DNA ד.נ.א

ה DNA הוא קוד. שפת תקשורת שמעבירה מידע. המידע המקודד בו לא מכתיב את היותנו אלא  מוכתב על ידינו. יש לנו אפשרות לשנות את הקוד ע"י תיכנות מחדש של התודעה :לא רק לפענח את צופן הגנום האנושי אלא גם להשפיע ולשנות אותו  -בתדרים ומילים. יש לנו יכולת להתחבר באמצעות הקודים האלו לרשת המידע הכלל בריאתית- לשדר ולקבל אותות בשפות שונות שכולן בעצם מתקשרות את אותה שפה אנרגטית.

ה DNA האנרגטי הוא שקובע את ה DNA בגוף הפיזי.

ה DNA האנרגטי הוא מערכת ההפעלה של התסריט הנשמתי  , הוא מורכב מנוסחאות  צירופי היסודות . ה DNA הפיזי הוא העתק של האנרגטי רק בצרוף יסוד האדמה שלא קיים באנרגטי.

.שינוי תודעתי מאפשר לנו להבין שלא ה DNA הפיזי קובע את מי שאנחנו אלא אנחנו קובעים את ה DNA. ההבנה הזו היא קפיצה קוונטית בתודעה האנושית ממצב קיומי שבו אנחנו הולכים בשביל  שנכתב מראש לעבר מציאות שבה אנחנו היוצרים אותה בתודעתנו- ברצונות, במחשבות,במילים, בתדרים שאנחנו משדרים. התסריט הנשמתי שלנו אכן חתום מראש אבל הרשות נתונה לנו לבחור את הדרך שבה נבחר לשחק. שם הרשות נתונה.

אחד הדברים שקרו ב רגע השקט  בסוף 2012 זה שנמחקו מהספריות כל ההתנסויות של אדמה ומים ונפתח לנו דף חדש לשחק תסריטים חדשים שמהותם אש ואוויר. אנחנו נדרשים לשנות את התיכנות של ה DNA האנרגטי ולהסיר התניות של תדר מים הרמוני שמעכב את תהליכי השינוי.

שימוש בDNA במחשבים ביולוגיים : כמה מחשבים נכנסים בטיפת מים? ד"ר תום רן

ד"ר תום רן, מכון ויצמן

 

"הדי-אן-אי נושא מידע בצורה הדומה מאוד לאופן בו מחשב נושא מידע".  "אנו יכולים למדוד את הקיבולת של הגנום האנושי גם בביטים-

James Watson: How we discovered DNA

 

DNA Self-Reprograming – Breatharian Healing Science with Akahi 

שיחת אודיו של אקאהי: פראני ותיק בשיחה עם תלמידה שנשאלה: "מה מערכת היחסים שלך עם ה DNA שלך?"…

 

The Purpose of DNA | Dan Winter

 

 Medical Science Documentary on DNA – The Secret Of Life

DNA: The Secret of Life (30 minute version)

 DNA 2of5 Playing God


DNA   Episode 2 of 5   Playing God   PBS Documentary

 

DNA 3of5 The Human Race

DNA   Episode 3 of 5   The Human Race   PBS Documentary

DNAhttps://youtu.be/8YJjEtZX-r4 – 4of5 – Curing Cancer

 

 DNA 5of5 Pandoras Box

 

 

DNA – The Molecule of Life

מדענים גילו ש-DNA, ניתן לתכנות בעזרת מילים ותדרים

ה-DNA האנושי הוא אינטנרט ביולוגי, ועולה בהרבה מובנים על זה המלאכותי. מחקר מדעי רוסי, מסביר באופן ישיר או עקיף תופעות כגון אינטואיציה, חוש שישי, ריפוי מרחוק, ריפוי עצמי ועוד. בנוסף, המחקר נותן עדויות על סוג חדש של רפואה שבה ה-DNA יכול להיות מושפע ולעבור תכנות מחדש על ידי מילים ותדרים בלבד

*

מדענים רוסים תיכנתו מחדש DNA של אדם, באמצעות מילים ותדרים.
מדעני DNA מצאו את הגורם לתופעות שנחשבו עד היום כמיסתוריות כגון:
הארה אינטואיטיבית, ריפוי ללא מגע, אאורות ואורות "אלטבעיים" ועוד…
הקרדיט מגיע למדענים רוסיים אשר חקרו תחום בחקר הDNA שמדענים מערביים הזניחו לכאורה,
מדענים מערביים הגבילו את מחקרייהם ל10% DNA אשר אחראי על בניית חלבונים, זה אומר שהם הזניחו 90% מהDNA ואפילו קראו לו ג'נק DNA (DNA מיותר).
בניגוד למחקר המערבי, קבוצה חדשנית רוסית בהובלת הביופיזיסיסט וביולוג מולקולרי פיטר גרייב, סירבו לקבל שכמות כה גדולה מהDNA נטולת כל ערך מדעי.
בכדי לגשש בטריטוריה לא ידוע זאת הם שילבו בין מומחי שפות וגנטיקאים במחקר לא קונבנציונלי, בכדי לבדוק את השפעת ויברציות ושפה על DNA האדם.
הממצאים שהוסקו ממחקר זה ,היו לגמרי לא צפויים- הDNA שלנו שומר מידע כמו הזיכרון של מערכת ממוחשבת. לא רק זה, אלה שגם המטען הגנטי מקודד בכלים של דיקדוק וסינטקס שפה בצורה המשקפת בקרוב רב את השפה האנושית המדוברת!
בנוסף הם מצאו כי אפילו מבנה זוגות הבסיסים בDNA עוקבים אחר דיקדוק רגיל בעל חוקיות, מסתבר עם כן, שכל שפות האדם הם למעשה הפשטה מילולית של הDNA שלנו.
שינוי הDNA בעזרת מילים מדוברות ומשפטים
התגלית הכי מרשימה שהתגלתה על ידי הקבוצה ,היא שDNA אנושי חי יכול להשתנות ולהערך מחדש על ידי מילים מדוברות ומשפטים.
המפתח לשינוי הDNA בעזרת מילים ומשפטים,הוא השימוש בתדר אור דרך כיוונון תדר גלי רדיו ואור, הרוסים הצליחו למעשה להשפיע ברמת המטבוליזם התאי ואפילו לרפא מוטציות גנטיות.
הקבוצה השיגה תוצאה מרשימה בשימוש בויברציות ושפה. לדוגמא, הם הצליחו להעביר דפוסי מידע ממערך DNA אחד למערך DNA אחר,ולבסוף הם הצליחו אפילו לתכנת גנום שלתא לגנום אחר – הם הפכו עוברי צפרדע לעוברי סלמנדרה בלי להרים אפילו סכין ניתוחים או ביצוע חתך פולשני כלשהוא.
העבודה של הרוסים היא הוכחה להשפעה הכה חזקה על בני אדם, שיש לכלים כגון היפנוזה וכ"ו…
הDNA שלנו מתוכנת במהותו, להגיב לשפה.
מורים רוחניים ואיזוטרים ידעו זאת במשך דורות. כל האישורים ו"כח המחשבה" נובעים חלקים מעיקרון בסיס זה.
החוקרים הרוסים עזרו להסביר למה המורים האיזוטרים לא מצליחים בצורה שווה לכל מי שמבקש את עזרתם. מכיוון ש"תקשורת" נקייה עם הDNA מצריך תדר מסויים, אינדיבידואלים עם מערכת ניתוח פנימית יותר מתקדמת יוכלו ביתר קלות ליצור ערוץ תודעה של תקשורת עם הDNA.
אינדיבידואלים עם תודעה ומודעות יותר מפותחים יצטרכו פחות עזרים חיצוניים (הוספת תדר גלי רדיו ואור). מומחים בתחום מאמינים שבעזרת התודעה, אנשים יכולים להשיג תוצאות בעזרת המילים והמחשבות שלהם עצמם בלבד.
DNA ואינטואיציה: איך "היפרתיקשורת" עובדת, ולמה האנושות יכולה כיום לחזור להשתמש בה.
בנוסף, המדענים הרוסים גילו כי יש בDNA בסיס לתופעת האינטואיציה – "היפרתקשורת" הוא מונח המבטא מצב בו אדם לפתע מקבל גישה לאינפורמציה מחוץ לידע האישי שלושלה. בזמנינו, תופעה את נהייתה יותר ויותר נדירה. זאת כנראה בגלל ששלושת הגורמים הראשונים המונעים היפרתקשורת (מתח, חרדה, ומוח היפר אקטיבי) ,נהיו כה שכיחים.
לכמה יצורים ,כמו נמלים לדוגמה, היפרתקשורת היא כלי יום יומי קיומי. הידעתם שכאשר פיזית מעלימים את המלכה מהקן, שאר הנמלים ממשיכות לבנות את הקן על פי התוכנית? אך אם היא נהרגה הנמלים מאבדות אוריינטציה וכל העבודה פוסקת בצורה מיידית. כנראה, כל עוד שהמלכה חיה, היא יכולה להכנס לתודעת הקבוצה של הנמלים במושבה שלה דרך היפר תקשורת.
עכשיו כאשר הרוסים מתחילים לפתור את הסבך הבסיסי הביולוגי של היפרתקשורת, אנשים יוכלו להחזיר לעצמם שימוש מלא של כישרון זה. המדענים מצאו למעשה שהDNA שלנו מסוגל לייצר "חורי תולעת מגנטים" (ההקבלה המיזערית של גשר איינשטיין רוזן), הקורה ליד כוכבים בקץ חייהם.
גשרי איינשטיין רוזן מחברים אזורים שונים בייקום, ומאפשרים לשדר מידע מחוץ לזמן חלל. אם הינו יכולים להפעיל חיבורים אלו ולשלוט עליהם במחשבותינו, הינו יכולים להשתמש בDNA שלנו כדי לשדר ולקבל מידע מרשת המידע של הייקום. אנו נוכל גןם לחבר שותפים אחרים לרשת.
הממצאים של המדע והמחקר הרוסי בנושא הDNA כל כך פורץ דרך כך שהוא באמת נשמע פנטסטי. אך, כבר הצלחנו לבודד דוגמאות של אינדיבידואלים שהצליחו לשלוט בטעניקות הדרושות, לפחות עד רמה מסויימת. אלו השולטים בריפוי וטלפטיה מרחוק הם אלו שיש לקחת בחשבון.
על פי רבים המתעניינים באופן אקטיבי בחקר הDNA הרוסי, ממצאים אלו משקפים שינוי רב מימדים בכדה"א, שמש, והגלקסיה. שינוים אלו משפיעים על הDNA של האדם ומגבירים תודעה ומודעות בדרכים שיתכן שלא נבין במלואן, אלה רק בעתיד הרחוק.

תורגם על ידי :
אורן בלאו

מקור:
http://undergroundhealthreporter.com/dna-science-and-reprograming-your-dna#axzz2Kq8WpYEz

2 תגובות בנושא “DNA ד.נ.א”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *