עבודה

העבודה היא תכלית קיומנו כאן. עלינו לדייק את הבחירות שלנו כך שהעבודה תשקף את היותנו מי ומה שבחרנו להיות, שתאפשר לנו לממש את האיכויות המיוחדות שלנו כך שניתן לעולם בדיוק את מה שהתחייבנו לתת .

העבודה המדוייקת שנועדה בשבילנו מתגלה כשאנחנו הולכים בשביל שנועד עבורנו, כשאנחנו משחקים במרכז הבמה שלנו ולא סוטים ימינה ושמאלה להשוות עם משחקים של אחרים בבמות אחרות.

להיות שלם זה כשאתה עושה את מה שאתה אוהב. כשאין הפרדה בין העבודה לחיים האמיתיים, כשמטרת עבודתך איננה מתמצה בלהכניס כסף לתחזוקת החיים הארציים, אלא היא היא המימוש העצמי שלך, תכלית קיומך, הסיבה שלשמה בחרת ונבחרת להיות כאן.

כמה מכם עובדים בעבודה כזו?

עכשיו הזמן לשנות. ואם עבודת חייכם לא קיימת, הרי זה רק משום שטרם יצרתם אותה. גשו לעבודה! עבודה זה לא משהו שמחפשים בחוץ. זו ידיעה פנימית שעלינו לגלות מתוכנו . אל תחפשו פרנסה, חפשו את עבודת חייכם  האמיתית. לכו אחרי ה חלומות שלכם.

איך תדע מהי העבודה המדוייקת עבורך? זו שממלאת אותך סיפוק ,שאתה חש דחף פנימי לעשותה, זו שמחברת אותך למהות המזוקקת של מי שהינך באמת. . העיסוק שיטעין אותך אנרגיה לקום בבוקר עם מרץ,עם פרץ שמחה לעשותו, הוא העיסוק שממנו תרוויח הכי הרבה, גם אם כרגע נדמה למי שמתבונן בתודעתו המוגבלת על המציאות שאיננה מכניסה מספיק כסף לקיומכם. הקיום הפיזי-חומרי שלנו נועד לתמוך בנו במימוש הייעוד – התסריט הנשמתי  שנשמתנו בחרה בו. אם לא נזין את הנשמה- לא יהיה לה צורך עוד בגוף הפיזי-יהה מטופח ועשיר ככל שיהיה . כשתעשו את מה שקולכם הפנימי קורא לכם לעשות- תקבלו את כל השפע שנועד לתמוך במימוש תסריט חייכם.

שני מונחים בלקסיקון החדש של העובד השחוק    זיהום חברתי ונוכחותיזם             –

זיהום סביבתי.
הטענה היא ששעות העבודה הארוכות שמצופות מאיתנו גורמות לנזק של ממש בתא המשפחתי שלנו. שיעורי גירושין עולים, העול של גידול הילדים כבד ופגיעה כוללת בתא המשפחתי.
"נוכחותיזם". הכוונה היא לכך שבעוד עובדים נוכחים פיזית בעבודה, הם כמו רוחות רפאים מהלכים, חסרי נוכחות מנטלית או נפשית. ובגלל שהעובדים נמצאים בלחץ ובסטרס לבצע ולעמוד ביעדים,

השורה התחתונה: העבודה שלנו הורגת אותנו. ואלו מאיתנו שנשארים בחיים נהנים מלחץ, ממחלות ומפגיעה בתחומים אחרים בחיים שלנו. והכל לשם נראות –

להיות הרבה שעות בעבודה ולשחק אותה פרודוקטיביים.

עוד ועוד אנשים בארץ ובעולם בוחרים לא לעבוד, או לעבוד הרבה פחות

איך ייראה ועולם העבודה בחמש השנים הקרובות?

במקום 3 שנים לתואר ראשון – הם ילמדו כל החיים במנות קטנות • במקום לעבוד במקום אחד – יוצעו להם "חבילות עבודה" בכמה מקומות • במקום ידע לא רלוונטי – הם יידרשו להראות יכולת למידה, עבודה בצוות, התמודדות עם אי–ודאות • ובמקום יציבות עד הפנסיה – הם יחפשו ויקבלו עניין, דינמיות ואתגר • עשר חברות גדולות במשק, בהן טבע, אינטל, שטראוס ועוד, ואנשי אקדמיה וממשל גיבשו לראשונה המלצות איך להתאים את מתכונת ההעסקה במשק למהפכת דור ה–Z

כללי המשחק השתנו: זה לא אתם שבוחרים עובדים, זה הם שבוחרים בכם

הדרך להתחרות בענקיות הטכנולוגיה ולהצליח לגייס כוח אדם איכותי נעוץ בראש ובראשונה בשינוי התפיסה שלכם – גיוס עובדים צריך להעשות בצורה מקצועית יותר

ישראל של 2018 במאבק על המפתחים המובילים. הכוח החליף צד ועבר לעובדים. מועמד שמגיע להתראיין בסטארטאפ בוחן את מקום העבודה הפוטנציאלי לא פחות מאשר אותו מנהל שמראיין אותו. מועמדים פוסלים היום מקומות עבודה אם תהליך הגיוס לא היה לרוחם, אם נוצר ניתוק ארוך מידי בין ראיון אחד לשני, אם עלה קושי בתיאום מועד לראיון, אם בראיון עצמו לא פירטו בפניהם על המוצר, אם הם התבקשו לבצע מטלות ארוכות מיד בשלב מוקדם מידי של התהליך, אם המראיינים לא הרשימו אותם, אם הטכנולוגיה שבה מפתחים בחברה היא לא הדבר הכי חם בשוק ועוד ועוד.

המיומנויות המבוקשות ביותר ב-2020.כישורים IN ניסיון  OUT

 בעידן החדש אנשים לא יעבדו. הם ישחקו

כשרובוטים יתפסו את מקומות העבודה אנשים יבינו שהם לא כאן כדי לעבוד אלא לשחק2

משכורת של  15אלף ש"ח בחודש: אלו המקצועות שיכבשו את ישראל 

המגזר העסקי לא מחכה להחלטות הממשלה: בית הספר בוסט, שהקימה קבוצת הייעוץ הארגוני פילת, מציע קורסי הכשרה למקצועות העתיד בהתבסס על מחקר מיוחד שערך עבורם העתידן דוד פסיג

את ראיון העבודה הזה יתכן שלא תעברו

האנשים הנחשקים ביותר בשוק העבודה המשתנה הם העובדים היצירתיים ■ ד"ר אייל דורון מסביר אילו תכונות מאפיינות עובדים אלה — ומגלה מהן הדרכים היצירתיות לאתר אותם ■ "כדי לאתר את הטאלנט היצירתי צריך לייצר ראיון עבודה שמשקף את החיים האמיתיים"

שעות עבודה

כל נושא הגדרה והגבלה של זמן לינארי שנמדד בשעות איננו רלוונטי עבורי. אני עובדת כל הזמן , משום שבתודעתי זמן נמדד בגלי התפתחות ולא במסגרת דקות שעות ימים ושנים. מסגרת הזמן הארצית מגבילה את העבודה שלי בעוד שאני חשה שכשאני חיה את הייעוד שלי – אז כל מה שאני עושה הוא עבודה שמקדמת את ההתפתחות שלי ומכאן שגם תורמת להתפתחות התודעה הכוללת .
*
התפתחות איננה תלויית זמן. לפעמים רגע אחד של בהירות וחיבור מדוייק מקדם התפתחות שאנשים מנסים שנים לעשות. לפעמים עבודה של חודשים חסרת ערך לעומת דקה שבה חלקי פאזל מתחברים ואתה עושה את העבודה תכלס שלא עשית כל חייך, לפעמים אפילו עבודה שגררנו להשלים מגלגולים קודמים.
*
להגדיר את יום העבודה שלי ל 8-12 או 6 שעות זה לא מדוייק .אני עובדת 24 שעות ביממה . גם בזמן שינה – אז נעשיית עבודת התפתחות הכי חשובה של עיבוד המידע התודעתי שיורד מהספריות הגבוהות במישורים ומותמר להבנות במודעותי הארצית
*
מה שכן חשובות מאד לדעתי אלו ההפסקות המתודיות: בין אם זה מדיטציה, אכילה,בילוי,טיול,פעילות גופנית או שינה. לכתוב פוסט יכול לקחת לי כמה ימים כי אני מתחילה לכתוב משהו ואז רוצה "לישון על זה" כי בזמן שינה הילד הפנימי מביא לי תשובות לשאלות שביקשתי להן מענה מספריות הידע הגבוהות שלי . כשאני מגמישה את התודעה , אז גם הגוף הפיזי שלי חש קריאה להתגמש בתואם לתנועה התודעתית.
 
להגדיר ולקבוע מראש כמה ומתי ניקח זמן הפסקה, מפספס את מהות ההפסקה שמטרתה להיות מחובר לחושים הפנימיים, לדעת כמה אנרגיה נכון לי להשקיע במה בכל רגע, בכל בחירה. לפעמים אני צריכה הפסקה אחרי 2 דקות ולפעמים אני יכולה לשבת שעות מרוכזת עם המחשבה מול המחשב בלי להניד עפעף.
*
אנשים נוהגים לכנות "עבודה" כמשהו שעושים כדי לקבל תרומה כספית. לא כך עבורי. למשל- כשגידלתי את 4 ילדיי ו 2 בנות אומנה בחינוך ביתי 12 שנים, לא קיבלתי על זה תשלום כספי, למרות שזו היתה "ה" עבודה הכי חשובה שעבדתי בחיי. חלק מהתקופה הזו גם גידלתי ילדעים של הורים אחרים בגן שפתחתי וניהלתי. אז, כשעבדתי בלגדל ילדעים אחרים זה כן נחשב עבודה וכשגידלתי את ילדיי שלי זה לא נחשב? משהו פה ממש מעוות לדעתי.

יובל דרור – המהפכה הרביעית 

המהפכה הרביעית הופכת את התעשייה ל"חכמה", משנה את האופן שבו אנו חושבים על מושגים כבינה מלאכותית  ואפילו מה זה אומר להיות בן אנוש  (המהפכה התעשייתית הראשונה הכניסה את מכונות הקיטור, השנייה את הייצור ההמוני והשלישית את המחשבים)

כמחצית מכלל סוגי המקצועות המוכרות לנו כיום, צפויות להיעלם בשני העשורים הקרובים לטובת פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו למעסיקים להחליף את העובד האנושי במכונות, רובוטים, תוכנות ושירותים דיגיטליים. מסוכני ביטוח ועד מנתחים, מקופאיות ועד מפענחים של הדמיות רפואיות, מנהגים ועד עיתונאים, כולם עשויים למצוא עצמם מובטלים בעוד שעובדים אחרים, דוגמת שוטרים או שופטים, יגלו שעבודתם השתנתה לחלוטין.

מי צריך רופא כשיש אפליקציה: המומחיות כבר אינה שייכת רק לבעלי המקצוע

בעידן שבו ניתן לקבל חלקים נרחבים מהשירות של בעלי מקצוע כמו רופאים ועורכי דין בדרכים וירטואליות, צריך להגדיר מחדש מהי מקצוענות

מקצוע חדש – יוטיובר  לא צריך תואר, לא מבחן כניסה וגם לא תוכנית כלכלית….

דוד פסיג – מקבץ מקצועות עתידיים

כמעט אנושיים Be Human  – סדרה, שמבהירה את המסר שמוטב להיערך להיעלמות של מיליוני מקומות עבודה בשנים הקרובות, בעקבות השתלטות מחשבי העל והרובוטים

היום שהיה – גיא זהר 

פעם כדי להתקבל לעבודה היית צריך תעודות תארים אקדמאים,אישור שעשית צבא, ידע ומומחיות, נסיון וותק. כל אלו אינם רלוונטיים בעולם החדש שבו יש ביקוש לחשיבה יצירתית, יכולת למידה מאפס והמצאת ידע ורעיונות חדשים. הנה סגנון השאלות שישאלו אתכם בראיון קבלה לפייסבוק וגוגל. לא צריך פסיכומטרי כדי להתקבל וציוני הבגרות בטח לא מעניינים אף אחד.

מה שואלים בראיונות עבודה לפייסבוק ולגוגל? התשובה עלולה להפתיע אתכם#מרחיקלכת Guy Zohar ד"ר אייל דורון

Posted by ‎היום שהיה עם טל ברמן‎ on Thursday, July 6, 2017

 

מה לדעתכם יקרה אם אנשים יקבלו כסף למימון צרכי קיומם הבסיסיים ? מסגרת חשיבה אדמתית ישנה תגיד שברור שאפאחד לא ילך לעבוד אם הוא מקבל כסף חינם. תודעה של אש ואוויר חושבת הפוך. היא חושבת על יעילות ויצירתיות,היא חושבת על לדייק את הזמן החופשי שיהיה לאנשים להמציא רעיונות ויזמויות חדשניות, להתנדב בקהילה ולעשות את מה שהם באמת אוהבים ורוצים לעשות- את הייעוד שלהם. כשזה יקרה – תרומתם להתפתחות הכוללת תהה רבת ערך הרבה יותר גבוה מכל סכום כסף שניתן להם כבסיס שיהיה להם ראש שקט לעסוק במימוש הפוטנציאל האמיתי ולא בהישרדות

 

הורים: תקשיבו טוב טוב מה ג'ניה מסביר לכם, קראו עד הסוף, כי מעבר לניסוח הקשוח- יש כאן מהות שיודעת את האמת והגיע הזמן שתסתכלו לה בעיניים ותתאפסו על עצמכם. הילדעים נולדים יודעים. זה אתם שנדרשים לעשות שינוי תודעתי וללמוד מהם. בוקר טוב .

מי מפחד מרובוטים: האם אתם צריכים לחשוש שהם יחליפו אתכם בעבודה?

independance.-work

בגלל הטכנולוגיה: האם בעתיד כולנו נהיה עצמאיים? 

אנחנו לא מחליפים עובדים ברובוטים. אנחנו משחררים עבדים מעבדות ע"י רובוטיקה !

מדוע גם לכם לא תהיה עבודה בעוד חמש שנים

אבטלה טכנולוגית – אין צורך בבני אדם

האם כולנו צריכים ללמוד לתכנת?

works

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Humans Need Not Apply

 

אבטלה טכנולוגית : האם תוחלפו ע"י מחשב? הגל שמאיים להטביע 
את העובדים בעולם. החלפת כוח אדם במכונות משתלמת יותר ויותר ■ חוקרים טוענים שכמחצית מהמקצועות הם בסיכון גבוה למיכון, בהם ראיית חשבון ומשפטים ■ האם חזון 
"האבטלה הטכנולוגית" צפוי להתממש – ולמה יש מומחים ששומרים על אופטימיות בטווח הרחוק

עידן המכונות // כך תשרדו את 
השתלטות הרובוטים : מהן התכונות האנושיות ששום מחשב לא יוכל לחקות ושיזניקו את ערכם של עובדים

כשמחשבים ישתלטו על העבודות הללו, מיומנויות שכליות מסוימות יאבדו מערכן. זיכרון מצוין לא יהיה עוד יתרון מיוחד. ציונים גבוהים של סטודנטים יוערכו פחות, כי היכולת לספוג מידע רב ולהקיא אותו במבחן לא ממש תרשים אותנו. כך גם היכולת לבצע פעילות מחשבתית מובנית לפי כללים ידועים.

אילו כישורים אנושיים יהיו בעלי ערך גבוה יותר? בעסקי החדשות בתקשורת, חלק מהכישורים האלה כבר ניכרים לעין. הטכנולוגיה כבר תגמלה את האצנים (אלה המעלים הודעות לטוויטר על אירועים בזמן אמת) ומרתוניסטים (אנשים שיכולים לכתוב מאמרים רעיוניים ארוכים), אבל היא פגעה ברצים למרחקים בינוניים (עיתונאים שכותבים סיכומים של 800 מלה על מסיבת העיתונאים של אתמול). הטכנולוגיה גם הקלה על אמנים גרפיים שיכולים להפוך נתונים לאובייקטים ויזואליים, אבל הענישה את אלה שאינם מצליחים להפוך עיתונות כתובה לכתבות וידאו.

Need a Job? Invent It   יודעים מה אתם אוהבים לעשות? תגלו. תחקרו. תבדקו מחדש. ואז – תעשו את זה!!!

Working with joy  עובדי בניין טורקיים עובדים בשמחה.

 

Working   9 to 5

 

אדם ששמח לעשות את מה שהם עושה ב 100% התמסרות לעבודה המדוייקת שנועד לתת לעולם.
Even Sky is not high enough

 

ראיונות עבודה מפתיעים… כשלומדים להכיר את האדם דרך הפייס שלו ולא דרך קורות החיים הרשמיים…

מה העבודה שלכם?  EL EMPLEO

 

יחסי עובד – מעביד 

  

   

  

   

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *