מוח עליון תחתון ימין ושמאל

המוח בגופנו הפיזי מניע את ההתנהלות הארצית שלנו אבל מי ששולט בו זה המוח הגבוה שמחבר את המודעות (עולם הסיבות הנמוך) , לתודעה (עולם הסיבות הגבוה) ,  כמו מכונית המונעת ע"י נהג בשלט רחוק. על ההתנעה אחראית  אנרגיית האש- היא הסטרטר: כוח הרצון שלנו מעלה את הדרישה מהמוח הפיזי, לאוויר הגבוה : אז אנחנו מתחברים להבנה של הייעוד – התסריט הנשמתי  , שם כתובות הנחיות הנסיעה המדוייקות ומתועד היעד שאליו אנחנו רוצים להגיע. עלינו להתוודע לתיאוריה לפני שאנחנו מתחילים בנסיעה. סוף מעשה במחשבה תחילה. לשם כך המידע יורד מהמוח העליון- עולם הסיבות הגבוה, למוח התחתון-עולם הסיבות הנמוך שאחראי על יכולת ההוצאה לפועל.הגישה אליו שונה מאדם לאדם בתואם לנקודת ההתפתחות שהוא נמצא חווה בה.

מרבית בנקי האנוש רגילים להשתמש במוח הנמוך (השכל שמתבסס על מדע קיים שיש לו הוכחות אמפיריות ושחושב לינארי)  ומשם הם מביאים הסברים הגיוניים לבחירות שלהם. רק מעטים בוחרים להתחבר קודם למוח העליון – (שחושב קוונטי) ודרך החיבור לחושים הפנימיים-ל הילד הפנימי , לנשמה, הם מבינים מה עליהם לעשות . ככל שעובר הזמן, יותר ויותר אנרגיות אש ואוויר נכנסות לעולמנו ואלו מסייעות לאנשים לעשות שינוי תודעתי ולעשות קפיצת מדרגה ממודעות לתודעה

היות שכך, מחקר מדעי שמודד בכלים אמפיריים וממציא הוכחות גשמיות, מתקבל בקלות רבה יותר ע"י מרבית האנשים , כי הוא הגיוני  ומבוסס על עובדות. איזה עובדות? אלו שמוגבלות ע"י ידע של מסגרות החומר הארצי =אדמה. את אנרגיות האוויר אי אפשר להוכיח במחקר מדעי כי הוא מגיע ממקום רחוק הרבה יותר ממה שעין פיזית יכולה לראות ולמדוד.

יש לנו 3 מוחות:

Dr Joe Dispenza- TED Talks with Dr Joe Dispenza

 

ד"ר ג'יל בולטי טיילור, חוקרת מוח מפורסמת שעברה שבץ מוחי, טוענת בספרה החדש שאנחנו יכולים להיות מודעים לכל המתרחש במוחנו, ואף לשלוט במחשבות וברגשות שלנו במקום שהם ישלטו בנו…

*

ראיתי עם העיניים את שם הסרטון : תעתועי תודעה זה תפס לי את העין כי אני כתבתי לפני הרבה שנים פוסט באתר שינוי תודעתי שכותרתו :" תעתועי תודעה

אולי לא העיניים תפסו אלא המוח ?

רואים עם המוח , לא עם העיניים
*
"אי אפשר לראות בלי להבין " אומרת ליעד בהרצאתה

"תעתועי תודעה" - ד"ר ליעד מודריק על הקשר בין מה שאנחנו רואים לבין מה שאנחנו חושבים שאנחנו רואים

תעתועי תודעה

חיבור בין מוח עליון תחתון ימין ושמאל

6/2/18 : אחרי שעברתי שינוי תודעתי לפני 7 שנים , גם המוח שלי עבר שינוי פיזי לפני שנתיים עברתי ארוע מוחי- הגוף השווה תדר לשינוי התודעתי. מכאן העניין שלי בחקר המוח. אני מתענינת בעיקר במוח העליון לא הפיזי, אבל מה שחשוב באמת זו נקודות החיבור בניהם: בין הגבוה והנמוך, בין ימין ושמאל. קישור למאמר מעניין : כשצריך – המוח מגשר ביעילות בין שני חצאיו.

*

הוא נחשב לגאון מתמטי. הבעיה היחידה: כמעט ואין לו מוח

מהיכן באמת מגיעות המחשבות שלנו? סריקות CT מגלות שמסתובבים בינינו אנשים שכמעט ואין להם מוח, אך הם מתפקדים רגיל ואף לעתים מציגים יכולות אינטליגנטיות גבוהות מהממוצע.

גלישה באינטרנט מפתחת את המוח

מצ"ב מחקר שמוכיח מדעית שגלישה באינטרנט (מידע אווירי) מעלה משמעותית את תפקודי המוח לעומת קריאה בספרים (מידע אדמתי). עכשיו תדמיינו איך היה נראה מוח שלישי בסדרת התמונות הזו שמסמן באדום פעילות חשיבה תודעתית. כשאנחנו גולשים באינטרנט, אנחנו מתרגלים חשיבה קוונטית כי אנחנו חשופים להמון מידע אונליין ונדרשים לסכרן אותו ולמיין רק את מה שמדוייק לנו. כשאנחנו עוסקים בהתפתחות תודעתית, אנחנו לא רק קולטים מידע אלא מייצרים אותו, מתוך חיבור לחושים הפנימיים , מתוך חיבור לידיעה  פנימית את התסריט הנשמתי והבנת עולם סיבות הגבוה.

1604746_611297558942963_305846500_n

 

 

 

UCLA study finds that searching the Internet increases brain function

איך המוח שלכם עובד? 

מה קורה במוח שלי?

המוח הנמוך זוכר רק מידע רלוונטי שתואם לתסריט הנשמתי החתום שצרוב במוח העליון

"חשוב שהמוח ישכח פרטים"

חוקרים טוענים שמערכת זיכרון תקינה כוללת גם מנגנוני שכחה ייעודיים המוודאים שנזכור רק את הפרטים החשובים

חוקרים פיתחו סימולציה להזין מידע במוח, כמו לניאו במטריקס 

Scientists discover how to 'upload knowledge to your brain
Enhanced Training Through Neurostimulation

 

רשת הסיבים האופטיים שבמוח

בחקר המוח כיום, מקובל להתייחס למוח כאל "מחשב" מורכב הבנוי מאוסף של נוירונים – תאי העצב של המוח. אלה משמשים בתור בסיס המאפשר לנו לבצע פעילויות קוגניטיביות שונות, כמו קריאת הכתבה הזו. בעזרת האותות המועברים בין הנוירונים, המוח מסוגל לחוש, ללמוד, לתכנן, ליצור ולחוות. אך האם הנוירונים עומדים גם בבסיס היצירתיות האנושית, החוויה האישית, או תחושת התודעה? האם רשת הנוירונים יכולה להסביר את כל זה או שאולי יש במוח רמת מורכבות נוספת – רשתות הולכה המעבירות מידע ברבדים עמוקים יותר?

מוח ימין ומוח שמאל

האם אתה חושב כמו גבר או אישה?

Are You Left-Brained Or Right-Brained? This Classic Color Test Will Tell You!

מוח ימין: You tend to see the color of the letters rather than the word being written first in this color test. You tend to use the right side of your brain more than the left. You may tend to be disorganized and a little scattered, but you are highly creative and very in touch with your emotions. You tend to solve problems intuitively rather than reading directions, and you are fascinated by the mysteries of the world. One of your greatest strengths is your ability to look at the big picture when solving problems and your ability to see many possibilities instead of searching for one solution.

מוח שמאל: In this word test, you tended to see the word being written rather than the color of the letters first. You tend to use the left side of your brain more than the right! You're analytical, organized, and rational. You like to plan things out, and you think in a linear, logical fashion. You may have a proclivity toward sciences and math and you may also enjoy being a leader rather than a follower. One of your greatest strengths is your sense of realism and your ability to stay grounded.

בדיקה: האם אתה משתמש יותר במוח ימין או מוח שמאל? 

right brain

 3 clues to understanding your brain

הרצאה מרתקת בטד על איך המוח יכול רק באשלייה תודעתית להזיז את הגוף הפיזי

 

זיכרון ויראלי   "גן ה- Arc שאחראי על גמישות מוחית ומאפשר לנו ללמוד ולזכור , הגיע לתאים שלנו ממקור חיצוני- מ DNA חיצוני שהשתלב בתאים של אבות אבותינו לפני מאות מיליוני שנים."  בעיות בפעילות הגן Arc קשורות לאוטיזם, לאלצהיימר, לסכיזופרניה ולהפרעות מוחיות אחרות.

זה לא שהזכרונות שלנו נמצאים במוח. המוח הוא הזכרונות

YOUR BRAIN DOESN'T CONTAIN MEMORIES. IT IS MEMORIES

מחיקת זכרון מהמוח: 

מדענים הצליחו למחוק זיכרונות : מניסוי קליני חדש שהתבצע באוניברסיטת ראבונד בהולנד, התברר כי טיפול בהלם חשמלי מסייע במחיקת זיכרונות טראומטיים ממוחם של הנסיינים. האם מדובר בפריצת דרך בטיפול בדיכאונות והתמכרויות?

The neurons that shaped civilization

 

מחקר שנערך באוניברסיטת ת"א פורץ דרך במציאת סמנים ביולוגיים לשיבושים רגשיים מסתרי המוח האנושי

יהודית מילוא: "הקליטה שלי שונה משל שאר האנשים, יש לי פס רחב יותר"

תערוכת המוח האינטראקטיבית: מוח, אשליות ומדע – סוכות בגן המדע

לאהוב מהראש ולחשוב מהלב

995023_565508540198268_1322008055_nמגמת השינויים מעידן ישן של אדמה (חומר) ומים(רגש) לעידן חדש של אש(רצון) ואוויר(תודעה), משמע שעלינו לתרגל יותר ויותר לאהוב מהראש ולחשוב מהלב,

כלומר: להמיר את האהבה הפיזית(מינית) והרגשית באהבה=הבנה גבוהה, לחשוב מתוך חיבור לחושים הפנימיים ולא לסטות אחרי כמיהות הלב ולהיסחף לסערות רגשיות.

אם נלמד לאהוב מהראש ולחשוב מהלב  ככה יהיה עולם אוהב

 

תום שינברג ; שינוי התנהגות בלחיצת כפתור – הבסיס המוחי של שינוי התנהגות

תגובה אחת בנושא “מוח עליון תחתון ימין ושמאל”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *