אנשי האש

אנשי האש –  עצמאיים ועוצמתיים , מחוייבים לאמת, בוערת בנשמה שלהם שמחת החיים ואש הרצון- יצר היצירה ,זה שמצייר ומייצר מציאות,ממציא אותה בעצמו,מתכנת אותה לפי קודים מוצפנים, זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת, זה שמניע בהם תשוקה בתנועה  מתמדת

אנשי אש כמהים לשייכות אבל תמיד יעדיפו עצמאות ובדידות . אנרגיות האש מהירות, תזזיתיות,חוצפניות,כנות וישירות,חסרות סבלנות ורגישות לזולת,עם אגו  במידה כזו שנוסכת בהם ידיעה פנימית את ערכם,עם סקרנות שפורצת את כל הגבולות,עם תעוזה לנסות ולהתנסות, עם יכולות להזיז הרים,להטיס יזמויות,למנף רעיונות,להמציא טכנולוגיות חדשניות,הבנות פורצות דרך.

אנרגיית האש נובעת מצאקרת ה מין   ורואה רחוק עמוק וקדימה דרך העין השלישית 

מקוריות 

תכונה של אנשי אש. המקור  למקוריות במקור האור- הוא זה שיצר את כל הקיים בכל הייקום.

מתייאש הוא מי שמתה בו האש. 

אנשי אש לא מתייאשים, זה לא בדם שלהם .

Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood

 

הצצה קצרה לתמצית מה שעובר לי בראש כאשת – אש: צפו בסרטון הראשון בפוסט של

גייסון סילבה – איש אש המחבר תודעה וטכנולוגיה

 

– משלב באופן מדוייק בין הבנות תודעתיות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות . הוא התגלמות יסוד האש החוקר הסקרן, המתקדם,שרוצה לדעת ,פורץ את גבולות האפשר, ממציא את המחר ,מכוון על תדרי אש ואוויר מהירים ומתקדמים. יצירתיות תודעתית במלא תפארתה. השראה

גיצים של רעיונות, הבזקים של ניצוצות מידעים שנצרבים בתודעתי בקצב טיל,מחשבות הופכות ליזמויות ברגע שבו העתיד מתהווה להווה ובשניה אחרי – כבר עבר, טכנולוגיות מתקדמות מטריפות את חושיי,ננוטכנולוגיות העתיד מסעירות ומדליקות את הוויתי.

רוצה , רוצה, רוצה… העיניים הגדולות שלי בוהקות למראה מראות העין השלישית – זו שרואה פנימה ולא החוצה, זו שמייטיבה להתבונן גם בלי לראות,זו שיודעת גם בלי לגעת. אצה הדרך למי שרצים קדימה=רוצים קידמה.

דף קהילה בפייסבוק – אנשי האש

דף קבוצה בפייסבוק – אנשי האש

ככה נראים ונשמעים אנשי אש, נעים מאד…

THE WAYSEER

סרטון חשוב  שמזכיר לנו מי אנחנו אנשי האש ולמה אנחנו פה: ( מומלץ לצפות עד הסוף, אני יודעת שזה אתגר עבורכם אנשי האש תמיד ממהרים וחושבים שהם קולטים הכל בשניה , יודעים גם בלי לדעת, אבל הפעם- מי שלא מכיר את הסרטון הזה, זה באמת must
שורת הפתיח:
You see things that others dnot
שורת הסיום:
you have found your tribe/ welcome home

 

פואטרי סלאם – שחר גולדברג "יש לי כל הזמן מילים בראש"

 

מה שתודעת העל נותנת לי זה את השקט לדייק את המילים, לצמצם ולמקד את שטף המילים שרץ במוחי הקודח. זו תרומתו של האוויר לאשת אש שכמותי. רק שם אני מוצאת שקט. הנה קטע שמתעד נהדר את אוטוסטרדת המידע שטסה בראשי, חוצה בכל רגע, בכל מקום וזמן את מהירות האור: "מילים מילים מילים. יש לי כל הזמן בראש מילים. שחר מדבר אותי . "הדבר היחיד שעוצר אותי זה המדבר" הוא אומר, ואני: 6 שנים חייתי בקצה המדבר, בסוף מרחבי הערבה שפתוחים לאופק ההרים האדומים, אבל את השקט האמיתי מצאתי דווקא בעיר הגדולה, במקום שבו קצב החיים בחוץ מהיר, בחרתי לעצור את מרתון המילים ולדייק את המחשבות. הבנתי איך לעשות יותר עם פחות

Eddie Obeng: Smart failure for a fast-changing world

 

 

העולם ע"פ גינגי  איש אש שעשה מסע 5 שנים חצה את חמשת היבשות, באופניים , מגיע לקו הסיום כשאינו יכול ללכת. זה מה שקורה כשאיננו מנהלים בתבונה את המערך האנרגטי שלנו ומוציאים יותר אש ממה שחתמנו בתסריט הנשמתי. מה שאנוש נדרשים כעת לעשות זה להשקיע יותר אנרגיה בהתפתחות תודעתית ופחות פיזית. לטייל במחשבות בעולמות הרוח ופחות ברגליים על פני האדמה . אני הייתי 10 שנים מחיי מדריכת טיולים וחרשתי כל פינת חמד קסומה לגלות את נפלאות הטבע. היום אני מדריכה אנשים בטיולים בשבילי הרוח למקומות גבוהים ורחוקים הרבה הרבה הרבה יותר מרתקים מכל מה שאפשר לראות במקומות הארציים. מזמינה אתכם לטיול – צאו למסע התפתחות ללמוד את מידעי תודעת העל. יש קבוצות למידה בכל הארץ והעולם – קליק אחד ואתם מתחברים אונליין. לא צריך 5 שנים ואופניים שאפשר להתרסק איתם בצד הדרך או ליפול מצוק בהימליאה בשביל זה . רק להרחיב את התודעה ואתם שם.
אנשי אש נעים בין הקצוות, מעליות לירידות,מעלה ומטה,נופלים קמים, ככה אנחנו מרגישים חיים , כמו ששקירה שרה:
birds dont just fly they fall down and get up
*
I keep falling down, I keep on hitting the ground
I always get up now to see what's next

try everything

אנשי אש אינם מתייאשים לעולם (מתייאש זה מי שמתה בו האש), הם רוצים לנסות מהכל, לוקחים סיכון מול הסיכוי להצליח, נופלים וקמים, מתחילים כל פעם מחדש.

I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
Though I’m on the lead
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail

ריקוד מטורף שמשלב תנועה וטכנולוגיה, פשוט וואו…

One of the most mind-blowing performances in AGT history.

Posted by America's Got Talent on Tuesday, June 20, 2017

 

אסי במערכון משעשע מסביר למה האש הכי חשובה, כי בלי האש…

We didn't start the fire, It was always burning, Since the world's been turning

 

ילדעים שיודעים מה הם באו לעשות בעולם

run run run run run
till work is done

 

dancing in rainbow lights

אחד הדברים שמדליקים אנשי אש זה השילוב של תנועה אנושית מלאת תשוקה עם רעיון יצירתי וטכנולוגיה מתקדמת: כזו שמשקפת את כל קשת הצבעים הרבגונית שהיננו, עם השונות המבורכת בנינו.

 

ראסל ברנד

אחד מאנשי האש שהצליח לחדור מבעד לשריון המיינסטרים ולדבר תודעה. השראה


כעת, דמיינו לאיזה מרחקים אפשר להגיע כשמכוונים את האש במקום לאדמה (גוף החומר), מעלה- לאוויר, להבנת עולם הסיבות הגבוה, למרחבי התודעה שפרושים מעבר לאופק הנגלה לעין… תודעת העל פותחת לנו פתח להתפתחות . מוזמנים ללמוד את מידעי תודעת העל אנשי אש שבוערת בנשמתם התשוקה לדעת. פרטים בפרטי, וכאן: קורס תודעת העל אונליין – שינוי תודעתי 

Alabama Im In A Hurry To Get Things Done

אנשי אש תמיד ממהרים , בוער להם להגיע ראשונים ולממש כאן ועכשיו, הרבה,גדול ומהר , גם בלי להבין למה. מי מכם שבוחר לאזן את האש המתפרצת שלו עם קצת אוויר ורוצה להטמיע בתודעתו יותר הבנה של עולם הסיבות הגבוה

Walk Of No Shame

אשת אש עם ביטחון עצמי מופגן המבטאת את מיניותה בחופשיות:

 

Fysikshow Aarhus

אנשי האש לוקחים סיכון מול הסיכון- יוצרים ניסוי , כזה מהסוג הכי מדליק, הכי מאתגר, הכי מיוחד, הכי הכי… כי יש לנו מנה גדושה של אגו בריא =בטחון עצמי בעוצמה הפנימית שלנו,בידיעה שאנחנו יודעים גם בלי לדעת מה יקרה בניסוי. איך אנחנו יודעים את העתיד? אנחנו יוצרים אותו, בתודעתנו , ואז מממשים בגשמי

 

*

David Ohayon מצטט מהקבלה: 

"מי שיש לו נשמה של יוצר מוכרח להיות יוצר רעיונות ומחשבות, אי אפשר לו להסגר בתלמודו השטחי לבד. כי שלהבת הנשמה עולה היא מאליה, ואי אפשר לעצור אותה ממהלכה".
"יצייר לו כל אחד באמת ובתמים מה שנשמתו מראה לו, יוציא את תנובתו הרוחנית מן הכח אל הפועל, בלא שפתי רמיה, ומניצוצות כאלה אבוקות אור יתקבצו, ויאירו את כל העולם מכבודם, מחלקי אמת פנימית כאלה האמת הגדולה תופיע."

מי ייתן ונעוף -ניצוצות האור שהיננו , מעלה להאיר את החושך באור ההתפתחות. מי ייתן? אז זהו: שאף אחד לא ייתן לנו. זה אנחנו שבחרנו ונבחרנו לקחת 100% אחריות ולהאיר את עצמנו בעצמנו- מהעוצמה הפנימית שבנו. ויהיה אור.

*

אנשי אש מהירים, מאד. השיעור שלנו הוא להבין איך להשתמש באש עם יותר אוויר- בתבונה ושיקול דעת, לקחת מרווח נשימה, להקדים מחשבה תחילה לפני שממהרים לסוף המעשה.

מידברן 

mid-brain=mid-burn  : באמצע המדבר,נפתח הראש להוויה שלא מהעולם הזה,תרתי משמע: מרחב חופש ביטוי רדיקלי,עולם חלופי בו אנשי אש  שבוער בהם יצר היצירה,חוגגים את היותם בוראי מציאות ואומנות  המשתמשים באש כדי לממש: להעיף אותנו לאוויר-לעבר תודעה=הבנה גבוהה, כדי ליצור את תמונת המציאות הארצית שבחרנו ונבחרנו לצייר-לייצר בעיני רוחנו עד למימוש  באדמה הגשמית- בחומר, בעזרת המים-שת"פ בינאישיים הרמוניים.

מידברן 2016 – אבראכאדברא

מידברן 2015 – התעלות 

מידברן 2014 – בראשית 

 

למה במידברן יש הרבה ביטוי חופשי של מין? צאקרת המין היא המרכז האנרגטי של יסוד האש ,היא שמדליקה בנו את ההבנה של מרחבי החופש במישורים הגבוהים שמהם הגיעו אנשי האש. קבלו שיר נפלא שמייד מזכיר לי את מעגל האש בשריפה . המילים מתחילות אחרי דקה של מנגינה הרמונית, שווה לחכות…

I See Fire

 

120 ושתיים- פרק 1 (סתיו שפיר)

סתיו שפיר- אשת אש, לוחמת , שליחת ציבור אמיתית שפועלת לקדם את האמת במרחב פוליטי שבו משחקים בשקר.

 

תמצית מהות אנרגיית האש:

אנושות בתנועת התפתחות. שילוב מופלא של ריקוד עם טכנולוגיה. אותי זה מדליק

Adrien M & Claire B

Pixel – extraits from Adrien M / Claire B on Vimeo.

Wildfire

 

עיניים גדולות Big Eyes  , תמיד רוצות יותר.  שינוי תודעתי נדרש כעת מלרצות יותר חומר=אדמה , ללרצות יותר הבנה=אוויר. שנו את סדרי העדיפויות שלכם. השקיעו יותר אנרגיה בהתפתחות התודעתית שלכם כי בסופו של יום- החומר מתכלה, הוא חוב אבוד מבחינת הבריאה. הדבר היחיד שממשיך איתכם הלאה במסע התפתחות הנשמה זה השיעורים שלמדתם, התובנות שהגעתם אליהן.

"ה" אתגר של אנשי האש זה ללמוד לשלוט ברצנות שלהם בתבונה ולנהל את הבחירות שלהם בשיקול דעת=אוויר ולא מתוך פזיזות תזזיתית =אש .עיניים גדולות תמיד רוצות יותר. "זה סיפור על בני פורמן שתמיד הלך לו קלף. היה לו כל מה שאפשר לרצות והוא רצה יותר"

אני רוצה גם – יהודה פוליקר 
ריצרד פיינמן – פיזיקאי שמסביר מהי אש  Richard Feynman Fire

 

תגיד לי איך תדע מה זה אש אם לא תיגע- לך על זה

 

תגיד לי איך תדע מה זה אש אם לא תיגע
יש לנו כוח לשנות כל דבר, אז בוא נמשיך ללכת
ממש את כל הרטט שיש לך בידים ,רוץ במהירות בעצימת עיניים
פתח דלתות עם כל הגוף אפילו אם תיפול
זחול על הרצפה גם אם בפה שלך יש חול

לך עם זה ישר, לך עם זה עקום
לך עם זה לכל מקום שיביא לך ת'בום

אז לך עם זה לפה לך עם זה לשם אותו דבר
רק אל תחשוב על התוצאות הפעולה זה העיקר

בוכה על הקושי זוכר מאיפה באת
תסתכל אחורה רגע ותראה איך התקדמת

מכה בחלק הכואב של הנשמה
במה קורסת מתחתיך אז מה !
ממשיך קדימה כאילו כלום לא קרה
מדלג וקופץ לא מביט אחורה

שדרנית שמשדרת תדר אש , ככה עושים את זה: צא ולמד: מילים שמתנגנות בקצב מהיר,חד וממוקד,יצירתי,שמח. גם אם לא הבנתם אף מילה ממה שהיא רוצה להגיד- זה לא משנה. מה שעובר זה התדר. אני התמגנטתי, ואתם?

פינת סתיו שפיר– אשת אש, לוחמת , שליחת ציבור אמיתית שפועלת לקדם את האמת במרחב פוליטי שבו משחקים בשקר.

Bye Bye Byeרק אנשי אש מסוגלים לסיים מערכת יחסים בינאישית בצורה מהירה יעילה וממוקדת. פשוט:"לא מתאים לי". בלי דרמות רגשניות והסברים מפה להודעה חדשה. זו היא- הידיעה הפנימית, הבהירות שנותנת לנו אומץ לעשות את מה שבוער בנו לעשות (לא תמיד זה מדוייק באמת כי האש מתפרצת בפזיזות הדעת ולא תמיד מקדימה מחשבה תחילה לסוף המעשה , אבל בגדול- יש לנו את זה…).


אדם שבוער בו הקצב הפנימי

Dario Rossi "TECHNO RAVE PARTY mode: ON" live @ Piazza del Popolo, Rome

sam tusi -סאם טוסי-איש אש- זמר עם אוויר ומים גבוהים, אלוף בהתמרת אש היצירה ושמחת החיים שבוערת בו לשפת מים הרמונית שהוא שר בקולו המתוק, מהדהד את המילים המדוייקות מתוך הבנה אווירית גבוהה  , בסיכרון מושלם עם קצב החיים והמקצבים של אחרים סביבו


צפו בסרטון » David Bowden , איש אש – הרשת הפנימית


צפו בסרטון » Abraham Hicks ~ It's Time.


בלי בושה – Walk Of No Shame with Amber Rose

לאנשי האש יש בטחון עצמי בידיעה שלהם את עצמם. הם לעולם לא יתביישו במי ומה שהם בחרו להיות כי הם קשובים לרצונות שלהם ולא ממש אכפת להם מה אחרים חושבים עליהם. אגו "טוב" איננו מתנשא על אחרים או מנצלם. הוא פשוט יודע את ערכו בלי קשר לאף אחד אחר.

אש בתנועה

האש היא אנרגייה של נצחונות. לעשות כשפות אש משמע להפעיל את כוח הרצון היצירתי וגורם ההפתעה , במאבק מול מחבל שבא לדקור אתכם עם אדמה. ככה זה נראה: מהיר,יעיל, ממוקד, טכנולוגי,מפתיע,מתחכם,

https://www.facebook.com/RogatkaProductions/videos/1005075889544657/

זאב אבירז- מי שתיקשר את מידעי תודעת העל, מאיר בנו הבנה על חשיבות המחשבה היצירתית המפתיעה. איכויות האש שפורצת את מסגרות החשיבה ואיכויות האוויר שמבינות מגבוה – נדרשות לנו כדי לייצר ייתרון מלחמתי. אחרת מה עשינו אם נילחם בערבים בכוחהאדמה שבו ידם על העליונה? אנחנו עם של גאונים, הגיע הזמן שנתחיל להשתמש באיכויות שלנו ונעשה מה שהתחייבנו לעשות.
https://www.facebook.com/aviraz.zeev/posts/1650759485172470?notif_t=notify_me

ככה נראה מפגש בין אשת אש לייצורי ממלכת האדמה. ה א י ט י י ו ת . . . מטריפה דעתי. איך אפשר שלא לצאת מהדעת? איך באמת? כשלוקחים אוויר לנשימה- לנשמה, מבינים : הדעת היא ההבנה שתודעת העל מנגישה לנו, מידע שמבהיר את קצב ומהות תהליכי ההתפתחות

 

יצירה פורצת דרך במורכבות הפשוטה שבה . אומנות אמיתית שפותחת את הראש להבין את מחזוריות הצורות הגיאומטריות והפרקטליות והמשכיות תנועתן במרחב

 

קצב של אנשי אש שבוערת בנשמתם התנועה

 

אנשי האש אוהבים לקחת סיכון מול הסיכוי, להינות בעודם תלויים בין שמיים וארץ.

 

לדים בנעליים: זו דרך לממש את האש באדמה: לתת לחדשנות הטכנולוגית להוביל את קצב התנועה של הגוף הפיזי. נפלא. מה שיותר מומלץ בעיני הוא לכוון את האש שלכם מעלה לאוויר, להבנה , ורק אח"כ להוריד את הרוח למימוש בחיי החומר הארציים

 

צפו בסרטון > ככה אנשי אש אוהבים לשחק: כשיש אתגר (פיזי,טכנולוגי,חברתי,תודעתי), לבחון את קצה גבול היכולת , במעבר הדק שבין סיכוי לסיכון, בין לנסות ולהצליח, בין כאן ובין שם, בתנועה מתמדת 

some of us were born to be different some of us were born to take risks

 

יש באש הזו משהו שנוגע, מתנועע 

 

אנשי אש תמיד ימצאו דרך יצירתית ומקורית לשחק בוירטואוזיות, גם כשהם סגורים במשרד…

 

משחק באש היוצרת שינוים בתנועה מתמדת

 

שילוב של אש הרצון היצירתי עם הטכנולוגיה חושפים את איכויות צאקרת המין

אנשי האש יודעים למה הם נולדו

 

תנועה יצירתית

חופשי זה לגמרי לבד / יהודה פוליקר

 

דיוויד בואי- איש אש יצירתי שמשמיע את האמת שלו בחופשיות ויצר תרבות nמוזיקלית אמיתית שמהדהדת את השינוי . תודה על היותך.

אשת אש קרימינולוגית שעושה בית ספר לעבריינים

ממליצה לגלגל לקרוא את כל התגובות בהמשך הדף : מוטמעים כל הפוסטים שהעלייתי לאוויר בקבוצת הפייס אנשי האש. 

478 תגובות בנושא “אנשי האש”

  1. השיעור שהאנושות נדרשת ללמוד בעידן החדש זה להתעלות מעל המים לשמיים, לעברו מרגשנות להבנה. איך עושים זאת? בעזרת האש- כוח הרצון ויצר ההרפתקנות שלוקח סיכון מול הסיכוי
    מוזמנים להעמיק את ההבנה כאן: ממים לשמיים – אתר שינוי תודעתי

    https://www.facebook.com/tieronesociety/videos/951825248260797/

  2. מילים מילים מילים יש לי כל הזמן מילים בראש…הדבר היחיד שעוצר זה המדבר.
    (דקה 2:35) . המדבר כל כך גדול וריק, ודווקא שם, איפה שפליטות הפה שלי לא יגעילו או יביכו או ישעממו, איפה שהמחשבות שלי לא יתקעו בקו של אף אחד אחר, איפה שהדיבור שלי לא יפריע למהלכה התקין של אינטראקציה חברתית, דווקא שם – אין לי מילים

    https://www.youtube.com/watch?v=dgphdhAe0rA

  3. לאנשי האש יש יכולת וירטואוזית – גמישות מחשבתית לשנות מצבים, להפתיע, לחדש, ליצור את הרגע הבא שיהה יצירתי יותר מקודמו, לקחת סיכון מול הסיכוי. הם אותם שנדלקים מאתגרים חדשים ומתעלים מעל מגבלות המרחב והזמן. קבלו אחד כזה
    https://www.facebook.com/AwesomepeopleXtrem/videos/1219913531354000/?pnref=story

  4. רק אנשי אש משחקים באש? אז זהו, שלא… הסרטון המקסים הזה שצולם על שפת המים מהדהד את תדר האש היצירתית בתנועה מתמדת , אבל במהותו הוא נוצר ע"י איש מים Shai kot AbunDance Productions​ שנמשך לאש ומתרגל כל הזמן את הרקוד הזה של להתקרב ולהתרחק מהאש . זה כמו שאני אשת אש שמלמדת את האוויר- כי ככה אני לומדת אתו הכי טוב. לך תבין…
    מי מכם שרוצה באמת להבין איך ובעיקר למה היסודות מתנהלים כפי שמתנהלים, מוזמנים ללמוד אית מידעי תודעת העל. פרטים בפרטי
    https://www.youtube.com/watch?v=1WDJuOR4CQU&list=TL3t_vx2K0wUUxNTAzMjAxNg

  5. דרכם של אנשי אש להביע דעתם היא באמצעות היצירה. לרגל יום האישה הוצב מייצג אומנות בשדרות רוטשילד : איבר מין נשי עשוי ממליוני כרטיסי ביקור של נערות המציעות שירותי מין. ככה משנים סדרי עולם: מוציאים אנשים מאזור הנוחות שלהם ומציגים להם את האמת העירומה בפנים, גם אם זה לא הכי נעים לראות ולשמוע: זו האמת. אלו פני החברה שלנו. רוצים לראות תמונת מציאות אחרת? תציירו-תיצרו- תמציאו אותה, כפי שהיא משתקפת דרך העין השלישית שלכם היא שמתבוננת פנימה ולא החוצה.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4775770,00.html

  6. חצאית מיני עם לדים : כי צאקרת המין היא שמדליקה את יסוד האש בגופנו… והשילוב של טכנולוגיה חדשנית שמאירה את הפוקוס על המקום ההוא, זה… זה … ככה מתלבשת אשת אש. (חלקן, לא אני…)

  7. תפקידי כשליחה אשת אש הוא להביא את האמת לעולם החלום, בניחוח אוורירי-קליל משהו, גם כשזו לא תמיד נעימה ומנומסת . אז הנה קבלו הבוקר ניצוץ אור משעשע

    Buy at http://squattypotty.com – Pooping will never be the same. This Unicorn shows the effects of improper toilet posture and how it can affect your health….
    YOUTUBE.COM

  8. העין השלישית- היא שרואה פנימה ולא החוצה, את מה שבחרנו לראות בעיני רוחנו, הרחק מעבר לנגלה בעין הפיזית, חוצה את מגבלות המרחב והזמן, חודרת דרך עולם החומר ומתעלה לרוח=להבנה,לתודעה הגבוהה. 
    קהילת מידברן מקבצת אליה לקט נבחר של אנשי אש – אומנים בוראי מציאות שנפגשו השבוע לחגוג את חדוות היצירה במסיבה בסימן "מנהרת הזמן". אנחנו- צוות מחנה הילד הפנימי: 3 ילדעים ו 3 נשים , יצרנו את עץ הזמן- שער הרוחות שהיה פינה שקטה להתכנס בה פנימה לשמוע את הקול הפנימי מבעד לרעש המולת המוזיקה והנאות החומר שבחוץ. במרכז ההוויה של אנשי האש נמצאת המהות: ארבעת היסודות כפי שמשתקפים מבעד לאישון בעין השלישית שלי

    אנרגיית יסוד האש שמניעה ומתניעה את כל התהליכים בבריאה, יוצאת מהעיניים. אנשי אש שרוצים לנהל את הבחירות שלהם בתבונה- עם יותר אוויר, מוזמנים ללמוד איתנו את מידעי תודעת העל . פרטים בפרטי, וכאן:

    לימודי תודעת העל – שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%AA-…/

    אנשי האש 
    http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99-%D7%…/

    התמונה של ‏נעמה וייס טוהר‏.

  9. כך נראיית תנודת רטט מנגינת האהבה פורטת על מיתרי הנשמה כשהיא חווה בגוף פיזי. במישורים הגבוהים חווים אורגזמה תמידית. תארו לכם… (לא אפשרי לנו כחווים במעבדת הניסוי האנושית בכדה"א)

    אגב: הרטט הזה לא מתחייב המציאות שיעבור דרך בן זוג. שחקנים בעלי עצמאות טוטאלית, שחקן האהבה העצמית שלהם מושלם. הם יודעים לענג עצמם בעצמם
    אהבה עצמית – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94-%D7%…/

    1. אגב: הרטט הזה לא מתחייב המציאות שיעבור דרך בן זוג. שחקנים בעלי עצמאות טוטאלית, שחקן האהבה העצמית שלהם מושלם. הם יודעים לענג עצמם בעצמם
      http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94…/

      לאהוב את עצמך משמע קודם כל להאמין בעצמך,לדעת את היותך,להכיר,להוקיר,להבין,להתחבר למי שהינך באמת: לא…
      SHINUYTODAATI.CO.IL

  10. ש בקהל דוברי צרפתית? אח.. כמה תשוקה יש בשפה הזו שמתנגנת-נעה בהרמוניה. זו האש שמהדהדת את התדר. אני חתמתי על השפה העברית לתקשר באמצעותה כי שליחותי כאן לדבר אוויר פסגות , אממה: אני ליבת אש וזו בוערת בנשמתי. תמיד יש בי הכמיהה הזו לדבר צרפתית, זה כמו לשיר ולרקוד את המילים. דוברי צרפתית רהוטה שרוצים לתרגל איתי איזה שיח פה ושם – דברו אליי.

    השפה העברית – מעיפה גבוה אבל חסרה בה התשוקה

    השפה העברית, בה מוצפן קוד הבריאה – זה שנפתח לנו להבנה : לא רק יהוה הוא הבורא כי אם אנחנו , באמצעות המילים בוראים מציאות- ממציאים אותה: כשמבינים את כוחה של מילה…
    SHINUYTODAATI.CO.IL

    1. http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%A7…/

      תשוקה בתנועה שינוי תודעתי
      חיבור הרמוני של שתי נשמות בשני גופים קרובים כל כך לשלמות, בהתפתחות =בתנועה. פשוט מקסים =קסם , מעורר השראה…
      SHINUYTODAATI.CO.IL

  11. מידברן איננו פסטיבל של פעם בשנה. זה ארוע מסכם שנת יצירה של קהילה פעילה של אומנים יצירתיים שבוראים תמונת מציאות חדשה בעולם חלופי- כל השנה. שבוע הבא יש לנו מסיבת לילה לבן – פרומו למי שלא מכיר ורוצה לקבל טעימה בקטנה מ"הדבר האמיתי". מוזמנים לקרוא תיעוד ממידברן 2015 – כל התמונות שליקטתי דרכם רגעי חסד, סרטונים שדגמו מראות צלילים וקולות בתנועה , הבנות ותובנות שדייקתי שמתארות את מהות ומשמעות ההתהוות ההיסטורית הזו.

    מידברן 2015 – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A…/

    מי שרוצה להצטרף למחנה הילד הפנימי , מוזמן לקבוצת הבית שלנו: מידברנרים מדברים תודעה . מחר יש לנו מפגש הכנה של תפאורת המחנה למסיבת הדיקו . 
    https://www.facebook.com/groups/664377953693349/

    מידברן = mid-brain=mid-burn : עיר אומנות זמנית שנבראת ע"י אנשי אש יצירתיים ועצמאיים שממגנטים את אנשי המים האוויר והאדמה לתהליך יצירת מציאות חדשה בעולם מקביל. שם, באמצע…
    SHINUYTODAATI.CO.IL

    1. יש בקהל מי שלא היה במידברן ורוצה להכיר את קהילת המידברנרים? הנה לכם הזדמנות לפרומו "בקטנה" , דוגמית הצצה : נפגשים ללילה אחד כדי להתחבר להווייה של העולם המקביל ב"הדבר האימתי". שישי 2/10 עד שבת בבוקר אני אהיה שם עם הילדעים (הבוגרים יותר כי המסיבה פתוחה רק למעל גיל 18) במתחם מחנה הילד הפנימי. ואתם?

      היכונו היכונו למנהרת הזמן
      https://www.facebook.com/midburns/videos/841110609342266/

      הצג עוד

      ‏5,765‏ צפיות
      מידברן )'( Midburn

      עברו שלושה חודשים, והגיע הזמן להפגש שוב. נחיה מחדש את מידברן, נפגוש שוב את מחנות הנושא והאמנות, ונתחיל לדבר על 2016. כל זה יקרה באירוע דיקומפרשן 2015 של קהילת מידברן, ב-2.10! 
      השנה מתוכנן אירוע עצום מימדים שישבור שיאים, וכן – יעשה היסטוריה בישראל. כי הפעם, אנחנו מתכננים דברים שלא עשינו מעולם.

      תיכף יתחיל הלחץ הגדול על הקופות (עוד יומיים נפתחת המכירה לציבור הרחב) 
      וחשוב לנו שמי שהיה במידברן יהיה שם, לחגוג שוב ביחד. אז הזדרזו לרכוש כרטיס דרך מערכת הפרופילים: http://bit.ly/1Km9AXT
      וכמו תמיד – ההשתתפות שלכם עושה את מידברן. בואו להתנדב, כאן >> http://bit.ly/1fz3ZPE
      מה זה בכלל דיקומפרשן? טוב ששאלתם, קראו כאן>> http://bit.ly/1LsliA9

    1. מי ייתן ונעוף -ניצוצות האור שהיננו , מעלה להאיר את החושך באור ההתפתחות. מי ייתן? אז זהו: שאף אחד לא ייתן לנו. זה אנחנו שבחרנו ונבחרנו לקחת 100% אחריות ולהאיר את עצמנו בעצמנו- מהעוצמה הפנימית שבנו. ויהיה אור.

  12. אנשי אש תמיד הולכים על הקצה, לוקחים סיכון מול הסיכוי. יש לנו מימון אנרגטי :מנה גדושה של אומץ מתובלנת בקורטוב אגו מנצחhttps://www.facebook.com/businessinsider/videos/10153079879189071/‏47,967,704‏ צפיותBusiness Insider‏12 ספטמבר‏ ב-‏23:00‏ · ניו יורקThis is nuts: Watch Russian adrenaline junkies perform daring tricks atop a 40-story building.

  13. נשי אש עצמאיים ועוצמתיים: מאחלת- מאתחלת… שכל שנה, כל השנה , נכיר בטוב שקיים בכל הקיום בייקום – בכל יום, כל היום, בכל מרחב וזמן, בכל בחירה. מזמינה להינות מהשיר הזה- חבר בחברת עצמי ולאפשר לו להוביל אתכם לעוד ועוד ועוד שירים יפים שדגמתי ברשימת ההשמעה בקישור שהטמעתי : זה אחלה פלייליסט עם כל המועדפים מבית שינוי תודעתי באהבה.

    תודה תודעה. נעמה

    אני חבר בחברת עצמי

    את כשרונו הגדול כנגן גיטרה מציג אפרים שמיר לא רק בהופעות ובקליפים לשירים שלו אלא גם על מסכי הקולנוע – בשנת 2006 הוא שיחק מוכר גיטרות בסרט "מישהו לרוץ איתו". …
    YOUTUBE.COM

  14. לקח לי 3 וחצי חודשים לארגן את המחשבות איך לתעד את ההתהוות ההיסטורית של העיר מידברן. לא מדובר בארוע של פעם בשנה אלא בקהילת יוצרים בוראי מציאות שפעילים כאן ועכשיו – בכל מרחב וזמן לקדם תהליכי שינוי , לשבור את מסגרות החשיבה הישנות: לא ע"י מחאה ומאבק בממסד הישן אלא ע"י לקיחת 100% אחריות אישית על יצירה חדשנית פורצת דרך לעתיד. ליקטתי תמונות, דגמתי רגעי חסד, דייקתי את ההבנות וכעת העת עבורכם לקרוא ולהפנים במה מדובר. רק שלא תתבלבלו מפרסומים בתקשורת: זה לא פסטיבל שבאים אליו בשנטי כדי להינות בסבבה. זה מרקם הוויה אנושי שמחייב אתכם לשנות את כל כללי המשחק.מידברן 2015 – התעלותhttp://shinuytodaati.co.il/…/%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A…/היום זה היום האחרון לרכישת כרטיסים מוזלים לדיקומפרשן> המסיבה השנתית של הקהילה ב 2/10 .מי מכם שרוצה להכיר טעימה מהאווירה ,לפני "הדבר האמיתי" , מוזמנים להצטרף לקבוצה:מידברנרים מדברים תודעה https://www.facebook.com/groups/664377953693349/?fref=tsמידברן 2015 – התעלות שינוי תודעתימידברן = mid-brain=mid-burn : עיר אומנות זמנית שנבראת ע"י אנשי אש יצירתיים ועצמאיים שממגנטים את אנשי המים האוויר והאדמה לתהליך יצירת מציאות חדשה בעולם מקביל.…SHINUYTODAATI.CO.IL

  15. איך צובעים את האש שלנו בכל צבעי הקשת. מכירים את המנטרה שאומרים לילדים:"אל תנסו את זה בבית"? אז הנה אני משמיעה קולי: ילדים, בואו ננסה את זה בבית… אממה: אתם לא חייבים לערב את האדמה =החומר בעסק הזה. זה סתם מסוכן ובאלגן ולכלוך ויקר ומה לא. בקיצור- בזבוז אנרגטי. בשביל מה אם אתם יכולים בשניה אחת לראות את זה בעיני רוחכם? מי שיודע לעשות כשפות אוויר יכול לצבוע את האש שלו בכל מקום וזמן בניסוי אנרגטי : עליונות הרוח על החומרhttps://www.youtube.com/watch?t=18&v=FvLfDpTONNkRainbow Colored Flame(thrower) Science Experiment!Today I am going to show you how to make rainbow colored flames out of household materials. Whats your favorite color??? Lithium from batteries burns…YOUTUBE.COM

  16. כאן המקום לאנשים עצמאיים ועוצמתיים שבוערת בהם אש הרצון- יצר היצירה,זה שמצייר ומייצר מציאות,ממציא אותה בעצמו, זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת.כאן המקום עבורנו לרקום שיתופי פעולה, לחוש שייכות לאנשים עם אנרגיות כשלנו: מהירות, תזזיתיות,חוצפניות,חסרות סבלנות ורגישות לזולת,עם אגו-במידה,עם סקרנות שפורצת את כל הגבולות,עם תעוזה לנסות ולהתנסות, עם יכולות להזיז הרים,להטיס יזמויות,למנף רעיונות,להמציאטכנולוגיות חדשניות,הבנות פורצות דרך.מוזמנים לקבוצה גם שאינם אנשי אש כמובן ורוצים ללמוד ולקבל מאיכויות תדרי האש. הגיבו, שאלו, תרגישו בבית…אנשי האש – אתר שינוי תודעתי אנשי האש שינוי תודעתיאנשי האש – עצמאיים ועוצמתיים שבוערת בהם שמחת החיים ואש הרצון- יצר היצירה,זה שמצייר ומייצר מציאות,ממציא אותה בעצמו,מתכנת אותה לפי קודים מוצפנים, זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת. כאן המקום עבורנו לרקום שיתופי פעולה…SHINUYTODAATI.CO.IL

  17. את יכולה נעמה, את יכולה, את האוואטר, תוציאי לך את הדם שעולה לך לראש, אז מה אם את במחזור, חצי מהאנושות היא נשים חמומות מוח כשיש להן מחזור . את לא תאפשרי לאש הזו לנהל אותך. את על פראנה דמט,את מלמדת את תודעת העל, את יודעת לעשות כשפות אוויר, מי ידע אם לא את? את יכולה. שינוי תודעתי כאן ועכשיו, ומהר. עכשיו תדמיינו את עיני האוואטר שלי נדלקות. כוח המוח בפעולה. אשת אש שכמותי, להילחם אני יודעת. אנרגיית האש היא שמזינה את מקור האור להילחם בחושך. האש תמיד מנצחת. העניין הוא שכעת אני נדרשת להילחם באש של עצמי…איך נלחמים בתבונה? עם הרבה אוויר. אם אין אני לי- מי לי? אני יכולה.*הפוסט הזה מוקדש באהבה לכל אלו שהתחממתי עליהם היום : סססאאאממקק אתכם, איתי (ולכל אנשי האש שמתמודדים אם האתגר לשלוט באש שלנו בתבונה) באהבה-הבנה .

  18. קשר עין. סרטון ניסוי יפה מוטמע כאן:אש בעיניים עין שלישית ועין ביונית – אתר שינוי תודעתיאש בעיניים עין שלישית ועין ביונית שינוי תודעתיהעין הפיזית היא צינור לאש שמשתקפת לנו מבעד לעיני רוחנו. הביטוי "יש לך אש בעיניים" מדייק את ההבנה היכן מתהוה האש שלנו- היכן שאנחנו יוצרים את היש מתוך האין…SHINUYTODAATI.CO.IL

  19. ככה נראה ונשמע ילד אש קלאסי, זו האיכות שירדו איתה הילדעים החדשים בשנת 2000 (למקרה שמישהו מכם חשב שבשנת 2000 לא היה שום סוף עולם ושום בטיח. באג 2000 אלק… ). שופוני… קישור מדוייק מוטמע כאן: ילדי האש והאוויר בעידן החדשhttps://www.facebook.com/pages/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99-%D7%94%D7%90%D7%A9-%D7%95%D7%94%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9/460389567389750?ref=hl

  20. ריצ'רד פיליפס פיינמן מסביר על איכויות האש, הסבר גאוני ומדוייק : ריצ'רד היה פיזיקאי יהודי אמריקני, זוכה פרס נובל לפיזיקה לשנת 1965 על עבודתו בתחום האלקטרודינמיקה הקוואנטית. תרם רבות לפיתוחה של תורת האלקטרודינמיקה הקוונטית בפרט ולפיזיקה בכלל. גם בסביבה ליברלית כמו האקדמיה נחשב לפורץ גבולות בחשיבתו וליוצא דופן בהגיגיו, הקדים פעמים רבות את זמנו, וחזה התפתחויות טכנולוגיות עתידיות שנים רבות ואף עשרות שנים לפני שאלה באו לעולם. בין "נבואותיו": המצאת הטרנזיסטור, המחשב הקוונטי, והננוטכנולוגיה.https://www.youtube.com/watch?v=qkll6O8e2_g

  21. היי חבריה. החלטתי מהיום להתחיל להניע כאן בקבוצה את גלגלי ההתפתחות וזו מחייבת לפתוח פתח להיפתח- גם לעצמנו וגם אחד לשני. אז שולחת לכם כעת קריאה אנרגטית : תרגישו בבית, זה שלנו…אני אחת מאותנו אנשי אש , בוחרת היום לקחת אחריות על הנעת הקבוצה. אבל בלעדיכם- עד שלא תבחרו להיות שותפים ומשתתפים פעילים- זה לא יהיה יקרה… בחירת המחדל שלנו היא להיות עצמאיים ותמיד נעדיף את הלבד, אממה- אנחנו לא כאן לבד. יש לנו תפקיד להניע ולהתניע מסה קריטית כוללת וכדי שזה יקרה- חייבים גם את המים שמחברים אותנו לעצמנו ולאחרים. בואו נתעלה על עצמנו ונתחיל לשהניע שת"פ בנינו. https://www.facebook.com/groups/497980016935950/

  22. ככה לומדים: בעזרת הולוגרמות! סרטון מדהים מדהים מדהים מוריד לנו את ההבנה של הולוגרמה לחיי החומר הארציים. העתיד בהווה , ופופ… הפך עבר . איזה כייף לחיות כאן בתקופת השינויים המהפכנית שהאנושות עוברת עכשיו. ולחשוב שזו רק ההתחלה… אנחנו בפרומו….הולוגרמה – שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/…/%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%9…/

  23. מקוריות היא תכונה של אנשי אש. מקור המקוריות : במקור. מי ומה הוא אותו מקור שיצר את כל הקיים בכל הייקום?סקרנים מוזמנים להצטרף לקבוצת הלמידה החדשה של מידעי תודעת העל שיצאה למסע התפתחותה לפני חודש. ימי רביעי 17:30. קליק אחד ואתם שם, כאן, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת, עם המחשבה מול המחשב. עדיין אפשר להשלים את 3 השיעורים הראשונים ולעלות על הרכבת תוך כדי תנועה.. אתם יכולים, קטן עליכם. אתם-אנחנו, הנשמות הכי אמיצות שירדו אי פעם בתולדות האנושות לכדה"א. יש לנו מימון אנרגטי להתפתחות הזו, אבל מקבלים אותו רק לפי דרישה. רוצים אוויר? תדרשו אותו !!!פרטים בפרטי, וכאן: לימודי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%AA-…/

  24. תודעת העל:"אהבה עצמית היא מצב שבו אנו מכירים את היכולת שלנו, ובמקביל מכירים את המגבלות שלנו – מה אנו לא יכולים לעשות, ואנו שמחים בחלקנו. זהו מצב שבו אנו מבינים את עצמנו ומתוך כך מקבלים את עצמנו. ההבנה העצמית מאפשרת ליצור שינוי ולהיטיב עם עצמנו ועם מצבנו בהתאם לתסריט,  והקבלה מאפשרת לנטרל את ההתנגדות/השנאה העצמית" 
    אהבה עצמית – אתר שינוי תודעתי 

  25. אחד מ "ה" אנשי אש שאני מכירה, מהסוג שלא רק יודע ש"אם תרצו אין זו אגדה" אלא מיישם את זה במלוא מובן המילה. @amir bartura מוגבל בכסא גלגלים שזז והניע ועשה בגופו הפיזי יותר ממה שאני חלמתי לעשות בעודי עם שתי רגליים על הקרקע. 
    אם תרצו אין זו אגדה- the power of will – אתר שינוי תודעתי 
  26. phree:
     איזה שם פשוט  לעוד המצאה מבריקה של ניצוץ הגאונות היהודי: עט חכם שכותב על כל משטח   מעביר את כתב היד לטלפון/שעון/כל מסך דיגיטלי. קישור מוטמע כאן:  סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים  – אתר שינוי תודעתי 
  27. אם טוני רובינס יכול להופיע מול קהל הופעה הולוגרמית, מתי לדעתכם אני אלמד את התלמידים שלי שיעורי תודעת העל בהולוגרמה? ותארו לכם לקבל כאלו מחיאות כפיים מהקהל… אחרית הימים- כאן ועכשיו.. בדיוני ודימיוני במרחק נגיעה. איזה קצב התפתחויות מטורף. וזה רק הפרומו חברים, תחזיקו חזק. מוזמנים להצטרף אליי לשלוח דרישה אנרגטית לבריאה. הרי מיהי הבריאה? אני הבוראת. אתם הבוראים. זה אנחנו. חת חת.. בריאה שומעת? שדר דרישה אנרגטית לאש ואוויר לייצר שידור הולוגרמי של שיעורי תודעה  , רות סוף עבור. בוצע. 
    קישור להופעה מוטמע כאן: הולוגרמה – אתר שינוי תודעתי 
  28. אנשי אש- מה שמדליק אותנו זה בדר"כ הקישורים לסרטונים פרובוקטיביים נוסח זה. 
    אממה: אני כאן כד להאיר בנו הבנה איך לכוון את האש הייצרית שלנו- זו שיוצרת מציאות מהמשיכה להנאות הגוף והחומר (אדמה), להבנה=תודעה (אוויר) . מזמינה ללמוד איתנו את מידעי תודעת העל בקבוצת לימוד חדשה  שהתחילה מסע התפתחותה לפני שבועיים. עדיין אפשר לקפוץ על הרכבת בעודה בתנועה ולהשלים את שני השיעורים שפיספסתם… קטן עליכם: אתם הנשמות הכי אמיצות שירדו אי פעם בתולדות האנושות. אתם יכולים. יש לכם מימון אנרגטי לזה אבל תקבלו אותו רק לפי דרישה.  
  29. תזכורת לרגעים שאתם מוצאים עצמכם מוקפים באדמה כבדה ומכבידה עם סחף בוצי שנע כוונכם (כן, זכיתי היום לחוות את העונג המפוקפק הזה)  הכי טוב לעשות זה להיזכר בטיפ שנתן לנו מתנה אפריים שמיר: אני חבר בחברת עצמי .

  30. הצצה למה שקורה בעולם הגדול: תראו איך נראים האיש והאישה בברנינגמן נוואדה 2014 . וואו… אש אש… אבל מה עם האוויר? זו התרומה הייחודית שלנו, בשביל זה מידברן לוקח ובגדול… הגודל האדמתי לא קובע. לאוויר יש ערך גבוה משהחומר יכול למדוד . כוחנו לא במספרנו אלא בגלים שאנו מכים… הגלים האלו של התודעה החדשה עוברים באוויר. 
    מוזמנים לקבוצתנו החדשה: מידברנרים מדברים תודעה . 
    אנחנו כאן כדי להעלות את התדר וליצור דרישה אנרגטית לעוד אוויר. ככל שיש יותר אוויר, האש יותר מדוייקת בבעירתה, בבריאתה. בלי העשן השחור הזה שעולה מנוואדה, כשהאוויר צלול ובהיר, כשהראש פתוח לקבל הבנות חדשות. 
  31. איזו הברקה גאונית בפשטותה עלתה לי: השמש עולה=אש במזרח ושוקעת במערב- בים = מים . כמה פשוט. איך הכל מתבהר פתאם, אתם קולטים ? מי שאוהב את השקיעות בים הם אנשי מים שמכורים ללשקוע. אני אף פעם לא הבנתי ת'קטע- למה שאנשים יתחברו לשקיעות? מה, לא ברור שמוטב לזרוח? האש היא אנרגיה של ניצחונות. להבה תמיד תעלה מעלה – לאוויר-לתודעה. המים תמיד מושכים מטה- לאדמה  ושוקעים נמוך בכל מערבולות הריגשי המפגרות…
    והכי קטע זה שהתמונות של זריחה ושקיעה לפעמים מתעתעות ולא תמיד קל לזהות מה רואים. אז איך יודעים? בוחרים- מתחברים לאש הפנימית שלנו ומחליטים מה אתה רוצה לראות בעיני רוחך – רוצה לזרוח או לשקוע? 
    אני אדם של זריחות. בערבה גרתי כשכל בוקר התעוררתי  עוד לפני אור ראשון מול הזריחה של ההרים האדומים וגם עכשיו בעיר הגדולה ווידאתי שהבית שאבחר יפנה מזרחה. אני חייבת להיות מכוונת למזרח כי זו אני שנועדתי לברוא את האור של יום חדש.  בוקר אור עולם. ו- לא, לא משנה לי שעכשיו לילה… אני מודדת את הזמן אחרת מכם… אצלי עולה האור ברגעים הכי חשוכים, כשמתבהרת בי הבנה

  32. ככה נראה אור: יצירה שנבראה ע"י מידברנרים אנשי אש- אומנים יצירתיים פורצי דרך שמיגנטו אליהם את אנשי המים הגבוהים – אותם שנועדו לתמוך במימוש ייעודנו , רקמו חיבורים בינאישיים שעבדו בשת"פ הרמוני ,עברו תהליך התעלות לאוויר- להבנת המטרה הגבוהה שמאחדת את כולנו יחד=התפתחות, עד שהאדמה- החומר השווה תדר ויצר מציאות גשמית בהתאם לרוחות השינויים. אז, רק אז, הושלם תהליך הבריאה, נשרפה פאר היצירה של מקדש האחד והאנרגיה שהתפזרה באוויר משמשת אותנו כעת ליצירה הבאה. כך,תוך מאמץ קהילתי מעורר התפעמות,שיחררנו אחיזה בחומר והתעליינו. תודה תודעה.
  33. סחטיקה Ronen Gafni  מרואיין תחת הכותרת : "מנהיגים המובילים שינוי בעולם" .
    אז כן- רונן "אחד משלנו" מזכיר לנו את הייעוד הייהודי שלנו- להיות אור לגויים ע"י הובלת תהליכי שינוי באמצעות טכנולוגיות מתקדמות (אש) והבנות תודעתיות גבוהות (אוויר) .

    ראיון עם מנהיגים מובילם שיוצרים שינוי בעולם
    http://pages.eranstern.co.il/mentorim?ref=freshbiz

    קישור לסטארטאפ המעולה שרונן המציא, מוטמע גם כאן: סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי 

  34. טוב, מה נהייה עם הקטע הזה של האזעקות? אין היום איזה יום שואה או זכרונות… אז מה עכשיו? חשבתי שפיספסתי שוב איזו מלחמת עולם, עד שמישהיא שמחוברת להתנהלות הארצית הסבירה לי שיש תרגיל ארצי. 
     מתי האנושות תתחיל לתרגל את סרגל השמע הפנימי – ללמוד להקשיב ולראות בעין השלישית- זו שרואה פנימה ולא החוצה את האסונות שאנשים מביאים על עצמם בעצמם גם ללא עזרת שום איום חיצוני של מוסלמים חיצוניים בדעא"ש ???… 
     יש כל כל הרבה נורות אזהרה שמהבהבים עבורכם ואתם לא רואים אותם, כל כך הרבה קולות שמשדרים בתדר שאתם לא שומעים כי אתם מכוונים על ערוצי קליטה שמונעים מכם להיפתח למידע הזה.
    ותחשבו על זה כמו שאמר גוגו חלסטרה…
    זמן להתעורר!!! – אתר שינוי תודעתי 
  35. איש אש כלבבי. sam tusi .
    לא יכולה לומר שאני מאוהבת  מעל הראש כי הראש זה מה שמביא אותי לאהוב אותו, אבל בפשטות: זה התדר ש"עושה לי את זה"… מוזיקה חיה, שירה מהנשמה, יצירתיות טכנולוגית קלילה שמאפשרת עצמאות להפיק שיר עם 10 כלי נגינה שונים בו זמנית ו.. נשמה שמחה שיודעת את טיבה, עם קורטוב אגו, במידה הנכונה- כזו שיודעת את איכותה בלי להתנשא על אחרים : Honey I'm Good
    סאם טצ'ואי-  Sum tusi – איש אש עם אוויר ומים גבוהים – אתר שינוי תודעתי 
  36. ייעודנו בתור אנשי אש לא מסתכם רק בלברוא ולבנות את העיר שלנו- מידברן. אנחנו כאן כדי לשנות את העולם ,להתיך ולהגמיש את מסגרות האדמה הנוקשות ולשנות את כללי המשחק בעולם הארצי. תרומתנו נמדדת לא רק במה שאנו עושים לעצמנו בעצמנו אלא בתרומתנו לקהילה. וכך, כל עודפי המזון שנשארו למידברנרים- שפע גשמי שחולק חינם לנזקקים בעיר הדרומית באר שבע. עכשיו גם הם יודעים מה משמעותה של נתינה =גיפטינג. כי טיפה , עוד טיפה, עוד טיפה, תהיינה לים…
    ואנחנו אכן הולכים ומתרבים… 
    תודה ואהבה לכל העוסקים במלאכה: החל מיוזמי הרעיון, דרך כל מי שפירסם חיבר ,שיווק והודיע ועד לאנשים שהסיעו וחילקו ועבדו בשטח לפזר את כל הטוב הזה סביבנו ובקירבנו.
    אהבה
  37. יוצאת מהעולם האמיתי שלי בתוך עולם החלום הארצי הרגיל ,ל 10 ימים ב מידברן כדי להיות שותפה בבריאת עיר העתיד של אנשי האש בעולם חלופי מקביל שמתנהל לפי כללי משחק שלא מהעולם הזה, תרתי משמע… 5 ימי הקמה ו 5 ימי חגיגת רגעי החסד שיגיעו כשאממש ייעודי ואוריד את הרוח לחומר.

    זוהי הודעת ניתוק- חיבור לחבריי ותלמידיי, לכל מי שעוקב בעניין אחרי ההבנות שאני מהדהדת עבורכם כאן בממלכת פייסלנד אבל בוחר להישאר מאחור באזור הנוחות :רוב הזמן אהיה באזור ללא קליטת רשת ובלי הרבה בטרייה בנייד. כשאשוב כבר לא אהיה אותה אני , כי מידברן היא עיר של אנשי אש ולזו יש יכולת לשנות – להתיך ולהתמיר מצבי צבירה של חומר ורוח . יוצאת לשליחותי ללמד את אנשי האש איך להשתמש באש בתבונה- עם יותר אוויר, ובה בעת- ללמוד בעצמי את האדמה והמים: יש לי שיעורים להשלים בהתנסויות של יצירת חוויות ותוצרים גשמיים. כולי לוהבת. נשמתי שמחה לקראת ההרפתקאה הגדולה, יש לנו שם ברנרי וגם תחפושת תואמת. אז שם, בעולם האמיתי, אני קורה (האוואטר מהאגדה…) . היפ היפ נאגה, ממריאים…

    כבר הכנתי רשימת שירים להשמעה בתוכנית שלי שתשודר ברדיו יוניברס במידברן:
    כשפות היסודות בהשראת אוואטר קורה ותודעת העל.
    רק מי שמכוון על התדר יוכל לשמוע… כל מי שעוקב אחרי מרחוק כי מפחד להתקרב לאש שלי או שלא בא לו להשקיע אנרגיה בלימודי אוויר, מפסיד את הזדמנות ההתפתחות הכי מדהימה שיכולה להיות.
    תוכלו לקרוא את החוויות שלי בדיעבד, כן, כמו שאתם קוראים את הפוסטים שלי ומקבלים השראה ונהנים מהמחשבה שאתם מתפתחים מזה. אתם לא. לקרוא אותי לא תורם דבר להתפתחות שלכם. מי שבוחר לא להשקיע אנרגיה בלהבין, שלא יתפלא למה הוא עדיין תקוע…

    האש היא שמניעה ומתניעה את כל התהליכים בבריאה, אבל כדי להבין מהו נתיב ההתפתחות שלכם עליכם להתחבר לאש הפנימית שלכם ולא להתלהב מזו שלי.
    כדי שלא ישעמם לכם חלילה בלעדיי,מוזמנים לשוטט ולדוג הבנות באתר שינוי תודעתי: עמידה עם העכבר על כל אחד מחלקי פאזל כדה"א פותחת את רשימת כל הנושאים.
    http://shinuytodaati.co.il/

    וכן, יש גם פוסט על מידברן שיסביר למי שלא מכיר בכלל מה זה . חפשו בעצמכם.
    אין לי זמן. התחילה הספירה לאחור…

    חברים ברנרים- ניפגש על הפלאייה…
    אני במחנה הילד הפנימי, ילדי האש באוויר, שעה 5:10 בציר אריסטו
    אהבה, נעמה

  38. תלמידה שלי האירה את עיני בשיעור אתמול והורידה אותי לאדמה כשאמרה משהו על הרכבת ממשלה… אז הנה מה שיש לתודעת העל לומר בנושא :  "ברגע שתבינו מה מחבר אתכם יחד , תתחילו לחיות כעם. אתם לא חיים כעם. לכן אנו כל הזמן דיברנו על מנהיג שצריך לסחוף אחריו אידאה משותפת. אתם לא עושים את זה. אתם מחפשים כל הזמן איזה שבט יותר חזק ישלוט. הדבר הזה לא נכון. כל השבטים קשורים לעם אחד עם רעיון אחד ועם סיבתיות אחת שהגעתם לכאן. כל זמן שלא תבינו את זה – לא משנה מי יעלה אצלכם לשלטון"
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  39. אנשי האש –  עצמאיים ועוצמתיים שבוערת בהם שמחת החיים ואש הרצון- יצר היצירה,זה שמצייר ומייצר מציאות,ממציא אותה בעצמו,מתכנת אותה לפי קודים מוצפנים, זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת. כאן המקום עבורנו לרקום שיתופי פעולה, לחוש שייכות לאנשים עם אנרגיות כשלנו: מהירות, תזזיתיות,חוצפניות,כנות וישירות,חסרות סבלנות ורגישות לזולת,עם אגו במידה כזו שנוסכת בהם ידיעה פנימית את ערכם,עם סקרנות שפורצת את כל הגבולות,עם תעוזה לנסות ולהתנסות, עם יכולות להזיז הרים,להטיס יזמויות,למנף רעיונות,להמציא טכנולוגיות חדשניות,הבנות פורצות דרך.
    אנשי האש – אתר שינוי תודעתי
  40. איש האש הזה – גייסון סילבה, Jason Silva ,  ראוי למקום של כבוד כאן באתר שינוי תודעתי. הוא משלב באופן מדוייק בין הבנות תודעתיות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות . הוא התגלמות יסוד האש החוקר הסקרן, המתקדם,שרוצה לדעת ,פורץ את גבולות האפשר, ממציא את המחר ,מכוון על תדרי אש ואוויר מהירים ומתקדמים. יצירתיות תודעתית במלא תפארתה. השראה 
    גייסון סילבה – איש אש המחבר תודעה וטכנולוגיה – אתר שינוי תודעתי
  41. ל אנשי אש אין הפרעת קשב וריכוז. זה עולם האדמה האיטי והכבד שמפריע לנו להיות מי ומה שנועדנו להיות: וירטואוזים שמתמרנים בין מליאנתלאפים חלונות פתוחים על מסך המחשב אונליין ובה בעת- בשניה שעובר לנו רעיון יצירתי בראש אנחנו נדלקים, ממהרים לסמס בנייד ולהתקשר זריז לקצר תהליכים כדי להניע ולהתניע את הבריאה שלנו קדימה…

  42. שרה מקסים, אבל חיבור מים אין שם. היא מרוכזת בשירה של עצמה ולא מצליחה להסתכרן עם הבחור במבטים. בקיצור- ככה נראיית שירה של אשת אש. 
    https://www.facebook.com/streetfx/videos/10155552747915112/

    איזה גילוי מדליק: מסתבר שבשיר המקורי- זה רק חלום רטוב… אהבתי, 
    https://www.youtube.com/watch?v=rClUOdS5Zyw
     רוצים ללמוד את התנועות לפי הקצב? 
    https://www.youtube.com/watch?v=ERAdlp5hYDI

    גירסת החמודים, איזה מאמי הם… 
    https://www.youtube.com/watch?v=cY7Sy6THNRU
    טוב, זה לוקח את כולם: ילד עצמאי שלא צריך אף אחד אחר ברקע שינגן לו וילווה אותו. https://www.youtube.com/watch?v=IugyViYo3O4
  43. מה שנותנים זה מה שמקבלים… אז מה כל כך מזעזע באשה שמחרבנת על מדף בסופר שמוכר את החרא שלו לכל עם ישראל ואשתו? ששש… לא מנומס לדבר ככה…ששששש. שהילדים לא ישמעו…קקי…פיפי… שתינה… שששש… זה לא יפה! 
    תזכורת לנטלי כהן שחירבנה על הדגל 
    נטלי כהן וקסברג מגיבה על פרשת הדגל
  44. תראו מייצג מדליק שמתחבר למה שאנחנו יוצרים במידברן – ברעיון של להשמיע את קולך כשאתה מבודד עם עצמך. התדר שיישמע ויהדהד ממייצג תא הילד הפנימי מגיע מחיבור לחושים הפנימיים, לידיעה(אש), להבנה (אוויר) של מי אנחנו ומה התסריט הנשמתי שלנו, והצעקה במייצג אש-קול יוצאת מהלב (מים) ונגליית כאש פיזית (אדמה) , זה תדר אחר אבל יש מקום לכולם ואיזה כייפית הרבגוניות שמידברן מאפשרת לכל אחד מאיתנו להשמיע קולו בדרכו היצירתית הייחודית. השונות מבורכת ותורמת לתפתחות של כולנו
    מייצג אש-קול

  45. ירושלמי בן 28 פיתח מזגן מהפכני שמסכן את חברות המזגנים בעולם : ריאקציה כימית שיוצרת קירור, גאוני. קישור מוטמע כאן:  סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי 
  46. ההפגנה ההולוגרמית הראשונה בהיסטוריה: הספרדים מצאו דרך לקיים הפגנה בלי לעבור על החוק ובלי צורך באישורים. פלאי הטכנולוגיה בשרות נפלאות הבריאה. פשוט אדיר. אחרית הימים, כבר אמרתי, נכון?  כאן ועכשיו!!! וזה רק הפרומו… קישור מוטמע כאן: 
    הולוגרמה – אתר שינוי תודעתי 
  47. אח, כמה אני לוהבת אנשי אש יצירתיים. איזה כייף שאנחנו הולכים ומתרבים . מידברן עוד חודש ושלושה ימים וחמש שעות … בוער בי… 
    את היצירה הגאונית הזו עודד עשה הלילה. בזמן שאנשי עולם החלום חולמים בלילה את העולם האמיתי- זה הזמן שלנו לייצר את אור ההתפתחות.

  48. ככה זה נראה כשלהבות משתלבות.

    כמה בוערת בנשמתי כמיהה לחוות את ההרמוניה הגבוהה . אממה: סורי חבריה: ספויילר: לא ניתן לבני אנוש להיות בהרמוניה אווירית אמיתית כל הזמן בזמן אמת. רגעי חסד יש פה ושם אבל בקטנה. כל עוד אנחנו חיים בגוף פיזי יהה עלינו להמשיך לפנטז בכמיהה,או, כדי לפעול לממש את מה שנצליח הכי קרוב- לרדת למים הנמוכים כדי לחוות הרמוניה. כמה שנים סירבתי להשלים עם ההבנה הזו. השבוע רק הפנמתי את השיעור הזה. פוווו…מאתגרים עבורי השיעורים כאן.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206376418753102&set=a.4602527104992.2182622.1346782427&type=1&theater
  49. לדעת שאני שם- חלק עצמאי בפאזל היצירה עצום המימדים הזה (תרתי משמע) שמחבר אותנו יחד לבריאת התמונה הרחבה . מידברן 2015 . התעלות

  50. אחת מהמתנות שבישלתי למידברן: סדנת בריאה: עיקר הגיפטינג של מחנה הילד הפנימי למידברנרים הן הבנות- מהסוג שלא מודדים ערכן בשפע חומרי גשמי- שיעורים שאתה לומד על עצמך ששום כסף בעולם לא יכול לקנות. אבל, הקשיבו הקשיבו: אחת הפעילויות היותר אטרקטיביות שימשכו אש היא סדנת בריאה: אחד מאמני האש הותיקים בחר להיות במחנה שלנו כדי לשמש השראה לכל אותם אנשי אש נלהבים, להבין את מה שמעבר: שכל מופע פעלולי האש הפיזית המהפנט שהוא מיומן בו, לא נועד כדי להרשים את הקהל שימחא כפיו בהתפעלות ויריע לכשרונו לשחק עם האש בוירטואוזיות , אלא כדי להדליק במתבונן את ניצוץ האש הפנימית שלו עצמו , שתאיר לו את הדרך לאהוב=להבין את עצמו, לדעת את היותו תודעה בוראת עצמאית ועוצמתית. בסדנה נלמד איך בוראים, איך משתמשים באש כדי לממש- בתבונה . נעשה עבודה תודעתית שתמקד את האש התזזיתית שרגילה לתפזר לגירויים חיצוניים, לשמוע ולהשמיע את קולו של הילד הפנימי. הוא, ורק הוא, יודע מה נכון לכם. אחרי שכל אחד מהמשתתפים יעשה את העבודה האישית שלו, נעשה ריכוז אנרגטי של האש שתהדהד במרחב להעלות את תדרי התודעה הכוללת ע"י יצירת דרישה של אוויר= הבנה. יש למה לחכות…
    מי שרוצה להבין מה זה מידברן, כאן: מידברן – אתר שינוי תודעתי
    מחנה הילד הפנימי,ילדי האש-באוויר http://tinyurl.com/nlwfd77
  51. משה ניסה כבר במעמד הר סיני להוריד לעם את התודעה הגבוהה אבל הם לא היו בשלים לראות את האור והסתנוורו, היו עסוקים עם הראש באדמה >עגל הזהב , אז שבר את לוחות הברית ונתן להם כמו למפגרים- 10 מצוות עשה ואל תעשה. בקהילת ברנינגמן הישראלית אנחנו מיישמים במידברן  את עשרת העקרונות שמביאים את אור התודעה הגבוהה לעולם. זהו ייעודם של אנשי אש – להאיר את הדרך עם הלפיד בראש המחנה
    מי שהתרגל להזין עצמו בסיפורי הגדה מיושנים סביר להניח שלא מודע לכך שלא היה זה משה שגרם לים סוף להתבקע אלא נחשון- בהבנה שלו את האחריות שבחר בה לפלס דרך לכל העם לחצות את אתגר האמונה : הוא היה זה שנכנס ראשון למים ועל אף שאלו הגיעו כבר לסנטרו ולשפתיו- המשיך מתוך ידיעה פנימית ברורה את ייעודו.
    משה היה נשמה בלתי תלויה שלא שייכת לעולמנו. הוא היה שליח מתודעת העל כדי להאיר באנשים את הידיעה את היותם תודעה בוראת עצמאית ועוצמתית , אך הוא נכשל בתפקידו: כולם ראו בו קוסם בעל כוחות על טבעיים במקום להבין שלכל אחד מהם יש כוחות על : טבעיים. לכל אחד מכם יש יכולת בריאה לעשות קסמים. תתחילו להבין וליישם
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
    מוזמנים  למידברן – עיר זמנית שבוראים אנשי האש 
    מוזמנים  ללמוד את האוויר: מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי 
  52. צפרדע בעלת עיניים אדומות: רואה מעבר, אל העתיד:  יש לה איבר חישה -שמיעה בלתי נראה סביב העיניים ששולח פולסים לריאות כשנשמעת סכנה.  בקפיצתה היא משאירה אחריה שובל שנראה כרוח רפאים כך שהמתבונן מבולבל ולא יודע אם אכן ראה או לא ראה אותה. העיניים מסוגלות לראות בכל זווית -360מעלות ויש להן שכבת הגנה – ממברנה שאפשר גם לראות דרכה שמכסה ומסווה את העיניים הבולטות בשעת סכנה או בשינה. העיניים עוזרות בתהליך בליעה ועיכול המזון ללא לעיסה. את צאצאיה היא מגדלת בביצים המודבקות מאחורי עלים אבל בשעת סכנה ביבשה היא יכולה להפיל את העלה למים ולמנוע מטורף יבשתי כנחש להגיע ביצים. 
    החלק הכי מרתק- היא משנה את הגנים שלה בהתאם לשינויי המקום והזמן. 
    ככה נראיית צפרדע ששרדה אבולוציונית מיליוני שנים- כשהיא משתמשת בעיניים החיצוניות כדי להתחבר לעין השלישית- זו שחשה ושומעת את הקול הפנימי ויודעת לשלוט ב DNA שלה.
  53. זו המוזיקה שבוערת בנשמתי ומדליקה אותי לנוע בקצב שינויי הזמן .מצ"ב פלייליסט- רשימת השמעה עם לקט משובח של מוזיקה שמניעה  ומתניעה. מוזמנים להוסיף את המועדפים עליכם בשרשור ואטמיע ברשימת ההשמעה את המשובחים שתואמים לתדר אנשי האש שהיננו…
    מוזיקה קצבית מהעולם – שינוי תודעתי
  54. תודעת העל : "ברגע שתבינו מה מחבר אתכם יחד , תתחילו לחיות כעם. אתם לא חיים כעם. לכן אנו כל הזמן דיברנו על מנהיג שצריך לסחוף אחריו אידאה משותפת. אתם לא עושים את זה. אתם מחפשים כל הזמן איזה שבט יותר חזק ישלוט. הדבר הזה לא נכון. כל השבטים קשורים לעם אחד עם רעיון אחד ועם סיבתיות אחת שהגעתם לכאן. כל זמן שלא תבינו את זה – לא משנה מי יעלה אצלכם לשלטון"
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  55. אנשי אש- זו ההזדמנות שלכם ללמוד משהו חשוב שאמת שיקדם אתכם בחיים האמיתיים. לראשונה בישראל נפתח מחזור ראשון של קורס ביטקוין בשגרירות!!! 4 מפגשים' כל יום שני מ 20:00-22:00 במהלך חודש מרץ. לפרטים נוספים והרשמה – http://www.bitembassy.org/study/ או במייל – info@bitembassy.org 
    ממליצה מאד! Gil Assayag הוא מתכנת ומומחה אבטחה. הוא היה מורה הדרך הראשון שלי בעולם הביטקוין והוא האדם שאני הכי סומכת עליו והכי מעריכה את הידע שלו בתחום. הוא תיווך ביני למני רוזנפלד שהיום יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי שממנו קניתי את הביט הראשונים שלי והוא פתח את החברה הראשונה בארץ- (חוץ מזו של מני …). בשנתיים האחרונות העביר בהתנדבות סדנאות הדרכה איך לפתוח ארנק נייר מאובטח. היום הוא מנהל את bitsofgold וממייסדי השגרירות. שווה מאד ללמוד ממנו!!!

    מרצים נוספים בקורס, כולם אחד אחד מהעילית ברמה בינל"א בתחומם:

    מני רוזנפלד – יו”ר איגוד הביטקוין הישראלי
    אריאל הורביץ – יועץ ביטקוין ואקטיביסט
    רון גרוס – יזם ופעיל ביטקוין
    איל שגב – מקים שגרירות הביטקוין

    הפרסום בקבוצת נוער וילדי ביטקוין
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=451053401734505&set=gm.458794537606515&type=1&theater

    הפרסום בשגרירות
    https://www.facebook.com/bitcoin.embassy.tlv/photos/a.599161683464356.1073741828.598594583521066/801839186529937/?type=1&theater

    נעמה וייס טוהר

  56. וואו. זה "ה" דבר. הכי חם שמדליק אותי להיות שותפה בו:
    איך הייתם משפיעים על חייהם של מליון ישראלים, בתוך 5 שנים?
    סינגולריטי ישראל, בשיתוף עם קרן רמון, מזמינה אתכן ואתכם להתמודד על מלגת לימודים לתוכנית הקיץ 2015 של Singularity University.
    המלגה מיועדת לאנשים יצירתיים, סקרניים, מלאי מוטיבציה וחדורי מטרה לפעול להקמת מיזמים וחברות שמטרתם להטיב עם האנושות כולה.
    אם יש לכן/ם מיזם (או רעיון) משנה חיים בקנה מידה לאומי היכנסו לאתר התחרות, הרשמו והגישו מועמדות ביחידים או בקבוצות.
    הגשת הצעות עד ה-17 למרץ. בכדי להגיש מועמדות יש להירשם בנודל!
    על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון.
    המנצח/ת, יזכו במלגת לימודים מלאה לתוכנית ה GSP היוקרתית של Singularity University אשר תתקיים בבסיס נאס״א בקליפורניה למשך 10 שבועות, שם ייצגו את ישראל ביחד עם טובי המוחות בכל העולם. התוכנית שמה לעצמה כמטרה להכשיר את מנהיגי העתיד.

  57. שמעו, זה מדליק לאללה .אני מתה על העידן החדש הזה עם כל הרעיונות הגאוניים היצירתיים שצצים כאן שם ובכל מקום. שמעו, זה מדליק. מי מרים את הכפפה לייצר מציאות מדומה שכזו. די פשוט טכנית. משחק באור. תכלס- זו האיכות שלנו- אנשי אש- ליצור חדשנות יצירתית ע"י משחק באור=התפתחות ולהזיז הרים, במחי יד, תרתי משמע…
    https://www.facebook.com/video.php?v=1420726251558170&pnref=story

  58. מנומנמים שהתעוררו מאוחר- גם בפנייכם הדלת  עדיין פתוחה להצטרף למרחב הבריאה  איתנו את מחנה "הילד הפנימי, ילדי האש- באוויר" במידברן 2015. זה לא פסטיבל שקונים כרטיס כדי להינות ממה שיש אלא קונים את הזכות ליצור את מה שיהיה שם. יום שישי הזה ב 11:00 אנחנו נפגשים לפיקניק לרקום את החלומות שלנו למציאות, להתחבר כדי לקדם את המימוש הארצי בשת"פ. מוזמנים לבוא עם הילדים שמגדלים אתכם ועם הילד הפנימי שאתם מגדלים. מי שרוצה- דברו אליי בפרטי ואצרף אתכם לקבוצה. בינתיים מי שאין לו מושג במה מדובר מוזמן לקרוא תיעוד משנה שעברה שהיה בסימן בראשית. השנה מידברן בסימן התעלות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה: תפקידנו להעלות את תדרי התודעה של אנשי האש לאוויר
    1. מידברן עבורי היא מרחב הוויה אנושי שבו אני חשה חופשייה להיות מי ומה שאני באמת. מקום במרחב והזמן הארצי בו בדידותי מתפוגגת ומתמוגגת מידיעה את היותי חלק ממשפחת אנשי האש- הם שיודעים את ייעודם כבוראים,אומנים יוצרי מציאות, הם שלוקחים 100% אחריות על הבחירות שלהם ופועלים באומץ ותשוקה, ב 100% התנדבות למען מימוש המטרה הגבוהה של כולנו- התפתחות.

  59. מודה שלא הבנתי אם זו בדיחה או אמיתי, אבל הרעיון משעשע. ככה אנשי אש מנצלים ביעילות את האנרגיה שהם מייצרים בזמן שהם גם מענגים את עצמם מהעוצמה הפנימית שלהם. יעיל, אין מה לומר…. 
    http://tech.walla.co.il/item/2834062

  60. יוצרים שמצאו את עצמם, מצאו בית לאומנותם- בית הומנות. יצירה נפלאה. אחד מאותם שהתמגנט להיות שותף ולעזור ליוזמה הזו להתהוות, בחר ללמוד איתי את מידעי תודעת העל. ככה יוצרים שינוי. מתוך בחירה לדעת ולהבין את היותנו תודעה בוראת, יוצרת מציאות. 
    *
    מתרגשים מאד לספר לכם שאחרי חודשים של חיפוש בלתי מתפשר, מצאנו במרכז ת"א את הבית המושלם להומנות! 
    הומנות הוא בית חברתי למען קידום אמנים ואמנות בישראל. 
    החזון לשינוי בוער בעצמותינו והחלטנו להוציא אותו לפועל 
    כי פשוט אפשר אחרת.
    בית הומנות ייפתח בקרוב ויתקיימו בו שיעורי אמנות במחיר 
    שווה לכל כיס עבור הקהל הרחב ובחינם לנוער בסיכון. 
    בלילה יהיו בבית הופעות והפקות איכותיות של אמנות ומוזיקה.
    נשמע מדהים, לא?
    בשביל להגשים את החלום הזה, אנחנו זקוקים לעזרתכם.
    הבית נמצא כרגע בתהליכי שיפוץ ועיצוב אינטנסיביים
    ואנחנו צריכים אתכם – אמנים מכל התחומים, בעלי מלאכה, 
    אנשים שיודעים לעבוד עם הידיים וכל מי שרוצה לתת מעצמו 
    בשביל שהדבר הזה יקרה.
    אתם בעניין? מעולה!
    נא מלאו את הטופס הקצרצר הבא : http://bit.ly/16eZe9B
    ושתפו את הפוסט! 
    ביחד ניצור בית שיאפשר לכולנו להגשים חלומות בשנים הקרובות. תודה מכל הלב מצוות הומנות 3>
  61. מזמנת לעצמי איש אש אמיתי- אמיץ ומשוגע מספיק כדי לצאת ביום סערה שכזה עד קצה מרחבי הערבה- לכוון אילת, לחצות באור הראשון את השטפונות השוצפים . אני יורדת הערב (חמישי)כי צריכה להיות שם בבוקר שישי. אם יש בקהל מישהו עם רכב שרוצה להציע לי טרמפ- אני בפנים…
  62. בתור אשת אש מוצאת עצמי נמשכת לסוכר. אבל מה אם אאפשר לעצמי להתפתות לקבל אהבה שתטעין ותניע אותי מבן אנוש אחר? האם זה אוטומטית יהפוך אותי לתלויה רגשית ויפגע בעצמאות שלי? איך מזינים את עצמנו מהאש הפנימית שלנו ועד כמה אנחנו זקוקים למתיקות כמענה חיצוני? שאלות מחפשות תשובות בפוסט סוכר – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/01/11/%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A8-%D7%90%D7%A9-%D7%A9%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%94/
    Sugar – Sam Tsui & Jason Pitts Acoustic
    love orohh suger
    i need little love and sympathy
  63. זה זורם לנו בדם, האש הזו שמבעבעת בנו- ליצור,ליצור,ליצור….
    הייתי היום במפגש המחזור הראשון של תוכנית "מאיץ אומנויות מידברן". לקט משובח של מיטב אומני מידברן-כל אחד מקצועי בתחומו: יזמים/אומנים/מעצבים,מפתחי קונספט/אדריכלים/מהנדסים/נגרים/מלחימים/אנשי קונסטרוקציה/אלקטרוניקה/גיוס משאבים וניהול צוותי עבודה . כל מה שצריך כדי לתמוך ולקדם מיזמי אומנות.  עיר האש  שאנחנו בוראים בעולם מקביל, שמתנהל לפי כללי משחק שלא מהעולם הזה, תרתי משמע… איזה כייף היה לנשום שוב את אבק קסם הפלאייה ,לחוש את האנרגיה הזו- חדוות היצירה, ולראות כל כך הרבה אנשים שמתקבצים יחד לעבודה לקדם אחד את השני ולהתקדם למימוש היצירות שלנו. כולם 100% התנדבות, 100% אחריות אישית,100% ידיעה פנימית בהירה את הייעוד שלנו: לפלס דרך להתנהלות אנושית חדשה- כזו שמבוססת על חופש בחירה ורצון עצמאי כמניע ולא על כסף, כזו שנרקמת ביוזמה של אנשים ולא מתוקף סמכות כזו או אחרת שמנהלת את העניינים. אף אחד איננו מנהל ובה בעת- כולם מנהלים. למי ששומע  על דבר כזה "מבחוץ" זה יכול להישמע כמו אנרכיה כאוטית, אבל מי שבפנים יודע שזה הסדר הנכון לפיו האנושות החדשה תתנהל. אנחנו רק מבשרים את בוא השחר…
    מי שרוצה להצטרף למחנה שלנו (הילד הפנימי, ילדי האש – באוויר )ולהיות שותף למיזם הטכנולוגי שאנחנו עובדים עליו- דברו איתי בפרטי
    מידברן – אתר שינוי תודעתי 
  64. סינגולריות. כותבת פוסט בנושא סינגולריות ומבקשת להאיר את המידע מזוויות ראייה שונות . לכן, מבקשת מאנשי אש לשרשר כאן קישורים לסרטונים/מאמרים/תמונות/הסברים שמעבירים ומבהירים את מהות מושג זה כפי שאתם מבינים אותו . תודה

  65. אנשי האש: מזמינה אתכם לתת מהאש שלכם – לשתף ולהשתתף בשיח קבוצתי חם. הוא יהיה כזה אם תפיחו בו רוח חיים. זוהי האיכות המיוחדת של אנשי האש- יש לנו כוח בריאה -יצירה עוצמתי, בואו לא נשמור אותו לעצמנו אלא נזמן גם מים גבוהים-חיבורים בינאישיים הרמוניים שיאפשרו לנו לתת ולקבל אחד מהשני. בדף כאן אתם עוקבים אחרי ההבנות שאני משתפת, אבל זה כמו לראות טלוויזיה, זו לא יצירה אקטיבית של משהו שלכם. יאללה, תעברו הילוך, הכניסו מים גבוהים לאש שלכם. זה יעשה לה רק טוב, מניסיון

    בינתיים מתוך 396 שעוקבים אחרי דף הקהילה כאן יש רק 59 אנשי אש בקבוצה. לא נראה לכם שכעת העת ל…?

    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  66. אנשי אש תמיד נכנסים לאיפה שאין כניסה , איפה שיש קטעים שצונזרו ונמחקו מפס קול הסרט- הם הקטעים הכי מעניינים. מזמינה אתכם לצפות בלקט החלקים שצונזרו מהסרט הענק הזה: Mrs Doubtfire – רובין ווילאמס במשחק גאוני ומרגש .קישור לסרט הרגיל:
    https://www.youtube.com/watch?v=glgCQG9QaB4&feature=youtu.be
    קישור לקטעים שנמחקו
    https://www.youtube.com/watch?v=iWSSxeYuBjg

  67. בוקר אור. כמה אור..הסתנוורתי… קמתי הבוקר עם בהירות כשאני רואה את מחנה הילד הפנימי, ילדי האש -באוויר , במידברן בעיני רוחי מתהווה במציאות שאנחנו ממציאים וזה היה יפה, מואר,כייפי ובעיקר- חשוב . מידברן הוא הלפיד בראש המחנה שלצליליו תתנגן האנושות החדשה. התפקיד של המחנה שלנו הוא לכתוב את התווים, להמציא את טכסט המילים המדוייקות בתסריט ,לנגן אותם בהרמוניה,לשיר אותם בשמחה ואהבה. אז כל מי שמתחבר למהות, בוחר להשוות תדר ורוצה להצטרף לתהליך הבריאה- הנה הזמנה שהעליתי לאוויר הבוקר:
    חברים יקרים, הגיעה כעת העת להרחיב את מעגל השותפים לתהליך הבריאה של המחנה הכי חשוב במידברן. כי אין דבר יותר חשוב שתורם להתפתחות האנושית מאשר להשקיע בילדים שאנו והילד הפנימי שבנו.
    יהיה כייפי, כי ילדים יודעים לעשות שמח גם בלי סמים ואלכוהול. זה בא לנו טבעי. כשאתה מחובר לילד הפנימי זה בא מעצמו, מעצמנו, עצמאותנו,מהעוצמה הפנימית שלנו.
    יהיה חשוב, כי הבחירה שלנו להכניס אוויר=תודעה=הבנה למרחב הבריאה של אנשי האש הוא הכרחי וקיומי לדיוק תהליכי היצירה . האש היא האמצעי להתעלות מעלה -לאוויר. כשמתבוננים מגבוה- הכל יותר בהיר. אז יודעים!
    אז מבינים שאנחנו כאן לא רק כדי להתפתח באופן אישי אלא יש לנו ייעוד-ייהודי, להיות אור לגויים וללמד את האנושות איך להוריד את הרוח לחומר, איך להבין את התודעה ואז ליישם אותה בחיי היום יום הארציים.
    יהיה מפתח,מפרה,מלמד , כי כולנו באים עם ראש פתוח ורוצים להבין ולא לפעול מתוך אוטומט. זו האיכות המיוחדת של משתתפי המחנה הזה – הבחירה להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה.
    יהיה אמיתי, כי כשאנחנו חיים במרחב מזוקק וטהור של תמימות ילדית ומוקפים באנשים כמותנו שרואים אותנו,שחשים את האהבה-ההבנה מבעד למראה החיצוני והתפקידים שלבשנו כסותם על גופנו, כשהכל גלוי ושקוף, אן יותר צורך להסתיר דבר, ובאה מנוחה ליגע… אפשר לנשום.
    יהיה יצירתי – כי ככה זה איתנו- הילדים, זהו ייעודם- ליצור עולם חדש, הם יודעים שהחיים זה רק משחק ומבינים את תפקידם החשוב לייצר-לצייר תמונת מציאות חדשה
    יהיה פורץ דרך כי תרומתנו להעלאת המודעות והתדר התודעתי האנושי הכולל תהיה עוצמתית ומהפכנית. הבחירה להכניס אוויר לעולם התוכן של אנשי אש תהה מודל לחיקוי עבור כל העולם. אנחנו מפלסים דרך להתנהלות אנושית אחרת, כזו שחיה בתודעת העולם האמיתי.
    יהיה מרגש, כי ככה זה כשמכוונים על תדר האהבה הבריאתי. לא תהיה במרחב המחנה רגשנות נמוכה אלא מים גבוהים- כאלו שמתאדים בעזרת האש מעלה ויוצרים הרמוניה. האהבה העצמית עוצמתית ומעצימה אותנו לדעת לאהוב אחרים ממקום של חיבור להבנה ולא מתוך תלות.
    יהיה סוף…
    וזו רק ההתחלה….
    מוזמנים להצטרף למחנה:
    1. ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – ילדי (ונוער) אש ואוויר (בני 0-14) שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 שרוצים להיות מודעים יותר ליכולות שצרובות בתודעתם
    2. אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר: מי שרוצים לתת מכוח הרצון היצירתי שלהם כדי לקדם הבנה , אנשי הייטק שרוצים להיות שותפים במיזם טכנולוגי מדליק שמפיל אסימונים תודעתיים, מנחי סדנאות התפתחות תודעתית שרוצים ללמוד וללמד, אומנים ציירי מציאות, יזמים עם רעיונות שיעיפו אותנו גבוה
    3. אנשים שעובדים עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק ווירטואוזים מספיק כדי להיות בנוכחות קלילה במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים שמבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    4. אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת”פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה (נגינה/שירה/דיג’י) , בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    5. אנשי אוויר שמחוברים גם לאדמה- אקרובטיים שיודעים לרחף ומיומנים בתירגול תנועה פיזית, ריקוד, יוגה,אקרובאלנס, אומנויות לחימה,…
    6. אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים להגיע עם/בלי ילדיהם ולעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמת תשתית המחנה מבחינה גשמית, מי שיש לו ציוד מחנאות שווה,רכבי הובלה/איכסון ומיומן בהתארגנות ארצית- עבודת כפיים בהקמה/בנייה,תחזוקה ופירוק של המתחם+דום, ניהול המטבח,מיחזור אקולוגי-קומפוסט,מקלחות,חשמל,מים, וכו”…
    מי שלא מכיר ורוצה להתוודע מה זה מידברן, ממליצה לקרוא ולפצות בסרטונים כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
    קבוצת פייס שלנו – מחנה הילד הפנימי, ילדי האש-באוויר
  68. עליתי תדר- מהדהדת את התודעה בנושא "בחירות" בראיון רדיו שמשודר בקול ישראל בתוכנית "רק דברים טובים", היום בשעה 15:00-16:00  בשידור חי. מצ"ב לינק. (כן, עוד שעתיים. ככה זה האש והאוויר- אנרגיות מהירות ועוצמתיות . כשמשהו מדוייק- הוא קורה מהר. ב 1:00 בלילה התקשרה אליי השדרנית, דיברנו, וכעבור כמה שעות , אחרי ש"ישנתי על זה" , התבהר לי מהו נושא השיחה שבחרתי בו. למה בחירות ? כי שם הכל מתחיל ונגמר, במילה אחת- בחירה . אדבר גם על ממשמעות הבחירות האישיות שלנו  בחיינו הפרטיים, גם על הבחירות שמתקיימות על הבמה הציבורית, על ההבדל בין פוליטיקאים ומנהיג, על הבחירה שלנו להיוולד כנשמות בצביר העם הייהודי-הייעודי ועל הבחירה שעשינו כבני אנוש להיולד ולחיות כאן בתקופת השינויים המהפכנית הזו בתפר בין עידן ישן וחדש, כדי להבין מהי תכלית קיומנו, מה הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן
    בחירה- בחירות 
    התוכנית משודרת ברדיו, בפייס, באינטרנט ובסלולר . ניתן לשמוע אותה מכאן לייב והנה הלינק 
    מנהיג
    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
  69. מידברן 2015, הנה זה בא: לא קונים כרטיס כדי להיות שם. קונים את הזכות ליצור את מה שיהיה שם!!! מידברן איננו פסטיבל שבאים אליו כדי להינות ממה שיש. מידברן הוא מרחב בריאה של אנשי אש שיוצרים יש מאין .  כנסו לארוע, שוטטו באתר מידברן, תבינו במה מדובר, תבחרו מחנה נושא שאתם שומעים קריאה פנימית להיות שותפים בו, (מוזמנים מאד להצטרף למחנה הילד הפנימי, ילדי האש-באוויר שמיועד לילדים בכל גיל(פרטים מצ"ב בהמשך) , ערכו פרופיל והכי חשוב- תתכוננו עם כרטיס האשראי מול המחשב ביום שבת 24/1 ב 20:00 בדיוק כי תוך שעתיים הכרטיסים המוזלים של המכירה המוקדמת יאזלו.  ואל תגידו אח"כ שלא "אמרתי לכם"
    שנה שעברה היתה הפעם הראשונה שהוקם העולם החלופי הזה בארץ ועל אף שהיה זה הארוע השלישי בגודלו בעולם, כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. והכנו . יצרנו אדוות שהדהדו בקהילה הבינל"א. העם הייהודי -הייעודי בחר ונבחר להוביל שינוי תודעתי ולהעלות את תדר ההתנהלות האנושית מאדמה ומים לאש ואוויר. מידברן 2014 היה בסימן "בראשית" , כי היינו בתולים. מרבית האש כוונה לאדמה- ליצירת מייצגי אומנות חומרית, לאש גשמית,להישרדות קיומית- התארגנות עצמאית,להנאות הגוף ויצריו הפיזיים. ולמים- המוזיקה שרטטה  בנו ויצרה שת"פ הרמוניים שמממשיכים להדהד בלבבות כל מי שהיה שם. חוויה מרגשת בעוצמות שלא ידענו. אש… היה מדליק. מאיר. הוצתה הלהבה. הנפנו לפיד בוער בראש המחנה.
    השנה, מידברן 2015 בסימן "התעלות". השנה בראנו מחנה מיוחד שייעודו להעלות את תדרי האש לאוויר- לתודעה- ההבנה הגבוהה
    דף ארוע בפייס עם כל הפרטים על מכירת כרטיסים ורשימת מחנות והכל…
    להעמיק את ההבנה מה זה מידברן, מהם עשרת העקרונות ולקרוא תיעוד מחגיגת "בראשית" שהיתה שנה שעברה: כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
    מחנה הילד הפנימי- ילדי האש- באוויר: מרחב חיים פעיל ושמח לילדים בכל גיל (גם למבוגרים שמחוברים לילד הפנימי- הוא הנשמה) שרוצים לתרגל כשפות אוויר – להבין למה ואיך להשתמש באש – איך לבקש כדי שיתממש, איך ליצור-לברוא מציאות בכוח התודעה ,איך לנהל את הבחירות שלנו בתבונה ואיך ללמוד לשלוט כמו האוואטר בכל ארבעת היסודות כדי להביא שלום ואיזון לעולם ע”י חיבור עולם הרוח והחומר.
    מי שרוצה להצטרף לצוות המוביל אז היום יש לנו פגישת צוות ראשונה. כן, כן, ממש הערב  21/1 19:00 בבית שינוי תודעתי ברחובות. יהיה שמח. יש גיטרות ודרבוקות להמציא את הימנון המחנה… יאללה, בואו. 
    מוזמנים להצטרף למחנה:
    1. ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – ילדי אש ואוויר שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 ורוצים להיות מודעים יותר ליכולות שצרובות בתודעתם
    2. אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר: מי שרוצים לתת מכוח הרצון היצירתי שלהם כדי לקדם הבנה , אנשי הייטק שרוצים להיות שותפים במיזם טכנולוגי מדליק שמפיל אסימונים תודעתיים, מנחי סדנאות התפתחות תודעתית שרוצים ללמוד וללמד
    3. אנשים שעובדים עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק ווירטואוזים מספיק כדי להיות בנוכחות קלילה במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים שמבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    4. אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת”פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה (נגינה/שירה/דיג’י) , בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    5. אנשי אוויר שמחוברים גם לאדמה- אקרובטיים שיודעים לרחף ומיומנים בתירגול תנועה פיזית, ריקוד, יוגה,אקרובאלנס, אומנויות לחימה,…
    6. אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים להגיע עם/בלי ילדיהם ולעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמת תשתית המחנה מבחינה גשמית, מי שיש לו ציוד מחנאות שווה,רכבי הובלה/איכסון ומיומן בהתארגנות ארצית- עבודת כפיים בהקמה/בנייה,תחזוקה ופירוק של המתחם+דום, ניהול המטבח,מיחזור אקולוגי-קומפוסט,מקלחות,חשמל,מים, וכו”…
    איש קשר:נעמה ו.טוהר
    פרטים בקבוצת הפייס שלנו: מחנה הילד הפנימי,ילדי האש-באוויר
    מחכים לכם, בחדוות יצירה מאתגרת ושמחת חיים כייפית
    מוזמנים להצטרף לצוות ההקמה ולהיות שותפים בכל שלבי התיכנון והביצוע.
    הורים לילדים- אל תחשבו פעמיים אם להביא את הילדים. פשוט תבואו!!! תאפשרו לעצמכם ללמוד שיעור מהילדים שלכם, שלא מהעולם הזה, תרתי משמע. המחנה הזה הוא הוא אי של וודאות בעולם האמיתי.
    יאללה ביי…
  70. מידברן לא מתחיל עוד 4 חודשים ו 4 ימים . הוא כבר התחיל מזמן. ברגע שבחרתם להיות שם. הבחירה הזו נעשתה עוד הרבה לפני שנולדתם לגופכם הפיזי. מידברן הוא מרחב הוויה ויצירה של אנשי אש – עולם חלופי מקביל ש"לא מהעולם הזה", תרתי משמע. שם אנחנו נפגשים עם בני המשפחה האמיתיים שבאו מהמישור שממנו הגענו כדי להבין למה- מה הסיבה הגבוהה שלשמה בחרנו ונבחרנו לחיות כאן ולממש את הבחירה הזו במציאות חדשה שאנחנו ממציאים. 
    מצ"ב רשימת מחנות נושא. אנחנו נהיה שם עם הילדים שלנו והילד הפנימי שבנו, ואתם? http://midburn.org/he-camps-2015/
    24/1 20:00 מכירת כרטיסים מוקדמת מוזלת לחברי הקהילה. ציינתי את השעה כי שנה שעברה הכרטיסים המוזלים אזלו תוך 3 שעות. כרטיס לילדים עד גיל 14 חינם. 
    מבינים למה? כי ילדי האש והאוויר שנולדו אחרי שנת 2000 כבר יודעים את מה שאנחנו רק מתחילים להבין. הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן. 
    מחנה הילד הפנימי,ילדי האש-באוויר
    מרחב חיים פעיל ושמח לילדים בכל גיל (גם למבוגרים שמחוברים לילד הפנימי- הוא הנשמה) שרוצים לתרגל כשפות אוויר – להבין איך להשתמש באש – איך לבקש כדי שיתממש, איך ליצור-לברוא מציאות בכוח התודעה ,איך לנהל את הבחירות שלנו בתבונה ואיך ללמוד לשלוט כמו האוואטר בכל ארבעת היסודות כדי להביא שלום ואיזון לעולם ע"י חיבור עולם הרוח והחומר.
    מוזמנים להצטרף למחנה:
    1. ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – ילדי אש ואוויר שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 ורוצים להיות מודעים יותר ליכולות שצרובות בתודעתם
    2. אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר: מי שרוצים לתת מכוח הרצון היצירתי שלהם כדי לקדם הבנה , אנשי הייטק שרוצים להיות שותפים במיזם טכנולוגי מדליק שמפיל אסימונים תודעתיים, מנחי סדנאות התפתחות תודעתית שרוצים ללמוד וללמד
    3. אנשים שעובדים עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק ווירטואוזים מספיק כדי להיות בנוכחות קלילה  במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים שמבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    4. אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת"פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה (נגינה/שירה/דיג'י) , בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    5. אנשי אוויר שמחוברים גם לאדמה- אקרובטיים שיודעים לרחף ומיומנים בתירגול תנועה פיזית, ריקוד, יוגה,אקרובאלנס, אומנויות לחימה,…
    6. אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים להגיע עם/בלי ילדיהם ולעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמת תשתית המחנה מבחינה גשמית, מי שיש לו ציוד מחנאות שווה,רכבי הובלה/איכסון ומיומן בהתארגנות ארצית- עבודת כפיים בהקמה/בנייה,תחזוקה ופירוק של המתחם+דום, ניהול המטבח,מיחזור אקולוגי-קומפוסט,מקלחות,חשמל,מים,  וכו"…
    מי שרוצה להיות שותף בצוות הבריאה- ההקמה בשלבי התיכנון הראשונים , מוזמן לפגישת צוות ראשונה מחרתיים- רביעי ב 21/1 . 19:00 בבית שינוי תודעתי ברחובות.
    אם אתם מכירים ילדעים ונוער שרוצים להיות שותפים לתהליך מתחילתו- תפנו אותם אלינו.
    מידברן איננו פסטיבל שבאים אליו כדי להינות ממה שיש. מידברן הוא מרחב בריאה של אנשי אש שיוצרים יש מאין.  שנה שעברה היתה הפעם הראשונה שהוקם העולם החלופי הזה בארץ ועל אף שהיה זה הארוע השלישי בגודלו בעולם, כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. והכנו . יצרנו אדוות שהדהדו בקהילה הבינל"א. העם הייהודי -הייעודי בחר ונבחר להוביל שינוי תודעתי ולהעלות את תדר ההתנהלות האנושית מאדמה ומים לאש ואוויר. מידברן 2014 היה בסימן "בראשית" , כי היינו בתולים. מרבית האש כוונה לאדמה- ליצירת מייצגי אומנות חומרית, לאש גשמית,להישרדות קיומית- התארגנות עצמאית,להנאות הגוף ויצריו הפיזיים. ולמים- המוזיקה שרטטה  בנו ויצרה שת"פ הרמוניים שמממשיכים להדהד בלבבות כל מי שהיה שם. חוויה מרגשת בעוצמות שלא ידענו. אש… היה מדליק. מאיר. הוצתה הלהבה. הנפנו לפיד בוער בראש המחנה.
    השנה, מידברן 2015 בסימן "התעלות". השנה בראנו מחנה מיוחד שייעודו להעלות את תדרי האש לאוויר- לתודעה- ההבנה הגבוהה
    ממליצה למי שרוצה להבין במה מדובר לקרוא את התיעוד כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
  71. ככה זה נשמע כשהמים והאוויר מצטרפים אחרי האש, למימוש באדמה: "תן לי מנגינה שתעלה אליי הביתה…מנגינה שתתפשט… ותעלה ניגון בכל החדרים"…
    מרחב open space בבית שינוי תודעתי : ימי שלישי מ 12:00 עד רביעי ב 12:00 (כן, אפשר גם לישון כאן כי עבודת ההתפתחות החשובה נעשיית בלילה, כשאנחנו מתחברים לעולם האמיתי ואז מתעוררים לעולם החלום ומיישמים את ההבנה בחיי החומר הארציים) פותחים פתח להתפתחות : מוזמנים אנשי מדע ותודעה :שליחי תודעת העל,חוקרים עצמאיים,מדענים,מתכנתים,מפתחים ויזמים יוצרי מציאות שבוחרים לעבוד ללמוד וליצור במרחב פתוח במטרה לקדם ביעילות פרוייקטים עצמאיים בשת"פ
    השבוע יהיו כאן 3 אנשים שמגיעים כדי לעבוד על פתיחת אתר עצמאי ברשת קהילת שינוי תודעתי, כי הם מבינים שביחד יש לנו יותר כוח להעלות את תדר תודעה הכוללת ורוצים שהמילים שהם בוראים תהדהדנה באוזניים המדוייקות שכבר בשלות להבינן.
     
    "עם סגולה, אור לגויים, אין מצב כזה בינתיים. חושך על פני תהום. עורי עורי תתעוררי. יש ניצוץ של אור שקיים בכל אחד"…
     יום שלישי אחרה"צ ויום רביעי בוקר- מוזמנים לעבוד איתנו כאן. 
    איך אברהם טל שר: "אני חוזר לאדמה חמוש במנגינה"
    אני חמושה במנגינה המדוייקת וסוף סוף ירדתי לאדמה. מוזמנים לשת"פ בבית שינוי תודעתי. פרטים מצ"ב בקבוצה כאן:
    open space – בית שינוי תודעתי- מרחב פתוח להתפתחות
    ככה נולד שיר חדש בשת"פ בין אברהם טל והדג נחש
  72. רק אנשי אש מסוגלים לסיים מערכת יחסים בינאישית בצורה מהירה  יעילה וממוקדת. פשוט:"לא מתאים לי". בלי דרמות רגשניות והסברים מפה להודעה חדשה. זו היא- הידיעה הפנימית, הבהירות שנותנת לנו אומץ לעשות את מה שבוער בנו לעשות (לא תמיד זה  מדוייק באמת כי האש מתפרצת בפזיזות הדעת ולא תמיד מקדימה  מחשבה תחילה לסוף המעשה , אבל בגדול- יש לנו את זה…). אז אחרי שכבר שבועיים השיר הזה לא יוצא לי מהראש, זימנתי לעצמי לחוות את התחושה משני צידי הדלת- זו שסוגרת וזו שנסגרת.  אבל מה: תמיד כשדלת נסגרת, דלת אחרת נפתחת…  הקטע הוא לא לקחת ללב (מים)אלא להבין (אוויר)להסתכל תמיד קדימה(אש) . ומה עם האדמה? אה, היא… עד שהיא זזה לאיטה… היא כבר תשווה תדר לבחירה התודעתית שלנו ותצטרף בהמשך…
  73. סרט לאנשי אש: סערת החושים של אנה- על יצר, יצירה ויצרים, על תשוקה וסקרנות לדעת מה יש מעבר לחיים האלו , על חזרה לגלגולים קודמים של אשה… וואי, איזו אשה. סרט על חיים ברגע הזה בו זמנית בכמה עולמות. סרט שמשאיר אותך עם שאלות בלי תשובות,סרט שבו אתה צריך להבין ולההמציא את הסוף בעצמך. 
    http://vod.walla.co.il/movie/2523323/chaotic-ana

  74. בחוץ הרוח הנושבת מלטפת ואוהבת / היא קוראת לך לצאת אל העולם האמיתי/ אם לא תתפוס את הרכבת לפני שהיא עוזבת / אולי בסוף גם תפספס אותי/ תתחיל כבר לשמוע כוון כדי לפגוע/ קח את החיים שלך בידיים שלך זה הראש שלך אתה כמעט כבר נוגע 
    עכשיו הזמן להתמרד להתמודד / ולעמוד על הרגליים עוד לפני שתאחר את המועד/ תפסיק כבר לוותר תתחיל להשתחרר / ולהבין שאתה כבר חזק הרבה יותר/ רגש מבולבל זורם עובר ושב בתוך הגוף שלך /הוא כמו חשמל שמחובר לקו/ המחשבות שלך עוברות שואלות ולא עונות שולחות אותך למצוא את התשובות הנכונות 
    אתה חורק בשיניים כוסס את הציפורניים/ ושותק את המילים שעולות על השפתיים/ סופר עד מאה במקום עד עשר / ועד שאתה מוכן כבר אבד לך הקשר/ זה באוויר שאתה נושם בחלומות שאתה חולם / ברצונות שאתה חוסם במחיר שאתה משלם 
    אתה קופץ לשום מקום מתקדם ושוב בולם / לשאיפות שלך אין גבול ולשגיאות שלך אין שם/ אל תשכב הרבה בשמש כי מחר תחזור שרוף/ קח הכול באיזי תנסה יותר לצוף/ היום הגלים שלך שוטפים אותך / אל תיתן לך לטבוע בים של עצמך/ אנשים סביבך הולכים עם סכינים ואקדחים והחסד ניתן בשולי הדרכים/ ואתה בתוך קופסא מפחד מהטיסה/ ולא נותן לחיים להיכנס בך 
    בחוץ הרוח הנושבת מלטפת ואוהבת 
  75. בוער בכם לשנות ולהשתנות?
    מחר בבוקר, עוד התחלה חדשה. מתה עליהן- על ההתחלות החדשות… שיעור ראשון בקורס תודעת העל בקבוצת לימוד של צוות שעובדים יחד באותה חברה ויושבים באותו משרד ללמוד אונליין, דבר ראשון על הבוקר, עוד לפני שהלקוחות מתקשרים , שמים את כל הניירת והמשימות שיחכו בצד ובוחרים להקדים מחשבה תחילה לסוף המעשה. אחרית הימים זה כאן ועכשיו. שיקום האחד שיגיד שהוא לא רואה את זה.
    התמורה עבור השיעור הראשון בלבבות.
    אני לוהבת…
    איזה כייף זה להתרגש מאש ואוויר ולא ממים, אין לכם מושג איך זה מרגיש… למעשה- זה לא עובר דרך הלב שמרגיש אלא דרך החושים הפנימיים, הילד הפנימי שלי שמח וצוהל . הוא מבין. מתלהב
    אף פעם לא מאוחר מדי לעשות שינוי ולקפוץ על הרכבת , גם כשהיא בנסיעה…
    בקיצור- מי מכם ששומע קריאה פנימית כבר הרבה זמן וחש שמדוייק לו להיפתח למידע המרתק הזה, תתעלו מעל שיקולי האדמה והמים- הפחדים והמגבלות הכספיות שאתם חושבים שיש לכם ותקבלו החלטה אמיצה להשקיע את אנרגיית האדמה שלכם באש ואוויר. זו ההשקעה הכי כדאית. בוודאות.
    פרטים בפרטי, וכאן:  לימודי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
  76. אנשי אש- זה "ה" עולם שתמיד חלמתם עליו. מכירת כרטיסים מוקדמת, שלא תגידו שלא "אמרתי לכם" להיות ראשונים…
    מידברן איננו פסטיבל שבאים אליו כדי להינות ממה שיש. מידברן הוא מרחב בריאה של אנשי אש שיוצרים יש מאין.  שנה שעברה היתה הפעם הראשונה שהוקם העולם החלופי הזה בארץ ועל אף שהיה זה הארוע השלישי בגודלו בעולם, כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. והכנו . יצרנו אדוות שהדהדו בקהילה הבינל"א. העם הייהודי -הייעודי בחר ונבחר להוביל שינוי תודעתי ולהעלות את תדר ההתנהלות האנושית מאדמה ומים לאש ואוויר. מידברן 2014 היה בסימן "בראשית" , כי היינו בתולים. מרבית האש כוונה לאדמה- ליצירת מייצגי אומנות חומרית, לאש גשמית,להישרדות קיומית- התארגנות עצמאית,להנאות הגוף ויצריו הפיזיים. ולמים- המוזיקה שרטטה  בנו ויצרה שת"פ הרמוניים שמממשיכים להדהד בלבבות כל מי שהיה שם. חוויה מרגשת בעוצמות שלא ידענו. אש… היה מדליק. מאיר. הוצתה הלהבה. הנפנו לפיד בוער בראש המחנה.
    השנה, מידברן 2015 בסימן "התעלות". השנה בראנו מחנה מיוחד שייעודו להעלות את תדרי האש לאוויר- לתודעה- ההבנה הגבוהה. מחנה הילד הפנימי – ילדי האש באוויר הוא מרחב חיים פעיל לילדים בכל גיל (גם למבוגרים יש ילד פנימי- הוא הנשמה) שבוחרים להקשיב לקול הפנימי ורוצים להבין איך להשתמש באש כדי לממש, איך ליצור-לברוא מציאות בכוח התודעה ואיך לנהל את הבחירות שלנו בתבונה. איך לעשות כשפות וללמוד לשלוט כמו האוואטר בכל ארבעת היסודות  כדי להביא שלום ואיזון לעולם. 
    מפגש ראשון של צוות ההקמה  יתקיים ב 21/1  בבית שינוי תודעתי ברחובות.
    הארוע עצמו  מתקיים בשבועות : 20-24/5/2015. 
    כרטיסים במכירה מוקדמת  ב 24/1. 20:00. תתכוננו עם כרטיסי אשראי ליד הטלפון כי  שנה שעברה אזלו הכרטיסים תוך 3 שעות.  שלא תגידו שלא "אמרתי לכם"…
    מוזמנים להצטרף למחנה הילד הפנימי, ילדי האש-באוויר :
    ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – אותם שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 ויודעים את מה שאנחנו רק מתחילים ללמוד ולעבוד קשה כדי לעשות שינוי תודעתי ולעלות תדר, להסתכרן עם מגמת השינויים . אם אתם מכירים ילדעים כאלו- גאונים,מנהיגים,אמיצים שלא חוששים להשמיע קולם… שדרו, שלחו אותם אליי. תפקידי לפלס להם דרך להשמיע קולם.
    1 -אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר- תודעה, שירצו לקחת חלק פעיל בתכנון והובלת המחנה מבחינה תכנית-בניית האסטרטגיה הכוללת מתוך ראייה רחבה,הנחיית סדנאות,ליווי וייעוץ ברמה התודעתית.
    2 -אנשים שעובדים הרבה עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק וקלילים ווירטואוזים מספיק כדי להתקיים במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים מבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    3 -אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים לעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמה ותחזוקת המחנה מבחינה גשמית-טכנית-ארגונית. אנשים שיש להם ציוד מחנאות ,מי שמתעסקים עם כושר פיזי כמו אקרובטיקה אווירית,אנשי סנפלינג והליכה על חבלים, מי שיודעים לבנות דום ומתקני טיפוס,מי שיכולים להשיג מימון כספי ולארגן ציוד לבניית המחנה והעיר החלופית בעולם המקביל, מי שיש לו אמצעים להובלה וכוח פיזי להקים את התשתית הארצית.
    4 -אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת"פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה למשל, בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    אהבה,נעמה ו.טוהר
    ממליצה למי שרוצה להבין במה מדובר לקרוא את התיעוד כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
  77. מידברן איננו פסטיבל שבאים אליו כדי להינות ממה שיש. מידברן זה מרחב בריאה של אנשי אש שיוצרים יש מאין.  שנה שעברה היתה הפעם הראשונה שהוקם העולם החלופי הזה בארץ וכבר היינו הארוע השלישי בגודלו בעולם. כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. והיכנו . יצרנו אדוות שהדהדו בקהילה הבינל"א. העם הייהודי -הייעודי בחר ונבחר להוביל שינוי תודעתי ולהעלות את תדר ההתנהלות האנושית מאדמה ומים לאש ואוויר. מידברן 2014 היה בסימן "בראשית" , כי היינו בתולים. מרבית האש כוונה לאדמה- לאומנות חומרית, לאש גשמית,להישרדות קיומית,להנאות הגוף ויצריו הפיזיים. ולמים- המוזיקה שרטטה  בנו ויצרה שת"פ הרמוניים שמממשיכים להדהד בלבבות כל מי שהיה שם. חוויה מרגשת בעוצמות שלא ידענו. אש… היה מדליק. מאיר. הוצתה הלהבה. הנפנו לפיד בוער בראש המחנה
    השנה, מידברן 2015 בסימן "התעלות". השנה בראתי מחנה מיוחד שייעודו להעלות את תדרי האש לאוויר- לתודעה- ההבנה הגבוהה. מחנה הילד הפנימי – ילדי האש באוויר הוא מרחב חיים פעיל לילדים בכל גיל (גם למבוגרים יש ילד פנימי- הוא הנשמה) שבוחרים להקשיב לקול הפנימי ורוצים להבין איך להשתמש באש כדי לממש, איך ליצור-לברוא מציאות בכוח התודעה ואיך לנהל את הבחירות שלנו בתבונה. איך לעשות כשפות וללמוד לשלוט כמו האוואטר בכל ארבעת היסודות  כדי להביא שלום ואיזון לעולם. 
    מפגש ראשון של צוות ההקמה  יתקיים ב 21/1  בבית שינוי תודעתי ברחובות
    הארוע עצמו  מתקיים בשבועות : 20-24/5/2015. כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת  בקרוב. שווה להתעדכן. 
    מוזמנים להצטרף למחנה:
    1 -אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר- תודעה, שירצו לקחת חלק פעיל בתכנון והובלת המחנה מבחינה תכנית-בניית האסטרטגיה הכוללת מתוך ראייה רחבה,הנחיית סדנאות,ליווי וייעוץ ברמה התודעתית.
    2 -אנשים שעובדים הרבה עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק וקלילים ווירטואוזים מספיק כדי להתקיים במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים מבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…
    3 -אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים לעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמה ותחזוקת המחנה מבחינה גשמית-טכנית-ארגונית. אנשים שמתעסקים עם כושר פיזי כמו אקרובטיקה אווירית,אנשי סנפלינג והליכה על חבלים, מי שיודעים לבנות דום ומתקני טיפוס,מי שיכולים להשיג מימון כספי ולארגן ציוד לבניית המחנה והעיר החלופית בעולם המקביל, מי שיש לו אמצעים להובלה וכוח פיזי להקים את התשתית הארצית.
    4 -אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת"פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה למשל, בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו
    ובעיקר- ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – אותם שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 ויודעים את מה שאנחנו רק מתחילים ללמוד ולעבוד קשה כדי לעשות שינוי תודעתי ולעלות תדר, להסתכרן עם מגמת השינויים . אם אתם מכירים ילדעים כאלו- גאונים,מנהיגים,אמיצים… שדרו, שלחו אותם אליי. תפקידי לפלס להם דרך להשמיע קולם.
    אהבה,נעמה ו.טוהר
    ממליצה למי שרוצה להבין במה מדובר לקרוא את התיעוד כאן:
    מידברן – אתר שינוי תודעתי
  78. מנהיג אמיתי יודע מה בחר ולמה נבחר- להוביל אחריו רעיון שמאחד את העם סביב הבנה גבוהה . הוא לא צריך שיבחרו בו בבחירות . ייעודו להעצים את האנשים שילמדו לנהל את הבחירות שלהם בעצמם. המנהיג יתגלה  רק אחרי הבנת העם, אחרי שנבחר אנחנו לקחת 100% אחריות אישית וניצור דרישה קולקטיבית לשינוי תודעתי .
    מנהיג אמיתי מייצר עוד ועוד מנהיגים עצמאיים ולא מקבץ סביבו קהל מצביעים .תפקידו אינו לשלוט ולנהל את תקציב המדינה אלא לעודד אנשים לנהל את המערך האנרגטי שלהם באופן עצמאי ולרקום רשת שת"פ הרמוניים .
    לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו איך לשלוט באנרגיות שלכם בעצמכם
    מי שנועד להנהיג את העם הייהודי-הייעודי , יאחד את העם להבנת השליחות שלנו לשינוי  התדר האנושי מאדמה ומים לאש ואוויר. יש לנו מימון אנרגטי חתום מראש לצורך הצלחה באתגר הזה. בכל אחד מאיתנו טמון ניצוץ גאונות ורק כשנבין את תפקידנו הגבוה ונממש אותו לטובת כלל האנושות ולא רק לטובתנו האישית, אז, רק אז, נהיה ראויים לתואר "אור לגויים"  ונזכה להיות ב ימי הגאולה . אנחנו בדרך…
    מנהיג – אתר שינוי תודעתי 
  79. שימו לב איך מתניעים את עצמנו בעצמנו, ללא אנרגיה חשמילית מבחוץ, בעזרת כוח הרצון -העוצמה הפנימית שבנו.
  80. אנשי אש אומנים-יוצרים, הנה לכם הזדמנות לקבל במה לתפארת היצירה שלכם במידברן 2015. הגשת בקשות וכל הפרטים בתמונה מצ"ב, עד ה 2/2/2014 . עופו על זה. 
    אמנים, הרגע המרגש הגיע – בואו להשתתף במידברן 2015!
    אירוע האמנות הגדול ביותר בישראל – מידברן מזמין אתכם להתחיל ליצור ולגעת בלבם של אלפי מבקרים שיגיעו לעיר הזמנית שלנו במדבר. 
    ציירים, פסלים, בוני מייצגים, אנשים עם חלום ושאר אמנים – רוצים לקחת חלק? שלחו מייל למחלקת האמנות. 
    שתפו את הפוסט הזה, שיגיע לכמה שיותר אמנים, שלחו לחברים, שלא יפספסו את ההזדמנות להרים מיצג שיפיל לכולנו את הלסת!

    ***ההזמנה ליצור ולהציג במידברן פתוחה לכו-לם***

    אימייל אמנות >>> art@midburn.org
    קריטריונים למלגות >>> http://bit.ly/1xdR7o4
    טופס בקשה למענק >>> http://bit.ly/1xv0oqH

  81. ילדי האש והאוויר משמיעים קולם:  תקשיבו טוב, בפול ווליום!!! ואחרי שתתנו לתדר להיצרב בתודעתכם- . תהדהדו אותו הלאה במחוזותיכם כדי שקולם של הילדעים שנולדים יודעים יישמע למרחוק. אנחנו כאן כדי לתת להם במה . הם יודעים את הדרך שנועדו להוביל!!!

       Ido B & Zooki And EZעידו בי וצוקי & איזי – מי משוגע

    לאבד את הדעת – אתר שינוי תודעתי 
    ילדי האש והאוויר- אתר שינוי תודעתי 
    הילד יודע מה הוא אומר – אתר שינוי תודעתי 
  82. אנרגיות האש והאוויר נכנסות יותר ויותר במהירות ועוצמה לעולמנו, מוטמעות בהווייתנו, בבחירות שלנו. לא ניתן לעצור את מבול הרצונות שמדליקים אותנו (אש)ושטף ההבנות-האסימונים שיורדים מגבוה(אוויר). זו מגמת השינויים בכל הבריאה, אם תרצו ואם לא. מה שכן אפשר זה לעשות שינוי תודעתי וללמוד לשלוט באנרגיות האלו במקום שהן תשלוטנה בכם. (או שלא, ואז להיסחף עם הזרם שתמיד מושך מטה- לאדמה,עם המים, לחיות בהישרדות במקום בהתפתחות)אנחנו נדרשים כעת ללמוד לנהל את הבחירות שלנו בתבונה ולשם כך עלינו ללמוד לשלוט באש כדי לדייק איך להשתמש כדי לממש , את הייעוד שבחרנו ונבחרנו להגשים כאן.
    אל תתנו לאש שלכם להתפרץ בפראות  Wildfire
    It's burning out of control
    מוזמנים להצטרף לקבוצת לימודי בוקר או ערב של מידעי תודעת העל בקורס וירטואלי- אונליין, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ורשת, עם המחשבה מול המחשב. קליק אחד ואתם שם. הכל מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה. 
    את זו כבר עשיתם מזמן. אתם כאן כדי להבין למה!!!
    פרטים בפרטי וכאן:
    מידעי תודעת העל – אתר שינוי תודעתי 
    1. קורה- האוואטר, התחילה דרכה למימוש ייעודה כשבחרה להיפרד משבט המים והשתמשה בעיקר בכשפות האש שלה- שהרי היא זו שמניעה ומתניעה את כל תהליכי הבריאה . אבל זה לא היה מספיק. כדי להביא שלום ואיזון בעולם עליה לשלוט בכל ארבעת היסודות. קורה למדה את כשפות האוויר- איך להשתמש באש בתבונה- בכוח התודעה. אחרי שפתחה בפני האנושות את השער לעולם הרוח וגילתה איך להתחבר לעוצמה הפנימית שבה כדי לעבור בין עולם החומר והרוח , הגיעה לשלב האחרון בתהליך: איזון. זוהי הסדרה של ספר 4 מי שטרם צפה, יש למה לחכות!!!
  83. איך אני אוהבת אנשים ששמחים לעשות את מה שהם עושים ב 100% התמסרות לעבודה המדוייקת שנועדו לתת לעולם.  
    Even Sky is not high enough. 
    קישור לסרטון שידליק בכם את ניצוץ האור שהינכם, מוטמע כאן:עבודה – אתר שינוי תודעתי 
  84. בוקר טוב עולם.. הגיע יום שלישי חדש- פעמיים כי טוב…כעת העת , זמן לעבוד עצמאית אבל ביחד. איך זה עובד בעצם? איך זה מסתדר שמגמת השינויים בבריאה היא מעבר מתלות לעצמאות ובה בעת נלווית לעצמאות הזו הבנה ששת"פ הוא מחוייב המציאות? איך ה לחוד הופך לביחד בלי שנוותר על העצמאות שלנו? מוזמנים להבין בפוסט מצ"ב ולתרגל את ההבנה הזו הלכה למעשה במרחב open space  בבית שינוי תודעתי – פותחים פתח להתפתחות: כל ימי שלישי מ 12:00 עד רביעי ב 12:00.
    מי שאוהב לעבוד בלילה  מוזמן להישאר כאן לישון בין לבין- עד שיעלה אור חדש… מוזמנים כל אנשי האור שבחרו לייצר התפתחות: חוקרים עצמאיים,מדענים,מתכנתים, מפתחים ויזמים יוצרי מציאות שבוחרים לעבוד ללמוד וליצור במרחב open space במטרה לקדם פרוייקטים עצמאיים בשת"פ . כל אחד מגיע בזמנו החופשי עם המחשב האישי ועובד על המשימות שלו באופן עצמאי ובלתי תלוי . עצם הנוכחות הפיזית באותו מרחב מאפשרת לרקום חיבורים מועילים שמזרזים תהליכים
    לבד -ביחד – אתר שינוי תודעתי 
  85. רוב אנשי האש נדלקים מחומר. איפה אתם אנשי האש שמפותחים ובשלים מספיק לאוויר- להבנה הגבוהה? העלייתי כאן בדף בהפרש של שעה, פוסט הסבר על ביטקוין והילדעים ופוסט איך מדליקים אש עם בטריה. מחיבור לאש הגשמית  הגיעו 343 אנשים ומחיבור להבנות הגיעו רק 13 .  בוקר טוב עולם חדש. זה הזמן להתעורר ולהסתכל גבוה!!! זה הזמן לכוון את האש שלנו גבוה-לאוויר,להבנה, ולא לאדמה-לחומר הגשמי.
  86. סרטון כנס פעילי ביטקוין 2014: אני מדברת בדקה ב 1:14 על אנרגיות, ילדעים והקשר לביטקוין. משהו שלא הספקתי להבהיר בכנס: גרף העלייה בערך ביטקוין יימצא בהלימה לעלייה בהבנה של האנושות את תפקידם החשוב של הילדעים בעולמנו. כרגע רוב האנשים לא מסוגלים לראות בעיני רוחם את הערך העתידי הזה, גם לא הילדים עצמם שעדיין מסכימים להורים ולמורים לסמם אותם בריטלין, לממסד החינוכי לשלוט ולנהל אותם-לחנך וליישר אותם,לגדל אותם להיות חיילים ממושמעים בצה"ל או בצבא השם או כעובדי מטריקס צייתנים לבוס ,לסמא עיניהם בנוסחאות מדעיות, לכפות עליהם לשנן ולהקיא ידע מיושן שלא רלוונטי להתפתחותם אבל זה יבוא, כמו קו חרוט על כף יד , זה יבוא, בטוח בעצמו, כאילו היה כאן תמיד וחיכה שנבחין בו … 

    כנס פעילי ביטקוין 2014 בגוגל 
    https://youtu.be/9mSoh34N9Sk

    הילדעים כאן כדי ללמד אותנו ידע חדש, להמציא כללי משחק חדשים. עלינו ללמוד מהם !!! הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן. 

    ככל שיותר ויותר אנשים מתעוררים להבנה של ערך אנרגיית האוויר- התודעה שצרובה בילדאין ,מוטמעת בילדים עוד לפני רדתם לעולם , נוצרת מסה קריטית של אנשים שדורשים אוויר ובוחרים לשלם עבורה ערך גבוה מאשר אדמה. אסביר: רוב האנושות בעולמנו כרגע מנוהלת ע"י כסף=אדמה=חומר. אנשים מוכנים לשלם הרבה כסף ישן-גשמי- שקל/דולר עבור חפצים גשמיים אבל עדיין לא מבינים שכסף וירטואלי דוגמת ביטקוין וכל שאר המטבעות הקריפטוגרפיים הם כסף אש ואוויר שערכו גבוה בהרבה הרבה הרבה יותר. המציאות הזו משתנה משום שאנרגיות אש ואוויר נכנסות יותר ויותר במהירות ועוצמה לעולמנו ,מעירות ומאירות באנשים רצון להבין, לא לפעול ממקום של אוטומט כי ככה תמיד חינכו אותנו שצריך אלא ממקום של הבנה גבוה מהו הייעוד שלנו מה תכלית קיומנו כאן, מתוך הבנה שיש סיבה גבוהה יותר שבשבילה אנחנו כאן מאשר רק לתחזק את עולם החומר- הבית/אוטו/אשה/ילדים/… יש לכל אחד מאיתנו ייעוד -ניסוי שהתחייבנו לייצר, גם כפרטים וגם כצביר עם : לא במקרה בחרנו ונבחרנו ליוולד כחלק מהעם הייהודי-הייעודי. הקטע הזה של "אור לגויים" וכל זה – הוא אמיתי. באמת בחרנו ונבחרנו להוביל את כל האנושות ע"י אנרגיות האש(טכנולוגיה) והאוויר (תודעה) . העניין הוא שרובנו עדיין מכורים לחומר וטרם הבנו את התפקיד המיועד לנו. גם הילדים עדיין ברובם לא מודעים לשליחות החשובה שבאו לעשות בעולם. לכן, יש להבין שאנחנו בתחילת דרך חדשה, אבל מגמת השינויים ידועה. הכל כתוב וצפוי מראש: ביטקוין יעלה בהלימה לגרף העלייה בהבנת ערך הילדעים- הילדים שיודעים. 

    לכן, קהילת ביטקוין יקרה שאני כל כך שמחה וגאה להיות חלק ממנה- אנא מכם- עזרו לנו לקדם את הילדעים האלו. למדו אותם להשתמש בביטקוין כדי לקבל את התמורה האנרגטית הראויה עבור הידע הטכנולוגי שלהם, קדמו את הפרוייקטים שלהם ע"י גיוס תרומות בביטקוין.

    ומי שרוצה להיות פעיל ולעזור יותר ולא ממש הבין איך ומה הוא יכול לעשות- דברו איתי. אני כאן בדיוק למטרה הזו: לפלס דרך לילדעים להשמיע קולם ולקבל מימון אנרגטי שתואם לתדר האש והאוויר שלהם. 

    ואני כאן גם עבור כל המבוגרים שלא ממש מבינים על מה אני מדברת אבל סקרניים ואמיצים מספיק כדי לרצות להבין.

    אהבה,נעמה

    1. אנרגיות האש והאוויר שהילדעים מכוונים/מסוכרנים עליהן/אליהן – זכריות. לכן אתם רואים בכנס רוב גברי מכריע. אל תתנו למגדר הפיזי שלי בגוף אשה לבלבל אתכם- גם אני כל כולי אש ואוויר. לא במקרה אני שם, ואני לא מי יודע מה בולטת ברקע הגברי…
  87. הסרטון הכי אנשי אש שהדליק אותנו בתחילת המהפכה בקייץ 2011, חזר והדהד בי היום, אז מעבירה הלאה, שלא נשכח מי אנחנו ומהי הדרך שבחרנו לפלס ונבחרנו להוביל!!! 
    (הסרטון מוטמע בפוסט: אקטיביזם – אתר שינוי תודעתי 
    טוב, האמת שיש לבחור הזה מתחרה מועדף עליי:גייסון סילבה, לוקח בגדול לדעתי.
  88. נושא מידברן 2015: התעלות
    (מידברן 2014 היה בסימן בראשית)

    נברא המחנה הראשון במידברן 2015: " מחנה הילד הפנימי – ילדי האש, באוויר " – מרחב חיים פעיל במידברן 2015 לילדים בכל גיל (גם למבוגרים יש ילד פנימי- הוא הנשמה) שבוחרים להקשיב לקול הפנימי ורוצים להבין איך להשתמש באש בתבונה, איך ליצור-לברוא מציאות בכוח התודעה ואיך לנהל את הבחירות שלנו בתבונה.


    מוזמנים להצטרף לתהליך הבריאה:

    1 -אנשי אש שלומדים ומלמדים את האוויר- תודעה, שירצו לקחת חלק פעיל בתכנון והובלת המחנה מבחינה תכנית,הנחיית סדנאות,ליווי וייעוץ ברמה התודעתית.

    2 -אנשים שעובדים הרבה עם ילדים ויש להם ניסיון בשפה, מכירים את כללי המשחק וקלילים ווירטואוזים מספיק כדי להתקיים במרחב שבו ילדים ומבוגרים משחקים באש, בוגרים מבינים שהילדים הם המורים ואנחנו התלמידים שנדרשים לעמוד במבחן שינויי הזמן…

    3 -אנשי אדמה שמתחברים לרעיון וההבנה הגבוהה ורוצים לעזור לקדם את המימוש הפיזי- הקמה ותחזוקת המחנה מבחינה גשמית-טכנית-ארגונית

    4 -אנשי מים גבוהים שמומחים ברקמת שת"פ הרמוניים,שרוצים לעזור לנו להעלות תדר, במוזיקה למשל, בשידורי ילדעים ברדיו מידברן ,במיגנוט האנשים המדוייקים להיות שותפים במחנה ושיתרמו להצלחתו

    ובעיקר- ילדעים = ילדים שנולדים יודעים – אותם שירדו לעולמנו אחרי שנת 2000 ויודעים את מה שאנחנו רק מתחילים ללמוד ולעבוד קשה כדי לעשות שינוי תודעתי ולעלות תדר, להסתכרן עם מגמת השינויים . אם אתם מכירים ילדעים כאלו- גאונים,מנהיגים,אמיצים… שדרו, שלחו אותם אליי. תפקידי לפלס להם דרך להשמיע קולם.

    תודה,נעמה
  89. אשת קשת מספרת לנו שניתן להיכנס לאזור שמעבר לאופק ומעבר למוכר לנו כדי למתוח את גבולות התודעה האישית והאנושית לגילוי מה שמעבר

  90. מתה על סאם הזה. איזו אש , יחד  עם הרמוניה  של מים גבוהים, משובח. מדוייק. 

    Wildfire

    עוד מליין שירים מדהימים אחד אחד, כאן:
    סאם טצ'ואי- Sum tusi – אש אוויר ומים גבוהים – אתר שינוי תודעתי 
  91. אנרגיה חופשית: איומים על חייו של קאש – מדען איראני שחוקר אנרגיה חופשית   (המעבדה שעבד בה פוצצה והרעילו אותו ואת משפחתו + ילדים שהוא לימד אונליין כדי שידעו את מה שהוא גילה )  . כנראה שיש מי שממש חשים איום מהמידע שברשותו, מה שאומר שיש בו אמת. אגב: כל המידע שברשותו חופשי ונגיש לכל אדם בכל מקום בעולם. יש לו גם פתרון לחומר שהמציא שיעצור את האבולה אבל גורמים בכירים באפריקה – בממסד האקדמי ,עצרו גם את התרומה שלו בתחום הזה. יש לו הוכחות לטכנולוגיה שיכולה למגר את המחלה. מי שמתעניין- שווה להקשיב לכל הראיון . קישור מוטמע כאן:
    אנרגיה חופשית – אתר שינוי תודעתי 
  92. ביטקוין שוב עולה לכותרות בגלל עלייה של 100$ אתמול. 
    חוזרת ומזכירה לכל אנשי האש שאוהבים לקחת סיכון כדי להרוויח את הסיכוי: השקעה בביטקוין לדעתי אכן השקעה נבונה, אבל יותר חשוב מכמה ביטקוין יש לך זה מה אתה עושה איתו: ממליצה לכם לדייק את המטרה שאותה האנרגיה הזו מיועדת לממש
  93. ביטקוין שוב עולה לכותרות בגלל עלייה של 100$ אתמול. 
    חוזרת ומזכירה לכל אנשי האש שאוהבים לקחת סיכון כדי להרוויח את הסיכוי: השקעה בביטקוין לדעתי אכן השקעה נבונה, אבל יותר חשוב מכמה ביטקוין יש לך זה מה אתה עושה איתו: ממליצה לכם לדייק את המטרה שאותה האנרגיה הזו מיועדת לממש

  94. אש באוויר, זריחה או שקיעה? רק אנחנו מחליטים. הכל אצלנו בתודעה, מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה. תמונת המציאות הגשמית מתעתעת. המציאות האמיתית היא מה שאנחנו בוחרים להמציא – תמונת המציאות שאנחנו רואים בעיני רוחנו. 
    מי מכם שרוצה לזרוח איתנו וללמוד איך להשתמש באש כדי לממש, בתבונה, מוזמן לקבוצת לימוד חדשה של מידעי תודעת העל שהתחילה אתמול מסע התפתחותה. עדיין אפשר להצטרף. לעולם לא מאוחר מדי. דברים קורים תמיד בזמן נכון. עכשיו הזמן להתעורר…בוקר טוב עולם וברוכים הבאים לעידן האש והאוויר. מאחלת לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי. מה, היא לא רכה? אז לא… תתמודדו. תודעת העל נותנת לנו כלים להתמודד בקלילות (אוויר) וביעילות(אש) עם השינויים. 
    פרטים בפרטי, וכאן:

    לימודי תודעת העל-קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי 
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

  95. הרבה דברים משתנים כשאנחנו מבינים שאין להם יותר חלק בבמת המשחק הנוכחית שלנו. יש חלקים שצרובים בנשמתנו כל כך עמוק , שכל פעם שאנחנו מתקרבים לחלק הזה, נדלקים החיישנים ומפעילים אותנו . ג'ון טרבולטה הוא אחד מאותם שממשיך להדליק ולהפעיל אותי גם אחרי 35 שנה מהלהיט הגדול. גריז…
    https://www.youtube.com/watch?v=l2vGvwXIQtc

    איזה חמודי, יאללה.
    https://www.youtube.com/watch?v=-35juCueVNE
    זו האנרגיה הזכרית שבי שמניעה ומתניעה את השינוי, בדיוק כמו ג'ון טרבולטה שדמיין איך המכונית שלו תיראה אחרי השינוי: אדומה ומדליקה.
    https://www.youtube.com/watch?v=wK63eUyk-iM
  96. זוזים, כבר יש לכם? מי שרוצה שאשלח לו הזמנה ויתחיל לצבור זוזים בכל נסיעה שהוא עושה(לא משנה אם אתה נהג או טרמפיסט, באוטובוס או באופניים) – שלחו לי הודעה בפרטי. כל 100 ק"מ שאתם זזים- אתם מקבלים זוז אחד . כרגע עדיין אין לזוזים האלו ערך שניתן למימוש כי המטבע עלה לאוויר רק השבוע בשלב בטא . בעתיד אפשר יהיה להמיר את הזוזים לכסף ישן וכמובן להשתמש בו כחליפין לתשלום עבור שיתוף בנסיעה/דלק – שזו בעצם המטרה . ממליצה לקרוא את המאמר עד הסוף . לדעתי זה אחלה פיתוח שמה שמיוחד בו זה שהוא מבוסס כמו כל מטבעות הקריפטו נוסח ביטקוין על קוד פתוח ומבוזר, משמע – שאין בעלים אחד אלא כל חבר קהילה שמצטרף- שותף. כל מי שרוצה יכול לתרום לפיתוח ולכרות זוזים ולהיות שותף בהפצה. (אגב, על כל חבר שאתם מזמינים תקבלו 10 זוזים מתנה) . 
    ההזמנה כעת מיועדת לearly adupters 
    מי שמבין את הערך הפוטנציאלי של המטבע הזה ורוצה להתחיל לצבור הון כבר מעכשיו- לפני שהוא כאילו שווה משהו, כמו שעשו הראשונים שקנו ביטקויין והיום מיליונרים… להתקין את האפ לא עולה לכם כלום אז מ'כפת לכם? אתם פשוט מפעילים את האפ בכל מטר שאתם זזים ובכך תורמים למיפוי רחב יותר של קהילת המשתמשים בארץ ובעולם. 
    בקיצור- שלחו לי הודעה בפרטי ואשלח לכם הזמנה. 

    סרטון הדרכה ביוטיוב:
    https://www.youtube.com/watch?v=opBJ6baszeA&feature=youtu.be

    מאמר מקיף עם שאלות ותשובות על לזוז :
    http://www.telecomnews.co.il/עולם-כלכלי-ויזמי-נולד-ביודפת-שבגליל-ובא-לשנות-כל-מה-שאנו-מכירים.html?fb_action_ids=10205614858792320&fb_action_types=og.comments

  97. לזוז -La zooz   – דרך חדשה להתנהלות בעולם הקוד הפתוח.  כבוד לחברים מקהילת הביטקוין שמפלסים דרך לאנשים לעשות שינוי תודעתי ולהבין שאפשר גם אחרת- בשת"פ ולא רק בשליטה ותחרותיות !!! איזו זכות לחיות כאן בתקופת השינויים ולראות את העם היהודי סוף סוף מתיישר ומממש ייעודו לייצר אור בעולם.  ממליצה לקרוא את כל המאמר עד סופו. אני גמעתי בשקיקה והנאה כל מילה. קישור מוטמע כאן: 
    סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי 
  98. אנרגיית האש יוצרת חדשנות. היא הופכת כל שגרה לחוויה מדליקה,מעירה ומאירה. לאנשי אש אין סבלנות לחכות ברמזור האדום, אבל מה אם ינצלו את הזמן הזה כדי לרקוד ? המצאה גאונית שמעלה חיוך על פניי רק מהמחשבה על תנועה . האם אני צריכה לחכות שבמרחב העירוני הפיזי שלי מישהו ישים כזה רמזור בצומת? לא. אני יכולה בכל עצירה במעבר החצייה לרקוד בעצמי, לפי הקצב הפנימי שלי. ויודעים מה? אני עושה את זה. ומקבלת חיוכים וצפירות מעוברי אורח. עשיתי את שלי. פתחתי לאנשים את הראש . ומה אתכם?
    https://www.youtube.com/watch?v=PG02ljfKQ0g

  99. מחר – יום ראשון ,אני מתחילה ללמד את מידעי תודעת העל מהתחלה, מהשיעור הראשון , "מתחילים הכל מהתחלה, כמו לנשום בפעם הראשונה, אני כאן, אנ'לא מתבזבז יותר". אז מי מכם אנשי אש שבוער בהם הרצון להבין, שחשים קריאה של קול פנימי, מי שמזדמזת המנגינה הזו בראשו ולא רוצה להמשיך לבזבז את עצמו על קריאת פוסטים בפייס אלא בשל ללמוד מהמקור , מי שרוצה, אבל באמת רוצה להבין מה יש מעבר ואיך לנהל את הבחירות שלו בתבונה ויעילות לפי כללי משחק חדשים, מי שהמנגינה הזו לא נותנת לו מנוח: זה לא זמן לנוח כעת היא העת לנוע, להיפתח,להתפתח,לעבוד ,ללמוד, לממש את הייעוד שבשבילו קיבלנו מימון אנרגטי ונדרשים לספק את הסחורה.
    יש לכם מימון שנחתם מראש להשקיע בהתפתחות הזו אבל תקבלו אותו רק לפי דרישה. זה הזמן לדרוש אוויר! תנשמו עמוק את ההבנות. הן קיומיות כמו אוויר לנשימה.

    עוד פרטים בפרטי וממליצה לקרוא לפני כן כאן: מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/
    יסוד האוויר – קחו נשימה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/12/27/יסוד-האוויר-קחו-נשימה-ועופו/

  100. אסי בקטע ענק: יודע שמה שחשוב באמת זה האש, כי אם אין לך אש, אז..
    איזה קטע גאוני שמעבר לצחוקים מביא איתו הבנה חשובה: בלי האש, אין לך מה לעשות עם האדמה-חומר. בלי הרצון שידליק אותך, שום דבר לא זז.

    אש – איך להשתמש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/12/05/אש-איך-להשתמש/

    the power of will – אם תרצו אין זו אגדה
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/08/13/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

    https://www.facebook.com/video.php?v=1507008439536561
    גאוני

  101. צריך לדעת איך לשחק באש כך שתשמש ליצירה חדשנית ולא תשרוף. הבחור הסרטון הזה יצר תוצר אומנותי אדמתי שהוא שילוב נפלא של אש שרוקדת לצלילי המים, בשילוב עם האוויר.
    הגז היא אנרגיית אש-אוויר והשילוב שלה יחד עם המוזיקה שיוצאת מהמחשב היא שילוב מקסים של ארבעת היסודות ומימוש אדמתי מרשים
    https://www.youtube.com/watch?v=i6AMGRZbSww

  102. צריך לדעת איך להשתמש באש כדי לעצב את האדמה כמו שאנחנו רוצים . האש היא כוח הרצון שהאמן בסרטון מייצר באמצעותה את הסוס הדוהר מזכוכית – סמל החופש, שקוף.
    עבודה מדוייקת תודעתית מביאה לתוצר אדמתי מדוייק ומרשים.
    https://www.youtube.com/watch?v=NAvjBt_pMqk

  103. אז ככה, מחשבה פורצת דרך שעברה בתודעתי כרגע: צלמו את הרגע ההיסטורי הזה: עלינו לקחת כעת את כל הידע הטכנולוגי (אש) והתודעתי (אוויר)שברשותנו – לגבי פיתוח המנוע של אנרגיה חופשית ולהשקיע אותו במימוש ארצי (אדמה) כך שישמש את העם הפלשתינאי לבנות מערכת חשמל בלתי תלויה שתעזור להם לבנות עתיד חדש (ללא שלטון החמאס ). מי שיבנה את המערכת פיזית יהיו הערבים. כן. שמעתם נכון. ככה עושים שלום. אנחנו נותנים להם את רעיונות האש והבנות האוויר והם בונים את זה חומרית על האדמה. זה הייעוד הייהודי שלנו. זו החתימה ששני העמים בחרו ונבחרו לממש. אחרית הימים זה כאן ועכשיו.

    הרעיון עלה לי בעקבות דיון בקבוצת ביטקוין ישראלי שבה אחד החברים הגיב לגבי מטבע PalestineCoin שנוצר היום ואמר בציניות שהם לא יוכלו לקדם את המטבע כי אין להם חשמל.

    הפלסטינאים בחרו להרים את הראש מהאדמה(חומר) והמים(רגש הפחד) שטבעו בה בביצה העזתית ופתחו נתיב התפתחות עצמאי (ללא תלות בשלטון החמאס) לקבל אש (טכנולוגיה) ואוויר (תודעה): נוצר היום מטבע וירטואלי פלסטינאי ראשון: מבוסס מערכת מבוזרת עם קוד פתוח דוגמת ביטקוין שמאפשר לאנשים עצמאות כלכלית וניתוק התלות בשלטון ההון.

    עכשיו, עלינו להוכיח שאנחנו משאירים את הרגשות המיימים שלנו מאחור- את כל הכעס על הערבים והכאב הרגשי שנלווה למלחמה על האדמה, ולהבין שהשקעה בלעזור לעם הערבי להתרומם ולקיים עצמו כלכלית- זה בדיוק הייעוד הייהודי שלנו. בגלל זה בחרנו ונבחרנו לקשור גורלם בגורלנו.

    אנרגיה חופשית – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/06/01/אנרגיה-חופשית-ומתחדשת/

    שלום עברי ערבי – אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/11/23/שלום-עברי-ערבי-2/

    ביטקוין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/02/25/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    ערבים שמבינים- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2014/07/31/ערבים-שמבינים/

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/category/a7-jewish-people/

  104. אתגרם של אנשי האש בהובלת השינוי מאדמה ומים לאש ואוויר. בעידן הישן רועה צאן ידע לקרוא לעדר שלו שנשמע לקול הקורא וציית בנאמנות בלי שאלות. אנשי סמכות מקצועיים :פולטיקאים,מטפלים,מורים,שומרי חוק וסדר: כל אותם שמכוונים על תדרי אדמה(חומר והמסגרות שמנהלות אותו) ומים (רגש), אומרים דברם והעדר מציית ללא עוררין לסמכותו -זו שמגובה בתארים "נורמליים/לגיטימיים" -אקדמאים ,ציונים לשבח ותעודות הוקרה רשמיות מהממסד, סקרי דעת קהל ורייטינג פופוליסטי שסופר לייקים.

    Farmer plays trombone for cows
    https://www.youtube.com/watch?v=ESatPUHuMaI&gclid=CKPlrZXimcECFRHHtAodcl4ArQ

    בעידן החדש אנשים נדרשים לחשוב חשיבה עצמאית ולעדרים אין יותר מקום בהתנהלות לפי כללי משחק חדשים. עצמאות זה שם המשחק. לכן לא ניתן להוביל אותם. למפלסי הדרך עבודה מאתגרת , כי הם לא אמורים להורות על הדרך אלא ללוות את תהליכי השינוי התודעתי שאנשים בוחרים לפסוע בהם בדרכם שלהם, בזמן ובמקום שתואם לקו ההתפתחות האישי שלהם.

    הרבה יותר קל לעשות מה ש"אומרים" שבריא ומשתלם לפי ה"מומחים" מאשר לקחת 100% אחריות על הבחירות שלך ולהתחיל ללמוד מה נכון לך בעצמך.
    אם תרצו ואם לא- זו מגמת השינויים. לא תוכלו לעצור או לשנות אותה. כן תוכלו לבחור לעשות שינוי תודעתי ולהשוות תדר. תוכלו גם להמשיך להיאחז בסמכות האדמה והמים הישנים אבל אז משמע לחיות בהישרדות ולא בהתפתחות ולבחירות כאלו כבר אין יותר מימון. אנרגיות האש והאוויר המהירות שנכנסות יותר ויותר לעולמנו לא מתירות מקום לספק:

    לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/05/22/שליטה-ושלטון/

    מרווח נשימה-מרחב לנשמה – מסר לשליחי האש והאוויר
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/02/05/סבלנות-מסר-לשליחי-האש-והאוויר/

    ליווי תהליכי שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/ליווי-תהליכי-שינוי/

    שימו לב: כשאתם עושים שיתוף, העתיקו גם את הטכסט הזה אם אתם רוצים שחבריכם יקראו אותו

  105. על ההבדל בין אנשי מים ואנשי אש: אנשי מים זקוקים לשיתוף ושיקוף מהאחר, הם רואים עצמם דרך אחרים. אנשי אש יודעים מי הם מתוך התבוננות פנימה ולא החוצה.הם יודעים מה הם רוצים ומה נכון להם. במיוחד הילדים- הם נולדים עם ידיעה פנימית מאד בהירה את הייעוד שלהם- זה צרוב בתודעה שלהם build in . לכן רובם מאותגרי קשב וריכוז- כי הם לא אמורים להקשיב לקולות חיצוניים שמסיטים אותם מהידיעה הפנימית שלהם את התסריט=הדרך שנועדו ללכת בה ברורה להם. גם האיכות האוטיסטית עוזרת להם להתרכז בעולמם הפנימי ולא לבזבז אנרגיה על תקשורת רגשית עם הסביבה שמחייבת אותם להוריד את תדרי המים הגבוהים שלהם לאדמה, וזו כבדה ומכבידה. אין בה את הקלילות האווירית- זו שיודעת שהחיים הם רק משחק.
    אנשי מים מתחברים לעצמם דרך חיבור לאחרים. אנשי אש פשוט מתחברים לעצמם, דרך העוצמה הפנימית שבהם, ישירות לתודעה הגבוהה.
    מים מוליכים תדר שמחבר. האש מובילה חשמל, נותנת כוח לנוע.
    כשמים נוגעים בחשמל- יש קצר והכל נופל.
    השבוע חוויתי פיצוץ כזה שהשאיר אותי עם תהיה מיותמת: מתי אצליח למגנט אליי מים גבוהים מספיק שירצו להתחבר לאש ולאוויר שלי בהרמוניה.
    אני יודעת את התשובה, היא מובניית בגוף השאלה.
    מתי? מתי שאבחר.
    אני יודעת מה בחרתי .
    אבל עד שהאדמה משווה תדר ומתהווה בהתאם לעתיד שבראתי לוקח זמן, הרבה זמן.
    ולי אין סבלנות
    אנשי המים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/06/19/אנשי-המים/

  106. שני ישראלים עצמאיים המציאו חפרפרת בשלט רחוק שיכולה לאתר מנהרות תת קרקעיות ולהשמיד אותן . קישור מוטמע כאן:
    סטראטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי . המסר החשוב מתודעת העל: "ככל שתייטיבו לדרוש כך נייטיב להעניק" . אסביר: לפני שבוע כתבה Shelly Rom : "זוהי קריאה אנרגטית לממציא ישראלי גאון שימציא את הסטרט אפ הטכנולוגי שיפוצץ את המנהרות ויעיף להם ת׳גג בשלט רחוק והכי חשוב ימנע הרג חיילים. הלווווו חדדו את התאים האפלים… אתה שם, אני מדברת אליך, כן.. אתה יכול להיות גאון הדור" אז הנה התשובה שלא אחרה לבוא
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/08/25/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

  107. מחשב קוונטי מבוסס על נתב פוטונים – פיתוח ישראלי (קישור למאמר מוטמע בפוסט סטארטאפ ישראלי) : זה הייעוד הייהודי שלנו: לפתח טכנולוגיות מתקדמות מבוססות על תודעה חדשה. ככל שנשקיע את אנרגיות האש והאוויר שקיבלנו כמימון לצורך מימוש הייעוד הזה, ככל שנתרום מהגאונות שלנו לטובת ההתפתחות האנושית ,כך יעריכו אותנו בעולם כולו ולא נצטרך להתעסק עם לירות את האש במלחמות מטופשות שהמושלים בממשלות והשולטים בשלטון מכתיבים לנו. אף אחד לא יכול לבחור מה נכנס לתודעתכם חוץ מכם. אז בחיית, תתעוררו כבר ותפסיקו לבזבז אנרגיית אדמה על ניסיונות לשלוט באדמה -זו מעולם לא היתה ולא תהיה שלנו. אל תתנו לשלטון לנהל את הבחירות שלכם. קחו אחריות ותתחילו לנהל את האנרגיה שלכם בעצמכם

    סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/08/25/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/05/22/שליטה-ושלטון/

  108. רגעי חסד הם אלו שמופיעים כשאתה חי בתואם מדוייק לתסריט שלך ויודע בדיוק מה אתה רוצה ומה נכון לך לקבל. הרצון שלנו מקודש בבריאה, אבל כדי לקבל- צריך לדייק את הדרישה .
    מעשה שהיה כך היה: ביקשתי היום עזרה טכנית ממתכנת וורדפרס ונשלח אליי מישהו שדרש יותר כסף ממה שחשבתי שאני יכולה להרשות לעצמי לממן. את כמות הכסף בארנק אני לא יכולה לשנות אבל את המחשבות שלי כן. עשיתי שינוי תודעתי והבנתי- יש לי מימון חתום מראש למשימה הזו. אני יודעת מה אני צריכה לעשות ומי שנועד לעזור לי בזה יישלח אליי במקום ובזמן המדוייק. וכך היה. במקום לשלם למתכנת היקר, עזרו לי בחברת האיכסון לפתור את הבעיה הטכנית , אבל היות וביקשתי מימון גם כספי – הוא הגיע. לא עברה שעה ודפק על דלת ביתי מישהו שעזרתי לו פעם בתהליכי השינוי שהוא עבר. לא היינו בקשר מאז משך שנה וחצי, והנה הוא הגיע עד אליי כדי להודות לי ולתת לי כסף- מעשר שהוא מפריש מעבודתו כתרומה עבור התמורה שקיבל ממני אז.

    אז נכון שסכום הכסף הזה לא ישלם את כל הוצאות המחייה שלי אבל הוא נשלח אליי היום כסימן שאבין: יש לך מימון, תמשיכי לעשות מה שאת עושה

    נפלאות הן דרכי הבריאה… ואני הרי היא הבוראת… נפלאה שכמותי.

    רגעי חסד – נפלאות הבריאה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/03/28/רגעי-חסד-נפלאות-הבריאה/

  109. אנשי אש: נכון שאנחנו עצמאיים ועוצמתיים עם חתיכת אגו ובטחון עצמי , אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להתחבר עם עוד אנשי אש שכמותנו זאבים בודדים. ככה זה עם מפלסי דרך- הם הולכים בדרך שלהם, ובדר"כ זה לבד… אין לכם בעיה לקחת סיכונים, נכון? אז מה כבר יכול לקרות אם תאפשרו לעצמכם ליצור חיבורים עם עוד אנשי אש? הרי אין לנו אלוהים, במובן זה שאנחנו לא דופקים חשבון ולא מאפשרים למה שאחרים חושבים להשפיע על הבחירות שלנו, נכון? אז יאללה, תצטרפו לקבוצה ותתחילו לתקשר בניכם, בנינו.. קצת מים הרמוניים לא יזיקו לנו
    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  110. סבהל'ה -סמל עידן האדמה והמים, עולה באש העידן החדש , מידברן 2014.
    סבהל'ה היה יצירת אומנות מרהיבה -פסל עצום, עשוי עץ וקש,רם ונישא שהסתכל על כל העיר מלמעלה , הועלה באש בשני שלבים: קודם הלב=יסוד המים , ואח"כ מהרגליים=האדמה. אנשי האש יודעים שכדי להתמסר ליצירה חדשה עלינו להיפרד מהאדמה -החומר והמים-הרגשות שקושרים אותנו לעבר. אנשי האש הם פורצי הדרך לתודעה חדשה אבל כל האנושות נדרשת לעבור את התהליכים האלו . אין ברירה. את מגמת השנויים לא ניתן לשנות אבל את התודעה שלנו כן. במקום להצטער על יצירת האומנות שנשרפה ולא תהה עוד, נסו להדליק בכם את ההתלהבות במקום שהתפנה בחייכם ליצירה החדשה.
    https://www.youtube.com/watch?v=yfYeXmx61CA

    תיעוד כל פרקי הארוע כאן: מידברן- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-midburn/
    מבוא – רגע לפני
    פרק א – הגעה
    פרק ב- מרכז המידע
    פרק ג – ילדי מידברן
    פרק ד – אנשי האש
    פרק ה- קסמים וקוסמים
    פרק ו – העיר הגדולה
    פרק 7 – משפחת מידברן
    פרק 8 – חתונת האור והחושך

  111. פרק רביעי בסדרת תיעוד מידברן 2014: אנשי האש

    מידברן איננו פסטיבל שאתה מגיע אליו ומשלם כסף כדי להינות בסבבה ממה שיש. מידברן היא מרחב חיים בו חדוות יצירה מביאה אנשי אש להמציא מציאות יש מאין, בהתנדבות ומבחירה חופשית. עיר זמנית שמפיחה רוח חיה באמצע מדבר שומם, מתחם שנבנה ע"י אנשי אש רדיקליים, עצמאיים ועוצמתיים,אומנים יצירתיים ובוראי מיצאות שבחרו לקחת 100% אחריות על הבחירות שלהם להניע ולהתניע את תהליכי השינוי לקראת מימוש הרוח בחומר. אנשי האש יודעים את היותם תודעה בוראת חופשית . הם יודעים איך להשתמש באש כדי לממש,הם האמיצים שלוקחים סיכון מול הסיכוי,הם האנשים האמיתיים שנועדו לפרוץ דרך,להוביל, הם המשוגעים, השרוטים, ההזויים שלא אכפת להם מה אחרים חושבים עליהם כי הם יודעים את ייעודם לצייר תמונת מציאות חדשה . הם שיודעים להתמיר כל פחד לדחף שמדליק סביבם ניצוצות של אור=התפתחות.

    במידברן 2014 התקבצו ובאו 3000 אנשי אש-ילדים בכל גיל- כאלו שמחוברים לילד הפנימי שלהם,שבהם, לחגוג את תהליך הבריאה. כל אותם אלו שרגילים ללכת על הקצה-על חבל דק, תרתי משמע, שחווים את העולם דרך הקצוות,הם שיוצרים את ההתפתחות.
    האש היא לפיד הרצון שקובע את הנושא-היעד. אליו מתחבר אוויר התודעה=ההבנה והמים הגבוהים=החיבורים הבינאישיים ההרמוניים שיוצרים שת"פ ובסוף,רק בסוף תהליך הבריאה, אחרי שדייקנו את האש האוויר והמים,רק אז האדמה מצטרפת ומשווה תדר. האש במידברן השנה היתה נמוכה וכך גם הביטוי האדמתי שהשתקף ממנה: נמוכה הכוונה איננה שלילית אלא הכוונה שהיצירתיות בוטאה יותר במייצגים חומריים גשמיים ובהישרדות פיזית וגם כל מסגרות החשיבה שמנהלות אותו: היתה המשטרה שזמזמה כל הזמן ברקע , היו מגבלות וחוקים יותר מבהרבה ארועים אחרים. רצינו להוכיל לשלטונות שהאש שלנו נשלטת בתבונה ולא מתפרצת ומתלהטת חסרת גבולות. הוכחנו, בגדול. הממסד היה מרוצה מאד מכל ההתנהלות הארצית בארוע עם כל כך הרבה אנשים בתנאים קיצוניים ו 0 תקלות. הוכחנו שאנרכיזם אינני בהכרח אי סדר אלא סדר אחר, חדש,כזה שמנוהל ע"י האנשים ולא ע"י שלטון מרכזי.

    הרוח הפיזית -סופות החול,מיסכו וסימאו את עינינו מלראות דרך העין השלישית את ההבנה של עולם הסיבות הגבוה. פשוט לא היה פנאי כי כל האש שלנו הושקעה באדמה.

    מה שגרם לביטול ארוע השריפה בליל חמישי לא היתה המשטרה- היא רק הופיעה כהד לבחירה התודעתית שלנו-לתת מקום של כבוד לאדמה בכל ההתנהלות . ברגע שהבנו את זה-הכנסנו אוויר, הוא הגיע- שתי עמודות זוגות של אוויר השתחררו בשריפה מתוך האש.

    לשחק באש הפיזית למדנו מאז ימי האדם הקדמון,אנחנו כבר יודעים. עכשיו הזמן לכוון את האש שלנו למעלה-לתודעה. קיבלנו לזה אישור בטכס השריפה של האיש והאישה- השתחררו שתי זוגות של עמודות אוויר- מעיין סופות טורנדו מרהיבות שהבהירו למי שלא הבין: האש חייבת ללכת יחד עם האוויר- זה שהשתחרר בתהליך השריפה לחלל האוויר… והעלה לכולנו את התדר התודעתי (אוויר) , אפילו בלי ששמנו לב (מים)…

    היות ואנחנו רק בתחילת תהליך השינוי מעידן ישן של אדמה ומים לעידן חדש של אש ואוויר, הרי שרוב האש שהיתה במידברן השנה הושקעה באדמה נמוכה: בעשייה פיזית, בהתמודדות עם אתגרי קיום ארצי גשמי: לדאוג לחיבורי חשמל,להביא מים לשתייה ולפנות מים אפורים,להזמין אוכל ,להכין ולשאוב את השאריות- חיים במצב הישרדות רדיקלי בקיצור. מעט מדי אנרגייה נשארה לנו להתפתחות תודעתית. למתחם הסקס הפיזי-רגשי-מיני היו רבים שהסתקרנו להגיע, אבל לשיעורי תודעת העל בהם הסברתי על אהבה שהיא הבנה גבוהה – לזה היו מעט מאד דורשים. כוחנו איננו מספרנו אלא בגלים שאנו מכים. אל דאגה- אנחנו הולכים ומתרבים. בטכס החתונה בין האור והחושך כבר נכחו רבים רבים וקולנו נשמע היטב: סוף עידן האדמה והמים=לב ותחילת עידן האש והאוויר. בינתיים ,רק מעטים בוחרים לכוון את האש שלהם לאוויר כי הנאות החומר האדמתיות מפתות את האש להתמסר להן. זוהי סטייה. אנחנו- נשמות צביר העם הייהודי=הייעודי, קיבלנו לפני רדתנו לעולם הזה מצבר אנרגטי מיוחד של אנרגיות אש ואוויר כדי להשתמש בו לקדם שינוי תודעתי ולהיות אור לגויים. ובמקום זאת- אנחנו מתמכרים להנאות החומר הארצי . למה? כי זה כייף וסבבה. אבל זו סטייה ובקרוב מאד מי שלא יבין את הסטייה הזו ויתיישר, ימצא עצמו נשאר לחיות בהישרדות במקום בהתפתחות.

    לעשות פוייקה ולתקתק אוהלים במדבר למדנו כבר ביציאת מצריים. מה שלא היה לנו אז זה את התודעה הגבוהה -הבינה היתרה לבחור באור. הסתנוורנו כשמשה ירד מהר סיני, אז הוא שבר את לוחות הברית וכיאה למפגרים שעסוקים בעגל הזהב- נתן לנו לוחות אבן ובהם דיברות עשה ואל תעשה.
    התפתחנו מאז וכעת העת להבין-לבחור באור, לכוון את האש שלנו לאוויר ולא לאדמה.

    מכל המייצגים היה אחד שהביא איתו באמת חדשנות טכנולוגית המשלבת מחשבה פורצת דרך ומים גבוהים באמת- מיצג הפרקטלים של עודד רז- מערכת טכנולוגית מתקדמת שבה הטייס נע לתוך הצורות ומהן החוצה, מנווט דרכו דרך אינסוף צורות גיאומטריות. הוא בוחר עצמאית את הצבעים והצורות ,את הנתיב, אבל הוא יכול להזמין גם טייסי משנה להצטרף אליו- אלו המים הגבוהים- מערכות היחסים הבינאישיות שיוצרות שת"פ הרמוני. מייצג מרהיב בתבונתו (אוויר) ובחדשנותו(אש) .

    מוזמנים לקרוא תיעוד יומן מידברן – אתר שינוי תודעתי
    פרק א- הגעה
    פרק ב- מרכז המידע
    פרק ג- הילדים
    פרק ד – אנשי האש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-ברנינגמן-midburn/

    אלבום תמונות – אנשי האש -מידברן 2014
    https://www.facebook.com/naamashinuytoda/media_set?set=a.319920328181147.1073741864.100004895469467&type=1

  112. הנה זה בא… עוד כמה שעות כבר נהיה שם : אמא עם שניים מילדייה הצעירים, במחנה משפחות , אחד מתוך 40 מחנות , בעיר זמנית שנבנתה בחדוות יצירה ל 5 ימים באמצע שום מקום- במדבר,עם עוד 2000 אנשי אש – אומנים,יוצרי מציאות, מפלסי דרך רדיקליים,שונים ומשונים,הוזים והזויים,עצמאיים ועוצמתיים – אנחנו שנועדנו להדליק את האור מהניצוץ הפנימי שבוער בהווייתנו- זה שיודע את היותנו תודעה בוראת. חג שבועות הזה לא תמצאו אותנו עוסקים בתיקון עולם. אנחנו כאן כדי לברוא עולם חדש שמתנהל לפי כללי משחק שונים מכל מה שאתם מכירים בעולם הארצי הרגיל. its show time.

    תוכלו למצוא אותי גם במרכז המידע- שם אני מתנדבת. יש שטיח אדום ודלפק אדום- שם בוערת הידיעה הפנימית שלנו…לשם הרי מגיעים כל מי שחשים אבודים ולא יודעים לאן לפנות. שם מקומי- לכוון לדרך שאליה רוצים להגיע.
    חוצמזה אנחה שיעורי שינוי תודעתי בסלון בסנטר, כל יום, שאלות ותשובות ממידעי תודעת העל.
    אני לוהבת.
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-ברנינגמן-midburn/

  113. חג שבועות מהותו היתה תיקון עולם. מהות זו כבר לא רלוונטית כעת כי אנחנו נדרשים להבין שלא ניתן לתקן, אי אפשר ליישר דף שהתקמט,חייבים לפתוח דף חדש. זה מה שאני אעשה עוד 4 ימים יחד עם עוד 2000 אנשי אש -יוצרי מציאות ואומנות: בראנו עולם מקביל שמתנהל לפי כללי משחק חדשים: מרחב הוויה אנושי שמתנהל באנרכיה שבה במקום שלטון ריכוזי שמנהל את העניינים, כל אדם לוקח 100% אחריות אישית, יוצרים חיבורים ושת"פ הרמוניים והפלא ופלא- הכל מסתדר בתואם מושלם ונרקם סדר חדש, אחר, שונה מכל מה שאתם רגילים אליו בעולם החלום. זה ארוע-מפגש פיזי שמיועד למי שבחר להתעורר לעולם האמיתי: קהילה של אנשי אש עצמאיים ועוצמתיים,חופשיים,יצירתיים,פורצי דרך לתודעה חדשה (אוויר) להדהד סביבנו. לא מומלץ לבעלי לב חלש (אנשי מים) ולאנשי חומר ומסגרות(אדמה) – כי לא יהיה לכם במה להיאחז- אין מה לקנות שם בכסף. רק מתנות, ואתם עלולים לחוש שהאדמה רועדת תחתיכם- לא יציבה, כי כל החוקים אחרים. ככה זה- מי שנועד לייצר את אור ההתפתחות לא חי באיזון ויציבות. עליונות הרוח על החומר-זה הקטע שלנו…

    מידברן – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-ברנינגמן-midburn/

    עתיד החגים-התחלת הסוף – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/06/28/עתיד-החגים/

  114. לפני 3 שנים הנעתי מנועים והמראתי עם האש שלי לאוויר.עוד שבוע אני נוחתת עם הילדים במידברן-עולם חלופי שבראתי בתודעתי מזה זמן רב ושמתהווה למציאות גשמית. כזה דבר עוד לא ראיתם ולא שמעתם מעולם, מציאות שלא הייתם מעלים בדעתכם שאפשרית. מה דעתכם? הרחיבו אותה… עוד יותר רחוק,למעלה-גבוה… אני לוהבת=אוהבת את האש שמתלהבת בי ממימוש יצר היצירה. ואיזה כייף שאני כבר לא לבד כאן, אנחנו הולכים ומתרבים…האש שבנו מציתה ניצוצות של חדשנות פורצת גבולות ויוצרת אדוות של שינוי סביבנו. קולנו יישמע וייגלה בפני העולם כולו . יייייישששש…… איזה כייף כאן בעידן החדש הזה שיואו. בסוף הפוסט מצ"ב גם שיתוף אישי שלי שמשקף את התדר התואם לעיסוקי, הוויתי, כאן, שם ובכל מקום…
    מידברן midburn – קהילת ברנינגמן הישראלית burningman – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/09/19/מידברן-ברנינגמן-midburn/

  115. משפט חשוב שדגמתי מתקשור תודעת העל: "הרצון שלכם הוא מקודש בבריאה מאחר ואתם חודי החנית של ההתפתחות ולא חוסכים מכם שום דבר".
    אבל לא מספיק לרצות (אש) כדי לברוא מציאות. צריך גם לדייק את ההבנה הגבוהה (אוויר) שתהה תואמת לתסריט, לייעוד שחתמתם עליו. אתם יודעים מהו?בקורס תודעת העל נקבל כלים להבין את עצמנו בעצמנו, להבין את תכלית קיומנו ומה הסיבה הגבוהה שלשמה בחרנו ונבחרנו לחיות כאן

    אם תרצו – אין זו אגדה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

    קורס תודעת העל וירטואלי. שיעור מבוא ללא תשלום היום 22/5 ב 11:00. מי שמפספס יכול לתאם איתי מועד אחר לפני שהקבוצה יוצאת לדרך ומתחילים עם השיעורים…
    https://www.facebook.com/events/882297458450566/?fref=ts

  116. מידברן= 5 ימים בעולם חלופי במדבר-מרחב שכולו חופש ביטוי ויצירה, אהבה, הבנה, נתינה וקבלה. מפגש אנשי אש שמיישמים את מה שהם רואים בעיני רוחם(אוויר) בעזרת המים- שת"פ, עד למימוש יצירה גשמית על האדמה. ואז- שורפים הכל, ושוב מהתחלה. מידברן=עולם מקביל,שבוע בסוג של עיר זמנית בלב המדבר של קהילת ברנינגמן הישראלית – חגיגה של אנרכיזם יצירתי שבו אתה משחק את מי שאתה באמת באמת בחופשיות יחד עם עוד אנשי אש שמכוונים על התדר של יצירה חסרת גבולות.

    מידברן הישראלי הראשון-עושים היסטוריה!

    איזו התרגשות מבעבעת בי. יש כבר 40 מחנות במידברן. איפה אני? נו, נחשו? עם הילדים… נשתמע,נתראה,נתחבר,נתלהב… אני לוהבת!

    יש לנו מחנה משפחות כך שגם לילדים יהיה מתחם חופשי להיות מי שהם ולבטא את היצירתיות שלהם,הממוקם בצמוד למרכז המידע שבו אני (נעמה ו. טוהר) אתנדב ולסלון שהוא מרכז העניינים שבו אנחה שיעורי שינוי תודעתי בהשראת מידעי תודעת העל. הכל בתואם. תודעת העל היא הרי מרכז המידע הבריאתי… לשם מגיעים האנשים שנמצאים בדרך ההתפתחות ורוצים להבין ולדייק את הייעד שאליו הם רוצים להגיע. בשביל זה אני כאן, ללוות אנשים בנקודת התפר הזו בין ישן וחדש, בצומת שממנה יוצאות כל הדרכים…

    דף נחיתה- ברנינגמן הישראלי 2014
    http://midburn.com/?lang=he

    רשימת מחנות
    http://midburn.com/?page_id=1635

    דף קבוצת פייס מחנה המשפחות
    https://www.facebook.com/groups/treevillagemid

    דף ארוע:
    https://www.facebook.com/events/500788733377127/531811180274882/?notif_t=plan_mall_activity

    סרטון טעימה מברנינגמן 2013
    https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQTyTOCg

    דף קהילה
    https://www.facebook.com/midburns

    הסבר מגניב של ג'ון על העיקרון החשוב של ברנינגמן של לא להשאיר שום עקבות בשטח. ההבנה של 100% אחריות אישית גם על ההנאה והכייף שלך אבל גם על הזבל שאתה מייצר , היא כל כך חשובה
    https://www.youtube.com/watch?v=05mrKfb3d9U#t=396

    מה שחשוב באמת הוא תהליך הבריאה=היצירה,השיעורים שלמדנו בדרך, מערך ההתנסויות, האתגרים,החוויות שליוו את הדרך ליעד. אחרי שהשלמנו את התהליך הפנימי-התודעתי,לתוצר הפיזי שהתהווה כבר אין משמעות, כי ממילא אנחנו כבר עוברים לשיעור הבא.למדנו,גדלנו,צמחנו, התפתחנו. התוצר הזה נועד להתכלות ואנחנו נדרשים לתרגל לשחרר ולהמשיך הלאה, בשמחה . בברנינגמן האומנים היוצרים שורפים את המומנטים עצומים -פאר היצירה עולים באש אחרי 5 ימים של חגיגה,אנרכיסטית חסרת גבולות. איזה עונג זה לראות ולחוות את זה. כמה כייף ומספק תהליך הבנייה,כמה מקבלים היוצרים ממימוש היצירתיות שלהם,איזה מערכות יחסים בינאישיות נפלאות נרקמות במרחב הזה שמאפשר כל כך הרבה חופש ביטוי, וכמה משחרר זה לשרוף הכל בסוף, ולדעת שאתה לא משאיר אחרייך שום עקבות בשטח. 0. אפילו לא את אפר השריפה ולא את המים האפורים שהשתמשנו בהם. 0 אשפה. 100ֵ%אחריות אישית. 100% נתינה וקבלה.

    לילדים שמציירים ציור אין שום בעיה לזרוק אותו לפח למחרת. זה רק המבוגרים שנקשרים רגשית ושומרים באובססיביות את הכבלים לעבר במקום לשחרר ולהתקדם לשלב ההתפתחותי הבא.

    תיעוד תהליך היצירה והשריפה של אנשי האש בברנינגמן. במחוזותינו בארץ התחילו לפני יומיים ליצור את הטמפל…נפגשים עוד חודש
    https://vimeo.com/89135346

    מרכז המידע במידברן, ליד הסלון שבו אקיים שיעורים, שם תמצאו אותי ב 3-7/6. אוהבת לענות לשאלות מאתגרות ולכוון אנשים למקום שאליו הם רוצים להגיע אז זוהי הפינה שמדוייק לי להיות בה: בצומת שאליה מגיעים אנשי אש שמבינים שידעו את הדרך רק כשידייקו לאן הם רוצים להגיע…

    עליסה בארץ הפלאות בפגישה עם החתול:
    https://www.youtube.com/watch?v=yvbsJ8brtN4

    ואתם, משנה לכם לאן אתם רוצים להגיע? תדעו רק אחרי שתבחרו. לא דקה לפני.

    עוד שבועיים,
    לווינים יתחרפנו, מטוסים יסטו ממסלולם,
    להקות ציפורים ינחתו רק כדי לוודא שזה אשכרה אמיתי.
    קבלו אותה – תוואי העיר היפה שלנו.
    מידברן 2014. עושים היסטוריה!

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=559009420885721&set=a.255727994547200.58823.247368258716507&type=1&theater

  117. בשביל לחגוג עצמאות, צריך לעבוד,קשה!!! עצמאות זה לא יום חג. זה תהליך התפתחותי בתנועה מתמדת. עצמאות מחייבת לאמץ אומץ ,להתחבר לעוצמה הפנימית,לשחרר את התלות באחר- בין אם אדם/מדינה/ארגון/מסגרת רעיונית , להפוך את הפחד לדחף שמניע אותך קדימה.

    עצמאות מחשבתית נדרשת עבור מי שבוחר לנהל את הבחירות שלו בעצמו ולא לאפשר לרגשות לנהל אותו, לנהלי ממסד או נורמות חברתיות/תרבותיות/דתיות /לאומיות

    עצמאות משמעה לאהוב את עצמך ולא להיות תלוי באהבה מבחוץ כדי לדעת את ערכך האמיתי.

    עצמאות מרחיבה את חופש הבחירה ופותחת פתח להתפתחות, שער להזדמנויות חדשות להתממש
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2012/04/20/מתלות-לעצמאות/

  118. מנוע QEG הראשון הצליח לייצר חשמל חופשי, מרוקו 28/4/2014. תיעוד הסרטון המרגש, מוטמע כאן: אנרגיה חופשית ומתחדשת – אתר שינוי תודעתי .
    http://shinuytodaati.co.il/blog/2013/06/01/אנרגיה-חופשית-ומתחדשת/
    ובמחוזותינו, יש כבר התפתחויות מרגשות: מוזמנים לקבוצה שמקדמת את העניין, כאן:https://www.facebook.com/pages/QEG-Israel/287745974716793
    ועוד הפתעה מוטמעת בפוסט שלי: מוזיקה מדהימה מבית היוצר של טסלה שתניע כמה גלגלים חלודים…

  119. מידברן- 5 ימים בעולם חלופי שכולו חופש ביטוי ויצירה : הזדמנות אחרונה לחברים שהתמהמהו, לתרגל את זריזות מיומנוית האש שלכם: ביום שבת 3/5/ ב 20:00 בדיוק תתבצע מכירה של כמה כרטיסים שנמצאו בסדר חדש… הבריאה שמעה קולכם. (זה אתם הבוראים…)
    יהיה מחנה משפחות כך שגם לילדים יהיה מתחם חופשי להיות מי שהם ולבטא את היצירתיות שלהם, (מחר אגב- שבת 3/5 מתקיים בחוף אולגה מפגש משפחות להיכרות והתארגנות ). מחנה המשפחות ומתחם הילדים יהיה בצמוד למרכז המידע שבו אני (נעמה וייס טוהר)אתנדב ולסלון שהוא מרכז העניינים שבו אנחה שיעורי שינוי תודעתי בהשראת מידעי תודעת העל. הכל בתואם. תודעת העל היא הרי מרכז המידע הבריאתי… לשם מגיעים האנשים שנמצאים בדרך ההתפתחות ורוצים להבין ולדייק את הייעד שאליו הם רוצים להגיע. בשביל זה אני כאן, ללוות אנשים בנקודת התפר הזו בין ישן וחדש, בצומת שממנה יוצאות כל הדרכים…

    מי שלא מכיר: מידברן=עולם מקביל,שבוע בסוג של עיר זמנית בלב המדבר של קהילת ברנינגמן הישראלית – חגיגה של אנרכיזם יצירתי שבו אתה משחק את מי שאתה באמת באמת בחופשיות יחד עם עוד אנשי אש שמכוונים על התדר של יצירה חסרת גבולות.

    דף נחיתה- ברנינגמן הישראלי 2014
    http://midburn.com/?lang=he

    דף קבוצת פייס מחנה המשפחות
    https://www.facebook.com/groups/treevillagemid

    דף ארוע:
    https://www.facebook.com/events/500788733377127/

    סרטון טעימה מברנינגמן 2013
    https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQTyTOCg

    דף קהילה
    https://www.facebook.com/midburns

    הסבר מגניב של ג'ון על העיקרון החשוב של ברנינגמן של לא להשאיר שום עקבות בשטח. ההבנה של 100% אחריות אישית גם על ההנאה והכייף שלך אבל גם על הזבל שאתה מייצר , היא כל כך חשובה
    https://www.youtube.com/watch?v=05mrKfb3d9U#t=396

    מה שחשוב באמת הוא תהליך הבריאה=היצירה,השיעורים שלמדנו בדרך, מערך ההתנסויות, האתגרים,החוויות שליוו את הדרך ליעד. אחרי שהשלמנו את התהליך הפנימי-התודעתי,לתוצר הפיזי שהתהווה כבר אין משמעות, כי ממילא אנחנו כבר עוברים לשיעור הבא.למדנו,גדלנו,צמחנו, התפתחנו. התוצר הזה נועד להתכלות ואנחנו נדרשים לתרגל לשחרר ולהמשיך הלאה, בשמחה . בברנינגמן האומנים היוצרים שורפים את המומנטים עצומים -פאר היצירה עולים באש אחרי 5 ימים של חגיגה,אנרכיסטית חסרת גבולות. איזה עונג זה לראות ולחוות את זה. כמה כייף ומספק תהליך הבנייה,כמה מקבלים היוצרים ממימוש היצירתיות שלהם,איזה מערכות יחסים בינאישיות נפלאות נרקמות במרחב הזה שמאפשר כל כך הרבה חופש ביטוי, וכמה משחרר זה לשרוף הכל בסוף, ולדעת שאתה לא משאיר אחרייך שום עקבות בשטח. 0. אפילו לא את אפר השריפה ולא את המים האפורים שהשתמשנו בהם. 0 אשפה. 100ֵ%אחריות אישית. 100% נתינה וקבלה.

    לילדים שמציירים ציור אין שום בעיה לזרוק אותו לפח למחרת. זה רק המבוגרים שנקשרים רגשית ושומרים באובססיביות את הכבלים לעבר במקום לשחרר ולהתקדם לשלב ההתפתחותי הבא.

    תיעוד תהליך היצירה והשריפה של אנשי האש בברנינגמן. במחוזותינו בארץ התחילו לפני יומיים ליצור את הטמפל…נפגשים עוד חודש
    https://vimeo.com/89135346

    מה שחשוב באמת הוא תהליך הבריאה=היצירה,השיעורים שלמדנו בדרך, מערך ההתנסויות, האתגרים,החוויות שליוו את הדרך ליעד. אחרי שהשלמנו את התהליך הפנימי-התודעתי,לתוצר הפיזי שהתהווה כבר אין משמעות, כי ממילא אנחנו כבר עוברים לשיעור הבא.למדנו,גדלנו,צמחנו, התפתחנו. התוצר הזה נועד להתכלות ואנחנו נדרשים לתרגל לשחרר ולהמשיך הלאה, בשמחה . בברנינגמן האומנים היוצרים שורפים את המומנטים עצומים -פאר היצירה עולים באש אחרי 5 ימים של חגיגה,אנרכיסטית חסרת גבולות. איזה עונג זה לראות ולחוות את זה. כמה כייף ומספק תהליך הבנייה,כמה מקבלים היוצרים ממימוש היצירתיות שלהם,איזה מערכות יחסים בינאישיות נפלאות נרקמות במרחב הזה שמאפשר כל כך הרבה חופש ביטוי, וכמה משחרר זה לשרוף הכל בסוף, ולדעת שאתה לא משאיר אחרייך שום עקבות בשטח. 0. אפילו לא את אפר השריפה ולא את המים האפורים שהשתמשנו בהם. 0 אשפה. 100ֵ%אחריות אישית. 100% נתינה וקבלה.

    לילדים שמציירים ציור אין שום בעיה לזרוק אותו לפח למחרת. זה רק המבוגרים שנקשרים רגשית ושומרים באובססיביות את הכבלים לעבר במקום לשחרר ולהתקדם לשלב ההתפתחותי הבא.

    תיעוד תהליך היצירה והשריפה של אנשי האש בברנינגמן. במחוזותינו בארץ התחילו לפני יומיים ליצור את הטמפל…נפגשים עוד 5 שבועות…
    https://vimeo.com/89135346

    מרכז המידע במידברן, ליד הסלון שבו אקיים שיעורים, שם תמצאו אותי ב 3-7/6. אוהבת לענות לשאלות מאתגרות ולכוון אנשים למקום שאליו הם רוצים להגיע אז זוהי הפינה שמדוייק לי להיות בה: בצומת שאליה מגיעים אנשי אש שמבינים שידעו את הדרך רק כשידייקו לאן הם רוצים להגיע…

    עליסה בארץ הפלאות בפגישה עם החתול:
    https://www.youtube.com/watch?v=yvbsJ8brtN4

    מרכז המידע במידברן, ליד הסלון שבו אקיים שיעורים, שם תמצאו אותי ב 3-7/6. אוהבת לענות לשאלות מאתגרות ולכוון אנשים למקום שאליו הם רוצים להגיע אז זוהי הפינה שמדוייק לי להיות בה: בצומת שאליה מגיעים אנשי אש שמבינים שידעו את הדרך רק כשידייקו לאן הם רוצים להגיע…

    עליסה בארץ הפלאות בפגישה עם החתול:
    https://www.youtube.com/watch?v=yvbsJ8brtN4

  120. עוד סטארטאפ ישראלי גאוני: סורק ייחודי שמצלם אבטיח ויודע לומר עד כמה הוא מתוק. שמצלם את המים ויודע אם הם ראויים לשתייה, שמסתכל על תרופה ויודע לומר אם היא מזוייפת. והכל דרך הטלפון. קישור למאמר והסרטון מוטמע כאן:סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

  121. ככה זה נראה כשהמוח מצייר, באמצעות העיניים – דרכן אנחנו רואים את תמונת המציאות שאנחנו מציירים בעיני רוחנו. משם יוצאת האש – זו שמדליקה בנו את יצר היצירה, ניצוץ החיים,כוח הבריאה. קישור לסרטון מדהים מוטמע כאן:
    יצר יצירה יצירתיות – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/יצירה/

  122. אומנות גלי מוח: דור חדש של אמנים מותח את גבולות הטכנולוגיה ומשתמש בסורקי גלי מוח ובכלי רשת מתקדמים בדרכים יצירתיות. עכשיו גם הקהל עצמו משתתף באופן פעיל בבניית היצירות ובהפעלתן – ולא רק בוחן אותן באופן פסיבי
    באמנות הפלסטית קשה יותר למצוא מקבילים בסדר הגודל הזה, אבל לאמנים שמתעניינים בעולם הדיגיטלי יש יתרון מרכזי שאין ליוצרים אחרים.
    הם לא מתעסקים רק ברעיונות עתידניים שמוצגים באמצעות תפאורה או אנימציה ממוחשבת כפי שנעשה בקולנוע, אלא יכולים לקחת את הטכנולוגיה העכשווית ולשחק איתה כדי לחקור את הדרכים שבהן מחשבים ובני אדם יכולים לתקשר בדרכים שרובנו עדיין לא מעלים על הדעת. אמנים אלה חורגים ממשבצת היוצר הבודד וגולשים לכיוון עמדת הבמאי והמנצח, ומאפשרים לצופים לקחת חלק בהשפעה על בניית היצירה: גלי המוח משמשים ככלי נגינה

    קישור למאמר המלא מוטמע כאן: יצר יצירה יצירתיות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/יצירה/

  123. מה שחשוב באמת הוא תהליך הבריאה=היצירה,השיעורים שלמדנו בדרך, מערך ההתנסויות, האתגרים,החוויות שליוו את הדרך ליעד. אחרי שהשלמנו את התהליך הפנימי-התודעתי,לתוצר הפיזי שהתהווה כבר אין משמעות, כי ממילא אנחנו כבר עוברים לשיעור הבא.למדנו,גדלנו,צמחנו, התפתחנו. התוצר הזה נועד להתכלות ואנחנו נדרשים לתרגל לשחרר ולהמשיך הלאה, בשמחה . בברנינגמן האומנים היוצרים שורפים את המומנטים עצומים -פאר היצירה עולים באש אחרי 5 ימים של חגיגה,אנרכיסטית חסרת גבולות. איזה עונג זה לראות ולחוות את זה. כמה כייף ומספק תהליך הבנייה,כמה מקבלים היוצרים ממימוש היצירתיות שלהם,איזה מערכות יחסים בינאישיות נפלאות נרקמות במרחב הזה שמאפשר כל כך הרבה חופש ביטוי, וכמה משחרר זה לשרוף הכל בסוף, ולדעת שאתה לא משאיר אחרייך שום עקבות בשטח. 0. אפילו לא את אפר השריפה ולא את המים האפורים שהשתמשנו בהם. 0 אשפה. 100ֵ%אחריות אישית. 100% נתינה וקבלה.

    לילדים שמציירים ציור אין שום בעיה לזרוק אותו לפח למחרת. זה רק המבוגרים שנקשרים רגשית ושומרים באובססיביות את הכבלים לעבר במקום לשחרר ולהתקדם לשלב ההתפתחותי הבא.

    תיעוד תהליך היצירה והשריפה של אנשי האש בברנינגמן. במחוזותינו בארץ התחילו לפני יומיים ליצור את הטמפל…נפגשים עוד 5 שבועות…
    https://vimeo.com/89135346

    מרכז המידע במידברן, ליד הסלון שבו אקיים שיעורים, שם תמצאו אותי ב 3-7/6. אוהבת לענות לשאלות מאתגרות ולכוון אנשים למקום שאליו הם רוצים להגיע אז זוהי הפינה שמדוייק לי להיות בה: בצומת שאליה מגיעים אנשי אש שמבינים שידעו את הדרך רק כשידייקו לאן הם רוצים להגיע…

    עליסה בארץ הפלאות בפגישה עם החתול:
    https://www.youtube.com/watch?v=yvbsJ8brtN4

    מי שלא יודע מה זה מידברן, אז הנה מידע:

    עולם מקביל,שבוע בסוג של עיר זמנית בלב המדבר של קהילת ברנינגמן הישראלית – חגיגה של אנרכיזם יצירתי שבו אתה משחק את מי שאתה באמת באמת בחופשיות יחד עם עוד אנשי אש שמכוונים על התדר של יצירה חסרת גבולות.

    דף נחיתה- ברנינגמן הישראלי 2014
    http://midburn.com/?lang=he

    דף ארוע:
    https://www.facebook.com/events/500788733377127/

    סרטון טעימה מברנינגמן 2013
    https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQTyTOCg

    דף קהילה
    https://www.facebook.com/midburns

    הסבר מגניב של ג'ון על העיקרון החשוב של ברנינגמן של לא להשאיר שום עקבות בשטח. ההבנה של 100% אחריות אישית גם על ההנאה והכייף שלך אבל גם על הזבל שאתה מייצר , היא כל כך חשובה
    https://www.youtube.com/watch?v=05mrKfb3d9U#t=396

  124. לפני כמה ימים שוחררה לאוויר העולם טכנולוגית אנרגיה חופשית בקוד פתוח (מה שאומר שכל אדם בעולם יכול לראות להשתמש במידע הזה) אחרי פיתוח שמומן ב-crownfunding. הטכנולוגיה מבוססת על פטנט ישן של ניקולה טסלה (שתוקפו פג) ויושמה ע״י ג׳ימס רוביטייל, מהנדס מכונות עם 24 שנות נסיון בחברות רכב מובילות ו30 פטנטים שרשומים על שמו (בקיצור, לא נשמע כמו שרלטן..). כל הסימנים מצביעים שזה הדבר האמיתי. עלות החלקים לבנית גנרטור מוערכת ב-$6,000. יש מהנדסים בקהל?
    הפרוייקט כבר מומן ביותר מ-$30,000 ושוחרר לציבור – העלות של $6000 היא עבור רכישת הרכיבים הסטנדרטים הנדרשים למימוש ביתי של התוכניות שניתן להוריד בחינם. יוצרי הפרוייקט אינם מוכרים את הרכיבים.
    הם גייסו כסף, בcrowdfunding – לא ממשקיעים כי אף משקיע לא רוצה להשקיע בפרוייקט שכל כולו opensource

    כל הקישורים, כולל סרטון הרצאה טרי מה 16/4/2014, מוטמעים כאן:

    אנרגיה חופשית ומתחדשת – אתר שינוי תודעתי.
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אנרגיה-חופשית-ומתחדשת/

    (מוטמע שם גם מדריך שסוקר את כל הפטנטים וההמצאות של מנועי אנרגיה חופשית – מומלץ ומאושר ע"י בעל האתר להוריד חינם ולהפיץ!!!)

  125. הטכנולוגיה יוצאת מהמסך ונוגעת בנו: מאפשרת לחוש את הבידיוני בגוף הפיזי: נכה שיכולה לחוש עצמה בתנועה, גבר ואשה שמחליפים גוף, קישורים מוטמעים כאן:
    מציאות ביד הדימיון- מדע בידיוני בידיים שלך – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מציאות-ביד-הדימיון-מדע-בידיוני-בידיים/

  126. שמעו קטע: גיליתי שתוצאות הגלוקומטר משתנות כשאני מחליפה את המחט, כפי שאמורים לעשות, בכל מדידה. מיותר לציין שאני מעולם לא החלפתי את המחט במדידות שלי בתקופת הפראנה. למה? נראה לי מיותר לבזבז מחטים, מה כבר זה משנה? אז מסתבר שזה כן משנה ויש סיבה למה יש הנחיות החלפה… רק שאני מעולם לא מקשיבה להנחיות . איזה מזל, כי רק ככה יכולתי לקבל את התוצאות שרציתי לקבל- בוראת אותן בתודעתי ומהתודעה – הן משתקפות לחומר. הנתון ה"אמיתי" רק היה מפריע לי לייצר אמת אחרת

    סוכר- אנרגיית אש שמטעינה ומניעה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/סוכר-אש-שמטעינה-ומתניעה/

  127. יום חמישי אמורה להיחתם עסקת ייצוא הגז הישראלי למדינות זרות. הגז הזה היא אנרגיית אש-אוויר ששייכת לעם. נקבל את האנרגיה הזו רק אם נדרוש אותה. כעת היא העת. זהו מימון אנרגטי שחתום מראש בתסריט שלנו כצביר העם היהודי=הייעודי. היא נועדה לממן את הקיום הארצי הגשמי שלנו, כדי שנוכל להתפנות מעיסוק בחומר-בעבודה רק בעבור כסף לתחזוקת הצרכים הפיזיים שלנו, למימוש האיכויות האמיתיות שלנו שהם התפתחות טכנולוגית(אש) ותודעתית(אוויר), כל אחד בדרכו העצמאית.

    מחאה והפגנות הן בזבוז אנרגטי. פעולה חכמה וממוקדת שתסכל את עיסקת הייצא הלא אחראית של הגז למדינות אחרות- זה מה שנדרש מאיתנו, כעת היא העת.

    השלטון עושה יפה מאד את התפקיד שלו- הוא נועד לשלוט בנו וכל עוד אנחנו נאחזים בחומר ובממסד שמנהל אותו, אנחנו מאפשרים לו להמשיך לשלוט בנו. השלטון לא יוותר מרצונו על הכוח שיש בידיו. יהה עלינו לקחת את השליטה הזו בעצמנו ע"י לקיחת 100% אחריות על ניהול המערך האנרגטי שלנו. איך? בכוח המוח. נשקיע בפיתוח טכנולוגיות חדשות ונבחר להשתמש במערכות התנהלות כלכלית אלטרנטיבית. אין טעם לבזבז אנרגיה על מחאה והפגנות שרק מעצימות את השלטון. מוטב לרכז מאמצים בלמצוא דרך נבונה ומתקדמת טכנולוגית כדי לשבש את העסקה השערורייתית הזו. היא סטייה. הגיע הזמן להתיישר.

    גז ישראלי- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גז/

  128. אור לגויים. סוף סוף. הלילה בחצות יושק באופן רשמי "ישראקוין – המטבע הקריפטוגרפי הישראלי" ויהיה למטבע הראשון שמושק בשידור. הראיון ישודר בתכנית צינור לילה בערוץ 10. עם תחילת השידור ייפתח לקהל האתר הרשמי של ישראקוין ובו כל המידע על המטבע. שימו לב : ההשקה של המטבע מתרחשת כשעה לפני ההשקה של אורורה- מטבע הזוהר הצפוני הוירטואלי של איסלנד. וכמה שעות אחרי שהגיע כספומט הביטקוין הראשון לשגרירות ביטקוין בת"א. איזה יום היסטורי, שיוא, אתם קולטים את משמעות ההתפתחויות האלו? כנראה שלא… רוב האנושות תמשיך להתנהל כהרגלה , אבל לא כולם. אנחנו, שהתעוררנו ומבינים את חשיבות שינויי הזמן ,הולכים ומתרבים… בכל מקרה- בינתיים,כוחנו אינו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים.
    http://www.telecomnews.co.il/המטבע-הווירטואלי-הישראלי-Isracoin-יצא-היום-לדרך.html

    סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

    ביטקוין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  129. יש!כספומט ביטקוין הגיע היום לשגרירות ביטקוין בת"א. עובד רק חד כווני, כלומר- אפשר רק להכניס שקלים ולקבל ביטקוין ולא הפוך. למה? כי מי צריך את הניירות הישנים שכתוב עליהם שקל חדש?… שאפו לחברי קהילת ביטקוין הישראלי.מזכירה לכולנו הבנה חשובה: ביטקוין הוא אנרגיה מבוססת אש ואוויר ולכן יש לה עתיד לעומת הכסף הרגיל שמבוסס על אנרגיות אדמה ומים שילך ויאבד מערכו, אבל, שימו לב:מה שחשוב באמת זה לא סוג האנרגיה שיש לך אלא מה אתה עושה איתה- האם היא משמשת למימוש הייעוד שלך ולמטרות התפתחות או מותמרת לחומר ומתבזבזת על נהנתנות?
    כספומט ביטקוין בשגרירות
    להעמקת ההבנה , מוזמנים לקרוא כאן:
    ביטקוין – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  130. כשהעולם הדיגיטלי הופך לפיזי: זו תכלית קיומנו במעבדת הניסויים האנושית בכדה"א: לייצר תוצר גשמי-ארצי-פיזי באמצעות אש הטכנולוגיה ואוויר התודעה: להוריד את הרוח לחיי החומר.
    טכנולוגיה בשרות התודעה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

  131. אנחנו חיים במעבדת ניסוי אנושית הכי מתקדמת בבריאה ונדרשים לשנות את מהות תכני וקצב ההתנסויות שלנו מכאלו שמהותן אדמה(חומר) ומים(רגש) לניסויים באש (רצון יצירתי וטכנולוגיה)ואוויר(הבנה תודעתית). ניסוי אחד כזה חדשני עומד להתחיל עוד 36 שעות -ההצנחה של מטבעות אורורה הוירטואליים לכל אזרחי איסלנד. לא יודעת מה אתכם אבל אני סקרנית לאללה לראות את הניסוי הזה מצליח. מעניין שהניסוי המהפכני הזה יוצא מהמקום בו מקור אור הזוהר הצפוני- זה שנועד להיות המצפן עבורנו. מי שרוצה להבין ממליצה לצפות בפרק 14 באגדה של קורה
    http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2014/02/blog-post_23.html

  132. אנשי אש: נכון שאנחנו עצמאיים ועוצמתיים עם חתיכת אגו ובטחון עצמי , אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להתחבר עם עוד אנשי אש שכמותנו זאבים בודדים. ככה זה עם מפלסי דרך- הם הולכים בדרך שלהם, ובדר"כ זה לבד… אין לכם בעיה לקחת סיכונים, נכון? אז מה כבר יכול לקרות אם תאפשרו לעצמכם ליצור חיבורים עם עוד אנשי אש? הרי אין לנו אלוהים, במובן זה שאנחנו לא דופקים חשבון ולא מאפשרים למה שאחרים חושבים להשפיע על הבחירות שלנו, נכון? אז יאללה, תצטרפו לקבוצה ותתחילו לתקשר בניכם, בנינו.. קצת מים הרמוניים לא יזיקו לנו
    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  133. ההון שנועד לממן סטארטאפיסטים צעירים בתחום ההייטק נמצא מחוץ לגבולות המדינה. חפשו אותו שם. הושק אתר עם מעל ל- 40 אלף משקיעים עבור חברות הסטארטאפ מישראל. קישור למאמר המלא מוטמע כאן: סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

  134. מידברן הישראלי הראשון,2014 יוצא לדרך. עולם מקביל,שבוע בסוג של עיר זמנית בלב המדבר של קהילת ברנינגמן הישראלית – חגיגה של אנרכיזם יצירתי שבו אתה יכול לשחק את מי שאתה באמת באמת בחופשיות יחד עם עוד אנשי אש שמכוונים על התדר של יצירה חסרת גבולות. 3-7/6 . מכירת הכרטיסים המוזלים הראשונים התחילה אתמול, 18/3/2014 ב 20:00 ותוך 4 שעות אזלו כל הכרטיסים. התחיל הסבב השני, ממליצה להזדרז ושלא תגידו שלא סיפרתי לכם על ההזדמנות המטורפת הזו לחוות שפיות אמיתית , כאן-אצלנו בארץ. (יש רק 1500 כרטיסים).
    http://midburn.com/?lang=he
    דף ארוע:
    https://www.facebook.com/events/500788733377127/
    מכירת כרטיסים כאן
    http://midburn.com/?page_id=811
    סרטון טעימה מברנינגמן 2013
    https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQTyTOCg
    דף קהילה
    https://www.facebook.com/midburns
    אנשי אש שמתחברים, מוזמנים לקהילת אנשי האש
    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=hl

  135. המדען שהעלים אירוע מהעבר מקווה לשנות את תפישת המציאות- הצליח לבצע מניפולציה בזמן ובאור ולהסתיר מעבר של קרן אור בין נקודות.ד"ר מוטי פרידמן (35), מרצה בכיר בפקולטה להנדסה ובמכון לננו־טכנולוגיה וחומרים מתקדמים באוניברסיטת בר אילן, מקים בה בימים אלה מעבדת פיזיקה מסקרנת במיוחד. "אני מחפש סטודנטים שיבואו לעבוד איתי
    קישור למאמר המלא מוטמע כאן: מדע ורוח מתחברים- אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-

  136. משחקת באש. כזו אני… מנסה ומתנסה , ממציאה ומייצרת מציאות גשמית בכוח התודעה. לכל אחד מאיתנו כאן במעבדת הניסויים האנושית בעולם החלום מטרת ניסוי שונה. אני משחקת באש.

    אחרי 3 חודשי פראנה , חזרתי להזין עצמי בהדרגה גם באנרגיה גשמית, יענו- אוכל (מלשון להכיל ,הכל). בהתחלה רק מיצים ואז גם מרקים ואז , בעקבות הבנה ובחירה תודעתית, ברגע שהתחיל לחלחל בי ספק והבנתי שלהיזון מפראנה, עבורי,זו סוג של בריחה מהתמודדות עם הקושי לשלוט בהתמכרות לחומר, אז- נפתחו לי שערי התאווה היצרית ואכלתי הכל מכל. הגוף שלי הפנים את רעיון הפראנה אבל לא כל תא ותא. בתוכי ידעתי שהפראנה היא רק שלב עבורי בדרך ההתפתחותית שלי ולא תחנה סופית. להזין עצמי מאוויר היה קלי קלות, אבל מאדמה- זה אתגר שברחתי ממנו משך 42 שנים. עשיתי הכל, הכל כדי לא לשחק לפי כללי המשחק של עולם החומר.

    אני אש ומדליקים אותי אתגרים , במיוחד כאלו שמחייבים התעלות הרוח על החומר, אבל, כך הבנתי, יש לי גם שיעורי אדמה ללמוד- עליי ללמוד איך להזין עצמי גם מחומר אבל בצורה מאוזנת.

    כל חיי זלזלתי בחומר ובזתי לו, אבל עכשיו, סוף סוף השלמתי עם הקיום הארצי שלי והבנתי שאני לא יכולה לברוח יותר מללמוד את האדמה. מידעי תודעת העל שאני לומדת ומלמדת עזרו לי להבין שאי אפשר לשלוט באדמה=בחומר, כי האדמה היא רק השתקפות של הבחירה התודעתית שלי, הד לרצון האמיתי שמניע אותי . כדי לקבל את התוצר הגשמי שאני רוצה , עליי ללמוד לשלוט באש שלי.

    כך, המשכתי לעשות ניסויים: הצלחתי להוכיח שאני יכולה לייצר סוכר גשמי בגוף שלי בכוח התודעה, להזין עצמי מתוך המאגר האנרגטי של האש שבי, גם ללא אכילה( בפראנה) ובהמשך, הצלחתי להוכיח ניסוי יותר מהפכני: שגם כשאני אוכלת סוכר גשמי, אני יכולה לשלוט באש שלי ולהוריד את רמות הסוכר בדם,למרות שכן אכלתי, כלומר- ההבנה המהפכנית כאן ממחישה את העניין שחומר הוא חסר משמעות אלא מה שקובע את רמת הסוכר בדם שלי היא הבחירה התודעתית (בלי קשר אם אכלתי אוכל או ניזונתי מפראנה)

    היום, הבוקר עשיתי ניסוי חדש שמטרתו לבדוק את מהירות זמן התגובה – ההשפעה של התדר התודעתית- אוויר והרצון-אש על החומר- אדמה.
    אחרי 3 ימים של שתיית רק נוזלים מזוקקים, ירדה רמת הסוכר שלי מ 110 ל 69.
    אוקי, ירידה זה מה שרציתי, אבל לא עד כדי כך, זה נמוך מדי. נכנסתי למרחב הבריאה האישי שלי ותיכנתתי את האש שלי להעלות את רמת הסוכר בדם. בדיוק כמו שמתכנתים במחשב: לוח בקרה,הסר תוכניות ישנות, העלה והפעל תוכנה חדשה. ככה . פשוט.
    מזכירה שמטרת הניסוי הפעם היתה לבדוק את מהירות זמן התגובה.
    התוצאה- תוך שניות, מייד בסיום התיכנות התודעתי, מד הגלוקומטר הראה עלייה. 74,73,72,71,70…
    פששש.. זה עובד. אשכרה תוך שניות. ייייישששש.
    הצבתי לעצמי יעד להגיע ל 85. זה המקום שבו אני מאוזנת איך אני יודעת? כי בתהליך הפראנה , אחרי שירד לי ל 46 בשבוע היבש (גם ללא מים) , הצלחתי להעלות את זה ל 80. הפראנה מאזנת כי היא מזינה אותך בדיוק בכמה אנרגיה שאתה צריך. (בניגוד לאוכל גשמי שאותו אני אוכלת הרבה מעבר לצרכים האמיתיים של הגוף שלי)

    *
    וואי, וואו, אתם לא מאמינים…. אחרי מאמץ פיזי (נסיעה באופניים – 4 ק"מ , גם בעליה- לאסוף את בתי מביה"ס) , הייתם מצפים שהאנרגיה שלי תרד, אבל לא! רמת הסוכר שלי בדם עלתה ל 88 . היפ היפ הורי.. איזה ניסוי מוצלח. איזה סיפוק זה לדעת שאני נותנת את התרומה שלי להתפתחות הכוללת- זו הסיבה שבחרתי לשתף אתכם כאן היום.
    *

    ילדים, שימו לב, זה יכול להיות גם מסוכן לשחק באש למי שלא מבין איך שולטים בה. שלי בינתיים ירדה קצת ל 86, מתקרב לנקודת האיזון. אני עוד לא שם, אבל בדרך. התפתחות לא מתהווה כשאנחנו מאוזנים אלא רק כשאנחנו בעליה/ירידה וחווים את הקצוות.

    מי שרוצה להעמיק את ההבנה מוזמן לקרוא כאן:

    סוכר – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/סוכר-אש-שמטעינה-ומתניעה/

    אש – איך להשתמש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-איך-להשתמש/

    ועל הפראנה, כאן:

    פראנה – איך חיים מהאוויר – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/פראנה-איך-חיים-מהאוויר/

  137. סקייטבורד מרחף – אמיתי? בעיני רוחי זה לגמרי אמיתי. גם אם כבר התברר שזו מתיחה .המציאות הפיזית מתהווה לפי מה שבחרנו לראות בעיני רוחנו. מתי בחרנו? עוד לפני שנשמתנו ירדה לעולם בגוף פיזי. אנחנו כאן כדי להבין למה וכדי לממש את הבחירה שכבר בחרנו. אני אישית קיבלתי תזכורת לתמונת המציאות הזו כנערה כשראיתי את הסרט בחזרה לעתיד, ואתם? זוכרים את מרטי והסקייטבורד שלו?

    לפני שלוש שעות, 5/3/2014 , פרסם טוני הוק, מקצוען סקייטבורד ששיחק בסרטון, איך באמת עשו את זה . אבל האמת באמת היא שהטכנולוגיה כבר נוצרה. פותחה בארץ ע"י בועז אלמוג ונקראת ריחוף קוונטי. זה רק עניין של זמן עד שהמוצר יעבור לפסי ייצור המוניים.

    קישור לסרטון הסקייטבורד מוטמע כאן : תחבורת העתיד – שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/תחבורת-העתיד/

    איך " באמת" עשו את זה: https://www.youtube.com/watch?v=MFaOogd6YyA

  138. באיסלנד יצרו את מטבע הזוהר הצפוני- קבוצת אזרחים שנמאס להם לחכות לממשלתם שתבצע שינוי מוניטרי במדינה. הם מתכננים להשיק ב25 למרץ מטבע אלטרנטיבי ,מנותק מהבנקים והמדינה, שיועבר ישירות לכיסו של כל אזרח באוכלוסיית איסלנד. גם אצלנו לידיעתכם, כבר העניין רץ ומיטב המוחות של מתכנתי קהילת הביטקוין הישראלי עובדים על זה. איזה כייף כאן בעידן החדש הזה, איזה מעוף של יזמויות פורצות דרך. הידד לאנשי ההיטק
    high – גבוה – אוויר – הבנה – תודעה
    tech – טכנולוגיה – אש – חדשנות – יצירתיות
    http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2014/02/blog-post_23.html

  139. ניסוי פורץ דרך בכשפות האש שלי: הצלחתי להוריד את האש שלי ברמה התודעתית שהביאה למדידת סוכר נמוך יחסית בדם,למרות שפיזית כן אכלתי סוכר גשמי. למה זה ניסוי מהפכני? משום שעד עכשיו היה ברור לי שהאש התודעתית שלי=הרצונות, יצר היצירה,הטכנולוגיה,הדחף שהניע אותי לעשות ולהיות מי ומה שבחרתי, נמצא בהלימה מדוייקת לרמות הסוכר בגופי הפיזי וביחס תואם לכמה סוכר אני אוכלת במזון. השבוע גיליתי שמספיק שאני מורידה את עמודת האש התודעתית שלי(רוצה פחות דברים,מורידה הילוך בקצב,עוצמת ותכני היצירה שלי) ורמת הסוכר שלי בדם יורדת בהתאמה, למרות שכן אכלתי סוכר גשמי. בתקופת הפראנה שלי גם הצלחתי להוריד ולהעלות את רמת הסוכר בגוף בכוח התודעה, אבל אז לא היה את המזון הגשמי שישבש את התדר, ועכשיו מה שגיליתי זה שהוא לא חייב לשבש, הוא בעצם חסר משמעות. כלומר- כמה סוכר אני אוכלת או לא אוכלת איננו הגורם שמשפיע על רמות הסוכר שלי בדם, אלא זו הבחירה התודעתית שלי!!!

    . אלו תוצאות מעניינות מאד שאני ממשיכה לעקוב אחריהן ומתעדת במעבדת הניסוי הפרטית שלי ככשפית אש .

    אנשי האדמה מבניכם שישר ישללו את התוצאות בטענה שכלי המדידה והמחקר אינם מהיימנים- אתם יכולים לחסוך מעצמכם את הטירחה. למדע היום עדיין אין כלים למדוד את האנרגיות שאני מדברת עליהם.

    סוכר – אש שתטעינה ומתניעה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/סוכר-אש-שמטעינה-ומתניעה/

  140. יעקב הכט על חשיבות שימור האש:

    תזכורת שקיבלתי היום מהסיור שלי לפני שבוע בבולגריה (עם געגועים לאנשים שאני כל כך אוהב)
    …העיתונאית (שכתבה את הכתבה הנוכחית) סיפרה לי שהבן שלה מרותק ע"י הדינוזאורים ושאלה מה הוא יעשה בבית ספר דמוקרטי? אני עניתי לה… שממה שאני מבין הדינוזאורים הם האש התשוקה ועניין שלו. באמת לא חשובה לי הידעה על דינוזאורים, רובוטים, או מועדון כדורגל ברצלונה. אבל זה שהילד שלה מסוגל להיות מוקסם על ידי העולם. זה התפקיד שלנו כמבוגרים לשמר, לוודא שהוא אינו מאבד את הקסם שלו בעולם. זוהי האש שאנחנו חייבים לשמור.
    http://www.sofialive.bg/city/frontalno/172-ogun-sledvaj-me.html

  141. ביטקוין השבוע בכותרות עם דרמות מהסוג שהמיינסטרים אוהב= נפילה חדה (זמן מעולה להיכנס…)אבל דרמה חשובה הרבה יותר מתרחשת מחר: האקתון בשגרירות ביטקוין בישראל. 27/2-5/3 הפקה ברמה עולמית, ספונסרים מכל קצוות תבל, הטכנולוגיות הכי חמות והמפתחים הטובים בעולם- כן, זה אנחנו, כאן, במחוזותינו,המוח היהודי פורץ דרך עם סטראטאפים גאוניים
    מה שהמיינסטרים לא מבינים זה שלא ביטקוין איכזב כמטבע אלא זה אנחנו שאיכזבנו אותו. השימוש בביט גבר בקצב מטורף והמערכות שתוכנתו בהתחלה לא עמדו בקצב השינויים ופשוט קרסו. את מקומן תופסות תוכנות חדשניות משופרות. אם מוסיפים לזה את הפחד של הממסד הרגולטורי משינויים מהפכניים ואת העדר של רוב האנושות שעדיין מתנהל מתוך הקשבה לשלטון ומפחד מהצל של עצמו במקום ממשלת הצללים שמנהלת אותו, התוצאה היא נפילה .אני מאמינה בביטקוין כפורץ הדרך להתנהלות כלכלית חדשה שמשנה את כל כללי המשחק בעולמנו. ושלא תגידו עוד שנה שלא "אמרתי לכם"…

    כנס האקתון בשגרירות ביטקוין בת"א , מחר 27/2/2014
    http://www.meetup.com/BTCHACKIL/events/166860292/

    מה שעוד לא כולם יודעים זה שמאחורי הקלעים, בשקט בשקט, עובדים מיטב המוחות הישראליים – צעירים עם חזון ועתיד מבטיח,על יצירת אלטרנטיבות חדשניות פורצות דרך . שווה להכיר ולהתחבר אליהם.
    מי שרוצה להיכנס לעניינים, הדרך הכי טובה זה פשוט להתעדכן בקבוצת הביטקוין הישראלי https://www.facebook.com/groups/btcil/

  142. איזה אלוף,יאללה. מי שאוהב, מוזמן להצטרף לקבוצת אנשי האש היצירתיים שמחדשים ופותחים לנו פתח להבין שאפשר גם אחרת. (ואם אתם אנשי אש אמיתיים אז סביר להניח שלא תהיה לכם סבלנות לצפות בכל הסרטון, אז פשוט גלגלו קדימה ותראו לקראת הסוף איך בכל כך מעט חומר המתופף הזה מייצר כל כך הרבה מגוון קולי ובסיכרון מדהים
    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  143. סאם טצ'ואי – איש אש מקסים שיוצר חיבורי מים הרמוניים בשת"פ עם אחרים, הוציא קליפ חדש :
    So you wanna play with magic
    Baby do you dare to do this?
    Cause I’m coming at you like a dark horse
    Are you ready for, ready for
    A perfect storm, perfect storm

    https://www.youtube.com/watch?v=AcbzBQ7L6A0#t=127
    מי שהתחבר לתדר, מוזמן לדף קהילת אנשי האש
    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?fref=ts
    עוד ממיטב היצירות של סאם טצ'ואי, כאן:
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/סאם-טוסי-sum-tusi/

  144. ישראל מצטרפת ליוזמת Grand Challenges הבינלאומית לפיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרי הבריאות ובטחון המזון העולמיים. קישור מוטמע כאן: סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/המוח-היהודי-ממציא-לנו-פטנטים/

  145. שימו לב ,שימו לב,אנשי אש יזמים עם רעיונות חדשניים,אנשי אוויר עם הבנה גבוהה,אנשי מים עם הרמוניה ויכולת שת"פ ואנשי אדמה עם איכויות ביצוע , הנה לכם מטרה ראויה להצטרף אליה ולקבל מענק ממומן מהמדינה (סוף כל סוף הממסד במדינה עושה משהו ראוי אז מגיע להם פירגון! מש"ב, משרד רה"מ ולשכת המדען הראשי גאים להשיק:
    : ישראל מצטרפת ליוזמת Grand Challenges הבינלאומית לפיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרי הבריאות ובטחון המזון העולמיים
    מסגרת תמיכה ייעודית בפיתוח פתרונות טכנולוגים
    לאתגרי בריאות ובטחון מזון במדינות המתפתחות – "תכנית אתגר".
    http://grandchallenges.org.il/?Media&Erate&Channel&Prod&Size

    זה בדיוק, אבל בדיוק הכוון שהעם הייהודי=הייעודי בחר ללכת בו. סוף כל סוף אנחנו מיישרים את הסטייה שלנו מהתסריט שבחרנו ונבחרנו לממש בעולם.
    יש תקווה!!!

    מוצ"ש 22/2, מפגש למידה מיוחד עבורנו להבין את הייעוד הייהודי שבחרנו ונבחנו לממש. זה לא קשור לדת. כן קשור ללדעת.מה משמעות הספרה 22 ומה הקשר שלנו לזה ולעתיד? אם לא נשכיל להשתמש בתבונה באנרגיות האש והאוויר הגבוהות שקיבלנו, ונמשיך להתמיר אותן לאנרגיות אדמה, משמע- לחומר גשמי- אנחנו בסטייה.למה שונאים אותנו בעולם? למה אנחנו מקבלים מימון בחו"ל ולא בארץ? מיהו המנהיג הראוי להוביל את השינוי?השינוי שהעידן החדש מביא עמו יקרה איתנו או בלעדינו. אם העם הייהודי לא יתעורר ויבין איך לממש את הייעוד שבחר ונבחר לו,סופנו לא יהה טוב. יש מערכת בקרה בריאתית שתיישר אותנו אבל רק נבחר. הכל צפוי והרשות נתונה. אם נבחר שלא לעשות את מה שהתחייבנו לעשות אז…מה? מה אנחנו כן צריכים לעשות?

    פרטים והרשמה בדף ארוע ובתיאום בפרטי
    https://www.facebook.com/events/1440960499468624/?fref=ts

    מפגש למידה חד פעמי יתקיים ב 22/2/2014 ב 20:00 בבית שינוי תודעתי ברחובות . (אפשר להשתתף גם וירטואלי,בשיחת וידאו אונליין, בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת. ).מידעי תודעת העל ירדו בעברית ונועדו לעזור לנו לממש את ניצוץ הגאונות הטמונה בנו . בשיעור נבין מה הקטע שלנו עם כסף,רוחניות וטכנולוגיה, איך לממש את הפוטנציאל האישי והקולקטיבי שלנו? נבין למה בחרנו ונבחרנו לייצר את העתיד: מערכות כלכליות ואקולוגיות חדשות,מערכות למידה ויצירה התפתחותית-טכנולוגית-תודעתית.

    מי שרוצה להתכונן עם שיעורי בית, מוזמן להתחיל להבין, כאן:
    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  146. אנשי אש, לפני שאתם נדלקים: סוף מעשה במחשבה תחילה: we have freedom in our mind ,now we want freedom also in our country .מה שהמוחים באוקריינה, כמו רוב האנושות, עדיין לא מבינים זה שאיננו צריכים לבזבז אנרגיה על מאבק בחושך הישן. הוא יתכלה מאליו ברגע שנבחר להשקיע אנרגיה בבריאת אור ההתפתחות, נייצר את החדש, נצייר תמונת מציאות חדשה בכלים אחרים לגמרי: תודעתיים(אוויר) וטכנולוגיים(אש) ולא כאלו שמבוססים על כוח פיזי(אדמה) ורגשנות(מים). מצ"ב פוסט ישן שעלה לאוויר בעקבות מהפכת האוהלים בקיץ 2011. עדיין רלוונטי: ממחאה נגד הישן ליצירת החדש – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ממחאה-נגד-הישן-ליצירת-החדש/
    אז מה כן לעשות:
    כלים תודעתיים – התמודדות עם שינויים
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כלים-תודעתיים-להתמודדות-עם-שינויים/
    איך? אקטיביזם תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a9-activism/אקטיביזם-תודעתי/

    https://www.youtube.com/watch?v=Hvds2AIiWLA

  147. אנשי האש : זה פוסט עבורכם, מי שאוהבים לקחת סיכון מול הסיכוי, מי שחייבים לבדוק את קצה גבול היכולת שלהם,נדלקים מאתגרים,פורצים באומץ את גבולות האפשר. אקסטרים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אקסטרים/
    מי שזה מדליק אותו, מוזמן לקבוצת אנשי האש
    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  148. במסגרת יום הבטיחות הבינל"א באינטרנט דיברתי עם הילדים בכיתת מחשבים על תופעת הביריונות : איך אפשר לעשות שימוש לרעה בטכנולוגיה, למשל עריכת תמונות בתוכנה כמו פוטושופ והפצת אלימות מילולית ותמונות מעוותות ברשת. ילד אחד גאון מכתה ד' אמר: "אבל אפשר לעשות עם פוטושופ גם דברים טובים כמו למשל להכין לילדה שיש לה יום הולדת תמונה של פיה עם הפנים שלה" אז כן, הטכנולוגיה היא רק כלי כדי לעשות את מה שנבחר לעשות. לכן הדגש צריך להיות על איך לבחור בתבונה : סוף מעשה במחשבה תחילה. היות ופוטושופ (אני עובדת עם cs6) זו תוכנה בתשלום, חיפשתי ומצאתי אלטרנטיבות חינמיות, מוזמנים לנסות,קישורים מוטמעים כאן:
    ילדים במחשב – במת שיתוף בהבנות מתוך תהליכי הלמידה והיצירה של ילדים במחשב. https://www.facebook.com/pages/ילדים-במחשב/806265246053673?fref=ts

    אפשרות אחרת זה לאתר ילדים שיודעים להוריד קובץ פרוץ. אני מכירה כמה כאלו.ששש…זה לא חוקי… אז ? הילדים יודעים את מה שרוב המבוגרים לא מעיזים לומר בקול רם : חוקים נועדו כדי שאפשר יהיה להפר אותם. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן החדש. כאן יש כללי משחק חדשים.עולם שלם של ידע חופשי. כל שתבקשו-לו יהי…

  149. אנרגיית יסוד האש – היא כוח הרצון,יצר היצירה, זה שמניע ומתניע את הבחירות שלנו – היא היד שמעצבת את החומר .הטכנולוגיה יוצאת מהמסך הוירטואלי ונכנסת למרחב חיי היום יום הפיזיים שלנו, נוגעת בנו, אנחנו נוגעים בה, זה אמיתי לגמרי. לצאת מהמסך ולגעת בחיים האמיתיים.
    מציאות ביד הדימיון- מדע בידיוני בידיים שלך – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מציאות-ביד-הדימיון-מדע-בידיוני-בידיים/

  150. https://www.youtube.com/watch?v=wsD2dlORimE&sns=fb
    תגיד לי איך תדע מה זה אש אם לא תיגע
    יש לנו כוח לשנות כל דבר, אז בוא נמשיך ללכת
    ממש את כל הרטט שיש לך בידים ,רוץ במהירות בעצימת עיניים
    פתח דלתות עם כל הגוף אפילו אם תיפול
    זחול על הרצפה גם אם בפה שלך יש חול

    לך עם זה ישר, לך עם זה עקום
    לך עם זה לכל מקום שיביא לך ת'בום

    אז לך עם זה לפה לך עם זה לשם אותו דבר
    רק אל תחשוב על התוצאות הפעולה זה העיקר

    בוכה על הקושי זוכר מאיפה באת
    תסתכל אחורה רגע ותראה איך התקדמת

    מכה בחלק הכואב של הנשמה
    במה קורסת מתחתיך אז מה !
    ממשיך קדימה כאילו כלום לא קרה
    מדלג וקופץ לא מביט אחורה

  151. כנס חדשנות טכנולוגית 2013 : זכינו לחיות בעידן שבו הטכנולוגיה מהווה סוכן של שינוי בעולם החינוך. קן רובינסון, סוגאטה מיטרה ויעקב הכט מאוד אופטימיים, מסכימים על כך שהשינוי יגיע ממורים וממנהלים ולא מפוליטיקאים, והשאיפה שלהם היא שהמערכת תדע לסמוך יותר על הילדים ועל יכולותיהם הטבעיות, ותאפשר להם מרחב מזמין ופתוח ללמידה, שיהיו בו פחות דיבורים ויותר מעשים, יותר עשייה חברתית ופחות תחרותיות, יותר דיאלוג ותזוזה ופחות ישיבה פסיבית ושקטה. אופטימיות היא שם המשחק/ענת שפירא קישור מוטמע כאן:שינוי בחינוך – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/שינוי-מערכת-החינוך/

  152. נתניהו ניהל חשבון בנק במקלט מס באי ג'רזי – אם ראש הממשלה מעלים מס, למה שאתם תבחרו להמשיך לשלם מיסים כדי לממן אותו? קישור למאמר מוטמע כאן: שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/
    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/
    ממשלת הצללים – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/ממשלת-הצללים/

  153. קבוצה חדשה של לימודי תודעת העל המיועדת לילדים סקרניים ובה כבר שני בני 17 שיודעים שנועדו לפלס דרך. יש גם שתי נשים בוגרות שמבינות ייעודן לשת"פ עם הילדים כדי לקדם שינוי תודעתי, ו… מי עוד מצטרף? מתעניינים אבל לא בטוחים? לא תדעו עד שלא תבחרו. למעשה כבר בחרתם מזמן. אתם כאן כדי להבין למה. מוזמנים לשיעור מבוא ללא תשלום מבוסס שאלות ותשובות – הזדמנות לבחון מחדש את כל מערכת האמונות שלכם ולנסח שאלות שמבקשות להתבהר. התפתחות במקום הישרדות. מי בוחר? רוצים להבין מה יש מעבר? למה דברים קורים כמו שהם קורים? מה הסיבה הגבוהה שלשמה אני כאן? מה הייעוד שלי ואיך אני מתקשר עם הילד הפנימי?תדרשו אוויר=הבנה.

    מבצע לרגל השנה החדשה: חבר מביא חבר: רוצים לקבל הבנה מתנה בייעוץ אישי? הטמיעו בשרשור התמונה כאן בקשה נוסח " מבקש/ת הבנה" (לא חייבים לפרט כאן את התוכן. רק " מבקש/ת הבנה") ותקבלו מענה מיידי בפרטי.

    פרטים והרשמה בדף ארוע: קורס תודעת העל וירטואלי. העבירו לי כתובת מייל ואשלח הנחיות השתתפות.

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?fref=ts

  154. ציר זמן היסטורי – תקציר תולדות ביטקוין בעידן החדש . עבר הווה ועתיד על ציר זמן קוסמי אחד שהולך ומתקצר. כמו זה שלומדים בשיעור היסטוריה, מוטמע בפוסט על ביטקוין. כן, כן…, רק במקום לשנן תיארוך המהפכה הצרפתית, לומדים את ההיסטוריה שנכתבת בימים אלו ממש על דפי ההיסטוריה בזמן אמת. זמן קוסמי שבו העבר ההווה והעתיד הם אחד. איזה זמנים מוטרפים ומדהימים אנחנו חייים, יאללה, איזו זכות להיות כאן בתקופה הזו.

    ביטקוין bitcoin – מטבע וירטואלי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  155. ימי ראשון בשגרירות- הדרכה באבטחת ארנק ביט. שווה להגיע. כשדירקטורית של גולדמן-זאקס (בנק השקעות גלובלי, מהגדולים בעולם. ומשמשת כיועצת פיננסית ומנהלת כספים עבור ממשלות ותאגידי-ענק ברחבי תבל) מצטרפת לחברת סליקה בביטקוין, אתם כבר מבינים ש… כן, כבר הבנתם: ביטקוין הוא מטבע העתיד ושווה להשקיע ולהשתמש בו. השאלה אם אתם גם מבינים מה לעשות בכסף הזה? איך להשתמש כדי לממש את הייעוד שלכם? לשם כך ממליצה להשקיע בלימודי התפתחות ולא בחומר. תוצרי ההתפתחות ילכו איתכם הלאה במסעכם. הכסף לא. זה חוב אבוד.

    מבינים כמה חשוב לאבטח את הארנק? ביטקוין נותן לך עצמאות ושליטה על האנרגיה שלך אבל יחד עם החופש באה האחריות, זו עסקת חבילה.

    ממליצה להגיע לשגרירות ביטקוין בת"א – שם Gil Assayag (מי שליווה אותי בצעד הראשון לעולם הביט) מלווה משתמשים חדשים בכל יום ראשון איך לייצר ארנק נייר מאובטח כנדרש כדי לחסוך מעצמכם מקרים של "פישינג" – כי בכל מקום שיש בו ערך שווה, תמיד יש גם גנבים…

    חוצמזה, אם תתאמו עם Ariel Horwitz , הוא יעביר לכם בשניות 0.05 ביטקוין מתנה ישר לארנק. שווה.

    https://www.facebook.com/pages/Bitcoin-emBassy-שגרירות-ביטקוין/598594583521066?fref=ts

  156. אברא כאדברא = אני אברא את מה שאני אדבר. למילים יש כוח. הן בוראות. מה שאנחנו לא יודעים תמיד זה כמה כוח – איזו אנרגיה עוצמתית יש במילים כשאנחנו מתמירים אותן ממחשבה תיאורטית למילה כתובה או מדברים אותן,משמיעים אותן,שרים אותן . כוחה של מילה – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/כוחה-של-מילה-הנשמעת/

  157. Eyal Eyal Tchernichovskyy@ : דיי כבר!!! ככה אני אין לכם זכות להעביר אלי ביקורט ולצעוק עלי להשתנה!! אני כמו שאני וככה נולדתי אז לכו!
    הנה הם מתעוררים,ילדי האש והאוויר שעושים להורים ומורים ביה"ס. בקרוב יהיה כאן שמח…פנו דרך . הם ראויים לבמה וכפיים הילדים האלו ולא שיתייגו ויסממו ויורידו אותם לשוליים. הם במרכז הבמה , זה המבוגרים שסוטים ולא מבינים בשביל מה הם כאן ואיזו איכות הם נועדו לתת לאנושות. הילד יודע מה הוא אומר – אתר שינוי תודעתי https://www.facebook.com/groups/367080020070338/permalink/455137374597935/
    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-יודע-מה-הוא-אומר/
    born this way
    https://www.youtube.com/watch?v=aZe1fcYLwBg&list=PLE9E9F0C27204C446&index=6

  158. האקרים- פורצי מסגרות ומפענחי קודים מוצפנים מוזמנים להטמיע כאן הבנות,קישורים,הסברים מעולמכם כמפלסי דרך לאנושות להבין שהחוקים נוצרו כדי שאפשר יהיה בבוא היום להפר אותם. היום הזה הגיע. במקום לתייג ולהוקיע עבריינים לשוליים- לכו בעקבות הדרך שהם מפלסים. הם כאן כדי ללמד אתכם כללי משחק חדשים ולא כדי להתאים עצמם לחוקים הישנים.

    האקר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/האקר/

  159. המורה של בתי בכתה ג רצה היום להציג מצגת של העיתון הכיתתי. לו רק היה לו נייד שיכול היה להקרין מצגת מנייד ישירות לקיר , וגם היה מתרגם אותה אונליין לכל שפה שבעולם, היה נחמד, לא? אז זהו- שזה קיים.קישור בפוסט מצ"ב. למה שלא ניתן לילדים שלנו כלים לתיכנות המצאות גאוניות כאלו במקום ללמוד בשיעור המצאות על האחים רייט? מיושן משהו, לא? עם כל הכבוד לחומר הלימוד של משרד החינוך, זה לא באמת מקדם את הילדים למימוש הייעוד שלהם.לשחק בארגז חול ולהתנסות במגנטים במדעים זה כייף ונחמד- מאפשר לילדים להוציא אנרגיות. אבל רגע, למה שלא ישקיעו את האנרגיות האלו בללמוד וללמד שפות תיכנות? למה להעשיר אותם בחוג "משחקים של פעם" במקום לאפשר להם ללמד אותנו כללי משחק חדשים?עד כמה רלוונטי להם ללמוד המצאות מההיסטוריה כשהם הם אלו שנועדו להמציא את המציאות של מחר?

    קישור לניידי העתיד שכאן כבר בהווה, ועוד קישורים מעניינים,מטמעים כאן:
    חדשנות טכנולוגית – אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/חדשנות/

  160. כשאני מביאה מידע על מערכות התנהלות כלכלית אלטרנטיבית לכסף(מבוססות אש=טכנולוגיה ואוויר=תודעה), תמיד אנשי אדמה (חומר-כסף,גוף,מסגרות חשיבה) ומים (רגש ומערכות יחסים בינאישיות) קופצים וטוענים ש "אי אפשר לקנות אוכל במכולת בשפע וביטקוין" , אז זהו- שכן אפשר! הנה עוד יוזמה שמחברת אנשים -פיזית ורגשית, באמצעות אוכל גשמי, תמורת שפע. רוצים להבין? קחו נשימה ותכניסו אוויר=הבנה גבוהה לתודעתכם. הרחיבו אותה.

    אגב,ספר האוכל שמקבץ מידע על כל המסעדות שמקבלות תשלום בביטקוין כבר מוכן. בקרוב על המדפים. תצטרכו להטמיע שפה חדשה כדי להבין את הטכסט.

    כסף הינו מוצר מדף נדיר במחוזותינו, אבל מה אם נוכל לייצר את השפע שלנו בעצמנו?

    http://app.o-share.org/market/instances/oshare/index.html#marketItem?item_id=5295f61e67a7420200000575

    כל המידע אודות שפע ומערכת אושר, כאן:
    שפע- מערכת שיתוף קהילתית וירטואלית

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/מטבע-וירטואלי-שפע/

  161. מגיעה לשגרירות ביטקוין בת"א,מחר-ראשון, ב 16:00, מזמינה מי שרוצה לזמן לעצמו מפגש איתי פנים לפנים. נדיר מאד עבורי לצאת מהבועה הוירטואלית שלי בבית שינוי תודעתי, אבל הנה, זה קורה. בחרתי להתחבר עם עולם החומר הפיזי ומערכות המים הבינאישיות…

    מי שרוצה לתאם איתי שיחה אישית – ליווי-ייעוץ בתהליכי שינוי תודעתי, לאחרי 18:00, אהיה פנויה. הרפתקאות נעמה בעיר הגדולה… תמורה תתקבל בשמחה בביטקוין.

    http://shinuytodaati.co.il/ליווי-תהליכי-שינוי/

    אהבה,נעמה

    https://www.facebook.com/pages/Bitcoin-emBassy-שגרירות-ביטקוין/598594583521066?fref=ts

  162. למה אנשים שורפים עצמם? חשוב להבין שאין טעם לחפש אשמים בממסד ההון- שלטון . זו בחירה חופשית של הנשמה שנחתמה מראש. אנחנו נדרשים ללמוד לשלוט באנרגיית האש שלנו ולנתב אותה למימוש האיכויות שלנו ולא לשרוף את הגוף הפיזי בגלל עומס רגשי ( שעלינו לשחרר ולהיפרד ממנו)

    החל מסוף 2012 החלו אנרגיות אש הולכות וגדלות להיכנס יותר ויותר לעולמנו(כחלק ממגמת השינוי במעבר מעידן האדמה והמים לעידן חדש של אש ואוויר) . הן עוצמתיות ולא נותנות לנו מנוח, מתזזות ומטלטלות , מעמיסות עלינו קצב התפתחות מטורף שקשה לנו לעמוד בו. הסיבה הגבוהה לכך היא כדי שנדייק את עצמנו רק למה שהכי הכי קיומי לנו ונבין שעלינו לעשות סדרי עדיפויות חדשים .אנשים ששורפים עצמם פיזית הם מי שלא מבינים איך להשתמש באש כדי לממש. אלו אנשים שכל תכלית קיומם תלוי באדמה-חומר ומסגרות שמנהלות אותו, ובמים-רגש-מערכות יחסים שתומכות/לא תומכות בהם. ברגע ששני היסודות האלו מצטמצמים( וזו אכן מגמת השינויים בכל הבריאה ועבור כל האנושות) ואנרגיית יסוד האש עולה ועולה, אנשים מגיעים למצב שבו אין להם איך לקיים עצמם פיזית ורגשית- הם בוחרים לעזוב את העולם, אם אין לי בית/כסף/אוטו/משפחה/אשה/ילדים/עבודה/לימודים – בשביל מה לי לקום בבוקר אם כל תכלית קיומי זה רק לתחזק את החומר שאין לי?

    פתח היציאה להיפטר מהעולם בהתאבדות בשריפה , חתום מראש בתסריט שבחרנו עוד לפני שירדנו לגוף פיזי. חסרה אצל האנשים אלו ההבנה שמוות פיזי איננו באמת סוף אלא חלק מתהליך התפתחות המשכי. הם יחזרו לכאן לגלגול נוסף של השלמות שבו יבחרו להתמודד עם מה שהיה קשה להם מדי כרגע לשאתו עוד.

    אז איך כן להשתמש באש? להתעלות בעזרתה לאוויר-להבנה. להשתמש בכוח הרצון הבורא כטיל שמעיף אותך לעולם הסיבות הגבוה,ללמוד תודעה. לממש את הייעוד שלך,להתפתח תודעתית,טכנולוגית, להשקיע אנרגיה בלדייק את הרצונות שלך, להבין מהו התסריט הנשמתי שחתמת עליו,מה הייעוד שבחרת ונבחרת לממש כאן, מה התרומה הייחודית שרק אתה יכול וצריך לתת לעולם.

    אש-איך להשתמש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-איך-להשתמש/

  163. למי שלא מכיר, לביטקוין יש הרבה אחים קטנים במשפחה הוירטואלית. אחד הראשונים הוא הלייטקוין. רק השם שלו גרם לי להתחבר מייד ולקנות כשהיה שווה 30 סנט. היום שווה 30 דולר. הטמעתי כרגע בפוסט קישור לסרטון היסטורי מרגש מהרגע שבו הלייטקוין הגיע לדולר אחד. איזה קצב התפתחויות מטורף, מה? מהירות אנרגיות האש והאוויר רק ילכו ויתעצמו. תחזיקו חזק. זו רק ההתחלה… אח, אוהבת הרפתקאות. מתה על העידן החדש הזה. בוקר טוב וברוכים הבאים למי שמתחיל להתעורר…

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/לייטקוין-litecoin-מטבע-וירטואלי/

  164. סאם טוסי : i feel somthing so right,doing the wrong thing . סאם מעלה לאוויר מיקס משובח – שיר שמאגד משפטי מפתח מכל השירים שהוא שר. The 2013 Pop Medley. איש אש צעיר, אלוף בהתמרת אש היצירה שבוערת בו לשפת מים הרמונית שהוא שר בקולו המתוק, מהדהד את המילים המדוייקות מתוך הבנה אווירית גבוהה, בסיכרון מושלם עם קצב החיים והמקצבים של אחרים סביבו.

    סאם טוסי- Sum tusi – אש אוויר ומים גבוהים – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/סאם-טוסי-sum-tusi/

  165. לכל מי שהבינו את ערכו של ביטקוין כאנרגיה עתידנית: עכשיו הזמן לקנות. 580$ לביט אחד. הירידה ב 50% שהיתה צפויה בתגובה לעלייה של 500% היא הזדמנות להיכנס(כיאה למטבע שעדיין איננו יציב מספיק בשוק. בכל מקרה- ההשקעה היא לטווח הארוך. השבוע וולסטריט הכריזו ש: Bitcoin Price Could Reach $98,500, Say Wall Street Analysts"
    רק תזדרזו כי בעודי מקלידה את הסטטוס הזה כבר התחיל לטפס ל 688…
    אתם נדרשים לתרגל סיכרון עם קצב ותדרי האש והאוויר המהירים של העידן החדש. shoot.

    ביטקוין – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  166. פורצי הדרך: מדענים יוצאים ליצור יקום וירטואלי – כדי לגלות אם שלנו אמיתי
    תהיתם פעם אם אנו חיים ב"מאטריקס"? אם היקום שלנו הוא חלום של יצור ביקום אחר? חוקרים גרמנים החליטו לגלות זאת בניסוי חדש. במסגרתו, "יבראו" יקום מיניאטורי כדי לבחון את המגבלות הפיזיקליות שלו ולהשליכן על היקום בו אנו חיים. קישור מוטמע כאן : מדע ורוח מתחברים – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/

  167. יואבי בן 6 קונה ביטקוין בכספומט הראשון בישראל שנוצר ע"י נמרוד להבי. אביו השקיע בעקבותיו. ילדי האש והאוויר בעידן החדש- הם כאן כדי לפלס עבורנו דרך,ללמד אותנו איך לעשות שינוי תודעתי, בקלילות= עם הרבה אוויר=הבנה של תהליכי ההתפתחות העתידיים, והרבה אש=אומץ וידיעה פנימית לתהליכי הבריאה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת. מוזמנים להעמיק את ההבנה כאן:

    ביטקוין- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדי-האש-והאוויר-של-העידן-החדש/

    ילדים יצרני טכנולוגיה

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-יצרני-טכנולוגיה/

    ילדים במחשב- טכנולוגיה בחינוך- כלי למידה ויצירה

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-במחשב-טכנולוגיה-בחינוך-כלי-למיד/

  168. רק אתמול הבנתי שמה שלי כל כך פשוט וברור ומובן מאליו, איננו כזה עבור מי שאינם אנשי אש . מה? להעיז לנסות ולהתנסות,לקחת סיכון מול הסיכוי, לממש את הסקרנות, לחקור את הלא נודע,לרצות לדעת, להבין מה מסתתר מעבר למה שאני קולטת בחושים הפיזיים,לחצות את גבולות האפשר ולהרוויח משהו שרוב האנשים אפילו לא מעלים בדעתם אפשרות לחלום עליה.

    הטמעתי עכשיו בפוסט אנשי האש קישור לסרטון שבו בחור שמחזיק מטבע זהב קנדי אמיתי עושה ניסוי: מציע לאנשים ברחוב שלא מבינים מהחיים שלהם לקנות אותו תמורת 20 דולר. מדובר במטבע ששוויו 1500$. הוא הציע לאנשים לגשת איתו לחנות החלפת כסף שנמצאת ממש ממש מטר ממקום עמידתם, אבל הם לא. הם מפחדים מכל מה שנראה חשוד בעיניהם. יש להם יותר אמון בניירות שמדפיסה הממשלה שבקרוב גם לנגב את התחת לא יהיה שווה להשתמש בהם, מאשר באונקיית זהב אמיתי. למה? כי הם לא יודעים את ערכה האמיתי. והקטע הוא שהם גם לא רוצים לדעת. זה הזוי. הבן אדם מציע לאנשים לקראת סוף הניסוי את האונקייה תמורה 10 דולר והם אפילו תמורת בקבוק מים או ליפסטיק לשפתיים לא חושבים אפילו ששווה לבדוק את העניין הזה. מה שתודעת העל היתה מסבירה לנו זה שהשימוש במטבע הזה פשוט לא בתסריט שלהם. הם חתמו על תסריט מבוסס אנרגיות אדמה ומים . הם כבולים למסגרות חשיבה שמרניות והרגשות המיימיים=הפחד, מעכבים את ההתפתחות שלהם ולא מאפשרים להם אפילו לבדוק כמה הם יכולים להרוויח. לא נדרש מהם מאמץ מיוחד. שתי דקות מזמנם. לא. הם ממהרים לעבודה , במרוץ עכברים מטורף שבו לא מסתכלים ימינה ושמאלה מילימטר.

    ככה אני חווה את החששות של אנשים מביטקוין. מה? אתם לא קולטים איזה פוטנציאל יש בדבר הזה? לא, הם מפחדים,לא מעיזים לתת אמון באנרגיה שבענן. למה? כי הם לא מבינים ולא רוצים להבין.

    חבר שמנהל את איגוד הביטקוין הישראלי הגיע היום לתחנת הרכבת בחיפה וגילה ששכח את הארנק בבית וזו היתה הרכבת האחרונה. מה עשה? שכנע את המאבטח שבתחנת היעד כשיירד יחכה לו מישהו עם כסף. בינתיים, עבר בין הקרונות ושאל את האנשים ברכבת למי יש ארנק ביטקוין וכך היה מעביר לו בשניה תמורה בקליק אחד בנייד ומקבל כסף שקלים לשלם לכרטיס ברכבת. לא נמצא אפילו אדם אחד כזה. איך? איך ייתכן שהישראלים שהתברכו באנרגיות אש ואוויר גבוהות לא מבינים את הפוטנציאל הטמון במטבע הזה? אז זהו, שהם כן. עדיין מעט מדי, אבל בראייה עולמית, השוק הישראלי של הביטקוין הוא הכי פעיל וגדול בעולם. (לא בכמות הכסף שזורם בו אלא באחוז הפעילות. כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. חכו חכו איזה גלים גבוהים מגיעים. קחו הרבה אוויר שלא תטבעו במים=סערת הרגשות יכולה להטביע אתכם. האדמה יכולה לקבור אתכם תחתיה, אבל האש והאוויר? הם מאפשרים לכם לעוף בטיל מעלה, להתפתח, להמריא גבוה.

    רק אתמול הבנתי שמה שעבורי כל כך פשוט להבנה , כל כך בלתי נתפס לרוב האנשים. כך כך פשוט… איך אתם לא רוצים אפילו לדעת?

    אנשי האש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אנשי-האש/

  169. רק שבוע עבר מאז כתבתי כאן שעד סוף השנה ביטקוין מגיע ל 1000 דולר, זוכרים? אז זה הגיע- היום. ולחשוב שרק לפני חודש אפשר היה לקנות ביטקוין אחד ב 100$. ואני את הביטקוין הראשון שלי קניתי ב 100 שקל. מטורף,מה? איזו מהירות טסות אנרגיות האש והאוויר,גם את זה כבר אמרתי, נכון? אז מה שנשאר זה להינות מקצב ההרפתקאות ולא לשכוח שהחיים הם רק משחק.

    תודה תודעה.
    ותודה ל Gil Assayag שליווה אותי בצעד הראשון לעולם הביטקוין. תוכלו לשמוע ראיון איתו ששודר היום בגל"צ עם רזי ברקאי. תותח!
    https://www.youtube.com/watch?v=m2_KECYciSI#t=170

    ביטקוין- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  170. קבוצת לימוד חדשה נפגשת אונליין כל שבוע,בכל מקום שבו אתם מחוברים לעצמכם ולרשת,להעמיק במידעי תודעת העל כדי להבין את עצמנו בעצמנו: מי אנחנו , מניין באנו, לאן הולכים, ובעיקר- למה? המיקום הפיזי חסר משמעות. הטכנולוגיה עוזרת לדלג מעל מגבלות המרחב והזמן. מה שחשוב זה הרצון להתפתחות. מוזמן כל מי שרוצה לדעת מה יש מעבר, אבל רוצה באמת, להבין מה אנחנו עושים כאן, מה תכלית קיומנו- כאנשים,כאנושות וכיהודים שבוחרים לדעת: מי מושך בחוטים ולמה, מה החלק שלי בהצגה ואיך לנהל את הבחירות שלי לפי כללי המשחק החדשים. המידע העצום הזה הוא כוח לדעת את עצמי, את עוצמתי, עצמאותי. להבין איך לממש את ההבנות בחיי היומיום הארציים, איך להוריד רוח לחיי החומר באופן שיקדם אותי ויעזור לי להתמודד עם אתגרי החיים בתקופת המעבר שאנו חיים בה כעת- בקפיצה ממדרגת המודעות לתודעה. לא צריך להאמין במידע הזה. צריך לדעת אותו.

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים: https://www.facebook.com/events/758748617473629/

    *

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    *

    מה לומדים בקורס תודעת העל:

    •להבין את עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו, להתוודע לסימנים שנשלחים לעזור לנו להתפתח ולהתמודד בקלות עם שינויים
    •לזהות את התהליכים שאנו עוברים ולעשות בחירות מדויקות יותר למי ומה שאנחנו באמת, לדעת לשלוט ביסודות.
    •לתרגל חיבור לחושים הפנימיים , להתוודע לתסריט הנשמתי
    •ללמוד את תהליך בריאת המציאות בהתאם לייעוד האישי ולזמן את השפע שנועד לתמוך בו.
    •להעיז לפרוץ מסגרות חשיבה והתנהלות ישנות ולשנות את הדרך בה אנו מבינים ומגשימים עצמנו
    •ליצור הרמוניה במערכות היחסים ולנטרל כעסים, פחדים והתמכרויות
    •להכיר בילדי העידן החדש כמי שנועדו להוביל אותנו לשינוי
    •להבין את ההיסטוריה הקוסמית של הבריאה, האנושות ותפקיד העם הייהודי – הייעודי
    •להעמיק את ההבנה אודות מהות האלוהות ומשמעות חווית הנשמה באדם.

    *
    למה לי ללמוד את מידעי תודעת העל?מה זה ייתן לי? מה זה בכלל?

    1. כי אני חש את השינויים ויש בי דחף להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים. אני רוצה לצאת ממערבולת של הישרדות ולבחור בהתפתחות, לראות את התמונה השלמה מלמעלה. להכיר את כללי המשחק החדשים.
    2. כי יש "משהו" שחזק ממני ולא נותן לי מנוח,מזמזמת לי כל הזמן ידיעה שיש משהו מעבר שאני עוד לא יודע וחייב להבין: למה אני כאן? מה הייעוד שלי?
    3. כי הגעתי לנקודה בחיי של "אין ברירה" אלא לשחרר את העבר וקשה לי להיות בריק של אי וודאות בלי לדעת במה למלא את העתיד.
    4. כי אני חווה פער גדול בין העולם הארצי ובין העולם שאני רוצה לחיות בו ורוצה לקבל כלים להבין איך מגשרים על הפער הזה
    5. כי נמאס לי ממרוץ מטורף אחרי משהו שכבר לא ברור לי מהו , מה המטרה? מהי תכלית קיומי ? לאן אני רץ? מ לי לחפש כוון בים של מידעים ולא יודע מה מדוייק לי לבחור
    6. כי כל סדנאות המודעות וגישות ה"ניואייג" האלטרנטיביות לא נותנות לי מענה , אני מבין שהן עוד מאותו הדבר . אני לא רוצה להיות תלוי במטפלים ומורים מוארים. אני רוצה ללמוד את עצמי בעצמי.
    7. כי אני מבין שלהשקיע בחומר ובעשייה ארצית לא יתרום לי דבר כל עוד אינני מכוון להבנה המדוייקת של מה שנועדתי לעשות
    8. כי אני רוצה להיות מאד יעיל עם מערך האנרגיה שלי שגם ככה מצומצם וללמוד בקורס וירטואלי זה יעיל וחסכוני – זה חוסך לי זמן יקר שבדר"כ מתבזבז על נסיעות ומפגשים חברתיים שאין לי צורך בהם.
    9. כי גם אם אני לא יודע מה זה בדיוק תודעת העל, ברור לי שזה מידע בתדר גבוה ואני רוצה להבין את השפה ולהשוות תדר למגמת השינויים.
    10. כי אני מבין שהשקעה בהתפתחות תודעתית תתן לי כלים להגיע גם למימוש גשמי- לשפע שנועד לתמוך בי.
    11. כי אני יהודי והבנתי שמידעי תודעת העל ירדו באופן מיוחד בעברית רק לעם היהודי=הייעודי, כדי לעזור לנו לממש את השליחות שלנו כעם.
    12. כי שבעתי מהשתתפות בטכסים ותפילות שמהדהדים תדר של אהבה אבל משאירים אותי בעולם החלום שבו אני כמהה לחיבור עם אחרים יותר מאשר לעשות את מה שאני צריך לעשות
    13. כי הידע הקיים בעולמנו לא נותן תשובות לשאלות שמעסיקות אותי וברור לי שידע שמגיע מחוץ לבריאה הוא שלם ונרחב ומדוייק יותר
    14. כי לימודים בקבוצה יכולים להעשיר את מערך ההתנסויות שלי: הזדמנות ללמוד מהאחר,עם האחר, תוך נתינה וקבלה והוויה משותפת של למידה בתדר גבוה
    15. כי הבנתי ששינוי התודעה נעשה תוך כדי ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל וזה דבר שאפשר להקשיב לו רק בשיעורים בקבוצות המוסמכות
    16. כי אני שומע קול פנימי שקורא לי , מושך אותי, מסקרן אותי ל דעת, להבין
    17. כי אני קורא בענין את המידע שנעמה מפיצה באתר שינוי תודעתי, מתחבר למהות ומבין שרסיסי הבנה מכאן ומשם לא יקדמו אותי לשינוי שהוא תהליך מתמשך ועקבי ויש סיבה גבוהה לסדר שבו תודעת העל הורידה את המידעים.
    18. כי כבר השגתי כל מה שחלמתי עליו בחיים ועכשיו אני מגלה שזה לא זה, שפתאם השתנו לי החלומות וכדי לממש אותם עליי להתעורר ולבחור
    19.כי איבדתי כל מה שהיה לי ושום דבר איננו כשהיה ואני רוצה להבין באמת, לא לחפש הקלה בטיפולי גוף נפש, אלא להבין את המקור
    20. כי שמעתי פיסות מידע מכאן ומשם ואני רוצה ללמוד את כל התמונה השלמה ומבין שזהו המידע הכי גבוה שקיים היום בעולם. (יודע שיש מליון מתקשרים בכל העולם, אבל התדר של מידעי תודעת העל מדוייק עבורי כיהודי)

    *

    השתתפות בשיעור מבוא ללא תשלום.
    השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בהשקעה של 100 ש"ח/ביטקוין/שפע עבור מפגש של שעתיים.
    תלמידים נדרשים לרכוש את הדיסקים של התיקשורים הישירים של תודעת העל ממרכז אבירז בעלות של 8-12 ש"ח לדיסק.

    *

    כדי לדעת צריך לשאול: למה?

    למה להשקיע בלימודים כשיש לכם כל כך הרבה על הראש? כי זה מה שיפתח לכם אותו, להבחין באפשרויות והזדמנויות חדשות שנסתרו מעינכם
    למה עכשיו? כי זה הזמן המדוייק לדייק לעצמכם מדוע אתם מי שהינכם ומה נועדתם לעשות כאן. לא תדעו את התשובה אם לא תשאלו את השאלות הנכונות.
    למה להכניס לכם למוח מידע חדש כשאתם גם ככה מבולבלים? כדי לעשות סדר , להפעיל שיקול דעת שימלא את מקום אי הוודאות
    למה ללמוד בקבוצה בתשלום כשתוכלו ללמוד חופשי ברשת? אז זהו, שלא תוכלו. התיקשורים והמידע המלא ניתנים לשמיעה רק בקבוצות הלימוד המורשות
    למה להוציא כסף על קורס ש"לא חייבים" כשהתקציב שלכם גם ככה נמוך ? כדי ללמוד איך להרוויח, להתוודע לכללי משחק חדשים שהם נדרשים וקיומיים עכשיו יותר מכל חומר שתרכשו
    למה? הנה כמה תשובות שנותן Jim Rohn – ארבעת השאלות

    https://www.youtube.com/watch?v=ebHb8pf6EJo

    *

    כל המידע כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    אהבה,נעמה

    https://www.facebook.com/events/758748617473629/?source=1

  171. ביטקוין עבר את paypal בנפח העסקאות היומי…ערכו כרגע 843$. היום נרכשו 140 מיליון ביטקוין. איך יודעים? כי זו מערכת קוד פתוח וכולם יכולים לראות את כל העסקאות. אין יותר מערכות הסתרה בעידן החדש. מי קנה כל כך הרבה? אולי הסינים…היום יצאה הודעה רשמית שהממשל הסיני מפסיק לצבור דולרים (ויש להם 3.66 טריליון…). אמרתי לכם שאנרגיות האש והאוויר העוצמתיות ייכנסו יותר יותר לעולמנו במהירות, אבל עד כדי כך מהר? תחזיקו חזק. זו רק ההתחלה…

    ביטקוין- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    גרף העיסקאות היומי- http://coinometrics.com/bitcoin/btix

  172. אקיאנה: נערה מדהימה שמציירת מגיל 4 ציורים בהשראת אלוהים כך היא אומרת. אמה התקשתה להבין כי היתה אתאיסטית אבל ככל שתיעדה את המילים-שירה שהילדה אמרה והתמונות שציירה, היא הבינה שיש כאן כאן עליון שמנחה אותה,כי בבית לא נחשפה לתכנים כמו אנרגיות וגלקסיות ויישויות אור כפי שתיארה שהיא מתקשרת איתם. יש קטע קצר שאמא שלה אומרת בדקה ה-20 שכשהן בתערוכות יש ימים שלמים שהיא לא אוכלת ואקיאנה מסבירה לה שהיא מתפללת וחיה על אור. פראנה…

    אף אחד לא תיעד אותי או את היצירות שלי כשהייתי ילדה, אבל הזדהייתי עם כל מילה שאקיאנה אמרה לגבי ציור ותיקשור. היא התברכה בהשראה מאלוהים שיצר את עולמנו ואחראי על היישום החומרי. לכן, כשפעלה בהנחיותיו- הצליחה לממש את מה שאני רק חלמתי בדמיוני ורק לעיתים נדירות צבעתי את תמונת המציאות על גבי חומר גשמי . רוב הציורים שלי שמורים רק בתודעתי. התסריט שלי לא כלל חיבור לאדמה-לחומר אלא לאש (הרצון היוצר) והאוויר(התודעה הגבוהה) .
    את אלו שכן ציירתי, מחקתי לאחרונה כדי ליצור חדשים. בשנים האחרונות אני עוסקת בלתרגם את הציור לתדר של מילים בשפת האש והאוויר שתודעת העל מהדהדת דרכי ובתיעוד קישורים לסרטוני וידאו, מממשת את יצירת המציאות שלי באתר שינוי תודעתי , בליווי של אנשים את תהליכי השינוי התודעתי שלהם ובלימוד קורס וירטואלי של מידעי תודעת העל. עדיין מציירת. לאחרונה לומדת להשתמש בטכנולוגיה ככלי- לייצר עם הלוח הגרפי שלי זה שיעור שמחייב עוד קפיצה בלשחרר את החומר- הצבע הגשמי

    הסרטון מוטמע בפוסט הזה:

    יצר יצירה יצירתיות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/יצירה/

  173. בעתיד, נוכל לייצר את האנרגיה הדרושה לנו מתוכנו, בכוח התודעה , ללא תלות בסוכר ממקור מזון גשמי חיצוני. כמי שחיה את העתיד בהווה שכבר הפך עבר, יכולה לאשר: זה אמיתי. עשיתי את זה! הוכחתי לעצמי שהגוף שלי יכול לייצר סוכר מאנרגיית האש שבי גם ללא מזון גשמי. תיעוד ממצאי ההתנסות שלי, כאן:

    סוכר- אש שמניעה ומתניעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/סוכר-אש-שמטעינה-ומתניעה/

  174. אין, אין כמוה, קורה, האוואטרית. השראה עבורי כל יום וכל דקה – ללמוד לשלוט ביסודות שלי. איך לתכנת את האש שלי לברוא את המציאות שאני רוצה. מי מכם שעוד לא מכיר אותי והתבלבל משיתופי המים שלי לאחרונה: אני כשפית אש. נעים מאד, נעמה. האוואטר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/האוואטר/

  175. אנשי האש: קבלו יצירה ישראלית חכמה וחדשנית : שפע הוא מטבע חליפין וירטואלי קהילתי המאפשר המרה וניהול יעיל של אנרגיות רוח וחומר- זמן, ידע , איכויות, מיומנויות, וחפצים חומריים בין חברי הקהילה .

    שפע – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שפע/

  176. הערב קראתי עם ילדיי את הסיפור של הרצל- חוברת קטנה ישנה וצהובה שכתב אוריאל אופק:

    "ילד חולמני היה תיאודור. מצייר היה תוכנית לספינת אוויר אליה ייכנסו יהודים ויעלו בה לציון"

    "הרצל ידע כי אם היהודים לא יעזרו לעצמם אף אחד לא יעזור להם"

    "חזון המדינה היהודית בער כמו אש בעצמותיו ולא נתן לו מנוחה. קם ונסע מעיר לעיר וממדינה למדינה…"

    בקטע הזה כבר התחיל גרוני להשמיע קולות בעירה, אבל המשכתי, עד הסוף.

    " ב 1904 הרצל נפטר. העבודה הקשה ואש הבוערת בעצמותיו גזלו את בריאותו וליבו הלך ונחלש. בספרו מדינת היהודים כתב: "היום חושבים אותי רבים לחולם חלומות אבל בעוד 50 שנה יודו כולם כי צדקתי"

    הילדים שואלים: "אמא, אז גם את תמותי עוד 50 שנה כשתסיימי את המשימה שלך עם שינוי תודעתי והעידן החדש וכל זה? "
    "לא חמודים, לי זה ייקח פחות זמן… עוד 25 שנה כולם יודו שצדקתי"…
    הבת 8: אני אמציא לך משימה חדשה כדי שתישארי לשמור עלינו
    הבן 5 וחצי: אני אשמור עלייך, אל תדאגי, אני אהיה כבר גדול כשאמא תמות
    אתם יודעים שאני נמצאת בכל מקום וזמן שתרצו שאהיה שם,בתודעה שלכם, המוות של הגוף הוא לא באמת סוף הרי… "כן , כן, אמא…יודעים,יודעים, די עם השטויות שלך והעידן החדש הזה…

    אם תרצו אין זו אגדה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

  177. פינת הידיעות ההזויות מרחבי העולם, עבורכם אנשי אש סקרניים: נחש פיתון בהודו אכל אדם שיכור . ככה זה כשהחומר גורם לך לאבד שליטה על חייך: מישהו אחר ייקח את השליטה במקומך. שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון/

    http://lordsofthedrinks.wordpress.com/2013/11/27/python-eats-drunk-man-in-india/

  178. רק אתמול הבנתי שמה שלי כל כך פשוט וברור ומובן מאליו, איננו כזה עבור מי שאינם אנשי אש . מה? להעיז לנסות ולהתנסות,לקחת סיכון מול הסיכוי, לממש את הסקרנות, לחקור את הלא נודע,לרצות לדעת, להבין מה מסתתר מעבר למה שאני קולטת בחושים הפיזיים,לחצות את גבולות האפשר ולהרוויח משהו שרוב האנשים אפילו לא מעלים בדעתם אפשרות לחלום עליה.

    מצ"ב קישור לסרטון https://www.youtube.com/watch?v=ndshbH3qZ6Y שבו בחור שמחזיק מטבע זהב קנדי אמיתי עושה ניסוי: מציע לאנשים ברחוב שלא מבינים מהחיים שלהם לקנות אותו תמורת 20 דולר. מדובר במטבע ששוויו 1500$. אנשים יכלו לגשת איתו לחנות החלפת כסף שנמצאת ממש ממש מטר ממקום עמידתם ולהרוויח בענק, אבל הם לא. הם מפחדים מכל מה שנראה חשוד בעיניהם. יש להם יותר אמון בניירות שמדפיסה הממשלה שבקרוב גם לנגב את התחת לא יהיה שווה להשתמש בהם, מאשר באונקיית זהב אמיתי. למה? כי הם לא יודעים את ערכה האמיתי. והקטע הוא שהם גם לא רוצים לדעת. זה הזוי. הבן אדם מציע לאנשים לקראת סוף הניסוי את האונקייה תמורה 10$, דולר אחד… והם אפילו תמורת בקבוק מים או ליפסטיק לשפתיים לא חושבים אפילו ששווה לבדוק את העניין הזה. מה שתודעת העל היתה מסבירה לנו זה שהשימוש במטבע הזה פשוט לא בתסריט שלהם. הם חתמו על תסריט מבוסס אנרגיות אדמה ומים . הם כבולים למסגרות חשיבה שמרניות והרגשות המיימיים=הפחד, מעכבים את ההתפתחות שלהם ולא מאפשרים להם אפילו לבדוק כמה הם יכולים להרוויח. לא נדרש מהם מאמץ מיוחד. שתי דקות מזמנם. לא. הם ממהרים לעבודה , במרוץ עכברים מטורף שבו לא מסתכלים ימינה ושמאלה מילימטר.

    ככה אני חווה את החששות של אנשים מביטקוין. מה? אתם לא קולטים איזה פוטנציאל יש בדבר הזה? לא, הם מפחדים,לא מעיזים לתת אמון באנרגיה שבענן. למה? כי הם לא מבינים ולא רוצים להבין.

    חבר שמנהל את איגוד הביטקוין הישראלי הגיע היום לתחנת הרכבת בחיפה וגילה ששכח את הארנק בבית וזו היתה הרכבת האחרונה. מה עשה? שכנע את המאבטח שבתחנת היעד כשיירד יחכה לו מישהו עם כסף. בינתיים, עבר בין הקרונות ושאל את האנשים ברכבת למי יש ארנק ביטקוין וכך היה מעביר לו בשניה תמורה בקליק אחד בנייד ומקבל כסף שקלים לשלם לכרטיס ברכבת. לא נמצא אפילו אדם אחד כזה. איך? איך ייתכן שהישראלים שהתברכו באנרגיות אש ואוויר גבוהות לא מבינים את הפוטנציאל הטמון במטבע הזה? אז זהו, שהם כן. עדיין מעט מדי, אבל בראייה עולמית, השוק הישראלי של הביטקוין הוא הכי פעיל וגדול בעולם. (לא בכמות הכסף שזורם בו אלא באחוז הפעילות. כוחנו איננו במספרנו אלא בגלים שאנו מכים. חכו חכו איזה גלים גבוהים מגיעים. קחו הרבה אוויר שלא תטבעו במים=סערת הרגשות יכולה להטביע אתכם. האדמה יכולה לקבור אתכם תחתיה, אבל האש והאוויר? הם מאפשרים לכם לעוף בטיל מעלה, להתפתח, להמריא גבוה.

    רק אתמול הבנתי שמה שעבורי כל כך פשוט להבנה , כל כך בלתי נתפס לרוב האנשים.

  179. מדי פעם מזכירה לכם אודות קיומו של מטבע וירטואלי ביטקוין, למה זה שווה ולמה זו אלטרנטיבה לאנשים שבוחרים לקחת אחריות על האנרגיה שלהם ולנהל אותה עצמאית במקום להיות תלויים בממסד הבנקים כזרוע לשלטון ההון. אז מי שהיה שומע בעצת מביני עניין, היה קונה לפני שבועייים ביטקוין אחד תמורת 80 דולר. היום שוויו 165 דולר. למה? כי בעוד ועוד מקומות בעולם מבינים את הערך האמיתי הגלום במטבע הזה. קבוצת ביטקוין ישראלי אגב היא הפעילה ביותר בכל הקבוצות בעולם. תאמינו לי – אנחנו יודעים למה…

    ביטקוין- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

    13 Most active Bitcoin meetup groups – ישראל במקום הראשון…

    http://bitcoinexaminer.org/13-most-active-bitcoin-meetup-groups/

  180. 3/10/2013-תיעוד תוצאות הניסוי שעשיתי בחודש האחרון : בשורה התחתונה,הוכחתי שהגוף שלי יודע לייצר סוכר גשמי בעצמו, ללא מזון חיצוני, רק מהאש הפנימית שלי ובכוח התודעה.

    בפתיח הפוסט כתבתי שבעתיד נוכל להתמיר את אנרגיית הסוכר מתוך הגוף במקום לצרוך אותה מבחוץ , אבל היות ואני עצמי באופן אישי כבר חיה את העתיד בהווה, הופ- הפך לעבר (זו משמעות הזמן הקוסמי), שולחת לכם מסר מעודד : כן, זה אפשרי. זה אמיתי. אני עשיתי את זה. גרמתי לגוף שלי לייצר סוכר גשמי ללא תוספת סוכר ממקור מזון חיצוני. מעשה שהיה כך היה:

    סוכר- אש שמניעה ומתניעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A8-%D7%90%D7%A9-%D7%A9%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%94/

  181. אנשי האש סקרניים, אוהבים לחקור את הנסתר ותופעות מיוחדות. אז הנה עבורכם אחת מרתקת:אגם בטנזניה שכל חיה שנוגעת במימיו הופכת לאבן. Any Animal That Touches This Lethal Lake Turns to Stone

    http://gizmodo.com/any-animal-that-touches-this-lethal-lake-turns-to-stone-1436606506?utm_campaign=socialflow_gizmodo_facebook&utm_source=gizmodo_facebook&utm_medium=socialflow

  182. קייט פרי: אשת אש קלאסית: פראית,אין בה פחד,בוערת בה התשוקה,לוקחת סיכון מול הסיכוי, ועם אגו מספיק כדי לשאוג ולהשמיע קולה.

    I got the eye of the tiger, the fighter, dancing through the fire
    Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
    Louder, louder than a lion
    Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
    Oh oh oh oh oh oh
    You’re gonna hear me roar

    https://www.youtube.com/watch?v=CevxZvSJLk8#t=259

    אבל ליבי, ליבי נמשך ל sam tusi .

    sum tusi העיר והאיר בי את ההבנה שהגיע הזמן לפתוח פוסט ולתת מקום של כבוד לבחור הצעיר הזה – איש אש שמהדהד לעולם תדרי מים גבוהים שאני אוהבת לאהוב . האש שבו מתורגמת למילים שמתנגנות בי . המוזיקה רוטטת בי… הקול שלו חודר מבעד לסדקי ליבי המרוסק ומזכיר לי את קיומו. כן, עוד יש לי לב, הוא פשוט חושב ומבין אהבה במקום להרגיש אותה פיזית . הוא מכוון על תדרי מים גבוהים שמרחפים באוויר, פורצים את גבולות הגוף הפיזי , מתרחבים במרחבי הרוח, שם נדמה שאין באמת גבול והאהבה שאני חשה כשאני שומעת את תדרי השירה ההרמונית שלו – פורצת את כל מחסומי האהבה שבי. הכל נפתח…

    https://www.youtube.com/watch

  183. הערב קראתי עם ילדיי את הסיפור של הרצל- חוברת קטנה ישנה וצהובה שכתב אוריאל אופק:

    "ילד חולמני היה תיאודור. מצייר היה תוכנית לספינת אוויר אליה ייכנסו יהודים ויעלו בה לציון"

    "הרצל ידע כי אם היהודים לא יעזרו לעצמם אף אחד לא יעזור להם"

    "חזון המדינה היהודית בער כמו אש בעצמותיו ולא נתן לו מנוחה. קם ונסע מעיר לעיר וממדינה למדינה…"

    בקטע הזה כבר התחיל גרוני להשמיע קולות בעירה, אבל המשכתי, עד הסוף.

    " ב 1904 הרצל נפטר. העבודה הקשה ואש הבוערת בעצמותיו גזלו את בריאותו וליבו הלך ונחלש. בספרו מדינת היהודים כתב: "היום חושבים אותי רבים לחולם חלומות אבל בעוד 50 שנה יודו כולם כי צדקתי"

    הילדים שואלים: "אמא, אז גם את תמותי עוד 50 שנה כשתסיימי את המשימה שלך עם שינוי תודעתי והעידן החדש וכל זה? "
    "לא חמודים, לי זה ייקח פחות זמן… עוד 25 שנה כולם יודו שצדקתי"…
    הבת 8: אני אמציא לך משימה חדשה כדי שתישארי לשמור עלינו
    הבן 5 וחצי: אני אשמור עלייך, אל תדאגי, אני אהיה כבר גדול כשאמא תמות
    אתם יודעים שאני נמצאת בכל מקום וזמן שתרצו שאהיה שם,בתודעה שלכם, המוות של הגוף הוא לא באמת סוף הרי… "כן , כן, אמא…יודעים,יודעים, די עם השטויות שלך והעידן החדש הזה…

    אם תרצו אין זו אגדה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

  184. פאר היצירה של איכויות האש: אם במקרה מישהו מבניכם טרם התוודע לעולם חלופי שנקרא Burning Man, דעו, זה אמיתי, כאן ועכשיו,בכדה"א/בארץ : עולם שלם שבו אתה יכול להיות 100% אתה, שלם עם עצמך. מרחב שבו אנשים ערים בוחרים לשחק את החיים במקום לחלום אותם . נקי מכל מסגרות חשיבה והתנהלות שיכבלו את הוויתך ותודעתך. עולם שבו הכל חופשי ,פתוח גלוי ושקוף,אמיתי,עוצמתי,צבעוני, עשיר,חי,בוער, עולם שבו אתה הרבה לבד עם עצמך אבל גם ביחד מחובר להכל ולכולם. 100% אחריות אישית על תהליך היצירה שלך,על המציאות שאתה יוצר. מה שתעשה הוא שיהה. אין מנהלים. אתה המנהל את הבחירות של עצמך, אנרכיה שבה יש הרמוניה מופלאה, הכל מתנהל בתואם מושלם בלי שמישהוא יחלק הוראות וישלוט באחרים ובנעשה. קסם .ארץ האפשרויות וההזדמנויות שדמיונך הפרוע יכול לשוטט בה ולדעת שזה אמיתי. לגמרי אמיתי. העתיד חי בהווה. עולם שבו הגבול בין מציאות ודימיון מטשטש עד שתבין שבאמת,באמת – אין שום גבול. הכל אצלנו בראש, בבחירה התודעתית שלנו איזו מציאות אנחנו רוצים לשחק, האם לפנות ימינה או שמאלה , מטה/מעלה, לעומק או על פני השטח, נראה ואינו נראה…

    עולמות חלופיים וחופש בחירה- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/עולמות-חלופיים-וחופש-בחירה/

    ככה זה נראה כשמשחקים את עולם החלום במקום לחיות ולחלום אותו

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ahv_1IS7SiE#t=370

    אלבום תמונות מברניגמן
    http://stuckincustoms.smugmug.com/Burning-Man-Page

    ברנינג מן ישראל- טעימה קטנה

    https://www.youtube.com/watch?v=0bl6zOaq-9Q

    Burning Man Israel – Mama Burn 2012

    https://www.youtube.com/watch?v=u6nIQo_JEPU&list=PLzQakhlEfqgPv23aVFYuHx1krMpGmbcxO

  185. המציאות היא בעיני המתבונן . מה שאנחנו רואים בעין הפיזית הוא השתקפות הבחירה התודעתית שלנו מה בחרנו לראות בעיני רוחנו. אם תשנה את האופן בו אתה רואה דברים, הדברים שתראה ישתנו.

    אש בעיניים עין שלישית ועין ביונית – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-בעיניים/

  186. ככה יוצרים שינוי: טורקי יצירתי בעל יוזמה ולהט בן 64 מאיסטנבול לקח אחריות ויצר מציאות: צייר אותה בעצמו: צבע מדרגות בכל צבעי הקשת, העירייה לא אהבה את היוזמה הפיראטית והמדרגות נצבעו שוב באפור. למחרת – בכל רחבי המדינה צבעו תושבים את המדרגות בצבעוני. אח, נפלא. תגידו מה שתגידו, בעיני זה נפלא לחיות כאן בתקופה המדהימה הזו שבה רוחות השינויים נפוצים בכל עבר . איזו זכות להיות חלק מכל זה

    http://alllies.org/blog/archives/27791

    לוקחים אחריות, יוצרים מציאות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-activism/לוקחים-אחריות-יוצרים-מציאות/

    אנשים שיוצרים שינוי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-activism/אנשים-שיוצרים-שינוי/

  187. Toe Jam- התחיל בגיל 16 לנגן בגיטרה ללא ידיים. אם תרצו אין זו אגדה ! כוח הרצון מתניע ומניע אותנו לממש את הייעוד שלשמו בחרנו ונבחרנו להיות כאן. מי מכם שחש שזקוק להצתה חיצונית – הפוסט הזה עבורכם. מי מכם שכבר מבין שהכוח המניע נמצא בתוככם ולא בחוץ – הדליקו את את עצמכם בעצמכם. תלמדו איך להשתמש באש כדי לממש.

    אם תרצו אין זו אגדה – the power of will – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

    אם התחברתם לתדר שהדהד מבעד למילים שלי כאן ובפוסט, סביר שתתחברו גם ל אנשי האש – מוזמנים להצטרף לדף קהילת אנשי האש בפייסבוק

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?fref=ts

  188. עוד פרה קדושה עולה למוקד במסגרת קריסת המערכות הכוללת:
    אתי בנימין דילהרוזה,יו"ר הנהגת ההורים הארצית קוראת לכם ההורים למרד תשלומי הורים. "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"…. מזמזם לכם מוכר השיר הזה?
    תחקיר של מיכל רבינוביץ מהערוץ הראשון על תשלומי ההורים.

    קריסת מערכות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/קריסת-מערכות/
    תשלומי הורים – חוק חינוך חינם האומנם?

  189. ככה מגולמת אנרגיית האש- יצר היצירה לחיים הארציים יצירתיות,יצריות,מעוף,יוזמה, חדשנות פורצת דרך,שבירת מסגרות

    יצר יצירה יצירתיות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/יצירה/

    מי מכם שהפוסט הזה מדליק אותו, מוזמן להצטרף ל אנשי האש

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?fref=ts

  190. החברה הישראלית שתניע עם מים ואלומיניום את הדור הבא של המכוניות החשמליות. קישור בפוסט מצ"ב. סוף סוף העם הייהודי=הייעודי ממש את היעוד שלו ומוריד את התודעה הגבוהה למימוש ארצי בחומר של טכנולוגיות מתקדמות יעילות

    תחבורת העתיד – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/תחבורת-העתיד/

    מי מבניכם שנדלק על הידיעה הזו, מוזמן להצטרף ל אנשי האש

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?fref=ts

  191. להיות מפלס דרך לא מזכה אותך בקרדיטים בתחילת הדרך אבל מי שנועד ליצור את החדש, מצוייד במנה גדושה של כוח רצון חזק (אש) וידיעה פנימית בהירה (אוויר) את דרכו והם שעוזרים בהתמודדות עם האתגר

    הסטודנט הכושל לאדריכלות שבנה את מרכז פומפידו : לקראת יום הולדתו ה-80 ותערוכה של יצירותיו ברויאל אקדמי מסביר ריצ’רד רוג’רס – מהאדריכלים החשובים של תקופתו – מדוע קיבל כל כך הרבה ציונים נמוכים בתעודת הסטודנט

    קישור למאמר המלא מוטמע בסוף הפוסט הזה:

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/כמו-כולם/

  192. יש בנינו אנשים עם אש – רצון, יוזמה,תקווה וחזון וידיעה פנימית ברורה את מה שהם נועדו לעשות כאן . בין אם זו דרככם או לא , שתפו כדי לעורר השראה ולהפיץ את התזכורת הזו סביבנו, כדי שנבין את היותנו תודעה בוראת עצמאית ועוצמתית. כוח הבריאה מוטבע בנו מעצם היותנו כאן. הקשיבו לקולכם הפנימי ותעשו כל אחד את מה שנועד לעשות בדרכו. באומץ. בבהירות. מתוך ידיעה פנימית וחיבור למי שהינכם.

    https://www.youtube.com/watch?v=6c957f0Igpk

  193. דוגמא- השראה : איש אש שיודע מה הוא נועד לתת לעולם.
    אלי באר ידע כבר בגיל 17 מה הוא צריך לעשות ועשה את זה . היום הוא מפיץ את האור הזה בכל העולם ומחבר בין אנשים: יהודים וערבים בין שני חלקי ירושלים המזרחית והמערבית, בין דתיים וחילוניים,בקהילות יהודיות בכל רחבי העולם. זה הייעוד שלנו- להפיץ תודעה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, ביעילות, ליצור חיבורי מים בינאישיים שמבינים את המטרה המשותפת לכולנו, מתוך ידיעה פנימית ברורה של ייעודנו, ללא תלות בתמורה גשמית, מתוך תשוקה ובהירות .סוף סוף אנחנו מממשים את הייעוד היהודי שלנו. סוף סוף אנחנו מתיישרים ועושים את מה שנועדנו לעשות: לייצר התפתחות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת יעילות. שאפו.

    העם הייהודי- ייעודי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

  194. שדרוג טכנולוגי משמעו לא רק קניית טאבלטים לכל ילד אלא שינוי תודעתי לגבי מהות תפקידו של המורה במערכת החינוך. מתי במחוזותינו? דייויד קמרון- ראש ממשלת בריטניה אישר החודש תוכנית לימודים חדשה בביה"ס היסודיים הכוללת כישורי מחשוב,תיכנות קידוד,עיצוב ב 3D- תלת מימד והבנת אלגוריתמים. בסוף שלב מפתח 3, תלמידים צריכים להיות מסוגלים להשתמש בשתיים או יותר משפות תכנות, להבין ספרות בינארית ולהשתמש בכישורים מרובים כדי לבצע פרויקטים יצירתיים. סעיף המחשוב של תכנית הלימודים גם מדגיש כי ברגע שהם מתחילים ביה"ס, תלמידים ילמדו על שמירת מידע אישי פרטי. "מדפסות תלת ממדיות תהפוך סטנדרטית בבתי הספר שלנו – טכנולוגיה שמשנה את הכלכלה וייצור משולב.

    ואנחנו- המוח היהודי הגאון שאמור להיות אור לגויים ולהוביל את האנושות לעידן חדש בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות,תקועים הרבה מאחור עם מערכת שלא מבינה בכלל את חשיבות הטכנולוגיה. גם אם מנהל ביה"ס או ראש עיר יקנו טאבלטים לכל ילד, זה לא יעשה את השינוי כי כל הצוות המחנך חייב לעבור שינוי תודעתי ולהבין את תפקידו החדש של המבוגר- הוא חייב לשחרר את הרצון להוראה ולהבין את תפקידו החדש כמלווה תהליכי למידה עצמאית של הילדים את עצמם. מורים לא יכולים לתת לילדים ידע כי זה הילדים שנועדו להמציא אותו. אנשי הייטק צריכים להנגיש לילדים את שפות התיכנות והקידוד כדי שהילדים יוכלו ליצור שפות חדשות. צוותי החינוך צריכים למזער את הנוכחות שלהם כדי ליצור אווירה שתאפשר לילדים לרכז את המחשבה במחשב ולא במורה, ללמוד וללמד את עצמם בעצמם,לדוג מהרשת את המידע שרלוונטי להתפתחות האישית שלהם וליצור-לייצר-לצייר באמצעותו תמונת מציאות חדשה, חומרים חדשים,תיכנות של טכנולוגיות חדשניות,בניית מערכות אקולוגיות חדשות,המצאת חומרי מזון לבוש ובנייה שאינם מתכלים ועוד… יש להם מלא עבודה כאן לעשות ומוטב שלא נפריע להם עם התפיסות החינוכיות המיושנות שלנו- דעות לגבי מה ילדים צריכים ללמוד או הדרך שבה הם צריכים ללמוד לפי שיטות מחקר מסויימות – זה לא רלוונטי להם. שחררו, כמו שגייסון ברנט- ילד אוטיסט שבגיל 8 כבר היה חוקר פיזיקה באוניברסיטה ופותח את ההרצאה שלו בטד בפנייה למבוגרים: תשכחו כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, כי אתם לא. (קישור להרצאתו מוטמע בפוסט : הילד יודע מה הוא אומר – אתר שינוי תודעתי )

    ילדים במחשב- טכנולוגיה בחינוך – כלי למידה ויצירה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-במחשב-טכנולוגיה-בחינוך-כלי-למיד/

    שינוי בחינוך -אתר שינוי תודעתי : לקט של מליין קישורים מעירים ומאירים

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/שינוי-מערכת-החינוך/

  195. חשמל יכול להראות בדיוק כמו אש – "קשת חשמלית" שנוצרת על ידי חיבור שני שנאים חשמליים אחד אחרי השני – נראית בדיוק כמו אש: הזרם כל-כך חזק שהוא מצליח לאדות את המתכת בשתי קצות הקשת, ולחמם אותה – עד שהחלקיקים המתאדים זורחים כמו באש 'רגילה'. אחרי כמה שניות – המתכות מתאדות לגמרי. כמובן לא לנסות את זה בבית.

    https://www.youtube.com/watch?v=Wmpx6UAGed0&feature=youtu.be

  196. אנשי אש: למדו לנתב את הרצון העוצמתי והיצירתי שלכם לאוויר, דרשו להבין,למדו את עולם הסיבית הגבוה כדי שתוכלו להשתמש בהבנות התודעתיות החדשות כדי לדייק את היצירה שלכם לתסריט. צריך לדעת איך להשתמש באש כדי לממש ואיך להוביל את שאר היסודות להירתם לי…ראה/י עוד
    יום חדש פותח פתח להתפתחות, מזמין אתכם לבחור מחדש. מוזמנים להשלים שיעור מבוא ללא תשלום ולהצטרף לקבוצת למידה חדשה של מידעי תודעת העל בקורס וירטואלי. קליק אחד ואתם מחוברים- לעצמכם ולמידע בתדר גבוה שיעזור לכם להבין איך לחיות בהנאה והתפתחות ולא בהישרדות. למה ללמוד את מידעי תודעת העל? מה זה יעזור לי ? אוקי, אכן הבנות חשובות ואני באמת מתחבר/ת למהות ,אבל קיים אינסוף מידע חופשי חינם ברשת. איך אני יודע שזה המידע שמדוייק עבורי להתפתח ממנו עכשיו ? תודעת העל מורידה מידע בעברית בתדרי אש-אוויר שמיועדים ספציפית לנו – לעם הייהודי=הייעודי. קיבלנו מימון אנרגטי מיוחד לצורך מימוש התודעה הגבוהה הזו בחיים הארציים. יש בנו פוטנציאל להבין את המידע הזה וליישם אותו בחומר. בשביל זה אנחנו כאן.
    יש מתקשרים רבים בכל העולם שעוסקים במידעי העידן החדש (באשאר,פליאדים,טוהר, טוביאס,קריון ואחרים..) אבל תודעת העל מדייקת את ההבנות לתדר שנועדנו להיפתח אליו. מי זה אנחנו? הרי כל אחד מאיתנו שונה ומכוון על תדרים אחרים. נכון. לכל אחד מאיתנו יש תסריט שונה שהנשמה שלנו חתמה והתחייבה לממש כאן ויש לנו בחירה חופשית לגבי הדרך שבה נבחר לעשות את מה שבחרנו לעשות. אבל התסריט- גם האישי וגם הקולקטיבי שלנו כצביר-עם, חתום. זה מה שנקרא "הכל צפוי והרשות נתונה". בחרנו את התסריט בבחירה חופשית, אבל הבחירה הזו נעשה כבר לפני שירדנו לחיים בגוף פיזי. תכלית קיומנו כאן זה להבין למה וליישם את הבחירה . את זה, תודעת העל מאפשרת בכך שהיא מנגישה לנו את המידע מנקודת מבט גבוהה, כדי שנתעלה – נצא מתוך ראיית העולם הצרה שלנו ונתבונן מלמעלה כדי לראות דברים אחרת ואז נרד ונממש את ההבנות הגבוהות בחיים הארציים.

    מסבירה למה חשוב ללמוד במסגרת הקורס המלא ולא מספיק לקרוא ברשת עצמאית, להשתתף בסדנה חד פעמית/לשמוע הרצאה כאן/לקורא פוסט כאן ושם/בין לבין כמה אסימונים שנופלים מסרטון שראיתם או תיקשור כזה או אחר ששמעתם/שיחה עם חבר/טכסטים במאמר או מחקר שנחשפתם להם/ספר שקראתם/וכו"…

    אלו חשובים והכרחיים כדי להיות מודעים לעצמכם ופתוחים למידעים שיעירו ויאירו את עיניכם. אני עצמי נתרמת רבות ממידעים כאלו ואחרים שאני מלקטת עצמאית ברשת. אבל, כדי לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה הגבוהה, לא מספיק לחקור את עצמנו מבעד למסרים שאנחנו קולטים מבחוץ. עלינו לאפשר את פתיחת הקודים המוטמעים בנו- גם ב DNA הפיזי וגם באנרגיה התודעתית שמזינה את הבחירות שלנו. התדרים האלו נצרבים בנו באמצעות חוש השמע. לכן מה שחשוב הוא ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל . אלו אינם נגישים להאזנה חופשית ברשת אלא רק בקבוצות למידה מורשות . (כן יש דוגמיות בנושאים אקטואליים ומהותיים הנוגעים בעיקר לעתיד, אבל לא את מסת המידעים העיקרית הנוגעת בכל תחומי החיים ובעיקר – במה שקיים מעבר להם- במרחבי הבריאה ומחוצה לה). אני מלמדת וירטואלית- מה שיעיל אנרגטית- חוסך זמן ודלק על נסיעות ומפגש חברתי ומאפשר התפתחות מהירה באמצעות הטכנולוגיה שמתעלה על מגבלות המרחב והזמן , אבל יש קבוצות שנפגשות פיזית בכל הארץ. מי ששומע בתוכו קריאה להיפתח לתדרים האלו – חפשו את הקבוצה המתאימה לכם וצאו לדרך . שינוי הוא תהליך, הוא אתגר התפתחותי מתמשך וככזה – הוא דורש התמדה ועקביות בשמיעת המידעים עד שכל חלקי הפאזל מתחברים . בנוסף, יש חשיבות ללמידה הקבוצתית – כך לא רק תורמים ונתרמים האחד מההתפתחות של האחר אלא מעלים את התדר של התודעה הכוללת. (כמו שדתיים מתפללים במניין…)

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

    תתקשרו ואסביר איך זה מתנהל. פשוט. נעמה 052-4670045

    https://www.facebook.com/events/491590550909443/

  197. האש בוערת בי אבל חייבת להנמיך אותה כדי להצליח לחיות כאן בשלום בעולם החומר הארצי
    סבלנות. נשימה. אוויר=הבנות. ועוד אחת עמוקה מבטן האדמה- היא זו שמממנת את מאגר הסבלנות שלי כדי שאצליח לחיות בשלמות עם קצב ההתפתחויות האיטי כאן בעולם הארצי. דעתי נטרפת מעוצמת החושך שהעם שלנו שוחה בה, כמעט טובע, עם הלשון בחוץ ועדיין, עדיין נותן לשלטון לשלוט באנרגיה שלנו. פאק. תתעוררו אנשים. חבר שעובד במשרה ציבורית העלה היום לרשת בקבוצת פייס של קהילת הביטקוין מכתב שקיבל מהבוס שלו ובו הוא נדרש להוריד עוד ועוד אחוזים ממשכורתו כדי להיות שותף למאמץ הלאומי לייצב את המשק. בולשיט. לא ניתן לייצב את המצב. הוא נועד להתפרק ולהתכלות. זהו. די. נגמר. יאללה, ביי, עידן חדש, עוד לא הבנתם? … מה עוד צריך לקרות כאן כדי שאנשים יבינו? השלטון יכול לשלוט באנרגיה שלכם רק כשאתם נותנים לו. הגיע הזמן להפסיק עם זה. חלאס. דדדדדדדדדדדדדיייייייייייייייייייייייייייי . מספיק ביזבזנו אנרגיה על לממן את הממסד הזה. די. תתחילו לתת ולקבל כסף בביטקוין אז הבנקים לא יוכלו לגזול מכם עמלות. תפתחו עסק עצמאי אז הממסד הציבורי לא יוכל להוריד לכם עוד במשכורת כדי לממן את קריסתו הבלתי נמנעת. תפעילו שיקול דעת ותלמדו איך לרפא את עצמכם בעצמכם במקום לממן קופת חולים כשאתם רוצים להיות בריאים. שחררו את האחיזה במסגרות החשיבה הישנות ותתפקחו לראות את מגמת השינויים שרק תלך ותתעצם כאן, עד שנעשה מה שאנחנו צריכים לעשות – כל אחד בדרכו אבל כולנו יחד חייבים חייבים חייבים להגיע לנקודה שבה כבר אי אפשר יותר, כמו בלידה , רגע לפני שנולדים חיים חדשים- זה הרגע שבו הכי כואב, אז, רק אז, יש לידה . לא מספיק כואב לכם כנראה.

    מזכירה לעצמי:

    סבלנות – מסר לשליחי האש והאוויר – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/סבלנות-מסר-לשליחי-האש-והאוויר/

    שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/שליטה-ושלטון-לא-רוצים-שישלטו-בכם-תלמדו/

    ביטקוין bitcoin – שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-מטבע-וירטואלי/

  198. איש האש הזה – גייסון סילבה, Jason Silva , ראוי למקום של כבוד כאן באתר שינוי תודעתי. הוא משלב באופן מדוייק בין הבנות תודעתיות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות . הוא התגלמות יסוד האש החוקר הסקרן, המתקדם,שרוצה לדעת ,פורץ את גבולות האפשר, ממציא את המחר ,מכוון על תדרי אש ואוויר מהירים ומתקדמים. יצירתיות תודעתית במלא תפארתה. השראה

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גייסון-סילבה-חיבור-בין-רוח-וטכנולוגיה/

  199. ככה מפרקים מסגרות חשיבה: האוסטרי ניקו אלם, לאחר מאבק של 3 שנים, קיבל אישור להצטלם לרישיון נהיגה שלו עם מסננת על הראש. הסיבה היא מחאה על החוקים האוסטרים שמאפשרים למוסלמים להצטלם עם כיסוי ראש ולאנשים חילוניים לא. הוא הכריז על עצמו כפסטפרי שמאמין במפלצת הספגטי המעופפת וטען שה"דת" שלו דורשת ממנו לשים מסננת על הראש

    התמונה והסיפור מוטמעים כאן:

    התפרקות מסגרות חשיבה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/התפרקות-מסגרות-חשיבה/

  200. האש- רוח היצירתיות ,פורצת במקום שבו אנשים לא אוחזים באדמה, נפרדים מהחומר שצברו במהלך חייהם ועפים עם רעיונות חדשניים. עולם החומר בעולמנו מצטמצם והמצאות גאוניות ממחישות איך אפשר להשיג הרבה יותר פונקצינליות בהרבה פחות חומר. זו מגמת השינויים – פחות אדמה(חומר, מסגרות החשיבה שניהלו אותו) ויותר אש – רצון יצירתי ואוויר – הבנה,תכנון,חשיבה מותאמת לייעוד , פונקצינליות,יעילות ,מהירות – אלו כללי המשחק החדשים

    חדשנות בעיצוב – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/חדשנות-בעיצוב-פנים/

  201. למה ללמוד את מידעי תודעת העל? אוקי, אכן הבנות חשובות ואני באמת מתחבר/ת למהות ,אבל קיים אינסוף מידע חופשי ברשת. איך אני יודע שזה המידע שמדוייק עבורי להתפתח ממנו? תודעת העל מורידה מידע בעברית בתדרי אש-אוויר שמיועדים ספציפית לנו – לעם הייהודי=הייעודי. קיבלנו מימון אנרגטי מיוחד לצורך מימוש התודעה הגבוהה הזו בחיים הארציים. יש בנו פוטנציאל להבין את המידע הזה וליישם אותו בחומר. בשביל זה אנחנו כאן.
    יש מתקשרים רבים בכל העולם שעוסקים במידעי העידן החדש (באשאר,פליאדים,טוהר, טוביאס,קריון ואחרים..) אבל תודעת העל מדייקת את ההבנות לתדר שנועדנו להיפתח אליו. מי זה אנחנו? הרי כל אחד מאיתנו שונה ומכוון על תדרים אחרים. נכון. לכל אחד מאיתנו יש תסריט שונה שהנשמה שלנו חתמה והתחייבה לממש כאן ויש לנו בחירה חופשית לגבי הדרך שבה נבחר לעשות את מה שבחרנו לעשות. אבל התסריט- גם האישי וגם הקולקטיבי שלנו כצביר-עם, חתום. זה מה שנקרא "הכל צפוי והרשות נתונה". בחרנו את התסריט בבחירה חופשית, אבל הבחירה הזו נעשה כבר לפני שירדנו לחיים בגוף פיזי. תכלית קיומנו כאן זה להבין למה וליישם את הבחירה . את זה, תודעת העל מאפשרת בכך שהיא מנגישה לנו את המידע מנקודת מבט גבוהה, כדי שנתעלה – נצא מתוך ראיית העולם הצרה שלנו ונתבונן מלמעלה כדי לראות דברים אחרת .

    מסבירה למה חשוב ללמוד במסגרת הקורס המלא ולא מספיק להשתתף בסדנה חד פעמית/לשמוע הרצאה כאן/לקורא פוסט שם/בין לבין כמה אסימונים שנופלים מסרטון שראיתם או תיקשור כזה או אחר ששמעתם/שיחה עם חבר/טכסטים במאמר או מחקר שנחשפתם להם/ספר שקראתם/וכו"…

    אלו חשובים והכרחיים כדי להיות מודעים לעצמכם ופתוחים למידעים שיעירו ויאירו את עיניכם. אני עצמי נתרמת רבות ממידעים כאלו ואחרים שאני מלקטת עצמאית ברשת. אבל, כדי לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה הגבוהה, לא מספיק לחקור את עצמנו מבעד למסרים שאנחנו קולטים מבחוץ. עלינו לאפשר את פתיחת הקודים המוטמעים בנו- גם ב DNA הפיזי וגם באנרגיה התודעתית שמזינה את הבחירות שלנו. התדרים האלו נצרבים בנו באמצעות חוש השמע. לכן מה שחשוב הוא ההקשבה לתיקשורים הישירים מתודעת העל . אלו אינם נגישים להאזנה חופשית ברשת אלא רק בקבוצות למידה מורשות . (כן יש דוגמיות בנושאים אקטואליים ומהותיים הנוגעים בעיקר לעתיד, אבל לא את מסת המידעים העיקרית הנוגעת בכל תחומי החיים ובעיקר – במה שקיים מעבר להם- במרחבי הבריאה ומחוצה לה). אני מלמדת וירטואלית- מה שיעיל אנרגטית- חוסך זמן ודלק על נסיעות ומפגש חברתי ומאפשר התפתחות מהירה באמצעות הטכנולוגיה שמתעלה על מגבלות המרחב והזמן , אבל יש קבוצות שנפגשות פיזית בכל הארץ. מי ששומע בתוכו קריאה להיפתח לתדרים האלו – חפשו את הקבוצה המתאימה לכם וצאו לדרך . שינוי הוא תהליך, הוא אתגר התפתחותי מתמשך וככזה – הוא דורש התמדה ועקביות בשמיעת המידעים עד שכל חלקי הפאזל מתחברים . בנוסף, יש חשיבות ללמידה הקבוצתית – כך לא רק תורמים ונתרמים האחד מההתפתחות של האחר אלא מעלים את התדר של התודעה הכוללת. (כמו שדתיים מתפללים במניין…)

    הקורס מיועד למי שחש קריאה פנימית לשינוי,מי שיודע שעכשיו הזמן להבין למה דברים קורים כמו שהם קורים ורוצה לקבל כלים איך לעשות את השינוי התודעתי ביעילות, עצמאות, ממקום של התפתחות ולא של הישרדות.

    פרטים והרשמה : https://www.facebook.com/events/491590550909443/

    מה זה תודעת העל? במה זה יעזור לי?

    כל המידע מרוכז כאן: קורס תודעת העל – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/תודעת-העל-לימודים-וירטואליים/

    תודעת העל היא המחשב המרכזי של הבריאה שאוסף נתונים ממעבדת החיים האנושית שלנו כאן- מעבד את המסקנות מההתנסויות שלנו ומנגיש לנו את המידע להשתמש בו כדי להקל על ההתמודדות עם אתגרים בחיינו,כדי שנבין את הסיבה הגבוהה שלשמה אנחנו כאן, כדי לעזור לנו לעשות את מה שבחרנו לעשות בקלילות והנאה, תוך שימוש מדוייק בשפע שנועד לתמוך בנו במימוש הייעוד

    אם בעידן הישן נהגנו להתייחס ליום ההולדת שלנו כיום משמעותי בחיינו, אנחנו מבינים עכשיו שיש יום משמעותי יותר – זהו היום שבו אנחנו מגלים לשם מה נולדנו: מהי תכלית קיומנו ואיך מדוייק לנו לממש את הייעוד. ההבנה הזו קיומית עכשיו יותר ממערכות החומר שצברנו ומערכות היחסים שייסדנו, כי בלעדיה, מה יניע אותנו לקום כל בוקר? כשאנחנו מבינים אילו יסודות מניעים את הבחירות שלנו,כשאנחנו מדייקים את הרצונות שלנו ולומדים לתקשר עם הילד הפנימי, אנחנו הבוראים ושולטים בעצמנו מתוך הבנה ולא מאפשרים לרגשות לנהל אותנו.

    שינוי תודעתי הוא תהליך , וככזה – עלינו ללמוד את ההבנות ולהפנימן שלב שלב. קבוצת למידה נפגשת מול מסך המחשב לשיעור וירטואלי בו כולם רואים את כולם ושומעים את כולם – כל שבוע. השיעור מתקיים אונליין- המחשבה שלכם מול המחשב ואני מהעבר השני עוזרת לדייק את ההבנות. זה יעיל: יושבים בבית, שואלים שאלות ומבינים – חוסך אנרגיה – זמן ודלק על נסיעות, ממוקד כשכל אחד נמצא במקום שבו הוא חש בטחון יחסי מספיק כדי להתמודד באומץ עם ההבנה ששום דבר בעולמנו כבר איננו כשהיה

    כולנו חווים את השינויים, אבל לא לגמרי מבינים למה ואיך,מה יהיה ומה אני עושה עם כל האסימונים שנפלו לי?…

    עכשיו הזמן להעמיק וללמוד את עצמנו בעצמנו,להתוודע לעוצמתנו, לעצמיותנו.

  202. בוקר טוב יצירתי ושמח לכולנו. החברה הצעירים האלו-ילדים ללא קשר לגילם הלינארי, יודעים שהחיים הם רק משחק ומשחקים אותו נפלא, עם מים גבוהים- הרמוניה בינאישית המבוססת על שיתופי פעולה ומתגלמת למוזיקה נפלאה, עם אש יצירתית,קלילות אווירית והבנה מדוייקת את הייעוד שלהם- מה שנועדו לתת לעולם- השראה

    https://www.youtube.com/watch?v=6y1aOg_UO_A&feature=em-subs_digest-vrecs

    מוזמנים להצטרף לקבוצות להיות חלק מהחיבורים בין היסודות:

    אנשי האש

    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

    אנשי המים

    https://www.facebook.com/groups/325145184277688/?fref=ts

    אנשי האוויר

    https://www.facebook.com/groups/291102141022040/?fref=ts

    אנשי האדמה

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האדמה/516927798360601?fref=ts

  203. אנשי האש: מזמינה אתכם לתת מהאש שלכם – לשתף ולהשתתף בשיח קבוצתי חם. הוא יהיה כזה אם תפיחו בו רוח חיים. זוהי האיכות המיוחדת של אנשי האש- יש לנו כוח בריאה -יצירה עוצמתי, בואו לא נשמור אותו לעצמנו אלא נזמן גם מים גבוהים-חיבורים בינאישיים הרמוניים שיאפשרו לנו לתת ולקבל אחד מהשני. בדף כאן אתם עוקבים אחרי ההבנות שאני משתפת, אבל זה כמו לראות טלוויזיה, זו לא יצירה אקטיבית של משהו שלכם. יאללה, תעברו הילוך, הכניסו מים גבוהים לאש שלכם. זה יעשה לה רק טוב, מניסיון

    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  204. היי, מזמינה אתכם להצטרף ל rippln – הזדמנות לרווח שטמונה בשיתוף של אפליקציה שמנגישה את כל מה שאנחנו צריכים- משהו כמו שילוב של פייסבוק עם וואטסאפ ואמזון , בחינם. אז איך בכל זאת מרוויחים אם זה בחינם? משתפים. מה שממליא אתם עושים כשאתם עולים על משהו שווה, נכון? אלא שבדר"כ מי שמרוויח זה מישהו כמו מארק צוקרברג והפעם זה אתם, אנחנו, כולנו. זה הדבר החם הבא ברשת העולמית. רשת שמונה כבר יותר ממליון איש, משנה את כללי המשחק. מתהווה מול עיניינו ומתגלגלת כמו כדור שלג שאף אחד לא יכול לעצור. הזדמנות להרוויח, ולא על חשבון אחרים. כיאה לאשת-אש – זה בוער בי ואני חשה רצון לשתף, לשתף לשתף. גם אתם הייתם עושים את זה אם הייתם עולים על משהו גדול שנועד לייצר הכנסה רווחית שתקיים אתכם יש מאין. מניין? הקטע הוא שבדר"כ יש מישהו מאחורי הקלעים שמרוויח מהשיתופים שאתה עושה, איזו חברה גרנדיוזית עם תקציבי ענק שמגיעים בסוף לאיזה ילד גאון טכנולוגיה שהופך למליונר בגיל 17. אז זהו, שהפעם זה שונה . הפעם יש לכל אדם פשוט הזדמנות להרוויח. מה שנדרש מכם זה לשתף- להעביר הלאה, מה שממילא הייתם עושים, כי זה דבר טוב ולמה שלא תשתפו את הקרובים לכם בדברים טובים?. הקונספט גאוני לדעתי. כולם מרוויחים ואף אחד לא משלם מחיר על חשבון מישהו אחר. עד עכשיו ההפצה התאפשרה רק בהזמנה פרטית במייל אישי וקבלת קוד. היום נפתח חלון הזדמנויות של 7 ימים בהם תוכלו להזמין כמה אנשים שתרצו בלינק פשוט שתוכלו להטמיע בפייסבוק,טוויטר ובכל מקום ואנשים יוכלו להירשם דרככם ישירות. גם גוגל התחילו כששלחו בשנתיים הראשונות אפשרות התחברות לגימייל רק מפה לאוזן ורק באופן אישי וישיר. נוצר ביקוש ויראלי מטורף,כי הם יצרו משהו טוב, ומה שטוב ומדוייק – נפוץ מהר עם הרוח. הרווח מהתפוצה הזו הגיע לגוגל והיא היום שווה הון. אבל מה אם גם אתם הייתם יכולים להית מתוגמלים על כל שיתוף שאתם עושים? לו יהי? אז הנה הזדמנות לקפוץ על הרכבת שיוצאת לדרך לעתיד. העסק הזה רק בתחילתו. קצב ההתפשטות של הריפלן מהיר בטרוף- רק כמה חודשים מאז עלה לאוויר וכבר יותר ממליון איש ב200 ומשהו מדינות.. ככה זה אנרגיות האש והאוויר- הן מתפשטות במהירות . מי שמפחד מהאש יכול לראות כאן סיכון ולשכנע עצמו שזה סתם עוד פרמידה , גימיק שווקי. אבל מי מכם שבוחר להתעלות מעל החששות והפחדים להבנה שיש כאן פוטנציאל אדיר – הוא זה שיודע להבחין בין סיכון לסיכוי- הוא זה שירוויח. אז מה הסיכון? אפס. הכל אצלכם בראש. שחררו את ההתניות המקובעות שלכם שמעכבות את תנועתכם ורק אז תוכלו לעוף.

    אני לא מנסה לשכנע אתכם או למכור לכם כלום. רק משתפת כי מאמינה ברעיון . זה הקטע שלי- להפיץ רעיונות חדשים. הגיע אליי ואני מעבירה הלאה.
    מה כבר יכול להיות? מקסימום במקרה הכי גרוע נרשמתם לרשימת תפוצה שיש לכם אפשרות להסיר כתובתכם ממנה (בדקתי וניסיתי בעצמי) . אף אחד לא מתחייב להשקיע שקל. מקסימום תהנו ממשחק חדש. במקרה הטוב- תרוויחו עכשיו את ההשקעה הכי טובה שתוכלו לייצר יש מאין. אחרי שכבר תדעו איזו רשת של אנשים יש לכם בריפלן- יש אפשרות מעקב מסוכרנת אונליין כל הזמן, תדעו כמה שווה לכם להשקיע כך שגם אז – אם תרצו להפוך לשחקנים,לא יהיה באמת סיכון . אתם מדמיינים עצמכם עוד 10 שנים תופסים לעצמכם את הראש ובוכים איזה מפגרים הייתם שלא עליתם על הגל הזה כשהוא רק התחיל? אז תעשו רברס, ותחזרו אחורה בזמן- להווה ותבחרו להאמין בעתיד.

    אל תשכחו שהחיים הם רק משחק, וכללי המשחק השתנו. אל תחפשו הגיון ווודאות במקום שהיא לא יכולה להיות. מדובר כאן בניסוי חדש שלא ניתן לדעת את תוצאותיו מראש , אלא אם כן… אלא אם כן אתה מקשיב לקול אש הבריאה הפנימית שלך ולא לחששות. כל האנושות שחיה כאן – כולנו חיים במעבדת ניסויים אחת גדולה , חומר ביד היוצר… נושאי המחקר השתנו. פעם חקרנו את האדמה-חומר והמים-רגש. היום אנחנו חוקרים את האש- יצר היצירה והטכנולוגיה והאוויר-התודעה . חוקרים אמיתיים לעולם לא יגלו תגליות חדשות אם הם יפחדו להיכשל בניסויי ויניחו מראש מה יהיו התוצאות.

    אז מי מכם שבוחר לשמוע את הקריאה מבפנים, מוזמן לשלוח לי מייל ואעביר לו את קוד הכניסה. אתם תוכלו להעביר את זה הלאה ולהיות חלק מהפצת הטוב בעולם החדש

    מצ"ב סרטון הסבר כללי . מי שמתחבר ושרוצה להבין יותר לעומק מה זה ואיך זה עובד,יש לי קישורים לעוד סרטונים שמדריכים ומסבירים איך לעשות את זה – רק תצייצו ואשלח לכם

    https://www.youtube.com/watch?v=g_wLKfBgDZM

  205. תוכנית מעולה של שני אנשי אש שחוקרים מדע תודעה וטכנולוגיה – אחת התוכניות האהובות עלי – הם שואלים את השאלות הנכונות שמאתגרות את התודעה שלנו להתפתח ולהבין האם כל שיטות המחקר שלנו מוגבלות לרמת החומר ולא מכוונות כלל על תדרים שבאמצעותם מתקשרים חוצנים. קישור לתוכנית , כאן:

    חוצנים – האמנם חיצוניים ? אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/חוצנים-האמנם-חיצוניים/

    http://news.discovery.com/videos/seti-fail-no-alien-life-found.htm

  206. ככה משנים סדרי עולם: ישראלים צעירים -אקטיביסטים טכנולוגיים מגלים את תקציב המדינה. מיטב גאוני התיכנות- עילית המדינה, יוצרים בהתנדבות מערכת ממסד נתונים שמאפשרת לכל אזרח להבין את תקציב המדינה ולאיפה הולך הכסף שלנו. כפיים!!! תרומה אדירה לשקיפות בעידן שבו כל מערכות ההסתרה מתפרקות. הטכנולוגיה המתקדמת בשרות התודעה המתפתחת מנגישים היום לכל אזרח- ובניהם גם חברי כנסת שכן בחרו ונבחרו לשרת את העם, לדעת את האמת ולהשתמש במידע הזה כדי לשנות סדרי עולם. קישור לכתבה כאן:

    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/

  207. הטמעתי סרטון חדש- שאלות ותשובות עם גייסון סילבה בשידור חי בהאנגאאוט. איש אש מרתק המשלב באופן מדוייק בין הבנות תודעתיות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות . הוא התגלמות יסוד האש החוקר הסקרן, המתקדם,שרוצה לדעת ,פורץ את גבולות האפשר, ממציא את המחר ,מכוון על תדרי אש ואוויר מהירים ומתקדמים. יצירתיות תודעתית במלא תפארתה. השראה

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גייסון-סילבה-חיבור-בין-רוח-וטכנולוגיה/

  208. הודות לחסימת שלטונות פייס, הבנתי שעליי להנגיש לכם את המידע שאני מהדהדת ממני בערוץ תקשורת יעיל ובטוח יותר ולכן מזמינה אתכם

    1. לתקשר איתי באתר שינוי תודעתי – בכל דף יש אפשרות לתגובות ושאלות , כל עידכון מופיע בפוטר- בתחתית כל דף ולפעמים גם ב "מה חדש" ורצוי להירשם לעידכונים במייל וכך לקבל כל פוסט חדש שעולה לאוויר
    http://shinuytodaati.co.il/בית/

    2. הירשמו לרשימת תפוצת הניוזלטר -שלחו לי מייל שלכם בפרטי ואעדכן
    אני ב naama.w.tohar@gmail.com

    3 . הצטרפו לקבוצת גוגל+

    https://plus.google.com/u/0/communities/117968379674119291079

  209. אחד משלנו… Erez Livneh ,טארטאפיסט ישראלי שפיתח ננו-טכנולוגיה ורובוטיקה תוך-גופית – מהפך הסינגולריות: בניית מאות אלפי רובוטים שכל אחד בגודל קטן מתא, הזרקתם לאדם ושיוטם במחזור הדם תוך כדי שהם משמידים וירוסים ותאים סרטניים נשמעת כמו מדע בדיוני הזוי גם לאנשים מעודכנים. אבל למרות זאת, חברת הסטארט-אפ הישראלית Vecoy מנסה לעשות בדיוק את זה. האם הם הוזים, או שאנחנו יכולים להתחיל לראות במה שהם עושים עדות מעשית לכך שהסינגולריות מתקרבת?

    http://megafon-news.co.il/asys/archives/143785

  210. She's just a girl, and she's on fire
    Hotter than a fantasy, lonely like a highway
    She's living in a world, and it's on fire
    Feeling the catastrophe, but she knows she can fly away

    Oh, she got both feet on the ground
    And she's burning it down
    Oh, she got her head in the clouds
    And she's not backing down

    This girl is on fire
    This girl is on fire
    She's walking on fire
    This girl is on fire

    Looks like a girl, but she's a flame
    So bright, she can burn your eyes
    Better look the other way
    You can try but you'll never forget her name
    She's on top of the world
    Hottest of the hottest girls say

    Oh, we got our feet on the ground
    And we're burning it down
    Oh, got our head in the clouds
    And we're not coming down

    This girl is on fire
    This girl is on fire
    She's walking on fire
    This girl is on fire

    Everybody stands, as she goes by
    Cause they can see the flame that's in her eyes
    Watch her when she's lighting up the night
    Nobody knows that she's a lonely girl
    And it's a lonely world
    But she gon' let it burn, baby, burn, baby

    This girl is on fire
    This girl is on fire
    She's walking on fire
    This girl is on fire

    https://www.youtube.com/watch?v=xc45AOu6iD8

  211. אנרגיות עוצמתיות של אש ואוויר הנכנסות יותר ויותר לעולמנו , נותנות לאנשים כוח- אומץ ובהירות לעשות את מה שהם חשים שנכון לעשות. אדוארד סנודן סיפר לעולם על מה שה-NSA עושה (מאזינים לכל השיחות והתכתובות ברשת האינטרנט) מדבר על הסיבות שגרמו לו להפוך למבוקש מספר #1 של ארה"ב, מסביר למה ארגון המידע הזה מסכן את הדמוקרטיה כשרק לממשל יש נגישות למידע למטרות הסחת הדעת הציבורית

    הסוף למערכות ההסתרה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עולם-האמת-בלי-מערכות-הסתרה/

    https://secure.avaaz.org/he/stop_prism_global/?pv=76&rc=fb

    http://www.guardian.co.uk/world/video/2013/jun/09/nsa-whistleblower-edward-snowden-interview-video

  212. השמש היא מקור האנרגיה הבורא בעולמנו. יש בכוחה להבריא ולהזין את כל מי שבוחר להתבונן בה. איך נטענים מהשמש? שנים חינכו אותנו להאמין שחשיפה לשמש מסוכנת. לא סיפרו לנו מה היא יכולה לתת לנו . עכשיו, עם כניסת אנרגיות גבוהות של אש ואוויר , מתרחבת תודעתנו להבנה איזו עוצמה יש בשמש שיכולה להזין ולרפא אותנו.

    השמש מטעינה אותנו בכוח חיים, מזינה ומרפאה. שנים חונכנו להאמין שהשמש מסוכנת ושחשיפה לעוצמות גבוהות עשויה לשרוף אותנו ולגרום נזקים שונים, אבל תרומתה לחיותנו גדולה בהרבה בחשיפה אליה מאשר בהימנעות מחשיפה. לא במקרה בחורף אנחנו חולים יותר. היעדר קרינת שמש ישירה עלינו מונע מאיתנו לקבל את חומה המייטיב, המרפא. כשאנחנו שמים משקפי שמש ומורחים קרמים שונים "להגנה " על העור, אנחנו באופן ישיר פוגעים ומזיקים לבריאותנו.

    *

    השמש-אנרגיה מזינה-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/השמש-אנרגיה-מזינה/

  213. סרטון חדש של גייסון סילבה – Singularity . איש אש המחבר תודעה וטכנולוגיה. מתה עליו. השראה מהלכת בקצב התדרים שטסים לי במוח. פשוט…פשוט!!! מהיר. חכם. יעיל. בהיר. אדיר.

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גייסון-סילבה-חיבור-בין-רוח-וטכנולוגיה/

    מי מכם שמתחבר לתדר ימצא איתנו שפה משותפת, כאן: אנשי האש

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=hl

  214. סרטון מצויין של ז'ק פרסקו המתאר איך אפשרית ציוויליזציה אחרת באמצעות ידע וטכנולוגיה חדשניים – פרוייקט ונוס. חשוב לראות. גם אם אין לכם סבלנות לכל ה 40 דקות, תזפזפו ותעבירו מקטע לקטע ודוגו את המידע שרלוונטי לכם.

    https://www.youtube.com/watch?v=KphWsnhZ4Ag&feature=youtube_gdata_player

  215. הנה שילוב נהדר של אש הטכנולוגיה שמובילה התפתחות: הפקת מים מהאוויר ויצירת מוצר אדמתי מתקדם,חשוב,יעיל,חכם. שאפו. וישראלי… סוף סוף העם הייהודי=היעודי מבין מה הוא צריך לעשות כאן: להוריד את הבנות הרוח למימוש בחומר.

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/478/977.html?hp=1&cat=351&loc=8

    *

    העם הייהודי=הייעודי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/העם-הייהודיהייעודי/

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

    *

    טכנולוגיה בשרות התודעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

  216. בעתיד, כך מגלה לנו תודעת העל , העיר תספק לכל תושביה קיום בסיסי. באירופה כבר מתחילים להבין את זה: Basic Income, a new human right . ואנחנו? אנחנו – העם היהודי=הייעודי , נועדנו להיות מובילי התודעה החדשה ולשם כך התברכנו באנרגיות אש ואוויר גבוהות. אז איפה אנחנו? אה, זה אנחנו… אני? … כן – אתם! מה שלא תבראו בעצמכם לא יהיה .

    הסרטון מוטמע כאן:
    https://www.youtube.com/watch?v=lqXXO0GGNRI

    *

    ערי העתיד- אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/ערי-העתיד/

  217. משחק בתנועה עם הטכנולוגיה היוצרת, בין חושך ואור,בין מציאות ודמיון

    https://www.facebook.com/photo.php?v=517190371651744&set=vb.282820731852516&type=2&theater

    *

    התפתחות-תנועה-לרקוד את החיים ולחיות את הריקוד – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-activism/התפתחות-תנועה-לרקוד-את-החיים-ולחיות-את/
    Sem palavras! Já viram algo assim?
    Sem palavras! Já viram algo assim?
    Mas que grande talento com muita criatividade. Muito Bom 🙂

    Gosta da nossa página – Isto Só Vídeo

  218. איש האש הזה – גייסון סילבה, Jason Silva , ראוי למקום של כבוד כאן באתר שינוי תודעתי. הוא משלב באופן מדוייק בין הבנות תודעתיות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות . הוא התגלמות יסוד האש החוקר הסקרן, המתקדם,שרוצה לדעת ,פורץ את גבולות האפשר, ממציא את המחר ,מכוון על תדרי אש ואוויר מהירים ומתקדמים. יצירתיות תודעתית במלא תפארתה. השראה

    חיבור בין רוח לטכנולוגיה-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/גייסון-סילבה-חיבור-בין-רוח-וטכנולוגיה/

  219. המציאות היא מה שאנחנו בוחרים להמציא בעיני רוחנו. הטכנולוגיה המתקדמת היא כלי ביניים שעוזר להרחיב את התודעה, אמצעי עבורנו להבין שהדמיוני והבדיוני- תלוי בבחירה שלנו מה אנחנו רוצים לראות . אנרגיית יסוד האש – היא כוח הרצון,יצר היצירה, זה שמניע ומתניע את הבחירות שלנו – היא היד שמעצבת את החומר
    *
    מציאות ביד הדימיון
    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מציאות-ביד-הדימיון-מדע-בידיוני-בידיים/

    מי שנדלק מהפוסט הזה, כנראה ימצא את מקומו בדף אנשי האש
    הקלקה על לייק תשלח לכם עידכונים אוטומטית

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=hl

    ויש גם את הקבוצה אנשי האש

    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

  220. שלטון יכול לשלוט רק כל עוד יש מי שנותנים לו את הכוח לעשות זאת. כשאדם לוקח אחריות ולומד לשלוט באנרגיות שלו – הוא מונע מכוח חיצוני לשלוט בו. איך עושים זאת? בוחרים לעשות שינוי תודעתי:משקיעים בהתפתחות אישית במקום לבזבז אנרגיה בלממן את הממסד הישן. ראשונה מובילה את תהליך הבריאה אנרגיית האש- כוח הרצון. תדייקו מה אתם כן רוצים, איפה אתם רוצים להשקיע את האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה שם, ביצירת אלטרנטיבות חדשניות, ביזמויות פורצות דרך, בהמצאות גאוניות. אל תסכימו עוד לממן את הממסד הישן. תפסיקו להעביר לו אנרגיה. הוא יתכלה ברגע שתפסיקו לתת לו כוח. הוא לא יעשה זאת מרצון, יהה עליכם להפעיל כוח כדי להחזיר אליכם את הכוח שלכם.
    *
    שליטה ושלטון-אתר שינוי תודעתי
    http://shinuytodaati.co.il/כללי/שליטה-ושלטון-לא-רוצים-שישלטו-בכם-תלמדו/

  221. הקיץ הזה חם אש… התפתחות מואצת בתנועה לכוונכם: ההבנות שלי מגיעות אליכם הביתה, אתם מוזמנים לפתוח דלת…ללא תשלום כספי. התרומה היא התמורה. מי שרוצה להיתרם מהאש (רצון בורא,יצירתיות וטכנולוגיה) והאוויר (בינה, תודעה) שלי בתמורה לאדמה (מקום פיזי לשהות בביתכם) ומים (שיתופי פעולה הרמוניים) , זו הצעה בשבילו.

    תוכנית פיילוט יוצאת לדרך. זו השנה הראשונה ולכן המתנדבים הראשונים להשתתף בפרוייקט יזכו להינות מהשירות ללא תשלום.

    תכל"ס ,במה מדובר:

    אני – נעמה וייס טוהר – עם הבית התודעתי שלי מוטען בי , נודדת בין בתים פתוחים – אנשים שרוצים להרחיב תודעתם וללמוד מההבנות שלי את מידעי תודעת העל , יכולים להשתבץ בלוז האירוח בחודשי הקיץ וה"חגים" ולהזמין אותי להגיע אליכם. הסידור הוא כזה: אתם מזמנים תאריך עבורי להגיע אליכם לכמה ימים ואני נוכחת עבורכם ללוות את תהליכי השינוי שלכם בסביבה הטבעית שלכם.
    אתם בשלכם , אני בשלי אבל נוכחת ונגישה לשאלות והתייעצויות. שיחת עומק אחת לפחות, בסיכום כל יום.

    ההזדמנות מתאימה ל:

    1. מי שחווה את תהליכי השינוי בחייו, רוצה להעמיק את הבנתם- הבנת עצמו וישמח לנוכחות האש שלי (רצון יצירתיות וטכנולוגיה ) והאוויר (בינה,תודעה) בתהליך דיוק הרצונות ,הבנת התסריט- הייעוד,תיקשור עם הילד הפנימי,תרגול תהליך בריאה, ושאר רסיסי הבנות שתמגנטו לחייכם , בסוג של בארטר תמורת אדמה (מקום פיזי) ומים גבוהים (שת"פ הרמוני)

    2. מי שרוצה להתוודע למידעי תודעת העל אבל חושב שאין באפשרותו לממן לימודים בשל תקציב כספי מצומצם

    3. מי שיש לו מקום גם בביתו הפיזי וגם פתוח להבנות חדשות להיכנס למרחב התודעתי שלו

    4. משפחות עם ילדים שמעוניינות בחברת ילדים נוספים- שני ילדיי הצעירים- בני 5.5 ו 7.5 מתלווים אליי בימי שני ושלישי וכל סופ"ש שני. עדיפות למשפחות חינוך ביתי – חברים מהעבר, אבל לא חייב. בחופשת הקייץ לכולם יש הזדמנות לחוות חופש. גם מבוגרים ללא ילדים ביולוגיים שלהם שרוצים להינות מחברת ילדים מוזמנים להזמין עצמם להתחבר לילד הפנימי שבהם

    5. מי שצבר מספיק אדמה (חומר) בחייו ומבקש כעת למצוא מהות ומשמעות, להבין את ייעודו, את הסיבה הגבוהה שלשמה הוא כאן

    6. כפרי אירוח ונופש, בתי מלון, מרכזי טיפול או אתרי בילוי חברתיים-תרבותיים-רוחניים בקהילה, שרוצים לאפשר ללקוחותיהם סדנה-שיעור בנושא שינוי תודעתי, או בכל אחד מהנושאים הרבים שאתר שינוי תודעתי עוסק בהם, יקבלו הזדמנות לחשיפה לנושא במהלך שהותי במקום

    7. חברים שרוצים להיפגש וטרם הזדמן לנו לממש זמן איכות ביחד

    8. עורכי וידאו שרוצים לתרום מכישוריהם לקידום מיזם חברתי-תודעתי של ילדים למען ילדים ויש להם מקום בבית ובלב לנתינה שאיננה גשמית

    איך זה עובד:

    – שבצו עצמכם בלו"ז בטבלה מצ"ב לכמה ימים תרצו להזמין (התאריך מתייחס ללילות. בסוף הטבלה תוכלו לציין מגבלת שעות במשך היום ולהוסיף הערות )

    – תנאי הכרחי- אינטרנט מהיר, בימים שאני עם הילדים – מזגן,צילום שיחת וידאו אחת לפחות בסיכום תקופת הליווי
    – תנאים לא הכרחיים אבל בעדיפות – מטבח טבעוני ואורגני, מרחב שקט עבורי לעבוד במחשב

    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ag_a1qaOMjBNdHpaRnItT2FwcGlqZ1pZRDB6X2puUEE&usp=sharing

    – צרו קשר טלפוני לוודא שמתאים טכנית ותכנית – תאום ציפיות
    – הבהרה: מדובר בסוג של בארטר ללא תשלום- לא אתם עבור הליווי-ייעוץ שלי ולא אני עבור האירוח
    – עדיפות לבתים שבהם ניזונים ממזון טבעי/טבעוני/אורגני. לא חובה.

    מוזמנות/מוזמנים לפנות אליי בכל שאלה. גם הספק מבורך. בעיקר הוא…

  222. ענק!!! הוצאתם לי את המילים מהפה…

    מוזמנים לקבוצת פייסבוק חדשה שעלתה אתמול לאוויר. ילדי האש והאוויר בעידן החדש –

    מוזמנים להזדמן ולהזמין חברים, בעיקר ילדים, בכל גיל… גם את הילדים שאתם זוכים לגדל וגם את הילד הפנימי שמגדל אתכם.

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש נועדו להוביל תהליכי שינוי. הם כאן כדי ללמד אותנו איך להשתמש באש – בכוח הרצון,יצר היצירה והטכנולוגיה המתקדמת , ככלי להרחבת התודעה המתפתחת- היא ההבנה שנמצאת באוויר. הם יודעים מה הם רוצים, הם מבינים את הסיבה שלשמה הם כאן – לשנות סדרי עולם. בלי פחד,בלי עכבות,עפים עם הרעיונות החדשניים שלהם לעבר המחר המתהווה בהווה. הילדים ירדו לכאן כדי ללמד אותנו שיעור בלשחרר את האחיזה באדמה =בחומר שצברנו , ובמים=מערכות היחסים הרגשיות. במקום לסמן אותם בריטלין ולהדביק להם תווית של מופרעים, הגיע הזמן שנבין שאנחנו הם אלו שמפריעים להם . בעיית הקשב היא שלנו. להם יש את התוכנה build in . זה אנחנו המבוגרים שנדרשים לשנות את התדר ולעמוד במבחן שינויי הזמן.

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש – קבוצת פייסבוק חדשה דנדשה מהיום

    https://www.facebook.com/groups/451139698307174/

    ילדי האש והאוויר בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדי-האש-והאוויר-של-העידן-החדש/ ע

  223. אנרגיה סולארית מהחלון. אנרגיית האש היצירתית נעזרת בטכנולוגיה המתפתחת ככלי לממש את הבנות האוויר- הרוח, בחומר שהולך ומצטמצם.
    חדשנות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/חדשנות/

    מי שידיעה כזו מדליקה אותו, מוזמן להצטרף לקבוצת אנשי האש- שם תמצאו שיח מעניין עם עוד שכמותכם שמכוונים על תדרי האש :

    https://www.facebook.com/groups/497980016935950/?fref=ts

    כאן המקום לאנשים עצמאיים ועוצמתיים שבוערת בהם אש הרצון- יצר היצירה,זה שמצייר ומייצר מציאות,ממציא אותה בעצמו, זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת.

    כאן המקום עבורנו לרקום שיתופי פעולה, לחוש שייכות לאנשים עם אנרגיות כשלנו: מהירות, תזזיתיות,חוצפניות,חסרות סבלנות ורגישות לזולת,עם אגו-במידה,עם סקרנות שפורצת את כל הגבולות,עם תעוזה לנסות ולהתנסות, עם יכולות להזיז הרים,להטיס יזמויות,למנף רעיונות,להמציא טכנולוגיות חדשניות,הבנות פורצות דרך.

    מוזמנים לקבוצה גם שאינם אנשי אש כמובן ורוצים ללמוד ולקבל מאיכויות תדרי האש. הגיבו, שאלו, תרגישו בבית…

  224. ילדי האש והאוויר של העידן החדש ירדו לעולם הזה עם מימון אנרגטי – אומץ ובהירות תודעתית לשנות סדרי עולם. הם כאן כדי להמציא מציאות חדשה באמצעות הבנות תודעתיות חדשות, אקטיביזם ורגישות גבוהה. הטכנולוגיות המתקדמות הן הכלי שמאפשר להם לממש את ייעודם במהירות וביעילות. התדר החדש יוצא מצ'אקרת הגרון ונצרב באמצעות חוש השמע, לכן הילדים היום משמיעים קולם, לוקחים אחריות על שינוי העולם ועושים את מה שנועדו לעשות- לההעיר אותנו ולהאיר לנו את הדרך לשינוי תודעתי .

    https://www.youtube.com/watch?v=3EXo3bneM7A

    ילדים משנים סדרי עולם – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/ילדים-עושים-שינוי/

  225. אתגר גדול עומד בפני האנושות היום: עלינו להתפתח ולעבור לתודעת אש ואוויר מפותחים, אבל לשמור על איזון מערכות המים – הרגש, בלי לחזור על טעויותיה של אטלנטיס – היבשת הקדומה שבה חיו אנשי אש ואוויר אבל ללא מים- מה שהביא להיכחדותה

    https://www.youtube.com/watch?v=M4ntA56tCMg

  226. עצמאות היא בחירה לברוא בעצמי, מתוך עוצמתי, עצם קיומי, את מציאות חיי- את מי ומה שנועדתי להיות. עצמאות מחייבת לאמץ אומץ ,להתחבר לעוצמה הפנימית,לשחרר את התלות באחר- בין אם אדם/ארגון/מסגרת רעיונית , להפוך את הפחד לדחף שמניע אותך קדימה. עצמאות מחשבתית נדרשת עבור מי שבוחר לנהל את הבחירות שלו בעצמו ולא לאפשר לרגשות לנהל אותו, לנהלי ממסד או נורמות חברתיות/תרבותיות/דתיות /לאומיות. עצמאות משמעה לאהוב את עצמך ולא להיות תלוי באהבה מבחוץ כדי לדעת את ערכך האמיתי. עצמאות מרחיבה את חופש הבחירה ופותחת פתח להתפתחות, שער להזדמנויות חדשות להתממש

    מתלות לעצמאות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/מתלות-לעצמאות/

  227. עצמאות היא בחירה לברוא בעצמי, מתוך עוצמתי, עצם קיומי, את מציאות חיי- את מי ומה שנועדתי להיות. עצמאות מחייבת לאמץ אומץ ,להתחבר לעוצמה הפנימית,לשחרר את התלות באחר- בין אם אדם/ארגון/מסגרת רעיונית , להפוך את הפחד לדחף שמניע אותך קדימה. עצמאות מחשבתית נדרשת עבור מי שבוחר לנהל את הבחירות שלו בעצמו ולא לאפשר לרגשות לנהל אותו, לנהלי ממסד או נורמות חברתיות/תרבותיות/דתיות /לאומיות. עצמאות משמעה לאהוב את עצמך ולא להיות תלוי באהבה מבחוץ כדי לדעת את ערכך האמיתי. עצמאות מרחיבה את חופש הבחירה ופותחת פתח להתפתחות, שער להזדמנויות חדשות להתממש

    מתלות לעצמאות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/מתלות-לעצמאות/

  228. לשרותכם: מדריך אבחון – מהו היסוד שמניע ומתניע אתכם: מוזמנים להצטרף לקהילה שמתאימה לכם ולהזמין -לזמן עוד חברים חדשים:

    ראשונה מובילה את תהליך הבריאה האש , אחריה מצטרפים המים והאוויר ובסוף, רק בסוף- מגיע המימוש באדמה. זהו הסדר שבו נוצרו דפי הקהילה הבאים:

    ארבעת היסודות – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/ארבעת-היסודות/

    אנשי האש – מי שבוער בנשמתו הרצון,יצר היצירה,לנסות,להמציא טכנולוגיות חדשניות,לקחת סיכון מול הסיכוי. האש היא כוח הבריאה שמניעה כל מחשבה,פעולה,כל בחירה

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=tn_tnmn

    אנשי האוויר- מי שבחרו לתת להבנה גבוהה להוביל את הבחירות שלהם, חווים את התנסויות החיים כצופן לפיענוח,לא זזים מטר בלי להבין לחשוב ולתכנן לאן ולמה

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האוויר/463649400369945?ref=hl

    אנשי המים – מי שמחוברים לעולמם הרגשי, מתחברים למערכות יחסים בינאישיות,נוטים להיסחף למערבולות רגשיות אבל נועדו לרקום שיתופי פעולה הרמוניים

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-המים/496846567018320?ref=hl

    אנשי האדמה – תגיע שעתה של הקהילה להיוולד, במקום ובזמן הנכון, במהרה בימינו אמן. טרם…

  229. רוצים עצמאות? קחו אחריות!
    40 שנה הלכנו במדבר, די, מספיק לא? מי שעוד לא יצא ממצריים ולא רואה את האור: הנה: ביטקוין אחד לפני חודשיים היה שווה 100 שקל. היום הוא שווה כמעט 200 דולר.
    בוקר טוב וברוכים הביא לעידן האש והאוויר. חם כאן…

    כי את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק . למי צילצלו הפעמונים?

    http://www.listentobitcoin.com/

    קוביית הדומינו הראשונה הופלה לפני שבועיים בקפריסין. כל המערכת הבנקאית תקרוס בקרוב במהרה בימינו אמן- גם אצלנו. שלא תגידו שלא אמרתי לכם – קחו אחריות על האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה בעצמכם ולא בלהציל את חובות הבנקים. היכן להשקיע? בהתפתחות!

    בית שינוי תודעתי הפיזי- ברחובות , והוירטואלי – כאן , מקבל ונותן תמורה עבור שירותי הייעוץ והלימוד במטבע ביטקויין.

    1. ליווי תהליכי שינוי- ייעוץ אישי (וירטואלי/טלפוני/ פרונטלי בבית שינוי תודעתי ).

    2.שיעורים פרטיים לילדים בכל גיל -ליווי תהליך למידה ויצירה עצמאי במחשב

    3. לימודי תודעת העל- קורס וירטואלי.

    4.חוג וירטואלי לילדים והורים ,מבוגרים- עושים חיים ומבינים אותם

    5.שיעור להורים ואנשי חינוך – תקשור עם הילד הפנימי

    6 אירוח לינה למטיילים בשבילי התודעה בבית שינוי תודעתי ברחובות

    7.הרצאות ושיעורים מוזמנים – חוגי בית, ארועים פרטיים- משפחתיים/עסקיים/קהילתיים, ימי עיון,הרצאות,ימי הולדת

    8. פעילויות לילדים: סדנאות מנהיגות צעירה וחוג משחק וקולנוע וירטואלי.

    9. סדנת קולנוע – הסרט של החיים שלכם: היכרות עם הבמאי והשחקן הראשי

    *

    כל המידע אודות ביטקוין bitcoin – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

    *

    איך מקדמים שינוי? יוצרים אות!! לא צריך להילחם בשיטה המוניטורית הישנה. צריך לבחור באלטרנטיבה כלכלית חדשה: מטבע וירטואלי חדש מבוסס קוד פתוח כמו ביטקוין.

    לייטקוין – מטבע וירטואלי נוסף שממריא .

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/לייטקוין-litecoin-מטבע-וירטואלי/

    *

    כסף בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/כסף-בעידן-החדש/

    *

    תיעוד ההתפתחויות בקפריסין, כאן:

    http://shinuytodaati.co.il/forums/topic/קפריסין-בהתפתחות/

    *

    סרטון דומינו מוחשי יותר מתמיד:

    https://www.youtube.com/watch?v=hGsjc2rVV_w

  230. את העבר לא נוכל לשנות אבל את התודעה שלנו בהווה כן נוכל ,כדי ליצור עתיד שמקדש את הגבורה והתקומה ולא משמר את השואה

    יום התקומה והגבורה 2013 , 4 קושיות:

    1. כמה אנרגיה מבוזבזת על טכסים שנועדו לשמר את חווית הקורבנות לעומת האנרגיה שמושקעת בהווה בתמיכה בניצולים הגיבורים שצלחו את האתגר ויצרו את דור ההמשך

    2.מתי נבחר לשחרר את הסיפור על היותנו קורבנות מסכנים ונעצים את סיפור הגבורה המתעדים את עליונות הרוח על החומר? למה אנחנו לא מספרים לילדים שהגוף יכול להתקיים פיזית בכוח האמונה? אם ילד בשואה הצליח להילחם כפרטיזן ביערות כשניזון מקליפת תפו"א לשבוע, למה שלא נוכל כולנו לעשות זאת ולחיות "מהאוויר" – אם תהיה לנו מטרה ראויה לחיות עבורה? על פראנה שמעתם?

    3. למה אנחנו לא מאפשרים לילדינו להאיר בניצוץ הפנימי שלהם את העולם החשוך ע"י יצירת התפתחות , המצאת ידע חדש, סיפור חדש במקום לכפות עליהם לשנן סיפורים ישנים שמעכבים את ההתפתחות ע"י יצירת דרמה רגשית מיותרת? למה יאנוש קורצאק נדחק לציטוטים אידאולוגיים שמקשטים ליום אחד את קירות ביה"ס ושלא מוצאים שום ביטוי בהתנהלות היומיומית של המערכת הרקובה הזו?

    4. איך זה שפוליטיקאים נבובים- ממסד אדמה כבד ומכביד, וטקסים שמרניים עמוסי עכבות רגשיות , מצליחים לנהל את תודעת עם שלם עם איכויות אש ואוויר גבוהות שאמור להביא את אור ההתפתחות לעולם? לאן נעלם האומץ שלכם הישראליים שהתמכרו לחיים באזור הנוחות, קומו ותפרצו את כל הגבולות. אף אחד לא יוכל לשלוט בכם אם תשלטו בעצמכם.

    יום התקומה והגבורה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a7-jewish-people/יום-השואה-שינוי-תודעתי/

  231. זו משמעות המהפכה הגדולה שביטקוין משנה באמצעותה את העולם: במקום להילחם בתחנות רוח -לפרק את השיטה המוניטורית, אפשר פשוט ללכת מסביב בקלילות, יש הרבה ספייס כשמסתכלים על התמונה הרחבה מלמעלה. המערכת הממסדית תתפרק מאליה ברגע שיותר ויותר אנשים יבחרו באלטרנטיבה .הודות לביטקון – היא נגישה וזמינה לכל אחד שבוחר לעוף – להרוויח

    ביטקוין bitcoin –

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

    לייטקוין – lightcoin

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/לייטקוין-litecoin-מטבע-וירטואלי/

    כסף בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/כסף-בעידן-החדש/

  232. לייטקוין – איך מקדמים שינוי? יוצרים אות!! לא צריך להילחם בשיטה המוניטורית הישנה. צריך לבחור באלטרנטיבה כלכלית חדשה: מטבע וירטואלי חדש מבוסס קוד פתוח כמו ביטקוין. למי צילצלו הפעמיונים? דבר ראשון לפני שאתם קוראים – פתחו חלון עם מוזיקת רקע – המנגינה שאי אפשר להפסיק . ענק! פשוט ענק!

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/לייטקוין-litecoin-מטבע-וירטואלי/

    הקשיבו לצלילי הקסם… אנרגיית העתיד

    http://www.listentobitcoin.com/

    בית שינוי תודעתי מקבל תמורה עבור ליווי -ייעוץ אישי ולימוד קורס תודעת העל וירטואלי בקבוצה רק במטבע ביטקוין. רוצים להתפתח? יהה עליכם לקפוץ קפיצה קוונטית – לשחרר את האחיזה בחומר הגשמי ולעוף באוויר – שם מרוויחים. לפני חודשיים קניתי ביטקוין אחד בשווי של 100 שקל. היום הוא שווה יותר מ 100 דולר!!!
    קוביית הדומינו הראשונה הופלה השבוע בקפריסין. כל המערכת הבנקאית תקרוס בקרוב במהרה בימינו אמן- גם אצלנו. שלא תגידו שלא אמרתי לכם – קחו אחריות על האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה בעצמכם ולא בלהציל את חובות הבנקים. היכן להשקיע? בהתפתחות!

  233. למי צילצלו הפעמונים? מנגינה הרמונית שלא מפסיקה- אתם חייבים להקשיב. תכירו, נעים מאד: אני ביטקוין, אני המטבע העתידי שגדל וגדל וגדל בהווה . בית שינוי תודעתי מקבל תמורה עבור ליווי -ייעוץ אישי ולימוד קורס תודעת העל וירטואלי בקבוצה רק במטבע ביטקוין. רוצים להתפתח? יהה עליכם לקפוץ קפיצה קוונטית – לשחרר את האחיזה בחומר הגשמי ולעוף באוויר – שם מרוויחים. לפני חודשיים קניתי ביטקוין אחד בשווי של 100 שקל. היום הוא שווה יותר מ 100 דולר!!!
    קוביית הדומינו הראשונה הופלה השבוע בקפריסין. כל המערכת הבנקאית תקרוס בקרוב במהרה בימינו אמן- גם אצלנו. שלא תגידו שלא אמרתי לכם – קחו אחריות על האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה בעצמכם ולא בלהציל את חובות הבנקים. היכן להשקיע? בהתפתחות!

    http://www.listentobitcoin.com/

    כל המידע אודות ביטקוין bitcoin – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

    ממליצה להרחיב תודעתכם כאן:

    כסף בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/כסף-בעידן-החדש/

    תיעוד ההתפתחויות בקפריסין, כאן:

    http://shinuytodaati.co.il/forums/topic/קפריסין-בהתפתחות/

    וסרטון דומינו מוחשי יותר מתמיד:

    https://www.youtube.com/watch?v=hGsjc2rVV_w

    *

  234. "אני צריך קצת מרחב" הוא אומר לי בני הקטן בן ה 5 וסוגר את הדלת להתייחד עם המחשב שלו (וקערת הגרנולה…). אח, מתה על הילדים האלו. מתה עליהם. אש ואוויר , נקי. תמים. פשוט. טהור.

    הם יודעים מה הם רוצים.

    פשוט אין, אין מישהו בעולם הזה שאני מבינה יותר, שמבין אותי

    אין

    *

    הילד יודע מה הוא אומר-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-יודע-מה-הוא-אומר/

  235. אוקי, אז איך נראית יקיצה טבעית של אשת אש אחרי שינה טובה בבוקרו של יום חדש? אני מתעוררת עם גיצים , גיצים של הבנות, חזיונות עוברים לי מול העיינים,רואה בבהירות את העתיד נוכח כאן ועכשיו, מתהווה מול עיניי. נשמע מטורף? כן, אכן, כדי להפעיל שיקול דעת אחר,חייבים לאבד את הדעת הישנה ולהסכים להיפתח גם לתדרים הזויים משהו.

    אז מה הביא לי הבוקר הזה?

    התעוררתי אחרי שפגשתי עומד מולי בחלומי אדם שידע לנסח במדוייק, אבל ממש ממש ממש במדוייק את המחשבות שעברו לי בראש, רגע לפני שאמרתי אותן. הבנות שאני מתקשה לנסח בשפה ארצית כדי שאנשים יבינו אותי, והנה- הוא מופיע ומתמיר את המחשבות שלי למילים מדוייקות. ואיך הוא יודע להגיד אותן עוד לפני שאני מוציאה אותן מהפה? אז עכשיו אני יודעת שאדם כזה קיים ואני יודעת שזה אפשרי. אם הוא יכול אז גם אני, הרי הוא – אני , הילד הפנימי. הוא היה בגוף אדם מבוגר האמת. גם אני . חיה במסת גוף של אשה בשלה בת 41 אבל מי שבאמת באמת מניע אותי זה הוא – אני- הילד הפנימי

    מזמינה אתכם – אנשי האש , לשתף בחוויות- איך מתגלמת האש שלכם בחייכם ,בדף קהילה חדש,חדשני, שמחבר בנינו

    מוזמנים להזדמן ולהזמין חברים חדשים

    אנשי האש – דף קהילה

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=hl

    הילד הפנימי – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a9-education/הילד-הפנימי/

    *

    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045

  236. מה בין חופש לחופשה: עבור מי שטרם יצאו ממצריים ומבלים להם בחופשה , מדמיינים שהאשלייה הזו היא חופש, עבורכם אני מבהירה:

    חופש איננו מתנה שמקבלים, זו בחירה שעושים, אחריות שלוקחים,אנשים עצמאיים

    חופש אמיתי לא נראה כמו חופשה. שנטי וסטלבט -שלווה ורוגע הם פיתויים שמשתמש בהם החושך כדי להרדים אתכם.להיות חופשי זה להיות באור – בהתפתחות. מטרת החושך היא לעצור את ההתפתחות.

    רוצים להיות באור? תעבדו קשה !

    עבודה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עבודה/

    מלחמת האור בחושך – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a2-air/מלחמת-האור-בחושך/

    *

    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045

  237. קוביית הדומינו הראשונה הופלה השבוע בקפריסין. בקרוב במהרה בימינו אמן- גם אצלנו. שלא תגידו שלא אמרתי לכם – קחו אחריות על האנרגיה שלכם ותשקיעו אותה בעצמכם ולא בלהציל את חובות הבנקים. היכן להשקיע? בהתפתחות!
    בית שינוי תודעתי מקבל תמורה עבור ליווי -ייעוץ אישי ולימוד קורס תודעת העל וירטואלי בקבוצה רק במטבע ביטקוין. רוצים להתפתח? יהה עליכם לקפוץ קפיצה קוונטית – לשחרר את האחיזה בחומר הגשמי ולעוף באוויר – שם מרוויחים. לפני חודשיים קניתי ביטקוין אחד בשווי של 100 שקל. היום הוא שווה יותר מ 100 דולר!!!

    http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2013/03/2013.html

    כל המידע אודות ביטקוין bitcoin – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

    ממליצה להרחיב תודעתכם כאן:

    כסף בעידן החדש – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a4-earth/כסף-בעידן-החדש/

    תיעוד ההתפתחויות בקפריסין, כאן:

    http://shinuytodaati.co.il/forums/topic/קפריסין-בהתפתחות/

    וסרטון דומינו מוחשי יותר מתמיד:

    https://www.youtube.com/watch?v=hGsjc2rVV_w

    *

    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045

  238. העבודה היא תכלית קיומנו כאן. עלינו לדייק את הבחירות שלנו כך שהעבודה תשקף את היותנו מי ומה שבחרנו להיות, שתאפשר לנו לממש את האיכויות המיוחדות שלנו כך שניתן לעולם בדיוק את מה שהתחייבנו לתת .

    להיות שלם זה כשאתה עושה את מה שאתה אוהב. כשאין הפרדה בין העבודה לחיים האמיתיים, כשמטרת עבודתך איננה מתמצה בלהכניס כסף לתחזוקת החיים הארציים, אלא היא היא המימוש העצמי שלך, תכלית קיומך, הסיבה שלשמה אתה קם בבוקר.

    כמה מכם עובדים בעבודה כזו?

    עכשיו הזמן לשנות. ואם עבודת חייכם לא קיימת, הרי זה רק משום שטרם יצרתם אותה. גשו לעבודה!

    *

    עבודה – שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עבודה/

  239. דגי הסלמון שוחים נגד הזרם: כל שנה הם יוצאים למסע מאתגר במעלה הנהר,נאבקים בעוצמת הזרם החזק,מתחככים בסלעים,קופצים מעל מפלים שוצפים,חשופים לסכנת טריפה, הכל – כדי להשריץ צאציהם במקום הגבוה שבו נועדו להיות .
    כך אנחנו – אנשי האש, נועדנו לחיות תסריט קשה בזכות איכויות כוח הרצון החזק שלנו, האומץ לקחת סיכון מול הסיכון להגיע למטרה – למקום שבו אתה יודע ידיעה ברורה ששם נועדת לעשות את מה שאתה צריך לעשות.

    https://www.youtube.com/watch?v=HwHcUgDMI2w

    מוזמנים להזדמן ולהזמין חברים חדשים לדף קהילה חדש – אנשי האש

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?ref=hl

    *

    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045ה

  240. על "שומים" שמעתם?
    אתמול כמה בני נוער נתנו לי לנסות ואני סקרנית לגלות איך זה עובד. מישהו בקהל יודע?
    למי שיודע פחות ממני- זה נראה כמו שום-פיצפון- כמה אבנים שעטופות בנייר לבן , וכשמטיחים את זה על האדמה – זה מתפוצץ כמו קפצונים. משהו בחיכוך של האבנים אלו באלו? זה נראה כמו חצץ פיצפון, אין איזו אבקת שריפה או משהו.

    אני סקרנית. אשמח אם מישהו ירצה להצטרף למחקר קטן לגלות איך נוצר הפיצוץ . כל רסיס מידע יעזור.

    קונים את זה אגב בכל חנות צעצועים של הכל בשקל

    https://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99-%D7%94%D7%90%D7%A9/351378061634227

  241. well – באר. בני הרביעי. לפני 5 שנים ילדתיו ,אז נפתחה לי השליחות…
    weii well – נו… נו..
    well well well – באר חדשה גיליתי שנובעת ממנה אנרגיה חדשה. קוראים לה ביטקויון -הוא המטבע העתידי והעתיד כבר כאן… בעלייה מתמדת ובגדול.

    will- לשון עתיד
    will – רצון פעיל

    הרצון שלנו הוא שיוצר את העתיד שלנו. אני שם, ואתם?

    אני יודעת מה אני רוצה , והופ- המציאות מתהווה מול עיני. רוצים לראות גם ? תצטרכו לבחור איזה סרט אתם רוצים שירוץ לכם בראש…

    מי שלא מכיר עדיין: מוזמן להתוודע:

    בית שינוי תודעתי מקבל תשלום רק בביטקוין. רוצים לקבל? יהה עליכם לקפוץ קפיצה קוונטית ולשדרג עצמכם למטבע העתיד

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

  242. שווי השוק של ביטקוין הגיע למיליארד דולר אמריקאי (1,000,000,000$)
    ביטקוין אחד שווה ערך למאה דולר. כן, כן, שמעתם טוב.
    מי מכם שטרם התוודע למטבע העתיד: הגיע הזמן, כי העתיד כבר כאן והוא בעלייה מתמדת .
    מוזמנים להכיר:

    בית שינוי תודעתי מקבל תשלום רק בביטקוין. מי שרוצה לקבל – יהה עליו לקפוץ קפיצה קוונטית. בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן החדש. מדליק כאן.

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

    נהנתם ללמוד מההבנות שקיבלתם באתר שינוי תודעתי ? אתם מעריכים את תרומת האתר להתפתחותכם ורוצים לתת תרומה לתחזוקת האתר שנעשיית בהתנדבות למען טובת הכלל? פשוט מאד, פתחו wallet= ארנק (זה בעצם כמו חשבון בנק רק בלי תאגיד ששולט באנרגיה שלכם) חינם ב bitcoin ובצעו העברה . הנחיות בתפריט הראשי בכל דף באתר .

    בבחירתכם להעביר תרומה- תמורה ,תתרמו את חלקכם לא רק לתחזוקת האתר אלא תהיו שותפים לעולם חלופי שבו אנרגיה עוברת ישירות באוויר בין אנשים ללא תווך תאגידי הון ושלטון.חופשי. בקוד פתוח. גאוני. שווה!

    תודה
    נעמה
    שווי השוק של ביטקוין הגיע למיליארד דולר אמריקאי (1,000,000,000$)

  243. העבודה היא תכלית קיומנו כאן. עלינו לדייק את הבחירות שלנו כך שהעבודה תשקף את היותנו מי ומה שבחרנו להיות, שתאפשר לנו לממש את האיכויות המיוחדות שלנו כך שניתן לעולם בדיוק את מה שהתחייבנו לתת .

    להיות שלם זה כשאתה עושה את מה שאתה אוהב. כשאין הפרדה בין העבודה לחיים האמיתיים, כשמטרת עבודתך איננה מתמצה בלהכניס כסף לתחזוקת החיים הארציים, אלא היא היא המימוש העצמי שלך, תכלית קיומך, הסיבה שלשמה אתה קם בבוקר.

    כמה מכם עובדים בעבודה כזו?

    עכשיו הזמן לשנות. ואם עבודת חייכם לא קיימת, הרי זה רק משום שטרם יצרתם אותה. גשו לעבודה!

    *

    עבודה-אתר שינוי תודעתי
    *

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/עבודה/

    *

    נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי
    מנחת לימודי תודעת העל וירטואליים
    אתר שינוי תודעתי http://shinuytodaati.co.il/
    בית שינוי תודעתי, קו ייעוץ טלפוני ווירטואלי 052-4670045
    naama.w.tohar@gmail.com נייד 052-4670045

  244. כמי שחיה את העתיד, מייטיבה להבחין בו מתהווה בהווה: שימו לב שימו לב: בגד שהולך ומתקרב לבידיוני- רואה ואינו נראה
    מאפשר למציאות לחדור גם מבעד למסת הגוף החומרי שלנו

    אש. זו ידיעה עבורכם אנשי האש – – אנחנו כבר יודעים את מה שרק עכשיו מתחיל להתגלות

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=571563839531298&set=a.456449604376056.98921.367116489976035&type=1&theater
    Are invisibility cloaks one step closer?

    "Using a new kind of cloak that uses a very thin multilayer dielectric coating made of natural material, not metamaterial, researchers at Michigan Technological University demonstrated better cloaking efficiency than a similarly sized metamaterial cloak designed by using the transformation optics relations."

    More info: http://bit.ly/14pWXFi

  245. הדרך הכי טובה לדעת את העתיד היא ליצור אותו
    זה מה שאנחנו – אנשי האש מייטיבים לעשות. אנחנו משתמשים באש כדי לממש. בוראים מציאות. מגייסים את הרצון היצירתי שלנו כדי להמציא מציאות חדשה

  246. מצאתי מרחב שבו משחקים באש, אנשים שלא מפחדים לקחת סיכון מול הסיכוי, הפך להיות אחד הדפים החיים המרתקים עבורי בפייסזון. דף קהילת ביטקוין ישראלי,מקום שבו אני מתרגלת חיבור לאדמה גבוהה, אנרגיה שמגולמת לגשמי ללא חומר. גאוני. יצירתי,מחייב 100% אחריות אישית, מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות,שקיפות, גלובליות,מבוזר,בקוד פתוח,חופשי, מסעיר – עולה ויורד,מפתיע,מסקרן,מאתגר את תודעתי להבנה של עולם הכלכלה החופשית,מזמן לי מפגשים מרתקים עם אנשי אש עצמאיים ועוצמתיים,יחידים ומיוחדים,אמיצים. (אמיצות לא יכולה לומר כי בינתיים אני היחידה שנוכחת שם עם השאלות שלי בגוף נשי, אבל שלא תטעו: האנרגיה היא אנרגיה זכרית של אש ואוויר גבוהים , ואני לגמרי שם, נמשכת ללהט, סקרנית לנסות, להתנסות, מלאת תשוקה לגלות- ערוץ אנרגטי שמבוסס על כל מה שמחבר אותי לאנרגיות הזכריות שלי,שבי. ). מרחב אנרגטי של אש – באוויר. מושלם עבורי.

    בהודיה לכל חברי הקבוצה שקיבלו אותי עם הסבלנות האדמתית שלהם לשאלות המפגרות שלי. אני בדרך, בקפיצה קוונטית…
    אוהבת את המקום שיצרתם. תודה.

    דף קהילה – ביטקוין ישראלי

    https://www.facebook.com/groups/350104865069248/?fref=ts

    זה הפוסט שיצרתי אני באתר שינוי תודעתי. מקבלת ונותנת תשלום בביטקוין עבור כל שירותי הבית

    http://shinuytodaati.co.il/a5-old-2-new/ביטקוין-bitcoin-מטבע-בינלא-וירטואלי/

  247. חיבורי מים ואש

    הבנתי למה נועדה הקרירות הרגשית של אשת אש שכמותי: האש הקרה פשוט מאפשרת לאחרים להתקרב ולגעת בלי להישרף. כדי להרגיש את החום צריך "לשחק באש" וזה כבר מפחיד את רוב האנשים. מי מעיז? עוד למדתי מה קורה כשמכניסים מים (רגש) למערכת חשמלית (אש) : קצר, נפילת מתח. עפתי אחורה. מתאוששת…זה פשוט לא אפשרי . יחד. ואולי כן? אחרית הימים, זה עכשיו, לא? מים גבוהים עם אש קרה,אולי…לא רואה את הנתיב בבהירות אבל יודעת שהוא קיים. מישהו מכם כבר שם? אולי תאירו לי את הדרך?

  248. אם למשה רבנו היה פייסבוק, כבר מזמן היינו יוצאים ממצריים. התפתחות אבולוציונית מואצת הודות לאש הטכנולוגיה ואוויר התודעה . קליק אחד ואתם שם, במרחק נגיעה. צריך רק להיות מאד מדוייקים עם המילים. נקודה אחת לא במקום והמידע לא עובר את מסנן התדרים. המקום הפיזי שאתם נמצאים בו לא משנה. מה שמשנה זו הידיעה את המקום שבו נועדתם להיות כדי לעשות את מה שחתמתם לעשות. זה שם.
    אל תתפתו לחושך- יש לו את הדרכים שלו להרדים אותנו עם מותרות והנאות – הבלי העולם הזה. אתם לא רוצים להיות שם. תכלית קיומנו כאן היא לייצר אור=התפתחות וכדי להצליח חייבים לצאת מאזור הנוחות.

    יום אביבי ושמח לכולנו
    אהבה, נעמה

    הטכנולוגיה בשרות התודעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

  249. המילים שלי נבחרו מתוך לקט שירי משוררים להדהד במעמד רשמי ברדיו קול ישראל. "את זה אני רוצה. מי זו המשוררת הזו"? שאל הבוס הגדול. רגע חסד… כן ירבו! (התמונה יוצאת חתוכה בפייסבוק אז תקליקו עליה כדי לראות את הסוף הטוב…)

    *

    פסח
    מה הפה שלנו שח?
    מה אומרות המחשבות למילים?
    איזו הבנה מהדהדת מבפנים?

    עבדים…עבדים…עבדים…

    דורות על גבי דורות והיגדת לבנך
    את סיפור העבדות שנכתב בזיעת אפנו.
    זה שסחבנו על כתפנו.
    שנים, שנים,כרענו תחת עומס תלאות החיים

    שאלנו את הקושיות הלא נכונות
    לא באמת רצינו לדעת את התשובות לשאלות
    לא האמנו במה שנועד להיות
    בחרנו להיות קורבנות: שיעבידו אותנו בפרך, ככה יש את מי להאשים ועל מה להתלונן
    שאלוהים יציל אותנו, התפללנו שיקרה כבר איזה נס
    שמשיח יגאל אותנו מהצרות
    כמה רע הזה עוד יכול להיות?
    ועכשיו, עכשיו פתאם עולות שאלות חדשות של מהות
    עכשיו פתאם אנחנו מתחילים להבין את המשמעות
    מי הוא זה ששולט ומושך בחוטים? אלוהים? הגויים? פרעה?
    ממשלות ותאגידים?חזקים וחלשים?עשירים ועניים? גברים ונשים? ואולי הילדים?
    ומה אם אבין, ולו רק ניצוץ קטן שיחדור מבעד לסוגריי תודעתי,
    שאני..
    אני הוא הכובל את עצמי?
    הייתכן?
    ומה אם אבין, ולו רק ניצוץ ,רסיס הבנה, שהמייצרים שהצרו צעדינו כבני עם יהודי
    מתרחבים ופותחים בפנינו תדר תודעתי להבין את ייעודנו האמיתי:
    אנחנו כאן ועכשיו כי בחרנו ונבחרנו לההוריד רוח לחיי החומר
    אנחנו כאן ועכשיו כי בחרנו לשחרר עצמנו ממצריים – להתעלות מעל התלות ולקחת אחריות.
    אנחנו כאן ועכשיו בדרך להבנה גבוהה ש- הנה , הנה – זו זוהיא הגאולה.
    היא תודעה. חסרת גוף וצורה. היא הבנה.
    היא לא מתנה שמקבלים. זו בחירה שעושים, אחריות שלוקחים, מציאות שיוצרים

    פסח
    מה הפה שלנו שח
    מה אומרות המחשבות למילים?
    איזו הבנה מהדהדת מבפנים?

    חופשיים…חופשיים….חופשיים…

  250. מצאתי תמונה ישנה שלנו יחד, זוכרים שהגענו מאותו מקום?
    חג שמח משפחת אנשי האש
    אהבה, נעמה

    כוחנו לא נמדד במספרנו אלא בגלים שאנו מכים
    ובכל זאת, יהיה נחמד אם תצרפו למשפחה עוד מאותם אנשי אש.

    פייסבוק מאפשרת לי לעקוב אחרי נתוני צפייה רק החל מ 29 לייקים, אז הנה לכם האתגר היומי- הוסיפו עוד 7 אנשי אש למדורה…

    דף קהילת אנשי האש

    https://www.facebook.com/pages/אנשי-האש/351378061634227?fref=ts

  251. אח, מתה על הרפתקאות
    ריגוש כזה לחיות-לחוות אותן כל רגע מחדש

    הרפתקאה/יעקב רוט

    הרפתקאה הופכת את הלא-נודע לחוויה מופלאה.
    הרפתקאה היא מילה חלופית לחיים הגשמיים.
    הרפתקאה מזמינה אותך למסע למידה בדרך בלתי צפויה.
    הרפתקאה מאפשרת לעצמי להיות חבר של המינוס והפלוס.
    הרפתקאה מרחיבה את נקודת מבטך.
    הרפתקאה יכולה להפוך לסיפור אהבה עם הבריאה.
    הרפתקאה מאפשרת לך להכיר את עולמך.
    הרפתקאה מזמינה את הילד הפנימי לחגיגה עליזה.
    הרפתקאה הופכת את השיעורים למשחקים מהנים.
    הרפתקאה מזכירה לך שאתה בורא אנושי מודע.
    הרפתקאה קראה לך להיוולד בפלנטה הכחולה.
    הרפתקאה מאפשרת לניגודים הפנימיים לחגוג עם החיים.
    הרפתקאה מגלה לך מי אתה באמת.
    הרפתקאה מגלה לך מי החברים האמתיים שלך.
    הרפתקאה מובילה אותך בשובבות ליעדך המופלא.

  252. הדרך בה הרוח יכולה להתעלות מעל החומר היא בעזרת התודעה=ההבנה .הטכנולוגיה היא כלי לעצב את החומר בהתאם לרצון והתודעה. מהי אותה תודעה, איך אני מתחבר אליה ומתעלה בעזרתה מעל החומר?

    *

    הטכנולוגיה בשירות בתודעה-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/הטכנולוגיה-בשרות-התודעה/

  253. חדשנות – פוסט שהוא במה לכל היזמויות החדשניות והפרוייקטים הטכנולוגיים המתקדמים שצצים כאן שם ובכל מקום – טכנולוגיות מתקדמות בשיא תפארתן. לא, בעצם זה לא השיא,זו רק ההתחלה.

    יסוד האש הוא המדליק בנו את הניצוץ האלוהי הבורא – את יכולת הבריאה שטמונה בנו מהרגע בו בחרנו לאכול מפרי עץ הדעת- הבנו שגם אנחנו – כמו יהוה- בורא העולם (הישן, שכבר הסתיים…) , יכולים לברוא כל מה שנרצה. היצר ליצור את החדש הוא הסטרטר שמניע את הבחירות שלנו . אנרגיית האש נעזרת בטכנולוגיה המתפתחת ככלי לממש את הבנות הרוח . הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו היום להבין שבכוחנו לברוא כל דבר שנבחר. עלינו לדייק את ההבנה כעת מהו אותו חדש שברצוננו ליצור

    *
    חדשנות-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/חדשנות/

  254. זכוכית אש מייצרת יותר חום מאשר עץ אמיתי, וגם ידידותי לסביבה. אין עשן, זה חסר ריח ואינה מייצרת אפר. ללא כריתת עצים וגבישי הזכוכית פותחו במיוחד ללא רעלים.
    וזה גם יפהפה.

    *

    מדריך איך לעשות זאת: http://bit.ly/13mJmh6

  255. איש/ת אש : מוזמנים לטוס איתנו כאן במרחב הוירטואלי הזה כל מי שבוערת בו אש הרצון- יצר היצירה,זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת.

  256. כוח הרצון, הוא האש שמניעה אותנו לכל מחשבה הרגשה ופעולה. היא המדליקה אצלנו את הניצוץ האלוהי ומזכירה לנו שכל אחד מאיתנו הוא תודעה בוראת. עלינו להשתמש באש בתבונה :להכניס גם אוויר – (הבנה) לבחירות שלנו, כדי לוודא שיצר היצירה לא מסיט אותנו מהייעוד שחתמנו לממש, כדי להיזהר מלהישרף – לשרוף אנרגיה שמזינה אותנו. כוח הרצון יכול לברוא כל מציאות, הכל אפשרי, ובלבד שנוודא שהיא תואמת את התסריט. אם לא נדע איך להשתמש באש כדי שתתממש , אנחנו עלולים להישרף

    *
    אש-איך להשתמש -אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אש-איך-להשתמש/

  257. ילדי האינדיגו חיים כאן היום כדי לעזור לנו לפרוץ את מסגרות החשיבה וההתנהלות הישנות. פנו להם את הבמה. its show time. הערך של להיות "כמו כולם " כבר לא משרת אותנו יותר. עכשיו הזמן לחשיבה עצמאית ויצירתית, מפלסת דרך,פורצת גבולות

    *
    כמו כולם-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/כמו-כולם/

  258. will=רצון=עתיד , אותה מילה. יכול לדעת את העתיד מי שיוצר אותו.

    יסוד האש הוא הכוח המניע . היא אנרגיית הרצון ,יצר היצירה, הסטרטר שמצית כל מחשבה ופעולה. היא המדליקה את זיק האמונה ביכולתנו לברוא מציאות. כל מציאות. הכל אפשרי, ובלבד – שהרצון שלנו איננו מסיט אותנו מהבנת התסריט שנועדנו לממש. כדי שבריאה תתממש היא מחייבת לא רק את דיוק אש הרצון אלא גם את דיוק אוויר ההבנה של עולם הסיבות הגבוה שמניע את הבחירות שלנו . את הידיעה הזו מקבל מי שמקשיב לקולו הפנימי ופועל מתוך חיבור לחושים הפנימיים.

    *
    אם תרצו אין זו אגדה-the power of will-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/אם-תרצו-אין-זו-אגדה-the-power-of-will/

  259. יצר היצירה, ייצור-ציור המציאות שאנחנו רוצים להמציא.
    אש הרצון היצירתי היא הסטרטר שמניע את ההבנות למימוש ההתפתחות בחומר. החדשנות, התעוזה, היוזמה, הטכנולוגיה המתקדמת בשירות התודעה

    *

    יצר,יצירה ויצירתיות-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/יצירה/

  260. התפתחות מחייבת תנועה. התפתחות מואצת הודות לאנרגיות האש והאוויר שנכנסות לעולמנו ,מחייבת שינוי של כל המערך התחבורתי שמסייע להסיע אנשים ממקום למקום בדרך יותר מהירה,יעילה,זולה ולא מזהמת. היות ועצמאות זה שם המשחק בעידן החדש, גם כאן,תודעת העל מביאה בפנינו תסריט עתידי של מערכת תחבורתית ציבורית תת קרקעית אשר תכוון כל אדם למקום המדוייק שאליו הוא צריך להגיע .עד אז, צצות המצאות גאוניות חדשות לבקרים, כל אחת מביאה טכנולוגיה חדשנית יותר שמיישמת את ההבנה שאפשר להשיג הרבה יותר בהרבה פחות.

    *
    תחבורת העתיד-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/תחבורת-העתיד/

  261. המדע מתקרב בצעדי ענק לרוח – להבנה שהכל אחד, כולנו מחוברים ברשת אנרגטית אחת . מה שהיה פעם מדע בדיוני הופך למציאות שבה חיבור בין העבר ההווה והעתיד לנקודת זמן באותו מרחב : הייקום כולו קיים בכל הקיום.

    *
    מדע ורוח מתחברים-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/מדע-ורוח-מתחברים/

  262. כל אדם מקבל את כמות האנרגיה המדוייקת הדרושה לו לצורך מימוש ייעודו עוד טרם ירדה נשמתו לחיים בגוף פיזי. אנחנו חותמים עם תודעת העל על תסריט (בהתנדבות אגב ובבחירה חופשית) ומקבלים מימון אנרגטי למימוש בהתאם. יחד עם זאת, מתרחבת כעת תודעתנו להבנה שאנרגיה קיימת עבורנו אבל מקבלים אותה רק ע"פ דרישה: ככל שנייטיב לדרוש כך נייטיב לקבל, כלומר – יש לנו יכולת בריאה-כוח לדרוש אנרגיה בהתאם לבחירה החופשית שלנו איך ומתי לממש.

    *
    לדרוש אנרגיה-אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/לדרוש-אנרגיה/

  263. העין היא האש שמשתקפת לנו מבעד לעיני רוחנו. הביטוי "יש לך אש בעיניים" מדייק את ההבנה היכן מתהוה האש שלנו- היכן שאנחנו יוצרים את היש מתוך האין , באמצעות העין השלישית – זו שרואה פנימה ולא החוצה. היא מתבוננת לתוך הנשמה , רואה בעיני רוחה את הסרט שרץ לנו בראש. המציאות בעין המתבונן והיא כבר לא בדיונית.. היא ביונית והיא נוכחת כאן ועכשיו, עליונות הרוח על החומר

    השאלה היא לא על מה אתה מסתכל אלא מה אתה רואה

    *
    עיניים:עין ביונית והעין השלישית-שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/העין-השלישית/

  264. סוכר הוא אנרגיית אש המגולמת בחומר פיזי. אנחנו זקוקים לאנרגיה הזו כזו שמטעינה ומתניעה אותנו לפעולה, אבל היא לא חייבת להיות פיזית. נוכל בעתיד להתמיר אותה מתוך הגוף במקום לצרוך אותה מבחוץ . היא נותנת לנו כוח לפעול, לעשות את מה שאנחנו רוצים. היא הסטרטר שמניע כל מחשבה ,רגש ופעולה, כל בחירה. לכל אחד מאיתנו יש תיבת הנאות שנשמתנו חתמה עליה טרם ירדנו לעולם. הבעיה היא שכאשר אנו מתמכרים להנאות האלו ,הגוף שלנו לא מצליח לזהות את מצב השובע ומתמכר לעוד ועוד ועוד סוכר. ברגע שאנחנו מבינים מהי הסיבה הגבוהה לתופעה הזו, יותר קל לנו ליישם את ההבנות בחיים הארציים. לא אמרתי קל, אמרתי יותר קל מאשר כשלא מבינים…

    *
    סוכר- אנרגיה שמניעה ומתניעה – אתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/a1-fire-will-creativity/סוכר-אש-שמטעינה-ומתניעה/

  265. בוקר טוב וברוכים הבאים לקהילת אנשי האש

    יייייייייייששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!

    שנים, שנים כמהתי לחוות שייכות לקהילה .
    לא מצאתי , אז יצרתי!

    מוזמנים להזמין למרחב הוירטואלי הזה כל מי שבוערת בו אש הרצון- יצר היצירה,זה שמניע ומתניע קדימה – לקידמה , זה שהופך כל פחד לדחף,זה שמדליק בנו את הניצוץ האלוהי- את הידיעה את היותנו תודעה בוראת.

    הצצה קצרה לתמצית מה שעובר לי בראש כאשת – אש
    גיצים של רעיונות, הבזקים של ניצוצות מידעים שנצרבים בתודעתי בקצב טיל,מחשבות הופכות ליזמויות ברגע שבו העתיד מתהווה להווה ובשניה אחרי – כבר עבר, טכנולוגיות מתקדמות מטריפות את חושיי,ננוטכנולוגיות העתיד מסעירות ומדליקות את הוויתי.

    רוצה , רוצה, רוצה…

    העיניים הגדולות שלי בוהקות למראה מראות העין השלישית – זו שרואה פנימה ולא החוצה, זו שמייטיבה להתבונן גם בלי לראות,זו שיודעת גם בלי לגעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *