מלחמת האור בחושך

מלחמת האור בחושך תמיד היתה ותמיד תהיה. לא האלימות והרוע הוא החושך כי אם הפסיביות שלנו. מטרת האור היא התפתחות וזו תכלית קיומנו כאן. מטרת החושך לעצור אותה. החושך והאור קיימים שניהם בתוך כל אחד מאיתנו.
בראשית, עוד לפני שנברא העולם, היה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום. שדות החושך הן מקור האנרגיה שממנו המקור דגם אנרגיה והתמיר אותה לאור . החושך כמובן שלא אהב את זה ולכן קיים מאבק מתמיד בניהם. המאבק "שם" הוא אותו מאבק של "כאן" – בתוכנו, בחיים שלנו, בנשמה, בגוף,בבחירות, ברצונות,בהבנות, בהכל.

מלחמת האינטליגנציות  / זאב אבירז

…"האור מוצאו מרצון התפתחות שקיים בתוך מערכת שמחפשת כל הזמן את השלמות. היא מתוכננת כך שברגע שהיא מגיעה לשלמות היא מתפרקת ויוצרת שוב חוסר שלמות כדי שהיא תוכל שוב לבצע רדיפה אחרי השלמות ותוך כדי כך להתפתח. בעולם המדע מגמה זאת יצרה את תיאוריית המפץ הגדול, ומגמה זאת תביא לידי כך שכאשר ההתפתחות תסתיים, השלמות תבצע שוב מפץ כדי שתהיה סיבה למצוא שלמות חדשה. הבריאה עובדת כמו לב הפועם וכל פעימה היא סיום והתחלה חדשה. שלב הבריאה המתואר בספר בראשית מביא את נקודת השינוי במצב קיים. זו הנקודה שהאור סיים את התפתחותו והשלמות הייתה בו, והוא החל את התהליך של ניפוץ השלמות כדי להביא לחוסר שלמות מחודשת. כל פעם שבריאה חדשה יוצאת לדרכה עליה לפלס דרכה דרך שדות החושך שהם הקבוע שנמצא בכל מקום. זו גם הסיבה שקשה להילחם בחושך מאחר והוא המערכת הקבועה ואילו הבריאות באות והולכות. כל פעם שבריאה חדשה נוצרת היא נוצרת על בסיס הישגיות שהושגה בבריאה שהסתיימה. לכן כל בריאה מטרתה שונה, והמשאבים והחוקים שמלווים את הבריאות האלו הם שונים. שדות החושך אינם פעילים אלא הם סבילים, רצון של התפתחות לא קיים בהם, מאחר והרכבם אינו מאפשר להם להתרומם מעל הבנות בסיסיות שנמצאות בהם. החושך מבטא את רצון ההישרדות והשמירה על הקיים. האור יוצר את היכולת ההתפתחותית ואילו החושך מבטא את חוסר היכולת והנצחת המצב. בגלל השוני הגדול במטרות תמיד יהיה מאבק בין האור והחושך".

 

 

 

 

 

מלחמות , עם כל השליליות שבהן – יוצרות התפתחות: גילויי האכזריות והאלימות נועדו להאיר את עינייני ולהעיר את נשמתנו. מצבי קונפליקט קיצוניים/דרמתיים/טרגיים  גורמים לנו לשאול שאלות, להטיל ספק, לבחון מחדש את מערכת האמונות שלנו, לחשוב מה מקדם ומפתח אותנו , ולהבין- לדייק את המחשבות,הרצונות והבחירות ולהתאים אותם לתסריט האישי שלנו.  מצבי חירום מוציאים מאיתנו גילויי חמלה  ואהבה , הם מעודדים יצירת רשת שיתופי פעולה הרמוניים בין אנשים בעלי אינטרסים משותפים שנועדו לפתח זה את זה.

ילדעים  הם שנועדו להילחם את מלחמת האור בחושך ולשם כך ה מתרגלים משחקי מלחמה 

stairwayOut

light dark

 

 

 

 

כשנצליח להתעלות מעל הרגש השלילי שמעוררת בנו המלחמה ונבין את הסיבה הגבוהה לקיומה-  נלמד איך להפסיק להשתמש בה ככלי להתפתחות. ככל שנבין יותר ונפחד פחות, נזדקק לפחות זעזועים ונוכל לברוא לעצמנו בעצמנו עולם חדש שבו מה שמניע את הבחירות שלנו הוא כוח הרצון -האש וההבנה – האוויר ולא ההאחזות באדמה -חומר ובמים -הרגש הנלווה אליו

אחת מהדרכים של החושך לסמא את עיניינו היא באמצעות פיתויי החומר- חיי הנוחות והשפע -אז אנחנו פסיביים.

כדי להתעלות מעל הרגש הנמוך- דוגמת הפחד שמנהל אותנו, צריך לעלות בסולם ההתפתחות להבנה של עולם הסיבות הגבוה. לעלות זה קשה , אבל זו הדרך היחידה לצאת מהחושך בתהליך התעלות ממים לשמיים  

הסבר ארצי אודות יום השיוויון שבו שעות האור ושעות החושך שווים

המלחמה בין האור והחושך היא נצחית. פרק ד בסדרת האוואטר המצויירת "האגדה של קורה" מבהירה את ההבנה החשובה הזו. צפייה בכל הסדרה היא לדעתי תנאי בסיסי בהבנת השליטה האנרגטית ביסודות. ממליצה לילדים בכל גיל, במיוחד לאלו  ששפת הילדים קרובה לליבם יותר משפת תודעת העל. זו אותה שפה, רק בתרגום ידידותי יותר למשתמ

 

 

פרק 20 https://fb.watch/c2VpQlqfKn/

פרק 26-האגדה של קורה  – קורה, נלחמת בוואטו : מלחמת האור בחושך. קורה מגלה שהכוח שלה לא ניתן לה מראאבה- מקור האור, אלא הוא קיים בה מעצם היותה מי שהיא . איזו עוצמה יוצאת ממנה אז. איזו הבנה חשובה!!! והסוף: המיזוג.

.https://www.facebook.com/1619377544947639/videos/2048483242037065/

ויהי אור

סמדר מילר: "הוא לא אמר: "בוא'נה איזה חושך! אי אפשר לראות פה כלום! מה זה התוהו ובוהו הזה? זה בלתי נסבל! לא יעלה על הדעת! אי אפשר ככה יותר! ומי המניאק שהחשיך ככה?" זה ממש לא הוגן!".   הוא אמר: "יהי אור". ויהי !!!   מה שאנו מתמקדים בו – מתעצם. כדאי להתמקד במה שאנחנו רוצים לברוא.

תיעוד חתונת האור והחושך ב מידברן   בראשית   2014

צפו בסרטון » The Source  המקור. אמנם זה "רק סרט" אבל ממחיש את החיבור שלנו כבני אנוש למקור: זה שיצר את אור ההתפתחות ונלחם בחושך, זה שכולנו מעבירים לו מידע ממערך ההתנסות האנושי שלנו כאן , זה שמטעין אותנו באור תנע לעשות את מה שבחרנו והתחייבנו לעשות, זה שבסוף מסע ההתפתחות שלנו אנחנו חוזרים אליו. וואו, איזה סרט, לא מומלץ לבעלי לב חלש. כן מומלץ לתלמידי תודעת העל


צפו בסרטון » הנה טום עם מזג האוויר  – השראה לימים חשוכים


צפו בסרטון » מלחמת האור בחושך


צפו בסרטון » פעילות שדות החושך


עלינו להבין כי קיימים בבריאה הרבה כוחות ולא תמיד האינטרסים של כולם נמצאים בתואם זה עם זה. רגע לפני הסוף וההתחלה החדשה, כולם רוצים לקבל החזר עבור ההשקעה שלהם בנו.
יהוה- שליט העידן המסתיים, עומד רגע לפני סיום תפקידו הרשמי (החל מינואר 2013 יוצא ל"פנסיה". עדיין יהיה נוכח אבל לא בתפקיד שליט העידן. מפנה מקומו לאלינוס ול 22 נציגי המישורים שהם אלו שינהלו כאן את העניינים ) . יהוה הוא שברא את העולם הזה במטרה להתפתח מהתנסויותינו באדמה – חומר ובמים -רגש. כל ניסוי טילים שמצליח- הוא מקבל את תוצאות ההתנסות שלנו ולומד מזה. יש לו עניין שננסה את הכלים שיצרנו ונבדוק את יעילותם. הוא ניזון ומתפתח מהמסקנות שאנחנו מעבירים לו. הוא גם ניזון מרגשות הפחד שלנו ולומד מהמסקנות שלנו איך להתנהל איתו .
לעומתו, מחוץ לעולם שלנו בכדה"א, מאד לא אוהבים את המים-הרגשות הנמוכים האלו דוגמת הפחד. הם לא מקדמים התפתחות. הם מעכבים אותה ולתודעת העל ומועצת העל וכל החברה שם למעלה יש עניין שנעשה כבר את השינוי התודעתי ונעבור לתדרי תודעת העידן החדש  – שנשתמש במים הגבוהים- ברגש שמקורו בהבנה ולא בפחד,זה שיוצר שיתופי פעולה הרמוניים במערכות היחסים הביאישיות .  מעבר מעידן ישן לעידן חדש זה מעבר ממים נמוכים להבנה גבוהה, מתלות לעצמאות, מפחד לאומץ, משליטה לשיתוף פעולה.
תודעת העל היא זו שמולה חתמה הנשמה שלנו על חוזה לרדת לכאן ולממש את התסריט שבחרנו. היא זו שנתנה לנו את המימון האנרגטי לממש את הייעוד הזה. עכשיו, רגע לפני סיום העידן, תודעת העל דורשת לקבל החזר בתמורה להשקעה האנרגטית שלה בנו. היא דורשת את הסחורה שהתחייבנו לתת. מי שלא יממש את הייעוד שלשמו ירד לכאן- לא יקבל יותר מימון.

***

ת.ע מפגש 112: "הלחימה של החושך היא פסיבית ויותר קשה לזהות אותה. פסיביות פחות גלויה מאקטיביות. המערכת המוארת לומדת יותר מהר ולכן היא תנצח בסוף"

תקשור תודעת העל : האינטליגנציה הכוללת – ההתחלה

מתוך הספר – האדם כאל /זאב אבירז

כל התחלה יש לה שורש ממנו היא שואבת את היכולת המלאה להתניע את מהלך ההתפתחות הבא.

בני אנוש ההתחלה שמוכרת להם מיוצגת בפסוקים "בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ, והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום ורוח אלוהים מרחפת על פני המים, ויאמר אלוהים יהי אור, ויהי אור". פני הבריאה המוכרת לבני אנוש מתחלקת לשני דברים שהם האור ומולו החושך.

כדי לדעת מה היא יכולת האור ומה היא יכולת החושך יש להבין את המגמה של כל אחד משני המרכיבים האלו.
האור מוצאו מרצון התפתחות שקיים בתוך מערכת שמחפשת כל הזמן את השלמות. היא מתוכננת כך שברגע שהיא מגיעה לשלמות היא מתפרקת ויוצרת שוב חוסר שלמות כדי שהיא תוכל שוב לבצע רדיפה אחרי השלמות ותוך כדי כך להתפתח. בעולם המדע מגמה זאת יצרה את תיאוריית המפץ הגדול, ומגמה זאת תביא לידי כך שכאשר ההתפתחות תסתיים, השלמות תבצע שוב מפץ כדי שתהיה סיבה למצוא שלמות חדשה. הבריאה עובדת כמו לב הפועם וכל פעימה היא סיום והתחלה חדשה. שלב הבריאה המתואר בספר בראשית מביא את נקודת השינוי במצב קיים. זו הנקודה שהאור סיים את התפתחותו והשלמות הייתה בו, והוא החל את התהליך של ניפוץ השלמות כדי להביא לחוסר שלמות מחודשת. כל פעם שבריאה חדשה יוצאת לדרכה עליה לפלס דרכה דרך שדות החושך שהם הקבוע שנמצא בכל מקום. זו גם הסיבה שקשה להילחם בחושך מאחר והוא המערכת הקבועה ואילו הבריאות באות והולכות. כל פעם שבריאה חדשה נוצרת היא נוצרת על בסיס הישגיות שהושגה בבריאה שהסתיימה. לכן כל בריאה מטרתה שונה, והמשאבים והחוקים שמלווים את הבריאות האלו הם שונים.

שדות החושך אינם פעילים אלא הם סבילים, רצון של התפתחות לא קיים בהם, מאחר והרכבם אינו מאפשר להם להתרומם מעל הבנות בסיסיות שנמצאות בהם. החושך מבטא את רצון ההישרדות והשמירה על הקיים. האור יוצר את היכולת ההתפתחותית ואילו החושך מבטא את חוסר היכולת והנצחת המצב. בגלל השוני הגדול במטרות תמיד יהיה מאבק בין האור והחושך.

נקודת המוצא של בריאה זו כפי שהיא מובאת בספר בראשית מראה כי הכושר של בריאה זו שבאה בעקבות אחרות שהיו לפניה היא הגדרת מהות האור ומרכיביו מול שדות החושך שאין להם שום הגדרה עקב חוסר יכולת התפתחותית. כל מצב שהאור מביא את מורכבותו הוא מצב שבו הוא מראה את הטמון בו ואת המטרה שלצורכה הוא יצא לדרכו. אלוהים בהגדרתו המורחבת הוא שדה אינטליגנציה שמסוגל לממש אנרגיות מסוגים שונים. כל מצב של מחשבה, כל מצב של הבעת רצון שמאחוריו מוגדרת מטרה, כל מצב של רצון התפתחותי יכול להיות ממומש דרך היכולת של שדה האינטליגנציה הזה שהפתיח של ספר בראשית מכנה אותו אלוהים.

רוח אלוהים מייצגת את היכולת האנרגטית הטמונה ברוח להביא לידי מצב שהיא תוכל להיות שליטת החומר שהוא עצמו תוצר של אנרגיית הרוח. ההתחלה הזו יצרה את כל היש הנגלה ברמת החומר ואת המרכיב הראשוני שיוצר את החומר שנמצא ברמת הנסתר. חומר הוא עולם נגלה ורוח היא עולם נסתר. גם עולם חומר נגלה וגם עולם רוח נסתר הם מרכיבים שניתן לראות אותם במידה והעין המתבוננת בהם יש לה את טווח הזיהוי שיכול לחבוק את שניהם. כשהבריאה הזו יצאה לדרכה ההבדל שנעשה בין ארץ לשמים מרמז על שני סוגים של סרגלי תדרים שבהם השתמש האלוהים כדי לייצר את בריאתו.

שני הסרגלים האלו התפתחו עם הזמן לתפיסה של בני אנוש כקוטב חיובי וקוטב שלילי.

השלמות שהבריאה הזו מחפשת מרגע ההתחלה היא היכולת לחבר בין שני טווחי תדרים אלו. ברגע שנקודת ההשקה תימצא והיכולת לנתב בין תדרי הרוח לבין תדרי החומר תהיה ברורה, השלמות הזו תביא למצב שהבריאה הזו תסיים את המהלך הזה ותצא לדרך חדשה. הבריאה מפלסת את דרכה בתוך שדות החושך. היכולת של החושך להשתמש באנרגיות שהבריאה מקבלת מיוצרה, מוגבלת בסרגל התדרים שנמצא בידה. כך ששדות החושך לעולם לא יכולים לעצור את התפתחות הבריאה אלא רק להוות כמפריע.

ככל שהבנת בני אנוש מגעת לגבי מורכבות הבריאה, הבנה זו היא הבנת חלק קטן מתוך סרגלי התדרים השולטים בבריאה. הסיבה להבנת חלק בלבד היא המידור הקיים בבריאה כדי שהמשתתפים בבריאה לא תהיה בידם יכולת שתוכל לשמש את שדות החושך. כך שאם הם ישימו את ידם על מידע הוא יהיה חלקי בלבד והשלמות לא תהיה בו. אמצעי המידור כללו לא רק חלוקה לסרגלי תהודה שונים, אלא גם חלוקה של מרכיבי ההתפתחות לכמה סוגים כדי שכל אחד מהסוגים השונים יתפתח בפני עצמו, רק בתום ההתפתחות שלו, רק כשהישגיו יחוברו לשאר, ההתפתחות תהיה מלאה, והשלמות באותו נושא תוכל להגיע לסיומה.

החלוקה הזו למרכיבי התפתחות שונים הביאה לידי כך שכל אחד מהמרכיבים הייתה לו אפשרות להבין רק חלק מתוך מרכיבי התדר של החומר ושל הרוח, כך שגם הוא יכול היה להבין רק חלק אחד מתוך השלם. המידור הזה יצר מצב שרק בודדים היה ביכולתם לקחת את כל המרכיבים מכל מרכיבי ההתפתחות ולדעת לחבר אותם ביחד. הסיבה לכל נקיטת אמצעי הזהירות האלו היא הרצון למנוע משדות החושך ללמוד התפתחות. כי אם היכולת הזו הייתה מוקנית לשדות החושך, התפתחות הבריאה הייתה נתקלת בקשיים.

צריך לראות את המאבק הקיים בין אור לחושך כמאבק המסמל רצון מול חוסר רצון, וככל שהרצון מפותח ומקדים בהתפתחותו את חוסר הרצון כך הדרך מהירה וקלה יותר. מסקנות אלו של שמירה על מרכיבי ההתפתחות לא נוצרה בבת אחת. זו תוצאה של בריאות רבות שהיו לפני בריאה זו, ועקב חוסר זהירות שדות החושך יכלו להפריע ולעכב את ההתפתחות הכוללת. דבר זה יצר מצב שהשלמות שהבריאות השיגו לא הייתה מלאה, והן נאלצו לצאת לדרך חדשה בטרם הוסקו המסקנות המלאות מההתפתחות האחרונה. מכאן ההבנה כי בריאה זו כבר מעוצבת היטב וכי המגמות שלה הן רחבות טווח הרבה מעבר לבריאות שקדמו לה. ככל שמרכיבי ההתפתחות היו ממודרים יותר, כך גם המיקוד שפעם בהן היה חזק יותר, ובעל דחף גדול יותר. תהליך הרכבת המערכת הבריאתית החל עוד לפני יציאתה לדרך, כך שהמגמה הייתה כבר ידועה בתחילת הבריאה. הרעיונות הבסיסיים לצורך התקדמות מהמקום שבו הבריאה הקודמת הסתיימה, כבר היו ידועים.

המסגרת הזו חייבה את שדה האינטליגנציה, (אתם יכולים לכנות אותו "הבורא", "המקור", למרות שכל פעם כאשר מסתיימת בריאה, גם "הבורא" שלה מתקדם ומשנה את המגמות הנמצאות בתוכו), להתאים את יצירת מבנה הבריאה החדשה לצורה שהיא תהווה המשכיות של הבריאה הקודמת.

הבריאה הראשונה שנוצרה באה מתוך חיבור של אלמנטים בעלי מכנה משותף, הם יצרו את המעגל הראשון של רצון מול חוסר רצון ובכך הם החלו תהליך שההמשך שלו כבר היה תוצר של קודמו. הבריאה הנוכחית באה לאחר אחד עשרה בריאות שקדמו לה ולכן הביסוס הפנימי שלה מבוטא במספר ההמשכי שהוא השניים עשרה. כדי להביא את המידור למצב שהוא ימלא את תפקידו בכך ששדות החושך יקשה עליהם לחבור להתפתחות ולנסות להפריע לה לממש את מלוא היכולת, הוא נוצר בצורת שדות אנרגטיים שלכל אחד מהם היה קוטב אחד, כאשר השדה השני הכיל את הקוטב השני. שדות רטט של רוח ומולם שדות רטט של חומר. דבר זה הביא את שלמות סרגלי הרטט ואת סגירת הפרצות שהיו יכולות להיווצר אם שלמות הרטט לא הייתה קיימת.

עשרים וארבעה שדות אנרגיה מחולקים לרטטי רוח מול רטטי חומר יוצרים את סך המערכת הבריאתית הקשורה לבני אנוש.

בסיסי התפתחות הבריאה מכילים דברים רבים המבוססים על התפתחויות שונות בהתאם להתפתחות שהושגה בבריאות הקודמות. מאחר שבריאות קודמות לא הצליחו להגיע למלוא מטרותיהן וזאת עקב הצלחת שדות החושך להפריע, ברור כי דרגות התפתחות שונות נמצאות בבריאה הזו לפי רמת ההתפתחות שהושגה בעבר בבריאות הקודמות.

שדות התדר שאתם כבני אנוש נמצאים בהן, אלו שדות תדר שלא הצליחו להגיע למלוא התפתחותם בבריאה העשירית. לכן אתם נמצאים נעים ונדים בין מספרי השניים עשר לבין מספרי העשר.

בריאה זו לקחה על עצמה להבין את אותה מערכת שאתם מכנים אותה ארבעה האלמנטים או ארבעת היסודות. כל הבריאה חוקרת את האלמנטים האלו, ורק החלק שיש לו את ההמשך שבא מהבריאה העשירית קיבל את משימת ההשלמה הזאת. אבל לא רק השלמת התפתחות נמצאת בחלק בריאה זה. הדברים שנובעים מהשלמת מערכת האלמנטים הביא את היכולת לרדת יותר עמוק לצפונות של שדות החושך ואת חקירתם. דבר זה קשור למאורעות שקרו לאורך הבריאות הקודמות, וככל ששדה אינטליגנציה התפתח, כך גם התפתחו אמצעי ההסוואה ששדות החושך בנו כדי לעכב את ההתפתחות. כל בריאה כאשר היא נוצרת היא מנצלת את יכולת העשייה שלה ומושכת כוח אנרגטי שאין לו כיוון מוגדר ומעניקה לו את הכיוון. ברגע ששדה אנרגטי יש לו כיוון, סיבתיות ומטרה, הוא מתנתק משדות החושך ומתחבר לבריאה. לכן שדות החושך לוחמים בבריאה כי זו מחלישה את כוחם.

האור מגרש את החושך. (השימוש במושגי אור מול חושך נעשה לנוחיות בני אנוש שזו דרכם לבטא את שני היריבים הנצחיים האלו).

כוחות של שדות אנרגטיים נמשכים אחד לשני בתוקף הרצון להביא לידי שלמות אחת, זו גם הסיבה כי תמיד הבריאות היו נתונות לאפשרות של חדירת שדות החושך אליהן.

כדי שדבר מסוג זה יוכל להתבצע חייבת להיות התאמה בתוך שדות האנרגיה בבריאה לבין שדות החושך מחוצה לה. התאמות אלו לא מתחילות בשדות החושך אלא מתחילות בתוך השוהים בבריאה והן מהוות את המרכיבים שלה. לאורך כל הבריאות השונות תמיד נמצאו מרכיבים פנימיים שיצרו התאמה עם שדות החושך וכך הם תרמו ליכולת ההפרעה של שדות החושך להתפתחות הבריאה. בריאה זו נקטה אמצעים שונים כדי לנסות לבטל אפשרות זו בכך שהיא הקימה מערכת פנימית של בקרת איזון אנרגטי ויכולת למחזר אנרגיות שהיו פעילות כדי שהן לא יצאו למרחב. בעבר אנרגיות שלא יכלו להשתבץ במהלך ההתפתחותי הוצאו מתוך המערכת, ושדות החושך למדו דרכן על ההתפתחות הפנימית הבריאתית, ומתוך כך הן יכלו לנקוט באמצעי שיבוש תהליכי התפתחות.

רעיון הבאת המרכיב העליון – הסיבה והמסובב אל בני אנוש היא תולדה של כשלים שבאו מתוך המערכת של מעבדות הניסוי הבריאתיים שהם קובעי מדיניות ההתפתחות לכיוון זה או לכיוון זה. האינטליגנציה הכוללת מביאה לידיעתכם את ההצלחות ואת הכשלים שרווחו במערכת שאתם נמצאים בה, כשם שהיא עושה זאת ביתר מרחבי הבריאה. העיתוי הנוכחי תואם את ההשתנות שאתם בני אנוש כבר מכירים בה וחווים אותה.

יכולת ההתפתחות הבריאתית תלויה בשוהים בתוכה. ככל שיכולת זו גדלה, כך גם יכולת הבריאה לבטא תהליכים מורכבים יותר ומתקדמים יותר נמצאת בידה. תהליך ההתחלה הוא תהליך הבדיקה של המרכיבים השונים, דבר זה יכול לארוך חצי מזמן הבריאה מאחר וזו התפתחות בהרחבה. זו התפתחות שמהירותה משתנה ממהיר לאיטי. לאחר הבדיקה מגיע תור ההתפתחות המהותית שהיא עצמה נובעת מהבדיקה שנעשתה בעת ההתרחבות. תהליך ההתפתחות עצמו לכיוונים נוספים ויומרניים יותר מגיע רק כאשר מומנט ההרחבה מיצה את עצמו. האינטליגנציה הכוללת מביאה את התמונה הנמצאת בידה כאשר תהליך הרחבה מסתיים ומתחיל תהליך של צמצום. בניגוד לתהליך ההרחבה שתחילתו מהירה וסופו הוא איטי, תהליך הצמצום מתחיל בצורה איטית והמשכו הופך להיות מהיר יותר ויותר. תקופה זו היא סיום תהליך ההרחבה ותחילת תהליך הצמצום. תהליך הצמצום מתבטא בשינויי מגמה קיצוניים מאחר והבדיקה שהסתיימה בתהליך ההרחבה הכינה את הכלים לתהליך הבונה שמסיים בסיכומו של דבר את הבריאה.

נקודה זו מביאה את הפעילות של שדות החושך לרמות גבוהות יותר, כי תהליך הבדיקה מושך פחות אנרגיה משדות החושך, ותהליך הצמצום בהיותו מפתח נושאים חדשים דורש משאבי אנרגיה גדולים, שמטבע הדברים נלקחים משדות החושך ומקבלים כיוון ויכולת. לכן שדות החושך בתקופה זו מתחילים להיות פעילים יותר מאשר בתקופה הקודמת. זו גם הסיבה שתדרים שונים של מידע מגיעים אל הבריאה. אצל בני אנוש הדבר מתבטא במידע שגוי שבא בתחפושת של אמת כשכל מטרתו היא למצוא את התואמים לו בקרב השוהים בבריאה. כל אותן מערכות המדברות בתקופה זו על חוסר עשייה עצמאית, הן משוות התדר עם שדות החושך. בגלל שהדבר מגיע במסווה של נוחות זה גורם לבני אנוש לחוש טוב עם המידע ולהפנימו. כל אחד מבני אנוש שמנהל את דרכו בצורה זו משווה תדר עם שדות החושך מבלי שהוא מודע לכך שהוא תורם לעיכוב ולהפרעה בהתפתחות הכוללת. דרך פעילות זו כבר נמצאה בעבר בבריאות אחרות והיא ידועה, אך היא יכולה רק לבוא לכלל מימוש באזורי החופש. המקום שבני אנוש התנדבו לשהות בו.

***

זה מאבק שראוי להילחם בו

שדות החושך מנסים להשתיק את התודעה האנושית שצמאה לידע אווירי שמועבר באמצעות האינטרנט . גם אם יוטיוב תיפול לרשתם של שדות החושך, אל תתנו להם להפיל גם אתכם לפסיביות – שם החושך מזהה אתכם. לא משנה מה תעשו- פיזית או תודעתית, טוב או רע, העיקר שתעשו משהו. תחשבו, תהיו יצירתיים, תגייסו את אש הרצון שלכם כדי להתעלות ולהבין את עולם הסיבות הגבוה. שדות החושך רוצים להרדים אתכם אבל תודעת העל נותנת לנו כלים איך להתגונן ולזהות את המצבים האלו. איך? ע"י הבנה. לשאול. לחשוב. להטיל ספק. תתעוררו!

הממשל הבריטי מצנזר מיו-טיוב סרטוני מחאה.

***

מסר מהקונפדרציה של שומרי האור, לגבי מצב המלחמה ומשמעותו. 21/11/2012 – תקשור של שמואל קורן רונן

שלום יקרי לב,
אתם נמצאים כעת במצב מלחמה. מצב בו כל אחד מכם חווה את החרדה, את ההתלהמות ואת ההרג, שמתרחשים אל מול עיניכם. חלק מכם מבקשים ניצחון, מבקשים להראות לצד השני את נחת זרועה של מדינתכם שמותקפת בטילים.
אך עליכם להבין שבמצב זה אתם נשלטים.

אתם נשלטים, כי אתם מתומרנים על ידי המערכת, לבחור צד במאבק ולראות את הצד השני כאויב. זה אינו משנה אם אתם ישראלים, אמריקאים, יפנים, או קוריאנים. ברגע שאתם בוחרים צד ורואים בצד השני אויב, אתם נשלטים.

ייתכן ותחושו התמרמרות לקריאת דברים אלו, כי אתם רוצים צדק, וצדק במקרה זה, לדעתכם, חייב להיות מושג בכוח. אך גם התמרמרות זו היא תוצאה של שטיפת מוח וצורות חשיבה שהונחלו לכם מאז שנולדתם.

אתם נמצאים במערכת שיוצרת מצבי מאבק ומלחמות כדי לשמר את שליטתה. היא שולטת במחשבות שלכם, בצורות התגובה שלכם ובערכים שלכם, על ידי מניפולציות רבות שנים, אשר מספרות לכם שמלחמה, איבה והגדרה של אויבים, היא הדרך הלגיטימית והמקובלת כדי להגדיר את עצמאותכם, את הייחודיות שלכם ואת ערככם העצמי.

העצמאות שלכם אף פעם אינה על חשבון הזולת. עליכם להבין זאת. העצמאות שלכם היא יסוד בסיסי אשר מוקנה לכם מתוקף היותכם יצירה יחידה במינה ומופלאה שאין שני לה. יצירה אשר נולדת אל תוך עולם זה כדי לבטא את עצמה מתוך חופש, מרחב וערך בלתי מותנה.

אך המערכת אשר נולדתם אל תוכה מספרת לכם אחרת. היא לא מאפשרת לכם חופש כדבר מובן מאליו, כדי שתוכלו להיות מי שבאתם להיות. היא מסתירה מכם את המידע הזה וכולאת אתכם בתוך מקום צר אשר בו אתם צריכים להילחם כדי להשיג את מה שמגיע לכם בזכות.

היא מספרת לכם שיש אויבים ויש רעים ושאתם צריכים להלחם בהם כדי לקבל את מה שמגיע לכם.

הבינו. המערכת מתמרנת אתכם להשיג מאדם אחר את מה שהיא הייתה צריכה לתת לכם מלכתחילה. היא גורמת לכם להילחם עבור חופש, עבור משאבים, עבור עקרונות, בעוד שהיא סוחרת בכלי הנשק ובמשאבים ומרוויחה כסף רב מהסבל אותו אתם חווים.

אתם נמצאים כעת במלחמה. הרימו לרגע את עיניכם ממרקע הטלוויזיה והתבוננו באמת. הצד השני אף הוא מתומרן בדיוק כמוכם. גם הם נלחמים עבור חופש, משאבים והגדרה עצמית. הם מסונוורים מאותם עקרונות ומאותם ערכים כמוכם, אך במקרה שלהם אתם האויבים והם אלו שצודקים.

האם אתם יכולים לחשוב אחרת. האם אתם יכולים להבחין בכלא בו אתם נמצאים. כלא שנוצר כדי שתמשיכו להיות עבדים של המערכת. עבדים שאינם יודעים דבר על עבדותם.

אתם שואלים מי היא המערכת הזו? היכן היא נמצאת? מי שולט בנו? המערכת היא מערכת גלובלית שמקורה אינו מקומי. יש כוחות שולטים ביקום שמתמרנים אתכם כדי לקבל מכם אנרגיה. אנרגיה שלא ניתן להשיג באופן אחר וממקור אחר. אנרגיה רגשית שמהווה מזון לאותם שולטים. כדור הארץ הוא מקור מזון מצוין לאנרגיה זו כבר תקופה ארוכה.

כמו שאתם ניזונים מחיות, מצמחים וממינרלים, כן מערכת זו ניזונה מרגשות סוערים וקשים. היא מפעילה את המנהיגים שלכם ונוטעת בכם דפוסי חשיבה שכולאים אתכם, ויוצרים בכם את הצורך לצאת למאבק מהרגע שנולדתם. המנהיגים זוכים בכסף, בכוח ובשליטה ומשרתים, לרוב ללא ידיעתם, את המערכת. כך זה פועל.

בתקופה זו האור המתגבר אינו מאפשר להסתיר את המידע הזה יותר. הוא מובא לידיעתכם כדי שתבינו כמה אתם מתומרנים, כמה אתם פועלים כמו רובוטים שמונחים למטרה אחת. להזין את המערכת.

עכשיו זה הזמן שלכם לפקוח את עינכם, ולבחור אחרת. לבחור לא לקחת חלק במשחק. להבין שהאנרגיה שלכם שייכת לכם בלבד ולא ניתן לגזול אותה יותר.
הגידו לעצמכם: "אני בוחר לא לקחת חלק במשחק המכור הזה." הבינו כיצד אתם יכולים לחשוב אחרת. כיצד אתם יכולים להבין שזה שנמצא נגדכם, מתומרן בדיוק כמוכם. עצם ההבנה ועצם זה שמסר זה יהיה ברור ליותר ויותר אנשים, יצור שינוי. כי ברגע שהאמת ברורה, הבחירה קיימת.

אנו נמצאים כאן למענכם. כדי להביא בפניכם את הידע ואת האור. ליבינו פתוח אל כל אחד ואחד מכם. ראו את האור שמגיע אליכם והתחברו אליו. אור זה הוא הכלי שמפיץ את דבר השינוי שמתרחש כעת בעולמכם. השינוי מעבדות לחופש. השינוי מנפרדות למסע משותף של כל בני האדם יחדיו, שבו כל אחד הוא בעל ערך, כל אחד חופשי להיות את שבא להיות. יוצר, בונה, אוהב ואהוב.

אלו דברינו, באהבה רבה, הקונפדרציה של שומרי האור.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *