ממשלת הצללים

  • ממשלת הצללים היא קבוצה קטנה של ממשלת הון האליטה שפועלת בעולם באמצעות שליטה על כסף, מערכות מידע, המהנדסים את התודעה אנושית – אנשים שיודעים ומכירים את  העולם הארצי של חומר ומסגרות ובמקום לתרום את הידע שלהם לצורך פיתוח אנושי , לא רק באמצעות כסף אלא גם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לשליטה בתודעה של האנושות כדי לספק את הצרכים שלהם. אלו הם פשעים נגד האנושות בקנה מידה שקשה לדמיין. מערכות ההסתרה בעולמנו מתפוררות .  האמת מתפרסמת. מצ"ב עדות מזעזעת לא פחות שנועדה לנער ולטלטל אותנו מן האשליה של עולם החלומות. פוליטיקאים הם רק בובות של בעלי ההון האמיתי. הסתרת קונסולת המערכת

סוף המלכים

הם חיים

סרט ישן – 1988 שהמחיש את ממשלת הצללים במוחם של אנשים מהטריקס

סדר העולם החדש? – ראסל ברנד וביל דה ברג

הון ושלטון אמרתם? אין לכם מושג עד כמה! תקשור של ד"ר ליאורה בירנבאום – קשר ליהוה

קורבן ח"כ אולטרה שליטה במוח – עדות מלאה של קתי אובראיין

העדות המצמררת של קטי אובראיין (החל מהדקה ה -37) חושפת את ממשלת הצל המתוחכמת של ממשלת הצל שמפעילה פרויקט שליטה במוח על ילדים שעברו התעללות מינית, קונה אותם מהוריהם ומגדלת אותם לצרכים של האליטות הקפיטליסטיות. על ידי תכנות תודעתם ושליטה בחייהם ככלי. המידע המזעזע ביותר ששמעתי מעודי, מטרתו לטלטל ולהעיר אותנו מאשליית עולם החלומות, בוקר טוב וברוך הבא לעידן החדש, ולאחל לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי. מראשי האליטה שולטת ההון ולהיות עבד מין לכל ראשי ממשלת הצללים, מי ומה שאינו מעורב בכך, לא רק קתי מדברת על הסכנות שיש לפושעים אלה בעתיד האנושות ו הרוח האנושית שיכולה להביס את האלימות האגרסיבית הזו בעזרת הפצת מידע והעלאת המודעות.

אימפריה בלתי נראית

אג'נדה 21 – מיוחד: חברת האילומינטי לשעבר חושף את שורשי האגודה

אג׳נדה 21 הוא מסמך שכתבו האו״ם ב1992 ובה התכנית שהיום אנחנו רואים הולכת ומתממשת לנגד עייננו. על התוכנית חתומים ראשי ממשלות מרוב חלקי העולם.
דיברו והזהירו במשך שנים מיטב החוקרים והפוליטיקאים מלקחת חלק באג׳נדה. רק שאנחנו היינו עסוקים כל אחד לביתו ולענייניו ולכן נתנו לאזהרות להיעלם מהתודעה שלנו.
באיצטלה של ״קיימות״ כלומר למען כדור ירוק יותר התכנית חותרת לביטול הצריכה הרכוש וההון הפרטי, הגבלת הילודה, ריכוז האוכלוסייה שתיוותר במרכזי ערים, סגירה הרמטית של שמורות טבע מפני תושבים, ומעל כל זה ממשלה עולמית אחת אשר תשלוט על ״הסדר העולמי החדש״ באמצעות טכנולוגיה מתקדמת AI שהיום היא מתחילה לבוא לידי ביטוי במעקב אחר אזרחים וביישום של התכנית ״פספורט ירוק״ (ביטוי מכובס לדירוג חברתי)

כל הנאמר כאן מגובה בהרצאות, במסמכים, ובספרים שניתן את חלקם למצוא אפילו להורדה באמזון.
אגב גם הלמידה מרחוק (זום) שזו צורת למידה סדיסטית במיוחד לילדים הצמאים לחברים, מוזכרת באג׳נדה

 

׳נדה 21

סודו של עוז שתורגם לעברית – סרט חשוב

מיהם האנשים שמנהלים את העולם?

קבוצה של אנשים לא מובנים נפגשים מדי כמה חודשים ומדברים. איך זה משפיע עלינו בפועל? שמענו עליהם אי פעם? אנרכיסט סמוי קורא לנו לעצור, לבדוק ולחקור ואז לצאת ולהפגין

שלא נדע: המפגשים הסודיים של כלכלני העולם

בכל שנה בחודש יוני מתכנסים ראשי מדינות ובנקאים בכירים במקום סודי, ללא נוכחות תקשורתית, ודנים בנושאים שאיש לא יודע מה טיבם. לקבוצה הזאת קוראים "בילדרברג", היא פועלת מאז 1954, והאמת? יש פחות ופחות סיבות לפקפק בתימהונים שמזהירים ממזימה להשתלט על הכלכלה העולמית

לא מוכן לשחד ילדי בית ספר עם סוכריות ללבוש שבב RFID  

הממשל הפדרלי האמריקאי משתיל ציפים לילדים בתוך גופם שמאפשרים מעקב 24 שעות ביממה אחרי כל פעולה שלהם כדי להחדיר לתודעתם מחשבות ותדרים. תלמידים בביה"ס לא יכולים לקנות אוכל בקפיטריה ולהיבחר לעמדות מנהיגות בביה"ס בלי מספר הזיהוי של השבב. מפתים אותם בממתקים חינם, והצגת תיאטרון בובות בה הם מקבלים מתנה את הבובה בצורת הציפים.

Google Exec + שבבי מוח, נהיה כמו אלים

YouTube player
10 סימנים שהאליטה העולמית מאבדות שליטה – עשרת הסימנים לכך שהאליטה הגלובלית מאבדים שליטה
הכלכלה האמיתית: מבקר המדינה באזהרה יוצאת דופן: כל המפלגות הגדולות נתונות לשליטתם של שני בנקים   אם אפילו מבקר המדינה אומר את זה כנראה שזו כבר לא קונספירציה… בוקר טוב…
מדוע קיימים משברים כלכליים? האם תקופות של מיתון, של יוקר ושל שפל כלכליים הן גזרות גורל ומכה משמיים, או שמא הן תוצאה של המערכת הכלכלית שבה אנו נמצאים?לא, אין כאן תיאוריות קשר, רק עובדות פשוטות ואוסף ראיות מוצקות ממאות ספרים על ההיסטוריה האמריקנית והעולמית, על פוליטיקה, פיננסים ו"כלכלה אוסטרית" שיראו לכם, בעזרת חשבון והגיון פשוטים, כיצד המערכת עובדת ועבדה תמיד.  הפתרונות מוצגים כאן — גם ההיסטוריים וגם הנוכחיים. הסרט הזה הוא המסמר האחרון בארון הקבורה של הגישה הקיינסיאנית. סרטים כאלה, לצערי, לא מראים בטלוויזיה. הסרט זכה בפרסים חשובים בפסטיבלים לסרטים דוקומנטריים.

שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

תיאוריות קונספירציה מסוג זה ואחרות, המתעדות כיצד ממשלת הצל משתלטת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות – מעבירה תדרים למוחות אנושיים. זה נכון, אמהמה: ברגע שאנו לומדים אנו שולטים בתודעה שלנו – אף אחד אחר לא יכול לעשות זאת, אפילו לא בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

הסרט התיעודי של סיריוס

מסתתר בסתר לא רק חוצנים, מה שתאגידי הענק לא רוצים שתדעו

תיאוריית קונספירציה ג'סי ונטורה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *