ניהול זמן בתבונה

זמן החיים מוקצב לנו במדוייק בתואם לתסריט הנשמתי שבחרנו לממש. מוטב שננצל אותו בתבונה, כשאנחנו מודעים ל מימון אנרגטי  שחתמנו וקיבלנו לצורך מימוש הייעוד. כעת העת לבחון מחדש את הבחירות/סדרי הקדימויות שלנו > האם אנחנו משקיעים את הזמן שלנו בדברים שבאמת הכי משמעותיים – קיומיים  עבורנו ומקדמים את התפתחותנו? כי אם לא נבחר לדייק את עצמנו בעצמנו, יש מערכת בקרה בריאתית שתעצור את התנהלותנו במידה שאנחנו בסטייה מהתסריט ותבהיר לנו ע"י מחלות/אסונות/תאונות  שמשהו בשיקולי ניצול הזמן שלו אייננו מאוזן ואנחנו נדרשים להתיישר .

מגבלת הזמן הלינארי – לא רלוונטית

כשאתה חי את הייעוד שלך , אתה עושה את מה שאתה עושה מכל הנשמה ובכל מקום וזמן: ללא גבולות ומגבלות של ימים ושעות.

מימד הזמן הלינארי כאילו לא רלוונטי עבורך כי מה שחשוב זה לא משך הזמן הנמדד אלא מה אתה עושה בו. זמן בבריאה נמדד בגלי התפתחות , לא בדקות שעות ימים שבועות חודשים ושנים. כשאתה עושה בדיוק את מה שאתה אמור לעשות אז יש לך זמן מדוייק שמאפשר לך להשלים את המשימה, אפילו אם זה חורג מטווח ה 24 שיש לנו ביממה. 

שעות עבודה

A Valuable Lesson For A Happier Life שיעור לחיים מלאים ושמחים

 

תעצרו את העיר, אני רוצה לחזור לישון: איך מתאימים את החיים לשעון הביולוגי

"כרונוסיטי", עיר שמאפשרת לתושביה לחיות לפי השעון הביולוגי שלהם

עצמו עיניים ודמיינו עולם בלי שעון מעורר, עולם שבו הבוקר שלכם נפתח ביקיצה טבעית, יום העבודה שלכם מתחיל מתי שמתחשק לכם וכל סביבתכם מותאמת לטיפוסים שאתם — אנשי יום, לילה, צהריים מאוחרים או שעות ערב. עכשיו פקחו את העיניים: במרחק של כמה שעות טיסה מכם יש עיירה אחת שמנסה להפוך את החלום הזה למציאות.

*

בעידן הישן למדנו מניסוי ותהייה -טעייה. בעידן החדש אנחנו מבינים ש"סוף מעשה במחשבה תחילה", משמע: מוטב שנבין מה הדברים החשובים באמת עבורנו לממש ייעודנו ולא נבזבז את האנרגיה על שטויות

האנושות והבזבוז האנרגטי – תקשור תודעת העל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *