גיימרים : משחק ילדעים

ילדעים  נולדים יודעים- את החיים משחקים ! ולא סתם משחקים אלא מנצחים. ההישגיות והתחרתיות הן האש שבוערת בנשמה שלהם. משחקי מלחמה הם חלק מהמשחק שהם ירדו לעולם הזה כדי לשחק ולפתח.  ילדי האש והאוויר  הן נשמות שהתנדבו לרדת לעולם לממש ייעודם כלוחמים את  מלחמת האור בחושך  ומכאן הנטייה  שלהם לאהוב את משחקי המלחמה  ולרצות לתרגל אותם יותר ויותר.

הסוף לשימיינג של הגיימינג:   מחקר: משחקי מחשב לא עודדו אלימות

גיים-מורים : משחוק הלמידה , פשוט ללמד אחרת 

נועה להב היא מורה לאנגלית וגיימרית, מייסדת המיזם גיים-מורים  וקבוצת לנצח את המשחק – למידה חוויתית  .  כאן היא מסבירה מאד מעניין :  פודקאסט ההבדל בין משחוק (Gamification) לבין למידה מבוססת משחק.   זו היצירה המופלאה  שלה. שווה.   משחוק הלמידה- גונגל

החיים הם משחק מחשב – מדענים מתמטיקאים ופיזיקאים מסבירים את מה שילדעים נולדים יודעים

What is Life? from No Bad Days on Vimeo.

How Online Games Can Change Real life

האנס שקור : אב ל 3 ילדים מיפו, יזם הייטק מוביל חדשנות בחברה הערבית בישראל שיצר את " משחקים למען השלום:  ":  קהילה הולכת וגדלה של אנשים המבינים שמשחקי מחשב הם דרך מעולה לגשר על הפער בין צעירים באזורי סכסוך(ילדעים יהודים וערבים מכל העולם, כולל ממדינות עויינות ביותר) ע"י חיבור בניהם לאותו מרחב וירטואלי דרך משחק מהנה וכייפי שמעודד שיתופי פעולה ותקשורת בינאישית – כזו שמבטלת סטריאוטיפים לאומניים/דתיים/תרבותיים ומאפשרת לילדעים להתחבר יחד לחוויה משותפת שבה יצירה ותקשורת מקבלים ערך: הם הפרס שמקבלים כתוצר מהתהליך המשחקי. בהרצאתו המרגשת בטד הוא ממחיש איך נראה חזון אחרית הימים כשילדעים מישראל ואירן ששיחקו יחד מיינקראפט בבניית עולמות, נפגשים פיזית ומשלימים תהליך בריאת מציאות שכולנו חלמנו עליה. ויהי אור…

 

Your brain on video games

דפני בולייה- ההשפעה הטובה שיש למשחקי מחשב על המוח – היכולת הקוגניטיבית ללמוד ולהתמקד  בעת ריבוי משימות

 

עיתון מדעי : the new reddit – jornal of science נוירופסיכולוגים מצאו אצל גיימרים ייתרון משמעותי בלמידה: פעילות מוחית מוגברת באזורי המוח הרלוונטיים ללמידה.

אליפות ישראל בספורט אלקטרוני הינה אירוע הגיימרים הבכיר בישראל, המתקיים זו השנה השישית ברציפות. מההתחלה הצנועה בשנת 2012 ועד היום, אירח האירוע תחרויות בעשרות משחקים, התקיים במספר ערים בכל רחבי הארץ וחילק קרוב ל-150,000 ₪ בפרסים.

יש תעשיית גיימרים גדולה בכל העולם שעבורה לא מדובר במשחק ילדים . מבחינתם זו תחרות מנטלית אינטנסיבית ועובדים על זה שהמשחקים האלה יכנסו לאולמפיידה

ככה נראה משחק אי-ספורט

לא ספורט אמיתי? המיליונרים החדשים של משחק Dota 2 חושבים אחרת

גיימר בן 17 שמשחק ב-Overwatch ירוויח 150,000 דולר בשנה

למשחק league of legends  יש כמעט 70 מיליון שחקנים אקטיבים בצורה חודשית קבועה.
סטרימר של ליג מרוויח יותר מכל הסטרימרים של אוברווטץ' ביחד

ב 11/9/17 עלה לאויר מטבע קריפטוגרפי חדש (כמו ביטקוין)  שמשמש את קהילת הגיימרים המשגשגת : מטבע וירטואלי – קריפטוגרפי : gamecoin

gaming blockchain platform

גיימרים: ככה תוכלו (בעתיד…כרגע זה רק נתיב השקעה בפוטנציה, משמע – סיכון…כי זה יכול להיות גם סקאם) להרויח כסף- מטבע קריפטוגרפי בזמן שאתם משחקים , לשלם באמצעותו לעוד משחקים ולהמיר אותו אחכ לביטקוין או לכל מטבע אחר. (הפלטפורמה בשלב הרצה ראשני לפני ICO )
Platform that allow earn by playing!
Decentralized gaming blockchain, which will allow any player to earn in the gaming industry. Totum allows you to turn any internal logic of a browser, online or mobile game into a liquid crypto tool and increase gamers involment for publishers.

What is Totum

כשאנחנו מבינים ש החיים הם רק משחק ומבינים את הרעיון של  החיים כמשחק בעולם החלום , אנחנו משחקים את החיים במקום להישחק מהם

Jane McGonigal: Gaming can make a better world

גיין מסבירה איך משחק וירטואלי יכול להראות לגיימרים את הדרך לפתור את בעיות העולם הזה. היא מביאה דוגמאות מדהימות למשחקים שתיכנתה במסגרת המכון לעתידנות: משחקים כמו World of Warcraft יכולים  לתת לשחקנים את האמצעים כדי להציל עולמות, ותמריץ ללמוד הרגלים של גיבורים שמשתפים פעולה למען מטרה כוללת.

 

ככל שנתרגל יותר את מיומנויות המשחק שלנו, נכניס לתודעתנו קלילות והנאה, נלמד לשת"פ, יחד עם רצון אמיתי ונחישות להציל את העולם: הוירטואלי. אבל מה עם העולם הזה שטובע בצרות של עצמו ואנחנו קוראים לו ה"אמיתי" (למרות שהוא חלום, אשליית המטריקס)? איך אותם ילדעים שיושבים חצי מזמן חייהם מול משחקי מחשב יוכלו לשנות את העולם כשהם חיים את ההצלחה הזו רק מול המסך? אז זהו- שזו הדרך היחידה להציל את העולם הזה – לשחק בו לפי כללי משחק חדשים. .גיין מסבירה בהרצאה החשובה מאד הזו בטד למה כל כך חשוב שנרבה במשחק אונליין כדי שנלמד איך לשחק את החיים האמיתיים ולהפוך את העולם הזה למתגמל מהנה ומפתח כמו ברשת.

עדן מסביר מה ילדעים לומדים ממשחק מחשב מייפל

גיימרים פתרו בעיה שמדענים נאבקו בה שנים
שחקנים במשחק המדעי Foldit הצליחו לפצח את המבנה של אנזים המשמש וירוס דמוי איידס, וכך סייעו לקידום מחקר התרופות למחלה

עתיד החינוך, פרק שני: החינוך הופך למשחק

רועי צזנה- עתידן מתעד איך העתיד נרקם בהווה: הילדים מלמדים את עצמם בעצמם דרך משחק.


ילדים מסביב לעולם מתחילים ללמוד באמצעות משחקים. לא מדובר רק באפליקציות חינוכיות, אלא ביצירת אווירה של משחק בכיתה ובבית הספר, והפיכת המורים למנחי משחקים. הילדים יכולים להיות קוסמים, לוחמים, מרפאים ודמויות אחרות בדרך לרכישת הידע הנדרש ולהצלחה בבחינות. האם בית הספר של הוגוורטס נמצא ממש מסביב לפינה?

את המאמר המלא על המגמות לעתיד החינוך, ניתן למצוא בבלוג "מדע אחר" –

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *