מילה

"מילה שלי"… הוא ביטוי של התחייבות לקיים הבטחה. מהי אותה הבטחה שנחתמה בברית בין יהוה לנשמות צביר העם היהודי-הייעודי ? בחרנו ונבחרנו להיות העם הנבחר כדי לתרום מהאיכויות  שלנו לטובת ההתפתחות הכוללת בעולם ובבריאה. לצורך מימוש ייעודנו להיות אור לגויים קיבלנו מאגר אנרגטי מיוחד – מימון של אנרגיות אש ואוויר במנה גדושה , כדי לתת אותן לעולם- לתרום חלקנו להתפתחות האנושות בטכנולוגיה (אש) ובתודעה (אוויר). יהוה הוא ליבת אדמה . הוא לא מכיר את האש והאוויר – זה אנחנו שאמורים ללמד אותו : לייצר מערך התנסויות חדשני ולהעביר לו את המסקנות וההבנות הקשורות לתוצר הגשמי מהתנסויות אלו.

בכולנו יש את ניצוץ הגאונות האלוהי שמאפשר לנו להפעיל שיקול דעת- לבחור להזין עצמי בפרי עץ הדעת , משמע , לבחור להבין למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים ולא לפעול באוטומט רק בגלל שככה כולם וככה חונכנו משך שנים על גבי שנים, דורות על גב דורות וככה כתוב במסורת הלכתית דתית נכתב ציווי לברית מילה שמשמעה פגיעה בשלמות הגוף הפיזי. למה? במה תורמת ליהוה הבחירה של אנשים לחתוך את איבר מינם של ילודים זכרים?אז זהו :שהיא לא. כעת העת לבחון את הבחירות שלנו מחדש.

מילה – מחשבה שניה על ברית מילה –  כל פרקי הספר לקריאה חופשית

רני כשר מפלס דרך לתודעה חדשה : מעלה את נושא ברית המילה למודעותנו ומנגיש מידע חשוב שיאפשר לנו לחשוב ולבחור  מתוך הבנה כוללת וראייה רחבה של הסיבה לבחירות   שלנו .

ברית – בחירה

 

רני כשר: מחבר הספר "מחשבה שניה על ברית מילה" 16/9/15

ו

ספר מדבר - קיצור "מילה - מחשבה שנייה על ברית המילה" - מילה על ערלה

תם אהרון | ברית מילה

 

איסלנד בדרך להפוך למדינה הראשונה באירופה שתאסור מילת בנים

חייבים לדבר על ברית המילה

מודעות הולכת וגדלה בקרב הורים למחדל ורשלנות ממסד המוהלים  1.7.2018 ישיבת ועדת הפנים

 

היהודים באים – ברית מילה ישמעאל ויצחק

 

אברי גלעד והילה קורח מדברים על ברית המילה ב"העולם הבוקר" 19.4.17 עם רני

 

הורים נגד ברית מילה – מתוך ׳הצינור׳ 20/06/16

 

הוויכוח על ברית המילה – מהדורת "מבט" בערוץ 1 7.6.2016

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *