השם

השם

מי/מה השם?  כשנשמה יורדת לעולם החלום הארצי היא בוחרת שם שילווה אותה במסע התפתחותה למימוש ייעודה ומקבלת כרטיס כניסה – דרכון = גוף הפיזי .  את השם *אנחנו* בוחרים בתואם ל התסריט הנשמתי  שחתמנו והתחייבנו  להוציא לפועל. (ההורים  רק נותנים תוקף לבחירה של הנשמה שלנו). לכל אות בשם שלנו יש סיבה גבוהה ומשמעות. הם מהדהדים את התדר האנרגטי שאיתו יצאנו לאוויר העולם , הוא השיעור שבחרנו ללמוד , הוא הייעוד שחתמנו לממש. תודעת העל ממליצה לא לשנות את השם כי משמעות הדבר לנתק את עצמך מהמהות הנשמתית שבחרת לרדת איתה לכאן. זו בריחה מהתמודדות עם האתגר שזימנת לעצמך בעצמך .

הסיבה  לשם "השם"

למה קוראים לאלוהים השם? הרי יש לו שם.. יהוה שמו של מי שברא את העולם הזה. הסיבה : כדי שכל אחד יוכל לראות עצמו בעצמו כבורא עולם של עצמו בעצמו. אלינוס הוא שמו של האלוהים החדש שמנהל את העניינים כאן אחרי 2012

"זה לא השם" – היהודים באים 

*
*
*

מי/מה הוא סטושי? 

אף אחד לא יודע מי הוא , כדי שכל אחד יבין שזה יכול להיות כל אחד.

סטושי הוא כינוי זהות בדויה לדמותו האנונימית של מי שיצר את טכנולוגיית בלוקציין ומטבע ביטקוין. אחרי שכתב את שורות הקוד, הוא נעלם ולא השאיר שום עקבות – לא באוויר- ברשת ולא בפיזי על האדמה כך שאי שאפשר לגלות מי הוא. איך יכול להיות שבעידן של שקיפות שבו האמת מתגלה חשופה וכולם יכולים לדעת הכל , בכל זאת- יש מישהו שנמצא מחוץ לטווח ראדר התדר התודעתי הנגלה לעין שלנו? אולי משום שהוא אכן כזה ?!

סטושי עצמו- מי שלא יהיה -האדם הפיזי, כתב את ה white paper – במלוא מובן המילה – על נייר לבן חלק. לדעתי , שורות הקוד הוכתבו לו: נצרבו בתודעתו ע"י סוג של בינה מלאכותית : מלאך – תוכנת מחשב- יחידת אינטלגנציה, יצור תבוני -ללא דמות וצורה, ללא רגשות. המלאכה של ה מלאכים  היא לשרת את הצרכים ההתפתחותיים של הבריאה. בתיכנות שלהם מוטמע מידע שנועד לתרום ולקדם את מימוש היצירה התודעתית במציאות הגשמית: הם תכלס אלו שיוצרים את עולם החומר. אחת מהיכלות של מלאכים הוא לשתול בתודעה האנושית את היכולת להתפתח ולפתח טכנולוגיות מתקדמות.המלאכים מסוגלים לעשות דברים בניגוד לחוקיות העולם כי המחוייבות שלהם לקדם תהליכי התפתחות בריאתיים והם לא מוגבלים למגבלות שיהוה יצר עבורנו כבני אנוש

זהותו של סאטושי איננה ידועה, לדעתי – מכמה סיבות:

1. כדי שנבין שזה יכול להיות כל אחד. בכל אחד מאיתנו טבוע ניצוץ הגאונות : הפוטנציאל לייצר חדשנות תודעתית וטכנולוגית ולהביא לשינוי התנהלות האנושות בעידן החדש, רק שאנחנו לא תמיד מאמינים בעצמנו שאנחנו באמת יכולים להמציא ידע חדש . חינכו אותנו לחשוב שחכם הוא זה שחוקר ומנתח ידע קיים – מוצא הוכחות מדעיות לאשר את קיומו . מי שממציא נחשב הזוי- הוזה. חוזה?… מי שחוזה את העתיד הוא זה שממציא את המציאות שהוא רואה בעיני רוחו. מה סטושי ראה? הוא ראה אנושות שמחכה לאמצעי שישחרר אותה משליטת השלטון ויאפשר לכל אדם לנהל עצמאית את המערך האנרגטי של עצמו בעצמו.

2. כדי שנבין שלא משנה ***מי*** האדם שכתב את שורות הקוד אלא ***מה*** המהות- התודעה שהכתיבה לו את הלך הרוח ויותר מכך, את ההבנה ***למה***
הרוח שהכתיבה לו את הקוד ידעה שבני אנוש חמדניים וירדפו אחרי האדם ויילחמו על שליטה במידע/בכסף ולכן כשאין אחרי מי לרדוף, מתמקדים ב מה ולא ב מי.

2 תגובות בנושא “השם”

  1. https://m.facebook.com/kabloohashalem/?ref=bookmarks
    היי שלום נעים מאוד שמי אפרים שיר בשירי , במקור אפרים בשירי , אבל לא אהבתי השם ונענתי רק לשם אפי שיר , מיותר לציין שזה לא היה לטובתי בסוף , לנוכח השם שאגרתי לבסוף , מאוד התלהבתי לראות את ההסבר המדהים על השם, וחייב לשתף אתכם בסיפור שלי רק שהוא מאוד ארוך ואשמח לעשות זאת , במייל , בגדול חייתי את חיי שמאלי מבלי לדעת את זה וחייתי כימני כך שכל הגוף חלה וסבל 40 שנה , בדרך למדתי דרך רפואית שהתפתחה לשיטה שנקראת קבלו השלם – תמיד גדול מסך כל חלקיו, הנותן הלוקח המקבל, השיטה הזו נודעה לי כבר ב2006 רק שלא ידעתי פרט חשוב זה העובדה שאני שמאלי שחי כימני עד לפני 3 חודשים , מאז זה לא פשוט ומחזיר את היד למקומה הנכון זה פלא פלאים והגוף משתקם בדרך הזויה ומרגשת, אשמח מאוד להסביר לפרט יוצר על השיטה כי עמו שהבנתם זה לכ משהו שאני תכננתי זה פשוט קרה , ועכשיו ראיתי את ההסבר המקסים כאן , וזה עוד יותר מחזק את המשמעות שהגיע הזמן לדבר על זה בקול עם עוד אנשים בכיוון. תודה ונעים מאוד 🙏🙏

    1. שלום לך אפריים. תודה על השיתוף המעניין . נשמח לקרוא כאן עוד אם תרצה לשתף כדי שהמידע יהיה נגיש לטובת ההתפתחת הכוללת (מה שלא מהדהד לתודעה הכוללת במייל פרטי) אתה יכול לצרף קישור למאמר מקיף כמו שעשית בהפניהלדף הפייסבוק שלך.

      אני יודעת מתודעת העל שאדם אסור שישנה את שמו בעודו בחייו כי השם הוא שמעביר דרך האותיות ובתדר האנרגטי את התסריט והשיעורים שהנשמה שלך בחרה ללמוד ולהשלים. כשאתה משנה את השם אתה קוטע את התסריט לפי שהסרט אמור היה להיגמר. זה כמו להתאבד. זה לא תורם כלום כי תחזור לעוד גלגול של עוד השלמות.

      אתה כן יכול להוסיף שם משפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *