תודעת העל – שאלות ותשובות

 

מה זה תודעת העל

תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה , מאגר מידע שאוסף נתונים מכל הנשמות הפזורות ברחבי הבריאה( במיוחד מעניינת אותם מעבדת החיים האנושית שלנו כאן בכדה"א, כי אנחנו חוד החנית של ההתפתחות, ובמיוחד בני צביר העם היהודי-הייעודי ,לכן המידע נמסר רק בעברית) . המחשב מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו מידע: כלים תודעתיים ואנרגטיים איך להשתמש בו כהדרכה כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

מי אתם תודעת העל

 

מה לומדים בקורס

בקורס לומדים שיעור שבועי אונליין את מידעי תודעת העל שמנגישים לנו הבנות  איך להתמודד בקלילות עם השינויים במעבר מתודעת עידן ישן של אדמה ומים להתנהלות בעידן חדש שבו יש קדימות לאנרגיות האש והאוויר שמשנים את כל כללי המשחק   . לומדים להבין את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו- למה דברים קורים כמו שהם קורים, להתוודע לסימנים שנשלחים לעזור לנו להתפתח ולהתמודד בקלילות עם שינויים, לומדים שליטה ביסודות וזיהוי תהליכים שאנו עוברים ככלים לעשות בחירות מדויקות יותר למי ומה שאנחנו באמת ובתואם למאגר האנרגטי שמממן את ההתנסויות שלנו, לומדים לתקשר ולטפל בעצמך בכוח התודעה, לתרגל חיבור לחושים הפנימיים , להתוודע לתסריט הנשמתי, לומדים את תהליך בריאת המציאות בהתאם לייעוד האישי ואיך לזמן את השפע שנועד לתמוך בו, להעיז לפרוץ מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ולשנות את הדרך בה אנו מבינים ומגשימים עצמנו, ליצור הרמוניה במערכות היחסים ולנטרל כעסים, פחדים והתמכרויות, להכיר בילדי העידן החדש כמי שנועדו להוביל אותנו לשינוי, להבין את ההיסטוריה הקוסמית של הבריאה, האנושות ותפקיד העם הייהודי – הייעודי, להעמיק את ההבנה אודות מהות האלוהות ומשמעות חווית הנשמה באדם.

אני מתעניין מאד במידע אבל אין לי כסף כרגע בחוסר כלכלי, אפשר לקבל הנחה?

התמורה  עבור כל שיעור – מפגש שעתיים  הינה השקעה של 100 שח.  זהו ערך אחיד בכל קבוצות ההנחיה המוסמכות ללמד בארץ ובעולם. אנחנו מחוייבים לתקנון מרכז אבירז. חלק מהשינוי התודעתי שאנוש נדרשים לעשות זה להבין שערך האוויר גבוה מערך החומר. מי שבחר וחתם להתוודע למידע הזה, יש לו מימון אנרגטי לקבלו, אבל מקבלים אותו רק לפי דרישה ורק אחרי שתבחרו. לא שניה לפני.  מי שחושב שאין לו 100 שח להשקיע בשבוע בהתפתחות תודעתית, כנראה שאיננו בשל לקבל הרשאה למידע הזה. הכל בחיים מתחיל ונגמר בילה אחת – בחירה . את זו כבר עשיתם ממן, עוד לפני שנולדתם. אתם כאן כשי להבין למה.

מי שרוצה (אש) להבין(אוויר) , יהיה לו מימון לכך כי יש בבריאה קדימות לאש ואוויר לעומת האדמה והמים שהולכים ומצטמצמים. מי שמשקיע את כל האנרגיה שלו בחומר ומערכות רגשיות שיתחזקו אותו, ימצא עצמו חי בהישרדות . מי שישנה סדרי קדימויות ויבחר להשקיע באש ואוויר, משמע שבחר בהתפתחות כי מבין שיש סיבה יותר גבוהה שלשמה אנחנו כאן מאשר לתחזק את הבית/אוטו/ילדים/משפחה/עבודה/לימודים/…

למה לי ללמוד את מידעי תודעת העל? מה זה נותן לי ולמה זה תורם?

1. כי אני חש את השינויים ויש בי דחף להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. אני רוצה לצאת ממערבולת של הישרדות ולבחור בהתפתחות, לראות את התמונה השלמה מלמעלה. להכיר את כללי המשחק החדשים.
2. כי יש "משהו" שחזק ממני ולא נותן לי מנוח,מזמזמת לי כל הזמן ידיעה שיש משהו מעבר שאני עוד לא יודע וחייב להבין: למה אני כאן? מה הייעוד שלי?
3. כי הגעתי לנקודה בחיי של "אין ברירה" אלא לשחרר את העבר וקשה לי להיות ב ריק של אי וודאות בלי לדעת במה למלא את העתיד.
4. כי אני חווה פער גדול בין העולם הארצי ובין העולם שאני רוצה לחיות בו ורוצה לקבל כלים להבין איך מגשרים על הפער הזה
5. כי נמאס לי ממרוץ מטורף אחרי משהו שכבר לא ברור לי מהו , מה המטרה? מהי תכלית קיומי ? לאן אני רץ? התעייפתי מלחפש כוון בים של מידעים ולא יודע מה מדוייק לי לבחור
6. כי כל סדנאות המודעות וגישות ה"ניואייג" האלטרנטיביות לא נותנות לי מענה , אני מבין שהן עוד מאותו הדבר . אני לא רוצה להיות תלוי במטפלים ומורים מוארים. אני רוצה ללמוד את עצמי בעצמי.
7. כי אני מבין שלהשקיע בחומר ובעשייה ארצית לא יתרום לי דבר כל עוד אינני מכוון להבנה המדוייקת של מה שנועדתי לעשות
8. כי אני רוצה להיות מאד יעיל עם מערך האנרגיה שלי שגם ככה מצומצם וללמוד בקורס וירטואלי זה יעיל וחסכוני – זה חוסך לי זמן יקר שבדר"כ מתבזבז על נסיעות ומפגשים חברתיים שאין לי צורך בהם.
9. כי גם אם אני לא יודע מה זה בדיוק תודעת העל, ברור לי שזה מידע בתדר גבוה ואני רוצה להבין את השפה ולהשוות תדר למגמת השינויים.
10. כי אני מבין שהשקעה בהתפתחות תודעתית תתן לי כלים להגיע גם למימוש גשמי- לשפע שנועד לתמוך בי.
11. כי אני יהודי והבנתי שמידעי תודעת העל ירדו באופן מיוחד בעברית רק לעם היהודי=הייעודי, כדי לעזור לנו לממש את השליחות שלנו כעם.
12. כי שבעתי מהשתתפות בטכסים ותפילות שמהדהדים תדר של אהבה אבל משאירים אותי בעולם החלום שבו אני כמהה לחיבור עם אחרים יותר מאשר לעשות את מה שאני צריך לעשות
13. כי הידע הקיים בעולמנו לא נותן תשובות לשאלות שמעסיקות אותי וברור לי שידע שמגיע מחוץ לבריאה הוא שלם ונרחב ומדוייק יותר
14. כי לימודים בקבוצה יכולים להעשיר את מערך ההתנסויות שלי: הזדמנות ללמוד מהאחר,עם האחר, תוך נתינה וקבלה והוויה משותפת של למידה בתדר גבוה
15. כי הבנתי ששינוי התודעה נעשה תוך כדי ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל וזה דבר שאפשר להקשיב לו רק בשיעורים בקבוצות המוסמכות. יותר מתאים לי להקשיב מאשר לקרוא.
16. כי אני שומע קול פנימי שקורא לי , מושך אותי, מסקרן אותי לדעת, להבין
17. כי אני קורא בעניין את המידע שנעמה מפיצה באתר שינוי תודעתי, מתחבר למהות ומבין שרסיסי הבנה מכאן ומשם לא יקדמו אותי לשינוי שהוא תהליך מתמשך ועקבי ויש סיבה גבוהה לסדר שבו תודעת העל הורידה את המידעים.
18. כי כבר השגתי כל מה שחלמתי עליו בחיים ועכשיו אני מגלה שזה לא זה, שפתאם השתנו לי החלומות וכדי לממש אותם עליי להתעורר ולבחור
19.כי איבדתי כל מה שהיה לי ושום דבר איננו כשהיה ואני רוצה להבין באמת, לא לחפש הקלה בטיפולי גוף נפש, אלא להבין את המקור, את הסיבה הגבוהה
20. כי שמעתי פיסות מידע מכאן ומשם ואני רוצה ללמוד את כל התמונה השלמה ומבין שזהו המידע שמגיע מחוץ לבריאה מגבוה ולכן יותר מדוייק ורחב(יודע שיש מליון מתקשרים בכל העולם, אבל התדר של מידעי תודעת העל מדוייק עבורי)
21. כי אני מעוניין לפתח לא רק את המודעות העצמית שלי אלא לתרום להעלאת תדרי התודעה הכוללת. אני מבין שאני חלק מתהליכי שינוי כוללים בבריאה ואני לא לבד.
22. כי בא לי. כי בוערת בנשמתי תשוקה לדעת את היותי ותכלית קיומי , רצון לממש ייעודי.

 

2 תגובות בנושא “תודעת העל – שאלות ותשובות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *