שונים ומשתנים של יסודות)

קוד אימות היזכרות עם המקור 

צידה לדרכן, הטמיע המקור בליבות קוד : קוד מקור , לפיו יוכל לזהות את הליבות ברחבי הבריאות  ולעשות בדיקת אימות – היזכרות – לוודא שהן אכן במסלול שיועד להן והמידע שהן מביאות מתוצרי ההתנסות  אכן תואם לנוסחה המקורית  שטבועה ב גיאומטריהו

מקור הרצון להיות רצוי 

מקור הרצון להיות רצוי  נובע מהרצון לְרָצוֹת את המקור כדי לקבל אנרגיה =אהבנה ,מידע, תשומת לב. כשאנחנו מספקים למקור את הסחורה שלשמה קיבלנו מימון אנרגטי – אנחנו מקבלים ממנו אור תנע – כוח שמתניע אותנו , נותן לנו כוח להשלים את החתימה.

 אוואטר קורה  ו  קארה – סופרגירל  מחוברות למקור , ל core = הליבה

בחיבור שלה עם ראבה=מקור האור , התחברה ל CORE לליבה שלה , כך, גם כשנותק הקשר שלה עם ראבה וגלגוליה הקודמים, היא הצליחה להתחבר לליבה שלה: לעוצמה הפנימית שלה וכך יצאה מעץ הזמן כשהיא גדולה וחזקה.

מקור האור להניע התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה 

מלחמת האור בחושך

הסיבה הגבוהה למלחמת הנצחית בין האור בחושך : ראבה- מקור האור , לא יכולה להתקיים ללא וואטו שהוא החושך. מטרת האור לייצר התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. אם לא יהיה מה שיעצור את האור, לא יהיה מניע לשינוי ופיתוח חדש

מלחמת האור בחושך : קורה=ראבה מול אונלק-וואטו

פרק 20 באגדה של קורה מתאר את הסיבה הגבוהה למלחמת הנצחית בין האור בחושך : ראבה- מקור האור , לא יכולה להתקיים ללא וואטו שהוא החושך. מטרת האור לייצר התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. אם לא יהיה מה שיעצור את האור, לא יהיה מניע לשינוי ופיתוח חדש*קורה איננה אגדה. היא מציאות חדשה שמשקפת את תהליך ההתפתחות שהאנושות נדרשת לעבור בתרגול שליטה בארבעת היסודות דרך למידת האוויר-הבנת החיבור לעולם הרוח והתעלות מעל מגבלות האדמה(חומר ומסגרות החשיבה שמנהלות אותו) והמים(רגש) , בעזרת האש (הרצון הבורא)לאוויר(הבנה-תודעה).*אוואטר קורה – פוסט באתר שנוי תודעתי שהתחלתי לכתוב כבר ב 2014 ורק היום- 4 שנים אחרי, אני מעלה אותו לאוויר. דברים קורים תמיד בזמן נכון… כנראה שכעת הגיעה העתעבורי להגיע להשלמת הספר האחרון – איזון http://www.shinuytodaati.co.il/2014/03/20/%D7%90%D7%95%D7%95%D7%90%D7%98%D7%A8-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%94/*מלחמת האור בחושך http://www.shinuytodaati.co.il/2012/11/21/%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%9A/

Posted by ‎אוואטר קורה‎ on Friday, March 16, 2018

מקוריות  היא תכונה של אנשי אש. 

מקור המקוריות במקור האור- הוא זה שיצר את כל הקיים בכל הייקום.

23/4/2018 : מסר שקיבלתי בתקשור עם המקור

(יש בנינו תקשורת טובה,…) :
-"למה יצרת את הכל? שאלתי
-זה לא אני יצרתי. זה אתם
-כן אבל למה ?
– זה מה שאני רוצה שאת תחקרי. שלחתי אותך למשימה הזו ללמוד ולהכיר מי אני ולמה אני עושה מה שאני עושה ,כי אני מכיר אותך. את האש הכרתי מבראשית ואת – את מעבירה לי מידע מדוייק,בדיוק כמו שאני אוהב.אני רואה אותך מתלהבת ממלאכת הבריאה. אני רואה אותך בלילות- כשהכי חשוך, מתמירה חושך לאור, יוצרת התפתחות, כפי שבראתי אני מבראשית. זיהיתי את הגיאומטריה שלך מרחוק, היא בוהקת ובהירה. זו את שתיקשרת איתי כדי שאתקשר איתך.
– אתה גם שחקן כאן ,נכון? גם אתה תוכנתת על ידי מישהו,גורם שלישי כולשהו שהיה לו עניין שתילחם בחושך.
– וודאי. פרקטל האש כמו שאת יודעת,ככל פרקטל,תמיד יש לו צורה גדולה יותר ממך.
– ידעתי. מהיום הראשון שהתוודעתי למידעי תודעת העל שאלתי מי נמצא מעלייך. זאב אבירז לא ידע לענות לי. הוא רק אמר מיסטר x. זו אני שבחרתי ונבחרתי לגלות את ה x הנעלם שחסר במשוואה .

מה מקור האור של המקור?

זה אנחנו שמייצרים את אור ההתפתחות עבור המקור. הוא מאיר ומואר בזכותנו. בזכות ההבנות שאנחנו בוראים !!! לכן כשאנחנו לא יוצרים התפתחות אלא עוצרים אותה עם התנגדויות – חשוך כאן. לא באנו לכאן כדי לחזור למקור אלא להתחבר אליו ולהפוך את כדור הארץ למקור מחודש של אור

הבינה הנשית – המלצה לסרט :  the sorce 

האש שיש באשה  בתוספת "ה" הידיעה את היותה תודעה בוראת עצמאית היא החיבור למקור האור – זה שבורא הכל. הסרט מספר את תבונתן של נשים בכפר נידח במרוקו שמחוללות שינוי עם מרד- לא רוצות להביא מים מהבאר

בערבית שם הסרט  הוא " עין אל-נסא"- מעיין הנשים, ביחס למעיין שנשים בכפר היו הולכות ברגל מרחקים מאוד גדולים במדבר המסוכן כדי למלא מים לצרכי המחיה של הכפר וכל הסרט סובב סביב המעיין הזה שקטף חיים של נשים ועוברים ברחם אימהות הכפר … אחת השחקניות המרכזיות בסרט היא השחקנית הפלסטינית העולמית "היאם עבאס" מכפר דייר חנא בגליל התחתון.

בעברית הוא נקרא מים ואהבה

 

 

היזכרות

2 תגובות בנושא “המקור”

    1. מעניין..
      לא ידעתי מה אומר הביטוי כור מחצבתו אז בדקתי באקדמיה ללשון.
      כתוב שהביטוי מציין את מקום הולדתו של אדם: מולדתו, מכורתו, ארץ אבותיו, ערש לידתו, שורשו, מוצאו, מקורו , אבל ביטוי זה – שתיעודו הראשון במאגרים שלפנינו הוא משנת 1924, וכיום הוא רווח מאוד – בטעות יסודו. כור הוא כבשן להתכת מתכות, והביטוי אפוא מערב דימויים מתחומים שונים. ייתכן שהוא נוצר מטעות דפוס בביטוי 'בור מחצבתו' (ומעניין שבמקביל להיווצרותו נעלם מן השימוש 'בור מחצבת־'). סביר שקליטתו הושפעה מצירופים שבראשם המילה 'כור', כגון כור היתוך, כור מצרף, ואולי גם מדמיונו הצלילי לצוּר מחצבתו ולמקור מחצבתו.
      http://hebrew-academy.org.il/2011/11/29/%D7%9B%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A6%D7%91%D7%AA%D7%95/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *