טיפול אישי למיחושי הגוף -העברת היסודות בין המרכזים האנרגטיים

 

סדרת עצות להקלה בהתמודדות עם מיחושים  פיזיים , באמצעות איזון אנרגטי של ארבעת היסודות. מטרת השיטה היא לדעת לתעל אנרגיות עודפות ממרכז אנרגיה אחד לשני וכך משיגים שליטה על מיחושים שונים בגוף. אלו כלים לטיפול עצמי עצמאי ועוצמתי שמביא זאב אבירז – מי שתיקשר את מידעי תודעת העל)למי שבשל להבין כמה עוצמה יש בהבנה של יכולת השליטה שלנו ביסודות ובמרכזי האנרגיה שלהם בגוף. זהו מידע שימושי למי שבחר לקחת 100% אחריות אישית על תהליך ההתפתחות והטיפול שלו בעצמו. (התמונה המעודכנת האחרונה שנוספה מופיעה אחרונה בשרשור התמונות)

*

"אני דורשת ליצור תהליך ריפוי מלא ומוחלט בכל הגופים והרבדים שבי"

"כל המערכות בגוף נדרשות להפעיל את תוכנת המקור הראשונית שלהם וליצור את ההתאמות לשינויים הנדרשים לטובה הגבוהה והמיטבית שבי היום, לפעילות הרמונית ושלמה עם שאר מערכות הגוף"

"החומרים הנחוצים לגופי בכל הרמות והרובדים, נדרשים להתחיל לייצר עצמם באופן מוחלט להזרים עצמם בצורה מאוזנת למקומות הנדרשים"

"תאים, צרו תהליך ניקוי מלא של כל הפסולת, הרעלים, הקרינה וכל העודפים שאינם נחוצים לגופי בצורה אופטימלית"

"כל המערכות עוברות לפעול כעת באופן שלם והרמוני לטובה הגבוהה והמיטבית שבי"

הגוף כמצבר מכיל בתוכו את אנרגיות יסודות האש אוויר מים ואדמה, ומשתמש בהן לצרכים שונים בצירופים שונים. הגוף כמצבר יש לו 7 כניסות ויציאות של אנרגיה שהם המרכזים האנרגטיים, המכונים בפי העם צ'אקרות. כל נקודת כניסה ויציאה מפעילה את האנרגיות בצורה שונה, לצרכים שונים, בצירופים שונים. מטרת השיטה היא לדעת לתעל אנרגיות עודפות ממרכז אחד לשני וכך משיגים שליטה על מיחושים שונים. השיטה לא משתמשת באנרגיות מחוץ לגוף, זה כבר שייך "לתרופות עם מרשם רופא" השיטה משתמשת בידיים כמובילי אנרגיה ממרכז אחד לשני וכך היא מביאה להקלה במיחושים שונים. השיטה לא מתיימרת לרפא כמו שכדור נגד כאב ראש לא מרפא, ובטח היא לא תחליף לרופא אם הבעיה לא עוברת מעצמה.

הגוף צריך אנרגיה כדי שהוא יוכל לתפקד. כל האנרגיה עובדת על בסיס יסודות. יסוד האש, יסוד המים, יסוד האוויר, יסוד האדמה. ניתן להרחיב הרבה על השפעה ופעילות היסודות כאנרגיה, אך לצורך שיטת "תרופות ללא מרשם רופא" אין צורך. בצורה הפשוטה ביותר ההשפעה מחולקת כך: האש אחראית על רצון, ויצירתיות, המים אחראים על כל העולם הרגשי, האוויר אחראי על עולם המחשבה, האדמה אחראית על עולם העשייה והביצוע

בשלב הבא נדע על 7 המרכזים, על מה הם אחראיים, באיזה אנרגיות כל מרכז משתמש, ומה ההרכב האנרגטי שמדויק לכל מרכז.

מה ההבדל בין תרופות שניתנות עם מרשם רופא לבין תרופות ללא מרשם רופא?

ההבדל הגדול הוא בנגישות המיידית לתרופה, יחד עם זה שתרופות ללא מרשם לא מתיימרות לרפא את הבעיה הבריאותית.

למה יש שני סוגי תרופות? כי בחלק לא קטן מהמקרים הגוף עצמו מתגבר על המיחוש ללא התערבות רפואית. תרופות ללא מרשם רופא מאפשרות את פסק הזמן עד שהגוף מחלים. רק אם הגוף לא מתגבר אז צריך לגשת לרופא. בגלל זה תרופות ללא מרשם מציעות מינון כללי ומציינות שאם המיחוש לא עובר אז צריך לגשת לרופא.

השיטה הזאת היא ארגז תרופות ללא מרשם רופא. היא מנצלת את האנרגיה האישית של הגוף כדי לטפל בכל מיני מיחושים זמניים כמו צרבת, עודף גזים ועוד. אבל גם קניית תרופה ללא מרשם דורשת ידע מינימלי כמו איפה נמצא בית המרקחת, איך לקחת את התרופה האם בבליעה, או מציצה, או מריחה, איפה היא נמצאת בבית המרקחת.

הידיים משמשות כמובילי אנרגיה ולא חשוב באיזה יד משתמשים. כשמתעלים אנרגיה ממרכז גבוה למרכז נמוך. כמו למשל ממרכז הלב למרכז המין האנרגיה זורמת מעצמה ולא צריך לדמיין את הזרימה שלה. כשהאנרגיה מתועלת ממרכז נמוך אל מרכז גבוה כמו למשל ממרכז הלב למרכז הגרון צריך לדמיין אותה עולה.

 תוך כמה זמן השיטה משפיעה? אז ככה:

כמה זמן עד שטבליה נגד כאב ראש משפיעה? אצל כל אחד זה שונה. אנטיביוטיקה אחרי כמה זמן נרגיש בהשפעה שלה? ניחשתם נכון, אצל כל אחד זה שונה.

אבל למה?????

הקצב האנרגטי של כל אחד מאיתנו הוא שונה וזה בהתאם למשחק החיים שהוא משחק. הנגזרת מזה היא שהמרכזים בגוף אצלנו מגיבים במהירות שונה לריקון אנרגיה מהם או למילוי אנרגיה בהם. בגלל זה אין תשובה חד משמעית למהירות הפעולה של השיטה. אצל אחד למשל צרבת תעבור תוך 10 שניות אצל אחר אותה פעולה תיקח 2 דקות. ככל שהסימפטום שמנסים לבטל אותו הוא קיצוני יותר, ברור שהזמן יהיה ארוך יותר.

בגלל שזה מאוד אישי אין תשובה חד משמעית שתקבע שטיפ אחד לוקח כך זמן וזה נכון לכולם, או טיפ אחר לוקח כך זמן וזה יהיה נכון לכולם. כולנו שונים, כל אחד הוא עולם מופלא ומושלם, וזה נותן את הטעם בחיים פה. כמה היה משעמם אם כולם היו אותו דבר.

קבצי תמונות  כל העיצות > צילומי הטיפול – כאן  , אתר מרכז אבירז

 

עייפות מנטלית

צרבת .

צרבת בהריוןהתרגשות
גרון יבש

ריכוז

nose cold

חימום הגוף במיטה הקרה

מחשבות שמפריעות לישון

הקטנת כמויות האוכל

כאבי בטן לתינוק

כאב ראש

 

הרפס

petza face

חתך מדמם

 

בצקת

shafshefet

stop shit

eyes fire

fear
daliotbirth painsex
lachatz dam down up
mifrak_tafus_when_cold.jpg1
exsitment
mefrak hard

4 תגובות בנושא “טיפול אישי למיחושי הגוף -העברת היסודות בין המרכזים האנרגטיים”

    1. יוני היי,לדעתי האישית- שום תרופה איננה מרפאת. לכן אינני מטפלת באנשים אלא נותנת להם מידע,כלים תודעתיים ואנרגטיים כדי לטפל בעצמם, מהעוצמה הפנימית שלהם. 

      מבחינתי- אין בעיות . יש רק אתגרים התפתחותיים
    1. לאה שלום.
      לפני שמשביחים זרע באופן מלאכותי – משמע כופים על הגוף לייצר משהו שהוא לא אמור לייצר,מומלץ לשאול למה? למה אם הנשמה של הגבר הזה בחרה להשקיע אנרגיה בהתפתחות אישית, למה לכפות על הגוף משהו שיסיט את האדם הזה מהתסריט הנשמתי שלו?
      יש סיבה גבוהה למה נשמות ילדים לא רוצות לרדת לעולם בתקופה זו. ההורים שלהם נדרשים להתפתח קודם בעצמם כדי להיות ראויים לתת לילדים האלו מה שהם צריכים לצורך התפתחותם. אם הגבר הזה בחר להיות אבא, הוא יהיה , בזמן ובמקום הנכון. ואם לא- אז לא. מה שבטוח הוא שלאלץ את הגוף לייצר משהו שסותר את הבחירה הנשמתית- זה בזבוז אנרגטי ולא מומלץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *