מדע ורוח מתחברים

כעת העת לחבר בין מדע ותודעה, בין רוח וחומר, בין   מידע-חוכמה, שמתקבל מבחוץ ומבוסס הוכחה גשמית ובין תבונה – שמתקבלת מבפנים בחיבור לתודעה הגבוהה

אנחנו חיים כעת בתחילתה של קפיצה קוונטית בתודעה האנושית ונדרשים לחבר בין הבנות הרוח למסקנות הארציות שהמדע יודע לייצר. המרחק עדיין רב כי כלי המחקר האדמתיים- מבוססי ראיות אמפיריות, לא יכולים למדוד אנרגיות שאינן נראות בעין הפיזית, אבל אנחנו בדרך… תכלית קיומנו היא להתנסות ביסודות האש האוויר והמים ולחבר אותם למימוש באדמה – בחומר הגשמי. מה שהיה פעם מדע בדיוני עתידני ,מתהווה למציאות שבה המדע מבין שמעבר למדידת הזמן הלינארית,קיים חיבור בין העבר ההווה והעתיד לנקודת זמן באותו מרחב :הייקום כולו קיים בכל הקיום

ממדע לתודעה – שינוי תודעתי

הסבר מתודעת העל:  "למה העולם האקדמאי קשה לו להיכנס לעולם הרוח? יש מעטים, אבל הם חוששים כי הם צריכים להשתמש באש שהם לא מכירים ולא יודעים מראש מה תהיינה התוצאות האדמתיות.

אף אחד מאיתנו לא באמת יודע את התוצאות כי הניסויים שהאנושות נדרשת לעשות כעת הם חדשים. האש שלקחנו לצורך מימוש לא תמיד מתאימה במפגש עם האדמה הגשמית הלא צפויה.
מי כן מצליח לממש? מי שלא מפחד לנסות ולגלות דברים חדשים ויודע איך להשתמש באש כדי לממש- באומץ ותבונה, כשהסקרנות מכוונת לאוויר- לרצון להבין את מה שמעבר , ולא מכוונת נמוך לאדמה- לחיפוש הוכחות גשמיות בחומר

ילדעים מחברים מדע ותודעה, מסבירים את הקשר בין עולם הרוח ועולם החומר, מממשים ייעודם להפיץ עבורנו וסביבנו באוויר את אור התודעה , מידע הקשור לאסטרופיזיקה ולמגמות ההתפתחות בבריאה. הבחורה בסרטון מסבירה בבהירות במשך 15 דקות את מה שמליין מדענים לא הצליחו להבין משך דורות על גבי דורות וגלגולים על גלגולים. שווה להקשיב לכל מילה שלה. צא ולמד .

ילדים הם מדענים מלידה

 

דר דוד פסיג ודר רועי יוזביץ מדברים על העתיד ומגבלת הידע האנושי

השדה – The 1 Field –

ד"ר בקלש : עלינו לאמן את המוח להתמודד ביעילות במצבי אי ודאות

מוזיאון מדע גרסת אש ואוויר בתדר שילדעים רוצים להבין

הטריק של מנהל הגלריה הבריטית למדע למשוך קהל: שיתוף קהל היעד בתכנון התערוכות, הומור והצגת עבודות שעשויות לעורר גועל (אש) יחד עם פתיחות מחשבתית (אוויר)

"בסביבות שנות ה-2000 הרגישו מדענים שהולך ונוצר משבר אמון בין הציבור למדע – תחושה שנתמכה בדוח שערך בית הלורדים. מתוך כך נולד בערך באותה עת הרעיון שהפגשת הציבור עם המדע ומעורבותו בו יכולים להחזיר חלק מהאמון. בריטניה התמקדה בכך והפכה למעצמה של תקשורת מדע".

הבעיה היא לא הציבור שלא סומך על המדע, אומר גלזר, אלא המדע שלא סומך על הציבור.

מטרת המוזיאון ליצור ממשק ממשי בין האוניברסיטה לרחוב. "אנחנו לא רוצים שהפנים והחוץ יהיו אותו דבר, אבל אם נחשוב על מטאפורה מתחום הביולוגיה, התפתחות הממברנה של התא הייתה חלק חשוב מהאבולוציה. ממברנה מפרידה בין פנים וחוץ, אך יש בה ערוצים שדרכם חומרים מהחוץ יכולים לעבור פנימה והפוך. חלק מהערוצים הללו הם פסיביים, כלומר אם מגיע במקרה החומר הנכון לסביבה אז הוא נכנס, וחלקם אקטיביים – התא עושה מאמץ אמיתי להכניס או להוציא משהו דרך אותם הערוצים. אז הגלריה היא ערוץ אקטיבי להוציא דברים מתוכנו וגם לשאוב דברים מעניינים פנימה, מתוך העיר".

הצוות, כולל המדענים, מגיע אל בני הנוער במקומות שבהם הם נמצאים, ויחד איתם בוחן את הנושא ומגלה איתם אילו מוצגים הם היו רוצים לראות. "למשל, בתערוכה על התמכרויות, חשבנו שבני הנוער ירצו לדבר על אלכוהול ועל קנביס, ובפועל הם רצו לדבר על הטלפון הסלולרי, וקצת על פורנו. לא הדברים שלהם ציפינו.

כאשר מדענים כבר טורחים לתקשר עם הציבור הרחב, הם לעתים קרובות עושים זאת "כדי לתקן אותך ולהראות לך מה 'אמיתי'. אבל הציבור לא מטומטם והוא יודע שהמדע מתקדם דרך מחלוקת, וכשתחזור למעבדה שלך הקולגות יגידו לך, 'למה אתה מדבר שטויות בעיתון'. לכן אמנות ו'מגניבות' הן דרך קלה יותר להגיע לאנשים ולהציג להם מדע, מניסיון לחנך אותם"

תחום מדעי  חדש: מטא-חומרים קוואנטיים

חיבור בין שתי קבוצות מחקר בטכניון הוליד תחום מדעי חדש:  פרופ'-מחקר שגב ממייסדי מרכז הקוואנטום למדע, חומרים והנדסה ע"ש הלן דילר:  "אנו רותמים כאן לראשונה את התכונות הייחודיות של מטא-חומרים ליצירה של אור קוואנטי ולשליטה בו. כעת נוכל להנדס את התכונות הקוואנטיות של האור באמצעות תכנון, ייצור ושליטה בחומר שדרכו הוא עובר. למעשה נולד כאן תחום מדעי חדש שיאפשר מזעור משמעותי מאוד של מערכות אינפורמציה קוואנטיות ופיתוח מגוון של אפשרויות למניפולציה של האור הקוואנטי בדרכים שחומרים רגילים אינם מאפשרים. אם בעבר יצרנו מערכות כאלה על שולחנות גדולים, כעת נוכל לבנות אותן על צ'יפים זעירים בהם משולבים מטא-חומרים"

תקשורת קוונטית 

בין פוטון לאטום: הפיתוח הישראלי לתקשורת קוונטית  מדעני מכון ויצמן למדע פיתחו שער לוגי קוונטי בין פוטון לאטום, שעשוי להוות בסיס לתקשורת קוונטית

פיזיקה  מאירה 

"פיזיקאים שעוסקים בפיזיקת החלקיקים מתעניינים בהרבה דברים שקשורים לשאלה 'ממה עשוי העולם'. אני חושבת שהחומר האפל מעניין במיוחד היום, כיוון שהוא מצוי בסוג של פרשת דרכים: אנחנו כבר יודעים שהוא שם, אבל אנחנו לא יודעים מהו. יש דרכים שונות לחפש אותו, והמחקר שלי מתבצע במקומות שבהם אנשים לא חיפשו. בניגוד לאנרגיה האפלה, החומר האפל הוא בכל זאת חומר. זה אומר שהוא יכול להתנהג באופן משתנה, להתעצב בצורות ובגדלים מסוימים ובריכוזים שונים בגלקסיות מסוימות, ולכן ישנה המון עבודה מחקרית שקשורה בייצור מודלים שיצליחו לחזות מראש את התנהגותו ולהבין מה אנחנו מצפים לראות".

פואטרי סלאם על גלי כבידה

 

physicists suspectreality illusion

 

האם חומר אפל הכחיד את הדינוזאורים? 

Lisa Randall: Did dark matter kill the dinosaurs?

האם תם העידן המפריד בין מדע ורוח? 3 סימנים חושפים מגמה מעניינת

סדר הגודל של הגילויים המדעיים במאה החולפת יצר פרדוקס מעניין. מצד אחד, המדע הפך לחזות הכול. בחוגים רבים נהוג להסתכל על המדע כעל אמת אובייקטיבית בדרגה גבוהה, אם לא מוחלטת. בהתאם לתפיסה זו, כל מה שלא נכנס למסגרת המדעית או שלא ניתן להוכיחו בכלים מדעיים אינו אלא בדיה פרי הדמיון הפעיל של המין האנושי. במקביל, ודווקא בשל משמעותם של גילויים מסוימים כמו תורת הקוונטים, התפתחה מגמה שמטילה ספק באקסיומות המדעיות הרווחות. מעניין, כי הטלת ספק היא אחד מעמודי התווך של המדע.

מדעי הרוח בישראל הולכים ונכחדים  אומרת הכותרת. האמנם? אני חושבת שהמקצועות שנכחדים מרשימת הסיליבוס בקהילה המדעית באקדמיה בישראל הם אלו שלא תורמים להתפתחות הרוחנית המדוייקת עבורנו. סוף סוף עם ישראל מבין את הייעוד שבחר בו ב שם : ישר – אל , משמע- ליישר את הסטייה ובמקום ללמוד תורות רוחניות של עמים אחרים, מדייק את עצמו וממקד את הלמידה במימוש הייעוד הייהודי – לכתוב היסטוריה חדשה (ציטוט מהכתבה: "בין המקצועות שנעלמו: לימודים הודיים, איראניים וארמניים, אשורולוגיה, היסטוריה של אפריקה, בלשנות שמית והיסטוריה של רוסיה ומזרח אירופה.")

ד"ר לכימיה פרנסואז טיביקה – מהאטום אל האדם, בחיפוש אחר הרוח, בכנס המכון למדע ותודעה

מדענים: מצאנו חלק מהחומר החסר ביקום  שעד כה לא היה אפשר למדוד.

תודעת העל הורידה לאנושות מידע גבוה מעולמות הרוח שלמדע אין עדיין כלים למדוד . נקודת החיבור בין רוח וחומר תתהווה כשהמדע יתעלה להבנות הרוח . . על פי המודלים המקובלים, אמור להיות ביקום יותר חומר נראה ממה שאנו מצליחים לראות. חוקרים מבריטניה וקנדה טוענים כי חלק גדול ממנו נמצא בין הגלקסיות בריכוזים נמוכים,

המציאות כפי שלא ראינו אותה מעולם  המתמטיקאי פרופ׳ דונלד הופמן טוען שהמציאות שאנחנו רואים בעיניים היא רק תעתוע אבולוציוני, מעין ממשק משתמש שנועד להסוות את המציאות הממשית. ״אותה מציאות נסתרת היא המקור האמיתי של הסיבתיות בעולם״

הפיזיקה של ה "מדוע" , ייעוד היקום , העתיד משפיע על ההווה / פרופ' יקיר אהרונוב     שחתום על אחת התגליות הפיזיקליות המרעישות של השנים האחרונות, מסביר כיצד העתיד משפיע על ההווה שלנו, מדבר על השאלות הקיומיות שהובילו אותו לגלות את זה, ותוך כדי כך גם מציע פתרונות יישומיים לבעיות שורשיות במכניקת הקוונטים. "החלטתי שיש סיבה לכך שאלוהים משחק בקובייה ואני צריך למצוא אותה"

הבנת מהות תהליך האלכימיה: התמרת רעל לזהב במובן הרוחני,מתועד במאגר המידע בתודעתי כבר הרבה שנים. כעת, בתקופה שבה מדע ורוח מתחברים, נמצאה דרך גשמית להתמיר רעל לזהב באמצעות בקטריה שאשכרה מייצרת זהב טהור. 

Bacteria turn a toxic chemical into pure gold

 

תודעת העל נתנה מידע על כך שהעולם יתחמם לתקופה קצרה ואז יתקרר, האצת התהליכים מעבר לתכנון המקורי. תיאור מדעי פשוט של תהליך ההתחממות שיוביל להקפאת כדור הארץ

"כדור הארץ גוסס"  תקשור של סטיב ראוטר שפורסם ב- 01/05/17
השאלה שנשאל היא להיכן הולכים? מה יקרה מכאן? גם אם כדור הארץ הולך למות, לא יהיה חלק שלנו שם, זה רק הכדור. זהו רק חלק קטן ועשינו זאת כבר קודם, השקענו באנרגיה, השקענו בחברה ובשינוי הקולקטיבי, עשינו דרך יפה ונכנסנו למשחק חדש.
מה הולך לקרות? התחממות כדור הארץ תמשיך, השנה תיחשב לשנה החמה ביותר בתיעוד וזה לא סוד, היו לנו כבר חמישה בעבר, הם ימשיכו לזמן מה דבר שיגרום לקרח להיות נמס עד שיתמוסס לחלוטין בפחות מ 50 שנה.

 

Was Einstein wrong? Physicists challenge speed of light theory

האם אינשטיין טעה בהנחה שמהירות האור קבועה?

הספר מוקדש למחקר מדעי העוסק בתודעה, בנפש ובתחומים הנחשבים "על-טבעיים". מספק לא מעט תחמושת נגד מאמיניה העיוורים של כנסיית המדע, המתהדרים משום מה בתואר "ספקנים". לאורך השנים ראיין צאקיריס מאות מדענים, פילוסופים ומחברי רבי-מכר מהשורה הראשונה. את הסקפטיות שלו הוא מפנה בעיקר כלפי אותו מטריאליזם שהספקנים המצויים מקבלים כהנחת יסוד, והוא משתמש בידע ובניסיון הרב שצבר כדי לחשוף את מערומיה האינטלקטואליים של אותה גישה.

ארבעת היסודות והחומר האפל

 

the Beginning of our Spontaneous Evolution

 

נאס"א ממחישה באנימציה :כוכב נכנס לחור שחור

 

 חורים שחורים -תקשור תודעת העל

 

קריון בכנס תקשור בישראל  , 8 באוקטובר, 2015

: "תודעה היא אנרגיה והיא פיזיקה, היא כה מוחשית שיש לה כללים. יום יבוא ותהיינה המצאות בפיזיקה הרב-ממדית שיפרצו את מחסום ההבנה, יש סבירות גבוהה מאוד שניסויים וגילויים פיזיקליים אלה יגיעו מכאן. וכאשר הם יגיעו, אתם תראו שאת התודעה – החשיבה הקולקטיבית האנושית – אפשר למדוד. התודעה משנה דברים, מזיזה דברים, אמונה – מזיזה דברים"

*

״חקירות שדה המקור״ רב מכר עולמי סוקר מחקרים פורצי דרך שנדחו על ידי עולם המדע השמרני, שמרחיבים את גבולות המדע הקונבנציונלי ומציגים פתרונות לשאלות עליהן המדע כשל מלענות: מניין באנו? לאן פנינו מועדות? מאז שחר האנושות ניסינו למצוא את התשובות לשאלות אלה. אחרי שלושים שנות מחקר ייעודי הצליח דיוויד וילקוק לנסח תיאוריה בהירה ומקיפה שבמרכזה עומד שדה המקור, הצופן הגנטי של היקום.

למרות האובייקטיביות לכאורה של המדע, המדענים דוחים מראש כל ממצא אמפירי, כל ניסוי או מחקר, אשר קוראים תיגר על הקונבנציות שלו. ולכן מדענים מכל העולם, אשר הצליחו בניסויים מבוקרים, לגלות למשל מקורות אנרגיה חופשית ובלתי מזהמת, תרופות פלא ללא תופעות לוואי או ממצאים המוכיחים התכנות של מסע בזמן – נרדפו על ידי הקהילה המדעית, נודו והוחרמו.

שדה המקור מצליח לתת סוף סוף הסבר אמיתי לתופעות כגון החלמה פתאומית ממחלות חשוכות מרפא, טרנספורמציה של דנ"א, אנטי־גרביטציה, מדע התודעה, חורי תולעת, מסע בזמן, גיאומטריה מקודשת, תעלומות המרחב, האנרגיה, החומר, הזמן, הביולוגיה והתודעה, סודות הפירמידות, אנטי־גרביטציה, גיאומטריה קוואנטית, "נקודות מערבולת" טבעיות על פני כדור הארץ שבהן ספינות ומטוסים נעלמים, וניתוח הדרך שבה הגלקסיה שלנו מניעה את כל המחזורים השונים שאנו חווים, ומציג מודל חדשני ומזהיר של שדה אנרגיה גלקטית שמניע את האבולוציה הפיזית, הביולוגית והרוחנית שלנו.

וילקוק מראה כיצד הפתרון לסודות היקום היה מתחת לאפה של האנושות כל הזמן הזה. החל בנבואות שבטי המאיה דרך רמזים שנשתלו בפירמידות במצרים, ועד למחקרים פורצי דרך של סוכנות החלל האמריקאית ושל מדענים מברית המועצות לשעבר שבמשך שנים היו נתונים תחת חיסיון הצנזורה.

"להביע אי אמון בתופעות אלה, לסרב להאמין למקרים כה נפוצים שתומכים בתיאוריה זו בצורה כה יסודית, מצביע על אי יכולת להעריך ראיות באופן הולם." כריסטופר לארסן, היסטוריון

Richard Feynma- Fire

ריצ'רד פיליפס פיינמן מסביר על איכויות האש, הסבר גאוני ומדוייק : ריצ'רד היה פיזיקאי יהודי אמריקני, זוכה פרס נובל לפיזיקה לשנת 1965 על עבודתו בתחום האלקטרודינמיקה הקוואנטית. תרם רבות לפיתוחה של תורת האלקטרודינמיקה הקוונטית בפרט ולפיזיקה בכלל. גם בסביבה ליברלית כמו האקדמיה נחשב לפורץ גבולות בחשיבתו וליוצא דופן בהגיגיו, הקדים פעמים רבות את זמנו, וחזה התפתחויות טכנולוגיות עתידיות שנים רבות ואף עשרות שנים לפני שאלה באו לעולם. בין "נבואותיו": המצאת הטרנזיסטור, המחשב הקוונטי, והננוטכנולוגיה.

 

כשהמדע מסביר רוח שמסבירה מדע: DMT The Spirit Molecule

 

 

 כמה מחשבים נכנסים בטיפת מים? ד"ר תום רן  הרצאה קצרה  ומרתקת על שימוש בDNA במחשבים ביולוגיים

 

 

אולי סוף סוף יבין המדע שעליו לחשב מסלול מחדש … : התגלה חור שחור עתיק בממדים עצומים שמבלבל את המדענים : גילו חור שחור שגדול פי 12 מיליארד מהשמש, שנוצר 900 מיליון שנה לאחר המפץ הגדול והם מתקשים להסביר כיצד זה קרה. "זה לא תואם את התאוריות הקיימות כיום"
תקשור תודעת העל בנושא חורים שחורים

סופו של המין האנושי ותחילתו של מין חדש? ד"ר יובל נח הררי

Spirit Science 1 ~ Thoughts

התיאוריה החדשה שמנסה לפצח את חידת התודעה
מה בדיוק חש אדם שמתנסה בכאב, טועם יין או רואה את צבעה הכתום של השקיעה? האם אפשר להשוות חוויה של אדם אחד לזו של חברו? האם התודעה היא חלק מהגוף, איפה היא נמצאת וכיצד יש לתאר אותה? “תיאורית המידע המשולב” של פרופ' ג'וליו טונוני מציעה תשובה מדעית חדשה לחידה הפילוסופית העתיקה

הבריאה לפי בראשית ולפי המדע – תואמים??

What Can Physics Tell Us About Consciousness?  ChrisFields

התודעה הכרחית לפיזיקה כדי להבין את העולם סביבנו  לכך נדרשת התודעה והתודעה משנה את הסביבה.
כדי להבין את הדרך בה תאוריית הקוונטים טוענת לכך  . צריך להבין שהדרך לכמת יחידת אנרגיה בתאוריית הקוונטים , היא באיסוף אינפורמציה מהסביבה . מידע = אנרגיה , ואנרגיה מגיעה ממקור כל שהוא  כך שעצם האיסוף של האינפורמציה משנה את הסביבה בהתאם .
כריס פילד בהרצאה על תודעה ופיזיקה.
מגדל להתמרת זיהום רעש לאנרגיה שימושית. חיישנים מיוחדים משתמשים במתנדי הקול המשתנים כדי להמירם לאנרגיית חשמל- עד 150 מגה ואט שיכול להאיר עיר שלמה. תודעת העל מלמדת אותנו כי כל הקיים בעולמנו הוא אנרגיות מסוגים שונים והחלקיקים הקטנים שמהם מורכבים חומרי הגלם האנרגטיים קטנים יותר מאטומים ונקראים מיתרים (תורת המיתרים כפי שהמדע חוקר אותה כעת רק בראשית דרכה). למעשה, כל מעבר אנרגטי, מכל סוג שהוא, עובר ע"י רטט בין שני מיתרים. סוג מתנד הרטטים משתנה לפי סוגי האנרגיה

על המוח ביקום ובקיום: הרצאה מעניינת על חיבורי רוח וחומר, על התקשורת במערכת העצבים, תודעת הנוירונים, תאי הגליה וצינוריות המיקרו (מיקרוטובולים) במוח האנושי
כיצד תפקידם ותפקודם הפיזיולוגי של כל אלה מושפעים מן הרגשות שלנו.

 

המעבדה הבלתי שגרתית של עידו בצלת– נודע בשל פיתוח הננו-רובוטים שיוכלו לרפא סרטן על ידי חיסול ממוקד של תאים סרטניים. אבל במעבדה שלו חוקרים גם ארכיטקטורה, עיצוב חומרים באמצעות גלי קול, וגם עושים מוסיקה.

מצב צבירה חדש יגרום לכם לרחף: חומר על-מוליך שמקטין את החיכוך התגלה ביפן, עשוי לפרוץ דרכים חדשות באלקטרוניקה ובטכנולוגיה, לפתח רכבות מהירות וזולות, מאיצי חלקיקים חסכוניים באנרגיה, מכשירי MRI זולים ועוד.

עידן ישן מול חדש:
Einstein vs Stephen Hawking

 

 

Nikola Tesla vs Thomas Edison

 

מדענים בהרווארד הצליחו לשלוח הודעה בטלפתיה – ממומבאי לפריז
באמצעות שימוש בגלים מגנטיים, הצליח אדם לקבל הודעה ללא שימוש בחושיו – מאדם שהיה במרחק של כ-6,500 ק"מ ממנו. נו, אז הנה, יש לאנשי האדמה הוכחה ארצית-מדעית שתאשר שיש אנרגיות שאינן גשמיות שהמידע עובר דרכן-  תלפטיה , תדרים . משמח שהמדע הולך ומתקרב להבנות הרוח. הדרך עוד ארוכה אבל אנחנו בכוון הנכון .

הסופרנובה הבודדה בייקום – חוקרים מאוניברסיטת וורוויק טוענים כי הצליחו להסביר את תעלומת הסופרנובות הבודדות ביותר ביקום. הן עשויות להיווצר כתוצאה ממערכות כוכבים כפולות קומפקטיות שנזרקו הרחק מהגלקסיה המארחת שלהן, כאשר אחד מהכוכבים בזוג שהפך לכוכב ניטרונים, עובר טראומה שנייה כאשר הוא נמשך אל בן זוגו – הננס הלבן


צפו בסרטון » מנוע טילים קוואנטי Cannae מצליח לייצר תנע ללא שימוש בדלק. שיטת הפעולה שלו סותרת כל היגיון פיזיקלי


מדענים גילו כוכב שדומה לכדה"א : יש חיים על 186f?   מי מכם שזקוק להוכחות מדעיות לזה שאנחנו לא לבד כאן בייקום: מדענים הודיעו אתמול כי נמצא כוכב לכת שמאוד דומה לכדור הארץ. אז כן, לידיעתכם: יש כוכבים רבים שרחוקים ממה שהעין הפיזית שלנו יכולה לראות. גם פיזיים- הם הניסיונות הקודמים של יהוה לפני שברא את כדה"א שלנו(אלו שלא צלחו…) וגם מישורים אחרים גבוהים בבריאה ומחוצה לנו. אנחנו גרגר אבק קטן קטן בכל המרחבים העצומים האלו, אבל הכי חשובים. אנחנו חוד החנית של הבריאה כי רק כאן יש עולם חומר וההתנסויות שלנו במעבדת הניסויים האנושית תורמות להתפתחות הכוללת. זה שהאנושות טרם גילתה ממצאים אמפיריים להוכחת קיומם ,אינה אומרת שהם אינם קיימים. זה שאני לא רואה משהו לא אומר שזה לא קיים , זה רק אומר שעליי להרחיב את תודעתי מעבר לעולם החומר הגשמי.

המדען שהעלים אירוע מהעבר מקווה לשנות את תפישת המציאות  נסו לדמיין אירוע שמתרחש לנגד עיניכם, אבל אינכם יכולים לראותו – חשבו על אדם שעוטה על עצמו גלימה והופך בלתי נראה או על גנב הגונב יצירת אמנות ממוזיאון מבלי שיימצא לכך תיעוד במצלמות האבטחה. את הפנטזיה הזו, בזעיר אנפין, הצליחו חוקרים מאוניברסיטת קורנל לבצע לפני כשנתיים. החוקרים לא רק הצליחו להסתיר את האירוע עצמו – מעבר של קרן אור מנקודה אחת לאחרת – אלא גם את עצם היעלמותו.  אחד משני החוקרים שהובילו את המחקר, ד"ר מוטי פרידמן (35), מרצה בכיר בפקולטה להנדסה ובמכון לננו־טכנולוגיה וחומרים מתקדמים באוניברסיטת בר אילן מקים בה בימים אלה מעבדת פיזיקה מסקרנת במיוחד. "אני מחפש סטודנטים שיבואו לעבוד איתי"

התקבל חיזוק לתאוריה: היקום הוא הולוגרמה– ראיות חדשות שמחזקות את אחת התאוריות המטלטלות שקיימות. עיקריה: היקום הוא למעשה הולוגרמה, ואנחנו צפים בתוכו

פורצי הדרך: מדענים יוצאים ליצור יקום וירטואלי – כדי לגלות אם שלנו אמיתי : תהיתם פעם אם אנו חיים ב"מאטריקס"? אם היקום שלנו הוא חלום של יצור ביקום אחר? חוקרים גרמנים החליטו לגלות זאת בניסוי חדש. במסגרתו, "יבראו" יקום מיניאטורי כדי לבחון את המגבלות הפיזיקליות שלו ולהשליכן על היקום בו אנו חיים

העתיד משפיע על ההווה ואפילו על העבר / פרופ' יקיר אהרונוב – פיזיקאי פורץ דרך  פרופ' יקיר אהרונוב שחתום על אחת התגליות הפיזיקליות המרעישות של השנים האחרונות, מסביר כיצד העתיד משפיע על ההווה שלנו, מדבר על השאלות הקיומיות שהובילו אותו לגלות את זה, ותוך כדי כך גם מציע פתרונות יישומיים לבעיות שורשיות במכניקת הקוונטים. "החלטתי שיש סיבה לכך שאלוהים משחק בקובייה ואני צריך למצוא אותה", הוא אומר

גייסון- נחבל במוחו ופיתח גישה לחלקים שלרוב האנושות אין גישה אליהם והפך לגאון בגיאומטריה  האיש שרואה את הקשר המסתורי שמחבר בין הכול. כך רואה גייסון פאדג’ט בעיני רוחו קרינה הנפלטת מחור שחור וצורת פאי. ראיון באפוק טיימס עם ג’ייסון פָּאדְגֶ׳ט, שנחשב בעיני רבים לגאון במתמטיקה אחרי שעבר מהפך כואב בחייו

*

האם ניתן לסמן בלוחות השנה את יום המוות של כדור הארץ? לא. אני נמצאים עדיין במקום של בחירה חופשית, אנו עדיין אחראים על הקולקטיב למרות שעברנו את נקודת האל חזור.
מה התפקיד שלנו? להרגיע את האנשים? אנו הולכים לראות אוסף רב של טכנולוגיות המתמקדות על האנושות מחוץ לכדור הארץ, למצוא ולאתר קולוניזציה חדשה ברחבי הגלקסיה, חלק מסיום נקרא גראפן שהוא מצע של חומר חדש המורכב מאטום מעובה. שימושים נוספים כגון הוצאת המלח ממים מלוחים יכולה להוות בסיס למחשבים חדשים, בקצביים קיצוניים.
במהלך ה-4 שנים נראה הבדל עצום בכדור הארץ, ניקיונות להפחתת כמות הפחמן בהרמוניה משותפת דבר שיכול להאריך את חיי כדור הארץ.
האבולוציה למעבר גופים קלושים, שינוי המבנה הפזי של הגוף מתרחשים כעת, למרות שיש אספקטים שונים של זה, התפתחות עוברת לשב הבא.
האנושות כבר אותרה על ידי צורות חיים אחרות בכדור אחר, אך הם אינם יכולים ליצור עמנו קשר משום שאנו רחוקים כמה שנות אור מהם וברשותם אותם טכנולוגיות כפי שקיימות אצלנו.
העבודה והאור של אלה הלומדים עושה את השינוי הגדול, חשוב להקשיב ולהתחבר לעצמי, לנתיב האישי, להרמוניה המשותפת וליהנות מהמסע ככול שניתן…

 Big Bang Gravitational Waves Discovered

 

The Fabric of the Cosmos


  • מחקר חדש: האם היקום שלנו מזויף?

האם הרעיון שעומד מאחורי הסרט "מטריקס" מתברר כנכון? פיזיקאים טוענים כי העולם הוא לא יותר מהדמיית מחשב שיצרו ציוויליזציות מתקדמות בהרבה משלנו בכדי להבין מהי משמעות היקום האמיתי

צפו בסרטון » Touching something no one found  קליפ מעולה של עברי לידר עבור מכון ויצמן

going deep throuh light and sound
touching something no one found


צפו בסרטון » The Holographic Universe (Part One)

הייקום ההולוגרפי / מייקל טלבוט: השערה נועזת ומלאת השראה להבנת העולם, המוח, התודעה והתופעות הנלוות אליהם: החומר והרוח הם הולוגרמת ענק.

מהי המציאות? מי אנו ומה ייעודנו בתוכה? תשובות לשאלות אלה, המבוססות על ממצאיהם של מדענים מהמובילים בתחומם, נרקמות למודל מדעי – רוחני מהפכני, המסביר חידות בלתי פתורות בתחום חקר המוח והתודעה, חקר היקום והפיסיקה הקוונטית, ניסים רפואיים וניסים אחרים, ראייה רוחית, מסעות חוץ גופיים, ועוד: * כל חלקיק ביקום מכיל את אינפורמציית היקום כולו. * היקום הפיסי הוא אדווה על פני ים אנרגיה קוסמי המתקיים מעבר לזמן ולמרחב הידועים, והוא נוצר באינטרקציה בין תודעתנו לבין אותו ים סמוי. * היקום אינו ממשי יותר או פחות מחלום משותף לאנושות כולה. * היכולות הטמונות בנו הן, פשוטו כמשמעו, בלתי מוגבלות. יש ביכולת התודעה לרפא מחלות – קשות, לחדור למסתרי העתיד והעבר ולחולל כמעט כל שינוי אפשרי במציאות הפיסית, כל זאת על ידי "הדהוד משמעויות" עם המציאות הסובבת אותנו. תובנות וגילויים אלו ואחרים מביא מייקל טלבוט, מהמבריקים שבסופרי המדע הפופולרי בארה"ב, בשפה פשוטה השווה לכל נפש ובאופן העשוי להתמיר את חיינו.

צפו בסרטון » The Holographic Universe (Part Two)


צפו בסרטון » The Holographic Universe Part 3 Workshops Understanding Quantum Physics & Consciousness


צפו בסרטון » Holographic Universe FULL movie


צפו בסרטון » כשרופא פוגש בנשמה

מחלות- הכל מתחיל בראש ד"ר ברוס ליפטון עסק בשיבוט תאי גזע בעת שגילה את מה שמבחינתו מהווה מהפך במדע הביולוגיה: התאים שלנו נשלטים, לטענתו, על פי מידע הנקלט מהסביבה – ולא מהגנים שנקבעו לנו. באמצעות שינוי האמונות השליליות הטבועות בנו, הוא מבטיח, נוכל להימנע ממחלות קשות כמו סרטן


צפו בסרטון » חיבור בין רוח וחומר- הוכחה לגן עדן – הזמנה לקריאה  ד"ר אבן אלכסנדר, נוירוכירורג וחוקר מוח מהרווארד, שקע בתרדמת עמוקה ומוות מוחי. לאחר שבעה ימים הוא התעורר כדי לשתף אותנו בחוויותיו ומסקנותיו. בספרו: הוכחה לגן עדן


צפו בסרטון » Bruce Lipton: being a cell of Humanity & Letting go of the illusion of separation ד"ר ברו ליפטון בראיון מרתק ומדוייק שבו הוא מדבר על אפיגנטיקה

 

Michio Kaku:

Can We Resurrect the Dinosaurs? Neanderthal Man?

 

 

צפו בסרטון » Spirit Science 1 – 15 FULL MOVIE SERIES 2012


צפו בסרטון » דר' קוונטום וניסוי שני החרכים (שני הסדקים)


צפו בסרטון » Quantum Mechanics – Chapter 1  סדרת סרטונים של מכון וייצמן, והשיעור הראשון: מהי אנרגיה קוונטית.
מדובר בהסבר מדעי מעמיק שמיועד למי שרוצה לדעת מה עומד באמת מאחורי המילה קוונטום. ההבנה נבניית בשלבים והולכת ומתמקדת יותר החל מהדקה ה 8 למי שאין סבלנות להתחלה…


שירות לציבור חושב שמעיז להטיל ספק:  אנשים יאמינו להכול: המתיחות המדעיות הגדולות

חולי, ריפוי ותורת הקוונטים  – המרכז לרפואת הרמבם : ד"ר יוסף שחר מגדיר את ההבדל בין מדע מדוייק ומדע סטטיסטי:   (תודעת העל מנגישה לנו מידע הסתברותי -קוונטי)

מדע מדויק- מדע, שבהינתן כל תנאי ההתחלה על מצב מסוים, נותן תשובה וודאית ומוחלטת.
מדע סטטיסטי- מדע, שגם בהינתן כל תנאי ההתחלה, נותן תשובה הסתברותית בלבד.

תופעות פיסיקליות במרחב ארץ וההתנתקות מהרשת המורפו-גנטית  והפעם – הכבידה


צפו בסרטון »תורת המיתרים.

בעקבות תורת המיתרים: קרוב לחמישים שנה להיווצרותה ושלושים שנה למהפכה המדעית שהביאה לנסיקתה ולהפיכתה למוקד משיכה למחקר: "אין שום דבר במדע המודרני המחייב את היקום להתאים את עצמו להעדפה שלנו למינימליזם רב-עוצמה, כלומר למודל אחד ויחיד המסביר את כל עולם החומר. למעשה, אין כל ערובה לכך שדווקא אנחנו, יצורים דו-רגליים שהתפתחו לאחרונה בשולי אחת מהמוני הגלקסיות ביקום, ניחנים ביכולות הקוגניטיביות שיאפשרו לנו לפתח תיאוריה מקיפה שכזו.

ואף על פי כן, גם בלי הבטחה לתיאוריה חובקת כול, אנחנו לא מוותרים. נאמנים למסורתו של דמוקריטוס איש אבדרה שטווה את מושג האטום, ניצבים הפיזיקאים התיאורטיים בפני אתגר איחוד כל כוחות היסוד הידועים בתיאוריה אחת עקבית, ואנו מצליחים לא רע בכך. לאחר שהצלחנו לאחד במודל הסטנדרטי של פיזיקת החלקיקים שלושה מתוך ארבעת הכוחות – הכוח האלקטרומגנטי, הכוח החלש והכוח החזק (הידוע גם ככוח הצבע) – השאיפה היא לפתח תיאוריה שתכלול גם את הכוח הרביעי, כוח הכבידה.

ישנה תיאוריה אחת שמתקרבת יותר מכל תיאוריה אחרת כיום להרחבה מוצלחת של המודל הסטנדרטי, באופן שמאפשר את איחוד הכוחות. זוהי תורת המיתרים. השנה אנחנו מציינים קרוב לחמישים שנה להיווצרותה של תיאוריה זו, ושלושים שנה למהפכה המדעית שהביאה לנסיקתה ולהפיכתה למוקד משיכה למחקר. זהו זמן ראוי לחשבון נפש מחקרי על הישגי תורת המיתרים ואתגריה. האם ההבטחה התיאורטית הגדולה של פיזיקת הכוחות הבסיסיים במחצית השנייה של המאה ה-20 עמדה בציפיות? האם יש לה חלופה ראויה?

 

  מאיץ חלקיקים LHC . לאחרונה עניין אותי לנסות להבין איפה המדע נמצא בחקר תורת המיתרים , אז הגעתי לדבר עם החוקר הראשי במכון ויצמן את תורת המיתרים אבל לא הצלחתי להבין כלום . הוא שלח אותי לקרוא את הייקום ההולוגרפי . לא יודעת מה גדול יותר: הפער בין המידע ויכולת ההבנה המוגבלת שלי או הפער בין ממצאי המדע להבנות הרוח.

צפו בסרטון » חורים לבנים.


צפו בסרטון » חורים שחורים


צפו בסרטון » סופרנובות


צפו בסרטון » חומר אפל, אנרגיה אפלה, רעש לבן.


צפו בסרטון » המפץ הגדול


איינשטיין – האיש שהחל להוציא אותנו מהמטריקס (חלק 1)  / ניר להב – פיזיקאי חוקר מדע ופילוסופיה
שדות היגס לנצח – בחיפוש אחר הסימטריה האלוהית  / ניר להב – פיזיקאי חוקר מדע ופילוסופיה

התיאוריה של הכל – יצירתה של פיזיקה חדשה  /  אלון רטר

יצורים חיים מהחלל או סתם היסחפות? הידען  . האם התגלו חיים מחוץ לכדור הארץ?
חוקרים העלו בלון בעת מטר המטאורים פרסאידים לגובה 25 ק"מ בגובה זה לא אמורים להיות מולקולות כבדות ויצורים חד תאיים, וגילו שם יצורים חד תאיים דמויי עצות. לטענתם המקור של העצות חייב להיות מהמטאורים.
צריך לחזור על הניסוי הזה מספר פעמים, גם כשיתקרב אלינו זנב שביט (מקור למטאורים) וגם במצב "רגיל" בו אין מטר על כדור הארץ כדי לבדוק שאז באמת אין את היצורים הללו.


צפו בסרטון » נאסים הרמאיין גיאומטריה מקודשת ושדות מאוחדים  נאסים הרמאיין – המדען השנון והשנוי במחלוקת ממחיש את נקודת החיבור בה המדע והרוח מגיעים לאותן הבנות  – הכל אחד. נסים פילס את דרכו אל לב הפיזיקה והקהל בהרצאה על התיאוריה החדשה בפיזיקה אותה הגה לאחר שנים רבות של מחקר:אך זו אינה עוד תיאוריה, זו ה-תיאוריה לה חיכינו ומיושמת הלכה למעשה כל יום. נאסים מוכיח דרך משוואות מתמטיות ומחקרים מדעיים שהואקום שמחבר את כולנו אחראי בעצם לקיום שלנו, שאנו שבריר קטן של חומר בתוך עולם של חלל, האטומים שבונים אותנו ואת החלל הינם חורים שחורים קטנים, שמכילים רמה אנרגיה אדירה שאצורה בהם. הדרך למסקנה עוד ארוכה.. והיא עוברת דרך הסרטון הזה. אל תפחדו מפיזיקה, נאסים גורם לנו להבין כמה הכל פשוט.


צפו בסרטון » המציאות היא בעיני המתבונן  מכניקת הקוונטים – הסבר פיזיקלי פשוט להבנה שממחיש  איך העין הצופה – היא זו שקובעת מה נראה


צפו בסרטון » דר' קוונטום מבקר בארץ השטוחה


צפו בסרטון » The Illusion of Time


גילוי מדעי חדש: הקול,האוויר שיוצא מהנשימה שלנו בעת דיבור, הוא כמו טביעת אצבע לפיה אנחנו מזוהים

Volatile organic compounds (VOCs) are present in various biological fluids including human breath. The VOC profiles between people can vary substantially, making them a potential tool for forensic and clinical researchers.Read More: http://bit.ly/RuJwYZ via National Centre for Forensic Studies (NCFS)

 כשמדע ומיסטיקה נפגשים  מה קורה כשמדען וחוקר מוערך מגיע למסקנה שהיקום מגיב בקורולציה מדהימה להתנהגות האנושית ושהדבר מוכח ותמך ע"י מודלים מתמטיים? נכון, הממסד האקדמי מתעלם ממנו לחלוטין ומונע ממנו לפרסם את ממצאיו בעיתונים המדעיים. דוקטור אלון רטר הוא מדען שכזה.

מדענים: הנבטנו צמח מזרעים בני 32 אלף שנה
המדענים הרוסים מצאו את הזרעים במחילת סנאי בערבה הקפואה בצפון מערב רוסיה. הצמח העתיק ביותר שהונבט עד כה היה תמר בן 2,000 שנה ממצדה

אנחנו יודעים שהקפאה יכולה לשמר חיים .
הביטוי "לקפוא על השמרים" משמעו עצירה,העדר תנועה. לא לזוז, לא להתפתח .כשאנחנו שומרים על משהו קיים , אנחנו מנועים מליצור משהו חדש. זוהי מומחיות החושך. הוא תמיד מנסה לתפוס אותנו ברגעים של פאסיביות,של חוסר תנועה. אז איך אפשר לשמר חיים בקיפאון ואחרי זמן רב לחזור ולהחיות אותם


הפיסיקאי פרופסור מיצ'ו קקו על בקרת האקלים.

צפו בסרטון » Controlling The Weather/a>


מי שמבין קצת באפיה , יודע לומר ששמרים הם יצור חי למרות שהם נראים כמו גרגירים דוממים חסרי תנועה . הם משנים צורתם ומתפיחים את הבצק. איך דבר שנראה כדומם יכול פתאם "לקום לתחיה" , לזוז ולהזיז תנועה?

אנחנו יודעים שאפשר להקפיא גופות בתאי קירור ולשמר את הגוף הפיזי שהנשמה עזבה אותו במצב של "כאילו" חיים.
האם אפשרית תחית המתים באמת?
מה משמעות המונח הזה בכלל "תחיית המתים"?
האם הכוונה לתחייה פיזית של הגוף שמת ? (עיין ערך חזון העצמות היבשות בספר יחזקאל ובתיאורי הגאולה השונים בתורה/מקרא )
או שמא תחייה יכולה להיות גם תודעתית?
שנים על גבי שנים ,דורות על גבי דורות, גלגולים על גבי גלגולים,קברנו עצמנו עם הראש באדמה, לא ידענו משהו אחר כי היה עלינו לרכז את מירב האנרגיה בהתנסויות האדמה.מערכת ההזכרות שלנו היתה מוקפאת .
עכשיו, בימים אלו, בתקופה נדירה ומיוחדת זו שאנו חווים כעת , תקופת תפר בין עידן ישן וחדש, אנחנו מתעוררים לחיים חדשים,התודעה שלנו נפתחת להבין, להיזכר בידע שעד כה נסתר מבינתנו. זוהי הגאולה. אלו ימות המשיח.
המשיח איננו ישות חיצונית שתושיע אותנו. המשיח הוא הוויה , הוא תודעה , הוא ההתעוררות לחיים ממצב של קיפאון, של חיים עם הראש באדמה. זו תחיית המתים התודעתית. זה זה. כאן ועכשיו.

***

***

 

10 תגובות בנושא “מדע ורוח מתחברים”

  1. "כדור הארץ גוסס" מתוך תקשור של סטיב ראוטר שפורסם ב- 01/05/17
    ביום זה הם מברכים אותנו כקולקטיב כללי ולא כאדם בודד, משום שההודעה היא מאוד חשובה לכולם.
    לכול דבר יש את זמנו, העונתיות והמחזוריות שלו, נשמות עוזבות את המקומות האינסופיים כדי לחוות את הדבר הסופי לזמן קצר, הם לובשות את לבוש הגוף נכנסות למשחק ומעמידות פני אדם. בני האדם והנשמות פועלים לא רק כקולקטיב אלא גם כקבוצה של אנרגיות אשר יורדים לחוות כבני אדם.
    כדור הארץ סיים את המחזור השלישי של עשרים ושש אלף שנה מאז למוריה, דברים השתנו לא מעט ומחזור האנרגיה השתנה.
    השינוי הרב ביותר הוא במחזור האנרגטי של כדור הארץ. אנשים היום מדברים על מאדים ועל מה שקרה למאדים, בנקודה מסוימת בגלל כמה דברים שהתרחשו, מאדים איבד את המגנטוספרה שלו וההגנה המגנטית מסביב לכוכב, דבר ששמר בפני קרינת השמש ורוחות השמש ואפשרו חיים במשך זמן רב במאדים.
    המדענים ככול שימשיכו לחקור ימצאו צורות חיים שונות מזה של האדם. אנו היינו שם ועשינו זאת פעם אחר פעם והגענו גם לכדור הארץ לעבוד כקולקטיב להעלאת הציון, להבאת חלקים מהבית אל האדמה, למרות שחווינו קושי רב לעשות שימוש במומחיות שלנו, לכו רבים מאתנו עשו זאת פעמים רבות.
    הסיוע שכדור הארץ מקבל עמד לא מזמן על 20 נשמות שהיוו כ 0.1%, כיום הם מתקרבים ל- 1% מתושבי כדור הארץ. נשמות אלו עברו ברחבי היקום בצורות שונות והתגלמו בזמנים קריטיים כאשר הם יכלו לעזור, לעשות את ההבדל, לדחוף את בני האדם ואת הכללים החברתיים לעבר מסה קריטית.
    מדוע היה חשוב לאסוף במסה את אותם הנשמות על כוכב אחד של כדור הארץ? דברים משתנים ועוברים, עונתיות של כדור הארץ, כדור הארץ גוסס ולא ניתן לומר זאת בדרך קלה, מחזור חייו הוא כלפי מטה ולאחרונה עבר את הסף של האין חזור.
    השאלה שנשאל היא להיכן הולכים? מה יקרה מכאן? גם אם כדור הארץ הולך למות, לא יהיה חלק שלנו שם, זה רק הכדור. זהו רק חלק קטן ועשינו זאת כבר קודם, השקענו באנרגיה, השקענו בחברה ובשינוי הקולקטיבי, עשינו דרך יפה ונכנסנו למשחק חדש.
    מה הולך לקרות? התחממות כדור הארץ תמשיך, השנה תיחשב לשנה החמה ביותר בתיעוד וזה לא סוד, היו לנו כבר חמישה בעבר, הם ימשיכו לזמן מה דבר שיגרום לקרח להיות נמס עד שיתמוסס לחלוטין בפחות מ 50 שנה.
    מחזוריות קיימת בכול דבר, לעונה הייתה צריכה להיות מחזוריות נורמלית וכדור הארץ לא היה אמור להסתיים בשלב זה. תוצאה זו קשורה במידה רבה עם זיהום כדור הארץ וחוסר הרמוניה של האנושות בעבודה עם חלקי הרצון, מבלי לתהות, מבלי ליצור אכפתיות או עזרה לאיזון בתשלום האגרה לאותם פגיעות.
    אנו הולכים לראות דברים המתרחשים ברצף מהיר אשר הולכים לדחוף את ציר הזמן, דברים חשבנו שיקרו בעתיד הרחוק יופיעו מהר מאוד. הקרחונים בגרינלנד אנטארקטיקה מפשירים בקצב הרבה יותר מהר ממה שאי פעם חשבנו ונתחיל לראות את התוצאות.
    החודש יתחילו לעלות רמות המים באוקיאנוס בקצב מהיר יותר ממה שחשבו, בנוסף ייווצר שחרור עצום של מתאן לאטמוספירה והכנסת פחמן לאוויר, למרות החשש מפחמן המתאון מסוכן ומזיק פי 90 יותר.
    תהליך טבעי פשוט של קרח נמס יאיץ דברים רבים בדרכים שונות, בניהם נוכל לראות מינים וזנים שיעזבו את כדור הארץ, דבר שאמור היה לקרות לפחות עוד אלפי שנים ולא כעת.
    כדור הארץ נחנק מתהליך לא רק של התחממות גלובלית של כדור הארץ, אלא צמצום וירידה במגנטיות של כדור הארץ, דבר זהה שקרה למאדים. דבר זה אופייני, כדור הארץ יאבד את המגנטיות רגע לפני שינוי הקוטביות, דבר שהתרחש 6 פעמים בעבר ונראה אחד נוסף.
    לאחר ההתחממות הגלובלית שתתרחש מהר מאוד, נראה שינוי פתאומי, נראה את עידן הקרח על כדור הארץ, עידן הקרח הוא דבר מדאיג. בעבר היה ניתן לשרוד עם כמה קשיים, אך כעת זה נראה אירוע קטסטרופלי.
    האם ניתן לסמן בלוחות השנה את יום המוות של כדור הארץ? לא. אני נמצאים עדיין במקום של בחירה חופשית, אנו עדיין אחראים על הקולקטיב למרות שעברנו את נקודת האל חזור.
    מה התפקיד שלנו? להרגיע את האנשים? אנו הולכים לראות אוסף רב של טכנולוגיות המתמקדות על האנושות מחוץ לכדור הארץ, למצוא ולאתר קולוניזציה חדשה ברחבי הגלקסיה, חלק מסיום נקרא גראפן שהוא מצע של חומר חדש המורכב מאטום מעובה. שימושים נוספים כגון הוצאת המלח ממים מלוחים יכולה להוות בסיס למחשבים חדשים, בקצביים קיצוניים.
    במהלך ה-4 שנים נראה הבדל עצום בכדור הארץ, ניקיונות להפחתת כמות הפחמן בהרמוניה משותפת דבר שיכול להאריך את חיי כדור הארץ.
    האבולוציה למעבר גופים קלושים, שינוי המבנה הפזי של הגוף מתרחשים כעת, למרות שיש אספקטים שונים של זה, התפתחות עוברת לשב הבא.
    האנושות כבר אותרה על ידי צורות חיים אחרות בכדור אחר, אך הם אינם יכולים ליצור עמנו קשר משום שאנו רחוקים כמה שנות אור מהם וברשותם אותם טכנולוגיות כפי שקיימות אצלנו.
    העבודה והאור של אלה הלומדים עושה את השינוי הגדול, חשוב להקשיב ולהתחבר לעצמי, לנתיב האישי, להרמוניה המשותפת וליהנות מהמסע ככול שניתן…

    https://www.youtube.com/watch?v=8kzHeM4npSM&feature=youtu.be

  2. רשימת קישורים מעולם המדע הספקני:

    אתרים
    דוידסון און-ליין – http://davidson.weizmann.ac.il/davidson-online
    הידען – http://www.hayadan.org.il
    חדשות המדע- http://madanews.co.il/
    מדע גדול בקטנה- http://www.madagb.co.il/

    בטאונים
    מגזין הטכניון – http://www.dmag.co.il/pub/technion/tmag.html

    בלוגים
    הומו סאפיינס של גיל גרינגרוז – http://greengross.wordpress.com
    משרד הפטנטים של ד"ר גלי וינשטיין (עברית/אנגלית) – http://delorian64.wordpress.com
    הורמונים, נוירונים והגיגים אבולוציונים של אורי פלביץ – http://oripal.wordpress.com
    המאור הקטן של איתי נבו – http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=hamaor
    חיידקים נגיפים ושאר ירקות של דרור בר-ניר – http://drorbn.blogspot.com
    חשיבה חדה של גלעד דיאמנט – http://sharp-thinking.com
    לא מדויק של גדי אלכסנדרוביץ' – http://www.gadial.net
    מגירה 2.0 של אריאל גליל – http://megira.info/tag/%D7%9E%D7%93%D7%A2
    מדע אחר של רועי צזנה – http://mada-duh.com/new
    מדע באינטרנט | מוזיאון המדע ירושלים – http://www.mada.org.il/culture/internet
    מדע בזיוני של אורן צור – http://www.sciencefriction.net/blog
    מדע בצלחת של נעמי זיו – http://scienceinmyplate.com
    מדע וחיות אחרות של לוטם אליהו – http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=lotemE
    מדע ושאר רוח של אורן פרבר – http://orenmada.net
    מדע פשוט של אריה מלמד־כץ – http://arie-science.blogspot.com
    מסה קריטית של יואב לנדסמן – http://nicecriticalmass.blogspot.com
    נסיכת המדעים של יוסי לוי – http://www.sci-princess.info
    סוף העולם – מבט מהיציע של קרן לנדסמן – http://realitybugs.me
    עד כדי קבוע של אורן שעיה – http://kavua.wordpress.com/
    על בריאות והתנהגות. בקלות. של עפרה מהודר – http://www.medi-kal.com/content
    קצרים ברשת של אריאל גליל – http://megira.info/ktzarimשפינוזה – מאמרי ספקנות http://ilskeptics.wordpress.com/
    JR של יעקב ריטוב – http://yaacovritov.wordpress.com
    SciPhile – תיבת נעם – מחשבות ביולוגיות – של נעם לויתן http://lokissciphile.wordpress.com

    דפים וקבוצות בפייסבוק
    דוידסון און-ליין – https://www.facebook.com/DavidsonOnLine
    חשיבה חדה – https://www.facebook.com/groups/sharp.thinking
    מדע גדול, בקטנה – https://www.facebook.com/MadaGB
    חדשות המדע- https://www.facebook.com/profile.php?id=100002401406851
    מדע על קצה המזלג – https://www.facebook.com/groups/ronia/?ref=br_rs
    ספקנים בפאב – https://www.facebook.com/groups/389193930236/
    תרבות-מדע בחמד"ע – https://www.facebook.com/groups/148445496824/?ref=br_rs
    הורמונים, נוירונים והגיגים אבולוציונים של אורי פלביץ- https://www.facebook.com/oripaleducation

    ערוצי יו-טיוב
    בקירוב גס של ירון אסא – https://www.youtube.com/user/roughapprox
    החללית, תכנית אינטרנט על החלל – https://www.youtube.com/playlist?list=PLCqO_tKOIN-5WLKx0a0QjTix2SF_PblaJ
    מדע גדול, בקטנה של עופר סדן – https://www.youtube.com/channel/UCtNWLmVaBD6czZyxTIMoQYQ
    מאגר הסרטונים של מכון דוידסון לחינוך מדעי – https://www.youtube.com/user/davidsonweb
    ScienceReasonIsrael – https://www.youtube.com/channel/UC7LoG5hqe-M89pcGvOe-vCA
    עצלנות אינטלקטואלית https://www.youtube.com/channel/UCo9-OrvE6roPkesVPleItog

    מגזיני מדע פופולרי
    אודיסאה – http://odyssey.org.il/ ; https://www.facebook.com/OdysseyMagazine1
    גליליאו – http://timeout.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95
    גליליאו צעיר – http://youngalileo.allmag.co.il
    סיינטיפיק אמריקן ישראל – http://sciam.co.il
    פופולר סיינס ישראל – http://popularscience.allmag.co.il

    פודקאסטים
    דוקטור למה של רועי צזנה – http://www.icast.co.il/default.aspx?p=Podcast&id=402530
    הכוורת של דפנה שיזף – http://www.hakaveret.org
    ספק סביר של ירון אסא, ערן אבירם, ליאורה לוי וחברים נוספים – http://www.safeksavir.co.il
    עושים היסטוריה עם רן לוי – על מדע, טכנולוגיה והיסטוריה – http://www.ranlevi.com
    קטעים בהיסטוריה של יובל מלחי – http://historia.co.il

    פורומים
    פורום חדשות המדע בתפוז (עופר בן חורין)
    http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?forumid=2254

    פורום ביולוגיה ומדעי החיים בתפוז (d e m o sthenes)
    http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=834

    פורום לימודי פיזיקה בתפוז (Practical Realist)
    http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=1882
    http://goo.gl/Rt2A0xhttp://goo.gl/Rt2A0x

  3. מדע הDNA וההפתעה שגילו,חוקרים רוסים.
    מדענים רוסים תיכנתו מחדש DNA של אדם, באמצעות מילים ותדרים.
    מדעני DNA מצאו את הגורם לתופעות שנחשבו עד היום כמיסתוריות כגון:
    הארה אינטואיטיבית, ריפוי ללא מגע, אאורות ואורות "אלטבעיים" ועוד…
    הקרדיט מגיע למדענים רוסיים אשר חקרו תחום בחקר הDNA שמדענים מערביים הזניחו לכאורה,
    מדענים מערביים הגבילו את מחקרייהם ל10% DNA אשר אחראי על בניית חלבונים, זה אומר שהם הזניחו 90% מהDNA ואפילו קראו לו ג'נק DNA (DNA מיותר).
    בניגוד למחקר המערבי, קבוצה חדשנית רוסית בהובלת הביופיזיסיסט וביולוג מולקולרי פיטר גרייב, סירבו לקבל שכמות כה גדולה מהDNA נטולת כל ערך מדעי.
    בכדי לגשש בטריטוריה לא ידוע זאת הם שילבו בין מומחי שפות וגנטיקאים במחקר לא קונבנציונלי, בכדי לבדוק את השפעת ויברציות ושפה על DNA האדם.
    הממצאים שהוסקו ממחקר זה ,היו לגמרי לא צפויים- הDNA שלנו שומר מידע כמו הזיכרון של מערכת ממוחשבת. לא רק זה, אלה שגם המטען הגנטי מקודד בכלים של דיקדוק וסינטקס שפה בצורה המשקפת בקרוב רב את השפה האנושית המדוברת!
    בנוסף הם מצאו כי אפילו מבנה זוגות הבסיסים בDNA עוקבים אחר דיקדוק רגיל בעל חוקיות, מסתבר עם כן, שכל שפות האדם הם למעשה הפשטה מילולית של הDNA שלנו.
    שינוי הDNA בעזרת מילים מדוברות ומשפטים
    התגלית הכי מרשימה שהתגלתה על ידי הקבוצה ,היא שDNA אנושי חי יכול להשתנות ולהערך מחדש על ידי מילים מדוברות ומשפטים.
    המפתח לשינוי הDNA בעזרת מילים ומשפטים,הוא השימוש בתדר אור דרך כיוונון תדר גלי רדיו ואור, הרוסים הצליחו למעשה להשפיע ברמת המטבוליזם התאי ואפילו לרפא מוטציות גנטיות.
    הקבוצה השיגה תוצאה מרשימה בשימוש בויברציות ושפה. לדוגמא, הם הצליחו להעביר דפוסי מידע ממערך DNA אחד למערך DNA אחר,ולבסוף הם הצליחו אפילו לתכנת גנום שלתא לגנום אחר – הם הפכו עוברי צפרדע לעוברי סלמנדרה בלי להרים אפילו סכין ניתוחים או ביצוע חתך פולשני כלשהוא.
    העבודה של הרוסים היא הוכחה להשפעה הכה חזקה על בני אדם, שיש לכלים כגון היפנוזה וכ"ו…
    הDNA שלנו מתוכנת במהותו, להגיב לשפה.
    מורים רוחניים ואיזוטרים ידעו זאת במשך דורות. כל האישורים ו"כח המחשבה" נובעים חלקים מעיקרון בסיס זה.
    החוקרים הרוסים עזרו להסביר למה המורים האיזוטרים לא מצליחים בצורה שווה לכל מי שמבקש את עזרתם. מכיוון ש"תקשורת" נקייה עם הDNA מצריך תדר מסויים, אינדיבידואלים עם מערכת ניתוח פנימית יותר מתקדמת יוכלו ביתר קלות ליצור ערוץ תודעה של תקשורת עם הDNA.
    אינדיבידואלים עם תודעה ומודעות יותר מפותחים יצטרכו פחות עזרים חיצוניים (הוספת תדר גלי רדיו ואור). מומחים בתחום מאמינים שבעזרת התודעה, אנשים יכולים להשיג תוצאות בעזרת המילים והמחשבות שלהם עצמם בלבד.
    DNA ואינטואיציה: איך "היפרתיקשורת" עובדת, ולמה האנושות יכולה כיום לחזור להשתמש בה.
    בנוסף, המדענים הרוסים גילו כי יש בDNA בסיס לתופעת האינטואיציה – "היפרתקשורת" הוא מונח המבטא מצב בו אדם לפתע מקבל גישה לאינפורמציה מחוץ לידע האישי שלושלה. בזמנינו, תופעה את נהייתה יותר ויותר נדירה. זאת כנראה בגלל ששלושת הגורמים הראשונים המונעים היפרתקשורת (מתח, חרדה, ומוח היפר אקטיבי) ,נהיו כה שכיחים.
    לכמה יצורים ,כמו נמלים לדוגמה, היפרתקשורת היא כלי יום יומי קיומי. הידעתם שכאשר פיזית מעלימים את המלכה מהקן, שאר הנמלים ממשיכות לבנות את הקן על פי התוכנית? אך אם היא נהרגה הנמלים מאבדות אוריינטציה וכל העבודה פוסקת בצורה מיידית. כנראה, כל עוד שהמלכה חיה, היא יכולה להכנס לתודעת הקבוצה של הנמלים במושבה שלה דרך היפר תקשורת.
    עכשיו כאשר הרוסים מתחילים לפתור את הסבך הבסיסי הביולוגי של היפרתקשורת, אנשים יוכלו להחזיר לעצמם שימוש מלא של כישרון זה. המדענים מצאו למעשה שהDNA שלנו מסוגל לייצר "חורי תולעת מגנטים" (ההקבלה המיזערית של גשר איינשטיין רוזן), הקורה ליד כוכבים בקץ חייהם.
    גשרי איינשטיין רוזן מחברים אזורים שונים בייקום, ומאפשרים לשדר מידע מחוץ לזמן חלל. אם הינו יכולים להפעיל חיבורים אלו ולשלוט עליהם במחשבותינו, הינו יכולים להשתמש בDNA שלנו כדי לשדר ולקבל מידע מרשת המידע של הייקום. אנו נוכל גןם לחבר שותפים אחרים לרשת.
    הממצאים של המדע והמחקר הרוסי בנושא הDNA כל כך פורץ דרך כך שהוא באמת נשמע פנטסטי. אך, כבר הצלחנו לבודד דוגמאות של אינדיבידואלים שהצליחו לשלוט בטעניקות הדרושות, לפחות עד רמה מסויימת. אלו השולטים בריפוי וטלפטיה מרחוק הם אלו שיש לקחת בחשבון.
    על פי רבים המתעניינים באופן אקטיבי בחקר הDNA הרוסי, ממצאים אלו משקפים שינוי רב מימדים בכדה"א, שמש, והגלקסיה. שינוים אלו משפיעים על הDNA של האדם ומגבירים תודעה ומודעות בדרכים שיתכן שלא נבין במלואן, אלה רק בעתיד הרחוק.

    תורגם על ידי :
    אורן בלאו

    מקור:
    http://undergroundhealthreporter.com/dna-science-and-reprograming-your-dna#axzz2Kq8WpYEz

  4. השזירה הקוונטית פורצת את גבולות הזמן

    רעיון השזירה הקוונטית טוען שחלקיקים יכולים להיות מקושרים ביניהם ללא תלות במרחק שביניהם וללא קשר למהירות האור, כך שכאשר מבצעים מדידה על חלקיק אחד, יכולים לדעת איזו מדידה יציג החלקיק האחר. לאחר המדידה החלקיקים כבר לא שזורים זה בזה.
    מחקר חדש בראשותו של פרופ' חגי אייזנברג ותלמיד המחקר אלי מגידיש מהאוניברסיטה העברית הצליח להדגים מצב שזור של שני פוטונים שלא היו מרוחקים במרחב אלא בזמן. החלקיק הראשון נמדד וחדל להיות עוד לפני שנוצר החלקיק השני השזור אליו.
    ניסוי זה אינו מאפשר כמובן יכולת ידיעה לגבי העבר או העתיד, כיוון שמי שמודד חייב לקבל מסר קלאסי, משמע מסר שעומד במהירות האור, על מנת לפרש את התיאור הפיזיקלי של הפוטון הראשון.

    מבוסס על ידיעתה של תמר רבינוביץ', עיתון גלילאו מ"ס 180, ע"מ 52.

    http://madanews.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%94%D7%A9%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A6%D7%AA-%D7%90%D7%AA-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%9F/

  5. שני סטודנטים לביולוגיה מאוניברסיטת ייל מצאו, במסגרת סיור מחקרי ביערות האמזונס, זן של פטרייה בשם Pestalotiopsis microspora שמסוגלת לפרק פלסטיק. הדבר התגלה כשנעלמה אחת מצלחות הפטרי שבהן גודלו הפטריות… התברר שהיא אכלה את הצלחת ולא הותירה שום רמז אחריה. פרופ' סקוט א' סטרובל, שהוביל את קבוצת המחקר, אמר שזאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שמתגלה יצור חי שמסוגל לפרק פלסטיק במהירות גדולה כל כך. "עד היום כל המדע והטכנולוגיה שלנו לא הצליחו לעשות את זה", אמר סטרובל, "זיהום פלסטיק הוא אחת הבעיות הכי גדולות שיש לנו. הפטרייה הזאת היא תקווה ענקית".
    {מתוך הכתבה: "על מה פטריות חושבות" שהתפרסמה ב"כלכליסט" ב 11.08.11}
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3527587,00.html

    לידיעה על הנושא באנגלית, מתוך המגזין 'פאסט קאמפני': http://www.fastcoexist.com/1679201/fungi-discovered-in-the-
    amazon-will-eat-your-plastic

    תכנית הקורס בו השתתפו וממנו נשלחו לסיור באמזונס:
    https://webspace.yale.edu/rainforest/Site/Home.html

    כל פתרונות הביו-טכנולוגיה, הרפואה, הבניין, האנרגיה והתעשייה כבר קיימים כפי הנראה בפוטנציה בפלורה והפאונה*(הצומח והחי*) של כדוה"א. לא הגיע הזמן שנפסיק להרוס אותו בכזאת שיטתיות ונתחיל לחיות כמו מין שמכבד את, ואף מוקיר ומגן על בית הגידול המופלא שלו?
    ~
    וגם:
    *כתבת המשך באותו הנושא, כתגובה להאשמות שחלק מהטענות בכתבה המקורית היו שקריות, מוטעות או מוגזמות(!):
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3567062,00.html
    [שתי הכתבות ב'כלכליסט' הן מאת אורן הוברמן]

    והרצאת טד בנושא. מפי פול סטמץ, אחת האוטוריטות הבין לאומיות בתחום על שש דרכים בהן פטריות כולות להציל את העולם:
    http://blog.ted.com/2008/05/06/paul_stamets/

  6. סיפור מעורר ומאיר על קשיי התקשורת בין המדע והרוח

    דירה להשכיר – הגרסא המדעית

    מקור: לאה גולדברג

    אדפטציה: אילת ברעם-צברי

    הרחבות והטחת עלבונות: עמנואל לוטם

    בעמק יפה, בין כרמים ושדות,

    עומדת תוכנית בוקר ובה חמש פינות.

    ומי מתארח בתוכנית?

    בפינה הראשונה – אסטרולוגית שמנה.

    כל היום מכינה מפות כוכבים,

    מוכרת נחמות לאנשים עצובים.

    בפינה השנייה מתארח הומיאופת.

    כל היום מערבב נוזלים בכוסות,

    ממים עם מים רוקח תמיסות.

    את הפינה השלישית מגיש קבליסט.

    מגלגל נשמות ופותר חלומות.

    מנהרייה עד דימונה –

    הופך כל ריקי למדונה.

    בפינה הרביעית גרה נומרולוגית.

    בשמחה ובנחת קופות גמל מפצחת.

    ובפינה החמישית גר קורא בקלפי טארוט. אך לפני שבוע ארז חפציו והצטרף לבית האח הגדול VIP.

    כתבו דרי הערוץ שלט,

    תקעו מסמר מעל לדלת,

    וקבעו שלט בקיר: זמן אוויר להשכיר.

    והנה בשבילים, בדרכים, בכבישים – באים אל הערוץ מגישים חדשים.

    ראשון בא פיזיקאי, קרא את השלט,

    נכנס ועלה ופתח את הדלת.

    באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבו, מסבירים לו פנים:

    – הנאה האולפן בעיניך?

    – נאה.

    – הנאה הרייטינג בעיניך?

    – נאה.

    – אם-כן, שב אתנו, הפיזיקאי!

    – לא, לא אשב.

    – למה?

    – השכנים אינם טובים בעיני. איך אגור אני, נצר למשפחת פיזיקאים, בכפיפה אחת עם אסטרולוגים וידוענים? לא נאה למדע ולא יאה לי!

    נעלבה האסטרולוגית, והפיזיקאי טס לצרן כי היתה לו פגישה חשובה.

    הלך הפיזיקאי, באה כימאית.

    חיש מהר עולה לקומה אחרונה. קוראה את השלט, פותחת הדלת, עומדת בפנים ומסתכלת.

    באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבה, מסבירים לה פנים:

    – הנאה האולפן בעינייך?

    – נאה.

    – הנאה הרייטינג בעינייך?

    – נאה.

    – אם-כן, שבי אתנו, הכימאית!

    – לא, לא אשב.

    – למה?

    – השכנים אינם טובים בעיני. איך אשב אני, בכירה ב"טבע", עם הומיאופת שמוכר מים עם צבע? לא יאה למדע ולא יאה לי.

    נעלב ההומיאופת, והכימאית הלכה לכתוב גרנט לאיחוד האירופי.

    הלכה הכימאית ובא הפסיכיאטר, קרא את השלט,

    נכנס ועלה ופתח את הדלת.

    באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבו, מסבירים לו פנים:

    – הנאה האולפן בעיניך?

    – נאה.

    – הנאה הרייטינג בעיניך?

    – נאה.

    – אם-כן, שב אתנו, הפסיכיאטר!

    – לא, לא אשב.

    – למה?

    – השכנים אינם טובים בעיני. איך אגור אני, דוקטור מדופלם, מומחה למחלות הנפש, עם קבליסט שמוכר רק זבל ורפש? כולכם פסיכים!

    נעלבו כל השכנים, והפסיכיאטר טס לכנס באספן, קולורדו.

    הלך הפסיכיאטר ובא מתימטיקאי, קרא את השלט,

    נכנס ועלה ופתח את הדלת.

    באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבו, מסבירים לו פנים:

    – הנאה האולפן בעיניך?

    – נאה.

    – הנאה הרייטינג בעיניך?

    – נאה.

    – אם-כן, שב אתנו, המתימטיקאי!

    – לא, לא אשב.

    – למה?

    – השכנים אינם טובים בעיני. איך אגור אני, טופולוג בן טופולוג, עם נוכל ורמאי הקורא לעצמו נומרולוג? לא יאה למדע ולא יאה לי.

    נעלב הנומרולוג, והמתימטיקאי הלך להפריך את ההוכחה של השערת פואנקרה.

    הלך המתימטיקאי, באה מרפאה בקריסטלים ובחוצנים.

    חיש מהר עולה לקומה אחרונה. קוראה את השלט, פותחת הדלת, עומדת בפנים ומסתכלת.

    באים אליה כל השכנים, עומדים מסביבה, מסבירים לה פנים:

    – הנאה האולפן בעינייך?

    – האולפן צר, התדר של הקריסטלים כאן לא יוגבר.

    – הנאה הרייטינג בעינייך?

    – יש על מה לדבר, אם כי המלאכים ציפו ליותר.

    – ובכן, לא תשבי אתנו?

    – אשב ואשב, בחפץ לב, כי השכנים טובים בעיני:

    האסטרולוגית – נביאה אמיתית

    ההומיאופת – עושה נסים

    הקבליסט – מציל נפשות

    והנומרולוגית – מחוללת פלאים.

    רואה אני כי נוכל לחיות ביחד בחברה טובה, בשלום ובנחת. וחוץ מזה, זה מצוין לפרקטיקה הפרטית שלי.

    לקחה המרפאה בקריסטלים ובחוצנים את הפינה,

    וצופים בה מאות אלפים מדי יום ברחבי המדינה.

    כך בטלוויזיה שלכם, בין חיפה לשדרות,

    אין מקום למדע בין שלל הפינות.

    מדוע זה כך? על שום מה?

    הרי זה ברור, רק התקשורת אשמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *