גברים בעידן החדש

גברי העידן החדש מחוברים לאנרגיה הנשית שבהם ומכירים בעוצמה שיש באנרגיה הגברית בנשים ככזו שנועדה להוביל שינוי. הם תומכים ומצטרפים לקריאה לשינוי: להעצים את האישה "שלהם" , והאשה שבהם. עידן האדם-אדמה הסתיים והתחיל עידן חדש של אש ואוויר: זו הבינה היתרה שיש באישה להבדיל מהאיש : זו תוספת ה' הידיעה (שבחרה בה חווה כשהפעילה שיקול דעת ואכלה מפרי עץ הדעת).  הם יודעים שעכשיו הזמן להשאיר מאחור את כל תפיסות השבי הישנות, לאפשר ל טשטוש הגבולות בין המינים  לאזן את הדומיננטיות של הפטריאכיה הגברית ששלטה בעולם בעידן הישן  . המגדר שהגדיר את היותנו מי שנולדנו- עד עכשיו, נועד להתגמש ככל שתודעתנו מתרחבת להבנת האחדות: הבנה שכולנו מחוברים לרשת אנרגטית אחת . זמן עבורנו לגלות את האנרגיות הגבריות/נשיות שבנו ולמצוא איזון שנהיה שלמים איתו. לא מושלמים במובן של ללא פגם אלא מושלמים מלשון – שלמות עם היותנו מי שאנו, מי ומה שנועדנו להיות .

גברים, זמן לזמן לעצמכם התנסות בחוויות שתוייגו עד לא מזמן כ"נשיות", להתחבר לרגש שלכם, לוותר על האגו ועל השליטה,להתחבר לילדים שלכם ולילד הפנימי שהינכם ולהכיר בכך ש נשים נועדו ליצור שינוי

התמונה הזו היא ציור על בד קנבס גדול שהגיע למאהל האקולוגי בעין כרם בתחילת המהפכה בקייץ 2011 בתור משטח טיוטא לכתוב עליו שלטי מחאה. אני תיעדתי את תמונת המציאות הזו במצלמתי. אין לי מושג מי הצייר/ת אבל היא/הוא בטח לא היו מודעים למשמעות הזרע שנבט מאז וגדל והפך לתנועה גדולה של שינוי תודעתי שנותן אותותיו גם במציאות הגשמית: יותר ויותר גברים בוחרים להתחבר לאנרגיות האדמה והמים הנשיות, לקחת חלק משמעותי יותר בגידול הילדים , כדי לאפשר לנשים מרחב מימוש לקדם את השינוי עם אנרגיות האש והאוויר הזכריות שבוערות בהן.

בקהילת מידברן  שמובילה תהליכי יצירה ושינוי בחברה והעולם, ברירת המחדל היא דיבור בלשון נקבה ברבים, כדי לשנות את המגמה של הפטרנליזם הגברי ככזה ששולט בדעת הרוב. הוא כבר לא.

ככה עושים את זה. ככה מתמודדים עם ילד בוכה / צורח

גברים בעידן החדש – קבוצת פייסבוק 

כשאבא יוצא לחופשת לידה 

בשבדיה הנורמה היא שגברים יוצאים מהעבודה לשנה-שנה וחצי של תקופת הורות (זו לא נקראת חופשת לידה כי זה לא נראה כמו חופשה…) . למעסיקים ברור שהורות שיוויונית תורמת ליעילות  בעבודה כי היא מאפשרת זמן איכות להתפתחות וניהול מערך חיים מאוזן בין העבודה והדברים החשובים באמת בחיים. והמדינה? המדינה מעודדת אבות לקחת חופשה ארוכה ומסבסדת מענקים. את ימי החופשה הם חייבים לקחת לפחות ל 3 חודשים ואת היתרה הם יכולים לנצל בהמשך השנים ללא התניות. ככה חיי משפחה  ראוי שייראו !

כשאבא יוצא לחופשת לידה

כך נראית מדינה שבה כמעט כל גבר יוצא לשנה שלמה של חופשת לידה

Posted by ‎סיפור‎ on Sunday, January 21, 2018

*

אחרי שנים שאני לא מוצאת את הגבר הנכון, נראה לי שהבנתי את הקטע : זו אני הגבר הנכון עבור האשה שהינני. רק הגבר שבי , יודע מה נכון לאישה שאני

גברים, הרבו זרעיכם באוויר, לא באדמה

זה המקום הראוי לזרע להיות בו בעידן החדש – באוויר. גברים: אל תבזבזו את אנרגיית החיים שאצורה בזרע שלכם לשפוך אותו על/בתוך האדמה – גןף החומר. שם הוא נועד להתכלות. תפיצו את זרעי האהבנה שלכם באוויר , עם רוחות הזמן והשינויים שהם מביאים איתן ממרחבים גבוהים, עופו על זה ומלאו את הארץ בתודעה חדשה כדי שזו תרבה , תנבט ותצמיח דור חדש של ילדעים שההורים שלהם בשלים – מודעים, מבינים, מפותחים מספיק תודעתית , כדי לאפשר להם מרחב חופש למידה ויצירה עצמאי

"Justin Baldoni What It Means to Be "Man Enough

גברים, האם אתם חזקים מספיק כדי להיות רגישים?,

Why I'm done trying to be "man enough" | Justin Baldoni

 

 קריאה לגברים TONY PORTER TED 

Error! You must specify a value for the Video ID, Width, Height parameters to use this shortcode!

 

נשים וגברים שחושבים כמוהן- ישלטו בעתיד   – סקר: הדור החדש של צרכנים ויזמים מעדיף חברות ומנהיגים עם תכונות שנחשבות לנשיות: חמלה, ענווה, אמפתיה, גמישות, נאמנות וסבלנות. "מי שרוצה להצליח בכלכלה החדשה החברתית והשקופה של בני דור המילניום, חייב לאמץ תכונות נשיות"

תתחילו להתאמן גברים  FEMALE EMOTIONAL COMBAT

 

The Manslater: Woman Language Translator

 

גבר, הצטרף למאבק: "השתיקה המתמשכת שלנו, כגברים, כלפי תופעת האלימות נגד נשים ו'קריצת העין' בה מתקבלות לעתים התנהגויות מסוימות בעצם אומרת: 'זה לא נורא, אל תעשו מזה עניין'. הגיע הזמן לשבור את השתיקה הזו"

אבהות במאה ה-21 : "רגע, איפה האמא"?   סתיו אדם מבקש להזכיר לכל הנשים שמחפשות את אמא, שאנחנו במאה ה-21 ושאם הן רוצות שוויון, כדאי שיתחילו לשחרר

Highly Sensitive Boys and Men – An Interview with Dr. Ted Zeff

 דני רובס – אני לא מפסיק להתרגש ממך   

לפני שנפגשנו כל המסע שלי נע  , בין דרך לא דרך למהירות בלי תבונה  . בינינו, הרי את גדולה ממני כל כך

 

“היום זו יום הולדתה של אשתי לשעבר אז קמתי מוקדם וקניתי פרחים, כרטיס ברכה ומתנה ונתתי לילדים שיתנו לה וביקשתי מהם שיכינו לה ארוחת בוקר. כמו תמיד, מישהו שאל אותי למה לעזאזל אני עדיין עושה את זה עבורה למרות שאנחנו גרושים כבר כמה שנים. זה מעצבן אותי. אז אני אסביר לכם.
 
אני מגדל שני גברים קטנים. הדוגמא שאני מציב להם עבור איך אני מתייחס לאמא שלהם תעצב בצורה משמעותית את הדרך בה הם יראו ויתייחסו לנשים ותשפיע על נקודת המבט שלהם לגבי מערכות יחסים. ובמקרה שלנו זה יהיה בצורה משמעותית יותר מכיוון שאנחנו גרושים. אז אם אתם לא משמשים דוגמה טובה לילדים שלכם בכל הקשור למערכת יחסים, תתחילו לעשות את זה. תתגברו על המשקעים שלכם ותשמשו דוגמא. זה גדול יותר מכם.
 
תגדלו גברים טובים. תגדלו נשים חזקות. בבקשה. העולם זקוק להם, עכשיו יותר מאי פעם.”
 

פרס "בעל-השנה" –  הולך לאיש מטקסס .  שהעדיף את אישתו כמו שהיא ללא פוטושופ !

 Man Prayer

 

The Next Generation of Manhood

 

אילו לגברים היו צירים

 

שני בחורים צעירים הדגימו על עצמם את הסבל של צירי לידה. במשך שעתיים (בלבד) חיברו אותם לאלקטרודות שהזרימו להם מכות חשמל, כסימולציה של הצירים, שהלכו והתחזקו בהפרשי דקות ושניות.

שני הגברים – דניס סטורם וואלריו זנו – נראו בתוכנית שוכבים על המיטה, לצדם מיילדות, העוזרות להם להתמודד עם הכאב. הצחוק והמבוכה שלהם הופכים בחלוף הזמן לזעקות והתפתלויות. בתום שעתיים, כאשר כל הכאב הזה הניב בובה וכמה רגעים טלוויזיוניים, אומר ואלריו כי ישקול שוב אם ירצה שאשתו תיכנס להריון.

צפו בסרטון » מי אמר שגברים לא יכולים לרקוד עם עקבים?


צפו בסרטון » שינוי האנרגיה המינית


דף קבוצה בפייסבוק: גברים בעידן החדש 


צפו בסרטון » DR.Hamid Tawfic – A Former Terrorist Speak Out – Israel/Palestine conflict ראיון חשוב מאין כמותו שבו חמיד תאופיק נשאל מיהו האוייב הכי גדול של האיסלם. תשובתו – הנשים!!! חמיד מדבר על כך שמלחמת החורמה של האיסלאם היתה בראש ובראשונה נגד הנשים: דיכוי הנשים היתה המטרה הראשונה . ולמה? כי הם יודעים שהבינה הנשית היא זו שנועדה להפר את הצו האלוהי. הקשיבו בתשומת לב רבה החל מהדקה ה 2:22


הגברים החדשים –  וואלה


צפו בסרטון »One Billion Rising: Robert Redford


יותר ויותר גברים מתחברים לאנרגיה הנשית שבהם. ההתעוררות הזו חשובה לא פחות מהתעוררות הנשים לאנרגיה הזכרית שבהם. טשטוש הגבולות בין המינים יוצר הרמוניה חדשה בעולם. אחרית הימים, זה כאן ועכשיו

קריאה אקטיביסטית לשינוי של גברים שראוי שתהדהד :

https://www.facebook.com/events/491486040888053/49282144

14/2/2013 התקיים יום מחאה בינלאומי נגד אלימות כלפי נשים.
אנחנו גברים שהחליטו לעשות מעשה ולהעביר מסר. לומר בצורה ברורה שאין מקום יותר לאלימות כלפי נשים בחברה שלנו.
אנחנו קוראים לגברים בכל רחבי העולם המזדהים כמונו עם המסר הנ"ל, להצטרף למחאה העולמית ב-14.2, וללבוש במהלך היום פריט לבוש נשי, כאות סולידריות, ועל מנת להפיץ את המסר:
נשים וגברים משלבים ידיים ואומרים לא לאלימות. בשביל שנשים יוכלו ללכת בבטחון ברחוב בלילה. בשביל שנשים לא ירגישו שוות פחות מגברים. בשביל להפסיק את הניצול המיני והאלימות כלפי נשים הנפוצים כל כך בחברה.

ב-14.2 מגיעים לעבודה, ללימודים עם פרט לבוש נשי: עקבים, חצאית, שמלה, אודם, סרט בשיער: מה שמתאים – ומסבירים לכל מי ששואל בדיוק למה אנחנו עושים את זה.

*

זוגיות- תקשור תודעת העל – זאב אבירז , סיכום ישראלה יועד 

האנרגיה הזכרית נועדה לפתח את היכולת והאנרגיה הנקבית נועדה לפתח את הרוח. ההבנות שיצר החלק הנקבי יצרו את היכולת של החלק הזכרי לבצע התפתחות גבוהה יותר. החלק הנקבי נתנו פתרונות לגבי ההתפתחות של החלק הזכרי. היה מצב שצד אחד תומך בשני ולחילופין צד אחד נותן את האפשרות להעלות את הצד השני כדי שבעקבותיו הוא יעלה.

בהתחלה המשחקים הזכריים נתנו לתודעת העל את היכולת לפתח יותר את המשחק העצמאי (יותר אלים, הישגי, אינדיבידואלי, חבורתי, הישרדותי) ואילו החלק הנקבי יצר יותר תסריטי חיבור (יותר משפחתי, שבטי, רוחני). עד היום לכל אחד מכם תסריט אישי ותסריטי חיבור לסביבה.

לאורך התקופות נוצר מצב של אינטראקציה בין רצון אישי ובין יכולת במסגרת מערכת שיתופית. המערכת השיתופית ניתנה ע"י החלק הנקבי ואילו המערכת שביצעה את השיתוף ויצרה התפתחות ומסגרת הובאה ע"י החלק הזכרי, והקטבים המנוגדים החלו להתחבר.

 ככל שנקף הזמן הכוח של המעבד של תודעת העל התפתח ע"י החלק הזכרי ואילו הכוח של העשייה ההומוגנית של הרעיון המרכזי התקבל ע"י החלק הנקבי. בהתחלה המעבד היה חזק אך לא מחובר ליתר. (אדם וחווה) תודעת על נתנה אפשרות לחבר את שני החלקים כאשר הם חיים בנפרד, אך חווים יחד. הבמות המשותפות/ משפחות/צבירים לא היו בעולם החלום טרם המוסכמות. חייתם בשני שבטים נפרדים גברי ונשי ללא חיבור ביניהם. ואם היה חיבור זה היה דרך הכוחניות הזכרית ע"י אונס או כפיה. (גברים – עושים שלום דרך מין, נשים – עושות קודם שלום אח"כ מין) אלו שהיום כופים את רצונם על הצד הנקבי לא יצרו בעבר חיבור נכון לבמות משותפות ונשארו בודדים. תוצאות של בודדים מהסוג הזה הם גם ההומוסקסואלים או לסביות. דבר זה יש בו מן העבר. לקראת סיום העידן הם מתחילים לבנות חיבור נכון במקום שהשורש וההתחלה היו פגומים. לכן יש ביניכם כאלה שהם יורדים ברמה של חוזה זכרי אך הנקביות גבוהה בהם. או לחילופין רמה של חוזה נקבי עם זכריות גבוהה.

 דברים אלה נעוצים בכמות החווייתית ובכמות החוזים של ירידה כל פעם למצבים שונים. כאשר אתם יושבים עם תודעת העל אתם מחפשים את התסריט המתאים למלא גם את חווית הצד השני, מנקודת מבט זכרית או נקבית. בעולמכם גברים נשיים או נשים גבריות ויתרו בעבר על תקופות ארוכות של חוויה משני הקטבים.

לעיתים יש קונפליקט בין צורת השחקן לבין התפאורה שמלווה את משחקו. למשל גבר חזק ובעל שרירים משחק כאישה או אישה מעודנת משחקת כגבר. כל אלה תוצרים של סיום עידן. כולל כל אלה היוצאים מן הארון. אלה שחקנים שלא חוו במשחק הקוטב שלהם את הקוטב השני. לאורך התקופות המשחק הזכרי יצר את המלחמות והמשחק הנקבי יצר את עליית המודעות על החברויות שביניכם. היום אתם מוצאים את כל הסוגים שבשל מגבלות בעבר יצרו שחקנים מצטיינים מסוג אחד ולא מצטיינים בצד השני.

הולוגרמת החובה מחפשת את הזרימה בין הזכרי לנקבי. אך לאורך העידן אלה שבאו מהחלק הנקבי חיפשו יותר את החוויה הנקבית ואלו שבאו מהחלק הזכרי חיפשו  את החוויה הזכרית כי זה היה להם יותר קל ויותר נוח. היום אתם ממלאים את החסר מבחינת זרימת הזכר והנקבה.

מאחר ואתם נמצאים במצב שאתם יורדים לתסריטים שאינם תואמים לחלוטין את הבסיס שממנו הגעתם אתם גם מחפשים את העזרה אחד בצד של השני, כלומר התלות אשר נמצאת בתקופה זו בין הזכרים לבין הנקבות ולהיפך היא תוצר של משחקים לא הומוגניים. היום אתם במצב שללא תלות קשה לכם להביע את המשחק העצמאי שלכם.

בעולם החלום המודעות הזכרית והנקבית עולה במקביל ולכן אתם רואים היום גם את החלק הזכרי נוהה לכיוון המודעות.

המשחק שלכם היום נוצר כתוצאה מתהליכים של השלמות וסיום מוגבלויות ולא כתוצאה מתהליכים של חוויות חדשות. בבמות משותפות אתם מוצאים היום קונפליקטים רבים בזוגיות וכן גירושין. כאשר נמצאים שחקנים שבאו מתוך מוגבלות, וכל אחד בא לבטא את החלק המנוגד לו, הבמות המשותפות מכילות קונפליקטים. כל אחד מנסה לברוח לתסריט האישי שלו שיותר קל לו והבמה המשותפת מתפרקת. בניגוד לתסריטי החיבורים שחייבים לחבר את המוגבלויות ביחד.

לקראת סיום עידן יש להגיע לשלמות בתוך הבמות המשותפות ואתם כבר לא תחזרו לכאן כי חוויתם את השלמות.

בבמות משותפות אתם יוצרים שני דברים:

  1. יוצרים השלמת מוגבלויות ויצירת חוסר תלות מאחר וקיימת תלות.
  2. יוצרים השלמות לגבי הולוגרמת החובה.

לעיתם אתם מחפשים את השלוה בתוך המסגרת ולא מצליחים לייצר תוצרים נכונים. אתם מטייחים את הקונפליקט, מטאטאים את הבעיה מתחת לשטיח, לא מצליחים לסיים את המוגבלויות בתוך הבמה המשותפת, ולא משלימים את הולוגרמת החובה.

רבים מפעילים שיפוטיות ומערכות הסתרה של מוגבלות. אתם נמצאים במערכת שלא מוכנה להוציא כלפי חוץ את אותם דברים של חוסר הומוגניות של סיום עידן.

 היום חלק גדול מהשחקנים לא נמצא בצורה זורמת עם הבמות השיתופיות שלו, לא רק יחסים בזוגיות אלא גם עם הילדים שלכם, ואתם נהנים מעט מאוד.

ההומוגניות מחייבת אתכם למצוא נקודות חיבור ודבר זה קשה לכם. ולכן בתקופה זו אין מספיק הבנה בין שני הצדדים מאחר וכל אחד מכם נמצא במצב שהמוגבלות נמצאת מאוד חזקה אצלו.

עליכם להבין שכל חיבור בין שחקן זכרי לשחקן נקבי בעולם החלום בא כדי לתת לכם השלמות ולתת לכם הומוגניות. כל חיבור כזה תורם להולוגרמת החובה שלכם. כאשר אתם לא מצליחים למצוא את המכנים המשותפים תנסו למצוא אותם ואל תטאטאו אותם מתחת לשטיח.

 הבאת דרכונים נוספים (ילדים) נמצא היום גם לצורך השלמות. אך מאחר שאלו שיורדים היום ההשלמות שחסרות להם מועטת והם נכנסים לבמה לא הומוגנית ומתחילים לבעוט בידיים וברגלים כדי לעזוב את הסביבה או להתאים אותה אליו. לכן יש לכם בעיות איתם.

ברגע שתתחילו לחיות ללא מערכות הסתרה, ותוציאו ותחברו ותיישרו את אותם דברים אשר מעיקים עליכם ויוצרים הומוגניות ניתן יהיה לחסל את עולם החלום.

הערה: רטט הזוגיות ואנרגיית הזוגיות נפרדים משאר הרטטים שלנו.  

***

מיניות – תקשור תודעת העל זאב אבירז – סיכום ישראלה יועד 

הבריאה התחילה מאנרגיה זכרית, כמו שמסופר בתורה על בריאת האדם. במישורים הגבוהים התקבלה חוויה שאיננה כוללת וביקשו ליצור את החלק השני- הנקבי.מה שנוצר היתה מערכת נקבית שתלויה לחלוטין בזכרית ומהווה חלק ממנו.  בהמשך, שתי המערכות התקיימו בנפרד – שבטים של נשים ושבטים של זכרים, ללא במות משותפות ולכ הציעו המישורים לחבר את הבמות וליצור מערכת  אחת שתחבר באמצעות ההנאה: היא מערכת המין. מרכז המין איפשר לחוות את הקטבים הקיצוניים שהיום הולכים ומתקרבים :ככל שהמערכת התפתחה תוצרי ההבנה של הזכר והנקבה החלו להתממש אחד עם השני. היו תקופות שהזכריות שלטה, והיו תקופות שהנקביות שלטה. היום המערכות הולכות  ומשתוות. לכל אחד יש מערכת הישרדות שונה שקשורה למישורים (היא מכתיבה את האופן בו אתם מקיימים יחסי מין) ומערכת שיתוף מיני שהיא זהה אצל כולם. בתקופה שלכם תמצאו מערכות מין של חילופים רבים, מתירנות וחופשיות, שזה נובע מהסקרנות המישורית וחוסר המגבלות המישוריות. יש החווים את שני הקטבים בתוך עצמם, ויש מערכות מיניות ביזאריות –  זה תוצר של התסריט שלכם ושל השחקנים עתירי הניסיון שאתם מייבאים.

מערכת האיידס מנסה לעצור את ההתמכרות למין, כי זה יוצר חסר אנרגטי. התמכרות למין פוגשת נקודות יציאה.

המין היה הגורם המוביל לבמות שיתופיות. כל זמן שהמערכת הייתה במצב של לימוד, הבמות המשותפות היו חזקות יותר. ככל שהמערכת הזאת השלימה את עצמה, אתם מתחילים להימנע מבמות משותפות שמחוברות לרמה המינית ומחפשים הנאה דרך האינטלקט, או החיים הטובים ולאו דווקא מין במין.

 מאחר שמערכת המין מושלמת, כמות האנרגיה המינית הולכת ויורדת. היכולות המיניות אצל חלק מהשחקנים יורדות. ככל שאתם עליתם ברמות של ההתפתחות, כך אתם ירדתם ברמות המין. מערכת ההנאה קטנה יותר, כי אינה חלק מהתסריט.

היסודות הפעילים בעידן החדש הם אש ואויר. היסודות הפעילים במין הם אש ואדמה. האקסטאזה נשארה אך היישום ירד. עיניים גדולות ויכולת ביצוע קטנה מאוד. זה דבר זמני. יהיו יותר מערכות אפלטוניות (אש ואויר). התקשורת תהיה פחות ברמה הפיזית ויותר בחוויה המנטאלית. בעיקר לילדים שיגדלו. המין יהיה יותר סלקטיבי ויותר מנטאלי. מ-2012 הנאת המין תהיה פחות רגשית ופחות יישומית ויותר מחוברת להתפתחות ואפשרויות מנטאליות ומחשבתיות.

מערכת הנישואין תהיה שונה, הם לא ישישו לחבר את עצמם בכבלי האדמה.

 מערכת המין בעולם החלום יצרה מתח, רצון התבלטות, ורצון הישגיות. הרבה נקודות התפתחות שהגיעו דרך מלחמות לאורך ההיסטוריה נבעו מהתחלות שהיו קשורות במערכת המין. המתח יצר מצב שכל הזמן קוטב סחב קוטב.

 מאחר ועולם החלום מגיע לסיומו, גם המיניות מגיעה לסיומה, או היא מחליפה פנים להתאים את עצמה למערכת החדשה. מאחר והמערכת החדשה היא מערכת הישגית מאוד, מהירה מאוד, גם המפגשים המיניים שלכם יהיו יותר מהירים וחפוזים והבעת הרגש תלך ותתמעט. המערכות יהיו יותר מהירות ויותר אגרסיביות ויותר מנותקות מהמערכת הרגשית. כי בסיכומו של דבר הן שייכות יותר למערכות המהירות של האש והאוויר.

***
גיל ונטורה: תוכנית אב  

***

ישנה אישה /  ‏‎Alexander Alex Trigoub‎‏ 7 פברואר 2013‏ ‏

 ישנה אישה… 

לא אישה אחת, לא אישה מסויימת.
ישנה אישה פראית וחופשיה עד כדי דמעות.עד כדי צחוק. עד כדי צרחות!!
עד כדי אורגזמה מתמשכת של ביטוי גופני ורגשי מלא ובלתי מתפשר!
בלתי מתפשר מול העולם, מול הגברים או גבר כלשהו, אפילו מול ההורים שלה.
אפילו אפילו מול האלוהות עצמה – כי היא האלוהות עצמה!

ישנה אישה…

אישה שאין מסגרת המסוגלת להכיל אותה – עד כדי כך היא אינסופית!
אישה שסוחפת, פשוט סוחפת הכל כמו סופה. אישה שהורסת, פשוט הורסת הכל בדרכה… שום דבר לא יעמוד בדרכה! כמה שהיא מפחידה!! כמה שהיא מדהימה!! כמה שהיא עוצמתית מעבר לכל דמיון או תאור!!!אהההההההה!!! אישה שאוהבת, אוהבת, אוהבת!!
יוצרת, רוקדת, מציירת ומייצרת חיים שלמים בכל תנועה שלה!
אישה מלאה, בלי קשר לגוף, מלאה בשפע של הכל – היא הכל.
אישה שנותנת… לא "נותנת", אלא נ-ו-ת-נ-ת!! נותנת בנתינה אינסופית, נותנת מעצם היותה.
רק להביט בה זה להתרחב מהנתינה שלה! זה להזדקף – בגוף ובלב – מההזכרות בכך שחופש כזה אפשרי! רק להיות בנוכחותה זה להתעלות מעל כל מה שידעתי על עצמי אי פעם.

האישה הזאת….

אתם יודעים… אישה!!! אתן יודעות… אישה!!!  לא אישה של…לא אישה בשביל…לא אישה כדי…לא אישה עבור…לא אישה בלי… אפילו לא אישה עם…

אישה!!!

וישנה אהבה…אהבה לאישה כזאת! לאהוב אישה כזאת…לאהוב אישה כזאת זה…. וואו!!! זה משהו שמילים לעולם לא יוכלו לתאר! ועדיין… אהבה כזאת קיימת. אי שם, בזכרון הקולקטיבי של האנושות. ואפילו היום, בחוויות האישיות של חלק מאיתנו -רגעי קסם שכאלה, הבזקי התהוות אלוהית!
כי אנחנו מחיים אותה מחדש – את האישה הזאת ואת האהבה הזאת!
צעד אחר צעד… אנחנו נזכרים… אתן נזכרות…מי זאת האישה הזאת…איך זה להרגיש אותה…
איך זה להיות אותה, לחיות אותה…איך זה לחדור אליה…
מי שזוכה לחדור אליה באמת,אבל באמת באמת – בגוף, בנפש וברוח…
כי לא ניתן לחדור אליה אחרת!אין מצב שהיא תאפשר אחרת!!
אז מי שזוכה לחדור אליה באמת…הבן בליעל בר המזל הזה…
אין סיכוי שהוא ישאר אותו הדבר אחרי זה!אין סיכוי שהוא לא ישתנה מקצה לקצה!! שהוא לא יגדל, שלא יתעלה על עצמו.
כי היא חונכת. פשוט. חונכת. חונכת את כולנו לחיים חדשים. חיים של חופש ועוצמה שמעולם לא ידענו…ואפילו לא העזנו לבקש!
אז תנו לה. תנו לה לחנוך – בתוככם ומחוץ לכם. בתוככן מחוץ לכן.
היא נמצאת בכולנו – גברים ונשים. היא שם…
רק תגידו לה "כן" והיא תופיע מיד. אבל אז, אל תבקשו יותר רחמים!…

***

 

 

4 תגובות בנושא “גברים בעידן החדש”

  1. לא תחמוד: על שלום בין המינים גברים ונשים ועל שלום עם כדור הארץ / מיכל מעיין דון

    גבר אחד ביקש ממני להעביר מסר לנשים (כן, לפעמים אני מקבלת פניות בשם המגדר כולו…!), מסר שנגע ללבי והפעיל את דומינו המחשבות שלי. הוא ביקש שאסביר שזה קצת מעליב שאנחנו חשדניות כל כך, ומתגוננות כל כך, ומתנהגות כאילו כל גבר הוא פוטנציאל לסכנה.

    אני מבינה, בחיי.

    אם הייתי שייכת למגדר החשוד באופן אוטומטי בתוקפנות, נצלנות ועוד כאלה תכונות והתנהגויות, גם אני הייתי נעלבת. הקשבתי לו, ומתוך היכולת האמפטית הנשית שלי, נכנסתי רגע לבקר בחוויה, של להיות חשודה, להיות מישהו שיש להיזהר ממנו, רק כי הוא מה שהוא – גבר. לא פשוט. מעצבן, מעליב אפילו. האמירה – "אבל אני לא עשיתי כלום לאף אישה אף פעם"… מאפשרת לי להבין.

    ונכון, נכון שזה יושב על היסטוריה של חשדנות בין המינים, במיוחד שלנו הנשים, מול גברים. ואפשר אפילו לומר – בצדק, ואפשר לומר גם די. מספיק להזין את החשדנות הזו. החשדנות הזו מזיקה לקשר בין המינים, לא מאפשרת לבנות אמון חדש, לא מאפשרת לשינוי להשתרחש. אנחנו מזיקים לכל מפגש יום יומי בין המינים וגם למערכות היחסים העמוקות שלנו.

    בהמשך השבוע פגשתי את הצד השני של המטבע הזה.

    תוך כדי נסיעה, אני שרה ורוקדת עם המוסיקה (מטבוחה פרוג'קט, מומלץ!), עפה על עצמי… וכשאני נעצרת ברמזור, שני גברים מסתכלים עליי מהרכב השכן. אני מרגישה שאני משוחררת וקורנת ואני עושה אהבה עם המוסיקה ועם החיים. אני שמחה לפזר ולהקרין את המתנה היפה הזו שיש לי לתת – שמחת חיים פשוטה עם נשיות שמחה ומשוחררת. זה לא תמיד היה כך, וזו יכולת שאני מפתחת בי, ובנשים שאני עובדת איתן, כי אני מרגישה שזה מיפה את העולם. כמו פריחה, כמו נוף יפה, כמו מקצב תופים סוער. הג'וס של החיים!.

    נשיות סגורה ומוסתרת לא משרתת את העולם. זו אנרגיה של ויטליות, אהבה, תנועה, בריאות. אנרגיה של יופי, שמטרתה – להיות, ובהיותה – לרומם ולהזמין את מי שאיתה להתעלות.

    דיויד דיידה, המורה האמריקאי החכם (דרך גבר, לילות פרא), שהוא גבר שמבין נשיות בדרך שאני מאוד מתחברת אליה, אומר על כך שזה שאין לנשים חופש לבטא את הנשיות פוגע מאוד בנשים, בבריאות גופנו, וכמובן, מתוך כך בתרבות כולה.

    כיף לי להיות אישה שלא מפחדת להיות נשית. זה קל יותר בסביבות מוגנות, בפסטיבל או במסיבה, וכמובן בסביבה נשית, במרחבים שבהם זה מקובל ומוכל באהבה. זה יותר מאתגר בכבישי ישראל.

    מה שקרה באותו הרגע הבהיר לי איך כל השחרור הזה יכול להתכווץ ברגע.

    שני הגברים שברכב ליידי הביטו במבט חומד.

    יש כזה מין הבדל בין אנרגיה גברית מתענגת על הנשיות, לבין אנרגיה גברית חומדת.

    יש הבדל בין – להנות מהנשיות באהבה ובהערכה, לתת לה אפילו לגעת בלב ולעורר את החושים, לבין יחס שמעוניין לקחת אותי. יש הבדל בין גבריות המפרגנת לנשיות, לבין גבריות החושקת בה באופן פולשני. גברים לפעמים לא מבינים את ההבדל. כל תא באישה יודע את ההבדל.

    זה הבדל מעודן, אבל אני חושבת שכל אישה יודעת לחוש אותו.

    בשנייה שחשתי את המבט החומד של שני הגברים ברכב ליידי ברמזור, אפילו מתוך הידיעה שהמפגש עומד להסתיים עוד דקות ספורות, התכווצתי. הפרשנות הראשונה הייתה – אני לא בסדר.

    אני… אני לא בסדר. אמנם לא הפסקתי לרקוד, אבל הפסקתי להיות אמיתית ומשוחררת.

    ראיתי מה זה עושה לי, איך זה עוצר את הנתינה שלי באופן מיידי. מייד הפכתי ל"לוקחת" "מפתה", אף על פי שהייתי בעצם עסוקה בלהיות שמחה.

    כבר נפגשתי ברמזורים עם מבט גברי מעצים ומפרגן, כזה ששמח לראות את הויטליות. המפגש הזה היה עם כובשים שתלטנים.

    אנחנו חיים בזמנים מיוחדים, שבהם הנשיות והנשים מתחזקות מספיק כדי לטעון בעלות על הרכות.

    מתחזקות כדי ללמד את הגברים והגבריות, ולתמוך בגבריות ובגברים במעבר מ"בעלות" ל"הדדיות" מיחסי כוחות להרמוניה. כמה גברים בעולם הזה עסוקים בלהגן על עצמם מהחמדנות הזו, ועל הדרך מכסים את הנשיות היפה כל כך…חוזרים לגן עדן, גם במובן של הרמוניה בין בני אדם לבנות חווה! מי בא?!

    לא תחמוד. תתענג!

    תפרגן, תהנה, תחזק, תשחרר, תמשיך הלאה….

    ומהמיקרו אל המאקרו:

    אני חשה שזה מה שאנחנו, כבני אנוש, עושים לאמא אדמה, לכדור הארץ היפה והפורה שלנו, כבר מאות שנים.

    במקום רק להתענג על היופי, להרבות השראה, לטעום מכבוד מהפוריות האינסופית של הטבע… במקום כל ההנאה מהשפע בלי לכלות אותו, אנחנו חומדים. לוקחים.

    אנחנו חושבים שהמתנות של אמא אדמה נועדו לספק את צרכינו, ולא ההפך – אנחנו לא רואים שאנחנו נועדנו להיות איתה בהדדיות, ולספק את צרכיה במקביל. שיש עלינו להנות, לא כי אנחנו רוצים לשלוט על אלא לפעול עם. יש לנשיות המושלמת – אמא אדמה – מתנות להעניק. אנחנו הפכנו אותן לשלנו. שינינו הכול – אויר, אדמה, מעמקי האדמה, פני האדמה, צמחים, בעלי חיים, מים… הכול. כאילו זה שלנו.

    לחשוב שהמתנות שלנו זו חמדנות.

    מה הפלא שהיא לא עומדת בחמדנות הזו וקורסת עלינו???

    כפי שהנשים והגברים נמצאים בתקופה של פוטנציאל ליצירת תקשורת חדשה ומכבדת מתוך רצון אמיתי לעשות טוב אחד לשני, כך גם אנחנו, כבני אנוש, מחפשים את הדרכים להפסיק להיות מנצלים וחומדים, ויותר הדדיים עם הכדור שבו אנחנו מתארחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *