ילדעים

באמת – אין ממש קהילה של ילדעים כי רובם בתדרי אש ואוויר מאד עצמאיים ולא פועלים בקבוצה כקהילה אלא יותר בשת"פ בין יחידים עצמאיים. את רובם אני מלווה בתהליכי מודעות לתודעה באופן אישי , אבל כן יש קבוצה שהתגבשה של ילדים שהם יותר רוחניים שמחוברים לאוויר ואנחנו נפגשים מדי פעם ותומכים ומלווים ושותפים אחד לשליחות של האחר.

*

ילדעים נולדים יודעים. נשמתם ירדה לעולם כשבתודעתם כבר צרובה הידיעה הפנימית את ייעודם – שליחותם : ילדים משנים סדרי עולם  . הם ירדו לעולם הזה עם מימון אנרגטי – אומץ ובהירות תודעתית לפרוץ את מסגרות ההתנהלות והחשיבה הישנות. הם כאן כדי להמציא מציאות חדשה, ללמד כללי משחק חדשים , באמצעות הבנות וטכנולוגיות חדשות, אקטיביזם תודעתי ורגישות גבוהה.

ילדי האש והאוויר בעידן החדש יודעים מה הם רוצים(אש) ומבינים (אוויר) את הסיבה הגבוהה שלשמה בחרו ונבחרו לחיות כאן. הם החלו לרדת למשחק החיים בגופם הפיזי החל משנת 2000 . הם מורי הדרך עבורנו ללמוד מהם כללי משחק חדשים בעולם המשתנה. הילד יודע מה הוא אומר . זה אנחנו הבוגרים התלמידים שנדרשים לעשות שינוי תודעתי ולעמוד במבחן שינויי הזמן .  אחריות הורית – ילדים עצמאיים . מוטב שנאפשר לילדעים מרחב חופש למידה עצמאי ונשקיע את האנרגיה שלנו בללמוד את עצמנו – איך להתחבר אנחנו ל הילד הפנימי

ילדי – ילדעי האוואטר בעלי יכולת שליטה אנרגטית בכל ארבעת היסודות , הם מתחברים ומחברים בין עולם הרוח והחומר ,מחוברים לידיעה הפנימית שבוערת בנשמתם ,לתודעה הגבוהה, לרוח הגדולה, למקור האור, כמו אוואטר קורה — ההיא  מהאגדה…

שפת הילדים   ישירה ,חדה , לא רגשנית ולא מחוייבת לנורמות חברתיות וחוקי נימוסין. מביאה את האמת בפנים. לא נעים? תתמודדו . למדו לדבר אתם בשפתם. היא אמיתית ,ממוקדת מטרה,מדוייקת,מהירה,עוצמתית ,קצרה. הם אומרים את האמת בפנים באומץ,תמימות,פשטות וכנות, בלי שום נקיפות מצפון. זה לא נעים לנו ומחייב אותנו לשנות את כל דרכי התקשורת שלנו מולם, מול עצמנו. ילדים מגלים את האמת שלהם. מוטב שנעשה זאת גם אנחנו.

למידה  אמיתית היא זו שבחרת ללמוד וללמד את עצמך בעצמך מתוכך (IN) ולא ממקור מחנך חיצוני (OUT) כשאתה הוא ה מורה דרך של עצמך, במרחב חופשי ופתוח לביטוי ויצירה. מה שעושים בביה"ס זו הוראה וחינוך, דרישה לשנן ידע,לא למידה.  למידה IN חינוך OUT . ה שינוי בחינוך יתהווה כשנאפשר למידה בתנועה  , כשנשתמש ב טכנולוגיה בחינוך – כלי למידה ויצירה , וכשנקדם ילדים יצרני טכנולוגיה , ילדעים מייקרים , נוער פורץ דרך ו ילדים במחשב  לקדמת הבמה. לא עוד רטלין – די לסימום הילדים . כעת העת ל ילדים כשרוניים  ו  ילדעים מעלים תדר להדהד באוויר תודעה חדשה

בית שינוי תודעתי רואה כמטרה ראשונה את קידומם של ילדעים, מי שנועדו להוביל את תהליכי השינוי בדרכם העצמאית והעוצמתית. מוזמנים להצטרף ל לימודי אוואטר : קבוצת למידה של כשפות אוויר או לתאם שיעורים פרטיים בכל נושא שמסקרן אתכם להעמיק בו. דרך אחרת יעילה ותבונית לעזור להם לממש ייעודם היא ללוות את ההורים והמורים שלהם בתהליכי שינוי תודעתי. הדבר הכי טוב שנוכל לעשות עבורם הוא לא לעשות, לא להפריע,לאפשר להם מרחב חופש ביטוי למידה ויצירה שיעשו את מה שהם צריכים לעשות.

הילדעים יורדים לעולם כשהתודעה החדשה כבר צרובה בהם בילדאין, מוטמעת בהווייתם. העניין הוא שאינם תמיד מודעים לה, כפי שאמרה בת 10 : "אני יודעת לאן אני הולכת, אני פשוט לא יודעת איפה זה".

האתגר הגדול הוא להסיר את המגבלות והעכבות ששמים להם המבוגרים  בדרכם לשחק במרכז הבמה. מוזמנים להצטרף לקבוצת למידה של מידעי תודעת העל – קורס וירטואלי . אני כאן כדי לפלס עבורם דרך להאיר את דרכם בעצמם. הבית מציע טווח רחב של פעילויות אישיות וקבוצתיות המיועדות לילדים, נוער ,מורים והורים יחד ולחוד, ללמוד וללמד זה את זה. מוזמנים לתאם השתתפות גם ב קבוצת ילדים הורים ולצפות יחד ב הסרט של החיים שלכם 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *