אשה, אמא, שחררי שמח

אשה, אמא, שחררי . לא תוכלי לעוף כשאת אוחזת במטען הכבד על כתפייך. שחררי את בן הזוג והילדים,שחררי את ההתניות, את המגבלות, עופי עם החלומות. לא תוכלי לעוף כשאת נאחזת  באדמה – בחומר שצברת ועטפת במסגרות חשיבה והתנהלות, לא תוכלי לעוף כשעכבות רגשיות (מים) מאיטות את תנועתך. שחררי. תני לאש שבך להעיף אותך  על כנפי הרוח – להבנה של ייעודך, למימוש תפקידך כבוראת, כיוצרת חיים, היפרדי מהעבר, מהפחדים ולכי באומץ והתלהבות לקראת עתיד חדש. את כבר יודעת , יש לך ניסיון בלהתאבל על העבר – כל חודש מחדש, במחזור. את כבר יודעת שעם כל הכאב שבלידה – הוא נעלם כלא היה כשמתעורר בך מחדש יצר היצירה  – לברוא חיים חדשים . נשים נועדו ליצור שינוי. איך? ע"י שחרור השליטה על היצירה . היא לא באמת שלך. את רק זכית לגדל אותה , לגדול איתה. ילדייך אינך בבעלותך גם אם גרים במעונך, וגם אם לא… רק עברו דרכך ועכשיו הזמן לשחרר אותם לדרכם העצמאית. ללא  שום קשר לגיל הלינארי שלהם. אחריות הורית – ילדים עצמאיים  . השקיעי אנרגיה בהתפתחות התודעתית שלך כי אם לא תתפתחי בעצמך- לא יהיה לך מה להעניק הלאה לאחרים.

שחררי שמח

 

 על הילדים/ ג'ובראן חליל ג'ובראן

יַלְדֵיכֶם אֵינָם יַלְדֵיכֶם כִּי פְּרִי גַעֲגוּעֵי הַחַיִּים אֶל עַצְמָם. בָּאִים הֵמָּה דַּרְכְּכֶם, אַךְ לֹא מִכֶּם. חַיִּים עִמָכֶם, אַךְ אֵינָם שַׂיָּכִים לָכֶם. תְּנוּ לְיַלְדֵיכֶם אֶת אַהֲבַתְכֶם, אַךְ לֹא אֶת מַחְשְבוֹתֵיכֶם. כִּי לֹא לָכֶם הֲגִיגֵיהֶם. גוּפָם יִשְׂכּוֹן בְּבָתֵיכֶם, אַךְ לֹא נִשְׂמָתָם. כִּי נִשְׂמָתָם מִסְתוֹפֶפֶת בְּבֵית הַמָּחָר, שָׂם לֹא תוּכְלוּ לָבוֹא אַף בַּחֲלוֹמוֹתֵיכֶם. אֶפְשָׂר לָכֶם לַחְפּוֹץ לִהְיוֹת כְּמוֹהֶם, אַךְ אַל לָכֶם לַעֲשוֹתָם כְּמוֹכֶם. כִּי הַחַיִּים פְּנֵיהֶם קָדִימָה, לֹא ְאָחוֹר. אֵין הֶם מִתְרַפְּקִים עַל הָאֶתְמוֹל. אתם הקשת ממנה כחצי חיים, ילדיכם שלוחים: הקשת מבחין בשובל על פני נתיב הנצח, ברצותו כופף קשתכם למען חציו הנורים למרחקים – התרצו לידיו המותחות קשתכם, כי אוהב הוא את החצים במעופם גם את הקשתות הנענות לידו.

אשה-אמא שמדברת עם בנה- שיעור באיך לדאוג קודם כל לעצמך

 Take care of YOU, first

( ג'דה סמית – זוגתו של ויל סמית , אמם של ווילו וג'יידן סמית שמדברים על ייעודם כאו  . פראנה ותורת הקוונטים (

Jada Pinkett Smith   Take care of YOU, first   YouTube

https://youtu.be/BtlYlCHAcDU

אימהות בעידן החדש משוחררות מגידול ילדעים ברחם אנושי

אימהות בעידן החדש משוחררות מגידול ילדעים ברחם אנושי . קישור לסרטון שימחיש לכן מה זה אומר לשחרר אחיזה באדמה (גוף) ומים (רגש) ולהביא חיים חדשים לאוויר העולם באמצעות האש (טכנולוגיה)

Ectogenesis: The Coming Era of Motherless Births

המדען הבריטי J.B.S. Haldane דיבר בשנת 1924 על העלאת העובר מחוץ לגוף האדם ברחם מלאכותי. הוא חזה כי עד שנת 2074 רק 30% מהלידות יהיו לידות אנושיות.

Concept Incubator Would Grow Your Babies At Home

 

מופת לבינה הנשית

אמא שמבינה שיש סיבה גבוהה למה בנה נרצח ובמקום לתת לרגשות לנהל אותה ולשנוא, היא חומלת. היא מבינה. היא פותחת פתח לשינוי .

Mom comes face-to-face with her son’s killer in court

*
ילד בוגר מעלה שאלה: למה להביא בכלל ילדים? מהותה של הורות: ליווי של אדם חדש בעולם בתהליך הגדילה וההתפתחות שלו.  שחר בן פורת   : " מה אנשים אומרים לעצמם לגבי ילדים, ומדוע ההורות האוטומטית מגבילה את חופש הבחירה שלנו
*

"בכייה לדורות": בני היקר, חבל שנולדת : וידויי אימהות שמתחרטות  שהפכו לאמהות 

יותר ויותר נשים בעידן החדש בוער בהן רצון ההתפתחות והן משחררות בקלות את האחיזה באדמה והמים ומתוודות גילוי כנה על תחושת העומס הבלתי נסבלת שמלווה את האימהות שאם היו יכולות לוותר עליה היום היו בוחרות אחרת. זו הסיבה שנשמות ילדעים לא ממהרות לרדת לעולמנו בתקופה זו וכה רבות בעיות הפוריות וצעירות רבות מוותרות על הזכות ללדת- כי זו גם חובה – אחריות שאינן בשלות לקחת על עצמן לפני שתשלמנה את תהליכי השינוי של עצמן . הילדעים רוצים לוודא שהאימהות שתקבלנה את פניהן תהיינה בנקודת התפתחות שתואמת תדר לצרכיהם, שישחררו אותם לעצמאותם ויאפשרו להם מרחב חופש ביטוי יצירה ולמידה לגדל את עצמם בעצמם

 אילנית – קחי נשימה , אוויר ואור טובים לך

קחי נשימה, אויר ואור טובים לך,את מוכנה לפגוש את רצונך קחי נשימה אם זה מה שדרוש לך עכשיו ואולי תתבהרי קצת לעצמך

*

אבהות במאה ה-21 : "רגע, איפה האמא"?   סתיו אדם מבקש להזכיר לכל הנשים שמחפשות את אמא, שאנחנו במאה ה-21 ושאם הן רוצות שוויון, כדאי שיתחילו לשחרר

*

מאמר שרואיינתי בו תחת הכותרת " מה למדתי מילדיי" , עיתון לאשה מספטמבר 2012. לא פספסתם, כן? אני- נעמה… עיתון לאשה, האמאמא של המיינסטרים….שלא תגידו שהעולם לא משתנה) נו, מה?     ל    ש   ח    ר    ר http://goo.gl/su57S טכסט הכתבה: נעמה וייס טוהר:

"אני בת 40, מלווה תהליכי שינוי ומנחת קבוצות למידה של תודעת העל, אמא לארבעה ילדים שלימדו אותי שיעור חשוב: לדעת לשחרר. כשאני מנסה להבין מי אני ומהי המהות שלי, אני קולטת שהיו תקופות בחיי שכל המהות שלי היתה 'אי-מהות'. התמסרתי לאימהות בחינוך ביתי והיא הפכה להיות עבורי אי של מהות. הייתי הכל, חוץ מנעמה. לא היה לי קיום עצמאי נפרד משל עצמי. עד שילדיי עשו לי בית ספר ולימדו אותי שעכשיו תורי ללמוד מהם: מה אני רוצה ואיך לקבל את זה, לדעת לשאול, להסתקרן, לנסות לטעות, לתהות, לתעות בשבילי החיים. לשחרר אותם לחיים עצמאיים. להתנסות בפרידה מהתלות הפיזית והרגשית בנינו כדי לאפשר לי ולהם להתפתח ולממש כל אחד את הייעוד שלו בדרכו".

איך הם לימדו אותך לשחרר אותם?

"כל השנים יצרתי לי מציאות בבועה מנותקת מהעולם, חייתי חיי חופש במרחבי הערבה עם השקט שהמדבר היה עבורי, הרבה טיולים בטבע, בית,ילדים, משפחה, עד שהחיים טפחו על פניי – הבעל מצא אשה אחרת, כדי שאבין שהוא לא בבעלותי, ילדיי בחרו לעבור לחיות עם אביהם וללמוד במסגרות חינוך ממוסדות, כדי שאפנים שהילדים שלי אינם באמת שלי. שאני רק זכיתי לתת בית לגופם הפיזי, אבל נשמתם חופשייה. תמיד ברחתי ממסגרות ומגבולות, 12 שנה ילדיי למדו בחינוך הביתי, תוך שאני מתמסרת לכך בכל יישותי, והם לימדו אותי שלפעמים מסגרות זה לא רע. למדתי להכניס גם את עצמי למסגרת שמחייבת להישמע לחוקים וגבולות שתמיד ברחתי מהם, וסוף סוף אני מתפתחת באמת. בחרתי לעשות את השינוי התודעתי הזה כי ידעתי שהילדים שלי יודעים מה נכון גם להם וגם לי".

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהילדים שלך?

"שהילדים לא באמת צריכים אותנו שנגדל ונלמד אותם. הם צריכים שנאפשר להם ללמוד את עצמם בעצמם. הם יודעים הכי טוב מה מדוייק להם כי הם מחוברים לעצמם. אנחנו צריכים להכיר תודה על רגעי החסד שהם מעניקים לנו ולהעריך את השיעורים הקשים שהם מזמנים לנו בהיותם

תיעוד תהליך הפרידה מילדיי : אמא אדמה 

 תוכנית "אמא מחליפה"  – התנסות בלשחרר את המשפחה, ההרגלים, הזדמנות לשנות ולהשתנות, להבין …

 *

הנה  מגיע פסח והשנה, מה את חוגגת השנה? אני כבר יצאתי ממצריים , ואת? מהות החג היא יציאה מעבדות לחירות. והנה , היום, אביב 2013 , את כבר מבינה שאת חופשייה , ששום דבר לא כובל ומגביל אותך חוץ ממך עצמך- תודעתך. הרחיבי אותה, העמיקי ראות למעמקי נשמתך. היא יודעת מה נועדת להיות ולעשות. היא תובלי אותך בדרך אל הלא נודע… רק מי מכן שבוחרת להתעורר להבנה הזו, מגלה שבעצם אין שום פרעה ששולט בך. זה רק את בעצמך, היותך תודעה בוראת. שום נס לא יקרה משמיים אם לא תבחרי ליצור אותו בעצמך, מתוך עוצמתך, עצמאותך.


צפו בסרטון »11-Year-Old Yemeni Girl Nada Al-Ahdal Flees Home to Avoid Forced Marriage: I'd Rather Kill Myself   נאדה – בת 11 בתימן ברחה מהבית כי סרבה להתחתן :"הגשתי תלונה במשטרה נגד אימא שלי. אמרתי שהיא רוצה לחתן אותי בכפייה. לא יהיו לי חיים, לא תהיה לי השכלה. אין להם רחמים? אני מעדיפה למות. הם איימו להרוג אותי אם אלך לדוד שלי. איזה מין אנשים מאיימים על הילדים שלהם ככה? אני גמרתי עם אימא שלי. הם הרגו את החלומות שלנו, הם הרגו בנו הכול. זה לא גידול ילדים, זה פשוט פשע". כמובן שהמקרה של ילדה בת 11 שסרבה להתחתן קיצוני ומובן, הקיצוניות הזו נדרשת כדי להאיר ולהעיר אצל כל אחד ואחת מאיתנו את המקומות החשוכים שלו- לבחון איפה הגבולות שלו בתסריט האישי שלו כהורה שהוא יכול לבדוק בכנות עם עצמו האם הוא בשל להרחיב את הגבולות ולשחרר יותר ממה שהאמין ש"צריך" עד היום.  אמא: אם לא תשחררי, הילדה תברח ממך!!! זה ההבדל בין הדת ל דעת. אנחנו כהורים נדרשים היום להפעיל שיקול דעת- לא לפעול ממקום של אוטומט והישמעות צייתנית למוסכמות ומסגרות חשיבה דתיות, תרבותיות,חברתיות,כלכליות,פוליטיות,… עצמאות זה שם המשחק בעידן החדש. בוקר טוב וברוכים הבאים . מאחלת לכם נחיתה רכה בעולם האמיתי


תגובה אחת בנושא “אשה, אמא, שחררי שמח”

  1. קיבלתי היום תזכורת לקיומי החשוב כאמא, על אף ולמרות כל השינוי שעברתי והעיסוק הרב שלי בעבודתי כשליחה לקדם שינוי תודעתי, למרות שאינני נוכחת בחיי ילדי 2/3 מהזמן (אחרי שהייתי פעם 24 שעות ביממה אמא בחינוך ביתי) אפילו שיש המון דברים שאני כבר לא יכולה לתת להם, עדיין, עדיין, האהבה שבי, חרוטה לנצח בליבותיהם. אני יודעת.

    http://www.upworthy.com/these-kids-finally-say-what-they-really-think-about-mom-and-her-reaction-priceless-9?g=5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *