בלוג

שאלות ותשובות

שאלות הן שמניעות את ההתפתחות. לא התשובות.

כל כך הרבה אנשים מחפשים אחר תשובה שתניח את דעתם ונסתר מבינתם להבין שזו השאלה  שתראה להם את הדרך . היא מתבהרת רק אחרי שבוחרים ללכת בה , לא שניה לפני. התשובות קיימות בנו, מוטמעות בתודעתנו , מחכות שנבחר להבחין בקיומן, שנשאל כדי שתוכלנה להתגלות לעינינו ולהתבהר בפנינו , מהידיעה הפנימית שבנו-שאיתה באנו לכאן.

אני השואל. אני המשיב. אני אותו שחקן , עם אותו במאי – הילד הפנימי  ,על אותה במה משחק אותו תסריט שאני עצמי כתבתי , אז מי ידע טוב ממני לדייק שאלה ולבחור תשובה? זה אני ורק אני שיכול להתחבר לספריות הידע במישור הגבוה שממנו הנשמה שלי באה – משם מגיעות התשובות. כשהשחקן עם המודעות הארצית בגופו הפיזי שהנני מעלה שאלה לאוויר- הילד הפנימי מוצא את התשובה במאגר המידע של הנשמה ומביא לנו בזמן החלום בהירות מהעולם האמיתי.

ילדעים  אוהבים לשאול שאלות  למה  . הורים ומורים, מבוגרים מאלפים אותם עם השנים לשתוק ולהקשיב יותר להם  ולשאול פחות את עצמם . כל מערכת החינוך מושתתת על הנחת יסוד שילדעים לא יודעים ונדרשים ללמוד ע"י קבלת תשובות ממידע שמבוגרים עיבדו ופיתחו בעבר. ההיפך הוא  הנכון. ילדעים נולדים יודעים. הידע שלהם פנימי- מקורו במקור  ולא חיצוני שנלמד ונרכז מאחרים בסביבה . הבדל בין ידע ומידע

לכן, לא זו בלבד שילדעים לא צריכים לקבל תשובות ממבוגרים, הם גם לא צריכים לשאול אותם , כי הידיעה את השאלה המדוייק עבורם – נמצאת אצלם, נובעת  מ חיבור לחושים הפנימיים

משך שנים, דורות על גבי דורות,גלגולים על גלגולים, חינכו אותנו לחשוב שמומחים/ אנשי מקצוע/ בעלי הכשרה/ תואר / ניסיון /סמכות /רשות פורמלית >  הם יודעים ואילו ילדעים נדרשים לשבת בשקט ולענות לשאלות שהמורה שואלת . א לא לא. הכל הפוך !!!

אקטון- מדריכים בביהס לא עונים על שאלות 

אז מה זה בעצם אומר שהמדריכים באקטון לא עונים על שאלות?

אקטון זו רשת של ביהס שמטרתה איננה לספק לילדעים ידע, אלא ללמד אותם כיצד ללמוד, כיצד להיות וכיצד לעשות learn how to be, learn how to do, learn how to learn  . למדריכים אסור לענות לילדים על אף שאלה. הילדים אמורים לשאול זה את זה, או לחפש את התשובות בעצמם.

מה השאלה ?

יש מי שפונים אליי לבקש ייעוץ- ליווי תהליכי שינוי תודעתי ואחרי שמתחילים לספר את כל סיפור חייהם , מקבלים מענה שמתבהר בהם בדקה כשאני שואלת אותם: "מה השאלה"? כדי לקבל תשובות עלינו קודם לדייק שאלות. מידע מקבלים לפי דרישה . אם לא תשאלו ותדרשו מה אתם רוצים לדעת/להבין – תישארו באותה נקודה. העצה הזו שאני נותנת לכם כאן ועכשיו לא תביא אליי עוד אנשים . היא נועדה כדי להביא את עצמכם לעצמכם. רק אתם יודעים מה התשובות שמדוייקות לכם. תקבלו אותן אחרי שתדרשו אוויר ותשאלו את עצמכם. לא שניה לפני.
*
מי שכבר דייק שאלה ורוצה לקבל מידע מעמיק- זה לא ממני, זה מתודעת העל. אני רק השליחה להנגיש אותו בשפה ידידתית למשתמש

התפתחות מונעת מסקרנות ושאילת שאלות  מידברן 2017

דואוקרטיה

דואוקרטיה – מערך חברתי : סוג/דרך התנהלות בחברה שבה אנשים עצמאיים בוחרים לקחת אחריות אישית על הבחירות  שלהם: איזו משימה/אתגר/תפקיד הם רוצים לקחת על עצמם מרצון ובחירה חופשית, ולא משאירים אותה בידי נציגי ציבור שנבחרים לשלטון. אנחנו הציבור.זה בידיים שלנו. ליתר דיוק – בראש שלנו . שם הכל מתחיל – בבחירה התודעתית. היא נעשתה הרבה לפני שנולדנו והתגלמנו לגוף פיזי. הנשמה שלנו לפני רדתה לעולם הזה , בחרה תסריט והתחייבה לממש ייעוד מסויים. זה מה שנקרא "הכל צפוי" . הרשות הנתונה-זכות הבחירה היא רק לגבי הדרך איך לממש את החתימה שכבר כתובה מראש.

הרשות הנתונה – זכות הבחירה 

דואוקרטיה זו הדרך לנהל מערכת בחירות בעידן החדש: כזו שאנשים בה בוחרים את העבודה שהם רוצים לעשות בעצמם, בלי לחכות שמישהו יבחר בהם לתפקיד רשמי .

רשות זה משהו שבוחרים לקחת ולא משהו שצריכים לקבל עליו רשות מאחרים. מאושר הוא מי שמאשר את הבחירות של עצמו בעצמו 

המהפכה האמיתית איננה החלפת מפלגה בשלטון. זה לא שהעם אמור לשלוט במקום פוליטיקאים בממשלה . אף אחד לא אמור לשלוט ולמשול באף אחד. במקום להתפלג למפלגות , מוטב שנתאחד סביב רעיון- אידאה שמעודדת כל אחד להיות מנהיג  – להוביל הלך רוח/רעיון/יוזמה/מהלך שהוא מפתח ובכך תורם להתפתחות הכלל .

עצמאות, אחריות אישית ושיתוף פעולה , לא שליטה !!!  שליטה ושלטון- לא רוצים שישלטו בכם? תלמדו לשלוט באנרגיה שלכם

התנהלות האנושות בעידן החדש מבוססת על אש (רצון עצמאי חופשי) ואוויר(הבנת הסיבה לבחירה) 

עידן ישן: חייב=אדמה , צריך=מים
עידן חדש: רוצה=אש , בוחר=אוויר

בעידן הישן אנשים עבדו בשביל פרנסה מתוך הנחת יסוד ש "חייבים" (אדמה ) או כי אמרו להם (מים) . בעידן החדש  מה שמניע אנשים לעבודה זה רצון חופשי (אש) והבנת הסיבה לבחירה (אוויר)

המניע של אנשים בחברה דואוקרטית לעשות מה שהם עושים הוא רצון פנימי- יוזמה עצמאית לנקוט פעולה ולקחת על עצמך תפקיד/משימה לביצוע , מבחירה חופשית ובהתנדבות ולא כהכתבה/הנחיה /הוראה של סמכות חיצונית עם הרשאה חוקית מטעם ממסד או רשות ממשלתית/דתית כזו או אחרת. ללא דרישה או ציפייה לתשלום כספי,פרסום, הכרה-הוקרה או כל תמורה  אחרת.

עבודה  אמיתית איננה זו שמשלמים לך עליה או זו שמשתלמת לך, אלא זו שמשלימה את מערך ההתנסויות שהנשמה שלך בחרה לממש, זו שאתה חש שלם עם עצמך כשאתה עושה אותה בלי קשר לתמורה שאתה מקבל / לא מקבל מאחרים : תואר כבוד, הסמכה משפטית, תשלום כספי, מעמד חוקי/כלכלי/חברתי/דתי 

התפרקות הסדר הישן> כאוס> אנרכיה> דואוקרטיה : הסדר החדש

רוב האנושות שחיה בתודעת אדמה ומים חוששת מהיום שבו תהיה קריסת מערכות  וכשלא יהיה שלטון שינהל את האנשים ואת התקציב האישי והלאומי ולא יהיה גוף ממשלתי שימשול  בחברה ובחברים בה ,תהיה אנרכיה – שכל אחד עושה מה שהוא רוצה. כאוס יהיה שלב מעבר ביניים זמני עד שייווצר סדר  חדש .

  אנרכיה  היא תפיסה תודעתית שרואה בחברה האנושית, כזו שיכולה וראוי שתתקיים ותפעל ללא  גוף שלטון ריכוזי ממשלה/ארגון/מוסד/עסק/חברה/עמותה/ועד מנהל  שמכתיבים עמדות- דעות והוראות פעולה בכפייה  ולוקחים לעצמם זכות להיות אוטוריטה מוסמכת בלעדית לקבלת החלטות מתוקף חוק.

כל אחת ואחד מאיתנו הוא חלק פאזל  מהתמונה השלמה . כשאנחנו משלימים את החלק הייחודי שלמו נולדנו-נועדנו ומגשימים את  הייעוד  , אנחנו מפתחים את עצמנו ובכך תורמים להתפתחות התודעה הכוללת. שיתופי פעולה נרקמים בין אנשים עצמאיים  שלוקחים אחריות כל אחת בתחומו , מתוך הבנה ש הכל אחד, כולנו מחוברים לרשת אנרגטית אחת . כולנו כאן לאותה מטרה :  לפתח את המתנה שקיבלנו כדי לתת  לעולם , ולתרום לטובת ההתפתחות הכוללת מכישורינו, מהידע , מהמיומניות, המשאבים שברשותנו

 

איך חברות ללא היררכיה מנהלות עצמן 

 How Companies Without Hierarchy Manage Themselves

עסק משגשג ללא ניהול היררכי פועל לפי כמה עקרונות:

  • ניהול משימות ולא אנשים :   המשימות מתפרקות ומופצות באופן רשמי בקרב עובדים קבועים.
  • שקיפות ואחריות- ערכים מקודשים –  ערכי הביצועים של כולם מפורסמים וכל אחד יכול לדרוש דין וחשבון לאיש על ביצועיו.
  • כולם מקבלים החלטות, אך לא כולם מעורבים בכל החלטה: העובדים חופשיים לקבל החלטות לגבי עבודתם מבלי להתייעץ עם "ממונים/סמכות גבוהה" (אין כזו). החלטות מתקבלות בצורה מבוזרת
  • לא הרוב קובע אלא מי שבחר לקחת אחריות על המשימה 

אנשי אש  הם הראשונים לבחור בהתנהלות דואוקרטית כי הם  עושים מה שהם עושים מתוך להט ליצירה עצמאית מתוך ידיעה פנימית , מתשוקה שבוערת בנשמתם והם לא יכולים שלא.

מידברן   MIDBRAIN דואוקרטיה  

התנהלות דואוקרטית נהוגה בקהילת מידברן שבה חלק מחברי הקהילה בוחרים במה הם רוצים להשתתף בלי לחכות שגוף/ארגון/ועד מנהל/עמותה יאמרו להם מה לעשות או יאשרו את בחירותיהם. (אני מסייגת דברי וכותבת חלק משום שנכון להיום, ארגון ארוע מידברן  מתנהל דרך עמותה  שעמדותיה- דעותיה בעלות אופי של נוקשות תפיסתית וקיבעון מחשבתי כמו רבים ממוסדות המדינה בעולם הדיפולט האדמתי.  רק קומץ ברנרים  מתוך קהילת הברן הישראלית משתתף בניסוי מערכת הדואוקרטיה שמתקיים כבר השנה השניה בארוע ברנרות doocrate

 במשפט אחד: רוצה שמשהו יקרה? תעשה/י אותו! 

ומה קורה אם אף אחד לא רוצה לעשות משהו שצריך/חייבים? אז הוא לא קורה . משמע שלא חייבים אותו

דוגמה

30 אנשים הולכים לאירוע ברן ומקימים מחנה ביחד. ליאת שואלת בקבוצת הפייסבוק של המחנה, “אולי נארגן ארוחות משותפות, נבשל ונאכל ביחד?” אחרים אומרים “בטח, אני אשתתף” או “אני יכול להכין פויקה בשישי בערב” (או, לעתים, אף אחד לא עונה!). מהר מאוד ליאת מתחילה להתקשר לחברי המחנה ומבקשת לשאול סירים ומחבתות, מפרסמת תפריטים יומיים, בודקת מה כל אחד אוהב לאכול, אוספת כסף לאוכל ומארגנת קניות בשוק. בזמן האירוע, היא מארגנת תורנויות בישול וניקיון ודואגת שדברים יתבצעו ויתנהלו כמו שצריך.
ואז יגיע חבר מחנה חדש ויגיד “ואו, למה ליאת מחליטה מה נאכל ומי עושה מה? מי מינה אותה?” וחבר מחנה אחר, חכם ומנוסה יותר יגיד, “זו דואוקרטיה. אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את מה שליאת עושה, ואתה רוצה לעשות את זה, אז תעשה! היא בטח תשמח. אם לא, אל תתלונן כי אז היא תפסיק לעבוד כל כך קשה ולא יהיה לנו מה לאכול!”

דואוקרטיה מתפתחת ספונטנית בקבוצות המאופיינות ב:

  • סיכונים נמוכים – אם משימה כלשהי לא נעשית, או נעשית גרוע, זהו לא מצב של חיים או מוות
  • סמכות אינה נכפית
  • ישנה עבודה רבה – יש הרבה משימות לעשות, והרבה אנשים לעשותן
  • מאמץ מתוגמל בהכרה
  • תרבות של השתתפות – כל חבר בקהילה מרגיש זכות וחובה לקחת אחריות

ניגודים

  • דמוקרטיה – לכל אחד יש אמירה לגבי מה צריך לעשות.
  • דואוקרטיה, כולם עושים משימות שהם רואים לנכון, ללא משוב מכל אחד. כל מי שעושה את התפקיד מקבל אותו, ללא קשר למומחיות או להכשרה.
  • מריטוקרטיה, האנשים המוכשרים ביותר לתפקיד נבחרים אליו.

סכנות

  • התלהבות – אנשים יכולים להיקשר יותר מדי למערכת הדואוקרטית ולהתנדב ליותר מדי תפקידים/משימות.
  • שחיקה – בהמשך להתלהבות, יגיע השלב בו האדם יקלוט שהוא התנדב ליותר מדי תפקידים ומשימות ויכיר בכך שאין לו די זמן לעשות אותם. ואז…
  • תסכול – לחלק מהאנשים אין את הזמן או את היכולות לעשות משהו, אבל יש להם מומחיות (אמיתית או מדומיינת). בדואוקרטיה, הם עלולים לחוש כאילו הדברים יוצאים מכלל שליטה וזה עלול להביא לתסכול.
  • עריצות – אדם שתוך כדי עשייה הגיע לשליטה במערכת מאוד חיונית, הכוח יכול לעלות לו לראש ולדרוש תגמול והוקרה על העבודה שלו.
  • צדק מנהלי – דואוקרטיה לא תמיד מוגדרת בפירוש, כך שיש מגוון דעות לגבי מה הוגן וצודק.
  • טינה – אם רק חלק קטן מהמשתתפים בקהילה לוקחים חלק בעשייה של עבודות קשות, הם יכולים לנטור טינה לאחרים שלא לוקחים אחריות.
  • קדוש מעונה – לחלק מהאנשים יש צורך פסיכולוגי לעבוד ללא הרף רוב הזמן, אולי כי הם מחפשים סבל מתוך רצון למחילה. בדואוקרטיה, אנשים כאלו נוטים לקחת יותר אחריות ולפעמים כופים כללים נוקשים על אחרים.
  • שאננות – אם חלק קטן מהאנשים עושים את העבודה, האחרים הופכים לשאננים ומתעלמים ממשימות חדשות בתואנה ש“מישהו אחר יעשה זאת”.
  • הדרה חברתית – אנשים שלא יכולים לעשות דברים, או שבוחרים לא לעשות דברים, לעיתים קרובות נדחקים לשוליים בעת קבלת החלטות.
  • הצטברות של 'שיט' – פעילות מבוזרת ותקשורת חלקית עלולות ליצור מטען רגשי שלילי שגורם לנזק.

התנהלות טכנית ותכנית עם מערכת הדואוקרטיה 

המערכת פתוחה לכולם להרשמה אבל מוגבלת בדדליין לזמן מסויים, כך שרק הראשונים  שמצטרפים ולוקחים אחריות  ויודעים בוודאות איך מתנהלים במערכת כזו – נרשמים ורושמים משימות- גם לעצמם וגם לאחרים. בשלב כולשהו, יכולים להצטרף למערכת לראות את כל המשימות ולבחור מתוכן , אך לא להוסיף משימות חדשות .

 

(באנגלית do-ocracy)

הבדל בין ידע ומידע

ידע מקורו פנימי. הוא טבוע בתודעתנו מהמקור  .אנחנו מפתחים ויוצרים אותו מתוך חיבור רוח הגבוהה ,לידיעה הפנימית , בהתבסס על חיבור לחושים הפניימיים
מידע מגיע מ… ממקור חיצוני על בסיס מאגר נתונים ארצי שאנשים אחרים עיבדו , פירשו ויצרו ממנו התפתחות חדשה על בסיס ידע קיים , פיתחו אותו ע"י נתינת פרשנויות שונות, ניתוח זוויות ראיה מתפיסות עולם שונות, מיזוג דעות/גישות/שיטות/רעיונות,נתונים, עובדות, סטטיסטיקות.

הבדל בין תבונה וחוכמה

חוכמה מבוססת על ידע  נרכש מההמון בסביבה החיצונית .
תבונה מבוססת על ידיעה פנימית שצרובה בנשמה,מונעת מהתפתחות שנמצאת בתוכנו ונותנת את האפשרות לקחת רסיסי מידע ולפתח את עצמנו מהם, לחזות דברים: לנחש, על בסיס חיבור לחושים הפנימיים, כמו לדעת משהו גם "בלי לדעת" , כי מדובר במידע שצרוב בתודעתנו כבר מגלגולים קודמים ואנחנו משתמשים בו כדי להרחיב ולהתרחב אל מעבר לנגלה לעין, אל מרחבים תודעתיים שנסתרים ממודעותנו הארצית ומחברים אותנו למאגרי המידע הבריאתי הכולל בספריות הגבוהות.

 

מה ממלא אותי

ממלא אותי למלא את ייעודי. במילה אחת מה שאני מלאה ומתמלאה בו הן מחשבות

מה שממלא אותי לא תלוי במה שאני מכניסה לחיי /לתודעתי/לגופי/למערך החוויתי שלי, אלא בבחירה שלי לחוש מלאה, לדעת שמילאתי עצמי: שהשלמתי משימה/אתגר/מחוייבות והלכתי עם זה עד הסוף.

רגעי חסד מאושרים שמאשרים לי שעשיתי בדיוק מה שנולדתי-נועדתי לעשות ממלאים אותי , אבל זה רק בתנאי שאני בוחרת להבחין בקיומם ככאלו. הרגעים האלו קיימים הרי בכל רגע אבל זו בחירה ואחריות שלי להבחין בקיומם ולהכיר ולהוקיר אותם כדי שיוכלו למלא אותי.

מילים ממלאות אותי . אבל לא מספיק שאני חושבת אותן וכותבת אותן. אני צריכה לדעת שהן מופצות למרחקים ברוח ונצרבות בתודעה הכוללת ומהדהדות הבנה בהלך הרוח שבאוויר- באווירה . הכתיבה כשלעצמה לא ממלאת. זה דחף שחזק ממני ואני לא יכולה שלא לעשות אותו: להוריד את המחשבות מהתודעה למילים כתובות, להוציא אותן מהכוח לפועל, לתת להן כוח להתממש ולהדהד את המציאות שהמצאתי בתודעתי ולברוא ממנה מציאות גשמית.

מה שממלא אותי בשמחה זה לראות את המילים שלי מוטמעות בתודעה הכוללת ויוצרות אדוות של שינוי במחוזות רחוקים, שגורמות לאנשים לבחון את הבחירות שלהם מחדש , לחשוב, להבין ולעשות שינוי תודעתי.

אסביר: לחוש תחושת מלאות זו בחירה תודעתית. לפעמים מספיק לי לכתוב משפט אחד מדוייק שהתבהר בי וזה ממלא אותי סיפוק ונחת רוח וגאווה ולפעמים אני יכולה לכתוב מגילות וזה לא ימלא אותי די. כי זו לא הכמות – ה "כמה" שממלאה ואפילו לא האיכות של "מה". זו המהות של התדר האנרגטי. ככל שהוא גבוה יותר – זה מעיף אותי גבוה יותר וכשאני באוויר אז אין לי צורך להיות מלאה אלא ריקה וקלילה

מה שממלא אותי באמת זו המחשבה שאני לא חייבת להיות מלאה כדי להיות אני במלואי.

להיפך. כמה שפחות יותר עדיף לי. פחות משקל גוף, פחות אוכל, פחות חפצים וכסף, פחות אנשים ומערכות יחסים שאני נדרשת לתתחזק, פחות משימות שאני חייבת לעשות, פחות גירויים, פחות קולות, פחות רעש ודברים שקורים . פחות אדמה ומים ויותר אוויר.

הריק ממלא אותי.

השקט ממלא אותי.

משב רוחות הסתיו החמימות שמגיעות ממזרח והקרירות של לפנות בוקר, ממלא אותי ערגה ועונג , מגע הרוח המלטפת ומלפפת אותי בעוצמתה רכה נעימה לי יותר מכל מגע שאנוש אי פעם נגע בי

לפגוש אנשים שמחוייבים למימוש הייעוד שלהם ממלא אותי תקווה

לצאת להרפתקאות בעולמות הרוח הגבוהים ממלא אותי התלהבות וסקרנות

מחשבות על התמזגות עם האחד שאהבתי ממלאות בי תשוקה

מחשבות על דברים אסורים במקומות שאין להם כניסה או שאומרים שאי אפשר ממלאות אותי בדחף לפרוץ את כל המחסומים

מחשבות על הבחירות של ילדי ממלאות אותי בגאווה – גם בהם בדרכם העצמאית – וגם בי בעוצמה הפנימית שלי להעיז להיות מי שאני באמת ולשחרר אותם ואותי מהתפקיד של הורה אחראי שחושב שזה תתפקיד שלו להיות אחראי על בחירות ילדיו. זה לא.

מחשבות על הרגע שבו מסה של תודעה כוללת מכירה ומוקירה את תרומתי להתפתחות ממלאת אותי בהתרגשות . הפנטזיה של לראות אותי על גג העולם, לדמיין אותי מופיעה על במות העולם הגדול מדברת תודעה ממלאות אותי כמיהה לממשן

מחשבות על אנוש שאוכל יום אחד להניח ראשי על חזהו ולחוש פעימות לב אנושי שאוהב אותי ממלאות אותי באשליות ובתחושת שלווה בו זמנית

בורות, אטימות, נוקשות תפיסתית , אנשים עם ראש בקיר, עוורים שרואים רק חומר ממלאים אותי בבוז

שונות ומוזרות ממלא אותי חמלה ואהבנה

כנות ויושר ממלאים אותי באמת – היא הכל עבורי

חוקים מפגרים של ממסד ממלאים אותי זעם

דברים שאני רוצה לעשות ולא יכולה ממלאים אותי תסכול

כשאני חשה שאני חייבת להתחבר לאדמה אז אוכל שאני אוהבת ממלא אותי יופי : גלידה, מיצי פירות, רביולי בטטה, המבורגר, שניצל, פיצה , ושוקולד. הרבה שוקולד. בעצם שוקולד אף פעם לא ימלא אותי מספיק. תמיד ארצה עוד

מה חדש 27 – ניוזלטר אוקטובר 2018

עדכונים: כל מה שחדש- עלה לאוויר החודש באתר שינוי תודעתי.
המידע שמופיע ראשון- הוא האחרון שעודכן. תהנו

קורס בחירה  מתחיל ב 22/10/18

גיבורי על   כל ילד הוא גיבור  /מיכל לשם : האקתון 
מחשב קוונטי
   פולריטונים: דמויי חלקיקים קוונטים המורכבים מאור וחומר יחדיו 
סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים
–  רחפן ישראלי מייעל את החקלאות 
ביטקוין לכל ילד
  – עידן חדש
ממשלת הצללים – the end of kings
גאונות
   – ד"ר וולטר מהסדרה  FRINGE על הקצה  הוא גאון.
שאלות ותשובות

ילדי האש והאוויר בעידן החדשהמחשה  קלאסית איך נראה ילד אש וילד אוויר
העם הייהודי- היעודי – אור לגויים : למה סינים רוצים ללמוד עברית  
אקולוגיה עתידנית עירונית
  – חוות עירוניות  משנות את עתיד החקלאות

התפתחות-תנועה-לרקוד את החיים ולחיות את הריקוד DOOMED | Choreography
כסף קוונטי מיחשוב קוונטי וכיצד הוא משפיע על ביטקוין
דואוקרטיה – איך חברות ללא היררכיה מנהלות עצמן
אנרכיה
ילדי האש והאוויר בעידן החדש  – דור ה Z חיים ברשת. פחות אלכוהול וסקס, הרבה יותר כסף
מין – הפעילות המינית של צעירים ירדה ב-40 אחוז בשני העשורים האחרונים
חומרים חדשים  –  כשאור וחומר פועלים כאחד 
מוח עליון תחתון ימין ושמאל זיכרון ויראלי
תודעת למידה יוצרת  מיכל מגשימה חלום ברשת אקטון אקדמי
לך לך מההלכה לעצמך- מולדתך  סדקים הופכים לקרעים , זעקת שבר בממלכת האדמה
עתידנות  – יובל דרור- המהפכה הרביעית
טלפתיה  – קוראים מחשבות – חיבור מחשבתי בין 3 מוחות
בינה מלאכותית – שליטה מוחית   המלצה לסדרה "על הקצה" FRINGE 
אוטיזם סיפורו של אברומי
הדתה ישראל טובעת בהדתה
אדריכלות דינאמית וקוד פתוח  – אנרגיית פנגשווי בסין מחברת בין השמש והירח
יער מאכל עירוני  – מחילה ממך אמא אדמה  כי חטאתי
מהפכת אסדות הגז   – בחלומות הכי ורודים שלכם לא הייתם מעלים בדעתכם…
דת – התחלת הסוף  – אתאיזם זה דת. נקודה
אמא אדמה  – כשאיבדתי את הדעת בממלכת האדמה, מצאתי חדשה בשבילי הרוח
מוח עליון תחתון ימין ושמאל  – חוקרים פיתחו סימולציה להזין מידע במוח, כמו לניאו במטריקס
עץ הספירות  – אושפיזין לסוכה
סרטוני תודעת העל והמלצות סרטים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי  12 הקופים

עדכוני ממלכת פייסלנד

נעמה וייס טוהר – פרופיל יוזר פייס אישי
נעמה ויייס טוהר – שינויי תודעתי – פייסבוק

קבוצות

דקה תודעה- תובנה יומית Minute consciousness – daily insight  .
יער מאכל עירוני רחובות – תנועה קהילתית לשתילת עצי פרי במרחב העירוני

גיבורי על   למה   ביטקוין : הרוח שבחומר  ביטקוין לכל ילד  למידה in חינוך out  משחקים באוויר  אנשי האש  אנשי האוויר   אנשי המים  אנשי האדמה   ברנרים מדברים תודעה    ילדי האש והאוויר בעידן החדש    מדע ומידעי תודעה- רוח וחומר מתחברים   עקרונות קהילת ברן הישראלית   ילדי האוואטר    גברים בעידן החדש    ילדעים מעלים תדר    נוער וילדי ביטקוין   קח-תן רחובות   מתנות – אילת והערבה    מה קורה ברחובות   משפט הבנה יומי

דפים

הנני – משפטים וסיפורים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי   אוואטר קורה   ילדי האש והאוויר בעידן החדש    ילדים במחשב   יסודות מרכז למידה   ילדי האוואטר   אנשי האש    אנשי האוויר   אנשי המים   אנשי האדמה

מה חדש  -בכל יום ב 22 לחודש נשלח ניוזלטר לרשימת התפוצה

  (הרשמה לקבלת עדכונים במייל: בכל דף באתר שינוי תודעתי בסיידבר ימין למטה )

מה חדש – עדכון כל הניוזלטרים שעולים לאוויר בזמן אמת

אנרכיה

אנרכיה היא תפיסה תודעתית שרואה בחברה האנושית בעידן החדש  כזו שיכולה וראוי שתתקיים ותפעל כשמה שמניע אנשים זהו רצון ובחירה חופשית ללא  גוף שלטון ריכוזי ממשלה/ארגון/מוסד/עסק/חברה/עמותה/ועד מנהל  שמכתיבים עמדות- דעות והוראות פעולה בכפייה  ולוקחים לעצמם זכות להיות אוטוריטה מוסמכת בלעדית לקבלת החלטות מתוקף חוק.

הנחת הייסוד היא שכשמאפשרים לאנשים לעשות מה שהם רוצים- הכל נעשה בתואם וסינכרון מושלם לתוכנית הגבוהה  . אם משהו לא נעשה ואף אחד לא לוקח עליו אחריות – משמע שאין בו נחיצות.  דרך חשיבה והתנהלות כזו מבטיחים בחינה  מחדש בכל רגע מה נכון לנו, בלי להיאחז בשמרנות במבנים חברתיים היררכיים שמשמרים התניות ותבניות מחשבה ופעולה שאין להם מימון אנרגטי להמשיך להתקיים באופן טבעי כי הם נוגדים ומעכבים את מגמת השינויים הכוללת.

אנרכיה זה לא אומר כאוס ואי- סדר. זה אומר סדר אחר, חדש

כזה שאנשים בו בוחרים מרצונם  החופשי וביוזמתם האישית  להתנהל  בצורה עצמאית תוך לקיחת אחריות על הבחירות שלהם ועל התפקידים שהם רוצים לבצע . מערכת  דואוקרטיה   היא ניסוי- דרך התנהלות חדשה בחברה האנושית  וברנרים מקהילת מידברן  מפלסים אותה ונותנים השראה לעולם איך עושים את זה . איך מתארגנים  ברשת של שתפ  בעידן החדש.

למה החברה האנושית בעידן החדש לא צריכה שליט?

יהוה  – האלוהים שברא את עולם החומר הארצי, הוא ליבת אדמה והוא היה שליט העידן הישן עד סוף 2012
אלינוס הוא ליבת אש והוא שקובע את הלך הרוח של התודעה הכוללת בעידן החדש. האש חופשייה, עצמאית ועוצמתית, היא לא תלויה באחרים שינהלו אותה. ייעודה לשחרר את התודעה האנושית מהיאחזות במסגרות שלטון מסגרות עולם החומר שכולאות אנשים בכלא תודעתי   , לעודד לקיחת אחריות אישית על קבלת החלטות והתנהלות עצמאית ללא שלטון ריכוזי

ביטקוין הוא אחד מכלי הביזור הראשונים שנמסרו לאנוש ללמוד לנהל את המימון אנרגטי  של עצמם בעצמם ובכך לייתר את הצורך התלותי בממסד מערכת בנקאית ריכוזית שמשמשת זרוע מבצעת של ממשלת הצללים  לשלוט בתודעה ובכסף של אנשים

אנחנו חיים בעידן של אש ואוויר : האש היא הרצון החופשי שמניע אותנו לקחת אחריות ולתנהל בעצמאות והאוויר הוא ההבנה איך לנהל את מערך הבחירות ההתנסויות והמימון האנרגטי שלנו  בעצמנו . אם יש חוקים שנוגדים וסותרים את תהליכי השינוי , זו לא רק זכותנו אלא חובתנו להפר אותם :  חוקים נועדו כדי שנפעיל שיקול דעת להפר אותם

הדרך לאיזון מחייבת אנרכיה 

אוואטר קורה  נועדה להביא איזון לעולם . זאהיר- ראש מסדר  הלוטוס האדום  הפך לכשף אוויר בעקבות המיזוג ההרמוני ופעל בתנועה שהפיצה ערכים אנרכיסטים. תפקידו לסדר את הסדר החדש כך שהרצון החופשי של כולם יהה בתואם לתוכנית הגבוהה. רק ככה יהיה איזון, כשכל אחד יממש את הייעוד המדוייק לו מרצון ובחירה חופשית.

זאהיר ברח מהכלא , הכריז על סיום תפקידו של הלוטוס הלבן (שלטענתו  איבד ממשמעותו לאחר מלחמת מאה השנים בכך שיצא ממחבואו והחל לשרת את האווטאר) נוהקים את  מסדר הלוטוס האדום . החברים בו למדו על ראבה(מקור האור)  וואטו (החושך)  ושאיפתם הייתה לפתוח מחדש את שערי הרוחות ולשחרר את וואטו. למה? כי  הם מבינים שרק אנרכיה תוכל להיביא לאיזון אמיתי באופן טבעי בין האור והחושך. אם לא יהיה חושך- לא יהיה מה שיעצור את האור ויגרום לו להתפתח ולפתח את החדש. מלחמת האור בחושך נצחית . קורה = ראבה מול אונלק=וואטו 

*.

דני לסרי – לב של אנרכיסט

ביבי, למי קראת אנרכיסט?

 

THE WATSEER

כדי לשנות את דרך ההתנהלות האנושית חייב להיות שינוי רדיקלי ומי שנועד להוביל אותו אלו האנשים שיודעים את הדרך, רואי הדרך

 

המילה אנרכיה באה מהמילה היוונית העתיקה "ἀναρχία", לא, ללא – (אנ) ἀν, שליט – (ארכוס או ארכון) ἀρχός, כלומר " היעדר שליט". המילה ἀρχός, קשורה למילה αρχή (ארכה), שמשמעותה 'ראשית', 'עיקרון בסיסי', 'מקור'.

 

המועצה לשלום ילדעים עצמאיים

המועצה לשלום ילדעים  עצמאיים נוסדה במטרה לתת מענה  לילדעים שבוחרים לממש את זכותם וחובתם לקחת אחריות על הבחירות העצמאיות שלהם

  • לתמוך בילדעים במסע התפתחותם לדייק את הרצון האמיתי שלהם וללוותם בדרכם למימוש ייעודם
  • לגבות ילדעים במערכה ב/מול/עם אחרים  במערכות יחסים פוגעות/מעכבות: הורים/מורים/חברים
  • ללוות הורים בתהליכי שינוי תודעתי להבין מהי אחריות הורית   לילדעים בעידן החדש
  • להעצים ולהאיר לילדעים את העוצמה הפנימית שטבועה בהם, את הידיעה את היותם
  • להנגיש מידע להעלאת המודעות לתודעה שצרובה  בילדעים עוד טרם לידתם
  • לתת ייעוץ משפטי לילדעים שדורשים לעמוד על זכותם לחופש ביטוי מחשבה ועיסוק
  • לבטל בחוק את הגדרת ילדעים כחסרי ישע
  • לשנות את חוק חינוך חובה כך שהחובה תחול על המדינה לממן למידה שלילדעים כל אחד בדרכו העצמאית שיבחר בה בלי לחייב אותו ללמוד דבר.

מייסדות המועצה :נעמה וייס טוהר  ו Mika Schwartz

מוזממנים להצטרף לקבלת עדכונים בקבוצת פייסבוק : המועצה לשלום ילדעים עצמאיים

תאריך ייסוד : 20/9/18