מין


סקס = מין . איזה מין אתם? איזה סוג?  להיות סקסי משמע למשוך אלייך – מה? מה מדליק אתכם? האם אתם מהסוג  שמושכים אש בתשוקה חסרת מעצורים  כאן ועכשיו או מהמין שנמשך לאוויר- לתבונה, להבנה תהליכית איטית והדרגתית ? או שמא לקשר מימי : מכיל קשוב זורם ומתמשך??? אנחנו חיים בתקופה שבה סקס שהוא רק אדמה ומים- משמע רק חיבור מיני-פיזי ורגשי, כבר לא נוגע בנו. מה שמעיר אנשים זו נגיעה במהות הפנימית, חדירה למעמקי הנשמה- אהבה בעידן החדש  משמעה כשהאחר רואה אותך,חש ומבין אותך,רוצה לתרום להתפתחות שלך, הרבה יותר מחדירה במגע פיזי שהוא חסר מהות ומשמעות , כזה שמתייחס רק למראה החיצוני ולדחף היצרי של הגוף הפיזי,ללא רצון להבין את התדר של האדם שמולך.  

מחשבות של דור ה-Z על סקס > אין… הם לא חושבים על זה…

"אז למה אנחנו לא מזדיינים?" הפעילות המינית של צעירים ירדה ב-40 אחוז בשני העשורים האחרונים

הדבר הכי סקסי היום זו הבנה גבוהה : חוכמה שמתחברת לבינה. זו הבחירה של הנוער, והם יודעים מה הם רוצים… אשתון מדייק את ההבנה: להיות חכם זה סקסי

Ashton Kutcher Being smart is 'sexy'

מהי אישה מינית באמת /ראדה שרים:  זו שבוערת בה תשוקה למה שהיא עושה ואנרגיה של חיות מניעה אותה לחיות את הייעוד האמיתי שלה עם שמחת חיים – היא זו שמושכת, לא הגוף והמראה החיצוני

המונולוג שכל אשה צריכה לשמוע – דנה ספקטור

את האודיסאה המינית את לא עושה בגיל 20 . בגיל 30 את מחפשת שותף לחיים אז רק בגיל 40 – 50

רונה רוצה שתבינו שגם נכים חושבים על סקס

אנחנו זה לא הגוף שלנו. אשה שבוערת בנשמתה אש התשוקה המינית לא מפסיקה להיות כזו גם כשהגוף משתנה. זה מסר חשוב להבין כל מי שעסוקים יותר בפולחן המין הפיזי ולא מבינים שמין זה קודם כל בראש. כמו כל דבר: הכל מתחיל בראש.

איזה מין אתם?

מין של אש ואוויר הוא מהיר ומלא תשוקה (אש) ומדוייק(אוויר).
מין של אדמה ומים הוא איטי, טכסי,רגשי,רומנטי, מושי מושי ופוצי מוצי

כדי להבין איזה מין אתם, ממליצה לקרוא כאן: ארבעת היסודות ולהתחיל לגלות איזו מין אנרגיה מניעה את הבחירות שלכם, שם נמצאת התשובה לייעוד שלכם ולהבנה מה מדליק אתכם.

  אנשי אש

נמשכים לתשוקת הלבידו שבוערת בנשמתם, לרצון להגיע לסיפוק מיידי- כאן עכשיו עוצמתי ומהיר. האש לא חייבת להיות מופניית ליצרי הגוף הפיזיים. היא יכולה להתגשם גם בהתלהבות מפיתוח חדשנות טכולוגית למשל או מרעיון פורץ דרך ליצירת מציאות מהפכנית

ההבדל בין הסכמה לרצון – מה בין סקס לכוס תה?

ככה נראה סקס של אנשי אש: Walk Of No Shame

 

לאהוב את עצמך  אהבה עצמית משמע לתת לאגו=הבטחון העצמי הפנימי שלך להוביל את הבחירות שלך ללא בושה. אז, רק אז- גם אחרים שמדוייקים לתדר שלך יתגנטו לאהוב אותך כפיי שהינך ומה עם מי שלא? אז לא… אנשי אש לא יבזבזו אנרגיה רגשית להיעלב ממה שאחרים אומרים .

אנשי מים

נמשכים לדיבורים שמחברים קשרים בינאישיים  שיחות רגשניות מכילות ועוטפות, להנאה מאהבה שמחברת אותם אחד לשני, למתנד הרטט שעובר דרך מוזיקה וחיבורים בינאישיים הרמוניים מבוססי שת"פ ואהבה מכל הלב

ככה נראה סקס של אנשי מים : פיצוחים / שלופתא

אנשי אוויר

נמשכים לתודעה- להבנות גבוהות, יש להם אורך רוח להתקדם צעד צעד תוך שיקול דעת תבוני.הם תמיד יתמגנטו לדעת , למי שיודע להשתמש בתבונה שלו באופן שיתרום להתפתחותם התודעתית.

איך נראה סקס של אנשי אוויר? הוא לא נראה…חחח… הם מגיעים לריגוש רק מהמחשבות… ורק אחרי הרבה זמן כשהבינו ודייקו שיווי תדר ואת תואם הדנדונים

אנשי אוויר גבוה מאד, לא חייבים לראות ולגעת פיזית כדי לקיים יחסי מין . הם מציירים בתודעתם תמונת מציאות הולוגרמית  של התמזגות מחשבתית וזה עבורם לפעמים high אפילו יותר משמהותי מהחיבור הגופני .
תקשורת בינאישית  יכולה להיות גם בלי דיבור פיזי.  הם יכולים לשמוע את תדר המחשבות ולראות את הסרט שרץ בראש ע"י חיבור תודעתי אנרגטי .
רוח מלטפת  מעבירה  בי רטט של חיבור לאהבנה הגדולה ואני מרגישה אהובה עי כולם, כי כולנו מחוברים לאותה רשת אנרגטית . אני חשה את הרוח הגדולה שהיא מבינה אותי ורואה אותי ונוגעת בי וחודרת למעמקי נשמתי – למקום תודעתי אנרגטי ששום זין של אף גבר לא יוכל להגיע.

אנשי אדמה

נמשכים לגוף הגשמי,לריגוש המיני הפיזי,נהנים מהאקט עצמו ומחפשים את התוצר החומרי הנלווה למערכות היחסים.

איך נראה סקס של אנשי אדמה? כמו באתר ההיכרות שוגרדדי: גברים עם הרבה כסף  שמחפשים סיפוק מיידי במין-  להתחבר עם נשים צעירות שיש להן גוף יפה ומחפשות מישהו שיתמוך בהן כלכלית בבילויים ושאר מותרות שמותירות אותך ריק מעולם תוכן פנימי ורודף אחרי ריגושים חיצונים, או לחילופין, אפשר לומר שאנשי אדמה יעשו סקס לפי ספר ההוראות שהרופא ימדוד את הביצועים.

מערכת המין סיימה את תפקידה 

מערכת המין נוצרה עבור האנושות לצרכי מחקר אנרגיות האדמה(חומר) והמים (רגש) : למטרת רבייה – יצירת גופים פיזיים ולחקר מערכות היחסים הרגשיים הבינאישיים . בעידן החדש השתנתה תכלית ההתנסות במעבדת המחקר האנושית לאש ואוויר ולכן אין עוד צורך  במערכת במין  כפי שנבראה מבראשית . לכן יותר ויותר נשים מאבדות את פוריות הביציות שלהן וגברים צפויים לאבד את פוריות הזרע , מה שיביא להכחדתו של המין האנושי כפי שהכרנו אותו עד היום. כשיגיע הרגע שהגופים הפיזיים לא יוכלו עוד להכיל את אנרגיות האש והאוויר העוצמתיות ,תהיה הכחדה  ולאחריה אנושות חדשה תחיה בגופי אוויר שיחליפו את גופי המים הנוכחיים

"העידן שבו התרבות דרך סקס מגיע לסיומו" 

THE ERA OF SEX FOR REPRODUCTION IS COMING TO AN END, SAYS AUTHOR

ספירת הזרע של הגבר המערבי צונחת ומסכנת את עתיד האנושות

מחקר חדש: האם הקורונה פוגעת בפוריות של גברים?

תמיד יש סיבה גבוהה למה דברים קורים כמו שהם קורים גם אם איננו מודעים לה. מבינים כעת למה הקורונה פוגעת בפוריות הגברים? משום שמערכת המין סיימה את תפקידה.

The Performance – Sex like Birth

 

 למה אחרי ריגוש אורגזמי אנחנו נרדמים לישון? 

מעבר לסיבה הארצית- עייפות מהוצאת הרבה אנרגיה מינית לצורך הריגוש, יש סיבה גבוהה: אנרגיית האש (התשוקה ) נועדה להעלות אותנו מעלה – לאוויר (לתודעה) ולכן אחרי שהאש שימשה ייעודה כמנוע שמטיס אותנו מעלה, הוא משתחרר ואנחנו חופשיים לעוף באוויר- בזמן שינה מתחברים לעולם האמיתי. שם יש אורגזמה תמידית….

המרכז האנרגטי של יסוד האש הוא צ'אקרת המין.

הצעה בשבדיה: קיום יחסי מין – פעילות מוכרת לעובדים בעת הפסקת הצהריים

זה למה בעידן החדש שהאש היא המניע ומתניע את תהליכי ההתפתחות בו, יש מקום ליחסי מין בסדר היום התעסוקתי שלנו כחווים במעבדת הנסויים האנושית בכדה"א. אממה : רק מזכירה: מהות ההתנסויות הן אויר- הבנה, תודעה . האש רק מציתה אותה. משמע – מין ללא הבנת הסיבה הגבוהה לחיבור הפיזי חסרת תועלת: היא אינה תורמת לא לכם כפרטים ולא לתודעה הכוללת בבריאה. כל דבר שאנחנו עושים שאין בו תדר של אהבנה – לא מתוייג בספריות הגבוהות שלנו, יעני- סתם בזבזנו אנרגיה על הנאה ארצית בלי להתפתח באמת.

תחשבו על זה כמו שאמר ג'וג'ו חלסטרה …

ראדה שרים: ההבדל בין סקס לאהבה

5 הדברים הכי סקסיים לדעתכם באישה
*
חמשת המועדפים שלי:

1. עוצמת הבינה הנשית ויכולת שליטה אנרגטית בתודעה
2. חיוך תמים כשאני חוזרת הביתה רטובה מהגשם וסוגרת אחרי את דלת הבית
3. תשוקה בעיניים ומבט לעומק הנשמה בשיח מהות אמיתית
4. סיפורי הרפתקאות מסקרנים של מחשבה ועשייה פורצת דרך
5. עירום תודעתי – חשיפת האמת הפנימית
 *
פתאם כשחשבתי על זה, אני מזה מפתה את עצמי…אם לא הייתי אני, הייתי בטוח נמשכת אליי. אבל אני כן אני, אוהבת את המין שלי, שאני, איתי עם עצמי. מה שהכי סקסי לי הוא להתמזג עם התודעה שלי לרגעים של קירבה אינטימית שאף גבר לא חדר עמוק כך כך למעמקי נשמתי. (טוב, האמת היא שהיה אחד כזה בביקור חפוז, אבל התפוגג, היה כלא היה. פוף…)
*
 "לדעת אשה" משמע לגעת במעמקי נשמתה, לדעת אותה-דעתה , לחדור מבעד לאש- להגיע ל "ה" הידיעה , זו שיודעת את היותה תודעה בוראת  עצמאית ועוצמתית.

Your Vagina is More Beautiful Than You Think

כדי להתמזג בחיבור של אהבה, עלינו קודם כל להכיר ולאהוב את כל החלקים שבנו-אנו: תודעה רוחנית בגוף גשמי. יש איבר בגוף שלי שלמדתי להכיר ולאהוב רק לא מזמן. מזמינה אתכן להכיר את שלכן.

מה הקשר בין סקס לכוס תה?

סרטון הדרכה בנושא הבנת הגבולות האישיים : הדרך לכבד את הבחירות של הזולת בלי להטריד אותו . תוודאו שיש קודם הסכמה נלהבת. בלי זה: אל תשתו,אל תכינו,אל תשקו,אל תכריחו,פשוט אל… 

 

רטט האהבה : כך נראיית תנודת רטט מנגינת האהבה פורטת על מיתרי הנשמה כשהיא חווה בגוף פיזי. במישורים הגבוהים חווים אורגזמה תמידית. תארו לכם… (לא אפשרי לנו כחווים במעבדת הניסוי האנושית בכדה"א) . אגב: הרטט הזה לא מתחייב המציאות שיעבור דרך בן זוג. שחקנים בעלי עצמאות טוטאלית, שחקן האהבה העצמית שלהם מושלם. הם יודעים לענג עצמם בעצמם אהבה עצמית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *