מטרת המקור – לחקור את ה "מה" = CORE = נושא הליבה.
המפץ הגדול היתה נקודת הראשית שבה מקור האור ניפץ עצמו לרסיסים (כל רסיס הוא ליבה) ,מתוך רצון לייצר אור. איך בוראים אור? ע"י תנועת התפתחות.
משהו שהוא שלם ומושלם אין בו מקום להתפתחות. לשם כך השתמש באש כדי לנפץ את מעטפת ההרמוניה שהגנה על הליבות משדות החושך ושלח כל ליבה למסע התפתחות עצמאי לחקור כל אחת נושא מחקר שנשאה איתה בדרכה. (זו הסיבה הגבוהה לפחד והרתיעה של רוב הליבות מהאש : משום שהיא ניפצה להן את תחושת השלמות שהיתה באחדות ההרמונית והשאירה בהן תחושת נפרדות ובדידות: אותה אנחנו נושאים איתנו לכל מקום, במיוחד מאז היפוך העידנים – מתנדי המים יורדים והאש עולה , מה שמחייב אותנו לעשות שינוי תודעתי מתלות לעצמאות )
ב "מלחמת האינטלגנציות" נמסר שמטרת המפץ הגדול היתה להכניס אנרגיות חדשות לבריאה , כמו שמנפחים בלון
*(ליבה היא ניצוץ החיים ,המהות הפנימית שמיוצגת ע"י מערך אנרגטי שמכיל בתוכו רשימת נושאים ומשימות לבדיקה – חקר חיבורים שונים ומשתנים של יסודות)
קוד אימות היזכרות עם המקור
צידה לדרכן, הטמיע המקור בליבות קוד : קוד מקור , לפיו יוכל לזהות את הליבות ברחבי הבריאות ולעשות בדיקת אימות – היזכרות – לוודא שהן אכן במסלול שיועד להן והמידע שהן מביאות מתוצרי ההתנסות אכן תואם לנוסחה המקורית שטבועה ב גיאומטריהו
מקור הרצון להיות רצוי
מקור הרצון להיות רצוי נובע מהרצון לְרָצוֹת את המקור כדי לקבל אנרגיה =אהבנה ,מידע, תשומת לב. כשאנחנו מספקים למקור את הסחורה שלשמה קיבלנו מימון אנרגטי – אנחנו מקבלים ממנו אור תנע – כוח שמתניע אותנו , נותן לנו כוח להשלים את החתימה.
אוואטר קורה ו קארה – סופרגירל מחוברות למקור , ל core = הליבה
בחיבור שלה עם ראבה=מקור האור , התחברה ל CORE לליבה שלה , כך, גם כשנותק הקשר שלה עם ראבה וגלגוליה הקודמים, היא הצליחה להתחבר לליבה שלה: לעוצמה הפנימית שלה וכך יצאה מעץ הזמן כשהיא גדולה וחזקה.
מקור האור להניע התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה
הסיבה הגבוהה למלחמת הנצחית בין האור בחושך : ראבה- מקור האור , לא יכולה להתקיים ללא וואטו שהוא החושך. מטרת האור לייצר התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. אם לא יהיה מה שיעצור את האור, לא יהיה מניע לשינוי ופיתוח חדש
מלחמת האור בחושך : קורה=ראבה מול אונלק-וואטו
פרק 20 באגדה של קורה מתאר את הסיבה הגבוהה למלחמת הנצחית בין האור בחושך : ראבה- מקור האור , לא יכולה להתקיים ללא וואטו שהוא החושך. מטרת האור לייצר התפתחות. מטרת החושך לעצור אותה. אם לא יהיה מה שיעצור את האור, לא יהיה מניע לשינוי ופיתוח חדש*קורה איננה אגדה. היא מציאות חדשה שמשקפת את תהליך ההתפתחות שהאנושות נדרשת לעבור בתרגול שליטה בארבעת היסודות דרך למידת האוויר-הבנת החיבור לעולם הרוח והתעלות מעל מגבלות האדמה(חומר ומסגרות החשיבה שמנהלות אותו) והמים(רגש) , בעזרת האש (הרצון הבורא)לאוויר(הבנה-תודעה).*אוואטר קורה – פוסט באתר שנוי תודעתי שהתחלתי לכתוב כבר ב 2014 ורק היום- 4 שנים אחרי, אני מעלה אותו לאוויר. דברים קורים תמיד בזמן נכון… כנראה שכעת הגיעה העתעבורי להגיע להשלמת הספר האחרון – איזון http://www.shinuytodaati.co.il/2014/03/20/%D7%90%D7%95%D7%95%D7%90%D7%98%D7%A8-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%94/*מלחמת האור בחושך http://www.shinuytodaati.co.il/2012/11/21/%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%9A/
Posted by אוואטר קורה on Friday, March 16, 2018
מקוריות היא תכונה של אנשי אש.
מקור המקוריות במקור האור- הוא זה שיצר את כל הקיים בכל הייקום.
23/4/2018 : מסר שקיבלתי בתקשור עם המקור
מה מקור האור של המקור?
הבינה הנשית – המלצה לסרט : the sorce
האש שיש באשה בתוספת "ה" הידיעה את היותה תודעה בוראת עצמאית היא החיבור למקור האור – זה שבורא הכל. הסרט מספר את תבונתן של נשים בכפר נידח במרוקו שמחוללות שינוי עם מרד- לא רוצות להביא מים מהבאר
בערבית שם הסרט הוא " עין אל-נסא"- מעיין הנשים, ביחס למעיין שנשים בכפר היו הולכות ברגל מרחקים מאוד גדולים במדבר המסוכן כדי למלא מים לצרכי המחיה של הכפר וכל הסרט סובב סביב המעיין הזה שקטף חיים של נשים ועוברים ברחם אימהות הכפר … אחת השחקניות המרכזיות בסרט היא השחקנית הפלסטינית העולמית "היאם עבאס" מכפר דייר חנא בגליל התחתון.
בעברית הוא נקרא מים ואהבה
ה-core מתחבר לי ל-כור…גם כמושג 'כור מחצבה' וגם כ… כור…
מעניין..
לא ידעתי מה אומר הביטוי כור מחצבתו אז בדקתי באקדמיה ללשון.
כתוב שהביטוי מציין את מקום הולדתו של אדם: מולדתו, מכורתו, ארץ אבותיו, ערש לידתו, שורשו, מוצאו, מקורו , אבל ביטוי זה – שתיעודו הראשון במאגרים שלפנינו הוא משנת 1924, וכיום הוא רווח מאוד – בטעות יסודו. כור הוא כבשן להתכת מתכות, והביטוי אפוא מערב דימויים מתחומים שונים. ייתכן שהוא נוצר מטעות דפוס בביטוי 'בור מחצבתו' (ומעניין שבמקביל להיווצרותו נעלם מן השימוש 'בור מחצבת־'). סביר שקליטתו הושפעה מצירופים שבראשם המילה 'כור', כגון כור היתוך, כור מצרף, ואולי גם מדמיונו הצלילי לצוּר מחצבתו ולמקור מחצבתו.
http://hebrew-academy.org.il/2011/11/29/%D7%9B%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%97%D7%A6%D7%91%D7%AA%D7%95/