גיבורי על

גיבור על, על מה התגברת?

לכל אחד מאיתנו יש כוח על באופן טבעי שטמון במהות הפנימית של היותנו,  איכות שצרובה בתודעה שלנו עוד מלפני שנולדנו. ניצוץ ה גאונות  שרובנו לא ממשים את הפוטנציאל הטמון בו – בנו.  האחריות שלנו כאן היא לגלות מהו הכוח הזה ולהשתמש בו כדי לממש את הייעוד – התסריט הנשמתי  שבחרנו והתחייבנו לממש

איזהו גיבור…? 

בעידן הישן גיבור היה זה הכובש את יצרו. בעידן החדש גיבור הוא מי שנותן ביטוי מלא ליצר-ליצירה שלו ומממש את הרצון האמיתי -האש שבוערת לו בנשמה. זה שנאמן לעצמו , שקשוב לקול הילד הפנימי , שמחובר לעצמו ומחוייב לממש ייעודו בדרכו האמיתית , זה שמשמיע קולו באומץ בלי להקשיב לקריאות בוז או למחיאות כפיים בקהל , זה שמחובר לעצמו ולתודעה  דרך חיבור לחושים הפנימיים , ויודע, פשוט יודע את העוצמה העצמאית הפנימית שלו.

רבים מעריצים גיבורים (גיבורי ילדות, גיבורי מלחמה, גיבורי-על מסרטים וסדרות מדע בידיוני) כי קל לנו יותר לשאת עינינו ולקבל השראה מאחרים מאשר לתת השראה לעצמנו בעצמנו. יותר קל לנו לדמיין דמויות אחרות במציאות מדומה מאשר להאמין שכל מציאות שאנחנו מדמיינים- היא אמיתית. ילדעים  יודעים שהם גיבורי על באמת . העולם הארצי הוא האשלייה . מה שאנחנו רואים בדימיון- בעיני רוחנו – הוא העולם האמיתי. גם אם אנחנו לא חווים את המציאות הזו כאן במימד עולם החומר בכדה"א, אנחנו מביאים את הדימיונות האלו מספריות המידע במישורים הגבוהים או מבחירות שבחרנו ומימשנו ב עולמות חלופיים- ייקומים מקבילים

הסיבה הגבוהה לרצון של אנשים להעריץ גיבורים,
מניין זה נובע?  מה המקור?  הכל מתחיל במקור… 

במפץ הגדול , מקור האור ניפץ עצמו לליבות שנפרדו כל אחת למסע התפתחותה העצמאי ברחבי הבריאה. הן הסתכלו על מקור האור בכמיהה לקבל ממנו הכוונה אנרגטית. לא  כדי להיות כמוהו או להזדהות איתו אלא מתוך רצון להשיג יכולות כמו שיש לו ולקבל אור תנע- אנרגיה שתניע אותן ותעניק להן מימון אנרגטי תומך בדרכן למימוש ייעודן.

כוונת המקור  לא היתה שאנוש  יחקו בהערצה דמויות אחרות אלא רק יתנו ויקבלו הכוונה רעיונית,כווני מחשבה שיאירו להן דרך יעילה שמדוייקת להם ללכת בה את דרכן הייחודית. ברגע שכולם רוצים להיות בעלי אותן יכולות כמו אותם הגיבורים, זה יוצר סוג של הרמוניה שמחברת אנשים  בתדר מים במקום הרמוניה אווירית שמהותה חשיבה עצמאית.

סופרגירל  היא גיבורת על , שלא מהעולם הזה, תרתי משמע: חייזרית שחיה בגוף ילדה בשם קארה שנשלחה להגן על כדהא מהשתלטות חייזרים רעים. רק בבגרותה היא מעיזה  לחשוף את כוחות העל שלה  וחיה חיים כפולים : מזפזפת בין העולמות : בין דמותה האנושית  ובין שליחותה להציל את העולם.

גם קארה(סופרגירל)  וגם קורה (האוואטר )  הן גיבורו על שאני מתחברת אליהם – כי שתיהן מחוברות למקור = core =  ליבה

גיבור אמיתי הוא לא זה שמציל את כולם אלא זה שלא מפסיק לנסות 

 

כל ילד הוא גיבור  /מיכל לשם : האקתון 

האמונה הבסיסית שעומדת ביסוד השיטה החינוכית של אקטון, היא שכל ילד באקטון הוא גיבור ויש לו שליחות ייחודית משלו בעולם. המטרה של אקטון היא לעזור לכל ילד למצוא את השליחות הזו, ולהכין אותו בצורה הטובה ביותר למסע שלו בחיים האמיתיים.

להיות בתודעה של גיבור זה אומר לקחת אחריות על המעשים שלך

*

סיפור ההצלה הרשמי הראשון שלי לאחר שחשפתי בפני העולם את כוחות העל שלי :  הצלתי  ילדה רגע לפני שניסתה להתאבד.

כוח העל שלי

הוא שאני משנה צורה כמו ג'וקרית – יוצאת מעצמי ומשגרת את התודעה שלי לכל קול שמשמיע קריאה אנרגטית ומעלה לאוויר דרישה להבנה , מתעלה על מגבלות המרחב והזמן הלינארי, עוברת בין מימדים ויקומים מקבילים להפיץ אור בתודעת האנושות בכדה"א.

גיבור על שמעניק את כוחות העל שלו לילדעים גיבורים

ילד גיבור שכוחות העל שלו בעריכת סרטי וידאו עזר להגשים חלומות של ילדעים חולי סרטן שבחרו איזה גיבור-על הם רוצים להיות

רועי עדין – סדרת ילדים יצירתיים בחדרים יצירתיים

מתרגש מאוד! עם כל החשש מכך שבסרטון הזה העריכה לא תלויה בי, ואין לי מושג מה הולך לצאת, אני יכול להגיד בלב שלם שאי היה אפשר לספר מי אני בדרך טובה יותר :Dולזה אני קורא: The story of my life.

Posted by Roy Adin on Sunday, March 19, 2017

 

 הילדעים הם הגיבורים האמיתיים 

 
,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *