סמים ותודעה

שימוש בסמים  מסויימים יכול להעניק חוויה של חיבור לתודעה,לראות ולחוות את העולם האמיתי אבל זו רק אשלייה זמנית -אמצעי להתנתק מהמציאות בעוד שעלינו להתחבר אליה- לעצמנו. הסם מסיט אותנו מהתסריט הנשמתי ,מוציא אותנו מאיזון הרמוני ולא מאפשר לילד הפנימי- לנשמה שלנו להתחבר בתקשורת ישירה לתודעה הגבוהה אלא רק לראות מבעד לשער מה יש מעבר, תוך שימוש בחומר. יש "שומר" בשער הכניסה לספריות במישורים הגבוהים בבריאה  שלא נותן לחומר להיכנס. ברגע שפגה השפעת הסם , אנחנו חוזרים למצב ההכרה הראשוני שבו היינו מבלי שלמדנו והבנו את השיעורים שירחיבו את תודעתנו באמת.

ישנם סמים  "מרחיבי תודעה" אבל באמת הם אינם מרחיבים את התודעה אלא רק את האישונים- אלו שמתבוננים בעולם האמיתי בלי יכולת להיות שם באמת. נראה לנו שאנחנו רואים את האמת אבל זו אשלייה כי ברגע שהסם איננו משפיע יותר- אנחנו לא יודעים איך להגיע לחיבור הזה שוב כי לא פיתחנו כלים תודעתיים ואנרגטיים להרחיב את התודעה בעצמנו ללא תלות בחומר. סמים אלו פותחים את האפשרות לראות את הגיאומטריה האישית ושל התודעה הכוללת: לראות את העולם ברמה הפרקטלית, אבל הם לא מסוגלים לחבר את ההבנות שקיבלנו בזמן השפעת הסם לעולם הארצי וכך נוצר פער שמטריף אנשים וגורם להם לאבד את הדעת כי הם לא מסוגלים להכיל את המידע הגבוה ולא יודעים מה לעשות איתו כשהם חווים בפיזי

מה שממכר בסמים האלו איננו החומר אלא הכמיהה לחוות שוב ושוב ושוב את העולם האמיתי, כי אנחנו לא יודעים להגיע למראות האלו ללא החומר. אבל ניתן גם ניתן, לכל בר דעת שרוצה להרחיב תודעתו- לקבל הרשאה למידע הזה ולהתפתח באמת.

סמים מרגיעים שיוצרים תחושת שלווה הם פתח לפסיביות שמביא עמו החושך כדי לעכב ולעצור התפתחות. אין קיצורי דרך. אנחנו יכולים להתנסות בחומרים כאלו ואחרים שאכן פותחים שער לתודעה, אבל ללא הבנה גבוהה והפנמה של המידע כשאנו ללא השפעת חומר, לא נלמד את השיעור שלשמו ירדנו לעולם וזה יחזור ויופיע שוב ושוב ושוב בחיינו בגלגול הזה או הבא , עד שנבין וניישם

המידע שנמסר מתודעת העל איננו שולל שימוש בסמים בהווה ובעתיד. היות ואנחנו חיים בעולם אדמה=חומר שנברא ע"י יהוה , נגישות עבורנו התנסויות בחומרים , אבל כדי להגיע למצב הוויה שבו אנו חווים בבהירות את המציאות ללא תלות בחומר- זה רק האוויר יכול לתת.

פטריות הזיה משתלטות על המוח והורגות

תופעות טבע נדירות – פטריית זומבי

לא סתם הזייה: "פטריית זומבי", הפטריה שבשביל לשרוד משתלטת על מוח של חיה – ו"פוקדת" עליה להתאבד במקום מאוד ספציפי. אל תפספסו את התיעוד#תופעות_טבע_נדירות

Posted by ‎רשת‎ on Saturday, March 17, 2018

סמים – תקשור תודעת העל (משפט קצר)

סמים בעתיד – תקשור תודעת העל (ארוך)

 

דמיון נועד כדי ליצור מציאות, לא כאמצעי לברוח ממנה

האם הסרט לוסי משנה תודעה?
מה שאנחנו רואים בסרט הוא שימוש של בן אנוש בכוח התודעה עד לרמה של 100%. זה פותח את הראש לתסריט אפשרי שמתאר איך זה עשוי להיראות כשמרחיבים את התודעה עד לרמה של פרידה מהגוף – הדרכון הפיזי שבחירה בו מראש משמעה ויתור על יכולת בריאה טוטאלית , אבל האם נעשה כאן איזהשהוא תהליך של שינוי תודעה? האם יש בסרט הזה איזו שהיא הבנה שתקדם אותנו לעשות שינוי תודעתי? הרי לוסי עצמה כבן אדם לא יצרה את ההתנסויות שחוותה בכוח התודעה. זה קרה לה באמצעות הסם הכימי שהושתל בגופה.  תכלית קיומנו כאנוש לייצר התנסויות בעולם החומר ולהעביר את המסקנות מתוצאות הניסוי לעולמות הרוח שמתפתחים מאיתנו, מקריאה בספרים שאנו כותבים. לוסי לא ייצרה שום מסקנות כי היא לא עברה שום תהליך שינוי תודעתי ולא למדה ולא הבינה דבר. הניסוי שמומחש בסרט לא תרם דבר להתפתחות התודעה הכוללת כי אין בו הבנה=אוויר : לא איך ובעיקר לא למה ובכך הסרט לא זו בלבד שאיננו מקדם שינוי תודעתי אלא מעכב ומסיט את דעתנו מהתהליך האמיתי שאנחנו נדרשים לעשות וזה להבין!!!

סמים הם אשלייה שמונעת מאיתנו גישה להרחבת התודעה. מידעי תודעת העל מנגישים לנו את המידע – ההבנה – החיבור לתודעה הגבוהה , לא מתוך אשליית ההתמכרות לחומר אלא מתוך הבנת עולם הסיבות הגבוה ושליטה אנרגטית ביסודות.  תלמידים שלומדים את מידעי תודעת העל ורוצים להבין את ה "למה" , יוצרים דרישה אנגרטית לאוויר. תרומתם להעלאת תדרי התודעה ולהתפתחות האנושית הכוללת גדולים יותר מאשר תרומתו של הסרט.

 

סמים-קסמים?

ללא גבולות limitless   

סיפור על אדם שמתמכר לכדור-סם פלא שפותח לו פתח להשתמש ב 100% מהמוח. הוא משתמש ביכולת התודעתית הזו כדי לממש את האיכויות שלו כסופר ומשחק משחק – תסריט חיים של איש עשיר פתאם. הקטע היפה  זה שכשאין לו יותר את הכדור, הוא מצליח להגיע לאותה רמת תודעה גם ללא הכדור.

 

Drug Free World

 

שילוב של חומרים שונים יחד יוצר תגובה כימית שמשפיעה על על איך שהחומר נראה. אז אם חומר משפיע על הניראות, מדוע שהנראות לא תשפיע על החומר? בואו ניקח את זה צעד אחד גבוה יותר: האופן שבו אנחנו בוחרים לראות את עולם החומר מושפע הבחירה התודעתית שלנו אילו חומרים להכניס לשם. חומר הוא סוג של אנרגיה גשמית דחוסה (=אדמה) . גם המחשבות (=אוויר) /הרצונות (=אש) /הרגשות (=מים) שלנו הם סוגי אנרגיה שמטעינים את התודעה שלנו בכוח ומשפיעים על האופן שבו אנחנו חווים את מערך ההתנסויות האנושי שלנו כאן.

אם אתם מבינים שיש חומרים וסמים מרחיבי תודעה, מדוע שלא תנסו הפוך: להרחיב את התודעה שלכם ולהשפיע על נראות עולם החומר הפיזי, יותר מגניב בהרבה כי אין צורך בהתמכרות הפיזית שמבזבזת כסף ובסופו של דבר, גם אם נפתח לכם שער לתודעה, היא משאירה אתכם באותו שלב התפתחותי שהייתם כי לא למדתם את השיעור התודעתי .

 

4 תגובות בנושא “סמים ותודעה”

  1. היעדר הידע של הכותב בנושא סמים וחומרים מרחיבי תודעה ניכר כבר מהפסקה הראשונה.
    ראשית, הוא מתייחס אל כל הסמים כאל ישות אחת אף-על-פי שישנם מגוון רחב של סוגי סמים רבים אשר כל אחד משפיע על המחשבה ועל התודעה באופן שונה.
    מכיוון שהנושא המדובר הינו הרחבת התודעה, מן הראוי שאתייחס אל הסמים המתאימים לכך – פסיכדלים.
    סמים פסיכדלים אינם ממכרים כלל, וזאת מכיוון שלאחר צריכתם יש להמתין שבועיים לפחות לפני צריכה חוזרת על-מנת שזו תפיק את ההשפעות הרצויות של הסם.
    זאת אומרת שהתמכרות לחומרים אלו לא רק שאינה סבירה אלא גם בלתי אפשרית.

    מהם סמים פסיכדלים? פטריות הזיה, מסקלין(מקקטוס הפיוטה\סאן פדרו…), DMT(נפוץ במגוון צמחים), ורבים אחרים. אלו משפיעים על המוח בצורה מופלאה שקשה לתאר במילים.

    הם מאפשרים למשתמש לנתק עצמו מכל הנחות היסוד שקיימות אצלו, מכל הדעות הקדומות שמושרשות אצלו ולהביט על העולם מנקודת מבט אובייקטיבית לגמרי. לא רק זה, אלא גם שבמינונים גבוהים מתרחשת תופעה הנקראת "אבדן אגו", בה המשתמש חודל להיות עצמו ונהיה אחד עם היקום.

    הסגולות הנ"ל של הסמים הפסיכדלים הן שהקנו להם את המוניטין המוצדק של מרחיבי תודעה, מכיוון שבעזרתם יכול האדם לחקור את העולם מבלי להיות נתון להשפעותיהן של תורת המוסר ושל הלך המחשבה הרווחים בתקופתו. בכך יכול המשתמש להיות בעצם דף חלק ונקי, שבוחן בעצמו את העולם בפעם הראשונה.

    למי שהתעניין, אני ממליץ לחקור יותר לעומק. ישנם מגוון סרטים דוקומנטרים ומחקרים על סמים אלו, בעזרתם תוכלו לרכוש ידע אמיתי, במקום לבסס את דעתכם על פרופוגנדה זולה כמו זאת.

    ברכות.

  2. אתם- הילדעים- אותם שנולדים יודעים, התודעה הזו צרובה בכם בילדאין. אתם לא צריכים שום חומרים!!! אתם מסוגלים לחוש בהיי רק מהחיבור לידיעה הפנימית שבוערת בנשמתכם (אש) ולתודעה הגבוהה (אוויר). אתם הילדים ירדתם לעולם כדי לנקות את האנושות מההתמכרות לחומר

    https://www.youtube.com/watch?v=GdJjwdaEATc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *