בלוג

כלא תודעתי

אסיר בכלא תודעתי הוא היחיד שיכול לשחרר עצמו מכבלי מחשבותיו

*

 

 

שיעורי תודעה ראשונים שלימדתי (ב 2012) לקבוצה גדולה של אנשים, היו לאסירים בכלא מעשיהו . אנשים שעברו על חוק צדק ארצי התקבצו ללמוד מהו צדק קוסמי, להבין למה דברים קורים כמו שקורים, מה הסיבה הגבוהה לבחירה שלהם לעשות מה שעשו , לדעת איך לחשוב בתבונה ולהכניס יותר הבנה (אוויר) לפני סוף המעשה הפיזי (אדמה). היה להם מימון אנרגטי חתום מראש בתסריט הנשמתי לפסק זמן במשחק חייהם שמוקצה לטובת חשיבה והבנה. האנשים האלו , שרובנו מכנים אותם חלאת המין האנושי ומקצים אותם מחמת מיאוס, רצו, ממש רצו , להבין . בדרישתם את המידע הם העלו את תדרי התודעה הכוללת, יותר מאשר כל האנשים שכביכול חופשיים בעולם הארצי הגשמי אבל כלואים בכלא תודעתי, מחשבותיהם נעולות בתוך מסגרות חשיבה מקובעות שסוגרות כל פתח להתפתחות.

צדק ארצי מול צדק קוסמי:

צדק קוסמי קיים רק במישורים הגבוהים ששם יש אחדות והענקה מוחלטת אחד לשני.  כולם נהנים מהצדק ברמה שווה. צדק ארצי משתנה כפי שמוסר ארצי משתנה. מה שצודק ונכון עבורי מבחינה ארצית יכול להשתנות לאחר תקופה. לעומת זאת, צדק קוסמי הינו קבוע ואינו משתנה: הוא הדבר הנכון בעבורנו מבחינת התסריט הקבוע. כדי לזהות צדק הקוסמי מתחברים להבנת התסריט האישי בלי לערב את התרבות/מנטליות והאמונות של הסביבה שהם ברי חלוף.

צדק חברתי!? צדק קוסמי, צדק אישי

אלימות פיזית, רצח, אונס – חתומים בתסריט

אונס

 

 

כתיבה כדרך לשחרר את המחשבות מכלא תודעתי

 

ניוזלטר 14- ספטמבר 2017

כל מה שחדש: עלה לאוויר החודש באתר שינוי תודעתי

ראש השנה – זמן לשנות, להשתנות, לשנע עצמך  . איפה הראש שלכם השנה?

הצלחה וכשלון – זאב אבירז בסדרת סרטונים על מהי הצלחה וסיבת הכשלון
מחלה בריאה – המלצה על סרט חשוב : HEAL , טכנולוגיה חדשנית לאבחון רפואי על סמך הבל פה
מדע ורוח מתחברים המציאות כפי שלא ראינו אותה מעולם ע"פ המתמטיקאי פרופ׳ דונלד הופמן
למידה IN חינוך OUT המיזם ש"מאיים" להוציא את הריטלין ממערכת החינוך
נוער פורץ דרך – להגיע למיליון הראשון לפני גיל 20
סטארטאפ ישראלי – המוח היהודי ממציא לנו פטנטים  ניתוח מוח לא פולשני  שמרפא פרקינסון
ביטקוין bitcoin – רוג'ר וור :  "ישו של הביטקוין" : העתיד של ביטקוין נראה בהיר מאי פעם , וגם: למה העם ההודי מקדים את העם הייהודי בדרך ליישום ביטקוין כמטבע לאומי?
שמחה וקלילות – ההבדל בין שמחה לאושר
שליחים  – דעו את עצמכם-היותכם – גם אתם, שחקנים כאן בעולם החלום, אל תאבדו עצמכם לדעת
גיימרים – משחק ילדים   מטבע דיגיטלי- קריפטוגרפי חדש לקהילת הגיימרים gamecoin , אליפות ישראל בספורט אלקטרוני 2017
מידברן 2018 – תיעוד תהליך ההתפתחות התודעתית של הקהילה, התמה שנבחרה וכאמלברן
אנשי המים – עימאד תלחמי מדבר על הצלחה בעסקים הודות לשימוש בשפת אהבה וחמלה
האקר – האקר לא חייב להיות גנב. העניין שלו הא אתגר הפריצה ולכן החזיר לאתריום מטבעות שהשיג ללא דרישה
נשים נועדו ליצור שינוי  נשים, זו האחריות שלנו לרקוד…
אודות – שיתוף אישי – אנושי : הסיפור שלי על החיים ועל המוות, תרתי משמע
חנות > מוצרים ושרותים ברוח תודעת העל  > לבנה צור סלוק עידכנה מידע בדף מחרוזות איזון, תכשיטים שיודעים
סרטוני תודעת העל והמלצות סרטים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי – "הספרה" -סרט עוצמתי שממחיש את עוצמת כוח המחשבות שלנו על בריאת מציאות חינו הארצית.
עולמות חלופיים  – המלצה על סרט שממחיש את ההבנה  : ייקומים מקבילים
אוטיזם – המלצה על סדרה על ילד אוטיסט שרואה את העולם דרך חיבורים מתמטיים
גמישות – שיעור על גמישות האדמה
אש – איך להשתמש   נעמי מיכאל מדייקת את תהליך האלכימיה של האש
גברים בעידן החדש – הרבו זרעיכם באוויר, לא על האדמה
חדשנות בעיצוב שולחן עגול מתרחב

 *

עדכוני ממלכת פייסלנד

נעמה ויייס טוהר – שינויי תודעתי – פייסבוק
נעמה וייס טוהר – יוזר פייס אישי

קבוצות

דפים

יסודות מרכז למידה    הנני – משפטים וסיפורים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי   אוואטר קורה   ילדי האש והאוויר בעידן החדש    ילדים במחשב    ילדי האוואטר   אנשי האש    אנשי האוויר   אנשי המים   אנשי האדמה

ניוזלטרים קודמים (בכל יום ה 22 לחודש מתפרסם ניוזלטר)

ניוזלטר 13- אוגוסט 2017

קבוצת לימוד חדשה של קורס תודעת העל אונליין החלה השבוע שיעור ראשון. אפשר להצטרף

ליווי תהליכי שינוי תודעתי – ייעוץ אישי – שיחה? בשמחה

משחקי מלחמה  – הבנת סיבת נחיצות משחקי המלחמה עבור ילדעים כלוחמי מלחמת האור בחושך
זאב אבירז  כל מה שרציתם לדעת על תודעת העל בראיונות עומק עם זאב אבירז שתיקשר את המידע: מספר על דרכו מעולם החומר לעולם הרוח, מסביר מהי תודעת העל בהרחבה, מפרט את דרכי ההתנהלות האנושית בעידן החדש, על עולם הסיבות והתוצאות ועל המערכת המלאכית
הדהוד רטט בין מיתרים מעביר באוויר תדרים באורכי גל שונים
הדתה – ההורים החילונים ברחבי הארץ מתכוונים לבוא מוכנים לשנת הלימודים
מנהרת הזמן – מסגרת הזמן הלינארי מתגמשת:יכולים להיות לך יותר מ 24 שעות ביממה
מדיטציה – איך עושים מדיטציה בדקה, בכל דקה…
חלונות  – תוכנת ההפעלה שפותחת פתח להתפתחות המחשבה במחשב
עסק שנותן משמעות   מהות ומשמעות : איפה אתה בתמונה?
עבודה  פרק ראשון בסדרה "כמעט אנושיים"
תחבורת העתיד – תחבורה עירונית עתידנית + רכבת העתיד מת"א לאילת
אגו – סיפורו של האגו + אושו מדבר בשבח האגואיזם
בינה מלאכותית – שליטה מוחית – הסוד השמור של הבינה המלאכותית
מידברן 2018 – ככה זה מתחיל …
למידה IN חינוך OUT
 הבינה המלאכותית מפרקת סוף סוף את המבנה המיושן של מערכת החינוך
אלכימיה – התמרה –  התמרת בקטריה לזהב באמצעות רעל
האקר – מר רובוט : אתה רואה רק מה שמולך, לא מה שמעלייך
כסף בעידן החדש: הערך שלי לא תלוי בכסף
ביטקוין –  שיא של 4200 דולר לביט : ערך החומר באוויר יותר גבוה מהארצי- גשמי  על פני האדמה
שונות – משפחה הלהטבי"ת
על נתינה וקבלה – הלסיאון: ברנר מברנינגמן מסביר על עקרון הגיפטינג
האוואטר – קפטן פלנט – האוואטר של העידן הישן הישן הישן
ימי הגאולה –  סרטון פרודיה על המשיח  מתוך "היהודים באים"
סרטוני תודעת העל והמלצות סרטים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי – "עולם זמן" : להבנת ערך חיים בזמן מוגבל  לעומת חוסר חיים בזמן בלתי מוגבל
משפטי מפתח – סדרת סרטוני תדרים עם מסר מתודעת העל
מים גבוהים – התעלות ממים לשמיים – אמיר פי גוטמן – מרגיש
אנשי האוויר  פענוח חידות אתגר מחשבתיות

 

 *

עדכוני ממלכת פייסלנד

נעמה ויייס טוהר – שינויי תודעתי – פייסבוק
נעמה וייס טוהר – יוזר פייס אישי

קבוצות

דפים

יסודות מרכז למידה    הנני – משפטים וסיפורים מאירים ומעוררים שינוי תודעתי   אוואטר קורה   ילדי האש והאוויר בעידן החדש    ילדים במחשב    ילדי האוואטר   אנשי האש    אנשי האוויר   אנשי המים   אנשי האדמה

ניוזלטרים קודמים (בכל יום ה 22 לחודש מתפרסם ניוזלטר)

משחקי מלחמה

"אני לא מבינה למה הילד כל הזמן עם משחקי מלחמה בראש"  אמא, את רוצה להבין? קחי נשימה: הראש של בנך נועד לחקור ולהתנסות בתסריט שונה מהסרט שרץ לך בראש.

הפוסט הזה מוקדש לכל המבוגרים שרוצים להבין מה הקטע של ילדעים עם משחקי מלחמה

בוקר טוב וברוכים הבאים לעידן החדש: אנחנו חיים כאן בעולם בתקופה של שינויים מהפכניים בתכלית הקיום האנושית. 14 מיליארד שנים של העידן הישן (מאז המפץ הגדול…) התנסיינו בעיקר באדמה (חומר) ומים (רגש) . עם הזמן,התמכרנו לחיים באזור הנוחות והחושך השתמש בפסיביות שלנו כדי לעצור את ההתפתחות. כדי להשיב מלחמה , האור יצר תנועת שינוי של נושאי המחקר שיש להם קדימות בעידן החדש : האש (רצון יוצר) והאוויר (הבנה- תודעה). האש היא מקור האור :זו אנרגיה לוחמת של נצחונות בעוד המים של העידן הישן זו אנרגיה של כשלונות. האש רואה רחוק- קדימה . המים מסתכלים תמיד לאחור. האש אמיצה ונחושה להילחם על האמת שלה. המים רגשניים ומפחדים ורוצים שלום רוגע ושקט: העיקר שהכל יהיה בסדר. האש נועדה להפר את הסדר כדי לייצר שינוי.

הילדעים החדשים נולדים יודעים: ילדי האש והאוויר  הן נשמות שהתנדבו לרדת לעולם לממש ייעודם כלוחמים את  מלחמת האור בחושך  . מלחמות בעתיד לא יהרגו את הגופים הפיזיים שלנו. זו תהיה מלחמת סייבר על התודעה. כדי לנצח בה, הם מתרגלים כ גיימרים – משחק ילדעים > עם המחשבה במחשב טקטיקות לוחמה מתוחכמות בו זמנית במרחבים ומימדים שונים, מהירות תגובה ושימוש בטכנולוגיות מפותחות של שליטה ותימרון מערכות מידע  אלו משחקים שדורשים תכנון מראש, מחשבה עמוקה, תקיפה מכל הצדדים ותיאום בין כולם

הורים/מבוגרים: ככל שתבינו יותר תפחדו פחות. לשחק מלחמה לא הופך את הילדעים שלכם לאלימים יותר. אלימות קיימת בעולם בין אם תאהבו את זה ובין אם לא. משחקי המלחמה במחשב נועדו להכשיר את הילדעים להילחם בתבונה בכוח המוח ולא להשתמש באלימות פיזית.

מלחמות תמיד היו ותמיד יהיו – כי הן תורמות להתפתחות. בזמן מלחמה אנשים יוצאים מאזור הנוחות, מפתחים כלים טכנולוגיים ואחרים להתמודדות עם אתגר התפתחותי ונדרשים לדייק את ההבנה על מה בעצם הם נלחמים וחשוב מכך – למה? בעידן האדמה והמים נלחמנו על שליטה בשטח ובאנשים שחיים בו פיזית. נלחמנו בשם הדת- מתוך פחד : "יראת השם" . בעידן החדש אנחנו נלחמים על שליטה באוויר: במידע שעובר בענן, באמצעות טכנולוגיות חדשניות(אש). מי שמנצח הם השולטים ברוח ולא בחומר. הם הנבונים שיכולים לחסל את האוייב בלחיצת כפתור מדוייקת ויעילה ולא החזקים פיזית עם יותר חומרי נפץ . הגודל לא קובע בעידן החדש. ואם כבר הוא משפיע זה בכוון של כמה שפחות שווה יותר. ככל שכלי הנשק יותר ננו הם יעילים ומפותחים מכלי מלחמה כבדים וגדולים.

בעבר ילדעים שיחקו במלחמה פיזית של מקלות ואבנים ואח"כ כחיילים בצבא עם מכונות ירי עם חומרי נפץ . הילדעים שנולדו אחרי שנת 2000 ירדו עם מימון אנרגטי גדול של אש ואוויר : הם משחקים עם התודעה: עם המחשבה במחשב

ילדעים- לכו ללמוד להיות לוחמי סייבר

המלצה לצפות בסרט המשחק של אנדר  ender's game 

ילד אש-אוויר גאון שמבין שהוא נולד ונבחר לתפקיד זה שינצח את המלחמה. בסימולציית משחק מלחמה עתידני הוא מגלה שאת השלב הסופי במה שחשב שהוא משחק – הוא שיחק בעולם האמיתי, בין העולמות. בכל תרגילי ההדמיה בתהליך ההכשרה כלוחם ומפקד – הוא ניצח, כי ידע שזה רק משחק. כשהגיעה שעתו להילחם באמת- לא גילו לו שהמערכה הזו איננה סימולציה. הוא ניצח גם אותה בקלות. ההבנה שמתבהרת בסוף הסרט היא שאם הוא היה יודע שזה קרב אמיתי , היו עולים בו מים : חששות ורגשות אנושיים שמסיטים מהמיקוד במטרה.ועלולים היו לשבש את שיקול דעתו.

Ender's Game

 

משחקי המלחמה  בראש מעייניהם של הילדעים כי אנרגיית האש הלוחמת צרובה בתודעתם. הראש שלהם מבין ורואה את העולם אחרת מאיתנו – דור ההורים שמפחדים פחד מוות מהמוות , כאילו שזה סוף העולם… זה לא ! ילדעים מבינים שמוות זה לא באמת סוף. החיים הם רק משחק וכשהוא נגמר, מתחילים מייד משחק חדש בשלב התפתחותי גבוה יותר.

"יייישששששששש" קרא בהתלהבות בני כשהיה בן 8 כשהוא כל כולו מרוכז במשחק בסמארטפון: "הרווחתי חיים" . מה הכוונה? הכוונה שהוא ניצח בשלב אחד וקיבל  עוד זמן חיים חדשים.

(בהקשר זה ממליצה לצפות בסרט עולם זמן  להבנת ערך חיים בזמן מוגבל  לעומת חוסר חיים בזמן בלתי מוגבל ) – הסרט ממחיש את ערך כל רגע זמן במשחק חיים על זמן שאול.

כיום בני בן 9 וחצי והמשחקים באפליקציה בסמרטפון כבר לא מעניינים אותו. הוא כבר עלה שלב לעולם האמיתי ומשחק במחשב גיימרים משחקי מלחמה מתוחכמים בהרבה . הוא התחיל עם  starwars , overwatch , black ops 3 ,  age of empires וכשהאנגלית שלו תשתפר הוא יוכל לעלות ליגה למשחקים מפותחים יותר שדורשים יכולת חשיבה תכנון ושתפ  גבוהים, כמו:

, Starcraft , Total war  , Arma  3,2 , rainbow six siege , ,Halo wars , Cs:go  , red arlrt , battelfild , pubg, Squad , total war starcraft , ex com

Wargame red dragon (קיימת אפילו חבילה של צבא ישראל)

להורים הדואגים מאלימות ומייחלים לשלום ושלווה על פני האדמה. צר לי לאכזב את החולמים אבל מי שיבחר להתעורר ולהבין איפה הוא נמצא ולמה, ישלים עם ההבנה ששלום שלווה רוגע ואהבה ללא תנאי קיימים רק במישורים הגבוהים, לא כאן. כולנו כמהים ושואפים להגיע למנוחה ולנחלה , אבל באמת- כשנהיה שם, כבר לא נהיה כאן. העולם הזה הוא רובד מתפתח ומלחמות- עם כל האלימות שבהן – מפתחות.

ילדי אש בא להם טבעי מיומנות המלחמה. זה בוער בהם בנשמה והם יממשו אותה לא רק במשחקי מחשב מלחמתיים אלא גם בתרגול אומנויות מלחמה פיזיות למניהם: איגרוף, סייף,קרב מגע, גודו, קרטה , אייקידו,קנדו, ג'יוגיטסו ועוד משולבות כאלו ואחרות.

ילדי האוויר יעדיפו לתרגל את כישורי המלחמה שלהם עם המחשבה מול המחשב אונליין- באוויר

הורים/מורים, מבוגרים: תנו לילדעים לשחק במלחמה. זה לא הופך אותם לאלימים. המשחקים האלו מלמדים אותם לשלוט באלימות בתבונה ויעילות. אל תפחדו ואל תפילו על הילדים את הפחדים והחרדות שלכם ממלחמה. זה לא שייך להם. הם קיבלו לפני רדתם למשחק חוויה בגוף פיזי בעולם הזה מימון אנרגטי מספיק של אומץ ותושייה לצאת ממצבים שאתם אפילו לא מעלים בדעתכם להיכנס אליהם.

*

מי מכם שלא מצליח להבין את הילדעים ולעזור להם לפתח את כישורי המלחמה שלהם, לפחות אל תפריעו. תנו לילדעים מרחב חופש ביטוי ומשחק עמצמאי. הם יודעים מה הם עושים.

למה שהילד באמת לא ייצא קצת החוצה לשחק תופסת עם חברים? נו, באמת… לא עולה בדעתכם תשובה? ריצה פיזית היא איטית מדי למוח שחושב מהר . הוא יכול להשיג את החברים שלו יותר מהר ויותר חכם במחשב. האתגר שמניע ילדעים הוא מחשבתי, לא פיזי.  האש והאוויר הן אנרגיות מהירות לעומת האדמה והמים האיטיות והמכבידות שמעכבות את תנועת ההתפתחות. לילדעים האלו אין מימון אנרגטי גדול של אדמה ומים אז הם מעדיפים לא לבזבז אנרגיה פיזית על ריצה עם אחרים, כשהם יכולים לתרגל לעוף על עצמם בטיל בשניות לייקומים חלופיים.

לגבי החברים: במקום לשחק איתם בחוץ הילדעים מעדיפים להזמין פנימה לעולם שלהם רק את מי שתואמים תדר להלך הרוח המחשבתי שלהם. האש והאוויר הן אנרגיות עצמאיות. הן לא תלויות באחרים כדי להינות ממשחק עם עצמם בעצמם על במת המשחק האישית שלהם.

שאלות של אמא שרוצה להבין: 

המאמר מאוד מעניין ומחדש. אבל אני לא מצליחה לקבל אותו באמת. קשה לי עם מה שאת מציגה שם. אשמח לשמוע מה הבסיס לקביעות שלך.
*
הי, מובן שקשה לך לקבל. את לא היחידה. כל האנושות מתמודדת עם קושי הזה לשנות את כל מה שחשבנו על איך העולם הזה מתנהל ולבחון הכל מחדש. הכל. חינכו וגידלו את כולנו לחשוב שהמטרה היא שלום ופתאם אני באה ואומרת שמלחמה תורמת להתפתחות יותר משלום – זה לא נשמע הגיוני. וודאי שלא, משום שזה לא מבוסס על הגיון ארצי וגם לא על ידע היסטורי מהעבר אלא על מידע שנמסר לאנושות מגבוה – מחוץ לבריאה, כדי לתת לנו כלים והבנה שנוכל לברוא כאן עתיד חדש. אם נמשיך לחשוב בתוך אותן מסגרות החשיבה הישנות יהיה כאן רע מאד. הדרך היחידה לשנות את המציאות הגשמית היא לעשות שינוי תודעתי , להפסיק לפחד ממלחמות. להבין את הסיבה הגבוהה להן, להבין שאנחנו בעולם הזה בתקופה הזו בבריאה הזו נאבקים את מלחמת האור בושך כשידו של החושך על העליונה. אנחנו מייצרים אור – התפתחות והוא עוצר אותה. בבריאה הבאה (עוד 14 מיליארד שנה בערך במושגי זמן לינארי) יתהפכו היוצרות כי הבריאה הבאה תהיה התקפית. האור יתקוף את החושך. לכן הילדים מתאמנים במשחקי מלחמה
*
ועוד שאלה. איך זה מרגיש לך על הילדים שלך? הם שמחים יותר? טוב להם? טוב לכם יותר מאז ששיחררת את נושא משחקי המחשב האלימים?
*אני לא יכולה לדבר על הילדים שלי כי אני לא חושבת שהם שלי. זכיתי להביא אותם לעולם כדי ללמוד מהם ולא כדי ללמד אותם. הם לא שלי. הם של עצמם. דבר שני – כל ילד הוא עולם אחר. שתי בנותיי לא מתעניינות בזה אבל שני בניי : הגדול 17 והצעיר 9 וחצי עמוק בתוך משחקי המלחמה , וכן, טוב להם מאד עם זה. זה לא מכניס אלימות לבית אם זו כוונתך. להיפך- זה נתיב לפרוק את אנרגיית האש בדרך חיובית ומהנה שלא פוגעת באף אחד. ילדיי חיים כעת עם אביהם שחי בתודעת אדמה ומים ומאד מאתגר לו לאפשר לבני הצעיר חופש אמיתי לשחק במחשב כל היום אז הוא מגביל אותו כמו כל ההורים המפגרים שלא מבינים לעד 5 שעות ביום. הבן שלי נדרש לתרגל את מיומנות המלחמה שלו כדי להילחם על זכויותיו מול אבא של שהוא החושך שרוצה לעצור את ההתפתחות שלו

שיחה מעניינת שלי עם גיימר מבוגר שמתכנת משחקי מחשב לילדעים:

> בתור מישהו שנולד לפני 2 עשורים, אני רוצה להגיד שאני לא מסכים עם זה.
לפני משחקי המחשב, ילדים עדיין שיחקו במשחקה מלחמה. רק שזה היה ב"פלטפורמה" שונה, אז זה היה בחוץ עם מקל ומכסה של סיר, והיום זה בבמחשב עם "גרפיקה" קצת יותר "ריאליסטית".
ובכנות, אני לא רואה הרבה הבדל בניהם…
 *
– מלחמות תמיד היו ותמיד יהיו – כי הן תורמות להתפתחות. הילדעים החדשים שירדו אחרי שנת 2000 ירדו עם מימון אנרגטי גדול יותר של אש ואוויר כי יש להם תפקיד להילחם בחושך שאנחנו המבוגרים יצרנו בפסיביות שלנו בחיים באזור הנוחות. וודאי שיש הבדל: בעבר שיחקו במלחמה פיזית של מקלות ואבנים ומכונות ירי עם חומרי נפץ והיום משחקים עם התודעה: עם המחשבה במחשב
 *
> אני באמת ובתמים חושב שה"מימון" האנרגטי שלהם נוצר כי הם לא מוציאים אותו בצורה פיזית. ושלא תביני לא נכון, אני מאמין גדול בתרומה של משחקי מחשב בהתפתחות של הילד. אבל תגידי לי בכנות, מתי לאחרונה הילד שלך שיחק בחוץ עם חבריו במשחק שמוציא אנרגיה פיזית כמו חפש את המטמון או תופסת או מחבואים?
ושוב, אני מאמין גדול במשחקי מחשב בתור כלי לפיתוח של הילד, אבל ילד צריך יותר מכלי אחד כדי להתפתח… הוא צריך גם כלים פיזים, כלים חברותיים (שבאופן חלקי אפשרי להשיג במשחקי מחשב) וכלים שאפשר להשיג רק בחוץ באוויר הפתוח.
אז כמובן שהמשחק במחשב עוזר לפיתוח הילד בצורה מאוד יעילה, אבל הילד בכל זאת צריך להוציא אנרגיה וזה בא לידי ביטוי ע"י ריצה קפיצה וכו'.
גילוי נאות, אני לא הורה, ויכול להיות שאני טועה. אבל בנושא המשחקים אני חושב שיש לי ידע מספיק מעמיק בכדי להביע את דעתי. ואם את לא מסכימה איתי אשמח לשמוע למה, כי אני חושב שזה יועיל לי בתור מישהו שלמד (ומעט) עוסק בתחום הפיתוח של משחקי המחשב.
 *
– אסביר בשמחה:
כשאמרתי שהילדעים נולדים יודעים את ייעודם להיות לוחמים במלחמת האור בחושך, הם קיבלו מימון אנרגטי גדול של אש ואוויר שיתמוך במימוש הייעוד הזה. האש זו ההתלהבות המלחמתית והטכנולוגיה המתקדמת והאוויר זו ההבנה התודעתית – יכולות החשיבה המתרחבות . המימון האנרגטי של אדמה ומים הולך ומצטמצם לכל האנושות ובמיוחד לילדעים: אדמה זה כל מה שקשור לחומר- לגוף, לתנועה פיזית והמים זו אנרגיה של חיבורים בינאישיים. האש והאוויר הן אנרגיות עצמאיות. ילדעים לא זקוקים לחברה באותה מידה שאתה ואני היינו זקוקים בילדותנו. להיפך- הקשרים החברתיים הרגשיים רק מפריעים ומעכבים את קצב ההתפתחות האווירי שלהם. 

לשחק בתופסת פיזית זה משעמם לילדעים החדשים כשמהירות התגובה שלהם אונליין מהירה פי מליאנתאלפים. ומתוחכמת הרבה יותר, עם אתגר מחשבתי ולא פיזי

ילדי אש שהאש שלהם מכוונת לאדמה יפתחו כישורי מלחמה פיזיים- ילמדו אומנויות לחימה – אגרוף גודו גויגיטסו וכל השאר (בני הגדול בן 17 כזה…)
ילדי אש שמכוונים את האש שלהם לאוויר ישחקו גם מעט בפיזי ויותר אונליין- באוויר
ילדי האוויר (כמו בני הצעיר בן 9 וחצי) אין להם אנרגיה לבזבז על מלחמות פיזיות. זה בזבוז אנרגטי מבחינתם הרבה יותר יעיל לחסל את האויב בהקלקת כפתור שמפעיל מערכות טכנולוגיות מפותחות שיודעות לשלוט בתודעה

 שיחה עם אמא מים לילד אש:

> אצלינו במשפחה יש הרבה מחשבים וממש מעט טבע. לדעתי צריך איזון.. ליפול לקיצוניות לשם או לשם – לא טוב..
– לך זה לא טוב. לילדעים זה טוב מאד. הדור של ההורים חי תסריטים עם הרבה מים ומים אוהבים איזון. הילדעים החדשים יורדים לעולם עם מימון אנרגטי גדול של אש ואוויר והאש היא קיצונית . את יכולה לאהוב או לא לאהוב את זה , אבל זה מה יש . זו מגמת השינויים בכל הבריאה ולא ניתן לעצור או לשנות אותה. את יכולה רק לבחור לעשות שינוי תודעתי וללמוד מהילדעים לשנות תדר מאדמה ומים לאש ואוויר. או שלא… ואז לחיות בהישרדות ולא בהתפתחות… 

חלונות

חלונות. לא במקרה תוכנת ההפעלה שפותחת לנו פתח להתפתחות במחשב נקראת חלונות . לפניכם תמונות שלושה חלונות:

מסגרת הדת סוגרת את החלון בסורגים ומגיפה תריסים שלא ייכנס אור מבחוץ

חלון בשכונת בית ישראל בואכה מאה שערים בירושלים, מול דירתה של אחותי החרדית שמגדלת שם את שתי בנותיה. הסכימה להיפגש עמי רק בתנאי שלא אשתמש בנייד ורק אחרי שהילדות הוצאו מהבית כדי שחלילה לא ידעו שלאמא שלהם יש אחות שיש לה מכשיר זר ומוזר, מוקצה ומגונה כתועבה שנקרא סמארטפון ויש בו חלונות שנפתחים עם מידע שיורד מלמעלה- מהענן ועובר באוויר פתוח. אני עומדת שם ומביטה בבימבה הנעולה מעבר לחלון הסגור בתריס שמוודא שאור לא ייכנס מבעד לסורגים. על הקיר מודעות מתקלפות של משמרות הצניעות: "הוסרה העטרה…נחשכו כוכבי נפשנו" נחשכה נפשי כשראיתי בעיני רוחי את הילדים שם גדלים בחשיכה. איך אחותי אומרת : "שלא נדע.. השם ירחם"…

הטכנולוגיה (אש) פותחת חלון להיפתח לתודעה (אוויר) מרחב וירטואלי שעוברת בו אוטוסטרדת המידע – דרך רשת האינטרנט 

חלון החדר שבני התעורר לפתחו הבוקר בבית שינוי תודעתי: חלון פתוח לאוויר

(ולא, אני לא מתכוונת לחלון בתמונה עם נוף הגינה הירוקה ומרחבי הפארק שמשמיע סנפוניית צלילי ציוצי ציפורי הבוקר. אני מתכוונת לחלון במחשב הגיימרים שלו שהיה הראשון שראה כשפקח עיניו וצהל בהתלהבות נוכח עידכונים שנעשו במשחק overwatch שהוא מייטיב להתאמן בו אימוני מלחמת האור בחושך.


הגיבורה האמיתית בסיפור הזה היא אמא שלי : נשמה טובה עם לב שיודע להכיל ולכבד את השונות בין העולמות

 

עסק שנותן משמעות

העסק – העיסוק שלי הוא לתת משמעות לאנשים שרוצים לעסוק במהות שלשמה הם כאן : לתת את מתנתם לעולם. עסק מצליח הוא עסק שנותן משמעות.

ניר שרצקי מנהל עסק שמבין ש נתינה וקבלה הם אחד

ניר שרצקי בערב גאלה מבית אפוק טיימס

מהו הסוד? ניר שרצקי בערב הגאלה מבית אפוק טיימסInvest for a Changeאפוק טיימס מפיק אירועי תוכן מעוררי השראה בנושאים שונים, בנוסף למגזין חודשי מרחיב דעת.כדי שלא תפספסו את האירועים הבאים הירשמו בלינק https://goo.gl/vby4Fvתודה מיוחדת לפרופימקס השותפים שלנו באירוע.ולמאמן המרצים יניב ניצן – אימון מרצים

Posted by ‎Epoch Times Israel אפוק טיימס‎ on Saturday, August 5, 2017

מהות ומשמעות : איפה אתה בתמונה?

מידברן 2018 – סערת מוחות

*

*

השנה בחרתי לתעד בפוסט הזה את תהליך ההתפתחות התודעתי של קהילת מידברן ולא רק את הההכנות  ותוצרי הארוע המסכם ,כדי להאיר הבנה שמה שחשוב איננו המייצגים החומריים הסופיים של העשייה האומנותית (שהרי זו נשרפת ומתכלה , או ניתנת כמתנה למקומות אחרים להינות  ממנה) , וגם לא מרחבי הפעילות החברתית ושיתופי הפעולה המהנים. הם רק הדרך לממש את האש- את המהות האמיתית שלשמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים. המהות היא ליצור השראה וללמוד מהשיעורים בדרך, ההבנות שמתבהרות בנו בתהליך היצירה שמצמיח אותנו ומאיתנו את היופי שמתגלם בסוף למפגש מרהיב של רוח שמימשה עצמה בחומר. גם הארוע המסכם שנה של פעילות  איננו באמת סיום-סוף. הוא רק עוד צעד בתהליך מתמשך של למידה ויצירה , של שינוי והשתנות בתנועה מתמדת

מידברן זה לא ארוע של פעם בשנה. מידברן היא קהילה יוצרת שפעילה כל השנה בכל מרחב וזמן, נותנת השראה לדרך חשיבה והתנהלות קלילה ברוח עשרת העקרונות  > אלו  כללי משחק חדשים הנהוגים במחוזותינו , שמחוללים שינוי בסביבה – בחברה בארץ ובעולם , קהילה שבוראת מציאות חדשה בכל רגע הוויה אצל כל מי שמחובר לרוחות השינויים .
 *
חזון קהילת מידברן :  “לעודד וליצור מרחבים חווייתיים מבוססי השתתפות, המעוררים השראה ומניעים להתפתחות חברתית,סביבתית ותרבותית”
*
ההודעות הראשונות בפוסט הן האחרונות שעודכנו. לראות איך הכל התחיל גלגלו מטה…
*
הדרך למידברן עוברת דרך ארועים קהילתיים קטנים יותר . אטמיע כאן עדכונים המאירים ציוני דרך בתהליך ההתפתחות התודעתי של הקהילה , עד קו הסיום…
כאמל ברן 2017 .

לא מתחילים ארוע בלי לבחור את התמה , את ה "מה" > הנושא : Resonance = תהודה

מעוררת השראה? פילוסופית? מעיפה לכם את המח? סתם פלצנית? מה דעתכם על התמה של הגמל?  "הגמל הכין הסבר מעמיק ומרגש, אבל אז עצר וחשב- רגע. בואו נשמע אתכם. אז מה זה רזוננס בשבילכם? מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על תהודה? לאן זה זורק אתכם? למה בחרנו בתמה הזו? ואיזה אמנות מטורפת בא לכם לעשות כשהמילה רזוננס מהדהדת לכם בראש?

אז ככה , היות ושאלתם… זה מה שמהדהד  לי בראש:
הדהוד הוא רטט בין מיתרים שמעביר באוויר תדרים באורכי גל שונים

אחד הדברים שאני אוהבת ומעריכה בדרך ההתנהלות הקהילתית הוא שדברים לא מונחתים מלמעלה כרעם ביום בהיר (כמו שאנחנו מכירים בממשלות ותאגידי ענק). אין אדם או גוף ריכוזי שהוא היחיד שמקבל החלטות ללא שיתוף והשתתפות צוותי המחלקות ותמיד הדיונים פתוחים לחברי קהילה להשמיע דעתם גם אם אינם אחראיים על תפקיד רשמי מוגדר. אפילו הכאמלברן שהוא ארוע קטן, גם אם התמה שלו נבחרה ע"י צוות הפקה מצומצם, עדיין- לפני פרסום סופי של מהות התמה – נשלחת קריאה לכל הקהילה שמזמינה מידברנרים שיש להם מה לתרום לפיתוח הלך הרוח הרעיוני

(יש בקהילה מי שיחלקו על דעתי , כי תמיד יהיו אנשים שיהיו להם טענות, אבל מהכרות אישית קרובה עם הנפשות הפועלות אני יודעת שמי שבאמת רוצה להיות שותף להחלטות ולהשפיע- הדלתות פתוחות בפניו. סתם להתלונן- לא תמיד, אבל מי שבאמת רוצה לעשות ולשנות – לוקח אחריות ועושה)

*

כדי להמחיש לכם איך חושב יוצר ופועל ראש של מידברנרים:  כמה משפטים מתוך הפרסום של הארוע (14/9/17)  ואחרי הציטוט הסבר "דבר תודעה" …

"זהו קול קורא לכל העדר: מריחות את הגמל? … הנה הגיע הזמן הזה בשנה שאת צריכה להסתכל עמוק עמוק פנימה ולהקשיב לגמל הפנימי שלך… הגיע הרגע להעלות גרה ולהוציא לפועל את כל החלומות והיצירתיות המתפרצת שמלווה אותך כבר חודשים.. לא יהיו סופות חול ולא יהיו גמלים!!! אבל תהיה אומנות מטריפה ולוקיישן משגע!"

  • אז ככה: נכון שהמילה "עדר" לא נשמעת טוב ובמידברן , כמו בכל קהילה, יש אכן מסה של אנשים שמתנהלים כעדר. אמנם עדר שמקדש את ערך השונות הרדיקלית וחופש הביטוי הרדיקלי, אבל מעבר לשונות החיצונית, יש תדר תודעתי כולל באוויר- באווירה  , יש איפיון בסיסי שמשותף להלך הרוח הכולל שמקורו במהות היסודית של הנשמה של אותם אנשי אש : בוער בהם יצר היצירה להמציא חדשנות רדיקלית. יחד עם זאת, הרוב המכריע עצמאים לא רק בהסתמכות העצמית הרדיקלית בשטח אלא גם עצמאיים בדעתם ויודעים להפעיל שיקול דעת תבוני  (לא תמיד… אבל הם בדרך…לרובם יש פוטנציאל של ראש פתוח ואומץ לבחון את מערכת האמונות שלהם מחדש)
  • דבר שני: השימוש בלשון נקבה  מאפיין את הבחירה של הקהילה להכיר ולהוקיר בערכן ותרומן של נשים ביצירה, בעוצמה שלהן לברוא מציאות בשילוב של אש התשוקה עם " ה" הידיעה שיש לבינה נשית  . זה סוג של תיקון- מהפכה, אמירה שמהדהדת תדר של שינוי הקדימות שעולם המיינסטרים נתן למין הגברי ככזה שמכריע.
  • דבר שלישי שאני אוהבת אצל מידברנרים זה את החיבור לחושים הפנימיים.: הם מסוגלים להריח תהליכים לפני שהארוע התקיים- הם כבר חשים אותו מגיע
  • דבר רביעי: קל להם לשנות מקום כי המהות היא ברעיון (אש) ובחברה (מים) ולא במקום הפיזי(אדמה)  : למרות שבמקור הכאמל ברן התקיים בדרום במדבר, אין שום בעיה להעתיק אותו ללוקיישן בצפון כי מה שמשנה זה לא המקום הפיזי אלא רוח הארוע וחברי הקהילה שיוצרת אותו
בחירת תמה – סערת מוחות

אני גאה להיות חלק בקהילה שבוחרת ב "מה" , במהות האידאית  ולא ב "מי"  (כמו בבחירות לפוליטיקה הארצית)

סערת רוחות : הרוחות סוערות בקהילה . אני מאחלת ומייחלת שקהילת מידברן הישראלית תדע ב 2018 להוציא עצמה מלב הסערה ע"י סיעור מיטב המוחות שיודעים לחשוב בשיקול דעת תבוני ולהקדים מחשבה (רוח) לסוף המעשה (חומר)
*
הדבר הראשון שעושים כשרוצים לברוא מציאות, הוא לבחור את ה "מה" = התמה = הנושא, מה אנחנו רוצים ? מה היעד? הייעוד? 
 *
את כל אלו בוחרת אנרגיית יסוד האש, היא הסטרטר שמניע ומתניע את ההתפתחות בכוח הרצון. מידברן 2018 מתחילה להתהוות מהנקודה הזו שהקהילה בוחרת תמה : את המהות שתהווה הנושא שאותו אנו רוצים לראות מתגשם במציאות פיזית. ככה זה מתחיל: (תאריך היעד- 14-19.5.2018 )
*
*
תמה היא כמו חבל אליו מחוברים כל האלמנטים המרכיבים את האירוע. היא נושא או קונספט שמייצר מסגרת השראתית, תודעתית ופילוסופית, היא גם המעטפת והיא גם הזרע לתוכן. התמה מתווה קו שעובר דרך כל אספקט של האירוע ומחבר את כל האלמנטים לכדי יצירה אחת כוללת ושלמה, יצירה שרוח התמה עוטפת אותה ומקיימת אותה בתוך משמעות והבנה משותפים של כל המשתתפים. התמה מנחה ומעוררת השראה ליצירת האמנות באירוע.
***

הרצון להיות רצוי

מקור הרצון להיות רצוי נובע מהרצון לְרָצוֹת את המקור כדי לקבל אנרגיה =אהבנה,מידע, תשומת לב. שמעו את סיפור ההיסטוריה הקוסמית שיאיר בכם הבנה מה מקור האהבה. אז ככה:

מקור האור (זה שיצר ויוצר התפתחות ונלחם בחושך שמטרתו לעצור אותה…)הכיר את אנרגיית האש = הרצון .באמצעותה הוא ניפץ את עצמו לרסיסים במפץ הגדול: האש פוצצה את השלמות וההרמוניה  וכל חלקי ניצוצות האור האלוהי שהתפצלו לליבות נפרדות- חשו בדידות פתאם  והיה להם קשה להתמודד עם הנפרדות והעצמאות. הן חיפשו דרך לקבל אנרגיה מהמקור וכשהבינו מה הוא רוצה – הן סיפקו לו את הסחורה וחיזרו לפתחו שיתן להן אנרגיה תמורת אור ההתפתחות שיצרו . כך התפתחה תוכנת החיזור המקורית שאנו מכנים אותה אהבה: ליבות שהשלימו מחקר והביאו למקור את המסקנות מהניסוי, חיזרו אחריו לקבל תשומת לב = אהבה (בצורת אנרגיה של מידע). אותו מנגנון משמש גם את הבריאה להגן על הליבות מהחושך: ע"י יצירת רשת הגנה הרמונית. איך? הרי הליבות שנפרדו היו עצמאיות ולא היתה להן סיבה לרצות להתחבר, אלא כשהוטמע בתודעתם המנגנון הזה של אהבה – הרצון לקבל ולתת תשומת לב . הנתינה והקבלה ההדדית הזו היא מערך ההגנה ההרמוני שהבריאה יצרה עבורנו שנפתח אחד את השני ונרצה לתרום להתפתחות הכוללת.

הרצון להיות רצוי נובע אם כך, מהרצון לקבל אנרגיה של תשומת לב – אהבה… לכן הרצון הבסיסי שלנו הוא לדעת שאנחנו רצויים.

אבל מה אם לא? בעידן הישן ריצינו אחרים רק כדי שירצו אותנו. בעידן החדש  נדרשת הפנמה של הבנה (אוויר) : כוח הרצון (אש) הוא שמניע אותנו להתעצם מהעוצמה הפנימית שלנו, להיות עצמאיים בלי תלות באחרים שירצו  אותנו או שנרצה אותם.

Dad adopts four kids, gives them childhood he never had  

ילד לא רצוי שהפך לאבא אומן לילדעים רצויים : מסביר איך העובדה שלא רצו אותו הניעה אותו לרצות אחרים

 

בנוסף לארבעת ילדיי הביולוגיים גידלתי  שתי בנות אומנה (הגדולה כבר בעצמה אמא לארבעה) . לא יכולה שלא להתחבר לאבא הזה שמשמיע קולו וקורא לכולנו להתעורר ולהבין – ילדים רוצים לחוש רצויים. גם אני, בהוויתי כבוגרת היום כמעט בת 46  – הילדה הפנימית שבי-שאני ,רוצה לחוש רצויה. אממה: בגלגול הקודם שחייתי עד גיל 40 מעולם לא הרגשתי רצויה בעולם הזה  ולכן לא רציתי לחיות בו. בזתי לו וכמהתי לשנותו או להיפטר ממנו. לקח לי זמן לבחור להיפטר(בסוף נפטרתי, לפני 6 שנים…) . משך 40 שנה חייתי כשמשהו בתוכי מת. בכוח הרצון החזק שלי  (בהיותי אשת אש עוצמתית ועצמאית ) הנעתי עצמי להתמסר לאימהות בחינוך ביתי כי חשבתי שזו המהות שלשמה אני כאן- לגדל דור חדש של ילדעים אחרת, עם כלים של אש אוויר להתפתח בעידן החדש >  להיות חופשיים ועצמאיים. עד שילדיי עשו לי ביה"ס והבהירו לי שלגדל ילדים זה לא ייעוד, זה רק חלק מהתסריט הלימודי שנדרשתי אני ללמוד מהם. נדרשתי לשחרר את ילדיי לגדול עם אמא אחרת ולגדל את אותה אותי כילדה קטנה שנולדה לגלגול חיים חדש באותו גוף פיזי, ללוות את עצמי בעצמי בצעדי הראשונים בעולם המשתנה.

היום אני חשה רצויה, אבל לא כי אחרים רוצים בי/אותי אלא כי הבנתי שאני רוצה לחיות בעולם הזה בשביל עצמי. אהבה עצמית היא השלב הראשון בבחירה לרצות שירצו אותך אחרים גם.

*

תהליך השינוי התודעתי שעברתי היה מאתגר ביותר. ילדיי לא רצו אותי ונדרשתי להבין למה. כל האנושות תעבור את התהליכים האלו: מעבר מתלות לעצמאות, מאחיזה בחומר (אדמה)וברגש (מים) לקדימות הרצון (אש)והתודעה (אוויר) כל אחד בדרכו ובזמנו. לא ניתן לשנות או לעצור את מגמת השינויים.  אין לנו אפשרות שליטה על האדמה אבל על התודעה שלנו כן.  כשאנחנו מדייקים את האש- הרצון בתואם לבחירה הנשמתית -אוויר ומזמנים את חיבורי המים שיתמכו – אז האדמה מתגשמת בהתאם לבחירה התודעתית שלנו.