אהבה עצמית

לאהוב את עצמך משמע קודם כל להאמין בעצמך,לדעת את היותך,להכיר,להוקיר,להבין,להתחבר למי שהינך באמת: לא התפקידים שבחרת לשחק על במת המשחק המשותפת עם עוד אנשים, לא תפאורת הרקע שמקשטת את חייך: העשייה,הרצונות ,המחשבות,הרגשות , אפילו לא הגוף. אז מה כן? הליבה והנשמה – היא זו שמניעה את הבחירות שלך. היא זו שיודעת למה אתה. כאן. עד שלא תבין מהי התרומה הייחודית שנועדת לתת לעולם ותעשה את מה שבחרת ונבחרת לעשות, לא תדע מי אתה באמת, אז איך תדע את מי ומה לאהוב?

כשתאהב את הילד הפנימי שהינך, תחוש את החיבור ל  אהבנה = אהבה+הבנה גבוהה , תדע שאתה תמיד   לבד ביחד    – 100% עצמאי ואחראי על עצמך, ובה בעת- מחובר לתודעה הכוללת המחברת את הכל וכולנו לרשת אנרגטית אחת. כשאתה אוהב את עצמך, יודע   מי אני מה אני   אתה מבין שאחרים הם  השתקפות של עצמך. וכדי  שאחרים יאהבו אותך עלייך לאהוב את עצמך ולתת מענה לצרכייך מהעוצמה הפנימית שלך. להיות לבד ביחד .
עידן האש והאוויר שאנחנו חיים אותו כעת  מחייב מעבר מתלות לעצמאות  . רק אתה יודע מה יענג ויספק אותך הכי מדוייק. רק אתה יודע בדיוק איזה מין  אתה . אז למה אנחנו מגבילים את עצמנו ומחכים למצוא אנשים אחרים שיאהבו אותנו? הכל אצלנו בראש, מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה.

אהבה בעידן החדש  היא אהבה עצמית,נובעת מהעוצמה הפנימית של עצם היותך,עצמאותך. אינך תלוי באחרים שיאהבוך. חיבור עם האחר יהיה מדוייק רק כשתבין שהאחר הוא השתקפות של מי שבחרת להיות. 

תודעת העל:"אהבה עצמית היא מצב שבו אנו מכירים את היכולת שלנו, ובמקביל מכירים את המגבלות שלנו – מה אנו לא יכולים לעשות, ואנו שמחים בחלקנו.  זהו מצב שבו אנו מבינים את עצמנו ומתוך כך מקבלים את עצמנו. ההבנה העצמית מאפשרת ליצור שינוי ולהיטיב עם עצמנו ועם מצבנו בהתאם לתסריט,  והקבלה מאפשרת לנטרל את ההתנגדות/השנאה העצמית"

ילדעים  נולדים יודעים, הם אוהבים את עצמם, מבינים מה ייעודם ולמה הם כאן

אחרי שנים שאני לא מוצאת את הגבר הנכון, נראה לי שהבנתי את הקטע : זו אני הגבר הנכון עבור האשה שהינני. רק הגבר שבי , יודע מה נכון לאישה שאני. 

שירה ירדן בת 16 "אנא בחיבאק" / פואטרי סלאם

 

למה אנשי האש אוהבים את עצמם?

כי אנשים אחרים לא אוהבים אותם ויש להם כל כך הרבה אהבה לחלוק ובאין דורש- הכל מכוון פנימה ומעצים את העצמאות והעוצמה הפנימית שלהם. זה מה שנותן להם כוח ואומץ להביא את האמת הרדיקלית שלהם לעולם החלום הארצי. ייעודם של אנשי אש לתרום לטובת הכלל וכשהכלל לא אוהב אותם הם נדרשים להתחבר לאהבה העצמית . אם אין אני לי, מי לי?
*
 אנשי אש  הם האמיצים שבחרו לפלס דרך חדשה והיות ורוב האנושות מעדיפה לחיות באזור הנוחות מאשר לשנות, להשתנות ולהיות בהתפתחות, מתהווה מציאות שבה החדשנות שאנשי אש בוראים זוכה להתנגדות מצד השמרנות . מאד מאתגר ללכת נגד הזרם ולהשמיע קול יוצא דופן בתוך עדר . כדי להתמודד עם תחושת חוסר השייכות והבדידות , קיבלו אנשי אש מימון אנרגטי גדול במיוחד של אגו  – ידיעה פנימית שנותנת להם בטחון עצמי בדרכם . יש להם אמון בעצמם , במהות שהינם. הם לא תלויים במחיאות הכפיים וגם לא מושפעים מקריאות הבוז. מה שמניע אותם זה חיבור למהות הפנימית, לידיעתם את היותם ושליחותם- להזות ולחזות , ואז להתמיר את העתיד שהם רואים בעיני רוחם דרך העין השלישית  להווה. להמציא את המציאות שהם רוצים למצוא .

*

אדם האוהב את עצמו רוצה את אהבת האחר, אך אינו זקוק לה.
משום כך הוא אינו נפגע כאשר אינו זוכה לאהבה זו.

אדם האוהב את עצמו נהנה מאהבת האחר, אך אינו תלוי בה.
משום כך הוא אינו חש ריקנות כאשר אינו זוכה לאהבה זו.

אדם האוהב את עצמו שמח באהבת האחר אך אינו מצפה לה.
משום כך הוא אינו מתאכזב כאשר אינו מקבל אהבה זו.

אדם האוהב את עצמו מקבל את האהבה המוצעת לו באופן נטול פניות וללא תנאים.
משום כך הוא אינו מבקר ושופט את אופן הבעת האהבה כלפיו.

אדם בעל אהבה עצמית חש אהבה ומלאות פנימית.  הוא אינו זקוק לאהבה חיצונית ולכן הוא אינו מחפש אותה מתוך ריקנות ואינו מפתח ציפיות.  הוא שמח כשהוא חווה אהבה בזוגיות ונשאר שמח כשזו איננה.

Goalcast | Lisa Nichols | Find you

Lisa Nichols - Find Your Way Back (MOTIVATION)

 

 

השפעת האהבה העצמית על הזוגיות

אדם האוהב את עצמו רוצה להביע את אהבתו, מחפש הזדמנות לשתף, לחלק, ולתת את אהבתו. אדם האוהב את עצמו חש מלא. עבורו, תכלית הזוגיות היא מימוש האהבה העצמית. מימוש האהבה העצמית הינה למעשה המימוש העצמי המוביל לסיפוק ואושר.

כמה חשוב שתאהבי את עצמך וגופך כדי שתקבלי אהבה שאת אוהבת

 ?do you like you

*

הורים,כדי שילדיכם יאהבו את עצמם ויהיה להם בטחון עצמי בעצמם, הם לא צריכים לשמוע מכם כל היום "אני אוהב אותך". להיפך. זה יוצר תלות בפידבק מכם. מה שהם צריכים זה שתשחררו את האחיזה שלכם בהם ותנו להם לעוף כעצמאיים, באמצעות העוצמה הפנימית שלהם שאיננה תלויה באהבה שלכם ולא בשום דבר!
אחריות הורית? ילדים עצמאייים

אני אוהב אותי  Angel-A a film by Luc Besson


כאשר אהבתי את עצמי באמת" / צ'רלי צ'פלין 

הבנתי שתמיד בכל הזדמנות אני הייתי במקום הנכון 
בשעה הנכונה ובדקה הנכונה ואז יכולתי להרפות 
היום אני יודע שיש לזה שם 
"הערכה עצמית" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
יכולתי להבחין שהיגון והסבל הרגשי שלי הם רק אזהרות 
שאני הולך נגד האמת הפנימית שלי 
היום אני יודע שקוראים לזה 
"אותנטיות" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
הפסקתי להשתוקק לחיים אחרים 
והתחלתי לראות את כל המתרחש כתרומה לצמיחתי 
היום אני יודע שזה נקרא 
"בגרות" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
התחלתי להבין כמה מעליב זה ללחוץ על מישהו 
לעשות את מה שאני מבקש 
למרות שידעתי שזה לא הזמן או שאותו אדם עדיין לא מוכן 
אפילו כאשר האדם הזה הוא אני 
היום אני יודע שקוראים לזה 
"כבוד" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
התחלתי להשתחרר מכל מה שאיננו בריא עבורי 
מאכלים, אנשים, מצבים, כל דבר שמשך אותי מטה 
בהתחלה ליבי קרא לזה "גישה אגואיסטית", 
היום אני יודע שזה 
"אהבה עצמית" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
חדלתי להתייסר על הזמן החופשי, הפסקתי לעשות תכנונים גרנדיוזים 
ממש נטשתי את ה"מגה" פרויקט של עתידי 
היום אני עושה את מה שאני רואה לנכון, מה שאני אוהב, בקצב שלי 
היום אני יודע שקוראים לזה 
"פשטות" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
הפסקתי לרצות להיות תמיד צודק 
וכך טעיתי הרבה פחות 
היום גיליתי שלזה קוראים 
"צניעות" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
סרבתי להמשיך לחיות בעבר ולדאוג כל הזמן למה שיהיה בעתיד 
עכשיו אני חי את הרגע הזה 
כי כאן מתרחש הכל 
היום אני חי כל יום ויום ולזה קוראים 
"שלמות" 
כאשר אהבתי את עצמי באמת 
הבחנתי שהחשיבה שלי יכולה לאמלל אותי ולאכזב אותי מאוד 
אבל כאשר אני מגייס אותה לשירות לבי 
היא פוגשת פרטנר חשוב ואמיתי 
ולזה קוראים 
"לדעת לחיות" 
לא חייבים לפחד מהעימות המתקרב ביני לבין עצמי 
או ביני לבין האחרים 
אפילו הכוכבים מתנגשים ביניהם 
ואז נולדים עולמות חדשים. 

(צ'ארלי קרא את השיר במסיבת יום הולדתו ה-70 ב-16 לאפריל 1959)

What do you love about yourself?

 

למה אנשי האש אוהבים את עצמם?

ייעודם של אנשי אש  לפלס דרך חדשה והיות ורוב האנושות מעדיפה לחיות באזור הנוחות מאשר לשנות, להשתנות ולהיות בהתפתחות, מתהווה מציאות שבה החדשנות שאנשי אש בוראים זוכה להתנגדות  מצד השמרנות . מאד מאתגר ללכת נגד הזרם ולהשמיע קול יוצא דופן בתוך עדר . כדי להתמודד עם תחושת חוסר השייכות והבדידות , קיבלו אנשי אש מימון אנרגטי גדול במיוחד של אגו  – ידיעה פנימית שנותנת להם בטחון עצמי בדרכם . הם לא תלויים במחיאות הכפיים וגם לא מושפעים מקריאות הבוז. מה שמניע אותם זה חיבור למהות הפנימית, לידיעתם את היותם ושליחותם- להזות ולחזות , ואז להתמיר את העתיד שהם רואים בעיני רוחם דרך העין השלישית   להווה. להמציא את המציאות שהם רוצים למצוא .

להרגיש אהבה עצמית / אור קורן

שלשום דיברתי עם בת זוגי ובלי לשים לב דרשתי ממנה חום, הבנה ואישור לא קיבלתי כעסתי ושוב לא קיבלתי. ואז פגשתי את הילד שבי, הוא הזכיר לי וניזכרתי. נזכרתי שזה תפקידי להזין את עצמי בחום ואהבה מותר לי. יש לי אישור .  קל להגיד, אך בפועל כשכפתור נלחץ לפעמים נבחר לשבת בביצה ולהעלות עשן מהראש. מן תכונה מצחיקה כזו שפעמים רבות יש העדפה להיות צודקים ממאושרים. . מאז בכל פעם שאני רוצה חום בקשר או מהעולם בצורה של חיוך, מילה טובה, אישור או כל דרך סמויה לסחיטת אישור לכך שאני אהוב, אני מרפה ונותן לצורך הזה אישור שאני רואה אותו שאני רואה אותי, שאני נראה, שאני קיים. וזה מרגיש כמו אהבה עצמית. . אני רגע נושם ומרפה לתוך זה וכקסם משהו מתרחב ואז אהבה סביבי גדלה זה ריקוד כזה. לפעמים אני שוכח ואז אני נזכר כל פעם מפנים עוד ומתמסר כך החופש מחלחל עוד ועוד לחווית הנשמה ומכאן גם החופש להרגיש אהבה ולאהוב מתרחב ומעמיק.

 

רווקה – self partnered – זוגיות עם עצמיה שחקנית הבריטית אמה ווטסון, 29, המציאה מילה חדשה ל"רווקה". לדבריה: "החברה מעבירה לך כל מיני מסרים, סמויים פחות וסמויים יותר, וכאשר את מתקרבת לגיל 30, לפני שהתחתנת, או לפני שהקמת משפחה, זה עלול לעורר חרדה. לקח לי המון זמן להרגיש שלמה עם המצב שלי, וכיום אני מגדירה בשמחה את מצבי כ- self partnered – זוגיות עם עצמי".

2 תגובות בנושא “אהבה עצמית”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *