הדתה

הדתה הוא תהליך כפייה דתית על חברה חילונית. התהליך הזה מתהווה כתוצאה מירידה במימון אנרגטי  שניתן למסגרת הדת שסוגרות את התודעה האנושית במקום לפתוח פתח להתפתחות. אנרגיות האדמה והמים שעליהן מושתתת הדת הולכות ומצטמצמות בכל העולם והבריאה  וכששליטי המוסכמות מרגישים מאויימים, הם מהדקים את החגורה ומעלים את הלחץ- גם על האוכלוסיה הדתית שלהם וגם מפנים חיצים לקהל החילוני. אלו זעקות השבר האחרונות לפני שהדת תתכלה ותתפוגג מהעולם יחד עם שאר מסגרות החשיבה וההתנהלות הישנות. דת – התחלת הסוף

ה ילדעים , הם שנועדו  לעשות את השינוי. תפקידנו כאן לאפשר להם לאפשר לנו ללמוד מהם

אודי שחם לשר בנט : שר החינוך, מי אתה שתקרא לי אנטישמי?

צפו בראיון עם אודי שחם בן ה-15, חבר בקבוצת הנוער של הפורום החילוני, ששודר אתמול ב"כאן" (תאגיד השידור הציבורי) במסגרת התוכנית "שבע אקטואלי".הראיון נערך בעקבות הפוסט שפרסם אודי לפני מספר ימים (שר החינוך, מי אתה שתקרא לי אנטישמי?) ובמהלכו הוא מסביר בחדות, בבהירות ובליווי דוגמאות את תהליך ההדתה שעובר על מערכת החינוך הממלכתית.אודי – כל הכבוד!

Posted by ‎הפורום החילוני‎ on Monday, October 9, 2017

אני תלמידה חילונית. מערכת החינוך מוחקת אותי

הילי קופרשטיין, בת 15  היתה אמורה להיפגש עם תלמידים מבית ספר דתי – ואז דרשו ממנה להתלבש צנוע ולשבת בנפרד מהבנים. עכשיו, אחרי שהמפגש פוצץ, יש לה מסר לשר החינוך: אני גאה במי שאני, תפסיקו ללמד אותי שאני יהודייה סוג ב'

 

"אסור להתקרב לחילונים": כך נשמעו השיעורים במכינה של רפי פרץ שהתמנה לשר החינוך

עד לפני כמה חודשים שר החינוך עמד בראש מכינת "עוצם". כשנבחר לראשות המפלגה הוסרו מהרשת מאות מההרצאות במוסד, בהן נשמעות אמירות חריפות, חלקן נגד גיוס לצבא. "יהיו בתי"ס לנבואה"

מי לא יבוא לדיון בכנסת על הדתה במערכת החינוך? נציגי משרד החינוך…

כמה עוד העם היהודי יאפשר לדת להסית אותנו מהייעוד הייהודי האמיתי שלנו?

גב האומה – הדתה זה אנחנו

 

ישראל טובעת בהדתה

  • הרבנות הראשית פסקה על איסור גיוס בנות לצה"ל
  • טקסי ההשבעה של החיילים עברו תהליך של הדתה
  • בבא"ח גולני פקדו על חיילים לכתוב "בס"ד" בראש טופס מצבת הלוחמים היומי.טפסים שהוגשו ללא המלה המקודשת נפסלו
  • עיריית אשקלון הקצתה באחרונה לעמותה המקורבת לרב יאשיהו פינטו קרקע להקמת בית כנסת בלב שכונה חילונית, בניגוד לתב"ע, בהבטחה להתיר להפעיל בו ישיבה וכולל לאברכים.
  • בנט החליט: לראשונה: בתי החולים הציבוריים, שכזכור מטופלים בהם גם ערבים או סתם חילונים, ולצדם בני משפחותיהם, מונעים מהם בשבתות ובחגים שלל שירותים נלווים ופוגעים ברווחתם.
  • הבנקים השביתו ביום כיפור אפילו את האפשרות למסחר מקוון בשוקי העולם, כשהם חושפים לקוחות להפסדים ולהחמצת הזדמנויות לרווחים.
  • חברות התוכן הטלוויזיוני ניטרלו כדרכן גם את שירותי הצפייה בהזמנה.ה – פחות שעות מתמטיקה ומדעים בבתי הספר
מה עוד צריך לקרות כדי שנתיישר ? ישר-אל את הסטייה הזו? שיואו כמה חשוך כאן בישראל 2018 כששר חינוך חושב שיש לו זכות לחנך את הדור הבא . תימחק לאלתר המילה חינוך מהתודעה האנושית כי אחרת לא תהיה יותר אנושות . מי שחושב שיש לו רשות לחנך ילדעים לפי תפיסות תודעתיות שמרניות שנאחזות בעבר במקום לפלס דרך לילדעים לממש את העתיד בהווה , יתכלה יחד עם כל מערכת החינוך . היא רקובה מהיסוד ויחד איתה תהיה קריסת מערכות כוללת . לא רק במדינת ישראל. כל רעיון המדינות גבולות שיוכים – קבלו ביטול . כל הממשלות שמושלות בתודעת אנשים ושלטון  ששולט בתקציב המימון האנרגטי ששייך להם – כל אלו ייעלמו מהעולם. חסל סדר עידן ישן. די. מיצינו
איזו סטייה של העם היהודי-  הייעוד . השם ירחם. (אה לא… אלוהים לא מרחם על ילדי הגן…) שיואו, לא יאומן , איך אחרי כך הרבה שנים של נגחות בראש: אסונות, מלחמות, שואה שריפות בכרמל ומה לא קיבלנו ועדיין אנחנו ממשיכים לתת לזה לקרות . שר חינוך בישראל 2018 לא מבין שהייעוד של העם הייהודי איננו להיאחז באדמת מולדת ומורשת הדת . העם היהודי איננו דת אלא לאום. . האדמה מעולם לא היתה ולא נועדה להיות שלנו. אנחנו עם של אש ואוויר שבחר ונבחר כדי לפתח טכנלוגיות ותודעה חדשה . איך נעשה את זה אם ילדעים לא ילמדו מתמטיקה  ומדעים? כל הקודים שמתכנתים איתם את הטכנלוגיה – זה הכל מתמטיקה , כל הטבע, כל עולם החומר- זה הכל אלגוריתמים וצורות גיאומטריות. איך בדיוק נהיה אור לגויים אם לא נדבר אנגלית ונפיץ את הידע שלנו לטובת ההתפתחות האנושית? אויש, כמה חשוך כאן.
*
מי ייתן והמילה חינוך תימחק במהרה בימינו מהתודעה האנושית כדי שאנשים בורים ומפגרים כמו בנט לא יחשבו שיש להם אישור לגיטימי לחנך את הדור הבא. שיתכלה בעצמו יחד עם כל הרבנים שמגדלים חברה דתית- חרדית שחרדה מהאמת וחיה ביראה. מי ייתן ? אז זהו – שאף אחד לא ייתן לנו אם לא נבחר לקחת את האחרות הזו בידיים שלנו ולא נשאיר אותה בידי נציגי ציבור בשלטון שלא מייצגים אותנו. אנחנו הציבור. זה בידיים שלנו. ליתר דיוק – בראש שלנו. בבחירות התודעתיות שלנו

הדתה שמדתה – ליאור שליין בארץ נהדרת

ההורים החילונים מתכוונים לבוא מוכנים לשנת הלימודים

בשנת הלימודים הקודמת החלה בתה של ליאת זוהר, שלמדה בגן ילדים באשדוד, לברך את "ברכת המזון" בארוחות המשפחתיות. "היא לא הבינה למה אנחנו לא מברכים בבית, והכריחה אותנו לומר את הברכה", מספרת זוהר, "בהמשך היא גם שאלה למה אנחנו לא מדליקים נרות שבת, ובפסח היא ממש פחדה לאכול חמץ. היא היתה בהלם כאשר אבא שלה אמר שהוא לא מאמין באלוהים, כי בגן אמרו לה שחייבים להאמין. זה מאוד העסיק אותה, נראה לה מוזר. אלה דברים שפעילי עמותה דתית לימדו בגן. לקראת סוף השנה ביקשתי לדעת מראש מתי הם מגיעים, כדי לדעת מתי לא לשלוח את הילדה. ההורות שלנו התערערה כי אנחנו חיים אחרים מכפי שמלמדים בגן". מיותר לציין כי מדובר בגן ממלכתי..

רועי עידן – הדתה במערכת החינוך : שיטת הוואוצ'רים/ השוברים

 

 

מה הכי יהודי בעינייך?

Posted by ‎Merav Michaeli מרב מיכאלי‎ on Thursday, June 29, 2017

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *