גז ישראלי

הגז הוא אנרגיית אש-אוויר ששייכת לנו- לכולנו- ישראליים ויהודיים בארץ ובעולם . זהו מימון אנרגטי חתום מראש בתסריט שלנו כצביר העם היהודי=הייעודי. היא נועדה לממן את הקיום הארצי הגשמי שלנו, כדי שנוכל להתפנות מעיסוק בחומר-בעבודה רק בעבור כסף לתחזוקת הצרכים הפיזיים שלנו, למימוש האיכויות האמיתיות שלנו שהם התפתחות טכנולוגית(אש) ותודעתית(אוויר), כל אחד בדרכו העצמאית. שליחותנו להוביל חדשנות בתחומי מדע ותודעה . מתוך כך, המימון הזה נועד לשמש את מיטב המוח היהודי: לעודד צעירים ישראליים להמשיך לפתח עצמם ולממש ייעודם  . אל לנו להשתשמש במאגר האנרגטי הזה כדי להמשיך ולהתמכר לאדמה והמים (חומר, כסף,שליטה ואגו) אלא כדי לייצר הרמוניה בין כל יהודי התפוצות ולהעלות בעזרת האש את המים לשמיים.

מהפכת אסדות הגז  7/7/18 

ההבדל בין תחילת מחאת הגז ב 2013 להיום 2018 : מה שמנהל את המחאה היום זו תבונה =אוויר ולא הכעס הרגשי =מים. הנשק להילחם בשחיטות הוא מידע שמקדם הבנה (אוויר) הטכנולוגיה היא הכלי שמאפשר את הפצת המידע בעילות ומהירות (אש)  ולא התלהמות רגשית (מים) ואלימות פיזית ברחובות (אדמה)

בני הצעיר בן 10 וחצי שאל אותי במה המחאה בעניין הגז ב 2013 שונה מהמחאה של היום – 2018 – 5 שנים אחרי. אחרי שצפינו יחד בעדכון סיכום היום השמיני המאהל המחאה  ששודר ממאהל המחאה אתמול 14/7 , הוא הבין גם בלי שאסביר לו: בתחילת המהפכה הציבור יצא עם הרבה כעס לרחובות ונתקל בתנגדויות המשטרה. הפעם מנהלת את המאבק הזה התבונה =אוויר ולא הכעס=מים . המחאה הזו איננה אלימה ומוביליה רואים בשוטרים בני ברית ולא אוייבים. כך סיפרו אתמול שאחרי שהשוטרים הורידו את המדים, הם עברו את הגדר ובאו לדבר עם אנשי המחאה כדי להבין הבנה מעמיקה את הנושא מתוך הכרה שגם הם בני אדם ותשבים במדינה.גם הם חיים וגרים כאן ולא רוצים שירעילו להם את הים והיבשה.

ככה עושים מהפכה בתבונה : מידע שמקדם הבנה הוא הנשק. הדרך היא להעביר את המשטרה מצד המתנגדים לצד התומכים ,להבין שכולנו אחים וגרים כאן יחד, שותפים לאותה מטרה . כך יאבד הממסד את כוחו: כשהאנשים שמתחזקים אותו יפעילו שיקול דעת עצמאי ויעברו צד להיות עם העם. כך תתהווה קריסת המערכות : לשלטון לא יהיה יותר מימון אנרגטי- כשאף אחד לא ירצה (אש) , כשאנשים יבינו (אוויר) שמוטב להם לקחת אחריות ולא להשאיר אותה בידי שלטון , כשמסה קריטית של אנשים תשתף פעולה (מים) וכשהציבור יפסיק לשלם מיסים ולא יהיה כסף למדינה לתחזק את מוסדותיה (אדמה) .

במהרה בימינו אמן. כן יהי רצון.

שוד משאבי הגז – מגש הכסף 

 

27/3/2016 , דרמה בבג"ץ: השופטים ביטלו את מתווה הגז.  כוח המוח=התבונה=האוויר, חבר עם האחריות והיוזמה העצמאית העוצמתית של האש המתלהטת והתיך את מסגרת החשיבה הנוקשה של ממסד האדמה . בעידן החדש יש קדימות לשת"פ של האש והאוויר על פני שלטון האדמה והמים. סוף כל סוף סוף…למעשה זו רק ההתחלה…

חוגי בית להסברת מונופול הגז – כי נדרש כאן כוח המוח ולא כוח פיזי . מחאה והפגנות רחוב הן בזבוז אנרגטי. ככל שיותר אנשים יבינו במה מדובר וישמיעו קולם, תיווצר דרישה  לפעולה חכמה וממוקדת שתסכל את עיסקת הייצוא הלא אחראית של הגז למדינות אחרות והעברת הבעלות על קבלת ההחלטות בנושא להון-שלטון- זה מה שנדרש מאיתנו, כעת היא העת.

השלטון עושה יפה מאד את התפקיד שלו- הוא נועד לשלוט בנו וכל עוד אנחנו נאחזים בחומר ובממסד שמנהל אותו, אנחנו מאפשרים לו להמשיך לשלוט בנו. השלטון לא יוותר מרצונו על הכוח שיש בידיו. יהה עלינו לקחת את השליטה הזו בעצמנו ע"י לקיחת 100% אחריות על ניהול המערך האנרגטי שלנו. איך? בכוח המוח. נלמד לעומק את הנושא, נבין כולנו במה מדובר,נשקיע בפיתוח טכנולוגיות חדשות ונבחר להשתמש במערכות התנהלות כלכלית אלטרנטיבית. אין טעם לבזבז אנרגיה על מחאה והפגנות שרק מעצימות את השלטון. מוטב לרכז מאמצים בלמצוא דרך נבונה ומתקדמת טכנולוגית כדי לשבש את העסקה השערורייתית הזו. היא סטייה. הגיע הזמן להתיישר.

מדהים מה שחשבון בנק של 10 מיליארד דולר יכול לעשות לאגו של בן אדם

"מה שהכי מוזר, חשב סמית בדיוק כשגלגלי המטוס נגעו במסלול, הוא שאמרו על היהודים הללו שהם חכמים, נועזים, זריזים ותחרותיים. זה כנראה היה נכון פעם, וזה נגמר. הרי לא יעלה על הדעת שהם כאלה חכמים אם הם עדיין חושבים שהם חיים בדמוקרטיה.

חתמו על ה  עצומה – ביחד יש לנו עוצמה! משאבי הטבע שלנו ולא של הטייקונים.

 משה איבגי על יצוא הגז: בגידה בציבור הישראלי

עוצרים את יצוא הגז!

כל האמת על שוד הגז הגדול – דב חנין בכנסת

אורלי בר לב אצל אורלי וגיא בדיון בנושא ייצוא הגז

 

23.06.2013 הממשלה אישרה את יצוא הגז: 18 שרים תמכו; פרץ, ארדן וגרמן התנגדו

אז באופן לא מפתיע לחלוטין, אבל בניגוד לכל היגיון של משטר תקין, אושרה בממשלה ההחלטה על יצוא הגז. התנגדו: עמיר פרץ, שדרש להגדיל את המכסה לשימוש מקומי, ויעל גרמן וגלעד ארדן שדרשו לדחות את ההחלטה על היצוא בשנתיים.
חדשות טובות קטנות: התקבלה ההסתייגות של עמיר פרץ לפיה יצוא למדינות שכנות יגרע ממכסת היצוא ולא מזו שמיועדת לשימוש מקומי.
בינתיים מחר תוגש עתירה לבג"צ בנושא, כנגד קבלת ההחלטה בממשלה ולא בכנסת, כשאחד החתומים עליה, הוא יו"ר הכנסת לשעבר וחבר הקואליציה – ח"כ רובי ריבלין. צריך לומר שזה עניין נדיר (ואולי גם כזה שקורה פעם ראשונה) שבו חבר קואליציה עותר לבג"צ כנגד החלטת ממשלה שבראשה עומדת מפלגתו שלו.

23/06/2013 ריבלין ויחימוביץ' יעתרו לבג"ץ: יצוא הגז – להכרעת הכנסת

אורלי בר -לב : שוד לאור יום, מעילה באמון מבלי למצמץ

זהו גזל שמנוגד לכל היגיון כלכלי (תשאלו את הכלכלן הראשי של משרד האוצר), כזה שמנוגד לכל היגיון ניהולי (מי מחליט על יצוא של משאב, בטרם ברור כמה תצטרך ממנו?), ועוד לפני האחוזים והמספרים – זה מחטף של החלטה באופן הכי חשוך ואנטי-דמוקרטי שניתן להעלות על הדעת.

כמה מההישגים שהצלחנו לצבור עד כה במאבק – סיכום ביניים בשלוף:
1. הסבת השיח הציבורי מ"כמה לייצא" ל- "כמה לשמור לשוק המקומי".
2. פתיחת הפרוטוקולים של צמח.
3. החלטה על מנגנון למיסוי של יצוא שלא היה עד עכשיו.
4. רוח גבית לקראת בג"צ מהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה אשר בעצמו אמר כי מן הראוי שהחלטה כזו תאושר בכנסת ולא בממשלה (ואם הוא ייצג בבג"צ את הממשלה, זה יהיה מעניין לראות כיצד הוא מתמודד עם טיעוניו שלו).
5. עצירת היצוא למדינת שכנות מתוך מכסת הגז לשימוש מקומי.
6. הגדלת המכסה לשימוש מקומי מזו שתוכננה בוועדת צמח (מעט מדי אבל הגדלה).
7. שיח ציבורי על הלגיטימיות של החלטת ממשלה בנושא כל כך דרמטי ועקרוני.
8. חשיפת עוד ועוד מידע בפני הציבור על הדרך שבה משטר של הון-שלטון עובד, והירתמות של אנשים רבים רבים למאבק.

למי שזקוק לסיפור המלא:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=677737355585658&set=t.100000481996007&type=1&theater

דיון על ייצוא הגז אצל אורלי וגיא

https://www.facebook.com/photo.php?v=1391888714356262

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *