החיים- רק טיול, משחק

אנחנו חיים בעולם של חלום. סופנו להתעורר ולהבין שהכל זה רק משחק. כולנו שחקנים , קיבלנו כרטיס כניסה לדיסנילנד : זה הדרכון של הגוף הפיזי ועלינו לשחק את  התפקיד בתסריט המדוייק שחתמנו עליו מראש טרם נבחרנו לעלות על הבמה. התסריט חתום מראש אבל הרשות-איך לבצע אותו-נתונה. כשמבינים את זה, יותר קל לקחת בקלילות את החיים, לחיות אהבה במקום פחד. להפסיק לדאוג כל הזמן: למצב הפוליטי, הסביבתי, החברתי, הכספי,… הדאגה לא תשנה את המצב. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לשנות זה את התודעה שלנו-את ההבנה שלנו את מי שנועדנו להיות ואיך נבחר לשחק: בבאסה או בסבבה- זה תלוי רק בנו עד כמה נצליח להתאים את הבחירות הארציות שלנו לתסריט שנחתם מראש (על ידינו , כן, בהתנדבות ובחירה חופשית, סוג של … בכאילו כזה …)

 

תודעת מלך/גבי ניצן


ups downs

אם אין לך עליות וירידות בחיים- סימן שאתה מת!  תהנו מהגלגל הענק, האתגר הוא התעלות ממים לשמיים,  מעל הפחד להבנה הגבוהה , ולהינות, לשחק את החיים במקום לחיות אותם. ב שמחה וקלילות
אל תשכחו לצחוק . תזכורת כאן: צחוקו של הילד הפנימי

צפו בסרטון » צחוקים מרכבת ההרים בלונהפארק

החיים הם כמו רכבת הרים עם עליות וירידות שיכולות להיות מפחידות ויכולים להינות מהן. הכל מתחיל ונגמר במילה אחת – בחירה. את הבחירה הזו עשינו עוד לפני שנולדנו לחוויה בגוף פיזי. אנחנו כאן כדי להבין למה ולממש. בכייף. איך מממשים בכייף ולא בפחד? כשמרכיבים משקפיים של מציאות מדומה ומבינים שזה רק משחק, עולם חלופי אחד מתוך אינסוף בחירות אחרות שבחרנו לא לממש, וזכות הבחירה היא הרשות הנתונה לנו להחליט אם לשחק בבאסה או בסבבה.

SeaWorld VR Roller Coaster

This new SeaWorld ride looks terrifying.

Posted by VRScout on Monday, June 19, 2017

גלגל החיים  תהנו מהעליות והירידות, כי זו תכלית קיומנו: לייצר התפתחות, להניע את הגלגל הענק של החיים

 

לפני רדתנו לעולם, הנשמה שלנו חותמת על תסריט שהיא מתנדבת לשחק. (שימו לב- מתנדבת. הכל בבחירה חופשית שלנו!)
אנחנו בוחרים את במת המשחק,אנחנו בוחרים מי יהיו האנשים בבמות המשותפות שלנו-ההורים, החברים,ילדים,בני זוג, הכל…
הם נועדו לקדם את ההתפתחות שלנו.
עד היום-כוחן של מסגרות עידן האדמה היו כל כך חזקות שהשפעתן עלינו גרמה לנו להישאר באותן מסגרות חשיבה ומסגרות פיזיות כמו משפחה למשל (או עבודה,לימודים,…) גם אם הן לא קידמו את ההתפתחות שלנו. היום,בעידן החדש, אנחנו נדרשים לסיים את התסריטים שלנו. בבריאה לא רוצים שנחזור לכאן שוב לגלגול נוסף כי רוצים להתחיל עידן חדש עם אנרגיות חדשות ,אנשים צעירים בעלי מסגרות חשיבה גמישות ושיודעים להשתמש בכלים תודעתיים חדשים. (כמו שיציאת מצריים לקחה 40 שנה כדי שדור המדבר חסר האמונה יתחלף בדור צעיר עם חזון חדש ליצור מציאות חדשה בארץ חדשה)

היום,עם צמצום יסוד האדמה  ופירוק המסגרות הישנות,אנחנו מעיזים להיפתח באומץ להבנות חדשות . פתאם יש משהו שיותר חשוב לנו לעשות מלשמור על הקיים, וזה ליצור את החדש.

אין לנו מה לבזבז אנרגיה על מחאה ומרד בישן. כשנפסיק לתת לו כוח תודעתי-הוא יהפוך ללא רלוונטי ממילא.

עומס המשימות שעלינו לסיים כעת גדול בטרוף. הסיבה הגבוהה לכך היא כדי שנדייק את מערך הוצאת האנרגיה שלנו רק על מה שהכי יקדם את ההתפתחות שלנו עכשיו. אין מספיק זמן וכסף וכוח-כולם סוגים של אנרגיה. למה? כי הצמצום מביא לדיוק: כשאין לך הרבה אתה מוציא אנרגיה רק על מה שאתה ממש ממש ממש חייב .
זה תהליך מאתגר, אבל אם מבינים שהחיים הם רק משחק ומצליחים להתבונן על הבמה מלמעלה, אפשר להבין ולקחת את החיים יותר בקלילות , בפשטות.

למה לסבך את החיים?

מתגעגעים למישהו?תתקשרו!

רוצים להיפגש?תזמינו!

רוצים שיבינו אתכם?תסבירו!

יש לכם שאלה?תשאלו!

לא אוהבים מישהו? תגידו!

אוהבים משהו? תצהירו!

רוצים משהו? תבקשו!

אוהבים מישהו? תגידו לו את זה!

אף אחד לא יודע מה הולך לכם בראש. עדיף להגיד מאשר לצפות

כרגע יש לכם "לא" . קחו את הסיכון מול הסיכוי שיהיה לכם "כן"

למה לסבך את החיים? פשטות!

*

ובנימה אישית, משתפת: תמיד היה לי סגנון דיבור חסר סבלנות: הייתי מדברת עם אנשים ואומרת להם: "נו, פשוט תעשו את זה…תגידו את זה, נו, פשוט…"

ההבנה שמה ש "פשוט" עבורי איננו פשוט לאחרים רק עכשיו מחלחלת לתודעתי המתפתחת.

ובכל זאת- הנה הגיע הרגע, זה צו השעה . במוקדם או במאוחר כולם יבינו את זה

אז למה לחכות? פשוט תבינו… זה באמת פשוט.

אהבנה. נעמה

 אלן וואטס – חלקיקי חוכמה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *